Bene Tandvård

Bene Tandvård

benetandvard.se
  • BadgeFourYears

Här på Bene Tandvård hjälper vi dig med allt inom tandvård. Oavsett om det gäller en vanlig undersökning, tandimplantat eller kosmetiska ingrepp kan vi på Bene Tandvård stå till tjänst. Vi har ett tandtekniskt labb med modern utrustning och kan skapa nya tänder eller fasader medan du väntar. Är du tandvårdsrädd? Vi tycker...

569 omdömen om Bene Tandvård

Sedan starten hos Reco 2012

Judit W
Skrev om Bene Tandvård

Duktiga tandläkare! Trevligt bemötande! Ansvar för utfört arbete. Rekommenderar varmast!

Svar från Bene Tandvård

Hej Judit! Stort tack för att du tar dig tid att skriva en rekommendation, önskar dig en fortsatt fin vecka. 😊 Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Gill E
Skrev om Bene Tandvård

Fick inte den tandvård jag brukar få . Halva behandlingen och slarvigt till fullt pris . Det är inte Bene. Har alltid varit nöjd

Svar från Bene Tandvård

Hej Gill, vad fint att läsa att du alltid varit nöjd hos oss! Tråkigt att du inte känner så efter ditt senaste besök, och just denna gång väljer att skriva en recension. Kontakta gärna oss i receptionen direkt så vi kan hjälpa dig med ditt ärende, här på Reco blir det svårt då man är anonym. Önskar dig en fortsatt fin vecka! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Margareta B
Skrev om Bene Tandvård

Bra bemött och nöjd med behandlingen.

Tack Margareta! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Helena E
Skrev om Bene Tandvård

Jag upplever ett bra omhändertagand. Är nöjdbra

Svar från Bene Tandvård

Hej Helena, stort tack för din rekommendation! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Bernt L
Skrev om Bene Tandvård

Jag fick en ny tandhygienist, även hon mycket bra, som min tidigare som har gått i pension.

Tack Bernt! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Antoon V
Skrev om Bene Tandvård

Bra telefon bemötande; trevlig mottagning; bra sköterskor; jag upplever Patrik som mycket kompetent och kommunikativ!

Svar från Bene Tandvård

Stort tack Antoon, det var mycket glädjande att läsa! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Viktoria A
Skrev om Bene Tandvård

Jag är väldigt nöjd med min första behandling hos tandhygienist Lena S. Hon har bra kommunikations- och problemlösningsförmåga, skapar en trygg miljö, är empatisk och noggrann.

Anne S
Skrev om Bene Tandvård

Inget att anmärka på. Trevligt bemötande. Tvekar inte att gå dit igen.

Paula E
Skrev om Bene Tandvård

Proffsigt, trevligt och snabbt. Man har tillit på personalen! Har de senaste kunskapen om tandvården

Ulrika E
Skrev om Bene Tandvård

Toppenbra och proffsigt bemötande!

Thomas A
Skrev om Bene Tandvård

Bra, men dyra minuter med tandläkaren …

Anders B
Skrev om Bene Tandvård

Bra bemötande i kassan och av tandläkaren

Ing-Marie O
Skrev om Bene Tandvård

Blir alltid väl bemött på Bene Tandvård. Har höga förväntningar och får alltid. förstklassig vård.

Stort tack Ing-Marie! 🌷 Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Bo P
Skrev om Bene Tandvård

Jag gjorde ett eget val och bytte tandläkare hos Er vilket känns som jag gjorde helt rätt. Jag lyssnade på min nya Tandläkare och valde en ny hygenist som troligen är ett strå vassare vilket jag kommer att märka nästa vecka. Hon skickade mig vidare till Patrik p g a ett problem som han har varit insatt i. Det känns bra och hoppas att det inte blir några nya kostsamma problem med mina tänder.öä

Svar från Bene Tandvård

Hej Bo, tack för att du tog dig tid att skriva en så fin recension! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Larisa T
Skrev om Bene Tandvård

Jag är altid bra bemött, tandvården är professionell, jag känner att jag kan lita på specialisterna, som jobbar där. Jag besökte både tandläkare och tandhygienist, mycket nöjd och tacksam!

Svar från Bene Tandvård

Hej Larisa! Stort tack för att du tar dig tid att skriva en så fin rekommendation, vi önskar dig en fin måndag 😀 Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Lise-Lotte N
Skrev om Bene Tandvård

Känner mig väl omhändertagen och litar på en bra tandvård hos Bene.

Svar från Bene Tandvård

Hej Lise-Lotte! Vad fint att läsa, tack för din rekommendation och ha en fortsatt fin vecka 😊 Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Maarit A
Skrev om Bene Tandvård

Bra och snabb vård jag kände mig trygg med behandlingen.

Tack Marit! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Andreas K
Skrev om Bene Tandvård

Caroline är en tandläkare som jag får förtroende för hon bra.

Svar från Bene Tandvård

Tack Andreas, det kommer hon bli glad att läsa 😊 Trevlig helg önskar vi på Bene Tandvård!

Björn E

Trevlig. Tryggt Kunnigt. Kompetent

Svar från Bene Tandvård

Hej Björn! Tack för fin och mycket väl utformad rekommendation, nästan så man vill ha det som en slogan 😊 Vi önskar dig en trevlig helg! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Maj T
Skrev om Bene Tandvård

Alltid trevligt bemötande, och inträffar något akut, får man alltid hjälp snarast!

Svar från Bene Tandvård

Tack Maj, vi önskar dig en fortsatt fin vecka (förhoppningsvis utan akutbesök) men finns här om du behöver! 😊 Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Thomas F
Skrev om Bene Tandvård

Mkt bra bemötande. Mycket kompetens finns hos Benes` tandläkare och hygienister

Svar från Bene Tandvård

Stort tack Thomas, det är glädjande att läsa! Ha en fin kväll 😊 Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Inger Z
Skrev om Bene Tandvård

Man blir väl bemött och man blir uppmärksammad på ett vänligt sätt. Trevlig miljö!. Rädslan försvinner. 👍

Svar från Bene Tandvård

Hej Inger! Vad fint att höra, vi önskar dig en fortsatt fin vecka och helg snart 😀 Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Tom J

Pedagogiska och omhändertagande.

Tack Tom, önskar dig en fin kväll! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Anna F

Proffesionella och personliga 🙏

Svar från Bene Tandvård

Tack Anna! Det värmde oss att läsa denna torsdag 😊 Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Oskar G
Skrev om Bene Tandvård

Bene tandvård är väl värda berömmet, trevliga och alltid flexibla. Hjälp när den behövs!

Svar från Bene Tandvård

Hej Oscar! Tack för din rekommendation, vi önskar dig en fin helg snart! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Lise-Lott A
Skrev om Bene Tandvård

Trevlig personal som tog emot mig och ett mysigt och lugnt väntrum. Fräscha lokaler. Träffade två tandläkare som båda var trygga, lugna, kunniga., trevliga och proffsiga. Lätt att hitta till er för mig som bor en bra bit från Stockholm. Mycket nöjd med besöket.

Svar från Bene Tandvård

Hej Lise-Lott, stort tack för din rekommendation. Det gläder oss, speciellt när du reste så långt för att komma hit! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Björn J
Skrev om Bene Tandvård

Vänlig och duktig personal! Trevliga lokaler med kaffe och tidningar i väntrummet!

Philip S
Skrev om Bene Tandvård

Vänligt bemötande o vård som jag upplever som effektiv.

Björn S
Skrev om Bene Tandvård

Omtänksamma, tydliga , trevliga och effektiva. Bra iinstruktioner för att förebygga framtida problem

Iris Katrina N
Skrev om Bene Tandvård

Professionellt från första bemötandet i telefonen, mottagandet och under vården av reception, sköterska och tandläkaren. Sökte akut och fick hjälp samma dag.

Svar från Bene Tandvård

Hej Iris! Tack för din rekommendation, vi önskar dig en jättefin kväll 😀 Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Benita L
Skrev om Bene Tandvård

Som alltid, mycket bra. Har anlitat Bene Tandvård sen det grundades av bl a Johan Graf.

Ann-Caroline M
Skrev om Bene Tandvård

Trevligt bemötande och smärtfri undersökning.

Svar från Bene Tandvård

Tack Ann-Caroline för din rekommendation, vi önskar dig en fortsatt fin vecka! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Eva W
Skrev om Bene Tandvård

Alltid trevligt och proffsigt bemötande. Proffsig utförd behandling.

Stort tack Eva! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

John B
Skrev om Bene Tandvård

Jag har varit kund i mer än 15 år hos en tandläkare som jobbade på Bene - men som nu gått i pension sedan mitt sista årliga besök. Det var nu dags för min årliga inspektion - och jag fick en ny tandläkare som började med en grundlig röntgen av hela käkpartiet - följt av rensning av tandsten och förslag på 2 åtgärder - som jag fick förslag till åtgärds-datum för. 1 timmes effektivt arbete var min slutsats. Skall bli roligt att fortsätta vara kund hos Bene.

Svar från Bene Tandvård

Hej John! Tack för din fina rekommendation, det är mycket glädjande att läsa. Vi förstår att det kan vara känsligt att byta tandläkare efter så många år, och vill så klart att våra patienter får bästa möjliga start med sin nya tandläkare! Vi ser fram emot att fortsätta ha dig som kund, på återseende! 🌺 Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Ulla K
Skrev om Bene Tandvård

Det jag uppskattar allra mest hos Bene tandvård är det lugna och trygga bemötandet och den fina hänsyn de tar till patienternas skilda behov.

Svar från Bene Tandvård

Tack Ulla, det var mycket fint skrivet. Önskar dig en fortsatt fin vecka! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Håkan S
Skrev om Bene Tandvård

Jag kom dit med en tappad krona men efter an noggrann undersökning framgick det att tanden inte gick att rädda. Proffsigt bemötande och snabb åtgärd för att plocka bort den infekterade tanden.

Hej Håkan, tack för din rekommendation! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Claes-Göran B
Skrev om Bene Tandvård

Noggranna och ger omfattande infofmation. Men väldigt dyra.

Viktor S
Skrev om Bene Tandvård

Mycket bra, förstår inte varför jag inte kan få skriva bara mycket bra…

Svar från Bene Tandvård

Det får gärna göra, tack för fin rekommendation! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Per D
Skrev om Bene Tandvård

Bra och proffsigt bemötande med värdefulla tips på hur jag själv tar hand om mina tänder. Att ta bild med vanlig kamera på mina tänder verkar mycket smart om något skulle hända..

Svar från Bene Tandvård

Hej Per, stort tack för fin rekommendation! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Ragnhild M
Skrev om Bene Tandvård

Jag blev bemött med respekt och empati. Men jag är ledsen över att deras priser ligger långt över referenspriserna.

Svar från Bene Tandvård

Hej Ragnhild, tack för fin rekommendation! Referenspriset är ett fast pris som bestäms av staten för varje åtgärd som ger rätt till statligt tandvårdsstöd, vi kan därmed inte förändra dom. Om du har frågor angående dina tandvårdskostnader får du gärna ringa till oss i receptionen (vid frågor om betalningsalternativ) eller tala med din behandlare om alternativ på behandling. Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Thommy B

Punktligt, proffsigt, vänligt.

Ingrid I
Skrev om Bene Tandvård

Trevligt och proffsigt bemötande. En grundlig rengöring av tänderna och goda råd angående skötsel.

Svar från Bene Tandvård

Hej Ingrid, stort tack för en så fin rekommendation på en av våra duktiga tandhygienister! Med varma hälsningar, Bene Tandvård

Tina H
Skrev om Bene Tandvård

Bemötande: Top notch. Förväntningar: En klinik som alla andra Stämmer inte. Skyhögt över. Sammanfattning: Det var nästan trevligt att gå till tandläkaren!

Svar från Bene Tandvård

Stort tack Tina, önskar dig en fortsatt trevlig dag! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Ebba B
Skrev om Bene Tandvård

Kände mig trygg och välbehandlad, tack!

Tack Ebba, det gläder oss! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Petra N
Skrev om Bene Tandvård

Mycket professionellt och trygg tandvård.

Svar från Bene Tandvård

Hej Petra, tack för din fina rekommendation! Hoppas du får en fortsatt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Anders G
Skrev om Bene Tandvård

Blir alltid väl bemött hos er. Senast var det utdragning av en tand vilket gick enkelt och smärtfritt

Svar från Bene Tandvård

Hej Anders, vad skönt att tanden kunde tas bort enkelt och smärtfritt, tack för din fina rekommendation och på återseende! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Afsaneh G

Jättebra omhändertagande av Therese

Svar från Bene Tandvård

Hej Afsaneh! Tack för din fina rekommendation på en av våra duktiga tandhygienister, vi önskar dig en fortsatt fin vecka. Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Jennifer M
Skrev om Bene Tandvård

Fantastiskt trevligt bemötande och proffsig tandläkare

Stort tack Jennifer! Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Valdis A
Skrev om Bene Tandvård

Blev mycket bra bemött. Alla öppna och omhändertagande. Arbetet utfördes mycket professionellt med lyckat resultat. Tvåtandsimplantat utfördes samt därefter uppföljnings besök hos tandhygienist och tandläkare.

Svar från Bene Tandvård

Hej Valdis! Stort tack för din rekommendation, vi blir så glada av att läsa detta. Önskar dig en fortsatt fin höst med många glada leenden 😀 Med vänliga hälsningar, Bene Tandvård

Kerstin T
Skrev om Bene Tandvård

Jag har svårt att förstå skillnaden mellan de tre åtgärder (312, 341, 114). Tycker de flyter ihop. Tycker det blev väldigt dyrt, trots att jag fick tandvårdsbidrag. Det hände mig något obehagligt under behandlingen (som jag inte lastar någon för); jag satte nämligen vatten i halsen. Det lämnade mig med en känsla av rädsla inför nästa besök. I övrigt var jag helt nöjd med bemötandet.