Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Östermalm Tandläkare Helen Almström

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm — Visa karta

Hos oss får du en behandling i en lugn och stressfri miljö. Vi använder oss av de senaste behandlingsmetoderna och tekniken inom tandvård. Oavsett om du är tandvårdsrädd eller inte är vår strävan att du alltid ska känna dig trygg och nöjd med vår behandling och lämna vår praktik med en så positiv upplevelse som möjligt och vetskap att du har fått den bästa möjliga tandvård.

Om det skulle vara så att smärtan kommer fort vill vi kunna erbjuda er en tid akut så fort som möjligt, då är det lättast om ni ringer till oss så ska vi boka in en akuttid!

Vi har även ett nära samarbete med ledande specialisttandläkare i Stockholmsområdet.

För tidsbokning ring eller maila oss gärna, Vi ser fram emot ert besök även om du är ny eller patient som gått hos oss sedan förut.

Välkommen till oss på

Lör-Sön: Stängt

Läs vad 365 kunder tycker om Tandläkare Helen Almström

• Carina K
    Carina K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Toppenbra bemötande och hög kompetens!
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Proffsigt!
    Allt var topp. Trevlig och glad personal. Mycket ödmjuka. Glad att just jag får vara kund hos dem
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra bemötande och en mycket trevlig och saklig tandläkare
  • David B
    David B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mångårig erfarenhet, noggrann och trevligt bemötande.
  • Peter O
    Peter O skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket bra. Alltid trevlig och ett proffsigt bemötande. Gillar också att Helen själv sköter en betydande del av undersökningen.
  • Margot Ö
    Margot Ö skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra tandläkare som även tar del av utvecklingen om vad som händer inom tandvården.
  • Ann-Charlotte T
    Ann-Charlotte T skrev om Tandläkare Helen Almström
    Hoppas att Helen håller ut så länge jag lever. Vill inte gå till någon annan. 100% förtroende, Alltid hjälpsam och vänlig.
  • Janette S
    Janette S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen Almström är en oerhört skicklig tandläkare, den absolut bästa jag någonsin har varit hos. Hela familjen går hos henne och vi alla är lika nöjda. Allt hon gör blir perfekt resultat och ingreppen gör aldrig ont. Som exempel har jag bytt ut all amalgam och gjort en rotfyllning och ibland lagat något hål. Dessutom fixar Helen putsning och borttag av tandsten vid den vanliga tandvårdskontrollen, så slipper jag uppsöka tandhygienist.
  • Stin A
    Stin A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Efter att jag två gånger fått förhinder, var det inga sura miner att ge mig en ny tid som passade.
    Normal genomgång av tänderna efter inledande röntgen.
    Inget att åtgärda mer än tandsten (som vanligt), men än grundlig och noggrann genomförd behandling.
    Passade även på att köpa min favorit-tandkräm.
    Rimlig kostnad för en fint utförd behandling.
  • Tim P
    Tim P skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket bra bemötande,proffsigt. Lagning av söndertuggad tand. Remmiterad till Odenplan för rotfyllning. Alla förväntningar uppfylls. Mvh. Tim
  • Francy S
    Francy S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Fantastiskt bemötande. Varm och respektingivande personal.
  • Catharina H
    Catharina H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra bemötande, enkel att ha att göra med, god tandläkarvård, utför det som behöver göras (inga hittepå behandlingar), ingen smärta vid behandlingar, fantastisk tandläkarstol, uppskattar att Helen investerar i ny teknik hela tiden vilket jag tolkar som att Helen också utvecklas som tandläkare och tar till sig nya rön och metodik. Toppen helt enkel (hela familjen går dit).//Catharina
  • Lilja H
    Lilja H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är bäst, jag har gått i hela mitt liv hos tandläkare, har aldrig upplevt som jag gör hos Helen, hon har magic händer , empati!
  • Josephine Y
    Josephine Y skrev om Tandläkare Helen Almström
    Tycker Helen var mycket kunning och även pedagogisk och lugnande vid besöket. Jag är mycket nöjd med besöket och kommer att fortsätta gå hos henne!
  • Isa G
    Isa G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Det är alltid en fröjd att gå till Helen.
    Hon är trevlig, professionell och noga.
    Lan varmt rekommendera henne.
  • Alice B
    Alice B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Hon är en mycket bra och kunnig tandläkare. Jag rekommenderar henne varmt!
    Alice
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Proffsigt bemötande från första besöket. Har varit hos Helen i några år nu och fått både akut hjälp och planerade ingrepp. För första gången så kände jag inte ens när jag fick bedövningen. Helen talar alltid om vad hon gör under behandlingen vilket jag uppskattar och kommer också med prisvärda förslag till lösningar på problemen man kan ha med tänderna. Numera så går hela familjen hos Helen och jag kan varmt rekommendera henne.
  • Bo M
    Bo M skrev om Tandläkare Helen Almström
    Allt är mycket bra, mycket nöjd
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är en väldigt trevlig, kunnig och professionell tandläkare. Har hjälpt mig ta bort visdomständer, skaffa bettskena mm mm. Mina tänder har aldrig mått bättre.
  • Erica R
    Erica R skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har gått till Helen i flera år och är väldigt nöjd. Hon är lugn och kompetent. Jag känner att mina tänder är väl omhändertagna och det känns tryggt!
  • Signe H
    Signe H skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är trevlig o duktig-tyvärr väldigt dyr Signe hägström
  • Kerstin I
    Kerstin I skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har gått i många år hos Helen Almström och jag är så nöjd att jag rekommenderat henne till släkt och vänner.
  • Lars A
    Lars A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Det är en lugn och trevlig upplevelse att gå till tandläkaren.
    När det gällde ett större ingrepp som att operera en visdomstand som inte kommit upp remitterades jag till en bra käkkirurg. Helen följe sedan upp att det såg bra ut efteråt.

Sammanfattning: Lugnt, tryggt och proffsigt. Bra rådgivning hur man ska sköta sina tänder.
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Väldigt proffsig och trevlig. Väldigt nöjd
    //Ulf
  • Agneta Ö
    Agneta Ö skrev om Tandläkare Helen Almström
    Alltid trevligt bemötande och skicklig behandling.
  • Emil N
    Emil N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen är trevlig och väldigt duktig! Hon tar tid och svarar på frågor vilket känns skönt då besök hos tandläkaren inte är en favorit
  • Christer S
    Christer S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helens bemötande har alltid varit mycket trevligt och professionellt.
  • Stella W
    Stella W skrev om Tandläkare Helen Almström
    Proffsigt och bra bemötande som alltid
  • Christer B
    Christer B skrev om Tandläkare Helen Almström
    Mycket bra bemötande och mycket proffsig tandvård.
  • Lena Ö
    Lena Ö skrev om Tandläkare Helen Almström
    Proffesionellt och tryggt bemötande med bästa tänkbara omvårdnad.
  • Per A
    Per A skrev om Tandläkare Helen Almström
    Alltid lika trevligt, trots att det är tandläkaren. Varit kund i över 20 år.
  • Eva W
    Eva W skrev om Tandläkare Helen Almström
    Lugn och trivsam miljö. Tandläkaren är inte det roligaste man går till. Så miljön är då viktig. Bemötandet är alltid bra.
  • James M
    James M skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helen Almström is a fantastic dentist and person. I have been going to her for many years. She has always been very open about options that I have in regards to the care of my teeth. Thanks to her I have gotten help with my Migraines and TMJ problems. I highly recommend her. I am originally from the USA and worked in Stockholm over the summers and would always schedule a visit to have my teeth checked while I was visiting.
  • Göran L
    Göran L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Om tandläkaren är Helen Almström, så är det ett rent nöje att gå till tandläkaren. Det går fort, det blir snyggt och allt utan den minsta stress. Ett och annat intressant samtal hinner man ofta också med. Och aldrig gör det ont. Gå till Helen!
  • Karin L
    Karin L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helene har varit min, och flera andra i min familjs, tandläkare sedan många år. Alltid ett trevligt bemötande och kompetent utfört arbete
  • Kennet L
    Kennet L skrev om Tandläkare Helen Almström
    Vänligt bemötande,alltid trevlig och glad sist men inte minst en mycket duktig och lyhörd tandläkare.
  • Madeleine R
    Madeleine R skrev om Tandläkare Helen Almström
    Enkelt att få kontakt med tandläkare Helen och sköterska Rebecka via telefon och väldigt uppskattat med sms-påminnelse inför besöket. Utmärkt service och högsta kvalitet på tandvård. Fräscha, ljusa och centralt belägen klinik.
  • Steven K
    Steven K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Great service. Couldn't ask for more. :-)
  • Eva F
    Eva F skrev om Tandläkare Helen Almström
    Tandvård
    Jag fick ett vänligt och lugnt bemötande. Behandlingen var mjuk och proffsig.
  • Ulla E
    Ulla E skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag känner mig trygg hos Helen. Jag behöver inte vara rädd eftersom hon är lyhörd. Hon frågar t ex alltid om bedövning om det kan göra ont. Det märks att hon är en tandläkare med gott handlag.
    Man vet att hon inte över- eller underbehandlar. Hon gör det som behöver göras och föreslår rimliga och prisvärda behandlingar. När jag behövt akut hjälp har hon alltid varit tillmötesgående och ordnat det, t ex när min bettskena försvann strax före jul. Då ordnade hon en ny med snabb leverans.
  • Walter K
    Walter K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Allting sköttes perfekt och besöket var trevligt.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Tandläkare Helen Almström
    Kompetent, pålitlig och trevlig.
  • Erik W
    Erik W skrev om Tandläkare Helen Almström
    Bra bemötande.
    min undersökning omfattade undersökning och rensning av tandsten.

Allt är bra utom priset: 1360 kr för 30 minuter är väl i överkant och inte konkurrenskraftigt när jag pratar med andra.
  • Paul G
    Paul G skrev om Tandläkare Helen Almström
    Alltid ett trevligt bemötande med en högst professionell behandling.
  • Ulla K
    Ulla K skrev om Tandläkare Helen Almström
    Hej
    Jag tycker att Helen är en fantastisk tandläkare. Kunnig, lätt på handen (jag har aldrig känt att det gjort ont under behandlingarna) och talar alltid om vad hon ska göra. Nu när jag går på cancermedicin får jag olika råd och förslag som jag kan följa. Helt enkelt en fantastisk tandläkare som jag har gått till i många år.
    Hälsningar Ulla Kristiansen
  • Barbro N
    Barbro N skrev om Tandläkare Helen Almström
    Det är alltid ett trevligt bemötande och det har gått bra att få tid som passar mig. Jag har mest haft behandlingar där gamla fyllningar har behövt bytas ut och lite tandsten som ska bort. Jag har varit kund i många år och har bara gott att säga om min tandläkare.
  • Katarina F
    Katarina F skrev om Tandläkare Helen Almström
    Efter rekommendation, sanering och borttagning av gamla amalgamfyllningar.
  • Jacob S
    Jacob S skrev om Tandläkare Helen Almström
    En tandläkare med hög servicenivå med för kunden de lämpligaste valen av lösningar. Kostnadseffektivt. Bra kommunikation innan besöket.
  • hans M
    hans M skrev om Tandläkare Helen Almström
    Jag har fått ett mycket positivt intryck av företaget H A. Bra bemötande och en I mitt tycke professionell tandläkare
  • Staffan R
    Staffan R skrev om Tandläkare Helen Almström
    Helens bemötande och proffesionella inställning gör varje tandläkarbesök till en bra upplevelse. Jag har inte tandläkarskräck men är väldigt nöjd med hennes lugna och metodiska sätt att ta sig an en kund. Det är därför jag går till hon helt enkelt!

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm