Tandläkare i Nacka

6 rekommenderade tandläkare i Nacka

Tandläkare i Nacka finns det gott om. Som du kanske redan vet måste man från det året man fyller 20 börja betala för sin tandvård. Man ska dessutom själv välja vilken mottagning man ska gå till. Vissa jobbar privat medan andra arbetar inom folktandvården. På Reco.se guidar vi dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella tandläkarna i Nacka just nu. Välkommen in att läsa och jämföra olika tandläkare.

I och med att prissättningen för tandvård är fri kan då priset variera lite mellan olika mottagningar. Ett tips är att jämföra några olika mottagningar innan du bestämmer dig. På Reco.se kan du ta del av vad tidigare kunder tycker och tänker om olika tandläkarmottagningar i ditt område, du kan också se deras olika helhetsomdömen. Dessutom kan du själv gå in och bidra med rekommendationer om de mottagningar du besökt den senaste tiden. På Reco.se hjälper vi varandra att hitta till de bästa tandläkarna i Nacka just nu. Vi hoppas att du ska hitta en mottagning du känner dig trygg med och som du senare kan tänka dig att rekommendera till andra personer i din omgivning. Det är viktigt för oss. Lycka till, önskar Reco.se!

Aqua Dental Nacka

Forumvägen 32, Nacka
    Välkommen till Aqua Dental i Nacka! Här hittar du en av Stockholms modernaste tandläkarpraktiker. Alltid generöst med tider!
    Michael N
    Michael N: Mycket trevligt bemötande. En aning dyrt

Belyon Dental AB

Becksjudarvägen 23, Nacka
    Sissi A
    Sissi A: Kent gjorde ett utmärkt jobb idag som alltid.

Nacka Tandvårdsteam

Telefonstigen 2, Nacka
    Malin S
    Malin S: Trevligt bemötande Niclas Wallenborg och de tandhygienister som är kopplade till Nacka Tandvårdsteam. Dessutom är han...

Tandläkare Jane Jonsson AB

Hornsgatan 50A, Stockholm

Praktikertjänst AB Christina Törnvall

Becksjudarvägen 23, Nacka
    anna p
    anna p: Hela familjen går hos Christina sedan flera år, typ 10 år, hon är både bra och empatisk. Om man är tandläkarrädd ska man...

Folktandvården Sickla

Smedjegatan 2C, Nacka