Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Östermalm Tandläkare Helen Almström

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm — Visa karta

Hos oss får du en behandling i en lugn och stressfri miljö. Vi använder oss av de senaste behandlingsmetoderna och teknikerna inom tandvård, samtidigt som vi har en 30-årig erfarenhet av tandläkaryrket.Oavsett om du är tandvårdsrädd eller inte är vår strävan att du alltid ska känna dig trygg och nöjd med vår behandling och lämna vår praktik med en så positiv upplevelse som möjligt och vetskapen att du har fått den bästa möjliga tandvård.

Om det skulle vara så att smärtan kommer fort vill vi kunna erbjuda er en tid akut så fort som möjligt, då är det lättast om ni ringer till oss så kan vi boka in en akuttid!

Vi har även ett nära samarbete med ledande specialisttandläkare i Stockholmsområdet.

För tidsbokning ring eller maila oss gärna, Vi ser fram emot ert besök även om du är ny eller patient som gått hos oss sedan förut.

Välkommen till oss på

• Tony G
    Tony G skrev om Tandläkare Helen Almström
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag uppskattar Helens skicklighet och mjukhet i behandlingen, hennes vänliga bemötande, hennes tydlighet i våra samtal om vad som behöver göras och jag är tacksam för mina nya tänder. Läs mer
  • Pilar J
    Pilar J skrev om Tandläkare Helen Almström
    jag är alltid nöjd, jätte bra service Läs mer
  • Ragnhild F
    Ragnhild F skrev om Tandläkare Helen Almström
    Hon är väldigt personlig o trevlig, tar sig tid. Men en gång trodde hon inte på mej o min tandvärk o skickade mig felaktigt till en tandmassör. Det visade sig senare att jag hade tandbensinflammation och fick tillbaka det en gång till på semestern. Till slut fick jag dra ut tanden akut och det kostade mig mycket sveda o värk. Då blev jag besviken. Läs mer
  • Fabiola D
    Fabiola D skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket duktig tandläkare! Har gått hos henne i flera år. Läs mer
  • Marie A
    Marie A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Min tandläkare sedan Helen startade sin verksamhet. Skicklig proffesionell och trevlig. Ger alltid bra information om vilka alternativ som finns och dess kostnad.
    Alltid vänligt och personligt bemötande. Läs mer
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Tandläkare Helen Almström
    En tand hade gått sönder och jag fick en tid inom några dagar.
    På plats fick jag en ny fyllning direkt! Jag har varit kund hos Helen Almström i över 20 år och alltid supernöjd! Läs mer
  • Gabriel B
    Gabriel B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Tandläkartid
    Bemötande utmärkt
    Levde definitivt upp till förväntan Läs mer
  • Carina K
    Carina K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Har gått hos Helen i ett par år och jag känner mig alltid trygg vid mina besök.
    Jättebra bemötande och bra information om behandling och kostnad.
    Har även flyttat över min dotter .
    Kan verkligen rekommendera Helen. Läs mer
  • Jan L
    Jan L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag blir alltid bemött trevligt, ledigt och professionellt. Trevliga och centralt liggande lokaler. Alltid varit nöjd med de behandlingar jag fått. Byter aldrig tandläkare. Läs mer
  • Christian S
    Christian S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bästa tandläkaren! Varit där i 10 år och gjort allt möjligt och inte haft en sekund smärta eller dåligt resultat. Läs mer
  • Ida V
    Ida V skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen Almstrøm är mycket duktig i sitt arbete och bemöter även dig som kund på ett inbjudande och trevligt sätt. Läs mer
  • Andelina A
    Andelina A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Otroligt duktig och omtänksam. Trevliga lokaler. Bästa tandläkaren helt enkelt. 👍🏼 Läs mer
  • Kristina V
    Kristina V skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag känner mig trygg som patient Läs mer
  • Ami M
    Ami M skrev om Tandläkare Helen Almström
    Hos Helene Almström känner man trygghet och dom är jätte trevliga, man får hjälp snabbt vid akut behov, behöver inte vänta så länge på tid. Jätte bra service. Jag är jätte nöjd. Läs mer
  • Inger D
    Inger D skrev om Tandläkare Helen Almström
    Årlig tandkontroll.
    Jag har varit kund i flera år och blir alltid mycket väl bemött av Helen Almström med kollegor.
    Beklagar sent svar pga sjukdom och önskar glad sommar!
    Med vänlig hälsning
    Inger Dahlbom Läs mer
  • Anders G
    Anders G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Undersökning och lagning. Bra bemötande och bra utförd tjänst.
    👍 Läs mer
  • Harriet B
    Harriet B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Årlig kontroll samt att jag fyllde i ett antal tandhalsar, detta för att lättare hålla rent, samt att det skulle se bättre ut. Både Helen och tandsköterska bemötte mig mycket väl, ingen väntetid och upplevelsen är avslappnad. Jag har gått till Helen i 25 år och alltid blivit bra bemött. Hon är väldigt mjuk, vilket är högt uppskattat. Hon tar sig tid och det känns inte stressigt. Jag är helt enkelt väldigt nöjd med både resultatet och behandlingen. Det jag också uppskattar är att hon är proaktiv och föreslår olika åtgärder (innan det är för sent). Läs mer
  • Karin N
    Karin N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jättebra! Har historiskt varit lite väl lång väntetid några gånger när man kommer förbi snabbt under arbetsdagen, men så var det inte senast.

Mycket trevligt och professionellt bemötande! Läs mer
  • Kalle R
    Kalle R skrev om Tandläkare Helen Almström
    Blir alltid trevligt bemött. Jag och min fru har gått till Helen i många år och är alltid nöjda. Helen är mycket duktig och man känner sig alltid lugn och trygg i hennes vård. Läs mer
  • Ricardo G
    Ricardo G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket professionellt och ödmjuk. Väldigt lätt att samarbete med o en bra bemötande. Läs mer
  • Katarina W
    Katarina W skrev om Tandläkare Helen Almström
    Personlig och proffessionell, kunnig och förtroendeingivande. Läs mer
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Tandläkare Helen Almström
    Det har alltid varit bra. Så jag hoppas hon fortsätter som tandläkare så jag kan gå till henne. Birgitta Jahr Läs mer
  • Annmarie I
    Annmarie I skrev om Tandläkare Helen Almström
    Vänligt och proffsigt bemötande, effektiv och bra behandling. Ett rent nöje! Läs mer
  • Ewa N
    Ewa N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Min årliga kontroll. Alltid bra bemötande tydlig information om min tandstatus och vad som ska åtgärdas eller kommer eventuellt att behöva åtgärdas.
    Alltid nöjd efter mina besök hos Helen. Läs mer
  • Monica T
    Monica T skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag kallas till rutinkontroll 1 ggr/år. Jag får alltid trevligt, personligt och professionellt bemötande. Har gått hos Helen i typ 20 år och har alltid fått ett bra bemötande. Behandlingarna har alltid diskuterats på ett bra sätt och känslan av att Helen är mån om att det inte ska sticka iväg kostnadsmässigt känns ärligt o tryggt. Jag är supernöjd och kommer inte att byta tandläkare. Läs mer
  • Fred S
    Fred S skrev om Tandläkare Helen Almström
    årlig konsultation, tog bort tandsten och checkade bettskenan. Läs mer
  • Anders J
    Anders J skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är toppen, hon är lugn trevlig och professionell. Helen tar sig tid och gör ett fantastiskt arbete.😀 Läs mer
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag tycker att jag alltid blir bra bemött och upplever att Helen är en skicklig tandläkare. Läs mer
  • Francoise B
    Francoise B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Första besök hos Helena Almström Trevligt bemötande, förtroendegivande.
    Hög professionalitet o kompetens. Glad att en arbetskamrat rekommenderade henne. Läs mer
  • Helene O
    Helene O skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag var hos Helen för en årlig tandkontroll. Man blir alltid trevligt bemött och alla hälsar glatt. Man känner sig också i trygga händer, det är ingen stress, det är rent och snyggt, lätt att få tider. Jag är alltid nöjd när jag går därifrån.
    Kan lägga till att jag varit patient i över 20 år. Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Always very good experience when I see my favorite dentist. Nice and gentle, also relaxed Everytime. Love her. Läs mer
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Årlig kontroll. Service jättebra. Tandläkare mycket noggrann, verkligen "valuta för pengarna". Läs mer
  • Ann-charlotte L
    Ann-charlotte L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen Almström har varit min tandläkare under flera år. Man blir alltid blivit mycket väl omhändertagen hos denna tandläkare. Hon är skicklig, kunnig och har ett säkert och mjukt handlag och är lyhörd för frågor under behandlingarna vilka utförs med noggrannhet och på ett lugnt och professionellt sätt. Sammanfattningsvis så känner man sig trygg som patient hos Helen Almström. Läs mer
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Tandläkare Helen Almström
    En årlig kontroll.
    Alltid vänligt bemött, får den hjälp jag behöver. Lätt på handen, förklarar och tar hänsyn till att jag är lite tandläkarrädd .
    Mycket bra. Läs mer
  • Peter B
    Peter B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Alltid just omhändertagande.Trevligt bemötande,bra service. Läs mer
  • Krister S
    Krister S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helena är jätteduktig, och varsam. Jag fortsätter att gå tillbaka till henne. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Är mycket nöjd med min tandläkare Helen Almström som jag gått hos i många år.
    Alltid ett trevligt bemötande och professionellt. Läs mer
  • Andreas Ö
    Andreas Ö skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är en extremt duktig och proffsig tandläkare. Jag rekommenderar verkligen henne till till alla.
    Hon har ett proffsigt bemötande, hon är väldigt trygg vilket gör att upplevelsen blir betydligt mindre obehaglig. Läs mer
  • Ellika E
    Ellika E skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen Almström inger förtroende, tar sig tid, förklarar behandlingarna hon ska utföra och ger ett professionellt intryck. Jag har ingen anledning att byta tandläkare. Läs mer
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Blev lite förvånad när det stod akut undersökning av tand på fakturan utöver vanlig tandläkarundersökning. Hade inte nämnt något om akut värk, snarare längre tids känning runt tanden. Och att tidigare undersökningar hos andra inte visat något. I övrigt kändes det bra. Kanske blir det högre betyg över tid då detta var första besöket. Läs mer
    2018-06-01 Helen A svarar Yvonne S
    Tack för ditt omdöme. Man debiterar akut undersökning när man utöver sin vanliga undersökning fördjupar sig i ett specifikt problem eller tand. Likaså tar man extra betalt för extra röntgenbilder som man eventuellt måste ta för att diagnostisera problemet
    Det ingår inte i allmän undersökning
  • Hans K
    Hans K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen Almström är den bästa tandläkare jag haft. Professionell och med en välinvesterad klinik. Övrig personal håller hög klass. Läs mer
  • Therese A
    Therese A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Har i minst 30 års tid varit en trogen patient. Helen är noggrann och man känner sig mycket trygg i hennes händer. Nu har även mina barn blivit patienter, och de ser fram emot varje besök; kanske mest för att få kika presentlådan efteråt. :) Helen är otroligt kompetent. Vill aldrig byta tandläkare och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Ingela R
    Ingela R skrev om Tandläkare Helen Almström
    Omsorgsfull, progessionell och trevlig. Mjukt handlag. Läs mer
  • Linda B
    Linda B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Alltid uppriktitig och ger bra personliga råd
    Har tidigare fått en brygga och nu senast en översyn av hela munnen och hur skötseln av sköra tandhalsar ska gå till Läs mer
  • Maria T
    Maria T skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helene har varit en uppskattad tandläkare i vår familj sedan 80-talet. Helene är professionell, saklig och effektiv samtidigt som hon är personlig, lyhörd och trevlig.
    En annan sak som vi är överens om är att vi aldrig upplever att vi utsätts för påtryckningar om "onödig" tandvård, vilket gör att vi känner stor tilltro till att den tandvård vi erbjuds är relevant och nödvändig.
    Vi vill aldrig ha en annan tandläkare. Helene får jobba tills hon är minst 80 år.

Tack! Läs mer
  • Christoffer B
    Christoffer B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Lugn, proffsig och snabb. Kände mig väldigt trygg och väl omhändertagen under mitt besök. Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Det är lätt att få kontakt med mottagningen för att boka tid eller få information. Hon är mycket professionellt och har bra Pricer Läs mer
  • Emmi J
    Emmi J skrev om Tandläkare Helen Almström
    Första gången hos tandläkare på 10 år. Mycket trevligt bemötande. Rengjorde tänder och tog bilder. Helen A var lugn och trevlig, stark i nyporna bara och det gjorde bitvis ganska ont. Men jag kommer att återkomma. Läs mer

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm