Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Nacka Ghp Specialisttandläkarna AB

Ghp Specialisttandläkarna AB

Värmdövägen 121, 131 37 Nacka — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Ghp Specialisttandläkarna AB

• Emmy skrev om Ghp Specialisttandläkarna AB
    Jag hade en dålig upplevelse när jag drog ut två visdomständer (en på varsin sida), eftersom kirurgen sydde fast min kind i mitt tandkött på ena sidan utan att berätta för mig. Efter operationen hade jag svårt att komma åt att rengöra vid såret och begränsad rörelse på en sidan och när jag ringde till kliniken för råd så sa de ”tryck hårdare”, vilket jag gjorde men fick väldigt ont av. Lite senare visade det sig att kinden var fastsydd i tandköttet och när jag tryckte för att komma åt att rengöra så öppnade jag upp sår i min kind. Vid uppföljningsbesöket frågade jag läkaren varför han sytt fast min kind i tandköttet och fick ett undvikande svar att ”det var en komplicerad operation”. Då jag frågade honom om det är något som han borde ha nämnt för mig så blev han aggressiv och sa att det var ”överinformation”. Inom vården så har kirurger rättslig skyldighet att informera patienten om sådana här saker men det ansåg inte läkaren beröra honom. Sannolikt så sydde han fast kinden på ena sidan av misstag och kunde inte stå för det, och blev istället väldigt otrevlig när jag försökte diskutera saken. Jag har ännu idag problem med såret men har inte vågat höra av mig till kliniken pga bemötandet och den hotfulla attityden. Läs mer
  • Lin H skrev om Ghp Specialisttandläkarna AB
    Efter flera års vånda över att behöva ta ut en krånglig visdomstand hamnade jag hos käkkirurg Sten hos Specialisttandläkarna. Ett fantastiskt professionellt bemötande och vänlighet genom hela ingreppet och efteråt. Rekommenderar varmt Specialisttandläkarna! Läs mer

Bästa tandläkarna i Nacka:

Artillerigatan 16, 11451, STOCKHOLM