Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Östermalm Tandläkare Helen Almström

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm — Visa karta

Hos oss får du en behandling i en lugn och stressfri miljö. Vi använder oss av de senaste behandlingsmetoderna och teknikerna inom tandvård, samtidigt som vi har en 30-årig erfarenhet av tandläkaryrket. Oavsett om du är tandvårdsrädd eller inte är vår strävan att du alltid ska känna dig trygg och nöjd med vår behandling och lämna vår praktik med en så positiv upplevelse som möjligt och vetskapen att du har fått den bästa möjliga tandvård.

Om det skulle vara så att smärtan kommer fort vill vi kunna erbjuda er en tid akut så fort som möjligt, då är det lättast om ni ringer till oss så kan vi boka in en akuttid!

Vi har även ett nära samarbete med ledande specialisttandläkare i Stockholmsområdet.

För tidsbokning ring eller maila oss gärna, Vi ser fram emot ert besök även om du är ny eller patient som gått hos oss sedan förut.

Tandläkare Helen Almström berättar hur Sturegallerians Tandhälsa arbetar med kundomdömen för att skapa trovärdighet: https://www.youtube.com/watch?v=36pR6j3opnE

Välkommen till oss på

Solveig B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Naturligtvis tandvård. Duktig. Kan sitt arbete. Läs mer

Mikael B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Årliga besöket.
    Alltid vänligen bemött och det känns som en väldigt noggrann undersökning. Läs mer

Francoise B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Var hos Helen på kontroll. Helen är tydlig,pedagogisk och har ett trevlig och varmt bemötande. Helen besitter en hög kompetens och det känns väldigt tryggt att ha henne som tandläkare.

Jag rekommenderar utan tveksamhet Helen till mina vänner o bekanta. Läs mer

Lotta S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag kan varmt rekommendera Helen Almström.
    Min uppfattning är att det är proffsigt och vänligt på samma gång. Läs mer

Anders M skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har gått gos Helen så långe jag kan minnas och kommer aldrig byta. Världsklass Läs mer

Caroline T skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har gått som patient hos Tandhälsan i många år nu hos tandläkare Helen Ahlström , som är en mycket skicklig och duktig tandläkare , man blir alltid väl bemött och omhändertagen på kliniken, som även ligger bra till centralt i fräsha och trevliga lokaler , kan verkligen rekommendera Tandhälsan och Helen Ahlström. 🦷 Läs mer

Pilar J skrev om Tandläkare Helen Almström
    Hon är professionell och trevlig! Och jag får alltid bra tider som passar mitt schema, Läs mer

Lisa J skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra tandläkare, kunnig
    och proffesionell. Läs mer

Elvy L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra behandling och bemötande. Jag är nöjd. Ni Läs mer
  • 2019-09-08

Louise A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Allt super, bra undersökt, effektivt, proffsigt och mycket trevligt bemötande! Läs mer
  • 2019-06-11

Betty W skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag uppskattade också bra information om tandvård Läs mer
  • 2019-06-10

Gustaf L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Väldigt proffessionell, snabb och effektiv. Gjorde ett strålande jobb. Kan bli lite vassare på bemötandet initialt, men det ändrades iom resultatet. Tack. Läs mer
  • 2019-06-09

Monica C skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra diskussion om vad, hur lagningen ska ske och framåt om problem skulle uppstå. Jag tänkte precis likadant innan men kändes så bra att hon tänkte likadant.

Allt för kunden och bra pris.

Jag har redan rekommenderat till två kollegor där jag vet att den ena redan nu ska ringa och boka tid.

Jag är jättenöjd och kommer fortsätta hos Helen då jag inte var nöjd med min tidigare tandläkare på ett annat ställe innan.

Hälsa och tacka så mycket:-))

Monica Carlsson
    690804-0121 Läs mer
  • 2019-06-07

Susanne K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Blir som vanligt alltid vänligt bemött.
    En översyn av mina tänder, röntgen och avlägsnande av tandsten, polering.
    Får alltid Nina förväntningar införlivade.
    Rekommenderar gärna min tandläkare. Läs mer
  • 2019-06-05

Sean C skrev om Tandläkare Helen Almström
    Fick rekommenderat av en kollega, ångrar inte att jag gick på den rekommendationen. Kändes väldigt professionella! Läs mer
  • 2019-06-05

Karin S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Väl bemött och omhändertagen på ett proffsigt sätt som vanligt. Läs mer
  • 2019-05-13

Lena R skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är proffsig, trevlig och lugn. Känns tryggt att hon har hand om mina tänder! Läs mer
  • Hilarie C

2019-05-10

Hilarie C skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket trevlig bemötande. Alla hennes förslag när det gäller mina tänder vår bra. Läs mer
  • 2019-05-10

Lotta L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Alltid lika trevligt att gå till tandläkare Helen som är noggrann och engagerad. Rekommenderas varmt
    Lotta Läs mer

Ola P skrev om Tandläkare Helen Almström
    Känns tryggt och bra hos Helene. Går där varje år på kontroll sen 25 år tillbaka Läs mer

Stina L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Årlig kontroll
    Bra bemötande Läs mer

Anna H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag tycker att allt var bra trevlig bemötande och jag fick profetional hjälp. Läs mer
  • Lars H

2019-05-08

Lars H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag är inte längre rädd för att gå till tandläkaren, det är Helens förtjänst.
    Lagar mina tänder på ett utmärkt sätt och har koll på dom var 6:e månad.
    Jag är jättenöjd med Helen! Läs mer

Katherine H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Alltid professionellt och utan smärta Läs mer

Åsa D skrev om Tandläkare Helen Almström
    Alltid lyhörd, kompetent och trevlig. Läs mer
  • 2019-04-23

Kristin G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Erfaren tandläkare med trevlig mottagning. Jag är kund sedan 16år tillbaka och är mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-04-15

Lila K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Så himla omhändertagande! Proffsiga och snabba! Tack för hjälpen med min akuta tandvärk! Läs mer
  • 2019-04-12

Ann-charlotte K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Har bara varit en gång hos min Helen men hon verkar mycket knubbig och duktig. Läs mer

Danny S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Varit hos både Helen Almström (tandläkare) och Eva flodström (tandhygienist) som båda varit väldigt professionella och är väldigt varsamma om tandläkar skräck och skött allt utmärkt och smärtfritt. Läs mer

Claes-henrik W skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket professionell och duktig samt dessutom trevlig! Tog bort tandsten etc samt drog ut en visdomstand. Kommer absolut gå dit igen! Läs mer
  • Kjell F

2019-04-10

Kjell F skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen ger en proffsig och personlig behandling med ett leende! Läs mer

Anne Karin Annemor J skrev om Tandläkare Helen Almström
    Den årliga kontrollen och puts av tandsten. Alltid trevligt bemötande. Känns tryggt och bra. Läs mer
  • 2019-03-22

Anders S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra och verkade kunnig. Taknock koncis. Jag kör på närhetsprincipen. Tror absolut att jag kommer stanna. Läs mer
  • 2019-03-22

Veronica F skrev om Tandläkare Helen Almström
    Vänligt bemötande och behandling av kompetent och säker tandläkare. Tandläkarskräcken är ett minne blott! Läs mer
  • 2019-03-21

Anna S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen framstår som mycket kompetent och reko. Vänlig utan att vara påträngande, hon är effektiv. Dock orolig över värk i en tand som en tandhygienist skadat på något sätt. Värken har pågått i snart en månad. Måste äta 1g Alvedon hela tiden för att stävja. Detta är alltså inte orsakat av besök hos Helen som säger att det kan pågå en längre tid. Helen har inte sagt att jag ska höra av mig om det fortsätter för länge eller blir outhärdligt. Möjligen är det en given sak för henne. Jag är glad att jag får vara patient hos Helen sedan min föregående tandläkare sedan 15 år flyttat till annan del av Sverige. Vänligen Anna Läs mer
  • 2019-03-21

Markus E skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har varit hos Helen i 25 år och alltid haft ett perfekt mottagande. Läs mer

Marie G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag hade samma tandläkare i nästan 35 år. När hon gick i pension blev jag alldeles vilsen.
    Efter ett tips av en vän hitttade jag hem- till Helen! Superproffsig, varm och trygg.
    Nu byter jag inte på 35 år igen! Läs mer

Anna-klara A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Blue allt is völ bemött. Vid detta tillfälle ordnade Helene också så att hon trots att jag var sen gjorde en del av undersökningen direkt och följde upp med det vinnings hann vid ett senaste tillfälle. Väldigt vänligt! Läs mer

Ulla F skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag blev rekommenderad tandläkare Helen Almström när jag bestämde mig för att ta bort alla mina amalganfyllningar. Det är nog 25 år sedan. Jag känner mig trygg hos henne och bemött på ett både personligt och respektfullt sätt. Dessutom utför hon tandvården på bästa sätt och är lyhörd för dig som patient. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Mirja T

2019-02-13

Mirja T skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra bemötande och lyssnande. Skönt att det inte kändes stressigt utan besöket fick ta den tid som behövdes. Toppen! Läs mer
  • 2019-02-12

Anette T skrev om Tandläkare Helen Almström
    Noggrann tandläkare med bästa bemötandet. Duktig att lyssna in kund Läs mer

Susanne A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Blev rekommenderad att gå till tandläkare Helen Almström och är väldigt nöjd. Fick tid snabbt. Jag upplevde henne som trygg, lugn och försiktig. Trevlig mottagning. Läs mer

Håkan R skrev om Tandläkare Helen Almström
    Utmärkt! Tryggt och säkert omhändertagande, fick mycket gott intryck av såväl tandläkaren som övrig personal. Läs mer

Hannah J skrev om Tandläkare Helen Almström
    Trevligt professionellt bemötande, skicklig i yrkesutövningen. Ger det lilla extra. Läs mer

Karin B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Trevligt bemötande. Proffsig bedömning av tandstatus och åtgärd och smidigt utförande.
    Jag kände mig nöjd när jag gick därifrån och ser fram emot att komma tillbaka. Läs mer
  • Dennys P

2019-01-07

Dennys P skrev om Tandläkare Helen Almström
    Besökte denna tandläkare. Väldigt genomgången behandling. Lugn och får en att känna sig lugn på så sätt. Läs mer

Tina J skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är den bästa tandläkare jag varit hos. Trevlig, proffsig och mjuk, pedagogisk. Kan bara rekommendera å det varmaste. Läs mer

Knut R skrev om Tandläkare Helen Almström
    Trevligt, effektivt och professionellt Läs mer

Håkan S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Fint förstagångsbesök. Jättebra råd om mina tänder och ett vant och omtänksamt handlag. Läs mer
  • 2018-12-09

Magnus P skrev om Tandläkare Helen Almström