Bene Tandvård

Här på Bene Tandvård hjälper vi dig med allt inom tandvård. Oavsett om det gäller en vanlig undersökning, tandimplantat eller kosmetiska ingrepp kan vi på Bene Tandvård stå till tjänst.

Vi har ett tandtekniskt labb med modern utrustning och kan skapa nya tänder eller fasader medan du väntar. Är du tandvårdsrädd? Vi tycker att det ska kännas tryggt och behagligt att gå till tandläkaren och hos oss finns det alltid gott om tid att slappna av. Tycker du det är väldigt obehagligt kan vi även erbjuda narkos, så du kan sova igenom hela besöket.

Det finns alltid tid för frågor hos oss på Bene Tandvård. Bokar du en fri konsultation svarar vi på alla dina frågor och berättar mer om hur våra olika behandlingar går till.

Välkommen till Bene Tandvård!

Läs vad 259 kunder tycker om Bene Tandvård 2

• 2022-10-01 Insamlad av företaget
    Bra bemötande
    Proffsig information
    Och nätta på handen vilket resulterar i 0 obehagskänsla.
    2022-09-29 Insamlad av företaget
    Har fixat implantat hos Benetandvård. Implantatbehandlingen gick jätte bra. Kort beskrivning om upplevelsen är enligt följande (ej i tur ordning): kvalitet tandvård, modern, teknologisk och steril klinik. Skön personal. Tillägger också att kliniken formar egna tandproteser vilket är en värdefull försäkran att dessa proteser inte kommer från nån random hörn på jorden.
    Hej Hasan, tack för den fina recensionen! Roligt att du berättar vad du uppskattar med våran klinik :-) Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-09-29 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, trevliga, omtänksamma och riktigt bra hjälp av tandläkare och tandhygienist. Ärliga i sin bedömning.
    Hej Enita, tack för dom fina orden! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-09-29 Insamlad av företaget
    Utmärkt service . En tandläkare man återvänder till .
    Tack Olle! Varma hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-09-29 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande kände mig trygg med erfarna och synnerligen kompetenta tandläkare och tandsköterska. Högklassig teknisk utrustning. Besöket gällde en allmän genomgång och rådgivning.

Anna Norén
    Hej Anna! Vad roligt att du är nöjd med ditt besök, tack för den fina recensionen :-) Med varma hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-09-29 Insamlad av företaget
    Fina, trevliga och ansvariga personal, jag personlig själv fick alltid stöd och råd för att ta hand om mina tänderna. Jag tackar er och tack för att ni finns i Stockholm för att hjälpa människor.❤
    Tack fina Saema, du är alltid varmt välkommen hos oss. ❤ Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-09-29 Insamlad av företaget
    Mycket fint bemötande och professionell tandvård.
    Tack Camilla för den fina recensionen! Varma hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-09-20 Insamlad av företaget
    Alltid trevligt bemötande och bra information och påminnelser.
    Min årliga tandundersökning utfördes till belåtenhet.
    Tack för dom fina orden! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
  • 2022-09-17 Insamlad av företaget
    vänligt och korrekt , snabb undersökning och fick en ny tid för slutlig behandling
    Fina ord, tack för den fina rekommendationen! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-09-17 Insamlad av företaget
    Superbra, bästa tandläkaren i byn
    Tack för det fina betyget! Varma hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
  • 2022-09-15 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och proffsig personal. Utmanande att in/de ofta flyttar på bokade tider, som kombinerat med fulla kalendrar gör att det kan dröja många månader innan man hittar en ny tid.
    Hej! Tråkigt att du blivit drabbad av ombokningar, det är inte alltid lätt att matcha schema. Hoppas det går smidigare i framtiden! Tack för din rekommendation, allt gott önskar vi från Bene Tandvård Bene Tandvård
    Bra bemötande och effektivt
    Proffsigt
    Hej, tack för din fina rekommendation! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-09-15 Insamlad av företaget
    Kompetent, tryggt och proffesionellt.
    Väldigt nöjd och tacksam!
    Tack för dom fina orden! Med varma hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-09-15 Insamlad av företaget
    Bra, levde upp till mina förväntningar.
    Jag blev behandlad med lagning av tand.
    Hej, vad fint att vi levde upp till förväntningarna, tack för din rekommendation! Varma hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
  • 2022-09-15 Insamlad av företaget
    Fantastisk tandklinik! Therese H och Susanne Gille hjälpte mig att laga 3st hål. De var lugna och väldigt pedagogiska och berättade tydligt vad som skulle ske.
    Ger mina varmaste och bästa rekommendationer
    Tack för dom fina orden och din rekommendation! :-) Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
  • 2022-09-15 Insamlad av företaget
    Bra kundbemötande, effektiva och trevliga som vanligt.
    Stort tack för det fina omdömet! Med varma hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-09-04 Insamlad av företaget
    Det var bra vård hos er. Tack så mycket!
    Tack Maha för dom fina orden! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    Tandläkare Patrik Moberg
    Lena sihlèn tandhygienist
    Mycket omtänksam och kunniga.
    Jag rekommenderar Bene tandvård stark.
    Hej Getahun, tack för din rekommendation! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-09-02 Insamlad av företaget
    Bra mottagande och vård. Svårt att betala fakturan Då BG inte fanns. Lyckades till sist men besvärligt var det.
    Hej Peter! Bra att du är nöjd med mottagandet och vården, det är viktigt för oss. Vad det gäller fakturan vill vi få feedback på vad som gått snett, våra fakturor skall så klart ha ett bankgironummer. Ring eller maila oss gärna så det reds ut! Med varma hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
  • 2022-09-02 Insamlad av företaget
    Jag är mycket gammal kund och har alltid blivit väl mottagen av all personal
    Patrik Mofors som är specialist på inplantat som han har skött med den äran, jag har seglat ubåt där tänder utsett för särskilt tryck, är nu till åren kommen
    Och har fortfarande ett väl fungerande
    Bett!!! 😀 👍
    Varmt tack Carl Gustav från oss alla på Bene, vi är glada att kunna hjälpa till med din tandhälsa. Ha nu en riktigt fin helg! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-09-02 Insamlad av företaget
    Skön och avslappnande atmosfär och härligt bemötande av personal!
    Stort tack för de fina orden Malin! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
  • 2022-08-21 Insamlad av företaget
    Ganska lång väntan utan information om varför.
    Verkar proffsiga.
    Hej Göran, ibland kan det bli lite väntetid när det är många som vill boka tider. Vi ser till att prioritera de mer akuta behandlingarna. Vi är glada att du tycker vi verkar proffsiga, den som väntar på något gott...

Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård
    2022-08-20 Insamlad av företaget
    Tack för snabb utredning. Jag känner mig väl omhändertagen. Ni är förtroendeingivande och proffsiga i både dialogen med mig som patient och i behandlingen. Att gå till tandläkaren är numera inte lika ångestfyllt som förr. Det är helt er förtjänst!
    Stort tack Monica! Att gå till tandläkaren ska aldrig behöva vara ångestfyllt, vi är glada att det känns bättre för dig nu! Varma hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-08-20 Insamlad av företaget
    Tandvård. Trevliga lokaler, Vänligt bemötande och behandlingen utfördes kompetent och med empati så att jag kände mig trygg.
    Hej Carin! Tack för dom fina orden, vi är glada att du känner dig trygg hos oss :-) Vänliga hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
  • 2022-08-18 Insamlad av företaget
    Allt var kanon , snabb och bra service
    Tack Christer! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-08-18 Insamlad av företaget
    Trevligt och lugnt bemötande. Det är väl aldrig roligt att gå till tandläkaren men till Bene går jag gärna just för att man blir så otroligt bra bemött 😊
    Hej Riine! Tack för fint omdöme, vi är väldigt glada att du känner så :-) Varma hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-08-18 Insamlad av företaget
    Mycket bra vård! Trevlig och proffsig personal
    Stort tack för dom fina orden William! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-08-18 Insamlad av företaget
    Alltid lika proffsigt och vänligt.
    Varmt tack Karin! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
  • 2022-08-07 Insamlad av företaget
    Blev mycket väl bemött. Min tandhygienist tar suveränt väl hand om mig, är tacksam att jag jag får gå hos henne.
    Hej Tuulikki, stort tack för fint omdöme! Varma hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-08-06 Insamlad av företaget
    Alltid lika trevligt att ha kontakt med Er. Känner mig väl omhändertagen .
    Det är en glädje för oss att få ta hand om dig, tack för de fina omdömet Ulla! Varma hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
  • 2022-08-05 Insamlad av företaget
    Vänligt bemötande och proffsig personal! Så tacksam för att få hjälp med värkande tand av en tandläkare som tog sig tid att utreda grundproblemet. Inger stort förtroende hos mig.
    Hej Angelina, stort tack för förtroendet och de fina orden! Varma hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    Världens bästa tandläkare Caroline Arnell jobbar där
    Stort tack Philip, det blir hon glad att höra! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-08-05 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande, kände att min tandläkarskräck tas på allvar.
    Proffsigt!
    Hej Tina! Tack för det fina omdömet, vi är glada att du känner dig trygg hos oss. Med varma hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-08-05 Insamlad av företaget
    Omtänksam kundhantering och lösningsorienterade.
    Stort tack Peter!

Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård
  • 2022-07-21 Insamlad av företaget
    Redan ett fint bemötande vid första telefonsamtalet. Även på plats av receptionistan. I tandläkarstolen väl mottagen o fick mig att slappna av under pågående behandling x flera timmar. En pärs för en m tandläkarskräck.
    Men i dessa proffsiga händer gick det jättebra. Har heller inte haft någon känning alls efter behandlingen. Supernöjd. Jag kan lugnt slappna av inför nästa besök.
    Hej Kristine, tack för de fina orden! Vi är glada att du känner dig trygg hos oss, det är så det ska vara :-) Med varma hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-07-20 Insamlad av företaget
    Mycket trovärdiga och professionellt arbete.Har Information med patienten hela tiden under operationen.Och mycket trevligt bemötande av all personal.
    Pelle Nyberg
    Stort tack Pelle! Med varma hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-07-20 Insamlad av företaget
    Vänligt bemötande av samtlig personal. Ser fram emot nästa besök.
    Hej Jonas! Det är en glädje när våra kunder ser fram emot ett tandvårdsbesök, varmt välkommen tillbaka! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-07-20 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande. Rotfyllning som kändes som det gjordes på ett proffsigt sätt.
    Stort tack Irene! Varma hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-07-20 Insamlad av företaget
    Diskuterade brygga kontra implantat i en utdragen stifttand. Hamnade i händena på underbar tandläkare och sköterska.
    Lokalen rent fräsct med allra senaste tekniken. Laserkunskap är för mig numera ett krav och ett måste och det har man här.
    Top noche!
    Hej Owe, tack för fint betyg! "Modern teknik i vänliga händer" är en strävan för oss, vi är glada att du finner oss "Top noche". Allt gott till dig! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    SOM NY KUND blev jag TILLFREDSTÄLLANDE
    BEMÖTT
    JAG PÅBÖRJADE ROTFYLLNING AV EN TAND!
    Hej Leah, vad fint att du känner så och att du kommit igång med din behandling! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-07-20 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande i en jobbig situation med rotfyllning. Tandläkaren informerade om varje steg under arbetets gång vilket är utmärkt. Det enda negativa var att jag fick vänta nästan två månader på att få en tid.
    Mycket nöjd med besöket.
    Hej Jane! För vissa behandlingar kan det bli lite väntetid, vi är glada att du fick en så bra upplevelse när du väl kom hit till oss! Önskar dig en fortsatt fin sommar. Varma hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-07-12 Insamlad av företaget
    Bra service, och funkar som det ska!
    Tack Maria! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
  • 2022-07-11 Insamlad av företaget
    Jag är så oerhört tacksam över Bene tandvård och min tandläkare Jacob von Heijne. Bemötandet för mig som som lider av tandvårdsrädsla är fantastiskt. Jag känner mig trygg, får alltid veta vad som sker i detalj och arbetet utförs med största proffsighet. Jag kan starkt rekommendera Jacob och Bene tandvård.
    Madelene
    Stort tack för dom fina orden, allt gott till dig! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
  • 2022-07-09 Insamlad av företaget
    Personalen alltid vänliga och professionella i sin yrkesutövning.
    Tack Bengt-Johan, önskar dig en fin sommar! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-07-08 Insamlad av företaget
    Väldigt trevligt bemött. Som alltid.jag förberedde för flera ingrepp. Toppen på alla sätt.
    Hej Carina! Tack för dom fina orden, allt gott till dig! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-07-08 Insamlad av företaget
    Tryggt och omhändertagande om man är tandläkarrädd
    Hej Sandra, vi är glada att du känner dig trygg hos oss, det är så det ska vara! Varma hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-07-08 Insamlad av företaget
    Proffsiga! Hög service! Tack!
    Hej Frida, tack för dom fina orden! Varma hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
  • 2022-07-08 Insamlad av företaget
    Emottagen leendes effektivt och i tid, utsökt kaffe. Sköterskan var vänlig och professionell, tandläkare Patrik Mofors glasklar i diagnos och förslag. Toppen så här långt.
    Tack Victoria, det värmer att höra! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
  • Susanne I
    skrev om Bene Tandvård
    2022-07-08 Insamlad av företaget
    Mycket bra tandläkare och tandhygienister. Allt finns under samma tak, lätt att få tid om man får ett plötsligt problem. De håller ordning på en och kallar in en regelbundet!
    Hej Susanne, tack för de fina orden! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård Bene Tandvård
    2022-07-08 Insamlad av företaget
    Här blir man bemött som en omtyckt bekant utan att för den skull släppa på den professionella pondusen. De engagerar sig, följer upp och visar genuin omtanke och berättar hela tiden vad de gör och varför. Makalöst bra ställe! Jag kommer fortsätta på Bene även om de ligger på fel sida om stan! För så bra är dem! Receptionister, tandläkare, tandsköterskor och tandhygienister, ALLA är toppklass!
    Stort tack Ingela, detta var verkligen roligt för oss att läsa! Allt gott till dig!

Varma hälsningar, Bene Tandvård