Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Östermalm Tandläkare Helen Almström

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm — Visa karta

Hos oss får du en behandling i en lugn och stressfri miljö. Vi använder oss av de senaste behandlingsmetoderna och tekniken inom tandvård. Oavsett om du är tandvårdsrädd eller inte är vår strävan att du alltid ska känna dig trygg och nöjd med vår behandling och lämna vår praktik med en så positiv upplevelse som möjligt och vetskap att du har fått den bästa möjliga tandvård.

Om det skulle vara så att smärtan kommer fort vill vi kunna erbjuda er en tid akut så fort som möjligt, då är det lättast om ni ringer till oss så ska vi boka in en akuttid!

Vi har även ett nära samarbete med ledande specialisttandläkare i Stockholmsområdet.

För tidsbokning ring eller maila oss gärna, Vi ser fram emot ert besök även om du är ny eller patient som gått hos oss sedan förut.

Välkommen till oss på

Lör-Sön: Stängt

Läs vad 391 kunder tycker om Tandläkare Helen Almström

• Veijo K
    Veijo K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bemötande har varit väldigt vänligt alla år .Jag har fått hjälp med allt som handlar omtandvärk och tandhygien mm. köpt tandkräm ,tandbårste mm jag är jätte nöjd,
  • Sebastian Å
    Sebastian Å skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har gått till samma tandläkare så länge jag kan minnas och har alltid varit nöjd.
  • Carina Å
    Carina Å skrev om Tandläkare Helen Almström
    Är en mycket nöjd kund sedan många år tillbaka. Alltid varmt och välkomnande mottagande. Professionellt utförd tandvård. Min tandläkarskräck sedan barnsben har försvunnit.
  • Karin G
    Karin G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen Almgren är kompetent, duktigt, proffsig, trevlig och rolig.
  • Gena L
    Gena L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Årlig kontroll. Vänligt bemötande av tandsköterskan som röntgade.Tandläkare Almström gjorde sedan en grundlig undersökning och tog bort lite tandsten, som vanligt med mjuk men bestämd hand. Bestämdes att två tandhalsar som blivit nakna behöver täckas. Ny tid. Tandläkare Almström var som vanligt trevlig och vänlig. Jag har stort förtroende för henne Och har aldrig varit missnöjd med någonting.
  • Karl Ole M
    Karl Ole M skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra bemötande, effektiv hantering med sms-påminnelser, bra service och tandvård. God erfarenhet.
  • Monika S
    Monika S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Utmärkt på alla sätt!

hälsar

Monika Sarstad
  • Anna Å
    Anna Å skrev om Tandläkare Helen Almström
    Fick ny brygga då Folktandvården misslyckats nåt katastrofalt. Helnöjd med både tandläkare och tandsköterskor.
  • Pavel G
    Pavel G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Trevligt, professionellt och effektivt. Jag är nöjd. Mvh Pavel
  • Katarina W
    Katarina W skrev om Tandläkare Helen Almström
    Har varit kund/patient till Helen sedan typ 1989 eller så. Det är mitt enkla sätt att säga att betyget blir mycket bra.

Utvecklingsmöjligheter:
    - En digital tidsbokning där man både kan boka, ändra tid och boka av själv via inlogg vore ju kanon
    2017-11-06 Helen A svarar Katarina W
    Tack för tips på utvecklingsmöjligheter. Vi ska kolla upp saken.
  • Maria Y
    Maria Y skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket vänligt och proffsigt bemötande, trevliga lokaler. Sedan barndomen är jag rädd för tandläkaren, men känner mig alltid trygg och väl omhändertagen av Helene
  • Kerstin G
    Kerstin G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen Almström är bäst! En tandläkare som kan handskas med min tandläkarskräck och samtidigt göra mig snygg och hel i munnen.
  • Karin F
    Karin F skrev om Tandläkare Helen Almström
    Har gått hos Helene sedan begynnelse, minns inte exakt. Alltid fint bemötande, lugn känsla o proffigt arbete. Kan inte minnas något som varit bekymmersamt i vår kontakt. Jag är supernöjd o kan varmt rekommendera henne🌺
  • Matthias L
    Matthias L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra och proffsigt. Fick snabb hjälp.
  • Sofie W
    Sofie W skrev om Tandläkare Helen Almström
    Har gått hos Helen länge och är supernöjd med det. Effektivt och bra service.
  • Dee D
    Dee D skrev om Tandläkare Helen Almström
    Proffesionell och väldig trevlig.
    Har du tandläkarskräck så rekomenderar jag henne varmt.
  • Lars G
    Lars G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket bra bemötande, och en kunskap utöver det vanliga!
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Tandläkare Helen Almström
    Både professionellt och personligt bemötande.
  • Christian A
    Christian A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Proffsigt, omtänksamt, effektivt och korrekt med förväntat gott resultat.
    Rutinkontroll.
  • Sven D
    Sven D skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket bra! Undersökning och rengöring inkl polering. Proffessionellt utfört!
  • Anders A
    Anders A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har varit kund hos Helen Almström i många år, och redan från första stund kände jag att det här är rätt tandläkare för mig. Helen tar sig tid att diskutera det man vill ha klarhet i, är mycket professionell och dessutom mycket behaglig att ha att göra med som person.
    Helen får mina allra bästa rekommendationer!
  • Jan G
    Jan G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket gott bemötande och bra hjälp och info med / kring mina tänder. Som flerårig kund har jag bara gott att säga om henne.
  • Mimmi B
    Mimmi B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är fantastisk i sitt bemötande och arbetssätt från början till slut! Gjorde en vanlig undersökning och är lika nöjd som vanligt. Alltid trevlig och professionell.
  • Linndea N
    Linndea N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Alltid lika trevlig, tillmötesgående och duktig!
  • Florence G
    Florence G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är en mycket duktig, skicklig, kompetent och professionel tandläkare. Hon är glad, trevlig och även hennes assistenter är trevliga. Jag känner mig alltid i mycket goda händer där. Hon kallar mig en gång om året vilket jag tycker är väldigt praktiskt och service minded.
    Senast köpte jag en el tandborste av henne:mycket bra rekommendation.
    Hon har även samarbete med andra specialister för det hon själv inte utför. Hon besitter en grym nätverk!
    Har varit kund i cirka 8 år nu och kan inte tänka mig någon annan.
  • Anne-catrine C
    Anne-catrine C skrev om Tandläkare Helen Almström
    Är mycket nöjd med att ha Helen Almström som tandläkare, alltid trevligt bemötande. Känner mig trygg med Helen och har gjort det sedan första besöket hos henne.
    Med vänlig hälsning från en mycket nöjd patient.
    Anne-Catrine Carlsson
  • Carina K
    Carina K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Toppenbra bemötande och hög kompetens!
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Proffsigt!
    Allt var topp. Trevlig och glad personal. Mycket ödmjuka. Glad att just jag får vara kund hos dem
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra bemötande och en mycket trevlig och saklig tandläkare
  • David B
    David B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mångårig erfarenhet, noggrann och trevligt bemötande.
  • Peter O
    Peter O skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket bra. Alltid trevlig och ett proffsigt bemötande. Gillar också att Helen själv sköter en betydande del av undersökningen.
  • Margot Ö
    Margot Ö skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra tandläkare som även tar del av utvecklingen om vad som händer inom tandvården.
  • Ann-Charlotte T
    Ann-Charlotte T skrev om Tandläkare Helen Almström
    Hoppas att Helen håller ut så länge jag lever. Vill inte gå till någon annan. 100% förtroende, Alltid hjälpsam och vänlig.
  • Janette S
    Janette S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen Almström är en oerhört skicklig tandläkare, den absolut bästa jag någonsin har varit hos. Hela familjen går hos henne och vi alla är lika nöjda. Allt hon gör blir perfekt resultat och ingreppen gör aldrig ont. Som exempel har jag bytt ut all amalgam och gjort en rotfyllning och ibland lagat något hål. Dessutom fixar Helen putsning och borttag av tandsten vid den vanliga tandvårdskontrollen, så slipper jag uppsöka tandhygienist.
  • Stin A
    Stin A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Efter att jag två gånger fått förhinder, var det inga sura miner att ge mig en ny tid som passade.
    Normal genomgång av tänderna efter inledande röntgen.
    Inget att åtgärda mer än tandsten (som vanligt), men än grundlig och noggrann genomförd behandling.
    Passade även på att köpa min favorit-tandkräm.
    Rimlig kostnad för en fint utförd behandling.
  • Tim P
    Tim P skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket bra bemötande,proffsigt. Lagning av söndertuggad tand. Remmiterad till Odenplan för rotfyllning. Alla förväntningar uppfylls. Mvh. Tim
  • Francy S
    Francy S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Fantastiskt bemötande. Varm och respektingivande personal.
  • Catharina H
    Catharina H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra bemötande, enkel att ha att göra med, god tandläkarvård, utför det som behöver göras (inga hittepå behandlingar), ingen smärta vid behandlingar, fantastisk tandläkarstol, uppskattar att Helen investerar i ny teknik hela tiden vilket jag tolkar som att Helen också utvecklas som tandläkare och tar till sig nya rön och metodik. Toppen helt enkel (hela familjen går dit).//Catharina
  • Lilja H
    Lilja H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är bäst, jag har gått i hela mitt liv hos tandläkare, har aldrig upplevt som jag gör hos Helen, hon har magic händer , empati!
  • Josephine Y
    Josephine Y skrev om Tandläkare Helen Almström
    Tycker Helen var mycket kunning och även pedagogisk och lugnande vid besöket. Jag är mycket nöjd med besöket och kommer att fortsätta gå hos henne!
  • Isa G
    Isa G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Det är alltid en fröjd att gå till Helen.
    Hon är trevlig, professionell och noga.
    Lan varmt rekommendera henne.
  • Alice B
    Alice B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Hon är en mycket bra och kunnig tandläkare. Jag rekommenderar henne varmt!
    Alice
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Proffsigt bemötande från första besöket. Har varit hos Helen i några år nu och fått både akut hjälp och planerade ingrepp. För första gången så kände jag inte ens när jag fick bedövningen. Helen talar alltid om vad hon gör under behandlingen vilket jag uppskattar och kommer också med prisvärda förslag till lösningar på problemen man kan ha med tänderna. Numera så går hela familjen hos Helen och jag kan varmt rekommendera henne.
  • Bo M
    Bo M skrev om Tandläkare Helen Almström
    Allt är mycket bra, mycket nöjd
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är en väldigt trevlig, kunnig och professionell tandläkare. Har hjälpt mig ta bort visdomständer, skaffa bettskena mm mm. Mina tänder har aldrig mått bättre.
  • Erica R
    Erica R skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har gått till Helen i flera år och är väldigt nöjd. Hon är lugn och kompetent. Jag känner att mina tänder är väl omhändertagna och det känns tryggt!
  • Signe H
    Signe H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är trevlig o duktig-tyvärr väldigt dyr Signe hägström
  • Kerstin I
    Kerstin I skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har gått i många år hos Helen Almström och jag är så nöjd att jag rekommenderat henne till släkt och vänner.
  • Lars A
    Lars A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Det är en lugn och trevlig upplevelse att gå till tandläkaren.
    När det gällde ett större ingrepp som att operera en visdomstand som inte kommit upp remitterades jag till en bra käkkirurg. Helen följe sedan upp att det såg bra ut efteråt.

Sammanfattning: Lugnt, tryggt och proffsigt. Bra rådgivning hur man ska sköta sina tänder.
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Väldigt proffsig och trevlig. Väldigt nöjd
    //Ulf

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm