Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Östermalm Tandläkare Helen Almström

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm — Visa karta

Hos oss får du en behandling i en lugn och stressfri miljö. Vi använder oss av de senaste behandlingsmetoderna och teknikerna inom tandvård, samtidigt som vi har en 30-årig erfarenhet av tandläkaryrket. Oavsett om du är tandvårdsrädd eller inte är vår strävan att du alltid ska känna dig trygg och nöjd med vår behandling och lämna vår praktik med en så positiv upplevelse som möjligt och vetskapen att du har fått den bästa möjliga tandvård.

Om det skulle vara så att smärtan kommer fort vill vi kunna erbjuda er en tid akut så fort som möjligt, då är det lättast om ni ringer till oss så kan vi boka in en akuttid!

Vi har även ett nära samarbete med ledande specialisttandläkare i Stockholmsområdet.

För tidsbokning ring eller maila oss gärna, Vi ser fram emot ert besök även om du är ny eller patient som gått hos oss sedan förut.

Tandläkare Helen Almström berättar hur Sturegallerians Tandhälsa arbetar med kundomdömen för att skapa trovärdighet: https://www.youtube.com/watch?v=36pR6j3opnE

Välkommen till oss på

Lör-Sön: Stängt

Läs vad 515 kunder tycker om Tandläkare Helen Almström

• 2019-03-22

Anders S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra och verkade kunnig. Taknock koncis. Jag kör på närhetsprincipen. Tror absolut att jag kommer stanna. Läs mer
  • 2019-03-22

Veronica F skrev om Tandläkare Helen Almström
    Vänligt bemötande och behandling av kompetent och säker tandläkare. Tandläkarskräcken är ett minne blott! Läs mer
  • 2019-03-21

Anna S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen framstår som mycket kompetent och reko. Vänlig utan att vara påträngande, hon är effektiv. Dock orolig över värk i en tand som en tandhygienist skadat på något sätt. Värken har pågått i snart en månad. Måste äta 1g Alvedon hela tiden för att stävja. Detta är alltså inte orsakat av besök hos Helen som säger att det kan pågå en längre tid. Helen har inte sagt att jag ska höra av mig om det fortsätter för länge eller blir outhärdligt. Möjligen är det en given sak för henne. Jag är glad att jag får vara patient hos Helen sedan min föregående tandläkare sedan 15 år flyttat till annan del av Sverige. Vänligen Anna Läs mer
  • 2019-03-21

Markus E skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har varit hos Helen i 25 år och alltid haft ett perfekt mottagande. Läs mer

Marie G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag hade samma tandläkare i nästan 35 år. När hon gick i pension blev jag alldeles vilsen.
    Efter ett tips av en vän hitttade jag hem- till Helen! Superproffsig, varm och trygg.
    Nu byter jag inte på 35 år igen! Läs mer

Anna-klara A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Blue allt is völ bemött. Vid detta tillfälle ordnade Helene också så att hon trots att jag var sen gjorde en del av undersökningen direkt och följde upp med det vinnings hann vid ett senaste tillfälle. Väldigt vänligt! Läs mer

Ulla F skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag blev rekommenderad tandläkare Helen Almström när jag bestämde mig för att ta bort alla mina amalganfyllningar. Det är nog 25 år sedan. Jag känner mig trygg hos henne och bemött på ett både personligt och respektfullt sätt. Dessutom utför hon tandvården på bästa sätt och är lyhörd för dig som patient. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Mirja T

2019-02-13

Mirja T skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra bemötande och lyssnande. Skönt att det inte kändes stressigt utan besöket fick ta den tid som behövdes. Toppen! Läs mer
  • 2019-02-12

Anette T skrev om Tandläkare Helen Almström
    Noggrann tandläkare med bästa bemötandet. Duktig att lyssna in kund Läs mer

Susanne A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Blev rekommenderad att gå till tandläkare Helen Almström och är väldigt nöjd. Fick tid snabbt. Jag upplevde henne som trygg, lugn och försiktig. Trevlig mottagning. Läs mer

Håkan R skrev om Tandläkare Helen Almström
    Utmärkt! Tryggt och säkert omhändertagande, fick mycket gott intryck av såväl tandläkaren som övrig personal. Läs mer

Hannah J skrev om Tandläkare Helen Almström
    Trevligt professionellt bemötande, skicklig i yrkesutövningen. Ger det lilla extra. Läs mer

Karin B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Trevligt bemötande. Proffsig bedömning av tandstatus och åtgärd och smidigt utförande.
    Jag kände mig nöjd när jag gick därifrån och ser fram emot att komma tillbaka. Läs mer
  • Dennys P

2019-01-07

Dennys P skrev om Tandläkare Helen Almström
    Besökte denna tandläkare. Väldigt genomgången behandling. Lugn och får en att känna sig lugn på så sätt. Läs mer

Tina J skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är den bästa tandläkare jag varit hos. Trevlig, proffsig och mjuk, pedagogisk. Kan bara rekommendera å det varmaste. Läs mer

Knut R skrev om Tandläkare Helen Almström
    Trevligt, effektivt och professionellt Läs mer

Håkan S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Fint förstagångsbesök. Jättebra råd om mina tänder och ett vant och omtänksamt handlag. Läs mer
  • 2018-12-09

Magnus P skrev om Tandläkare Helen Almström
    Undersökning. Förstabesök.
    Bara positivt intryck. Rekommenderas. Läs mer

Anci N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Professionell och mycket sympatisk vanlig undersökning Läs mer

Hans M skrev om Tandläkare Helen Almström
    Första undersökning, bra mottagande, trygg och kompetent tandläkare. Bra samråd kring kommande behov av tandvård. Läs mer

Mats M skrev om Tandläkare Helen Almström
    Informativ och trevlig. Därtill var den fysiska lokalen hemmatrevlig. Läs mer
  • 2018-11-18

Lena E skrev om Tandläkare Helen Almström
    Lätt att boka tid. Vänligt och proffsigt bemötande. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2018-11-16

Anna M skrev om Tandläkare Helen Almström
    Var på tandläkarbesök vid två tillfällen. Vart väldigt bra bemött av både personalen samt Helena. Blev varmt rekommenderad av min syster att få då hon hade varit där själv. Mycket nöjd! Läs mer
  • Katarina I

2018-11-16

Katarina I skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket fint omhändertagande och gott tandläkarhantverk! Fått hjälp med amalgamsanering och bettskena samt mindre lagning. Alt utfördes smärtfritt utan bedövning.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-11-15

Maxence D skrev om Tandläkare Helen Almström
    Great service from a very friendly and competent staff. Really recommended! Läs mer
  • 2018-11-15

Helene W skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket lugn o pedagogisk.
    Professionell och förtroendeingivande . Tålamod, lyssnande.
    Köpte undersökning och rådgivning.
    Trevligt bemötande i receptionen.
    Jag är mycket nöjd!
    Väntar nu på svar på behandling..... Med vänlig hälsning,.Helene Läs mer
  • 2018-11-14

Björn S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bästa tandläkare du kan tänka dig Läs mer
  • 2018-10-11

Helena D skrev om Tandläkare Helen Almström
    Gör en amalgamsanering och är mycket nöjd med ett trevligt och professionellt bemötande och utförande. Läs mer

Nicola D skrev om Tandläkare Helen Almström
    Väldigt professionell, pålitlig och allmännt kompetent tandläkare som är alltid tillgänglig för att ge råd och svara på frågor. Lokalen är fräsch och hemtrevlig. Rekommenderas starkt Läs mer

Magnus Å skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag hade tidigare varit med om en olycka vid ett tandläkarbesök och var rädd att gå till tandläkaren, vilket medfört att jag inte varit och kollat mina tänder på 20 år. Helen var väldigt lyhörd för min oro och jag är väldigt nöjd med mina besök hos henne. Läs mer
  • Stefan Q

2018-10-09

Stefan Q skrev om Tandläkare Helen Almström
    Trevlig, kunnig, snabb och proffesionell. Läs mer

Karl-erik D skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag gjorde en rutinkoll hos Helena. Det gick mycket smidigt och Helena hade ett varsamt handlag. Dessutom är stolen av riktigt skön modell. Kan varmt rekommendera! Läs mer

Diana N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Proffsig, trevlig och härlig tandläkare! Läs mer
  • 2018-08-24

Elisabeth H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Lagade en tand. Fick det bästa bemötandet ! Har en toppen tandläkare! Läs mer
  • 2018-08-23

Tony G skrev om Tandläkare Helen Almström

Gunilla S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag uppskattar Helens skicklighet och mjukhet i behandlingen, hennes vänliga bemötande, hennes tydlighet i våra samtal om vad som behöver göras och jag är tacksam för mina nya tänder. Läs mer

Pilar J skrev om Tandläkare Helen Almström
    jag är alltid nöjd, jätte bra service Läs mer

Ragnhild F skrev om Tandläkare Helen Almström
    Hon är väldigt personlig o trevlig, tar sig tid. Men en gång trodde hon inte på mej o min tandvärk o skickade mig felaktigt till en tandmassör. Det visade sig senare att jag hade tandbensinflammation och fick tillbaka det en gång till på semestern. Till slut fick jag dra ut tanden akut och det kostade mig mycket sveda o värk. Då blev jag besviken. Läs mer

Fabiola D skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket duktig tandläkare! Har gått hos henne i flera år. Läs mer
  • Marie A

Marie A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Min tandläkare sedan Helen startade sin verksamhet. Skicklig proffesionell och trevlig. Ger alltid bra information om vilka alternativ som finns och dess kostnad.
    Alltid vänligt och personligt bemötande. Läs mer

Katarina L skrev om Tandläkare Helen Almström
    En tand hade gått sönder och jag fick en tid inom några dagar.
    På plats fick jag en ny fyllning direkt! Jag har varit kund hos Helen Almström i över 20 år och alltid supernöjd! Läs mer

Gabriel B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Tandläkartid
    Bemötande utmärkt
    Levde definitivt upp till förväntan Läs mer
  • Carina K

Carina K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Har gått hos Helen i ett par år och jag känner mig alltid trygg vid mina besök.
    Jättebra bemötande och bra information om behandling och kostnad.
    Har även flyttat över min dotter .
    Kan verkligen rekommendera Helen. Läs mer

Jan L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag blir alltid bemött trevligt, ledigt och professionellt. Trevliga och centralt liggande lokaler. Alltid varit nöjd med de behandlingar jag fått. Byter aldrig tandläkare. Läs mer
  • Christian S

Christian S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bästa tandläkaren! Varit där i 10 år och gjort allt möjligt och inte haft en sekund smärta eller dåligt resultat. Läs mer

Ida V skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen Almstrøm är mycket duktig i sitt arbete och bemöter även dig som kund på ett inbjudande och trevligt sätt. Läs mer

Andelina A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Otroligt duktig och omtänksam. Trevliga lokaler. Bästa tandläkaren helt enkelt. 👍🏼 Läs mer
  • Kristina V

2018-08-19

Kristina V skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag känner mig trygg som patient Läs mer
  • 2018-08-17

Ami M skrev om Tandläkare Helen Almström
    Hos Helene Almström känner man trygghet och dom är jätte trevliga, man får hjälp snabbt vid akut behov, behöver inte vänta så länge på tid. Jätte bra service. Jag är jätte nöjd. Läs mer
  • 2018-07-16

Inger D skrev om Tandläkare Helen Almström
    Årlig tandkontroll.
    Jag har varit kund i flera år och blir alltid mycket väl bemött av Helen Almström med kollegor.
    Beklagar sent svar pga sjukdom och önskar glad sommar!
    Med vänlig hälsning
    Inger Dahlbom Läs mer