Tandläkare Jenny Tingstam

Kungsgatan 24, 111 35 Stockholm — Visa karta

En extra snäll tandläkare som sätter stort värde i att det ska vara trevligt att gå till tandläkaren, det är Jenny Tingstam. Kvalitet och hållbarhet i lagningar, proteser och annat är väldigt viktigt, men det ska också bli snyggt.

Jenny erbjuder många olika behandlingar till dig oavsett ålder. Även patienter med viss tandvårdsrädsla är välkomna och blir väl omhändertagna hos Jenny Tingstam.

Praktiken ligger centralt på Kungsgatan 24, vid Saga biografen, och är ansluten till Försäkringskassan. Ring för att boka en tid!
Mån: 08:30-15:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 76 kunder tycker om Tandläkare Jenny Tingstam

• 2019-10-11

Mathias S skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Otroligt duktig och trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-10-07

Taip A skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Vänlig,trevlig och hjälpsam personal. Man känner sig väl omhändertagen. Snabb återkoppling vid behov av akut hjälp.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-10-03

Albin G skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Jag blev rekommenderad att gå till Jenny av en kollega. Hade en väldigt positiv upplevelse. Blev bemött av både proffsighet, omtänksamhet och att hon var väldigt noga med att man som patient inte ska känna sig obekväm. Hon fick mig att känna mig trygg på alla sätt. Skulle varmt rekommendera att gå till Jenny om du behöver nån som tar hand om dina tänder. Läs mer
  • 2019-10-01

Adna A skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Jenny känns som en mycket behaglig och omtänksam läkare, hon är lugn och lyhörd, och proffsig på alla sätt. Tingstam Dental rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-09-15

Therese W skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Mycket duktig tandläkare!
    Man känner sig så väl omhändertagen och trygg i Jennys vård.
    Sköterska Elmira är alltid ett vänligt och proffsigt ansikte utåt!
    Varmaste rekommendationer!! Läs mer
  • 2019-09-13

Eva-Lis G skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Tandvård och tandhygien.

Trevligt bemötande och trivsam atmosfär.
    Lugnt och inkännande bemötande om man är lite skärrad.
    Tillmötesgående då man behöver hjälp och det går snabbt att hitta tider för akuta behov. Läs mer
  • 2019-08-05

Ferenc S skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Jenny är Stockholms bästa tandläkare!

Hon är alltid trevlig vänlig.
    Jag hade en fyllning som var inga problem, och jag fick vara med som stöd på sambons lite komplicerad tandutdrag som kunde inte ha gått finare.
    Man ligger mellan goda händer.

Vi är nöjda och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-06-28

Kristina Ö skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Inflammation i tand fick hjälp direkt. Remiss till specialist för rotfyllning. Så bra tandläkare där med. Sen hos Jenny med sköterska ett lugnt och tryggt bemötande. Också härliga skratt som gör att allt har känts lättare. Tack Läs mer
  • 2019-05-13

Helmer N skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Fantastisk tandläkare som har styrt upp mina tänder efter 5 års uppehåll pga tandläkarskräck!
    Rekommenderar stället varmt! Läs mer
  • Åsa E

2019-04-04

Åsa E skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Upplever min tandläkare Jenny Tingstam som kunnig och kompetent och dessutom väldigt trevlig och charmerande. Läs mer
  • 2018-12-04

Ludwig H skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Jenny med medarbetare är proffsiga, personliga och tar ansvar. Rekommenderas. Läs mer
  • 2018-10-10

Jenny H skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Bra bemötande som gör att man känner sig trygg även om man har tidigare dåliga tandläkarupplevelser med sig. Lyssnar in hur du fungerar och vad du behöver.
    Har haft kontakt i flera år nu och sköter numera mina tänder regelbundet efter att tidigare gärna undvikit tandläkarkontakt. Läs mer
  • Arne W

2018-09-26

Arne W skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Fick en visdomstand utdragen och blev verkligen väl bemött med bra information, ömsint handlag och försiktighet. Jenny med sin suveräna tandsköterska fick mig att känna mig modig istället för rädd och pjåskig! De levde upp till mina förväntningar och jag som är tandvårdsrädd pga folktandvården på 60-talet skulle inte tveka att göra om proceduren. Att Jenny även ringde upp några dagar senare för att undersöka hur det hade gått efteråt var imponerande!

Högsta betyg till Jenny och Co som även har en bra tandhygienist! Bästa tandläkare under mina 55 år hos olika tandläkare. Det är så här det ska vara hos en vårdgivare. Läs mer
  • Erik H

2018-09-06

Erik H skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Hos tandläkare Jennie Tingstam och hennes fantastiska tandsköterska möter du hög kompetens och skicklighet. Rekommenderar denna tandläkare om du vill känna dig trygg och bekväm. Läs mer
  • 2018-06-14

Jan L skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Jag och hela min familj går hos Jenny och vi är mer än nöjda ! ! Läs mer
  • Jessica W

2018-01-19

Jessica W skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Jag och min familj har gått hos Jenny Tingstam i många år och vi är mycket nöjda. Hon ger ett mycket trevligt bemötande, ett bra förtroende och tar bra beslut om vilken behandling som behövs. Vi kan varmt rekommendera Jenny Tingstam. Läs mer
  • 2017-10-19

Catherine H skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Alltid trevligt bemötande.
    Enkla bokningsrutiner och påminnelse skickas ut inför besöket.
    En hänsynsfull och professionell tandläkare som förutom vid undersökningstillfällena ger goda råd för att man själv ska kunna jobba proaktivt för att undvika framtida tandproblem.
    God hjälp med bettskena och kontinuerliga justeringar.

Jag är alltid mycket nöjd efter mina besök hos Jenny! Läs mer
  • 2017-08-30

Sven H skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Pedagogisk och hänsynsfull. Förklarar behov och föreslår åtgärder. Lyhörd för patientens reaktioner och eventuella tandläkarskräck Läs mer
  • 2017-08-24

Annika G skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande på denna fina tandläkarmottagning mitt i stan. Läs mer
  • 2017-08-21

Fredric S skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Hej! Jag har gått hos Jenny för årliga tandläkarkontroller i många år och har alltid varit nöjd med behandlingar och bemötande. Har bara bra rekommendationer att komma med. Läs mer
  • 2017-08-16

Sandra J skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Bra, omtänksam tandläkare. Känns inte obehagligt att gå dit och tar väl hand om patienten, samt beskriver alltid vad som ska göras stegvis. Kan verkligen rekommenderas för vuxna och barn. Vänlig. Läs mer
  • 2017-04-05

Ann-marie O skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Jenny är en mycket kunnig och professionell tandläkare. Hon möter dig som kund på ett varmt och personligt sätt.

Hela vår familj går hos Jenny (2 vuxna och 3 barn), hon hanterar enkla årskontroller till praktisk och kosmetisk tandjustering på ett enastående sätt. Alla i familjen känner sig trygga och sedda hos Jenny. Läs mer
  • 2017-03-27

Emelie G skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Jag har gått hos Jenny Tingstam i ett par år och kan rekommendera henne varmt. Alltid ett vänligt bemötande, alltid väldigt tydlig med vad som behövs göras och vad ingreppen kommer att kosta. Gör aldrig något onödigt och för alltid en diskussion innan något görs. Läs mer
  • 2017-03-14

Thommy J skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Jag har gått hos Jenny i många år och har alltid varit nöjd med behandlingen och resultatet. En skicklig tandläkare som jag varmt kan rekommendera även den som inte alltid uppskattar att gå till tandläkaren. Läs mer
  • 2017-02-28

Elin O skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Jenny är en tandläkare som får en att känna sig trygg genom ett genuint och trevligt bemötande. Man märker att Jenny och hennes kollegor är noga med kvalitén på behandlingen och som patient kan man vara säker på att det blir bra gjort. För er som är rädda eller oroliga för att gå till tandläkaren tror jag att Jenny är ett bra val då hon är lugn och otroligt lyhörd för patientens behov och önskningar. Läs mer
  • 2017-02-22

Magnus N skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Personlig och kunnig tandläkare som tar väl hand om sina patienter. Läs mer
  • 2017-01-17

Johan H skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Mycket trevligt och personligt bemötande! Läs mer
  • 2016-11-07

Anna A skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Jenny är en jättebra tandläkare som jag varmt rekommenderar. Jag har varit kunder hos henne i över tio år och alltid fått bra hjälp och ett vänligt bemötande. Läs mer
  • 2016-11-01

Ija H skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Tandläkare Jenny Tingstam är mycket duktig på att hjälpa patienter som är rädda och tycker att det är obehagligt att gå till tandläkaren. Hon förklarar och är lugn så man känner sig trygg! Samarbetet mellan tandläkare Jenny och sköterskan Silvi är mycket proffesionellt. Läs mer
  • Jenny H

2016-10-28

Jenny H skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Jag har gått till Jenny med mina tänder i många år nu och är alltid lika nöjd med bemötandet och servicen.
    Att gå till tandläkaren kan för många vara förknippat med rädslor och stress, men det är tydligt hur väl Jenny och hennes arbetskamrater är utbildade att hantera just dessa rädslor.
    Dom gör alla sitt yttersta för att se till att man känner sig bekväm. Läs mer
  • Lena F

2016-10-28

Lena F skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Toppen service, nya fräscha lokaler och god omvårdnad! Läs mer
  • 2016-10-18

Liselotte V skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    familj om fyra som alla går regelbundet till Jenny för kontroller och behandlingar . Alldeles särskilt har det varit bra för barnen att få komma till Jenny , som med sitt lugn och mjuka sätt helt avdramatiserar tandläkarbesöket. Vi rekommenderar varmt Jenny. Läs mer
  • Lennart S

2016-08-30

Lennart S skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Jenny är den bästa av de tandläkare jag haft genom åren. Man får leta efter en mer professionell och omhändertagande person. Mycket skicklig vad det gäller reparation av trasiga tänder och med en oerhört stör noggrannhet. Jag kan varmt rekommendera Jenny till alla som behöver byta tandläkare. Lennart S Läs mer
  • 2016-02-21

Anna S skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Väldigt noggrann och duktig. Man blir riktigt glad och lugn över att komma dit och lyssna på trevligt småprat under tiden. Läs mer
  • 2016-02-19

Susanna M skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Jag har varit kund hos Jenny Tingstam under många år och fått hjälp med allt från allmän tandvård till mitt ihärdiga tandgnisslande och konsekvenserna av det. Jenny är varm, lyhörd och uppdaterad på det senaste. Jag känner mig oerhört trygg med henne och rekommenderar henne å det varmaste. Läs mer
  • Thomas B

2016-01-08

Thomas B skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Alltid trevligt och professionellt bemötande. Jag har upplevt utmärkt resultat av samtliga behandlingar hos Jenny. Har varit patient hos henne i flera år och kan definitivt rekommendera det till andra. Läs mer
  • Eva L

2016-01-08

Eva L skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Jag är mycket nöjd! Jenny är superbra och dessutom väldigt trevlig. Har gått hos henne i flera år och hon är aldrig stressad utan tar sig alltid tid att förklara. Tack vare henne vågade äntligen min dotter som har tandläkarskräck gå och kontrollera sina tänder igen. Läs mer
  • 2015-11-06

Håkan L skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Det anda möjliga betyget är "Utmärkt". Jenny är alltid lika trevlig , omtänksam och såvitt jag kan bedöma mycket kunnig i sitt yrke. Läs mer
  • 2015-10-14

Jakob F skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Pedagogisk, proffsig och supertrevlig. Läs mer
  • 2015-09-14

Anette U skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Ett mycket professionellt och trevligt bemötande. Går på regelbunden kontroll av tänderna. Hon är mycket duktig och bra med sina kunder/patienter. Rekommenderar henne mycket starkt. Läs mer
  • 2015-08-26

Björn J skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Bra tandläkare som är lätt på handen. Jag har aldrig upplevt att det varit otäckt eller gjort ont.
    Björn Läs mer
  • 2015-08-24

Lennart J skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Jenny Tingstam har under knappt två år skött om mina tänre. Det har varit rotfyllning och tillskapande av ny krona m m. Jenny är mycket kompetent, noggrann och ansvarstagande. Exempelvis har hon en gång tagit in en second opinion från en äldre och mer erfaren kollega inför sitt beslut att inte dra ut en tand. Kollegan bekräftade Jennys uppfattning. Det inger en känsla av trygghet att vara patient hos Jenny. Läs mer
  • 2015-08-20

Sofia R skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Jenny Tingstam är mycket duktig tandläkare som jag gärna rekomenderar. Förutom att hon är väldigt professional och trevlig är hon tandläkaren som jag inte kan byta. Flyttat själv utomlands, men återvänder alltid till Sverige för att få mina tänder undersökta av Jenny. Läs mer
  • 2015-08-19

Jonas W skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Har lång erfarenhet av att gå hos Jenny och är en tandläkare jag alltid rekommenderar till andra! Läs mer
  • Kerstin P

2015-08-11

Kerstin P skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Mycket vänligt, proffsigt och korrekt bemötande, vi har lång erfarenhet av Jenny Tingstam. Jenny är vår familjetandläkare sen flera år och till och med våra barn och barnbarn går på regelbundna kontroller hos Jenny. Vi får alltid den hjälp vi behöver med vår tandhälsa. Hälsningar från Staffan o Kerstin Persson Läs mer
  • Sofie

2015-08-11

Sofie skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Jag kan varmt rekommendera Jenny. Hon tar alltid god tid på sig vid undersökningar och förklarar allt på ett mycket pedagogiskt sätt. Hon gör inga lagningar i onödan och ger bra tips på hur du kan sköta din tänder på bästa sätt. Bara positivt att säga! Läs mer
  • 2015-08-11

Tomas W skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Har varit patient hos Jenny Tingstam under 10 års tid och alltid varit helnöjd med både det trevliga bemötandet samt resultatet av besöken. Läs mer
  • 2015-08-04

Inger H skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Hos Jenny blir man alltid bemött på ett vänligt och professionellt sätt. Denna gång var det dags för min årliga undersökning. Jag har också gjort större jobb med rotfyllning och nya kronor och vid varje besök är Jenny alltid lika lugn och skicklig.
    Det brukar inte vara kul att gå till tandläkaren, men jag har aldrig upplevt några problem på Jennys mottagning. Läs mer
  • 2015-06-20

Christer U skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Jenny är en duktig och trevlig tandläkare. Hon får en alltid att känna sig bekväm och i trygga händer även när man måste göra åtgärder som normalt kan kännas obehagliga. Vi går nu hela familjen och även syskon med deras familjer till Jenny. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2015-06-14

Emma P skrev om Tandläkare Jenny Tingstam
    Jenny möter alltid upp med ett leende och ger ett personligt bemötande. Jag skulle absolut rekommendera Jenny! Hon är lyhörd och känner av situationen vilket jag tycker är viktigt hos en tandläkare. Läs mer

Kungsgatan 24, 111 35 Stockholm