Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm — Visa karta

Hos oss får du en behandling i en lugn och stressfri miljö. Vi använder oss av de senaste behandlingsmetoderna och teknikerna inom tandvård, samtidigt som vi har en 30-årig erfarenhet av tandläkaryrket. Oavsett om du är tandvårdsrädd eller inte är vår strävan att du alltid ska känna dig trygg och nöjd med vår behandling och lämna vår praktik med en så positiv upplevelse som möjligt och vetskapen att du har fått den bästa möjliga tandvård.

Om det skulle vara så att smärtan kommer fort vill vi kunna erbjuda er en tid akut så fort som möjligt, då är det lättast om ni ringer till oss så kan vi boka in en akuttid!

Vi har även ett nära samarbete med ledande specialisttandläkare i Stockholmsområdet.

För tidsbokning ring eller maila oss gärna, Vi ser fram emot ert besök även om du är ny eller patient som gått hos oss sedan förut.

Tandläkare Helen Almström berättar hur Sturegallerians Tandhälsa arbetar med kundomdömen för att skapa trovärdighet: https://www.youtube.com/watch?v=36pR6j3opnE

Välkommen till oss på

Fre: 09:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 706 kunder tycker om Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte