Alla kategorier Tandvård Tandblekning

Tandblekning

Vill du ha vitare tänder? Då är det viktigt att du hittar en klinik som kan ge dig en professionell tandblekning med ett snyggt slutresultat.

Tänder ser olika ut och har generellt sett olika grundfärg, det kan skifta mellan gult, brunt, blått eller grått. En professionell tandblekning åtgärdar detta, ger dig vitare tänder och ett snyggare leende.

För att uppnå ett snyggt resultat bör tandläkaren göra en bedömning av dina tänder. Skulle det finnas mycket fyllningar eller annat som kan innebära risker gör tandläkaren en mer ingående undersökning. Därpå får du ett kostnadsförslag att ta ställning till.

Sök efter tandblekning i ditt område och läs mer om andras upplevelser här på Reco. Lycka till!

Företag inom tandblekning i fler län

Topp 25 företag inom tandblekning

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Praktiken ligger i trivsamma Sturegallerian. Du behandlas i en lugn och behaglig miljö och välkomnas av en exklusiv massagestol i väntrummet. Vi använder beprövade moderna material då vi behandlar di...

Tandläkare Lena Kristofersson

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Välkomna till Tandläkare Lena Kristofersson!

Tandea - Skärholmen

Storholmsgatan 4, Skärholmen
    Välkommen till Tandea Skärholmen! Vi tandläkare här jobbar modernt i ljusa och fräscha lokaler för att ge dig en högkvalitativ tandvård. Kontakta oss.

DentOn Tandvård

Gyllene Hästens Torg 9, Solna
    Välkommen till oss på DentOn Tandvård! Fantastiskt erbjudande: Blekning endast 1995 kr.

Gylin Dental AB

Ängsgatan 1B, Södertälje
    Välkommen till en engagerad och modern tandläkare. Vi bryr oss om din munhälsa och har många års yrkeserfarenhet. Tveka inte att ringa oss om du har frågor som rör tandvård!

Tandea - Skogås

Skogåsplan 9, Skogås Centrum, Skogås
    Välkommen till Tandea! Här får du högklassig tandvård med generösa priser och öppettider.

Tandea - Norsborg

Lokes väg 4, Norsborg
    Välkommen till Tandea Norsborg! I ljusa och trivsamma lokaler arbetar vi med modern utrustning för att ge våra kunder den bästa tandhälsan.

Tandkliniken Pärlan

Wieselgrensplatsen 29, Göteborg
    Tandkliniken Pärlan | Du hittar till oss på Wieselgrensplatsen 29 i Göteborg!

Ramstenkliniken

Högbergsgatan 30A, Stockholm
    Välkommen till oss på Ramstenkliniken - Södermalms trevligaste tandläkare! Vi hittar en lösning som passar dina behov.

Hudvårdscenter

Götgatan 62, Stockholm
    Välkommen till Hudvårdscenter! Vi är specialiserade inom laser, hud och plastikkirurgi. Kontakta oss för ett resultat som verkligen syns.

Bene Tandvård

Artillerigatan 16, Stockholm
    Bene Tandvård sätter alltid kunden i fokus, med toppmodern utrustning & stor känsla för service. Vi tar även emot bokningar samma dag.

TandClinic Kista

Köpenhamnsgatan 6-8, Kista
    Välkommen till TandClinic Kista! Vi erbjuder det mesta inom tandvård och välkomnar alla patienter.

Karla Dental

Sibyllegatan 5, Stockholm

Tandläkarmottagning Söderkliniken

Ölandsgatan 42, Stockholm
    Förbättra din hälsa och ditt leende - Boka en tid på Tandläkarmottagning Söderkliniken!

TandClinic Östermalm

Artillerigatan 89, Stockholm
    Välkommen till oss på Tand Clinic! Vi erbjuder allt inom högkvalitativ tandvård, estetisk tandvård och protetik.

TBN Tandhälsa AB

Spånga Torgväg 6, Spånga
    TBN Tandhälsa erbjuder bland annat implantat, rotfyllningar, röntgen, allmäntandvård och förebyggande behandling, tandblekning m.m. Professionellt bemötande för att du ska känna dig trygg!

Tandläkare Anders Ericson - Lidingö

Agavägen 14, Lidingö
    Till läkaren går du när du är sjuk, till tandläkaren går du för att slippa bli sjuk! Vi arbetar i förebyggande syfte, men också med all typ av allmän, estetisk, och kosmetisk tandvård. Välkomna!

Casdiowhite

, Stockholm
    Johan D
    Johan D: Bästa tandblekningen och jävligt billig!

TullingeTandläkarna

EKLUNDSHOVSVÄGEN 22, Tullinge

Tandhygienist Ulrika Melin AB

Sturegatan 18, Stockholm

Aqua Dental Östermalm

Sturegatan 48, Stockholm
    Välkommen till Aqua Dentals klinik på Östermalm! Här hittar du några av våra mest välrenommerade tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor.

Tandläkare Clas Oscarsson

Riddargatan 12, Stockholm
    Tandläkare Clas Oscarsson är specialist inom estetisk och kosmetisk tandvård. Välkommen hit för att få vackra, välskötta tänder!

Tandläkare Dyana Jergis

Tumba torg 114, Tumba

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm

Tandläkare Anders Ericson - City

Lästmakargatan 15, Stockholm
    Karlavagnens tandläkarmottagning i city erbjuder allt från allmän tandvård till estetik. Vi är erfarna och har koll på allt inom tandhälsa. Välkommen!