Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Östermalm Tandläkare Helen Almström
Rekommenderat företag 2016 - Tandläkare Helen Almström
Rekommenderat företag 2015 - Tandläkare Helen Almström

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm — Visa karta

Hos oss får du en behandling i en lugn och stressfri miljö. Vi använder oss av de senaste behandlingsmetoderna och tekniken inom tandvård. Oavsett om du är tandvårdsrädd eller inte är vår strävan att du alltid ska känna dig trygg och nöjd med vår behandling och lämna vår praktik med en så positiv upplevelse som möjligt och vetskap att du har fått den bästa möjliga tandvård.

Om det skulle vara så att smärtan kommer fort vill vi kunna erbjuda er en tid akut så fort som möjligt, då är det lättast om ni ringer till oss så ska vi boka in en akuttid!

Vi har även ett nära samarbete med ledande specialisttandläkare i Stockholmsområdet.

För tidsbokning ring eller maila oss gärna, Vi ser fram emot ert besök även om du är ny eller patient som gått hos oss sedan förut.

Välkommen till oss på

Lör-Sön: Stängt

Läs vad 247 kunder tycker om Tandläkare Helen Almström

• Margareta L
    Margareta L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Fick komma samma dag - vilket var mycket bra. Helen var trevlig!
    Har bara varit hos Helen en gång så jag kan inte tycka så mycket än. Ska dit nästa vecka och få en ny krona. Efter det kan jag "tycka" lite mer. Har som så många andra tandläkarskräck
  • Katarina I
    Katarina I skrev om Tandläkare Helen Almström
    Hade behov av att få en tand lagad som gått av.
    Fick bra hjälp med det. Väntetiden var dock 14 dagar från det att jag ringde.
    Det var mitt första besök hos denna tandläkare.
  • Leif K
    Leif K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra bemötande, ok väntetid vid akutbokning.
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bästa tandläkaren någonsin. Helhetsansvar, långsiktighet och känsla för försiktighet i behandlingen.
  • Carl-gustav S
    Carl-gustav S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen känns trygg och säker i sin roll som tandläkare.Har gått hos henne länge
    och har en bra relation, tandläkare-kund.Får ofta bra besökstider och min närhet
    till mottagningen är även det positivt.Min upplevelse när jag är där känns positiv och proffsig.Tjänster är kontroll och ev lagningar,bettskena,tandsten osv.
  • Karin O
    Karin O skrev om Tandläkare Helen Almström
    För drygt 25 år sedan blev jag amalgamsanerad hos Helen Almström och sedan dess har hon fortsatt att ta hand om mina tänder. Inte en enda av de lagningar hon då gjorde har lossnat eller på minsta annat sätt blivit till besvär. Jag har fullt förtroende för Helen som alltid har bemött mig med förståelse, hänsyn och skicklighet. Den tandläkarskräck jag plågades av som ung har bleknat med tiden tack vare henne. Jag rekommenderar henne till det allra bästa.
  • Karolin N
    Karolin N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket bra bemötande.
    Engagerad och informativ.
  • Anders
    Anders skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen Almström har varit min tandläkare under mer än 20 år och det har fungerat perfekt!
  • Gabrielle H
    Gabrielle H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Utmärkt, rekommenderas varmt.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra!
    Vänligt bemötande.
    Proffisigt beteende. Förklarar bra vad hon gör och varför.

Liten smolk i bägaren för att de inte angav att det var stängt i mellandagarna, då jag förskte kontakta dem! Varken på webben eller på telefonsvaren.
    2017-02-02 Helen A svarar Stefan S
    Hej Stefan!
    Vi är ledsna att våran telefonsvarare inte meddelade att vi hade stängt. Det blev fel när vi skulle spela in det nya meddelandet och upptäckte det tyvärr för sent. Tack för din feed-back!
    Hälsningar Helen
  • Göran Z
    Göran Z skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mkt bra samspel tandläkare och tandhygienist. Har äntligen börjat få ordning på mina tänder.
  • Christina N
    Christina N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Lyssnar på önskemål och ger konkreta råd.
  • Catarina R
    Catarina R skrev om Tandläkare Helen Almström
    Hej. Jag tycker bemötandet och vården är.bra och vänlig. Kram Catarina
  • Karin L
    Karin L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag är ny patient hos Helen Almström tack vare Reco! 😄 Hon är precis så försiktig som beskrivs, perfekt om man är tandvårdsrädd! Hann även prova den omtalade massagestolen i väntrummet. Lagade en söndrig tand som kunde lagas på två olika sätt där jag själv fick välja.
  • Gunilla R
    Gunilla R skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen ären inkännande o bra tandl m bra utrustning. Personlig behandling. Förut fick jag äv ta med min dvärgtax. Det var verkligen en bonus!
    2017-02-02 Helen A svarar Gunilla R
    Det var så trevligt när hon var med. Jag är ju själv en stor djurvän som du vet. Men du vet ju att det är en grupppraktik.
  • Monica G
    Monica G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra! Föreslår inte mer omfattande åtgärder än nödvändigt.
  • Torun T
    Torun T skrev om Tandläkare Helen Almström
    Välplanerat lugnt möte! Håller alltid tiden! Gått hos helen a många år!
  • Emma A
    Emma A skrev om Tandläkare Helen Almström
    ett mycket bra och proffsigt bemötande av alla. Tack!
  • Harriet R
    Harriet R skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag kan bara gratulera mig själv att jag hittade Tandläkare Helene Almström och hennes team. Efter att min ena framtand gått sönder ringde jag till hennes mottagning och fick en tid samma dag, dessutom blev tanden snyggare än innan!
  • Charlotta S
    Charlotta S skrev om Tandläkare Helen Almström
    trevligt och tryggt. Årlig undersökning
  • Peter F
    Peter F skrev om Tandläkare Helen Almström
    En årligt återkommande undersökning med röntgen, borttagande av tandsten samt polerande av tänder. Jag blev nöjd som vanligt och inga hål!
  • Sirpa A
    Sirpa A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bemötandet mycket bra och trevligt.
    Speciellt Helen Almström levde upp till mina förväntningar, upptill 100 %.
  • Björn G
    Björn G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Att vara i Helen Almströms omsorg är en underbar känsla. Med fjäderlätta händer gör hon besöket fantastiskt och njutbart(kan man säga så?) Ja, i hennes fall kan man faktiskt göra det! Hon är bäst!
    Helen A gillar detta
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Tandläkare Helen Almström
    Som kund till Helen i snart 20 år har jag alltid blivit varmt och trevligt bemött. Som tandläkare inger Helen stort förtroende. Kvaliteten på behandlingarna och arbetsmetoder är hög och utrustningen ligger långt fram tekniskt.
  • Eva R
    Eva R skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bemötandet var toppen. Jag fick den analys som jag var ute efter då jag ramlat och slagit i käken. Samt tips på hur jag ska behandla en liten ficka vid mitt implantat.
  • Carina B
    Carina B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är toppen! kompetent och mjuk på handen och lugn och proffsig
  • Nicoline I
    Nicoline I skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra och proffsigt utan väntetid vid bokat besök!
  • Irene S
    Irene S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Rekommenderas. Duktig och väldigt mjuk på handen. Hade tandläkarskräck innan jag kom till henne.
  • Arne A
    Arne A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket bra bemötande, kunnig och säker.
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Tandläkare Helen Almström
    Skicklig och trevlig! Allltid bästa möjliga för kunden!
  • Lina J
    Lina J skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bästa tandläkaren!! så pedagogisk och trevlig och inte minst duktig!
  • Britta N
    Britta N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra tandläkare, inte för hårdhänt. Är dock dyr.
  • Kerstin G
    Kerstin G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Har gått hos tandläkare Helen Almström från 1992. Alltid proffsig och alla behandlingar har varit till stor belåtenhet. Fått goda råd ang skötsel och när det har varit något större problem har det lösts sig med gott resultat.
  • Gunilla Y
    Gunilla Y skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mångårig erfarenhet i yrket som märks i ett proffsigt bemötande och vana att hantera och bedöma vad som behöver göras. I det ingår också att veta när det behövs remitteras till specialisttandvård. En pålitlig och professionell tandläkare som jag verkligen kan rekommendera.
  • Mats B
    Mats B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra och seriös. Känns som duktig och trovärdig vad gäller behandlingar.
  • Bo L
    Bo L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har tillsammansmed min hustru, barn och barnbarn dragit nytta av Helens tjänster under många år. Det faktum att över tid har nya medlemmar av vår familj blivit patienter hos är den bästa indikationen på att vi uppskattat hennes bemötande och utfört arbete. Hon har med andra ord väl motsvarat våra förväntningar och vi är mycket nöjda med henne. Vi uppskattar de årliga undersökningarna och särskilt möjligheten att få tid henne vid akutfall.
  • Robert S
    Robert S skrev om Tandläkare Helen Almström
    undersökning av tändernas status, lagning av karies i tanden och polering.
  • Anita W
    Anita W skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen Almström har hjälpt mig på ett utmärkt sätt. Hon har bytt ut mina gamla amalgamfyllningar. Det tyckte jag var värdefullt, så jag har fortsatt att anlita henne.
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har gått hos Helen i många år. Allt hon har gjort har jag varit väldigt nöjd med. Också bemötandet är väldigt positivt.
  • Nader G
    Nader G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Hon är nogran bra service vet exakt vad hon gör lung . Mycket trevligt också. 😆😆😆
  • Clas A
    Clas A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Hej
    Helen är en mycket kompetent och professionell tandläkare som jag verkligen vill rekommendera. Började gå hos henne förra året då jag fick alla mina amalgam fyllningar utbytta. Hon gjorde det mycket bra.
    //Claes Adams
  • Ebba R
    Ebba R skrev om Tandläkare Helen Almström
    Högst proffsig och mycket trevlig.
  • Bo M
    Bo M skrev om Tandläkare Helen Almström
    Toppen har varit kund hos Helen i 20 år.
  • Linda B
    Linda B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mkt tillmötesgående inställning och som kund upplever jag mig i trygga händer
    Fått en brygga och del av tand som trillat bort fixad
  • Sören K
    Sören K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har gått hos min tandläkare runt 20 år och varit mycket nöjd med bemötandet!
  • Douglas R
    Douglas R skrev om Tandläkare Helen Almström
    Otroligt proffsig, trevlig, alltid glad och schysst.
  • Birgitta Z
    Birgitta Z skrev om Tandläkare Helen Almström
    I många många år har Helen skött min tandvård. Alltid vänlig, lugn, tillmötesgående, proffsig och med resultat som jag alltid varit nöjd med.
    Hälsningar Birgitta
  • Kaj S
    Kaj S skrev om Tandläkare Helen Almström
    mycket bra kundbemötande, lyssnar på patienten. man känner
    förtroende för tandläkaren.
  • Millan P
    Millan P skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har varit väldigt nöjd med min tandläkare, nöjd med att bemötas av en kvinna som har tagit mina kvinnliga problem på allvar, ex vis att bleka tänder för att känna mig vårfin, har känt mig välkomnad, trygg med den tandvård jag erhållit. Dialogen har varit öppen och jag har blivit bemött med respekt.
  • Britt-marie K
    Britt-marie K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag tycker att Tandläkare Helen A är den bästa tandläkare som jag har haft
    duktig,empatisk och väldigt,väldigt trevlig.
    Mottagningen är avstressande, man mår bra, lugnt och trevligt.

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm