Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Östermalm Tandläkare Helen Almström
Rekommenderat företag 2016 - Tandläkare Helen Almström
Rekommenderat företag 2015 - Tandläkare Helen Almström

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm — Visa karta

Hos oss får du en behandling i en lugn och stressfri miljö. Vi använder oss av de senaste behandlingsmetoderna och tekniken inom tandvård. Oavsett om du är tandvårdsrädd eller inte är vår strävan att du alltid ska känna dig trygg och nöjd med vår behandling och lämna vår praktik med en så positiv upplevelse som möjligt och vetskap att du har fått den bästa möjliga tandvård.

Om det skulle vara så att smärtan kommer fort vill vi kunna erbjuda er en tid akut så fort som möjligt, då är det lättast om ni ringer till oss så ska vi boka in en akuttid!

Vi har även ett nära samarbete med ledande specialisttandläkare i Stockholmsområdet.

För tidsbokning ring eller maila oss gärna, Vi ser fram emot ert besök även om du är ny eller patient som gått hos oss sedan förut.

Välkommen till oss på

Lör-Sön: Stängt

Läs vad 199 kunder tycker om Tandläkare Helen Almström

• Millan P
    Millan P skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har varit väldigt nöjd med min tandläkare, nöjd med att bemötas av en kvinna som har tagit mina kvinnliga problem på allvar, ex vis att bleka tänder för att känna mig vårfin, har känt mig välkomnad, trygg med den tandvård jag erhållit. Dialogen har varit öppen och jag har blivit bemött med respekt.
  • Britt-marie K
    Britt-marie K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag tycker att Tandläkare Helen A är den bästa tandläkare som jag har haft
    duktig,empatisk och väldigt,väldigt trevlig.
    Mottagningen är avstressande, man mår bra, lugnt och trevligt.
  • Michael L
    Michael L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Både trevligt och professionellt bemötande.
  • Monica M
    Monica M skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag började hos Helen 1991 typ eftersom hon var den första tandläkare som tog mina hälsoproblem på allvar och respekterade mina önskemål om att sanera amalgam på ett tryggt sätt.
    Hon är lugn och mycket professionell i sitt bemötande och vid behandlingar.
  • Emma E
    Emma E skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har gått hos Helen Almström i cirka åtta år, och mina besök har varit för vanlig undersökning och reparation av tandställning. Varje gång har varit enkel och betryggande. Helen är professionell, lugn och tillmötesgående.
  • Sofie H
    Sofie H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket bra service och trevligt mottagande. Aldrig några problem om man behöver boka om tid eller har frågor. Jag har tidigare tyckt att det är obehagligt att gå till tandläkaren men det är det inte längre !
  • Peter R
    Peter R skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bästa tandläkaren alltid snäll o glad
  • Guy E
    Guy E skrev om Tandläkare Helen Almström
    Trevligt bemötande och proffsig behandling.
  • Jan S
    Jan S skrev om Tandläkare Helen Almström
  • Alexander M
    Alexander M skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket bra och förtroendeingivande
  • Marianne D
    Marianne D skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag är helt nöjd med Helen! Tidigare var jag vettskrämd att besöka tandläkare, men inte länge. Hon är lugn och informativ om vad som skall göras med mig.
    Har lagat en del tänder, och senaste var att få en ny keramiktand. Allt gick bra
    Även avtryck som jag inte gillar. Jag har artros i höger käkled, detta tar hon alltid
    hänsyn till. Har bara positivt att framföra, och syrrorna är alltid gulliga.
    Vänligen Marianne Dahlgren
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Hon var fantastisk! Mitt första tandläkarbesök på år och dag, hade bävat lite inför detta och det var helt smärtfritt – både bokstavligt och bildligt talat.
  • Jörgen H
    Jörgen H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bemötandet har varit mycket bra,
    En visdomstand har dragits ut + årlig tandcheck
  • Rakel Ö
    Rakel Ö skrev om Tandläkare Helen Almström
    Positivt och vänligt bemötande.
  • Agneta B
    Agneta B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Utmärkt sedan många år tillbaka!
  • Peter B
    Peter B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Alltid bra bemötande och god professionalitet. Jag känner mig trygg under behandlingar och har förtroende för Helens kompetens. Jag uppskattar också att Helen är uppdaterad inom sin bransch. Får alltid svar på mina frågor om det senaste under mina besök. Till exempel ny teknik eller material som t ex tandborstar, tandkräm, bettskenor med mera.
  • Aino W
    Aino W skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bara gott att säga om Helen. Hela familjen har gått hos henne i mer än 20 år och vi är helt nöjda.
  • Lars N
    Lars N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Har under många år använt mig av Helen för min tandhälsa. Fått hjälp med de problem jag haft på ett utmärkt sätt.
  • Gabrielle H
    Gabrielle H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Fantastiskt proffsig. Rekommenderar varmt Helen!
  • Solveig V
    Solveig V skrev om Tandläkare Helen Almström
    Har funnits i mitt liv längre än mitt barn. Omtänksam, proffsig...bäst!
    Helen A gillar detta
  • Christer S
    Christer S skrev om Tandläkare Helen Almström
    utmärkt bra service och vänligt bemötande
  • Eva L
    Eva L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Utmärkt. Har gått hos Helen i åtskilliga år och är nöjd.
  • Lisbet G
    Lisbet G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Trevlig och professionell! Har varit kund i många år nu och kommer att fortsätta, fått mycket bra hjälp med borttag av gamla lagningar.
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Tandläkare Helen Almström
    En fantastisk skicklig tandläkare!
  • Roland K
    Roland K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Asså ja har tandlekarskreck. Eller inte. Ja går på undersökning å de sejer att de ska borra å dra ut hit å dit. Glöm det. Ja går allri tibaks. Efter tie år går ja tibaks å allt e ok. ????? De ha lagat sej själv? Eller de försökte lura mej förra gången. Upplevelsen hos helen? Njutbar.
    Helen A gillar detta
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra .
    Seriös och tydlig
    Allting trevligt och proffsigt bemötande
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Tandläkare Helen Almström
    Allt har fungerat utmärkt under de drygt tjugo år jag har varit patient hos Helen.
  • Pernilla N
    Pernilla N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Alltid trevligt och bra bemötande hos Helen. Fint handlag med instrumenten så man slipper bedövning.
  • Jimmy S
    Jimmy S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket skicklig tandläkare. Tandsten gör inte lika ont att ta bort hos henne. Det som är extra bra är att hon även polerar och gör ens tandhygien snäppet bättre helt enkelt!
  • Carina H
    Carina H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Fantastiskt bra tandläkare. Jag hade bitit sönder en tand - Helen byggde upp den igen på fri hand. Känns precis som originaltanden fast hon inte hade en aning om hur den såg ut innan.
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag känner mig trygg i hennes vård.Det är ett bra samarbete mellan tandläkare och patient.
    Resultatet av behandlingen har alltid varit utmärkt.
    Jag har rekommenderat henne till mina vänner. Själv blev jag patient hos henne på rekommendation av min dotter.
    Mitt betyg blir således Utmärkt.
  • Olof K
    Olof K skrev om Tandläkare Helen Almström
    HA är min favorit bland tandläkare genom åren
  • Ylva R
    Ylva R skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är en mycket behaglig och skicklig tandläkare. Hon är lugn och " lätt" på handen. Det känns tryggt för en som egentligen har tandläkarskräck sen barndomen.
    Ett stort plus är också att man får snabbt en tid vid akuta besvär.
  • Judit O
    Judit O skrev om Tandläkare Helen Almström
    Det var mitt första besök hos Tandläkare Helen Almström.
    Behandlingen bestod av röntgen och en undersökning, samt borttagning
    av en gammal lagning .som förnyades.
    Helen Almström gjorde ett skickligt och väl utfört arbete, och ett vänligt
    bemötande. Jag kommer att besöka henne i fortsättningen .
  • Rogwer Ö
    Rogwer Ö skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket professionell och med ett trevligt bemötande.
  • Anette F
    Anette F skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är trevlig och vänlig, själv har jag mest genomgått rutinundersökning utan problem och skulle säga att Helen är noggrann och mjuk på handen.
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Lugn och trevlig. Gav ett proffsigt intryck. Gav sig tid att lyssna.
  • Lena H
    Lena H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Blev rekommenderad Helen Almström och blev verkligen inte besviken.
    Från bemötande i telefon av tandsköterskan som verkligen är positiv, lagning av mina tänder på ett skickligt, professionellt, lugnt och mjukt sätt till ett bra avslut där jag går ifrån min behandling och känner mig trygg.
  • Anders B
    Anders B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har dels fått en tand lagad, dels fått hjälp med en tand som en annan tandläkare misslyckats med. Det återstår rotfyllning av den tanden. Resultatet har varit mycket bra, och jag är mycket nöjd.
  • Marja N
    Marja N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har fått olika tandläkarbehandlingar hos Helen och är helt nöjd med dem!
  • Unto J
    Unto J skrev om Tandläkare Helen Almström
    Som vanligt ett utmärkt bemötande och utmärkt behandling.
  • Kerstin Q
    Kerstin Q skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helt nöjd med bemötande och insatser.
  • Diana E
    Diana E skrev om Tandläkare Helen Almström
    Trevlig, lugn, systematisk och förtroendeingivande tandläkare som jag haft i många, många år. Har under dessa år bytt ut mina gamla amalgan-fyllningar mot plast och rensat bort tandsten. Numera finns inte en chans att missa sin tid, då man får sms x 2 och mail-påminnelser.
  • Robert E
    Robert E skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen Almström är inte bara en skicklig tandläkare, hon är desutom medkännande och har god förståelse för den ofta utsatt situation som man är i under besök.
    Patient Sedan 20+år
  • Nina A
    Nina A skrev om Tandläkare Helen Almström
    En fantastisk bra tandläkare som är lugn och inger trygghet. Hon arbetar lugnt och är tillmötesgående. Om bedövning behövs ges det på ett sätt att det inte känns. Om ngn är tandläkar rädd så är detta absolut rätt ställe arr komma till. Väntrummet är harmoniskt o man kan vila i massage stol.
  • Camilla G
    Camilla G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Trevlig mottagning, Helen är duktig, förklarar bra vad hon gör, modern teknik att kunna titta på närbilder på datorn för att förstå ingreppen.
    Har gått på årlig kontroll, putsat tänderna och gjort avtryck för tandblekning. Nöjd med allt.
  • Marie Å
    Marie Å skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag gillar Helene Alström jätte mycket. Hon vet att jag är tandläkar rädd men är det aldrig hos henne
  • Anneli M
    Anneli M skrev om Tandläkare Helen Almström
    Fantastiskt duktig! Rekommenderas!
  • Bodil W
    Bodil W skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra, kunnigt och vänligt bemötande
  • Chatarina K
    Chatarina K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Hon är professionell, skicklig, sympatisk, serviceinriktad och passar mig perfekt!

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm