Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Östermalm Tandläkare Helen Almström

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm — Visa karta

Hos oss får du en behandling i en lugn och stressfri miljö. Vi använder oss av de senaste behandlingsmetoderna och tekniken inom tandvård. Oavsett om du är tandvårdsrädd eller inte är vår strävan att du alltid ska känna dig trygg och nöjd med vår behandling och lämna vår praktik med en så positiv upplevelse som möjligt och vetskap att du har fått den bästa möjliga tandvård.

Om det skulle vara så att smärtan kommer fort vill vi kunna erbjuda er en tid akut så fort som möjligt, då är det lättast om ni ringer till oss så ska vi boka in en akuttid!

Vi har även ett nära samarbete med ledande specialisttandläkare i Stockholmsområdet.

För tidsbokning ring eller maila oss gärna, Vi ser fram emot ert besök även om du är ny eller patient som gått hos oss sedan förut.

Välkommen till oss på

Läs vad 327 kunder tycker om Tandläkare Helen Almström

• Eva F
    Eva F skrev om Tandläkare Helen Almström
    Tandvård
    Jag fick ett vänligt och lugnt bemötande. Behandlingen var mjuk och proffsig.
  • Ulla E
    Ulla E skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag känner mig trygg hos Helen. Jag behöver inte vara rädd eftersom hon är lyhörd. Hon frågar t ex alltid om bedövning om det kan göra ont. Det märks att hon är en tandläkare med gott handlag.
    Man vet att hon inte över- eller underbehandlar. Hon gör det som behöver göras och föreslår rimliga och prisvärda behandlingar. När jag behövt akut hjälp har hon alltid varit tillmötesgående och ordnat det, t ex när min bettskena försvann strax före jul. Då ordnade hon en ny med snabb leverans.
  • Walter K
    Walter K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Allting sköttes perfekt och besöket var trevligt.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Kompetent, pålitlig och trevlig.
  • Erik W
    Erik W skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra bemötande.
    min undersökning omfattade undersökning och rensning av tandsten.

Allt är bra utom priset: 1360 kr för 30 minuter är väl i överkant och inte konkurrenskraftigt när jag pratar med andra.
  • Paul G
    Paul G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Alltid ett trevligt bemötande med en högst professionell behandling.
  • Ulla K
    Ulla K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Hej
    Jag tycker att Helen är en fantastisk tandläkare. Kunnig, lätt på handen (jag har aldrig känt att det gjort ont under behandlingarna) och talar alltid om vad hon ska göra. Nu när jag går på cancermedicin får jag olika råd och förslag som jag kan följa. Helt enkelt en fantastisk tandläkare som jag har gått till i många år.
    Hälsningar Ulla Kristiansen
  • Barbro N
    Barbro N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Det är alltid ett trevligt bemötande och det har gått bra att få tid som passar mig. Jag har mest haft behandlingar där gamla fyllningar har behövt bytas ut och lite tandsten som ska bort. Jag har varit kund i många år och har bara gott att säga om min tandläkare.
  • Katarina F
    Katarina F skrev om Tandläkare Helen Almström
    Efter rekommendation, sanering och borttagning av gamla amalgamfyllningar.
  • Jacob S
    Jacob S skrev om Tandläkare Helen Almström
    En tandläkare med hög servicenivå med för kunden de lämpligaste valen av lösningar. Kostnadseffektivt. Bra kommunikation innan besöket.
  • hans M
    hans M skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har fått ett mycket positivt intryck av företaget H A. Bra bemötande och en I mitt tycke professionell tandläkare
  • Staffan R
    Staffan R skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helens bemötande och proffesionella inställning gör varje tandläkarbesök till en bra upplevelse. Jag har inte tandläkarskräck men är väldigt nöjd med hennes lugna och metodiska sätt att ta sig an en kund. Det är därför jag går till hon helt enkelt!
  • Brita S
    Brita S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag gjorde mitt årliga besök hos tandläkaren och - som alltid - blev jag mycket trevligt bemött och själva behandlingen var också så behaglig som ett tandläkarbesök kan vara.
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Världens BÄSTA tandläkare!!!!!!!!!!!!!!!
  • Greger C
    Greger C skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är en utmärkt och mycket proffsig tandläkare som jag med glädje kan rekommendera. Hon har god yrkesskicklighet och gör välavvägda bedömningar om vad som är och inte viktigt att åtgärda.
  • Christina E
    Christina E skrev om Tandläkare Helen Almström
    Vänligt, proffsigt bemötande. Tydlig i vad som behöver göras och varför. Lyssnar in mina reaktioner och frågor och ger enkla svar. Noggrann. Tillförlitlig.
  • Elinor R
    Elinor R skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket bra. Lugn och kompetent
  • Anita E
    Anita E skrev om Tandläkare Helen Almström
    Har gått många år hos samma tandläkare och alltid fått ett bra bemötande. Har köpt blekningsskenor tidigare som jag varit nöjd med. Kan rekommendera Helen.
  • Dick L
    Dick L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Upplever H-A mycket Behaglig så man känner sig trygg.
    Jag hade ganska dåliga tänder för 25 år sedan, då jag hade dålig erfarenhet av tidigare tandläkare.
    Nu är mina tänder i gott skick tack vare att jag går till H-A minst en gång per år.
    Mottagningen är också lugn och avkopplande när man kommer in.
    Enda negativa var en bettskena som jag inte kunde/ville använda.
  • Gustav S
    Gustav S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen var mycket proffesionell och trevlig. Pedagogisk och "lätt på handen". Efter undersökning och den rekommendation jag fick så känner jag ett stort förtroende för Helen. Jag kommer fortsätta att få till Helen. Kan verkligen rekommendera henne.

Gustaf
  • Åsa D
    Åsa D skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen Almström är kunnig och kompetent. Hon är alltid lugn och trevlig och försöker aldrig sälja på mig några extra tjänster och produkter, vilket jag verkligen uppskattar. Hennes tandsköterska är också ytterst duktig och trevlig. Rekommenderar dem varmt!
  • Ann-charlotte U
    Ann-charlotte U skrev om Tandläkare Helen Almström
    Alltid samma trevliga bemötande.
  • Marie E
    Marie E skrev om Tandläkare Helen Almström
    Årlig kontroll, röntgen samt polering och lite tandsten.
    Bettskena, utprovning.

Trevligt och proffsigt bemötande!
  • Ali R
    Ali R skrev om Tandläkare Helen Almström
    Hon är bäst. Har haft henne som min tandläkare drygt 26 år och har aldrig nåt att anmärka.
  • Birgitta Å
    Birgitta Å skrev om Tandläkare Helen Almström
    En mycket skicklig tandläkare som jag och familjen varit patient hos i snart 25 år. Kvalitet på behandlingar samt bemötande alltid varit i toppklass! Mycket fräscha och trevliga lokaler. Kan varmt rekommenderas!
  • Pia W
    Pia W skrev om Tandläkare Helen Almström
    Alltid trevligt och korrekt bemötande. Svara på frågor och informerar på ett bra sätt. Årlig kontroll av tänderna, tar bort tandsten och putsar. Är hela familjens tandläkare. Är nöjd med Helen som tandläkare.
  • Ewa-jeanette T
    Ewa-jeanette T skrev om Tandläkare Helen Almström
    Alltid väl bemött.
    Får kallelse varje år för undersökning som jag uppskattar mycket.
    Är en mycket nöjd kund/patient!
  • Jorun P
    Jorun P skrev om Tandläkare Helen Almström
    Har Helene rekommenderad av min bror och är mycket nöjd med alla förekommande uppgifter en tandläkare har.
  • Beatrice D
    Beatrice D skrev om Tandläkare Helen Almström
    Heléne är oerhört professionell och uppdaterad på utvecklingen inom tandvård. Hon är en skicklig tandläkare som inger lugn och förtroende. Jag och mina två barn (16 och 20 år) har gått hos henne sen barnen var små och skulle inte vilja byta. Hon är helt fantastisk med min son som har en funktionsnedsättning!
    Helen A gillar detta
  • Olivia W
    Olivia W skrev om Tandläkare Helen Almström
    Service i världsklass! Kommer aldrig besöka en annan tandläkare.
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Tandläkare Helen Almström
    En fantastisk tandläkare som minns mig även om jag är där sällan. Tar sig tiden och åtgärdar "problemen/hålen" utan extra tid, vilket passar min stressiga vardag. Aldrig haft några problem och de tar alltid väl hand om mig.
  • Anders V
    Anders V skrev om Tandläkare Helen Almström
    Glada och trevliga sakkunniga och effektiva med tid
  • Chiwei H
    Chiwei H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mångårig patient hos tandläkare Helen Almström och bemöts alltid med ett trevligt bemötande. Har full tilltro till Helen i sin profession.
  • Malin D
    Malin D skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen har ett väldigt fint och kunnigt bemötande.
  • Maria E
    Maria E skrev om Tandläkare Helen Almström
    Duktig! Det gick snabbt och smidigt och behandlingen var professionellt utförd.
  • Rolf D
    Rolf D skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra bemötande, skicklig, noggrann och snabb
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Engagerad, noggrann och trevlig tandläkare. Bara att rekommendera
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Suverän!! Som vanligt noga, i tid, trevligt bemötande och professionell personal.
  • Anna E
    Anna E skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har stort förtroende för Helenes kompetens.
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Tandläkare Helen Almström är en toppentandläkare, hon vet att jag är rädd för tandläkare o tar hand om mig därefter, skulle för allt i världen inte byta tandläkare. De var en vän till mig som rekommenderade henne o jag ångrar då sannerligen inte att jag började gå hon henne!!!
  • Pia S
    Pia S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Har gått hos Helen sen jag var tonåring. Hon har konsekvent varit trevlig o professionell. :)
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har gått hos Helen i flera år och kan verkligen rekommendera henne. Lugn, trygg och kunnig.
  • Leo G
    Leo G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Amalgamsanering, årlig koll mm. Fantastiskt bra. Bästa tandläkare jag någonsin besökt.
  • Karin S
    Karin S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är riktigt duktig. Hon är lugn och försiktig så även den med rädsla för tandläkare kan känna sig trygg. Jag har fått bättre lösningar på behandling än än andra tandläkare kunnat erbjuda.
  • Ann-christin A
    Ann-christin A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Utmärkt behandling, bra bemötande, håller tider
  • Petra E
    Petra E skrev om Tandläkare Helen Almström
    mycket bra tjänst och service men dyrt
  • Joachim W
    Joachim W skrev om Tandläkare Helen Almström
    Man får alltid hjälp på bästa sätt
  • Dorota K
    Dorota K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Duktig / kunnig tandläkare. Har stort förtroendet i henne.
    Mycket nöjd. Rekommenderar henne till mina kompisar och fam.
  • Rosi K
    Rosi K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bemötandet har alltid varit mycket bra och överträffat mina förväntningar. Har fått hjälp med undersökningar, lagningar samt bytt ut gamla amalgamlagningar mm.
  • Hans T
    Hans T skrev om Tandläkare Helen Almström
    Toppenbra jobb och bemötande samt fin uppföljning.
    Tack och kramar .
    Hasse.