Alla kategorier Tandvård Tandblekning

Tandblekning

Vill du ha vitare tänder? Då är det viktigt att du hittar en klinik som kan ge dig en professionell tandblekning med ett snyggt slutresultat.

Tänder ser olika ut och har generellt sett olika grundfärg, det kan skifta mellan gult, brunt, blått eller grått. En professionell tandblekning åtgärdar detta, ger dig vitare tänder och ett snyggare leende.

För att uppnå ett snyggt resultat bör tandläkaren göra en bedömning av dina tänder. Skulle det finnas mycket fyllningar eller annat som kan innebära risker gör tandläkaren en mer ingående undersökning. Därpå får du ett kostnadsförslag att ta ställning till.

Sök efter tandblekning i ditt område och läs mer om andras upplevelser här på Reco. Lycka till!

Företag inom tandblekning i fler län

Topp 25 företag inom tandblekning

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Praktiken ligger i trivsamma Sturegallerian. Du behandlas i en lugn och behaglig miljö och välkomnas av en exklusiv massagestol i väntrummet. Vi använder beprövade moderna material då vi behandlar di...
    Madeleine R
    Madeleine R: Enkelt att få kontakt med tandläkare Helen och sköterska Rebecka via telefon och väldigt uppskattat med sms-påminnelse i...

Tandläkare Lena Kristofersson

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Välkomna till Tandläkare Lena Kristofersson!
    Lina D
    Lina D: Alltid bra och trevligt bemötande. Noggrann och duktig! Bästa tandläkaren jag haft!

Tandea - Skärholmen

Storholmsgatan 4, Skärholmen
    Välkommen till Tandea Skärholmen! Vi tandläkare här jobbar modernt i ljusa och fräscha lokaler för att ge dig en högkvalitativ tandvård. Kontakta oss.
    Erhan C
    Erhan C: Super snabb, dem kan sitt jobb

DentOn Tandvård

Gyllene Hästens Torg 9, Solna
    Välkommen till oss på DentOn Tandvård! Fantastiskt erbjudande: Blekning endast 1995 kr.
    Jonathan B
    Jonathan B: Fantastisk bra! Väldigt professionellt och den mest noggrann tandläkaren jag någonsin varit på!

Tandea - Skogås

Skogåsplan 9, Skogås Centrum, Skogås
    Välkommen till Tandea! Här får du högklassig tandvård med generösa priser och öppettider.
    Laila B
    Laila B: Proffsiga på tandvård. Trevlig kundupplevelse!

Gylin Dental AB

Ängsgatan 1B, Södertälje
    Välkommen till en engagerad och modern tandläkare. Vi bryr oss om din munhälsa och har många års yrkeserfarenhet. Tveka inte att ringa oss om du har frågor som rör tandvård!
    Jörgen S
    Jörgen S: Trevligt bemötande man känner sig lugn hos dom

Tandea - Norsborg

Lokes väg 4, Norsborg
    Välkommen till Tandea Norsborg! I ljusa och trivsamma lokaler arbetar vi med modern utrustning för att ge våra kunder den bästa tandhälsan.
    Nils H
    Nils H: Mycket trevlig och duktig tandläkare som hade jääävligt stora biceps och va stark som en häst

Tandkliniken Pärlan

Wieselgrensplatsen 29, Göteborg
    Tandkliniken Pärlan | Du hittar till oss på Wieselgrensplatsen 29 i Göteborg!
    Ulf T
    Ulf T: Mycket trevligt bemötande från mottagandet till att besöket var över.

Karla Dental

Sibyllegatan 5, Stockholm
    Välkommen till oss på Karla Dental! Här på kliniken på Östermalmstorg erbjuder vi all form av tandvård. 20 procent rabatt på första undersökningen.
    Patrick F
    Patrick F: Alltid trevligt bemötande av alla på kliniken. Rena, fräscha lokaler. Väldigt professionella tandläkare som får en att k...

TBN Tandhälsa AB

Spånga Torgväg 6, Spånga
    TBN Tandhälsa erbjuder bland annat implantat, rotfyllningar, röntgen, allmäntandvård och förebyggande behandling, tandblekning m.m. Professionellt bemötande för att du ska känna dig trygg!
    Barbro J
    Barbro J: Tandhygienist. Ett proffsigt och korrekt arbete.

Bene Tandvård

Artillerigatan 16, Stockholm
    Bene Tandvård sätter alltid kunden i fokus, med toppmodern utrustning & stor känsla för service. Vi tar även emot bokningar samma dag.
    Thomas N
    Thomas N: Patrik Mofors är den absolut bästa tandläkaren jag någonsin haft. Opererade bort en visdomstand i underkäken och hade ha...

Tandläkare Dyana Jergis

Tumba torg 114, Tumba
    Jan K
    Jan K: Jätte snäll och trevligt jag det på så sett en läkare måste vara.

Tandläkare Clas Oscarsson

Riddargatan 12, Stockholm
    Tandläkare Clas Oscarsson är specialist inom estetisk och kosmetisk tandvård. Välkommen hit för att få vackra, välskötta tänder!
    Lars N
    Lars N: Jag tycker att det är en mycket fin mottagning, en brilliant noggran och omtänksam tandläkare, informerande och känslig,...

TullingeTandläkarna

EKLUNDSHOVSVÄGEN 22, Tullinge
    Alexander F
    Alexander F: Har tidigare haft tandläkarångest / rädsla och hade därför inte gått på 7 år men valde tillslut att gå till Tullingetan...

Tandläkarmottagning Söderkliniken

Ölandsgatan 42, Stockholm
    Förbättra din hälsa och ditt leende - Boka en tid på Tandläkarmottagning Söderkliniken!
    sarab s
    sarab s: det är under bar med allt , jag reckomndera för alla.

Aqua Dental Express

Vasagatan 12, Stockholm
    Välkommen till Aqua Dental Express och vår mest tillgängliga klinik! Här får du kvalitativ tandvård till rätt pris, och slipper köer.
    Tanja M
    Tanja M: Enastående och fantastisk personal! De andas erfarenhet, ödmjukhet, noggrannhet, känsla och förmåga att se helheten... o...

TandClinic Kista

Köpenhamnsgatan 6-8, Kista
    Välkommen till TandClinic Kista! Vi erbjuder det mesta inom tandvård och välkomnar alla patienter.
    Aslan Y
    Aslan Y: Väldigt bra bemötande och är nöjd med mina upplevelsen hittills.

Tandläkare Anders Ericson - Lidingö

Agavägen 14, Lidingö
    Till läkaren går du när du är sjuk, till tandläkaren går du för att slippa bli sjuk! Vi arbetar i förebyggande syfte, men också med all typ av allmän, estetisk, och kosmetisk tandvård. Välkomna!
    Fanny L
    Fanny L: Anders hjälpte mig med omfattande tandreglering, lagning och estetisk tandvård. Han är extremt noggrann i allt han gör o...

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan

Tandläkare Gunnar Abele

Götgatan 55, Stockholm
    Daniel P
    Daniel P: Absolut Sveriges bästa tandläkare utan tvekan =)

TandClinic Östermalm

Artillerigatan 89, Stockholm
    Välkommen till oss på Tand Clinic! Vi erbjuder allt inom högkvalitativ tandvård, estetisk tandvård och protetik.
    freddy q
    freddy q: Perfekt👍jag kan rekomendera 😃 Dem är best i Stockholm, Mvh Moises Quinonez

Aqua Dental Östermalm

Sturegatan 48, Stockholm
    Välkommen till Aqua Dentals klinik på Östermalm! Här hittar du några av våra mest välrenommerade tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor.
    Julia U
    Julia U: Min favorittandläkare of all times! Ni ger alltid ett oerhört trevligt bemötande och mina tänder har aldrig varit såhär ...

Tandläkare Roland Waller

Sturegatan 18, Stockholm
    Åsa L
    Åsa L: Har gått hos Roland sedan 1982. Litar på honom. Alltid lugnt, noggrant och förklarande. Här blir du väl omhändertage...

Solna Dental Huvudstatandläkarna

Krysshammarvägen 10, Solna
    Emelie P
    Emelie P: Har fått bra bemötande och god förståelse då jag har tandläkarskräck sedan tidigare upplevelser.

Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Götgatan 55, Stockholm
    Cayenne E
    Cayenne E: Bäst i hela Stockholm!! Lyssnar o kan kommunicera o helt suverän...