Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Östermalm Tandläkare Helen Almström

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm — Visa karta

Hos oss får du en behandling i en lugn och stressfri miljö. Vi använder oss av de senaste behandlingsmetoderna och teknikerna inom tandvård, samtidigt som vi har en 30-årig erfarenhet av tandläkaryrket.Oavsett om du är tandvårdsrädd eller inte är vår strävan att du alltid ska känna dig trygg och nöjd med vår behandling och lämna vår praktik med en så positiv upplevelse som möjligt och vetskapen att du har fått den bästa möjliga tandvård.

Om det skulle vara så att smärtan kommer fort vill vi kunna erbjuda er en tid akut så fort som möjligt, då är det lättast om ni ringer till oss så kan vi boka in en akuttid!

Vi har även ett nära samarbete med ledande specialisttandläkare i Stockholmsområdet.

För tidsbokning ring eller maila oss gärna, Vi ser fram emot ert besök även om du är ny eller patient som gått hos oss sedan förut.

Välkommen till oss på

Fre: 09:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 494 kunder tycker om Tandläkare Helen Almström

• Lena E skrev om Tandläkare Helen Almström
    Lätt att boka tid. Vänligt och proffsigt bemötande. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Anna M skrev om Tandläkare Helen Almström
    Var på tandläkarbesök vid två tillfällen. Vart väldigt bra bemött av både personalen samt Helena. Blev varmt rekommenderad av min syster att få då hon hade varit där själv. Mycket nöjd! Läs mer
  • Katarina I
    Katarina I skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket fint omhändertagande och gott tandläkarhantverk! Fått hjälp med amalgamsanering och bettskena samt mindre lagning. Alt utfördes smärtfritt utan bedövning.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Maxence D skrev om Tandläkare Helen Almström
    Great service from a very friendly and competent staff. Really recommended! Läs mer
  • Helene W skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket lugn o pedagogisk.
    Professionell och förtroendeingivande . Tålamod, lyssnande.
    Köpte undersökning och rådgivning.
    Trevligt bemötande i receptionen.
    Jag är mycket nöjd!
    Väntar nu på svar på behandling..... Med vänlig hälsning,.Helene Läs mer
  • Björn S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bästa tandläkare du kan tänka dig Läs mer
  • Helena D skrev om Tandläkare Helen Almström
    Gör en amalgamsanering och är mycket nöjd med ett trevligt och professionellt bemötande och utförande. Läs mer
  • Nicola D skrev om Tandläkare Helen Almström
    Väldigt professionell, pålitlig och allmännt kompetent tandläkare som är alltid tillgänglig för att ge råd och svara på frågor. Lokalen är fräsch och hemtrevlig. Rekommenderas starkt Läs mer
  • Magnus Å skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag hade tidigare varit med om en olycka vid ett tandläkarbesök och var rädd att gå till tandläkaren, vilket medfört att jag inte varit och kollat mina tänder på 20 år. Helen var väldigt lyhörd för min oro och jag är väldigt nöjd med mina besök hos henne. Läs mer
  • Stefan Q
    Stefan Q skrev om Tandläkare Helen Almström
    Trevlig, kunnig, snabb och proffesionell. Läs mer
  • Karl-erik D skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag gjorde en rutinkoll hos Helena. Det gick mycket smidigt och Helena hade ett varsamt handlag. Dessutom är stolen av riktigt skön modell. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Diana N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Proffsig, trevlig och härlig tandläkare! Läs mer
  • Elisabeth H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Lagade en tand. Fick det bästa bemötandet ! Har en toppen tandläkare! Läs mer
  • Tony G skrev om Tandläkare Helen Almström
  • Gunilla S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag uppskattar Helens skicklighet och mjukhet i behandlingen, hennes vänliga bemötande, hennes tydlighet i våra samtal om vad som behöver göras och jag är tacksam för mina nya tänder. Läs mer
  • Pilar J skrev om Tandläkare Helen Almström
    jag är alltid nöjd, jätte bra service Läs mer
  • Ragnhild F skrev om Tandläkare Helen Almström
    Hon är väldigt personlig o trevlig, tar sig tid. Men en gång trodde hon inte på mej o min tandvärk o skickade mig felaktigt till en tandmassör. Det visade sig senare att jag hade tandbensinflammation och fick tillbaka det en gång till på semestern. Till slut fick jag dra ut tanden akut och det kostade mig mycket sveda o värk. Då blev jag besviken. Läs mer
  • Fabiola D skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket duktig tandläkare! Har gått hos henne i flera år. Läs mer
  • Marie A
    Marie A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Min tandläkare sedan Helen startade sin verksamhet. Skicklig proffesionell och trevlig. Ger alltid bra information om vilka alternativ som finns och dess kostnad.
    Alltid vänligt och personligt bemötande. Läs mer
  • Katarina L skrev om Tandläkare Helen Almström
    En tand hade gått sönder och jag fick en tid inom några dagar.
    På plats fick jag en ny fyllning direkt! Jag har varit kund hos Helen Almström i över 20 år och alltid supernöjd! Läs mer
  • Gabriel B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Tandläkartid
    Bemötande utmärkt
    Levde definitivt upp till förväntan Läs mer
  • Carina K
    Carina K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Har gått hos Helen i ett par år och jag känner mig alltid trygg vid mina besök.
    Jättebra bemötande och bra information om behandling och kostnad.
    Har även flyttat över min dotter .
    Kan verkligen rekommendera Helen. Läs mer
  • Jan L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag blir alltid bemött trevligt, ledigt och professionellt. Trevliga och centralt liggande lokaler. Alltid varit nöjd med de behandlingar jag fått. Byter aldrig tandläkare. Läs mer
  • Christian S
    Christian S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bästa tandläkaren! Varit där i 10 år och gjort allt möjligt och inte haft en sekund smärta eller dåligt resultat. Läs mer
  • Ida V skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen Almstrøm är mycket duktig i sitt arbete och bemöter även dig som kund på ett inbjudande och trevligt sätt. Läs mer
  • Andelina A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Otroligt duktig och omtänksam. Trevliga lokaler. Bästa tandläkaren helt enkelt. 👍🏼 Läs mer
  • Kristina V
    Kristina V skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag känner mig trygg som patient Läs mer
  • Ami M skrev om Tandläkare Helen Almström
    Hos Helene Almström känner man trygghet och dom är jätte trevliga, man får hjälp snabbt vid akut behov, behöver inte vänta så länge på tid. Jätte bra service. Jag är jätte nöjd. Läs mer
  • Inger D skrev om Tandläkare Helen Almström
    Årlig tandkontroll.
    Jag har varit kund i flera år och blir alltid mycket väl bemött av Helen Almström med kollegor.
    Beklagar sent svar pga sjukdom och önskar glad sommar!
    Med vänlig hälsning
    Inger Dahlbom Läs mer
  • 2018-07-08

Omdömet har granskats och är verifierat

Anders G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Undersökning och lagning. Bra bemötande och bra utförd tjänst.
    👍 Läs mer
  • Harriet B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Årlig kontroll samt att jag fyllde i ett antal tandhalsar, detta för att lättare hålla rent, samt att det skulle se bättre ut. Både Helen och tandsköterska bemötte mig mycket väl, ingen väntetid och upplevelsen är avslappnad. Jag har gått till Helen i 25 år och alltid blivit bra bemött. Hon är väldigt mjuk, vilket är högt uppskattat. Hon tar sig tid och det känns inte stressigt. Jag är helt enkelt väldigt nöjd med både resultatet och behandlingen. Det jag också uppskattar är att hon är proaktiv och föreslår olika åtgärder (innan det är för sent). Läs mer
  • Karin N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jättebra! Har historiskt varit lite väl lång väntetid några gånger när man kommer förbi snabbt under arbetsdagen, men så var det inte senast.

Mycket trevligt och professionellt bemötande! Läs mer
  • Kalle R
    Kalle R skrev om Tandläkare Helen Almström
    Blir alltid trevligt bemött. Jag och min fru har gått till Helen i många år och är alltid nöjda. Helen är mycket duktig och man känner sig alltid lugn och trygg i hennes vård. Läs mer
  • Ricardo G
    Ricardo G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket professionellt och ödmjuk. Väldigt lätt att samarbete med o en bra bemötande. Läs mer
  • Katarina W skrev om Tandläkare Helen Almström
    Personlig och proffessionell, kunnig och förtroendeingivande. Läs mer
  • Birgitta J skrev om Tandläkare Helen Almström
    Det har alltid varit bra. Så jag hoppas hon fortsätter som tandläkare så jag kan gå till henne. Birgitta Jahr Läs mer
  • Annmarie I skrev om Tandläkare Helen Almström
    Vänligt och proffsigt bemötande, effektiv och bra behandling. Ett rent nöje! Läs mer
  • Ewa N
    Ewa N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Min årliga kontroll. Alltid bra bemötande tydlig information om min tandstatus och vad som ska åtgärdas eller kommer eventuellt att behöva åtgärdas.
    Alltid nöjd efter mina besök hos Helen. Läs mer
  • Monica T skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag kallas till rutinkontroll 1 ggr/år. Jag får alltid trevligt, personligt och professionellt bemötande. Har gått hos Helen i typ 20 år och har alltid fått ett bra bemötande. Behandlingarna har alltid diskuterats på ett bra sätt och känslan av att Helen är mån om att det inte ska sticka iväg kostnadsmässigt känns ärligt o tryggt. Jag är supernöjd och kommer inte att byta tandläkare. Läs mer
  • Fred S skrev om Tandläkare Helen Almström
    årlig konsultation, tog bort tandsten och checkade bettskenan. Läs mer
  • Anders J skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är toppen, hon är lugn trevlig och professionell. Helen tar sig tid och gör ett fantastiskt arbete.😀 Läs mer
  • Lotta S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag tycker att jag alltid blir bra bemött och upplever att Helen är en skicklig tandläkare. Läs mer
  • Francoise B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Första besök hos Helena Almström Trevligt bemötande, förtroendegivande.
    Hög professionalitet o kompetens. Glad att en arbetskamrat rekommenderade henne. Läs mer
  • Helene O skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag var hos Helen för en årlig tandkontroll. Man blir alltid trevligt bemött och alla hälsar glatt. Man känner sig också i trygga händer, det är ingen stress, det är rent och snyggt, lätt att få tider. Jag är alltid nöjd när jag går därifrån.
    Kan lägga till att jag varit patient i över 20 år. Läs mer
  • Stefan S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Always very good experience when I see my favorite dentist. Nice and gentle, also relaxed Everytime. Love her. Läs mer
  • Cecilia L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Årlig kontroll. Service jättebra. Tandläkare mycket noggrann, verkligen "valuta för pengarna". Läs mer
  • Ann-charlotte L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen Almström har varit min tandläkare under flera år. Man blir alltid blivit mycket väl omhändertagen hos denna tandläkare. Hon är skicklig, kunnig och har ett säkert och mjukt handlag och är lyhörd för frågor under behandlingarna vilka utförs med noggrannhet och på ett lugnt och professionellt sätt. Sammanfattningsvis så känner man sig trygg som patient hos Helen Almström. Läs mer
  • Susanne K skrev om Tandläkare Helen Almström
    En årlig kontroll.
    Alltid vänligt bemött, får den hjälp jag behöver. Lätt på handen, förklarar och tar hänsyn till att jag är lite tandläkarrädd .
    Mycket bra. Läs mer
  • Peter B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Alltid just omhändertagande.Trevligt bemötande,bra service. Läs mer
  • Krister S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helena är jätteduktig, och varsam. Jag fortsätter att gå tillbaka till henne. Läs mer

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm