Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Östermalm Tandläkare Helen Almström

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm — Visa karta

Hos oss får du en behandling i en lugn och stressfri miljö. Vi använder oss av de senaste behandlingsmetoderna och teknikerna inom tandvård, samtidigt som vi har en 30-årig erfarenhet av tandläkaryrket.Oavsett om du är tandvårdsrädd eller inte är vår strävan att du alltid ska känna dig trygg och nöjd med vår behandling och lämna vår praktik med en så positiv upplevelse som möjligt och vetskapen att du har fått den bästa möjliga tandvård.

Om det skulle vara så att smärtan kommer fort vill vi kunna erbjuda er en tid akut så fort som möjligt, då är det lättast om ni ringer till oss så kan vi boka in en akuttid!

Vi har även ett nära samarbete med ledande specialisttandläkare i Stockholmsområdet.

För tidsbokning ring eller maila oss gärna, Vi ser fram emot ert besök även om du är ny eller patient som gått hos oss sedan förut.

Välkommen till oss på

Lör-Sön: Stängt

Läs vad 465 kunder tycker om Tandläkare Helen Almström

• Anders G
    Anders G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Undersökning och lagning. Bra bemötande och bra utförd tjänst.
    👍 Läs mer
  • Harriet B
    Harriet B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Årlig kontroll samt att jag fyllde i ett antal tandhalsar, detta för att lättare hålla rent, samt att det skulle se bättre ut. Både Helen och tandsköterska bemötte mig mycket väl, ingen väntetid och upplevelsen är avslappnad. Jag har gått till Helen i 25 år och alltid blivit bra bemött. Hon är väldigt mjuk, vilket är högt uppskattat. Hon tar sig tid och det känns inte stressigt. Jag är helt enkelt väldigt nöjd med både resultatet och behandlingen. Det jag också uppskattar är att hon är proaktiv och föreslår olika åtgärder (innan det är för sent). Läs mer
  • Karin N
    Karin N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jättebra! Har historiskt varit lite väl lång väntetid några gånger när man kommer förbi snabbt under arbetsdagen, men så var det inte senast.

Mycket trevligt och professionellt bemötande! Läs mer
  • Kalle R
    Kalle R skrev om Tandläkare Helen Almström
    Blir alltid trevligt bemött. Jag och min fru har gått till Helen i många år och är alltid nöjda. Helen är mycket duktig och man känner sig alltid lugn och trygg i hennes vård. Läs mer
  • Ricardo G
    Ricardo G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket professionellt och ödmjuk. Väldigt lätt att samarbete med o en bra bemötande. Läs mer
  • Katarina W
    Katarina W skrev om Tandläkare Helen Almström
    Personlig och proffessionell, kunnig och förtroendeingivande. Läs mer
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Tandläkare Helen Almström
    Det har alltid varit bra. Så jag hoppas hon fortsätter som tandläkare så jag kan gå till henne. Birgitta Jahr Läs mer
  • Annmarie I
    Annmarie I skrev om Tandläkare Helen Almström
    Vänligt och proffsigt bemötande, effektiv och bra behandling. Ett rent nöje! Läs mer
  • Ewa N
    Ewa N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Min årliga kontroll. Alltid bra bemötande tydlig information om min tandstatus och vad som ska åtgärdas eller kommer eventuellt att behöva åtgärdas.
    Alltid nöjd efter mina besök hos Helen. Läs mer
  • Monica T
    Monica T skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag kallas till rutinkontroll 1 ggr/år. Jag får alltid trevligt, personligt och professionellt bemötande. Har gått hos Helen i typ 20 år och har alltid fått ett bra bemötande. Behandlingarna har alltid diskuterats på ett bra sätt och känslan av att Helen är mån om att det inte ska sticka iväg kostnadsmässigt känns ärligt o tryggt. Jag är supernöjd och kommer inte att byta tandläkare. Läs mer
  • Fred S
    Fred S skrev om Tandläkare Helen Almström
    årlig konsultation, tog bort tandsten och checkade bettskenan. Läs mer
  • Anders J
    Anders J skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är toppen, hon är lugn trevlig och professionell. Helen tar sig tid och gör ett fantastiskt arbete.😀 Läs mer
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag tycker att jag alltid blir bra bemött och upplever att Helen är en skicklig tandläkare. Läs mer
  • Francoise B
    Francoise B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Första besök hos Helena Almström Trevligt bemötande, förtroendegivande.
    Hög professionalitet o kompetens. Glad att en arbetskamrat rekommenderade henne. Läs mer
  • Helene O
    Helene O skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag var hos Helen för en årlig tandkontroll. Man blir alltid trevligt bemött och alla hälsar glatt. Man känner sig också i trygga händer, det är ingen stress, det är rent och snyggt, lätt att få tider. Jag är alltid nöjd när jag går därifrån.
    Kan lägga till att jag varit patient i över 20 år. Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Always very good experience when I see my favorite dentist. Nice and gentle, also relaxed Everytime. Love her. Läs mer
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Årlig kontroll. Service jättebra. Tandläkare mycket noggrann, verkligen "valuta för pengarna". Läs mer
  • Ann-charlotte L
    Ann-charlotte L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen Almström har varit min tandläkare under flera år. Man blir alltid blivit mycket väl omhändertagen hos denna tandläkare. Hon är skicklig, kunnig och har ett säkert och mjukt handlag och är lyhörd för frågor under behandlingarna vilka utförs med noggrannhet och på ett lugnt och professionellt sätt. Sammanfattningsvis så känner man sig trygg som patient hos Helen Almström. Läs mer
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Tandläkare Helen Almström
    En årlig kontroll.
    Alltid vänligt bemött, får den hjälp jag behöver. Lätt på handen, förklarar och tar hänsyn till att jag är lite tandläkarrädd .
    Mycket bra. Läs mer
  • Peter B
    Peter B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Alltid just omhändertagande.Trevligt bemötande,bra service. Läs mer
  • Krister S
    Krister S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helena är jätteduktig, och varsam. Jag fortsätter att gå tillbaka till henne. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Är mycket nöjd med min tandläkare Helen Almström som jag gått hos i många år.
    Alltid ett trevligt bemötande och professionellt. Läs mer
  • Andreas Ö
    Andreas Ö skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är en extremt duktig och proffsig tandläkare. Jag rekommenderar verkligen henne till till alla.
    Hon har ett proffsigt bemötande, hon är väldigt trygg vilket gör att upplevelsen blir betydligt mindre obehaglig. Läs mer
  • Ellika E
    Ellika E skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen Almström inger förtroende, tar sig tid, förklarar behandlingarna hon ska utföra och ger ett professionellt intryck. Jag har ingen anledning att byta tandläkare. Läs mer
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Blev lite förvånad när det stod akut undersökning av tand på fakturan utöver vanlig tandläkarundersökning. Hade inte nämnt något om akut värk, snarare längre tids känning runt tanden. Och att tidigare undersökningar hos andra inte visat något. I övrigt kändes det bra. Kanske blir det högre betyg över tid då detta var första besöket. Läs mer
    2018-06-01 Helen A svarar Yvonne S
    Tack för ditt omdöme. Man debiterar akut undersökning när man utöver sin vanliga undersökning fördjupar sig i ett specifikt problem eller tand. Likaså tar man extra betalt för extra röntgenbilder som man eventuellt måste ta för att diagnostisera problemet
    Det ingår inte i allmän undersökning
  • Hans K
    Hans K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen Almström är den bästa tandläkare jag haft. Professionell och med en välinvesterad klinik. Övrig personal håller hög klass. Läs mer
  • Therese A
    Therese A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Har i minst 30 års tid varit en trogen patient. Helen är noggrann och man känner sig mycket trygg i hennes händer. Nu har även mina barn blivit patienter, och de ser fram emot varje besök; kanske mest för att få kika presentlådan efteråt. :) Helen är otroligt kompetent. Vill aldrig byta tandläkare och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Ingela R
    Ingela R skrev om Tandläkare Helen Almström
    Omsorgsfull, progessionell och trevlig. Mjukt handlag. Läs mer
  • Linda B
    Linda B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Alltid uppriktitig och ger bra personliga råd
    Har tidigare fått en brygga och nu senast en översyn av hela munnen och hur skötseln av sköra tandhalsar ska gå till Läs mer
  • Maria T
    Maria T skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helene har varit en uppskattad tandläkare i vår familj sedan 80-talet. Helene är professionell, saklig och effektiv samtidigt som hon är personlig, lyhörd och trevlig.
    En annan sak som vi är överens om är att vi aldrig upplever att vi utsätts för påtryckningar om "onödig" tandvård, vilket gör att vi känner stor tilltro till att den tandvård vi erbjuds är relevant och nödvändig.
    Vi vill aldrig ha en annan tandläkare. Helene får jobba tills hon är minst 80 år.

Tack! Läs mer
  • Christoffer B
    Christoffer B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Lugn, proffsig och snabb. Kände mig väldigt trygg och väl omhändertagen under mitt besök. Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Det är lätt att få kontakt med mottagningen för att boka tid eller få information. Hon är mycket professionellt och har bra Pricer Läs mer
  • Emmi J
    Emmi J skrev om Tandläkare Helen Almström
    Första gången hos tandläkare på 10 år. Mycket trevligt bemötande. Rengjorde tänder och tog bilder. Helen A var lugn och trevlig, stark i nyporna bara och det gjorde bitvis ganska ont. Men jag kommer att återkomma. Läs mer
  • Per-ola E
    Per-ola E skrev om Tandläkare Helen Almström
    Trevligt bemötande och professionellt utfört jobb.

Jag har gått hos Helene i mer än 20 år och har alltid varit nöjd.

Vi diskuterar alltid vilken åtgärd som behövs innan arbetet påbörjas.

Jag är alltid nöjd då jag går därifrån. Läs mer
  • Monica L
    Monica L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Känner mig trygg och fullt förtroende för Helens kunskap. Läs mer
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Har varit hos Helen två gånger och har båda gångerna blivit väldigt bra bemött. Det är lugnt och ostressigt och jag känner mig väl omhändertagen. Helen är väldigt personlig och samtidigt en mycket duktig tandläkare. Läs mer
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket bra vad gäller kvalitet, service och tillgänglighet! Läs mer
  • Patrick S
    Patrick S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Lugn och metodisk. Förklarar allt hon gör.
    Toppen! Läs mer
  • Hanna Z
    Hanna Z skrev om Tandläkare Helen Almström
    Hon är den bästa tandläkaren i alla kategorier; pålitlig, nogrann, kunnig och trevlig. Kommer aldrig byta om jag inte måste! Läs mer
  • Kicki E
    Kicki E skrev om Tandläkare Helen Almström
    Trevligt och professionellt bemötande!
    Blev väldigt nöjd med den utförda behandlingen. Läs mer
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Lagning av tand. Jag har gått hos henne i snart 30 år, det har alltid varit väldigt bra bemötande och problemfritt Läs mer
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om Tandläkare Helen Almström
    Amalgamsanering
    Mycket väl bemött
    Jag blev väldigt nöjd med resultatet Läs mer
  • Fanny S
    Fanny S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket bra tandläkare, speciellt om har tandläkarskräck! Hon lyssnar och förklarar allt hon gör, jätte omtänksam. Så nöjd! Läs mer
  • Elaine L
    Elaine L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag uppskattade speciellt det lugna bemötandet jag fick av Helen, att hon tog sig tid att förklara saker och svara på frågor. Hon var lätt på handen och visade mig respekt som patient. Hon verkade också grundlig i vad hon gjorde även om jag inte vid detta besök behövde något speciellt utfört Läs mer
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Var hos Helen för en undersökning med påföljande lagning. God service och professionellt arbete. Jag rekommenderar henne till mina nära och kära! Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Känner mig trygg med att Helen gör ett bra arbete med mina tänder och hon känner igen och kommer ihåg vad som är viktigt med min munhälsa. Hela familjen går hos Helen. Tack Helen! Läs mer
  • Anna P
    Anna P skrev om Tandläkare Helen Almström
    En gammal lagning hade gått sönder och den kunde lagas på antingen ett dyrare eller ett billigare sätt. När hon hade undersökt tanden sa hon själv att det räckte med den billigare lagningen. Det kändes som en person man kan lita på, som fattar förnuftiga beslut. Hon känns proffsig och kunnig. Läs mer
  • Peter L
    Peter L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Absolut bästa service och omtanke under de 28 jag varit kund hos Helen. Läs mer
  • Hanna T
    Hanna T skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag behövde behövde byta en amalgamfyllning och det kändes tryckt att Helen var väl insatt i hur man på bästa sätt kan minska spridning av amalgam/kvicksilver i kroppen i samband med behandlingen. Det gick knappt att känna när hon bedövade tanden och hon är både kompetent och varm. Jag har redan rekommenderat henne till andra personer. Läs mer
  • Annakarin S
    Annakarin S skrev om Tandläkare Helen Almström