Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Östermalm Tandläkare Helen Almström

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm — Visa karta

Hos oss får du en behandling i en lugn och stressfri miljö. Vi använder oss av de senaste behandlingsmetoderna och tekniken inom tandvård. Oavsett om du är tandvårdsrädd eller inte är vår strävan att du alltid ska känna dig trygg och nöjd med vår behandling och lämna vår praktik med en så positiv upplevelse som möjligt och vetskap att du har fått den bästa möjliga tandvård.

Om det skulle vara så att smärtan kommer fort vill vi kunna erbjuda er en tid akut så fort som möjligt, då är det lättast om ni ringer till oss så ska vi boka in en akuttid!

Vi har även ett nära samarbete med ledande specialisttandläkare i Stockholmsområdet.

För tidsbokning ring eller maila oss gärna, Vi ser fram emot ert besök även om du är ny eller patient som gått hos oss sedan förut.

Välkommen till oss på

Lör-Sön: Stängt

Läs vad 286 kunder tycker om Tandläkare Helen Almström

• Caroline G
    Caroline G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har gått hos Helen i flera år och kan verkligen rekommendera henne. Lugn, trygg och kunnig.
  • Leo G
    Leo G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Amalgamsanering, årlig koll mm. Fantastiskt bra. Bästa tandläkare jag någonsin besökt.
  • Karin S
    Karin S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är riktigt duktig. Hon är lugn och försiktig så även den med rädsla för tandläkare kan känna sig trygg. Jag har fått bättre lösningar på behandling än än andra tandläkare kunnat erbjuda.
  • Ann-christin A
    Ann-christin A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Utmärkt behandling, bra bemötande, håller tider
  • Petra E
    Petra E skrev om Tandläkare Helen Almström
    mycket bra tjänst och service men dyrt
  • Joachim W
    Joachim W skrev om Tandläkare Helen Almström
    Man får alltid hjälp på bästa sätt
  • Dorota K
    Dorota K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Duktig / kunnig tandläkare. Har stort förtroendet i henne.
    Mycket nöjd. Rekommenderar henne till mina kompisar och fam.
  • Rosi K
    Rosi K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bemötandet har alltid varit mycket bra och överträffat mina förväntningar. Har fått hjälp med undersökningar, lagningar samt bytt ut gamla amalgamlagningar mm.
  • Hans T
    Hans T skrev om Tandläkare Helen Almström
    Toppenbra jobb och bemötande samt fin uppföljning.
    Tack och kramar .
    Hasse.
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen Almström har varit min tandläkare i ca 30 år och jag måste säga att hon är en riktig pärla. Professionell, duktig och trevlig.
    I mitt senaste besök nu i mars-17 bytte hon ut en dålig amalgamfyllning (till en perfekt compositfyllning) jag var tvungen att göra när jag var utomlands.
  • Tore M
    Tore M skrev om Tandläkare Helen Almström
    Effektiv och proffsig, förklarar tydligt vad som händer och vad som förväntas av mig.
  • Hans-anders S
    Hans-anders S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Alltid nogran och mycket trevlig
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Proffsigt och mycket trevligt tandläkare. Rekommenderas
  • Rikard F
    Rikard F skrev om Tandläkare Helen Almström
    Det är lätt att rekommendera Helen Almström som tandläkare. Ett trevligt bemötande med hög kvalitet på utförda arbeten gör att jag kommer tillbaka nästa år också.
    /Rikard
  • Roland C
    Roland C skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har gått hos Helen länge och är mycket nöjd med hur hon tar hand om mina tänder
  • Anne J
    Anne J skrev om Tandläkare Helen Almström
    Känner mig alltid väl omhändertagen hos Helen Almström. Proffsig, observant och ger bra rekommendationer.
  • Jan S
    Jan S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har alltid fått ett bra bemötande och snabb och bra service. God tillgänglighet vid behov.
  • Linda Å
    Linda Å skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket proffsigt och bra bemötande och alltid bra resultat!
  • Lillie A
    Lillie A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har varit patient hos Helen i många år, är och har alltid varit supernöjd. Oavsett vad jag fått hjälp med har det varit väl utfört. Hon är superprofessionell, trevlig & håller tider.
  • Håkan C
    Håkan C skrev om Tandläkare Helen Almström
    Har gått hos Helen i många år och kan bara säga positiva saker. Trevligt bemötande, inga som helst problem med någon behandling eller administration. Rekommenderas!
  • Doll G
    Doll G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket vänligt bemötande och kunnighet
    Jag är mycket nöjd
    Hjärtliga Hälsningar
    Doll-Britt
  • Ragnar B
    Ragnar B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Professionellt och korrekt bemötande. Inger förtroende inför ev åtgärder.
  • Lisa C
    Lisa C skrev om Tandläkare Helen Almström
    Alltid tryggt och välkomnande att komma till Helen. Otroligt duktig och professionell!
  • Björn
    Björn skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har under flera års tid haft stora problem med en tidigare lagning. Efter att ha träffat flera olika tandläkare som inte kunnat lösa problemen som lagningen orsakat är jag nu på god väg att äntligen få detta löst. Helen bryr sig och lyssnar på patienten, är inte stressad samt kommer med lösningar som fungerar. Jag kan verkligen rekommendera Helen.
  • Felicia S
    Felicia S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Den bästa upplevelsen! Hit har jag gått i år och kommer att fortsätta med det.
  • Göran E
    Göran E skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra bokningssystem med kallelser, bra bemötande
  • Lars F
    Lars F skrev om Tandläkare Helen Almström
    snabbt och tryggt men djävligt dyrt
  • Christina U
    Christina U skrev om Tandläkare Helen Almström
    Känner mig helt trygg med Helen som tandläkare. Kan inte tänka mig någon annan.
  • Christopher A
    Christopher A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Proffsigt och trevligt bemötande. Bra och centralt läge nära Stureplan.
  • skrev om Tandläkare Helen Almström
    Har bara varit där på ett besök, men det besöket kändes mycket positivt. Helen förklarade allt på ett tydligt sätt och tog sig tid. Kändes inte som jag "tog" av hennes tid, utan jag fick ställa alla de frågor jag ville och det fanns respekt för min oro.
  • Jacqueline B
    Jacqueline B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Fantastisk tandläkare. Jag besökte mottagningen på Östermalm för första gången för ett par veckor sedan och möts av en avslappnad atmosfär med tillgång till massagestol, kallt vatten/kolsyrat vatten. När jag kallas in och behandlingen startar så överträffade denna alla förväntningar. Jag har tidigare främst använt folktandvården. Det här var något helt annat i positiv bemärkelse och jag kom därifrån med borttagen tandsten, goda råd och välputsae tänder. Jag har god kvalitet på mina tänder i grunden och aldrig haft ett hål så jag vet inte hur de utför lagningar etc. Men det jag erfor så var jag mer än nöjd!
  • Tony S
    Tony S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jättebra tandläkare, mycket bra bemötande, hon är noggrann men har ett mjukt handlag, man känner ingen smärta när hon gör rent vid tandkött osv, bästa tandläkaren jag haft!
  • Mikaela N
    Mikaela N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Trevligt och professionellt bemötande.
  • Kristina G
    Kristina G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Skicklig, trevlig, prisvärd! Rekommenderas varmt.
  • Anders B
    Anders B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Alltid professionellt bemötande!
  • Nisse N
    Nisse N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är utan tvekan den bästa och trevligaste tandläkare som jag och min familj träffat.
  • Mia N
    Mia N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har gått hos Helen Almström sedan ca 15 år tillbaka under 1-1,5 års intervaller har varit supernöjd från start. Hon rekommenderades av en kollega till mig och jag känner mig alltid väldigt väl omhändertagen. Hon tar sig alltid tid och är mycket noggrann och proffsig. Förutom standardkoll och putsning, polering och lagningar köper jag från och till blekmedel. Den absolut bästa tandläkaren som jag någonsin har gått till.
  • Patrik O
    Patrik O skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är en mycket erfaren och ytterst kompetent tandläkare. Jag har under alla de år jag varit kund/patient till Helen enbart positiva erfarenheter av såväl bemötande som behandling.
  • Jarl H
    Jarl H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Underbart! Alltid lika trevligt smidigt och proffsigt.
    Helen A gillar detta
  • Margareta L
    Margareta L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Fick komma samma dag - vilket var mycket bra. Helen var trevlig!
    Har bara varit hos Helen en gång så jag kan inte tycka så mycket än. Ska dit nästa vecka och få en ny krona. Efter det kan jag "tycka" lite mer. Har som så många andra tandläkarskräck
  • Katarina I
    Katarina I skrev om Tandläkare Helen Almström
    Hade behov av att få en tand lagad som gått av.
    Fick bra hjälp med det. Väntetiden var dock 14 dagar från det att jag ringde.
    Det var mitt första besök hos denna tandläkare.
  • Leif K
    Leif K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra bemötande, ok väntetid vid akutbokning.
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bästa tandläkaren någonsin. Helhetsansvar, långsiktighet och känsla för försiktighet i behandlingen.
  • Carl-gustav S
    Carl-gustav S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen känns trygg och säker i sin roll som tandläkare.Har gått hos henne länge
    och har en bra relation, tandläkare-kund.Får ofta bra besökstider och min närhet
    till mottagningen är även det positivt.Min upplevelse när jag är där känns positiv och proffsig.Tjänster är kontroll och ev lagningar,bettskena,tandsten osv.
  • Karin O
    Karin O skrev om Tandläkare Helen Almström
    För drygt 25 år sedan blev jag amalgamsanerad hos Helen Almström och sedan dess har hon fortsatt att ta hand om mina tänder. Inte en enda av de lagningar hon då gjorde har lossnat eller på minsta annat sätt blivit till besvär. Jag har fullt förtroende för Helen som alltid har bemött mig med förståelse, hänsyn och skicklighet. Den tandläkarskräck jag plågades av som ung har bleknat med tiden tack vare henne. Jag rekommenderar henne till det allra bästa.
  • Karolin N
    Karolin N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket bra bemötande.
    Engagerad och informativ.
  • Anders
    Anders skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen Almström har varit min tandläkare under mer än 20 år och det har fungerat perfekt!
  • Gabrielle H
    Gabrielle H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Utmärkt, rekommenderas varmt.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra!
    Vänligt bemötande.
    Proffisigt beteende. Förklarar bra vad hon gör och varför.

Liten smolk i bägaren för att de inte angav att det var stängt i mellandagarna, då jag förskte kontakta dem! Varken på webben eller på telefonsvaren.
    2017-02-02 Helen A svarar Stefan S
    Hej Stefan!
    Vi är ledsna att våran telefonsvarare inte meddelade att vi hade stängt. Det blev fel när vi skulle spela in det nya meddelandet och upptäckte det tyvärr för sent. Tack för din feed-back!
    Hälsningar Helen
  • Göran Z
    Göran Z skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mkt bra samspel tandläkare och tandhygienist. Har äntligen börjat få ordning på mina tänder.

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm