Tandläkare Jenny Tingstam

Tandläkare Jenny Tingstam

En extra snäll tandläkare som sätter stort värde i att det ska vara trevligt att gå till tandläkaren, det är Jenny Tingstam. Kvalitet och hållbarhet i lagningar, proteser och annat är väldigt viktigt, men det ska också bli snyggt.

Jenny erbjuder många olika behandlingar till dig oavsett ålder. Även patienter med viss tandvårdsrädsla är välkomna och blir väl omhändertagna hos Jenny Tingstam.

Vi är anslutna till Försäkringskassan. Ring för att boka en tid!

Läs vad 102 kunder tycker om Tandläkare Jenny Tingstam 2

2021-08-21
    Har gått hos Jenny i flera år och är supernöjd!

Hon är jättetrevlig, kunnig, får dig alltid att känna dig bekväm, duktig på att berätta vad hon kommer göra innan och varsam (många andra tandläkare jag gått hos har varit väldigt hårdhänta).

Dessutom är lokalerna jättefräscha.

Rekommenderar absolut!
    2021-08-16
    Jenny är en kunnig, noggrann och lyhörd tandläkare. Hon talar aldrig "över huvudet" på patienten utan leder en hela tiden igenom undersökningen. Kan därför rekommendera Jenny lite extra till den som är tandläkarrädd.
    2021-06-01
    Otroligt professionell och trevlig tandläkare! Har undvikit tandläkare i flera år pga dåligt bemötande. Men sedan jag hittade Jenny och hennes fantastiska tandsköterska Elmira, efter att jag bitit av en tand och blev tvungen att uppsöka vård, så går jag dit med glädje varje gång.

Man blir alltid vänligt bemött samt att de gjort ett fantastiskt arbete med min skadade tand.

Stort tack!
    2021-04-30
    Otroligt snälla och trevliga. Det är alltid trevligt att gå dit och man vet att man får en engagerad tandläkare som bryr sig om en och gör ett bra jobb.
    2021-04-14
    Jenny är otroligt tillmötesgående, proffsig och snäll. Elmira lika så! De sitter i en jättefin/fräsch lokal och gör allt för att man ska känna sig trygg och få behandling på bästa sätt. Om du tvekar, gör inte det, rekommenderas så varmt!
    2021-03-17
    Trevligt, professionellt och noggrant med en stor portion lyhördhet. Rekommenderas varmt!
    2021-03-05
    Proffsiga, pålitliga och trevliga
  • Jan A
    2021-03-05
    Jag kan varmt rekommendera Jenny och hennes team. Både tandläkare och tandhygienist håller mycket hög kvalitet och besöken är alltid trevliga och personliga. Jag har varit kund under de senaste 5 åren och är supernöjd!
    2021-02-21
    Jag har varit kund i många år och haft behov av flera olika tjänster. Alltid blivit väl bemött. Man har alltid försökt lösa behovet så snabbt som möjligt. Fixat och trixat, ringt om det skapats möjligheter. Rekommenderar Jenny med team även till de som känner obehag att besöka tandläkare då hon arbetar med fokus på att ta hand om de med speciella besvär och behov.
    2021-02-01
    Bytte till Jenny och hennes team efter åratal med Folktandvården. Har fått jättefin hjälp och är nöjd med både bemötande och behandlingar. Kan verkligen varmt rekommendera.
    2021-01-23
    Har gått till Jenny i några år nu och är väldigt nöjd. Trevlig och professionell personal
    2021-01-22
    Proffsigt, vänligt och tryggt bemötande!
    Kan varmt rekommenderas till nya kunder. Även de som känner obehag inför ett tandläkarbesök , rekommenderar jag Jenny Tingstam med största förtroende!
  • Ola N
    2021-01-08
    Har gått till Jenny några år nu .
    Är super nöjd med deras jobb & service
    Rekommendera dom till alla mina vänner .

Mvh Ola
    2020-12-01
    Jag har lagat mina tänder hos Jenny Tingstam sedan några år tillbaka. Arbetet, bemötandet, omsorgsfullheten och proffsigheten gör att det faktiskt är en fröjd att gå dit.
    Jag vill verkligen rekommendera Jenny och hennes tandsköterska Elvira, de är ett toppenteam!
    Janice
    2020-10-25
    Jättebra bemötande och vård! Jenny är lugn och vänlig och tar sig tid att lyssna och förklara. Känner mig alltid trygg och väl omhändertagen.
    2020-10-12
    Kan varmt rekommendera Tandläkare Jenny Tingstam! Dom är trevliga, proffsiga och lyhörda!
  • Gunnar Ö
    2020-10-11
    Sedan ett par år är jag kund hos tandläkare Tingstam och har fått kontroll över min tandvård. Alltid väl bemött. De lagningar jag gjort har utförts professionellt. Undersökningarna har väl beskrivits och förklarats och hur vi skall gå vidare. Det gör att jag känner mig trygg inför varje besök. Nu har jag kallelse en gång per år och det fungerar utmärkt.
    2020-10-08
    Var där för att åtgärda ett hål, supertrevlig samt kunnig personam och oerhört fräsch lokal. Jag kan varmt rekommendera detta!
    2020-10-07
    Trevligt bemötande och hög kvalitet
    2020-10-01
    Jag kan varmt rekommendera tandläkare Jenny Tingstad med personal. Professionellt och vänligt bemötande.
    2020-10-01
    Rengöring av tänderna, fick tandvård med kvalitet.
    Trevligt och lättsamt bemötande. Mycket noggrann, informativ och pedagogisk tandläkare.
    Att bli omhändertagen på ett professionellt och omtänksamt sätt.
    Ja, det har man absolut levt upp till.

Supernöjd med mitt besök hos tandläkare Jenny Tingstam.
    2020-09-30
    Som vanligt supernöjd efter mitt besök hos er. Ni är så vänliga och proffsiga på det ni gör och lämnar inget åt slumpen. ⭐️⭐️⭐️
    2020-09-30
    Dagens ROS till superprofessionella Jenny som gav det allra bästa bemötandet som tandläkare jag upplevt någonsin på mitt besök !
    Inte konstigt om det är svårt att boka tid där!
    Även hennes fina tandsköterska ska ha en stor eloge! Katrina
  • Kristin F
    2020-05-10
    Väldigt bra tandläkare med många års erfarenhet. Noggrann och snabb.
    Jag har största förtroendet för Jenny som dessutom är super trevlig og snäll : )
    Hon är ytterst proffsig och effektiv. All modern utrustning i vackra lokaler centralt på Östermalm nära Dramaten. Ingen smärta vid bedövning eller lagning av hål.
    2020-04-25
    Jag har väldigt bra erfarenheter av Jenny. Hon är alltid proffsig samtidigt som hon är mån om att behandlingarna inte ska vara obehagliga för mig. Hon förklarar också vad som kommer hända härnäst och pratar aldrig ”över huvudet” på mig med tandsköterskan, som en del tandläkare gör. Jag rekommenderar gärna Jenny.
  • Magnus W
    2019-12-16
    Sveriges trevligaste och bästa tandläkare!
    Har aldrig, i något sammanhang, blivit så bra bemött.
    2019-10-11
    Otroligt duktig och trevligt bemötande
    2019-10-07
    Vänlig,trevlig och hjälpsam personal. Man känner sig väl omhändertagen. Snabb återkoppling vid behov av akut hjälp.
    Rekommenderas varmt!
    2019-10-03
    Jag blev rekommenderad att gå till Jenny av en kollega. Hade en väldigt positiv upplevelse. Blev bemött av både proffsighet, omtänksamhet och att hon var väldigt noga med att man som patient inte ska känna sig obekväm. Hon fick mig att känna mig trygg på alla sätt. Skulle varmt rekommendera att gå till Jenny om du behöver nån som tar hand om dina tänder.
    2019-10-01
    Jenny känns som en mycket behaglig och omtänksam läkare, hon är lugn och lyhörd, och proffsig på alla sätt. Tingstam Dental rekommenderas varmt.
    2019-09-15
    Mycket duktig tandläkare!
    Man känner sig så väl omhändertagen och trygg i Jennys vård.
    Sköterska Elmira är alltid ett vänligt och proffsigt ansikte utåt!
    Varmaste rekommendationer!!
    2019-09-13
    Tandvård och tandhygien.

Trevligt bemötande och trivsam atmosfär.
    Lugnt och inkännande bemötande om man är lite skärrad.
    Tillmötesgående då man behöver hjälp och det går snabbt att hitta tider för akuta behov.
    2019-08-05
    Jenny är Stockholms bästa tandläkare!

Hon är alltid trevlig vänlig.
    Jag hade en fyllning som var inga problem, och jag fick vara med som stöd på sambons lite komplicerad tandutdrag som kunde inte ha gått finare.
    Man ligger mellan goda händer.

Vi är nöjda och kan varmt rekommendera henne.
    2019-06-28
    Inflammation i tand fick hjälp direkt. Remiss till specialist för rotfyllning. Så bra tandläkare där med. Sen hos Jenny med sköterska ett lugnt och tryggt bemötande. Också härliga skratt som gör att allt har känts lättare. Tack
    2019-05-13
    Fantastisk tandläkare som har styrt upp mina tänder efter 5 års uppehåll pga tandläkarskräck!
    Rekommenderar stället varmt!
  • Åsa E
    2019-04-04
    Upplever min tandläkare Jenny Tingstam som kunnig och kompetent och dessutom väldigt trevlig och charmerande.
    2018-12-04
    Jenny med medarbetare är proffsiga, personliga och tar ansvar. Rekommenderas.
    2018-10-10
    Bra bemötande som gör att man känner sig trygg även om man har tidigare dåliga tandläkarupplevelser med sig. Lyssnar in hur du fungerar och vad du behöver.
    Har haft kontakt i flera år nu och sköter numera mina tänder regelbundet efter att tidigare gärna undvikit tandläkarkontakt.
  • Arne W
    2018-09-26
    Fick en visdomstand utdragen och blev verkligen väl bemött med bra information, ömsint handlag och försiktighet. Jenny med sin suveräna tandsköterska fick mig att känna mig modig istället för rädd och pjåskig! De levde upp till mina förväntningar och jag som är tandvårdsrädd pga folktandvården på 60-talet skulle inte tveka att göra om proceduren. Att Jenny även ringde upp några dagar senare för att undersöka hur det hade gått efteråt var imponerande!

Högsta betyg till Jenny och Co som även har en bra tandhygienist! Bästa tandläkare under mina 55 år hos olika tandläkare. Det är så här det ska vara hos en vårdgivare.
  • Erik H
    2018-09-06
    Hos tandläkare Jennie Tingstam och hennes fantastiska tandsköterska möter du hög kompetens och skicklighet. Rekommenderar denna tandläkare om du vill känna dig trygg och bekväm.
    2018-06-14
    Jag och hela min familj går hos Jenny och vi är mer än nöjda ! !
  • Jessica W
    2018-01-19
    Jag och min familj har gått hos Jenny Tingstam i många år och vi är mycket nöjda. Hon ger ett mycket trevligt bemötande, ett bra förtroende och tar bra beslut om vilken behandling som behövs. Vi kan varmt rekommendera Jenny Tingstam.
    2017-10-19
    Alltid trevligt bemötande.
    Enkla bokningsrutiner och påminnelse skickas ut inför besöket.
    En hänsynsfull och professionell tandläkare som förutom vid undersökningstillfällena ger goda råd för att man själv ska kunna jobba proaktivt för att undvika framtida tandproblem.
    God hjälp med bettskena och kontinuerliga justeringar.

Jag är alltid mycket nöjd efter mina besök hos Jenny!
    2017-08-30
    Pedagogisk och hänsynsfull. Förklarar behov och föreslår åtgärder. Lyhörd för patientens reaktioner och eventuella tandläkarskräck
    2017-08-24
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande på denna fina tandläkarmottagning mitt i stan.
    2017-08-21
    Hej! Jag har gått hos Jenny för årliga tandläkarkontroller i många år och har alltid varit nöjd med behandlingar och bemötande. Har bara bra rekommendationer att komma med.
    2017-08-16
    Bra, omtänksam tandläkare. Känns inte obehagligt att gå dit och tar väl hand om patienten, samt beskriver alltid vad som ska göras stegvis. Kan verkligen rekommenderas för vuxna och barn. Vänlig.
    2017-04-05
    Jenny är en mycket kunnig och professionell tandläkare. Hon möter dig som kund på ett varmt och personligt sätt.

Hela vår familj går hos Jenny (2 vuxna och 3 barn), hon hanterar enkla årskontroller till praktisk och kosmetisk tandjustering på ett enastående sätt. Alla i familjen känner sig trygga och sedda hos Jenny.
    2017-03-27
    Jag har gått hos Jenny Tingstam i ett par år och kan rekommendera henne varmt. Alltid ett vänligt bemötande, alltid väldigt tydlig med vad som behövs göras och vad ingreppen kommer att kosta. Gör aldrig något onödigt och för alltid en diskussion innan något görs.
    2017-03-14
    Jag har gått hos Jenny i många år och har alltid varit nöjd med behandlingen och resultatet. En skicklig tandläkare som jag varmt kan rekommendera även den som inte alltid uppskattar att gå till tandläkaren.