Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Östermalm Tandläkare Helen Almström

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm — Visa karta

Hos oss får du en behandling i en lugn och stressfri miljö. Vi använder oss av de senaste behandlingsmetoderna och teknikerna inom tandvård, samtidigt som vi har en 30-årig erfarenhet av tandläkaryrket.Oavsett om du är tandvårdsrädd eller inte är vår strävan att du alltid ska känna dig trygg och nöjd med vår behandling och lämna vår praktik med en så positiv upplevelse som möjligt och vetskapen att du har fått den bästa möjliga tandvård.

Om det skulle vara så att smärtan kommer fort vill vi kunna erbjuda er en tid akut så fort som möjligt, då är det lättast om ni ringer till oss så kan vi boka in en akuttid!

Vi har även ett nära samarbete med ledande specialisttandläkare i Stockholmsområdet.

För tidsbokning ring eller maila oss gärna, Vi ser fram emot ert besök även om du är ny eller patient som gått hos oss sedan förut.

Välkommen till oss på

Lör-Sön: Stängt

Läs vad 402 kunder tycker om Tandläkare Helen Almström

• Helena Y
    Helena Y skrev om Tandläkare Helen Almström
    Har gått hos Helen sedan cirka 20 år tillbaka. Har fått hjälp med allt från vanlig rutinundersökning/behandling till större lagningar och bettskena. Har alltid fått ett fantastiskt trevligt och professionellt bemötande och känt mig heltrygg med den behandling jag har fått. De gånger de har behövts remitteras så har det via Helen skett till mycket kompetenta tandläkare det också, som vid en ett tillfälle vid rotfyllningsproblem. Rekommenderar Helen de varmaste! Läs mer
  • Anna-lena W
    Anna-lena W skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har alltid fått ett bra bemötande. Proffsig och kunnig hjälp. Det går alltid bra att få tid. Läs mer
  • Marianne W
    Marianne W skrev om Tandläkare Helen Almström
    Kunde få tid relativt snabbt, fick personligt bemötande och behandlingen hon föreslog kändes relevant och inte alltför dyr. Vid första besöket drog hon ut en trasig kindtand på ett skickligt sätt. Jag har förtroende för henne. Läs mer
  • Bosse G
    Bosse G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bemötandet från företaget har varit utmärkt alltifrån början. Har enligt en överenskommelse blivit kallad varje år till en kontroll av tänderna och då fått erforderliga rengöringar, ,justeringar, kompletteringar av lagningar eller nya sådana utförda. Två gånger har det gällt större åtgärder och då fått remiss till andra företag som varit väl skickade att utföra dessa. Ett tillvägagångssätt som jag gillar.
    Sammanfattningsvis är jag en mycket nöjd kund hos företaget. Läs mer
  • Marie Ö
    Marie Ö skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har gått till Helene i snart 25 år. Det säger en hel del om hur bra hon är!

Mina barn går även de till Helene och de har får alltid ett fantastiskt bemötande hur oroliga de än har varit.

Hon är otroligt professionell, noga, ger bra råd är varm oc omtänksam som person Läs mer
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Har haft mycket olika problem med mina tänder bakåt, mycket återkommande hål bla och stor tandläkarskräck.
    Hon och jag har jobbat ihop för att nå där jag är nu, hålfri sedan 8 år tillbaka med hjälp av bla bettskena, årliga undersökningar och rådgivning.
    Helen är proffsig och kunnig, fantastiskt lätt på handen, hjälper självklart när man är rädd som jag, aldrig problem att få tider och en trevlig tandläkare med humor gör att det känns bra att gå dit.
    Vill gärna rekommendera Helen varmt som tandläkare, hon är en stjärna. Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Började besöka Helen när jag flyttade till Sthlm 1984 tror jag och har sedan gått regelbundet hos henne. Årlig koll och ibland extrakoller.
    Trevligt och profsigt bemötande år ut och år in :-) Läs mer
  • Ing-marie H
    Ing-marie H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Enkel, tydlig, okomplicerad och extremt lätt på handen.
    Bäst! Läs mer
  • Marie E
    Marie E skrev om Tandläkare Helen Almström
    Väldigt bra bemötande då jag har tandläkar skräck men sedan starten hos Helene har detta avtagit. Denna gång bytte jag ut en amalgan fyllning mot nu samt tog bort tandsten.
    Helene är väldigt försiktig och noggrann. Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket bra bemötande genom alla år, gjort många ingrepp som alltid givit ett bra resultat. Mycket nöjd med Helen. Läs mer
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket trevligt bemötande av personal. Helen tar sig tid att prata och förklara under undersökning och behandling. Läs mer
  • Veijo K
    Veijo K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bemötande har varit väldigt vänligt alla år .Jag har fått hjälp med allt som handlar omtandvärk och tandhygien mm. köpt tandkräm ,tandbårste mm jag är jätte nöjd, Läs mer
  • Sebastian Å
    Sebastian Å skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har gått till samma tandläkare så länge jag kan minnas och har alltid varit nöjd. Läs mer
  • Carina Å
    Carina Å skrev om Tandläkare Helen Almström
    Är en mycket nöjd kund sedan många år tillbaka. Alltid varmt och välkomnande mottagande. Professionellt utförd tandvård. Min tandläkarskräck sedan barnsben har försvunnit. Läs mer
  • Karin G
    Karin G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen Almgren är kompetent, duktigt, proffsig, trevlig och rolig. Läs mer
  • Gena L
    Gena L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Årlig kontroll. Vänligt bemötande av tandsköterskan som röntgade.Tandläkare Almström gjorde sedan en grundlig undersökning och tog bort lite tandsten, som vanligt med mjuk men bestämd hand. Bestämdes att två tandhalsar som blivit nakna behöver täckas. Ny tid. Tandläkare Almström var som vanligt trevlig och vänlig. Jag har stort förtroende för henne Och har aldrig varit missnöjd med någonting. Läs mer
  • Karl Ole M
    Karl Ole M skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra bemötande, effektiv hantering med sms-påminnelser, bra service och tandvård. God erfarenhet. Läs mer
  • Monika S
    Monika S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Utmärkt på alla sätt!

hälsar

Monika Sarstad Läs mer
  • Anna Å
    Anna Å skrev om Tandläkare Helen Almström
    Fick ny brygga då Folktandvården misslyckats nåt katastrofalt. Helnöjd med både tandläkare och tandsköterskor. Läs mer
  • Pavel G
    Pavel G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Trevligt, professionellt och effektivt. Jag är nöjd. Mvh Pavel Läs mer
  • Katarina W
    Katarina W skrev om Tandläkare Helen Almström
    Har varit kund/patient till Helen sedan typ 1989 eller så. Det är mitt enkla sätt att säga att betyget blir mycket bra.

Utvecklingsmöjligheter:
    - En digital tidsbokning där man både kan boka, ändra tid och boka av själv via inlogg vore ju kanon Läs mer
    2017-11-06 Helen A svarar Katarina W
    Tack för tips på utvecklingsmöjligheter. Vi ska kolla upp saken.
  • Maria Y
    Maria Y skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket vänligt och proffsigt bemötande, trevliga lokaler. Sedan barndomen är jag rädd för tandläkaren, men känner mig alltid trygg och väl omhändertagen av Helene Läs mer
  • Kerstin G
    Kerstin G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen Almström är bäst! En tandläkare som kan handskas med min tandläkarskräck och samtidigt göra mig snygg och hel i munnen. Läs mer
  • Karin F
    Karin F skrev om Tandläkare Helen Almström
    Har gått hos Helene sedan begynnelse, minns inte exakt. Alltid fint bemötande, lugn känsla o proffigt arbete. Kan inte minnas något som varit bekymmersamt i vår kontakt. Jag är supernöjd o kan varmt rekommendera henne🌺 Läs mer
  • Matthias L
    Matthias L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra och proffsigt. Fick snabb hjälp. Läs mer
  • Sofie W
    Sofie W skrev om Tandläkare Helen Almström
    Har gått hos Helen länge och är supernöjd med det. Effektivt och bra service. Läs mer
  • Dee D
    Dee D skrev om Tandläkare Helen Almström
    Proffesionell och väldig trevlig.
    Har du tandläkarskräck så rekomenderar jag henne varmt. Läs mer
  • Lars G
    Lars G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket bra bemötande, och en kunskap utöver det vanliga! Läs mer
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Tandläkare Helen Almström
    Både professionellt och personligt bemötande. Läs mer
  • Christian A
    Christian A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Proffsigt, omtänksamt, effektivt och korrekt med förväntat gott resultat.
    Rutinkontroll. Läs mer
  • Sven D
    Sven D skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket bra! Undersökning och rengöring inkl polering. Proffessionellt utfört! Läs mer
  • Anders A
    Anders A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har varit kund hos Helen Almström i många år, och redan från första stund kände jag att det här är rätt tandläkare för mig. Helen tar sig tid att diskutera det man vill ha klarhet i, är mycket professionell och dessutom mycket behaglig att ha att göra med som person.
    Helen får mina allra bästa rekommendationer! Läs mer
  • Jan G
    Jan G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket gott bemötande och bra hjälp och info med / kring mina tänder. Som flerårig kund har jag bara gott att säga om henne. Läs mer
  • Mimmi B
    Mimmi B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är fantastisk i sitt bemötande och arbetssätt från början till slut! Gjorde en vanlig undersökning och är lika nöjd som vanligt. Alltid trevlig och professionell. Läs mer
  • Linndea N
    Linndea N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Alltid lika trevlig, tillmötesgående och duktig! Läs mer
  • Florence G
    Florence G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är en mycket duktig, skicklig, kompetent och professionel tandläkare. Hon är glad, trevlig och även hennes assistenter är trevliga. Jag känner mig alltid i mycket goda händer där. Hon kallar mig en gång om året vilket jag tycker är väldigt praktiskt och service minded.
    Senast köpte jag en el tandborste av henne:mycket bra rekommendation.
    Hon har även samarbete med andra specialister för det hon själv inte utför. Hon besitter en grym nätverk!
    Har varit kund i cirka 8 år nu och kan inte tänka mig någon annan. Läs mer
  • Anne-catrine C
    Anne-catrine C skrev om Tandläkare Helen Almström
    Är mycket nöjd med att ha Helen Almström som tandläkare, alltid trevligt bemötande. Känner mig trygg med Helen och har gjort det sedan första besöket hos henne.
    Med vänlig hälsning från en mycket nöjd patient.
    Anne-Catrine Carlsson Läs mer
  • Carina K
    Carina K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Toppenbra bemötande och hög kompetens! Läs mer
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Proffsigt!
    Allt var topp. Trevlig och glad personal. Mycket ödmjuka. Glad att just jag får vara kund hos dem Läs mer
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra bemötande och en mycket trevlig och saklig tandläkare Läs mer
  • David B
    David B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mångårig erfarenhet, noggrann och trevligt bemötande. Läs mer
  • Peter O
    Peter O skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket bra. Alltid trevlig och ett proffsigt bemötande. Gillar också att Helen själv sköter en betydande del av undersökningen. Läs mer
  • Margot Ö
    Margot Ö skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra tandläkare som även tar del av utvecklingen om vad som händer inom tandvården. Läs mer
  • Ann-Charlotte T
    Ann-Charlotte T skrev om Tandläkare Helen Almström
    Hoppas att Helen håller ut så länge jag lever. Vill inte gå till någon annan. 100% förtroende, Alltid hjälpsam och vänlig. Läs mer
  • Janette S
    Janette S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen Almström är en oerhört skicklig tandläkare, den absolut bästa jag någonsin har varit hos. Hela familjen går hos henne och vi alla är lika nöjda. Allt hon gör blir perfekt resultat och ingreppen gör aldrig ont. Som exempel har jag bytt ut all amalgam och gjort en rotfyllning och ibland lagat något hål. Dessutom fixar Helen putsning och borttag av tandsten vid den vanliga tandvårdskontrollen, så slipper jag uppsöka tandhygienist. Läs mer
  • Stin A
    Stin A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Efter att jag två gånger fått förhinder, var det inga sura miner att ge mig en ny tid som passade.
    Normal genomgång av tänderna efter inledande röntgen.
    Inget att åtgärda mer än tandsten (som vanligt), men än grundlig och noggrann genomförd behandling.
    Passade även på att köpa min favorit-tandkräm.
    Rimlig kostnad för en fint utförd behandling. Läs mer
  • Tim P
    Tim P skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket bra bemötande,proffsigt. Lagning av söndertuggad tand. Remmiterad till Odenplan för rotfyllning. Alla förväntningar uppfylls. Mvh. Tim Läs mer
  • Francy S
    Francy S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Fantastiskt bemötande. Varm och respektingivande personal. Läs mer
  • Catharina H
    Catharina H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra bemötande, enkel att ha att göra med, god tandläkarvård, utför det som behöver göras (inga hittepå behandlingar), ingen smärta vid behandlingar, fantastisk tandläkarstol, uppskattar att Helen investerar i ny teknik hela tiden vilket jag tolkar som att Helen också utvecklas som tandläkare och tar till sig nya rön och metodik. Toppen helt enkel (hela familjen går dit).//Catharina Läs mer
  • Lilja H
    Lilja H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är bäst, jag har gått i hela mitt liv hos tandläkare, har aldrig upplevt som jag gör hos Helen, hon har magic händer , empati! Läs mer

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm