Folktandvården Sickla

2.3

4 omdömen om Folktandvården Sickla

Johan Lennart S
Skrev om Folktandvården Sickla

Jag har nu fått 2 nya kronor av Elias och det känns jättebra. Det har varit ett bra bemötande och även bra förklaringar för varje steg man ska ta. Bra sköterskor också. Helt enkelt jättenöjd.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 537 omdömen 4.9 av 537 omdömen
BadgeTwoYears

Marie Louise U
Skrev om Folktandvården Sickla

Har gått på folktandvården i Sickla i många år senaste 1,5 året har jag haft nya tandläkarna varje gång, alla har slutat. Senaste gången var ytteligare en ny, jag hade två lagningar som trillat av, inget gjordes morän att trycka dit två fyllningar, ingen rensning eller något annat och för det debiterades jag 2000kr fick reda på idag att det var provisorisk lagning???? Trots att behandlande tandläkaren sa att lossnar det så gör vi om det utan kostnad. Det gällde inte när jag ringde, så efter alla år har jag strukit mig från den kliniken, mitt förtroende är brustet.

PAUL ROBERT ETIENNE O
Skrev om Folktandvården Sickla

Extremt dåligt på att sköta tider, drygt bemötande. Kvantitet före kvalitet.

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 731 omdömen 4.8 av 731 omdömen

Alltid trevlig och tillmötesgående personal. Väldigt noggranna och kunniga i sitt yrke. Känner stort förtroende.

ida l
Skrev om Folktandvården Sickla

Folktandvården Sickla har satt i system att lura sina patienter på pengar genom att ge råd man inte behöver och säga att de har utfört kompletterande behandlingar utan att man får se skymten av ens tillräcklig behandling för det pris man betalar. Har varit där till 2 olika tandläkare som båda varit riktigt otrevliga. De vill inte förklara sina priser (för att de inte kan rättfärdiga sina överpriser) och så fort man närmar sig mer ersättning från FK höjer de priset så att de extra pengarna hamnar i deras ficka! Jag hade 2...