Alla kategorier Tandläkare Västra Götaland Göteborg Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Vasaplatsen 7 A, 411 26 Göteborg — Visa karta

Estetisk tandvård startades 1985 av Peter Ingemarsson. Idag är vi ett team som jobbar för att ge bästa möjliga tandvård till våra patienter utifrån deras behov.
Vi sätter våra patienter i centrum och det viktigaste för oss är att du blir nöjd!
Mån-Tor: 08:30-15:00
Fre: 08:30-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 4 kunder tycker om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

• Kaj M
    Kaj M skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Kom till Peter med gammal tanläkarskräck, vilket han trollade bort med ett proffsigt lugn och kunnande.
    Peter Ingemarsson är absolut den bästa tandläkare jag besökt. Gjorde ett kanonresultat med mina tänder. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Lotta B
    Lotta B skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Jag kom till kliniken med mina "huggtänder" som under alla år gjort att jag inte skrattat med munnen öppen. Jag kände direkt jag att jag hamnat hos en person som visste exakt vad han gjorde. Behandlingen gick mycket snabbare än vad jag trott det skulle göra och jag behövde bara få två nya porslinständer, resten är fortfarande mina egna. Resultatet blev ett naturligt leende och jag är SÅ nöjd! Jag ångrar bara en sak.. och det är att jag inte gått hit tidigare. Skriver detta då jag själv inte hittade några rekommendationer angående ett sådant här ingrepp då jag sökte på internet. Jag kan VARMT rekommendera Peter Ingemarsson på Estetisk Tandvård. Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Alltid trevligt bemötande- Känns effektivt - ändå alltid tid att förklara och svara på de frågor jag har -mycket förtroendeingivande Läs mer
  • Clas N
    Clas N skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    En oerhört professionell tandläkare där man känner sig trygg från ankomst tills man lämnar praktiken. Framför allt görs inga omotiverade ingrepp och inte heller någon "overcharge".Enda nackdelen är att det är svårt att få tider...
    Kalle Läs mer

Bästa tandläkarna i Göteborg:

Per C Per C tycker:
“Känner mig verkligen väl omhän...” Läs mer

Björkhöjdsgatan 5, 42651, VÄSTRA FRÖLUNDA