Nacka Tandvårdsteam

Telefonstigen 2, 131 39 Nacka — Visa karta

Välkommen till Nacka tandvårdsteam!

Vi erbjuder högkvalitativ tandvård för alla i en trivsam miljö. Barn och vuxna, stora som små. Vi har samlat erfarna tandläkare, tandhygienister och specialister under ett och samma tak för att du ska få den service du förtjänar.

Våra behandlingar: Allmäntandvård, estetisk tandvård, implantat, rotfyllning, sömnapné, tandblekning, tandhygienist, tandlossning, rynkbehandling, röntgen och mycket mer.

Vi sätter alltid dig som patient i fokus och erbjuder akuttandvård på kvällar och helger. Varmt välkommen att boka en tid hos oss här ovan.

Läs vad 518 kunder tycker om Nacka Tandvårdsteam

• 2020-05-30

Anna T skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Tar betalt för att göra om misslyckade jobb. Känns inte trovärdiga när det gäller hur mycket de anser att man borde åtgärda. Känns som om de bara vill tjäna pengar. Läs mer
    2020-05-30 Niclas W svarar Anna T
    Hej Anna!

Tack för dina synpunkter. Vårt mål är att alla våra kunder skall känna sig trygga med den behandling vi utför och ffa vara nöjda. Jag tar gärna en vidare diskussion med dig kring din upplevelse. Hör gärna av dig.

• 2020-05-30

Rolf W skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Bra bemötande, trevlig tandläkare Mona, och tandhygienist Moa, men obehaglig upplevelse när jag skulle ta bort stygnen efter en tandoperation, fast jag hade bokat en tid hos Mona, så var det en annan tjej med utländsk bakgrund som kom in med munskydd, och stort visir framför ansiktet, då undrade jag om det skulle spruta blod ur munnen, praktiken hade blivit upplyst om min tandläkarskräck, så det var en mycket obehaglig upplevelse. Läs mer
  • 2020-05-28

Mehdi A skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Först och fram skulle jag säga en stor tack till ni alla i nacka tandvård för det bästa tjänst som jag har upplevat hos er.
    Och sedan mycket snälla och trevliga personalen som jobbar i nacka tandvård. En enda person som har varit otroligt professionell , snäll och hjälpsam mot mig är min bästa tand läkare Neda Hashemi . Hon är en av de bästa läkare i hylla värden . Läs mer
  • 2020-05-28

Lida S skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Och sedan mycket snälla och trevliga personalen som jobbar i nacka tandvård. En enda person som har varit otroligt professionell , snäll och hjälpsam mot mig är min bästa tand läkare Neda Hashemi . ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️💕💕 Läs mer
  • 2020-05-27

Anna W skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Fantastiska tjejer, tar hand om mig och mina barn efter våra behov. Finns inget att klaga på Läs mer
  • 2020-05-26

Berit B skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Besök hos tandhygienist. Trevligt bemötande och utmärkt jobb. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-05-26

Ann-catrin B skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Mycket trevligt, varmt och kompetent bemötande och behandling. Är tandläkarrädd men detta funkar bra för mig. Läs mer

Ida S skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Blev lugn och han var trevlig. Läs mer

Giuseppina C skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Allmänt bra. Kanske lite långa väntetider ibland Läs mer

Gun W skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Bra, noggrant och gott omhändertagande. Läs mer

Sofia Ä skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Tog bort min visdomstand! Det enda som var negativt var att det hade blivit fel i dokumentet så dem var Påväg att plocka ut fel tand innan jag stoppa dem.. annars var dem jätte duktiga Läs mer

Lars E skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Div tandvård. Trevligt bemötande. Mycket god yrkesskicklighet. God hygien. Rekommenderar gärna företaget. Läs mer

Catharina A skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Går på kontroller ca vartannat år. Åtgärder i huvudsak enstaka lagningar av gamla fyllningar. Alltid bra och proffsigt bemötande och arbete! Läs mer

Lena L skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Fick en ny krona. Provisoriet satt inte fast så det ilade o gjorde ont. Då kändes 14 dgr långt att vänta.
    Nu sitter nya kronan fast o allt känns bra. Läs mer

Ann K skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Blev som alltid mycket väl bemött! Min ordinarie tandläkare Neda var sjuk , men jag fick akut hjälp samma dag av en kollega. Allt mycket proffsigt. Hade fått ont i en rätt så nyligen ny krona. Efter koll och lite slipning blev jag lugnad och har sen dess inte haft besvär.
    Tack för hjälpen!
    Ann Kusoffsky Läs mer

Gun-britt W skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Tandhygienist
    Som alltid mycket bra.
    Proffsigt utförande som vanligt.
    Är alltid mycket nöjd med behandlingar och bemötande. Läs mer

Ronnie B skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Besök tandhygienisten och behandlas och bemöttes enligt mina förväntningar! Läs mer

Bertil W skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Proffsigt
    Informationen var bra Läs mer

Karin A skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Man blir alltid varmt mottagen, av alla!
    Neda förklarar alltid så man förstår, vad som behövs göras och om det finns olika alternativ för behandling. Har rekommenderat Nacka tandvårdsteam till familj och vänner.
    Sammanfattning: Lugnt, tryggt och proffsigt! Läs mer

Jan E skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Kunnighet, tillgänglighet, service och omtänksamhet Läs mer

Sören N skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Sist var jag hos tandhyginist, alltid nöjd o man blir trevligt bemött Läs mer

Susanne J skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Ett personligt intresse från både tandsköterskor och tandläkare. Mycket bra tandvårdsklinik där vi går nästan alla i närmsta familjen. Läs mer

Amer B skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Jag var hos tandhygienist. Väldigt professionell och mycket gott bemötande. Läs mer

Stefan B skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Min tandläkare Walter af Donner var helt suverän. Läs mer

Ruth L skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Jag blev felbehandlad
    måste vara en dålig Tandläkare Läs mer
    2020-05-23 Niclas W svarar Ruth L
    Hej Ruth!

Tack för ditt omdöme. Hör gärna av dig till mig så vi kan diskutera din upplevelse och förhoppningsvis kan vi få chansen att lösa ditt problem.

Lena H skrev om Nacka Tandvårdsteam
    vänligt bemött av tandl men fick ngn slags infektion i käken efter att ha varit hos tandhyg o tandläkare, och fick gå tillbaka. Då vilke hon ta betalt ör besöket men jag opponerade mig mot det då jag tyckte att jag kom tillbaka pga kompl efter mitt första t besök hos dem och hade jag inte varit hos dem så hade jag inte fått . Jag slapp då betala för återbesöket så att jag skulle känna mig nöjd. Men hon vidhöll att jag eg skulle betala o måste iaf göra det framöver. ??Jag håller dock inte med om det, var lite dåligt o därav lägre betyg.!! Är inte heller riktigt bra än i käken så vi får se hur det går!..:( Läs mer

Karin B skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Mycket trevligt o vänligt bemötande. Jag fick en mycket bra behandling. Först fick jag en provisorisk krona och nästa dag behandling o antibiotika för en tandinfektion i övre käken. Sedan fick jag den rätta kronan
    Väldigt proffsigt
    Tack Läs mer

Eddie S skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Hej är en stamkund hos er.Oftast går jag hos tandhygienist och är väldigt nöjd med behandling och trevligt bemötænde
    Hälsningar Eddie Läs mer

Erika Å skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Botox. Derya är super bra. Proffsig och intresserad. Läs mer

Anita T skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Väl bemött av trevlig personal.
    Kunnig tandläkare och en bra tandhygienist Läs mer

Lydia L skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Våra fyra döttrar går hos Mona och de ser fram emot varje besök. Om de fick skulle de gärna gå dit flera gånger per år. Läs mer

Kristina K skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Jag har bara gått att säga om personalen Läs mer

Christer T skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Besöket avbokades pga Corona det var allt med det var det klart Läs mer
    2020-05-22 Niclas W svarar Christer T
    Hej Christer!

Du får givetvis boka en ny tid när Corona är över. Alternativt hittar vi en lösning för dig när det inte är så mkt kunder och personal i rörelse. Tex en lördag.

Kerstin S skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Jag har bara positiva erfarenheter. Vid akut problem fick jag snabbt en tid. Personalen är trevlig och tillmötesgående. Jag rekommenderar er gärna. Läs mer

Elenore F skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Jag undersöker regelbunden min tandhälsa, både hos tandläkaren och tandhygienisten.
    Jag blir vänligt mottagen i receptionen, väntar på min tur till tandvården som sker punktligt på beställd tid.
    Jag kallas varje halvår till hygienisten och varje år samtidigt till tandläkaren som diskuterar om någon tand behöver lagas.
    Mina förväntningar är en bra tandvård, vänligt bemötande, och bra hållbarhet av lagningar, vilket hitintills alltid har infriats. Mvh. Eleonore Fiedler Läs mer

Elsa B skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Undersökning
    Inga direkta förväntningar men det känns alltid lite pirrigt att gå till tandläkarn
    Alla trevliga och man känner sig trygg Läs mer

Tommy J skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Var hos tandhygienisten som skötte sig utmärkt. Har fått mina bokade tider flyttade vilket stör lite grand Läs mer
    2020-05-22 Niclas W svarar Tommy J
    Hej Tommy!

Ledsen för ombokningar. Detta har med Corona att göra och blir annorlunda i vanliga tider.

Mikael S skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Mycket bra, väl omhändertagen mm Läs mer

Kristina B skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Alltid trevligt hos er och god vård. Tack Läs mer

Urban S skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Jag blev behandlad väl som kund.
    Mona tandläkare var utomordentlig med sin tandläkarsyster. Rekommendationen att bli kund hos er kommer från Tina. Läs mer

Ann-Sofie W skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Hhar gått hos Niklas nu i många år och för mig är det viktigast med hur trygg jag kännwr mig med min tandläkarw.
    Niklas är den bäste! Tandhygienisterna har varit olika och alla har varit bra. Det är ett mycket bra mottagande när man kommer dit. Är mycket nöjd och trygg. Läs mer

Bratali N skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Jag var nöjed
    Jätte bra service Läs mer

Eva K skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Fick hjälp med rotfyllning o ny krona. Jätte trevlig tandläkare o tandsköterska 😊 Fick snabb hjälp! Läs mer

Dahwan S skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Jag har lagat mina tänder hos er och fått fina bemötande från samtliga personal, speciellt Derya . Hon och hennes team har alltid varit extra trevliga och lugnat ner mig när mina tänder blev borrade :) I helhet så får man ett gott intryck av miljön. Jag gick därifrån med ett leende. Läs mer

Peter H skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Professionellt. Vänligt. Proaktivt. Hemtrevligt. Läs mer

Per G skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Tandvård. Duktig och trevlig personal.Levde mycket bra upp mot mina förväntningar tycker jag. Läs mer

Niklas K skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Supertrevliga och duktiga.
    Har hitills bara gjort undersökningar och inte behövt laga något. Läs mer

Christina G skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Allt tillsammans är bara superbra. Läs mer

Helena W skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Supertrevlig och proffsig personal, har besökt både tandläkare och tandhygienist. Läs mer

Anna-karin G skrev om Nacka Tandvårdsteam
    Trevligt och Proffsigt Läs mer