Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Botkyrka TullingeTandläkarna
Rekommenderat företag 2016 - TullingeTandläkarna

TullingeTandläkarna

EKLUNDSHOVSVÄGEN 22, 146 37 Tullinge — Visa karta

TullingeTandläkarna utför allt inom allmäntandvård och välkomnar såväl vuxna som barn.
Vi erbjuder diagnos, undersökning och terapiplan, fyllningsterapi, akuttandvård, profylax, rotbehandlingar, fast och avtagbar protetik, estetisk tandvård, implantatprotetik, bett och sportskenor, extraktioner samt remisser.
Mån: 12:00-19:00
Tis: 07:30-16:00
Ons: 07:30-14:00
Tor-Fre: 07:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 121 kunder tycker om TullingeTandläkarna

• Sofie A
    Sofie A skrev om TullingeTandläkarna
    För mig får Tullinge Tandläkarna högsta betyg, trevligt bemötande och engagerade och tydliga med vad som görs!
  • kristina l
    kristina l skrev om TullingeTandläkarna
    Efter mer än 30 år hos en tandläkare i Stockholm ville jag byta till en på hemmaplan. Valet föll på Tullingetandläkarna. Ett lyckat val ! Duktig personal, lugn miljö och väldigt trivsamt. Rekommenderas!
  • Hans A
    Hans A skrev om TullingeTandläkarna
    Trivsam,lugn miljö. Kunnig och trevlig personal.Har som ny patient börjat med en grundlig undersökning. Rekommenderas varmt !
  • Mattias H
    Mattias H skrev om TullingeTandläkarna
    Jättetrevligt bemötande! Fick hjälp med lagning av skadad tand. Snabbt och smidigt!
  • Karl-erik G
    Karl-erik G skrev om TullingeTandläkarna
    Trevlig miljö och professionellt bemötande. Snabb hjälp med trasig plomb.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om TullingeTandläkarna
    Trevligt och glatt bemötande och ett utmärkt jobb , min nya tandläkare
  • Gert N
    Gert N skrev om TullingeTandläkarna
    Fick en akut tid då jag bitit av en tand.
    Fick komma ganska omgående och blev väl behandlad.
    Tandläkaren berättade hela tiden vad hon gjorde vilket var mycket positivt.
    Jag är bara nöjd och tacksam för hjälpen.
  • Helene M
    Helene M skrev om TullingeTandläkarna
    Kände sig väl omhändertagen och dom var mycket proffsiga.
  • Sture N
    Sture N skrev om TullingeTandläkarna
    Utmärkt bemötande. Mycket bra arbete vid lagning av trasig tand.
  • Rana H
    Rana H skrev om TullingeTandläkarna
    Mycket bra omhändertagande samt bra genomgång av hur status på tänderna var.
  • Solveig B
    Solveig B skrev om TullingeTandläkarna
    Högsta betyg , lättillgängliga, vänliga, fräscht o snyggt
  • Therése A
    Therése A skrev om TullingeTandläkarna
    Mycket nöjd, trevligt bemötande och lugn miljö.
  • Nina A
    Nina A skrev om TullingeTandläkarna
    Snabb hjälp och trevligt bemötande. Rimligt pris och bra information. Rekommenderas.
  • anneli b
    anneli b skrev om TullingeTandläkarna
    Mycket trevligt bemötande och proffsig behandling
  • Camilla A
    Camilla A skrev om TullingeTandläkarna
    Proffsiga och trevliga mot både stora och små! Rekommenderar dem till alla jag kan.
  • Nelly A
    Nelly A skrev om TullingeTandläkarna
    First, it was very difficult to locate the clinic. I used navigation systen to find.
    Second, before visiting the dentist, I contacted her by phone to verify charges (minimum and maximum ranges) that I would pay. I was told that it approximately lies between 500-1000 kr maximum. I was charged with 1150 kr, which I found illogical: my teeth were previously cleaned.
    Third, I was charged with 195 kr for information and instructions. This is absolutely insane. I, myself, am a nurse and I know that providing information about a disease to a patient is a part of my job. It is unethical to charge money for teaching purposes (actually, I was not in need of her information, it was meaningless). I have three years work experience as a dental assistent and all the information was very "naive" to my years.
    Forth, I understand that private dental business is full of "surprises" i.e. they do all to take a new patient but they are also naive because such "surprises" will make the patient to run away and talk only negatively about their management.
    Finely, I expect charging extra money for certain type of work, but it is unethical when the patient is not informed about it in advance. For example, if I had known that chatting with the dentist may cost me 195 kr, I would never exchange a word with her.
    My entire experience I consider failing and I will never like to visit them again.
    2016-10-27 TullingeTandläkarna svarar Nelly A
    I am sorry that you feel this way.
    I apologize for the misunderstanding about the price. It is always difficult to give an exact price over the phone before we meet. The need for care can be difficult to estimate.
    Our price and price combinations are the same as Folktandvården Stockholm.
    The price of dental care in Sweden is based on a price for each moment of the visit. One price for the diagnosis, one for information, one for the x-ray and one or more for the treatment.
    Reference pricelist control insurance compensation but pricing is for every clinic to decide.
    You are welcome to call us at anytime if you want to discuss this or have any further questions.
    Thank you for your respond on reco.se and helping us to be even better.

Best regards
    Emma
    Jag beklagar att du känner på detta sätt.
    Jag ber om ursäkt för missförståndet om pris. Det är alltid svårt att ge ett exakt pris via telefon innan vi träffats. Vårdbehovet kan vara svårt att uppskatta.
    Våra priser och priskombinationer är desamma som Folktandvården Stockholm.
    Priset på tandvård i Sverige baseras på ett pris för varje moment av besöket. Ett pris för diagnos, ett för information/instruktion, ett för röntgentagning samt ett eller flera för vald behandling.
    Referensprislistan styr Försäkringskassans ersättning men prissättningen är upp till varje klinik att sätta.
    Du är välkommen att ringa oss när som helst om du vill diskutera detta eller har några ytterligare frågor.
    Tack för att du svarat på reco.se och hjälper oss att bli ännu bättre.

Med vänliga hälsningar
    Emma
  • Emma E
    Emma E skrev om TullingeTandläkarna
    Trevligt bemötande och proffsig behandling.
  • Ulf L
    Ulf L skrev om TullingeTandläkarna
    Riktigt proffsiga och trevliga.
  • Sophia L
    Sophia L skrev om TullingeTandläkarna
    Fick snabbt en tid och hjälp med min spruckna tand.
  • Anna N
    Anna N skrev om TullingeTandläkarna
    Proffsiga och trevliga. Prisvärt
  • Henrik S
    Henrik S skrev om TullingeTandläkarna
    Bra och vänlig tandvård! Rekommenderas!
  • Barbro S
    Barbro S skrev om TullingeTandläkarna
    Bra bemötande. Mycket hög kompetens
  • Barbro S
    Barbro S skrev om TullingeTandläkarna
    Jag fick ett mycket bra och trevligt bemötande allt kändes väldigt bra och proffsigt två mycket kunniga personer
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om TullingeTandläkarna
    Glatt och trevligt bemötande när jag ringde och bokade tid.
    Tandläkaren gjorde den vanliga kollen och allt såg bra ut.
    Priset var hälften av det jag betalade hos min gamla tandläkare för samma koll, så Tullinge Tandläkarna har helt klart fått en återkommande patient.
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om TullingeTandläkarna
    Utan tvekan den bästa tandläkaren jag haft.
  • Eivor E
    Eivor E skrev om TullingeTandläkarna
    Toppen bra ringde o fick redan tid nästa dag. Lugn o vänlig tandläkare. Jag e annars rädd men inte hos dem jag känner mig trygg. Ska rekomendera tandläkaten till mina vänner. Mvh Eivor Eckerth
  • Daniel K
    Daniel K skrev om TullingeTandläkarna
    Super bra och trevlig personal!
  • Annika R
    Annika R skrev om TullingeTandläkarna
    Väldigt nöjd. Talade om och förklarade vad de gjorde under besöket. Lugna och trevliga båda två.
    Gjorde så mycket som möjligt under behandlingarna för att minska ner antalet besök.
  • Linda L
    Linda L skrev om TullingeTandläkarna
    Fantastisk tandläkare och tandsjuksköterska! Ger ett lugn och man är hela tiden med på vad som skall hända. Guld värt för en med tandläkarskräck 🙌🏼
  • Helen S
    Helen S skrev om TullingeTandläkarna
    Proffsiga, trevliga, både tandläkare och tandsköterska. Hade bokat tid för årlig undersökning men de kunde dessutom fixa min söndertuggade kindtand vid samma tillfälle.
    Blir ny 'hustandläkare' gör hela familjen fr o m nu.
  • Julia E
    Julia E skrev om TullingeTandläkarna
    Trevlig bemötande och bra kompetens
    Väldigt duktig med barn
    Rekommenderar varmt!
  • Nicklas L
    Nicklas L skrev om TullingeTandläkarna
    Bra bemötande och trevliga medarbetare.
  • Göran S
    Göran S skrev om TullingeTandläkarna
    Bra och flexibelt bemötande på alla sätt av kunnig och trevlig personal.
  • Stina L
    Stina L skrev om TullingeTandläkarna
    Enkelt att boka tid.
    Blev mycket bra bemött och togs väl om hand.
  • Anneli L
    Anneli L skrev om TullingeTandläkarna
    Bemötandet var vänligt, uppriktigt intresserat av mina besvär. Fick bra hjälp med tandpolering och rengöring samt lagning av en trasig tand. Hoppas att dessa unga entreprenörer kan göra bättre reklam för sig. Det vilar nämligen något över femårsplan över Folktandvården och jag tror att flera som rutinmässigt går där vore betjänta av att byta till Tullingetandläkarna!
  • Eva U
    Eva U skrev om TullingeTandläkarna
    Personalen var proffsiga, kunniga och mkt trevliga och sympatiska. Kändes tryggt att sätta sig i tandläkarstolen.. Lokalen är trevlig och mysig. Kommer absolut komma tillbaka.
  • Axel A
    Axel A skrev om TullingeTandläkarna
    Trevligt bemötande och gjorde ett bra jobb
  • Kumar T
    Kumar T skrev om TullingeTandläkarna
    Trevlig och proffesionellt bemötande och vård
  • Paola S
    Paola S skrev om TullingeTandläkarna
    Mycket nöjd med mitt besök hos Tullinge Tandläkarna!
  • Molly Och Noah F
    Molly Och Noah F skrev om TullingeTandläkarna
    Bästa bemötandet hos Tullinge Tandläkarna! Barnen fick vara delaktiga i sin undersökning, och de tyckte att det var roligt att gå dit. Informationen och råden för vidare skötsel av tänderna var tipp topp. Jag rekomenderar dem varmt.
  • Christiane H
    Christiane H skrev om TullingeTandläkarna
    Bästa tandläkarbesök i mitt liv. Riktig trevlig och superproffsig! Rekommenderas starkt!
  • Annika D
    Annika D skrev om TullingeTandläkarna
    Bra bemötande, bra förklaringar till allt de gör och man känner sig väl omhändertagen.
  • Anna-stina B
    Anna-stina B skrev om TullingeTandläkarna
    Om du önskar byta tandläkare välj TullingeTandläkarna i Riksten! Har nyligen fått hjälp med bl à mina framtänder och det blev ett mycket lyckat resultat. Det gick dessutom snabbt och bemötandet från personalen var det bästa tänkbara. Jag rekommenderar på det varmaste TullingeTandläkarna. Annastina
  • Karl-gunnar J
    Karl-gunnar J skrev om TullingeTandläkarna
    Mycket positivt bemötande, och bra information om undersökningen.
  • Mari N
    Mari N skrev om TullingeTandläkarna
    Helt fantastisk tandläkare och tandsköterska! Proffsiga och berättade hela tiden vad som gjordes!
  • Mehmet U
    Mehmet U skrev om TullingeTandläkarna
    Bra mottagande. Verkade duktiga och engagerade. Rekommenderar!
  • Birgit H
    Birgit H skrev om TullingeTandläkarna
    Jag fick en tid för rotbehandling utan att ha varit patient. Mycket trevlig!
  • Linova B
    Linova B skrev om TullingeTandläkarna
    Bra mottagande, bra med barn. Rekommenderar varmt!
  • Britt-inger S
    Britt-inger S skrev om TullingeTandläkarna
    Har inte gjort någon behandling ännu utan mest konsultation. Verkar i det här stadiet bra, trevlig tandläkare o tandsköterska. Återkommer med recension när jag gjort behandling.....
  • Sofia E
    Sofia E skrev om TullingeTandläkarna
    Jag gick dit på en vanlig undersökning. Behövde inte göra något speciellt. Blev väldigt bra bemött, trevlig och duktig personal som förklarade på ett bra sett vad hon gjorde och varför.

EKLUNDSHOVSVÄGEN 22, 146 37 Tullinge