Bene Tandvård

Artillerigatan 16, 114 51 Stockholm — Visa karta

Här på Bene Tandvård hjälper vi dig med allt inom tandvård. Oavsett om det gäller en vanlig undersökning, tandimplantat eller kosmetiska ingrepp kan vi på Bene Tandvård stå till tjänst.

Vi har ett tandtekniskt labb med modern utrustning och kan skapa nya tänder eller fasader medan du väntar. Är du tandvårdsrädd? Vi tycker att det ska kännas tryggt och behagligt att gå till tandläkaren och hos oss finns det alltid gott om tid att slappna av. Tycker du det är väldigt obehagligt kan vi även erbjuda narkos, så du kan sova igenom hela besöket.

Det finns alltid tid för frågor hos oss på Bene Tandvård. Bokar du en fri konsultation svarar vi på alla dina frågor och berättar mer om hur våra olika behandlingar går till.

Välkommen till Bene Tandvård!
Mån-Tor: 07:00-19:00
Fre: 07:00-15:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 131 kunder tycker om Bene Tandvård

• 2019-12-02

Lars-Erik T skrev om Bene Tandvård
    I 65 år har jag gått hos många olika tandläkaremottagningar. Patrik Mofors, Caroline Roxenhag och Lena Sihlén är de bästa och trevligaste jag mött. Tillsammans fixade de till en lösning på komplexa problem som blev fullkomligt fantastisk i sitt resultat och långt över mina största förhoppningar. De hanterar en mycket modern utrustning med gedigen kompetens och ett personligt bemötande jag aldrig upplevt. Jag kan verkligen rekommendera Bene Tandvård. De var helt fantastiska och allt du behöver för din egen tandvård finns att köpa där! Läs mer
    2019-12-02 Bene Tandvård svarar Lars-Erik T
    Tack Lars-Erik för dina fina ord.
    Vi ser fram emot ditt nästa besök!
    Varma hälsningar från Patrik, Caroline och Lena och resten av personalen
  • KAJ S

2019-11-30

KAJ S skrev om Bene Tandvård
    Jag har varit väldigt rädd för att gå till tandläkaren och upplevt ett mycket stort obehag före, undertiden och efter att jag varit hos tandläkaren. Kim Byagård har genom sitt stora hjärta, professionella bemötande och omvårdnad helt botat mig från detta. Dessutom är Bene Tandvård toppmodernt och de har specialister för alla eventualiteter. Fin mottagning och rakt igenom mycket trevlig personal. Läs mer
    2019-12-03 Bene Tandvård svarar KAJ S
    Tack för dina fina ord Kaj och härligt att höra att att din rädsla för att gå till tandläkaren är borta. Varma hälsningar från Kim Byagård och hans team.
    KAJ S gillar detta
  • 2019-11-18

Eva U skrev om Bene Tandvård
    Mycket trevlig och avslppnande miljö. All personal ger proffsigt patientbemötande. Jag får en känsla av att de bryr sig om mig som patient. Jag har beskt många tandläkare. Bene Tandvård är den absolut bästa- Läs mer
    2019-11-18 Bene Tandvård svarar Eva U
    Hej Eva
    Tack för dina fina värmande ord. Så roligt att du är nöjd med oss. Hälsningar Bene Tandvård.
  • 2019-11-07

Bertil P skrev om Bene Tandvård
    Årlig kontroll och behandling! Läs mer
    2019-11-07 Bene Tandvård svarar Bertil P
    Hej Bertil
    Tack för förtroendet att komma tillbaka till oss! Hälsningar Bene Tandvård
  • 2019-11-02

Vivan W skrev om Bene Tandvård
    Jag har sedan många år varit kund hos Bene tandvård, en mkt nöjd kund. Och detsamma gäller för min nu bortgångna mamma. Jag har lagat-, rotfyllt-, gjort kroninsättning av tänder mm mm. Och jag går på regelbunden tandkontroll och tandskötsel.
    Det finns mkt mer positivt att berätta om Bene tandvård, men jag avslutar nu bara med att berätta att jag alltid blivit mkt positivt bemött av all personalen på Bene tandvård. Läs mer
    2019-11-05 Bene Tandvård svarar Vivan W
    Hej Vivan!

Det har varit ett nöje att få hjälpa dig och även din mor. Det är fantastiskt med trogna kunder- det är det bästa betyget ett företag kan få. Tack!
    Önskar dig en fortsatt fin vecka!

• 2019-11-01

Mikke Ö skrev om Bene Tandvård
    Besök för isättning av krona, Samma sekund man sätter sin fot innanför dörren så känner man sig välkommen. Nervositeten för det man måste göra är hög men det lugn som Tandläkare Kim Byagård uppvisar omsluter en och allt känns trots allt ok. Stor eloge. Bästa tandläkare jag någonsin varit hos. Läs mer

Anders E skrev om Bene Tandvård
    Bene Tandvård är ett briljant företag med extremt kompetenta medarbetare. Läs mer
    2019-11-05 Bene Tandvård svarar Anders E
    Tack Anders! Så fina ord och så roligt att du är nöjd med oss!

Rune W skrev om Bene Tandvård
    Om man enbart tittar på kvalitet, kunskap och teknisk utrustning så ligger dom helt klart i framkant t.o.m ledande. Det som drar ner betyget lite är prisförslagen som alltid i slutändan blir 15 procent dyrare. F.ö är jag mycket nöjd med Bene tandvård. Läs mer
    2019-11-05 Bene Tandvård svarar Rune W
    Tack Rune! Så roligt att du är nöjd med oss. Ha en fin höstdag!
    Hälsningar Bene Tandvård.

Jan J skrev om Bene Tandvård
    Årlig undersökning.
    Professionellt bemötande redan i receptionen.
    Att den kunniga hantering som man är van vid skulle fortsätta.
    Hög kompetens och fantastisk kundhantering Läs mer
    2019-11-05 Bene Tandvård svarar Jan J
    Tack Jan! Dina ord värmer i höstmörkret!
    Hälsningar Bene Tandvård!
  • 2019-10-29

Magnus L skrev om Bene Tandvård
    Trevlig o fräsch mottagning. Lätt att få kontakt med.
    Mycket bra tandläkare! Läs mer
    2019-10-31 Bene Tandvård svarar Magnus L
    Tack Magnus!
    Tack för de fina orden! Vad roligt att du är nöjd med vår klinik.
    Vi passar på att önska dig en trevlig helg redan nu!

• Lars W

2019-10-26

Lars W skrev om Bene Tandvård
    Har varit patient hos Bene Tandvård i många år och alltid mötts av professionalism och omtanke Läs mer
    2019-10-29 Bene Tandvård svarar Lars W
    Tack Lars för din rekommendation! Härligt att höra att du är så nöjd! Ha en fortsatt fin dag!

Hälsningar Bene Tandvård AB, 08-611 65 60
  • 2019-10-24

kicki e skrev om Bene Tandvård
    Allt från bemötandet i receptionen till övriga är så bra. Det känns så tryggt och proffsigt. Alla behandlingar jag gjort har varit bäst. Läs mer
    2019-10-24 Bene Tandvård svarar kicki e
    Hej Kicki, tack för dina fina ord och så roligt att du känner dig väl omhändertagen av oss alla/Bene Tandvård
  • 2019-10-21

Christina O skrev om Bene Tandvård
    Hej jag träffade Tandläkare
    Sara Floberg,
    Professionell och förtroendeingivande,
    Kanonbra tandläkarbesök,
    Personalen i receptionen var också bra!
    Tack!
    Chistina Olsson
    Läkare Läs mer
    2019-10-21 Bene Tandvård svarar Christina O
    Bästa Christina!
    Vad roligt att du är så nöjd med ditt besök hos oss och tack för att du rekommenderar oss!
    Ha en fortsatt trevlig dag!

Pontus F skrev om Bene Tandvård
    Trevligt bemötande i en fin reception. Gällande själva behandlingarna har jag gått till Kim Byagård som alltid har varit väldigt professionell. Han har även varit väldigt konsultativ när det kommer till frågor jag haft om munvård generellt och mina tänders utseede vilket jag uppskattar.

Tack! Läs mer
    2019-10-15 Bene Tandvård svarar Pontus F
    Tack Pontus. Vad roligt att du är nöjd med vår klinik och med din behandling. Med vänlig hälsning /Kim Byagård

Claes B skrev om Bene Tandvård
    Som alltid är besöken väldigt bra, trevligt bemötande och bra behandling Läs mer
    2019-10-14 Bene Tandvård svarar Claes B
    Tack Claes för att du rekommenderar oss! Det glädjer oss att du är så nöjd!

Mats L skrev om Bene Tandvård
    Vänligt bemötande i receptionen och synnerligen proffesionell tandläkare och syster. Läs mer
    2019-10-14 Bene Tandvård svarar Mats L
    Tack! Vad roligt att höra att du är nöjd!
    Ha en fortsatt fin vecka!

• 2019-10-11

Maria W skrev om Bene Tandvård
    Här blir man sedd som patient. Proffsigt mottagande och mycket fin hjälp. Extra mysigt med tända ljus i väntrummet! Läs mer
    2019-10-11 Bene Tandvård svarar Maria W
    Tack Maria för de värmande orden! Ha en riktigt fin helg nu!
  • Linnea Elin Kristina A

2019-10-09

Linnea Elin Kristina A skrev om Bene Tandvård
    Helt klart världens bästa tandläkare. Bara omtanke och kundens bästa i fokus vilken verkligen lyser igenom. Kommer aldrig byta tandläkare och jag rekommenderar verkligen alla som behöver en pålitlig tandläkare att gå till Bene Läs mer
    2019-10-09 Bene Tandvård svarar Linnea Elin Kristina A
    Hej Linnéa, Tack för dem fina orden.
    Vänliga hälsningar
    Caroline, tandsköterska
  • 2019-10-08

sten a skrev om Bene Tandvård
    Undersökning. Mycket bra mottagande i receptionen. Informativ och mycket bra undersökning av tandläkare samt trevligt bemötande. Läs mer
    2019-10-08 Bene Tandvård svarar sten a
    Tack snälla Sten, vad roligt att höra att du är så nöjd. Ha en fin dag!

• Maria L

2019-10-07

Maria L skrev om Bene Tandvård
    Världens bästa tandläkare Kim Byagård. Man känner sig alltid lugn och trygg när man är hos honom. Obytbar! 😀 Läs mer
    2019-10-08 Bene Tandvård svarar Maria L
    Tack för dina fina ord Maria. Vad roligt att du är nöjd
    / Hälsningar från Kim Byagård och sköterskor Sanna och Linn.
  • 2019-09-30

Kalle F skrev om Bene Tandvård
    Ett trevligt bemötande, inga väntetider och ett mycket gott kunnande.
    En effektiv behandling på grund av modern utrustning.
    Jag är mycket nöjd med mina besök hos Bene Tandvård. Läs mer
    2019-10-01 Bene Tandvård svarar Kalle F
    Tack snälla Kalle!
    Vad roligt att du är så nöjd!
    Ha en fortsatt fin vecka!

• 2019-09-27

Gunilla L skrev om Bene Tandvård
    Jag kom till Bene tandvård med en enorm tandvärk. Fick träffa en trevlig tandläkare som kunde konstatera att min tand var döende och behövde rotfyllas. Det visade sig vara komplicerat och han remitterade mig till en kollega på Bene tandvård. Anna Berg heter hon. Anna är specialiserad på rotfyllningar. Jag tycker inte om att gå till tandläkaren och hade aldrig tidigare rotfyllt en tand. Efter två behandlingar är jag nu klar. Jag har blivit oerhört väl bemött av all personal och Anna Berg är ett superproffs.
    Vill gärna rekommendera Bene tandvård till alla som tycker om och inte tycker om att gå till tandläkaren. Läs mer
    2019-09-27 Bene Tandvård svarar Gunilla L
    Hej Gunilla,

Stort tack för dina fina ord, det värmer gott.

Hälsningar
    Tandläkare Anna Berg
  • 2019-08-09

Charlotta S skrev om Bene Tandvård
    Jag sökte hjälp hos Bene Tandvård när en tand med amalgam plötsligt sprack i bitar. Superproffsigt och trevligt bemötande från alla inblandade. Tandläkare Jacob von Heijne är min nya hjälte! Det har aldrig hänt förut, men nu ser jag fram emot nästa tandläkarbesök. Här tänker jag stanna. Denna mottagning utklassar alla andra, ni är verkligen helt fantastiska! Läs mer
  • 2019-05-24

Stella K skrev om Bene Tandvård
    Fantastiskt ställe - vänliga och skickliga tandhygienster, flexibla öppettider. Rekommenderar varm tandhygiensten Therese H. Lyhörd till mina önskningar, anpassade besöket till mina för känsliga tänder - ett av mina mest behagliga besök hos tandhygienist. Defitinitivt värt det lite extra man betalar. Läs mer
  • Patricia G

2018-09-08

Patricia G skrev om Bene Tandvård
    Thanks so much to the entire team and especially Patrick for the amazing appointment I´d!

I´ve never been as happier at a Dentist Clinic as I was at yours..I´m overwhelmed with Patrick´s "KNOW HOW", he´s the best Odontologist I´ve ever met!

Thanks again and I hope to see you really soon!

My eternal blessings from Jönköping! Läs mer
  • Arne P

2018-08-20

Arne P skrev om Bene Tandvård
    Positivt överraskad varje gång. Det är inte många som säger så när dom besökt tandvården. Läs mer
    2018-08-20 Bene Tandvård svarar Arne P
    Vad roligt Arne att du är nöjd med oss på Bene Tandvård!
    Varma hälsningar från hela personalen
  • 2018-04-12

Thomas P skrev om Bene Tandvård
    Ett mycket vänligt och professionellt bemötande, mycket kunnig personal och sammantaget ett utförande av tandvårdstjänsten av högsta klass. Läs mer
    2018-04-12 Bene Tandvård svarar Thomas P
    Tack för de fina orden Thomas, så roligt att du känner dig nöjd. / Tandläkare Kim Byagård och tandsköterska Linn Ahlblom
  • Thomas N

2018-04-10

Thomas N skrev om Bene Tandvård
    Patrik Mofors är den absolut bästa tandläkaren jag någonsin haft. Opererade bort en visdomstand i underkäken och hade haft väldigt dåliga erfarenheter innan av andra tandläkare. Patrik fick mig att känna väldigt trygg under hela tiden. Jag väntade på att han skulle dra ut tanden när han plötsligt började sy ihop såret och allt var klart. Han har fullständigt tagit bort min rädsla för denna typ av ingrepp. Tummen upp! Läs mer
    2018-04-11 Bene Tandvård svarar Thomas N
    Hej Thomas! Tack för dina fina ord och vad roligt att höra att du är nöjd. Ha en fin dag, önskar Patrik och övrig personal på Bene Tandvård.
  • 2018-03-08

Maria H skrev om Bene Tandvård
    Alltid bra service! Trevligt mottagande och proffsig personal. Märks att de trivs på sin arbetsplats. Viktigt! Läs mer
    2018-03-08 Bene Tandvård svarar Maria H
    Hej Maria!

Tack för dina fina ord - de värmer!
    Ja vi trivs verkligen här - härligt att det märks!

Hälsningar personalen på Bene Tandvård
  • 2018-03-07

Lisbeth E skrev om Bene Tandvård
    Jag vill varmt rekommendera tandhygienisten Marzi Bessblad
    som med ett positivt bemötande,
    noggrannhet i sitt arbete samt
    med bra tips för tandvård ger mig
    glädjen att rekommendera henne.

Lisbeth Ekberg Läs mer
    2018-03-07 Bene Tandvård svarar Lisbeth E
    Tack snälla Lisbeth, det gläder mig att du är nöjd med behandlingen!

Med vänlig hälsning, Marzi Bessblad.
  • 2018-02-19

Therese G skrev om Bene Tandvård
    Bene har hjälpt mig att gå igenom en lång process att ta beslut om tandreglering och isättande av brygga. De har hela tiden stöttat och gett bra rådgivning och hjälpt mig med att få ett utmärkt slutresultat. Jag är mycket nöjd med Bene Tandvård och kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    2018-02-19 Bene Tandvård svarar Therese G
    Hej Therese! Tack för dina fina ord. Det har varit roligt även för oss att följa dig under behandlingen, och nu se att du är nöjd med de nya tänderna. Stor kram till dig från oss på Bene Tandvård
  • 2017-12-18

Jessica K skrev om Bene Tandvård
    Det är ju inte alltid man går från tandläkaren och är lycklig, men det är man när man går från Bene tandvård - alltid lika proffsiga, hjälpsamma och glada. Läs mer
    2017-12-18 Bene Tandvård svarar Jessica K
    Tusen tack Jessica! Vad härligt att du är så nöjd med oss och passar på att ännu en gång önska dig en riktigt god jul och ett gott nytt år!
  • 2017-10-30

Jamilla L skrev om Bene Tandvård
    Proffesionellt och mycket trevligt bemötande av Sara Floberg! Läs mer
    2017-10-30 Bene Tandvård svarar Jamilla L
    Tack snälla, vad roligt att höra att du är nöjd. Ha en fin dag!
    Hälsningar Sara
  • 2017-10-25

Claes A skrev om Bene Tandvård
    Jag besökte Bene för att få en rotfyllning och hade väl lite oroat mig, men den professionella och trevliga personalen tog mycket väl hand om mig. Jag litar på dem till 100% och kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
    2017-10-26 Bene Tandvård svarar Claes A
    Hej Claes,

Tack för ditt fina omdöme, roligt att du är nöjd!

Med vänliga hälsningar
    Anna Berg
  • Malin I

2017-10-25

Malin I skrev om Bene Tandvård
    Trevligt bemötande, proffsigt, lugnt och tydligt hela vägen. Tog bort Amalgam och är väldigt noga med hur det görs - jag kände mig helt trygg då ni verkligen har koll och tar försiktighetsåtgärder för både mig och era medarbetare på allvar. Läs mer
    2017-10-25 Bene Tandvård svarar Malin I
    Tack Malin för din fina rekommendation, vi är glada att du känner dig trygg och nöjd hos oss!

Med vänlig hälsning, Bene Tandvård.
  • 2017-10-08

Charlotte B skrev om Bene Tandvård
    Jag har alltid fått utmärkta behandlingar under min tid som kund hos Bene Tandvård.
    Alltid ett mycket trevligt och positivt bemötande inklusive utmärkt service detta i en trevlig atmosfär; man känner sig m a o alltid mer än väl omhändertagen likaså välkommen. Läs mer
    2017-10-09 Bene Tandvård svarar Charlotte B
    Hej Charlotte! Det gläder oss verkligen att du är så nöjd.

Hoppas du har en fin dag! Hälsningar personalen på Bene Tandvård AB
  • 2017-08-26

Catherine B skrev om Bene Tandvård
    Har alltid blivit väl bemött.Har nu fått en ny tandläkare som är mycket bra.Tar sig tid att förklara hur det går till.Skulle dels dra ut en visdomstand var jätterädd sköt upp det hela tiden men var sedan tvungen.Var dels rädd för sprutan och dra ut tanden men hon gjorde det väldigt bra.
    Sedan ska vi ej glömma tandsköterskan som var så bra , gjorde att jag kände mig lugn också. Läs mer
    2017-08-28 Bene Tandvård svarar Catherine B
    Hej Catherine,
    Va roligt att du känner dig trygg hos oss och ger oss så fina rekommendationer.
    Vi hoppas du får en härlig sensommar och en mysig höst!
    Kram från Sara och Caroline och resten av personalen på Bene Tandvård
  • 2017-08-17

Alexandra D skrev om Bene Tandvård
    Bene Tandvård är alltid professionella, väldigt trevliga och oerhört skickliga på tandvård. Jag har varit strulig med sena avbokningar och ombokningar men de har alltid varit hjälpsamma och tillmötesgående. Idag träffade jag tandhygienist Lena som genom hela undersökningen hade en dialog med mig om min tandhälsa och kom med tips/förslag på hur jag ännu bättre kan ta hand om mina tänder. Hon var också lyhörd för mina önskemål och frågor. Toppen! Dessutom är de alltid trevliga och effektiva i receptionen, även på mail och telefon. Jeanette i receptionen är en stjärna. Jag är 100% nöjd. Läs mer
    2017-08-17 Bene Tandvård svarar Alexandra D
    Hej Alexandra!
    Kul att du är så nöjd. Det är alltid roligt att bemöta människor som är intresserade av sin munhälsa.
    Lycka till så syns vi om ett år!
    Med vänlig hälsning Bene Tandvård
  • 2017-07-10

Christina L skrev om Bene Tandvård
    Jag fick ett väldigt trevligt bemötande från mitt första samtal. Min tandhygienist Lena Sihlen var väldigt duktig. Jag kände mig trygg och väl omhändertagen. Mina tänder kändes extra rena av saltblästring. Då jag har letat länge efter ett bra ställe för att även våga utföra estetisk tandvård, känner jag att jag äntligen har hamnat rätt. Underbart. Att Bene tandvård också har ett eget lab gör att det känns extra proffsigt och tryggt samt att de satsar på utveckling inom tandvård. Ett stort plus för de fina lokalerna och den varma trevliga stämningen. Läs mer
    2017-07-10 Bene Tandvård svarar Christina L
    Tack för ditt fina omdöme, vi är glada att du är nöjd!
    Hoppas att du får en fin sommar!

Med vänlig hälsning, Tandhygienist Lena Sihén
  • 2017-07-04

Annette B skrev om Bene Tandvård
    Jag har gått hos Bene senaste 20 åren och har alltid varit jättenöjd med både bemötande och professionalitet. En särskilt stor röd ros vill jag ge Jeanette i receptionen som alltid gör det lilla extra och får mig att känna mig särskilt välkommen med hennes vänlighet och lugn. Jag hör till dom som är relativt rädda för att gå till tandläkaren och vill därför varmt rekommendera duktiga Patrik Mofors som har en ängels tålamod med oss lite skrajsna. Idag fick jag också nöjet att träffa en för mig ny tandhygenist, Lena Sihlen. Väldigt kunnig och fantastiskt duktig och trevlig. Jag är så glad över att vara patient hos en sån toppenklinik. Läs mer
    2017-07-04 Bene Tandvård svarar Annette B
    Tack snälla Annette för dina värmande ord.! Vi är oerhört tacksamma för feedback från våra patienter och blir självklart extra glada när de är så nöjda som du är!
    Hela personalen på Bene Tandvård önskar dig en underbar sommar!
  • 2017-06-15

Jenny F skrev om Bene Tandvård
    Jag har tidigare varit tandvårdsrädd men på denna klinik finns det trygghet och tålamod! Min underbara tandläkare Jacob Von Heijne hjälpte mig att ta bort en problematisk visdomstand snabbt och smärtfritt, eftersom att jag är rädd för sprutor så fick jag bedövas med "The Wand" viket också gjorde allt mer behagligt. Jag har även fått behandling av några olika hygienister här, dom har alla lyssnat på mig och tagit pauser när jag har behövt samt gjort mina tänder rena och fina! Till allt detta kan tilläggas att deras utrustning är topp-modern och att dom har ett eget labb där t.ex kronor kan göras snabbt och smidigt. Jag kan varmt rekommendera Bene Tandvård! Läs mer
    2017-06-15 Bene Tandvård svarar Jenny F
    Hej Jenny!

Tack för Din trevliga rekommendation. Roligt att höra att Du är nöjd och blir bemött av oss på ett önskvärt sätt.

Vi önskar dig en fin kväll!

Varma hälsningar
    Bene Tandvård
  • 2017-06-08

Per S skrev om Bene Tandvård
    + Nära från jobbet
    + Fina lokaler
    + Bra utrustning
    + De tandläkare jag har varit hos har varit trevliga

- Har flera gånger fått vänta 10-15 minuter på att få betala i receptionen, medans personalen haft förmiddagsfika
    - Hög omsättning på tandläkare
    - Sena ombokningar
    - Har blivit bokad hos en tandläkare, men hamnat hos en annan
    - Arrogant personal i receptionen

Johan Graf jobbar numera på Vasastans Tandläkargrupp om någon undrar. Läs mer
    2017-06-14 Bene Tandvård svarar Per S
    Hej Per!

Vad tråkigt att du inte är fullt nöjd med dina besök hos oss. Vi är väldigt tacksamma för dina synpunkter och kommer naturligtvis att arbeta på att förbättra våra rutiner. Vill bemöta din kommentar gällande hög omsättning av tandläkare. Detta stämmer inte. Vi har tvärtemot anställt flera nya tandläkare. Det gläder oss att du trivs i våra lokaler och med våra tandläkare! Tack ännu en gång för dina synpunkter!
    Med vänliga hälsningar personalen på Bene Tandvård!
  • 2017-05-03

Anders R skrev om Bene Tandvård
    Helt enkelt proffs. Kan bara ge tummen upp för Bene tandläkare. Har du inte provat gör det. Du kommer inte att bli besviken. Läs mer
    2017-05-03 Bene Tandvård svarar Anders R
    Tack snälla Anders för den fina rekommendationen! Vad härligt att du är så nöjd!
    Hälsningar all personal på Bene Tandvård
  • 2017-01-25

Åsa H skrev om Bene Tandvård
    Jan Bardel är supertrevlig & proffsig, jag rekommenderar verkligen den här mottagningen! Bästa tandläkaren!
    First class amalgamsanering. Tandmaterial utan bisfenol A finns här. Läs mer
    2017-01-25 Bene Tandvård svarar Åsa H
    Hej Åsa, Tack för det fina omdömet! Kul att du är nöjd. Med vänlig hälsning Jan Bardel
  • 2017-01-23

Monica S skrev om Bene Tandvård
    Ett bra mottagande.Eftersom jag har tyckte att det var väldigt jobbigt att gå till tandläkaren.Men både tandsköterskan och tandläkaren tog det väldigt lugnt och varsamt.Den bästa tandläkar vård jag nånsin fått.Det är nästan att man tycker att det är tråkigt att vara klar.Kommer att rekommendera till andra som inte har någon bra tandläkare. Läs mer
    2017-01-23 Bene Tandvård svarar Monica S
    Tack snälla Monica! Det har varit så trevligt att ha dig här hos oss och vi är så glada över att du är nöjd.
    Kram till dig från oss på Bene
  • 2017-01-22

Alice B skrev om Bene Tandvård
    Riktigt bra ställe, där de verkligen löser dina tandproblem men måste säga att det administrativa har varit ett stort problem, avbokningar, ombokningar, dubbelbokningar och det har påverkat just mig väldigt mycket. Men de har förbättras och tagit till sig kritiken vilket är ett stort plus. Men skulle självklart rekommendera Bene tandvård till alla:) Läs mer
    2017-01-23 Bene Tandvård svarar Alice B
    Tack Alice för din rekommendation!
    Vi beklagar de problem som var med dina bokningar och är naturligtvis oerhört glada att dessa nu är lösta och att du är nöjd!
    Varma hälsningar från all personal på Bene Tandvård
  • 2016-12-29

Lena Maria G skrev om Bene Tandvård
    Jag kan varmt rekommendera Bene Tandvårds klinik. Bättre bemötande samt yrkesskicklighet får man nog leta efter. Jag vill speciellt tacka Sara och Caroline som tog hand om mig, som till råge på allt lider av tandläkarskräck, på ett mycket proffsigt och medkännande sätt.
    Är du rädd för tandläkaren gå då till Bene Tandvård de vet vad de sysslar med. Läs mer
    2017-01-02 Bene Tandvård svarar Lena Maria G
    Tack Lena Maria för dina fina ord! Det har varit så roligt att få hjälpa dig. Vi önskar dig god fortsättning på det nya året.
    Stor kram från Caroline, Sara och gänget på Bene Tandvård.
  • Gunvor M

2016-12-25

Gunvor M skrev om Bene Tandvård
    Har i många år gått hos Bene Tandvård, allt har fungerat bra och alla är mycket bra, och trevliga. Jag har bl a fått inplantat i överkäken. Läs mer
    2016-12-27 Bene Tandvård svarar Gunvor M
    Tack snälla Gunvor! Vad roligt att du är nöjd med oss på Bene Tandvård och vi är tacksamma för dina vänliga ord.
    Vi önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
  • Annalie M

2016-11-29

Annalie M skrev om Bene Tandvård
    Efter så många år med tandlagningar som lossnat och felaktigt nedslipade tänder som gett problem i stort sätt varje dag!
    Så har jag nu funnit en fantastisk tandläkare Dr Sara Floberg Bene tandvård. Hon är så ödmjuk och helt fantastiskt duktig!!! Jag har nu helt fantastiska vita Hollywood tänder i porslin! Jag har aldrig varit så lycklig som nu, ! Finns inte tillräckligt med positiva adjektiv för att beskriva mitt glädjerus:) Annalie Minlin Läs mer
    2016-12-16 Bene Tandvård svarar Annalie M
    Tusen tack Annalie för dina fina ord!
    Vi är så glada över att du är nöjd och att du valt att komma till oss. Det har varit en ära att få hjälpa dig.
    Varma hälsningar från Sara, Caroline och övrig personal på Bene Tandvård.
    2016-12-16 Annalie M svarar Bene Tandvård
    Tack för alla glada skratt! Vi ses:))
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2016-10-24

Ann-marie J skrev om Bene Tandvård
    Snabb behandling. Smärtfri rotfyllning och fastsättning av egentillverkad krona på tanden.Allt genomfört inom 15 dagar. Trevligt bemötande av alla. Bene Tandvård kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2016-11-29 Bene Tandvård svarar Ann-marie J
    Tack snälla Ann-Marie!
    Det var roligt att få hjälpa dig och vad härligt att du är nöjd med oss alla!
    Hälsningar från oss alla på Bene Tandvård!

Artillerigatan 16, 114 51 Stockholm