Nacka Tandvårdsteam

Nacka Tandvårdsteam

www.nackatandvardsteam.se
  • BadgeFiveYears
1 523

Välkommen till Nacka tandvårdsteam! Vi erbjuder högkvalitativ tandvård för alla i en trivsam miljö. Barn och vuxna, stora som små. Vi har samlat erfarna tandläkare, tandhygienister och specialister under ett och samma tak för att du ska få den service du förtjänar. Våra behandlingar: Allmäntandvård, estetisk tandvård, implantat,...

1523 omdömen om Nacka Tandvårdsteam

Sedan starten hos Reco 2020

Amie S
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Dom var bedrövliga tog högre betalt ifrån mig än vad dom skulle informerade inte att man ska betala även fast du avbryter behandlingen. Dom svarar inte på mail och jag ser dom som bara några som är ute efter sina pengar och jag litar inte på dom skulle absolut inte gå dit igen. Okunniga och inte bra med kundkontakt.

Svar från Nacka Tandvårdsteam

Hej Amie! Jag har försökt kontakta dig upprepade gånger efter att du plötsligt avbröt en pågående behandling där vi hade beställt arbeten från en tandtekniker. Dessa behöver vi betala och således även du trots att du valde att avbryta behandlingen. Du hade godkänt både kostnadsförslag och behandlingsplan. Du får gärna ringa mig om du vill diskutera detta vidare. 0704 92 76 28. Mvh tdl Niclas Wallenborg

Arezu A
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Väldigt kompetent tandhygienist samt personal. Trevlig miljö!

Lars H

Trevligt bemötande,nöjd pat.återkommer

Carina S
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Jag tycker att jag alltid blir väl omhändertagen

Hanna S
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Har aldrig haft så bra tandvård i mitt liv.

Luis Alberto L
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Min erfarenhet var mycket god, jag hade inga problem efter att ha tagit bort två tänder,tack.

Jenny L
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Bästa tandläkarna genom tiderna. Mycket trevligt och professionellt bemötande och utföranden. Rekommenderar varmt :))

Rainer M
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Mycket bra bemötande av tandläkaren och tandhygienist!

Barbro K
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Mycket trevlig tandläkare och tandsköterska Som gjorde undersökningen Lugna, trygga och proffsiga.

Karin A

Allt var bra! Några månader försenat! Men ok

Fred G
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

The most friendly dentists in the world

Emanuel D
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Alltid trevligt bemötande och bra service, mycket nöjd.

Nikos G
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Trevligt och professionellt bemötande. Berättar hela tiden vad som skall göras innan och under tiden. Man känner sig omhändertagen.

Gunnel K
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Utmärkt bemötande. De levde upp till mina förväntningar. Mycket nöjd med både tandhygienist och tandläkare

Carin Margareta Victor H

Proffsigt och kompetent personal

Susanne M
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Jag har gått hos Tandhygenist regelbundet under många år och sköter mina tänder väldigt noga med mellanrumsborstar och tandtråd varje kväll. Jag kände mig totalt misshandlad i munnen, blödde och var öm i munnen flera veckor efter besöket. Ringde ett par dagar senare och var undrande och orolig att jag skulle få värre komplikationer men man frågade endast om jag ville träffa en tandläkare. Jag tackade nej till det då jag inte hade lust att betala för en tandläkare skulle glo in i munnen och ta mer betalt.. Jag var tyvärr...

Svar från Nacka Tandvårdsteam

Hej Susanne! Beklagar verkligen att du fick sådana efterbesvär. Har man som patient mkt tandsten kan man naturligtvis bli öm i tandkötter efteråt men det låter på dig som att du inte haft sådana problem. Vill poängtera att vi naturligtvis inte debiterat dig för en kontrolltid hos en tandläkare. Vill du diskutera detta vidare går det bra att ringa mig direkt på 070 4 92 76 28. Mvh Niclas

Andreas V
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Fantastiskt team, bra service och duktiga!

Herbert C
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Proffsigt och enkelt att ta sig dit.

Christer W
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Trevlig personal! Tänderna är väl inte i bästa skick och ett antal lagningar har lossnat och jag fick inte direkt någon hint om ifall jag behövde fylla dem men jag gissar att den trevliga personalen har koll på läget! Mvh Christer

Ros-Marie Gudrun Ingeborg L
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Mycket bra bemött . All förväntning , med mycket bra godkänt . Jag är helt nöjd . Alla mycket vänliga och rara! Inget att anmärka på änn !

Åsa G
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Blev väl bemött. Varit nervös men det blev över förväntningarna. Väldigt bra Träffade både tandhygienist och tandläkare. Nu börjar jag väl tänka som de flesta: Det värsta är att man måste betala.

Gesine M
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Nacka Tandvårdsteam är väldigt engagerad och bemöta mig som patient trygg och trevligt. Jag får alla information som jag undrar över och behöver för att skapa mitt egen bild och tar beslut. Även en gång, när jag uppfattade fel datum och kommit till deras praxis, har dem fixat på en trevlig sätt att jag kan stannar kvar och fick behandling endå. Tack så mycket 🌷

Irina C
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Man bokar en viss behandling och räknar med en viss kostnad, men får inte den behandlingen man förväntat sig och ändå betalar man mer en dubbelt. Man kan förstå att ibland kan saker ändras i samband med besök, men inte ens att förklara i förväg och fråga om man godkänner det. Nonchalans har inget med kundvård att göra. Ännu värre att man inte tar till sig informationen och ber om ursäkt utan vågar ljuga att man tog kontakt med mig efteråt.

Svar från Nacka Tandvårdsteam

Hej Irina! Jag har försökt ringa dig flera gånger men du har inte svarat. Du får gärna kontakta mig på 0704 92 76 28. Mvh Niclas

Fredrik C
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Mycket trevligt bemötande. Man levde helt klart upp till mina förväntningar.

Kicki E
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Vänligt och trevligt bemötande.. Trots att ha träffat sju olika tandläkare, finns ev infektionen kvar. En temporär fyllnad har gjorts i avvaktan på vad som händer framöver. Mycket pengar för så lite utfört🫢 Vände mig till teamet i juli månad eftersom min ordinarie tandläkare hade semester.

Paul M
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Genomgående väldigt bra upplevelse. Trevlig och skicklig personal, snabbt bemötande och mycket flexibla gällande tidsplanering för att möte upp mot ens egna möjligheter och preferenser. En sprucken tand åtgärdades provisoriskt omgående och mindre än en vecka därefter var min nya permanenta tandkrona på plats och behandlingen avslutad. Ger Nacka Tandvårdsteam mina varma rekommendationer.

Mikko L
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Bemötandet var väldigt vänligt och välkomnande redan från början. Hade inga stora förväntningar när jag började behandlingen hos dem, men snart märkes det att alla var väldigt kunniga och ville göra ett bra jobb. Det känns tryggt att komma till kliniken för allt görs professionellt. Redan i förväg är jag säker på att bryggan jag får kommer att göra mig väldigt nöjd.

Frida A
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Mycket bra bemötande och duktiga tandläkare.

Göran Stanley S
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Proffsigt, välkomnande, inkluderande. Avslappnande atmosfär.

Eva B
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Varit där tidigare. Alltid bra bemötande kunnig personal men dyrt

Per G
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Fantastisk tandvård av högsta kvalitet och service. Hög tillgänglighet och ett personligt, professionellt bemötande. Känner mig oerhört trygg hos Nacka Tandvårdsteam och rekommenderar dem till alla.

Ann-Mari M
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Proffsigt o trevlig stämning - alla specialiteter inom tandvård finns på ett ställe.

Gunilla O
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Mycket bra service. Duktiga och trevliga tandläkare

Rolf C
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Jag blev positivt överraskad . Besöket blev väldigt bra/trevligt och jag övertygade en godvän samt min son att gå dit ! Och det ska mycket till för att jag ska göra det !

Lara A

Trevligt bemötande, väldigt proffsigt

Ulla S
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Jätte bra alla så snälla hjälpsamma

Erika G
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Bästa tandvårdskliniken! Har gjort om porslinständer här och även andra behandlingar. Alltid proffsiga och känner mig otroligt trygg här! Jag har dessutom en rädlsa för smärta men aldrig behövt vara stressad utan blivit väl omhändertagen! Tack bästa ni för allt ni gör!

Catarina C
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Jättebra bemötande på alla sätt, rekommenderas!

Helena E
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Jag blev lyssnad till och blev bemött på ett väldigt fint sätt. Jag hoppades på ett bra besök trots min tandläkarskräck och det blev det. Jag tog bort en gammal lagning och ersatte med en ny, och fick både bedövning och hjälp för ett lugnt besök. Tack.

Lena F
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Jag har använt den här kliniken i över tjugo år och har bara gott att säga om den. Det är en varm och fin atmosfär, glada och proffsiga. Jag som har tandläkarskräck känner mig helt lugn här.

Vasilica I
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Professionellt bemötande. Fick bra förklaringar och instruktioner.

Anna D
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Fick en tid till tandhygienist inom rimlig tid, och Johan var duktig, noggrann och försiktig!

Lars Gustaf L
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Alltid väl mottagen och en trevlig attityd

Per Anders A
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Superbra och super trevlig personal hela vägen. Det känns fantastiskt varje gång hos Er. Och så vet jag att Ni kallar snart igen. Så nöjd att jag fann Er då jag var utan ett par år.

Adiam Brhane A
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

När jag kommer till Nacka Tandvaardsteam det är något som har rekommenderat mig sen Jag när jag kommer först gången till undersöknings sen jag var jag måste första med de , jag känner mig trygg och de är bra bemötande och trevliga . Nu jag håller mig att laga min tand fortfarande det gick bra .

Jessica G
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Jättetrevlig klinik på alla sätt med kompetenta arbetskamrater

Johan L
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Alltid bra service och bra respons oavsett fråga eller behandling , rekommenderas

Björn F
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Enda nackdelen är att jag missade mitt besök då jag var sjuk och inte blev kontaktad för att få en ny tid. Annars föredömlig service.

Anders B

Gott

Agneta T
Skrev om Nacka Tandvårdsteam

Jag blev bemött på allra bästa sätt av såväl reception, tandläkare som tandhygienist! Helt underbar och proffsig personal. Tack❣️