Alla kategorier Tandläkare Västra Götaland Göteborg Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Vasaplatsen 7, 411 26 Göteborg — Visa karta

Estetisk tandvård startades 1985 av Peter Ingemarsson. Idag är vi ett team som jobbar för att ge bästa möjliga tandvård till våra patienter utifrån deras behov. Vi sätter våra patienter i centrum och det viktigaste för oss är att du blir nöjd!
Mån-Tor: 08:30-15:00
Fre: 08:30-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 117 kunder tycker om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

• Kenneth M skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Både min hustru och jag är mycket nöjda med bemötandet och tandvården som sammantaget bestått i lagningar, inplantat och förebyggande tandvård. Läs mer
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Kontroll tandhygienist
    Bra omhändertagen Läs mer
  • Malin B skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Träffade en ganska hårdhänt tandhygienist vid senaste besöket... Har dock tidigare varit hos tandläkare Peter Ingmarsson och han är väldigt proffsig och bra! Läs mer
  • Sabina H
    Sabina H skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Fick snabbt en tid, då en bit tand lossat. Bra service som vanligt!

Mvh, Sabina Läs mer
  • Mats T skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Alltid utmärkt tandvård, personligt bemötande, värdefulla resonemang. Läs mer
  • Mats N skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Hygienist, proffsig och trevlig Läs mer
  • Annlois G skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Vanlig årlig kontroll. Och röntgen. Kompetent. Trevlig. Läs mer
  • Kjell Åke O skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Bra service med tandvården.
    Trevlig personal. Läs mer
  • Maryam F skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    I have been to Peter Ingemarsson's many times for different problems with my teeth and I am quite satisfied with my experiences. The staff are very welcoming and helpful. They provide you with good care and they work quite fast. Läs mer
  • Maria V skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Familjär mottagning i centrum. Alltid trevligt bemötande. Läs mer
  • Kristin J skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Bra bemötande. Trevlig och kunnig personal. Köpte på eget in initiativ en spruta tandblekning. Beställde tätare besök för undersökning och tandstensborttagning. Från 18 mån till 6 månaders intervall. Läs mer
  • Björn H skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Mycket bra tandvård och trevliga! Ligger bra till med online bokningar och email kontakt också, vilket underlättar betydligt. Bra priser också. Läs mer
  • Isabell L skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Informativ o bra råd. Läs mer
  • Tomas G skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    insättning av protes, mycket bra mottagning, höga förväntningar
    mycket bra utförande, mycket nöjd. Läs mer
  • Tommy C
    Tommy C skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Har under 16 års tid besökt Estetisk tandvård för kontroll eller för något som skall fixas.
    Har alltid blivit vänligt bemött.
    Det är oftast Peter som behandlat mig. Han jobbar väldigt effektivt och han har ett mycket bra handlag, god hantverkare helt enkelt. Han är även konkret och lyhörd då vi resonerar oss fram till åtgärder.
    Härligt också att man blir bemött som vuxen och slipper bli uppläxad för att man Inte ”följt regelboken”.

Tommy Läs mer
    2018-11-09 Peter I svarar Tommy C
    Hej Tommy
    Tackar och bockar, alltid trevligt att behandla dig!
    Med vänlig hälsning
    Peter
  • Ulrica L skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Proffsig tandläkarpraktik med otroligt trevlig personal! Läs mer
  • Kerstin W skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Jag är mycket nöjd, fick de svar och hjälp jag behövde Läs mer
  • Ebba T skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Peter Ingemarsson var som alltid vänlig, professionell, håller tiderna. Detta besök var en årlig kontroll och inget särskilt. Vid akuta problem har Peter alltid kunnat erbjuda besök inom rimlig tid. Hans behandlingar är utmärkta. Läs mer
  • Nicholas O skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Väldigt bra bemötande och proffsigt Läs mer
  • Marie B skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Trevligt, bra bemötande. Noggrann behandling och konkreta tips. Läs mer
  • Annette S
    Annette S skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Peter hjälpte mig med ett tandimplantat. Fick en bra offert och utförandet var mycket bra. Utdragning av trasig tand , tagning av stygn, läkning, skruva i titanskruv och till sist sätta i den nya tanden. Allt tog ca 4.5 månad, men gick väldigt smidigt. Kände från början stort förtroende för Peter och hans kompetens. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-11-09 Peter I svarar Annette S
    Hej
    Tack för din rekommendation.
    Med vänlig hälsning
    Peter
  • Katrine N
    Katrine N skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Jag har varit kund/patient hos Peter i många år. Har alltid blivit trevligt bemött, och vid akuta situationer har de alltid försökt att lösa mitt problem på snabbast och bästa sätt. Kan varmt rekommendera Estetisk tandvård till mina vänner, familjen är redan där. Läs mer
  • Anja V skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Hej! Som vanligt proffsigt bemötande hos er. Nya tandhygeinisten Lana jobbade effektivt och smärtfritt med min tandsten. Som mångårig kund har jag genom åren rekommenferat er klomik till familj och vänner. Bästa hälsningar Anja Widskog Läs mer
  • Gun S skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Utmärkt bemötande.
    Har varit patient många år. Läs mer
  • Nina R skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Best på att sätta implantatet. Man känner sig trygg Läs mer
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Fick akuttid efter att ha bitit av en del av en tand. De löste det snabbt och smidigt. Läs mer
  • Pauline S skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Känns bra att de är noggranna och grundliga i sina behandlingar. Trevligt bemötande😊 Läs mer
  • Mansoor K skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Jag gjorde ett implantat och jag är mycket nöjd med honom, "tyck er han är en av dem bästa tändläkare som finns. Läs mer
  • Ulf C
    Ulf C skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Mycket trevlig personal och ett proffsigt utfört arbete Läs mer
  • Sven L skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Noggrann genomgång av tandstatus. Bra bemötande. Läs mer
  • Oscar Ö skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Alltid lika bra, effektivt och trevligt. Löste inte bara det som var inbokat utan även lite annat. Läs mer
  • Manolya S
    Manolya S skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Jag har varit hos Peter för att fixa rotfyllning. Han och hans assistent har bemött mig så bra så att jag kände mig som hemma. Är väldigt professionell, trevlig, vet vad han gör och det tycker jag är väldigt viktigt. Jag har fått mer än vad jag har förväntat mig. Jag tackar till de jätte mycket och kommer att rekommendera de varmt och absolut ska återkomma för efterkontroll. Läs mer
  • Peter A skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Har bara bokat om min tid ån så länge. Men ör mycket nöjd med Peter, och kund sedan många år. Läs mer
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Trevlig och proffsig! Känner sig väl omhändertagen och mycket bra personal som känns genuint engagerad. Läs mer
  • Sabo J skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Alltid trevligt och proffsigt bemötande av all personal. Läs mer
  • Gun M skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Sökte tdl PI. Bitit av en tand. Akut! Bortrest. Tdl Monica tog istället hand om mig med en dags varsel. Fick alldeles utmärkt behandling och vänligt bemötande. Hjälpte mig med en tillfällig lösning tills Peter är tillbaka. Bokade ny tid. Suveränt! Läs mer
  • David T skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Rotfyllning.
    Blev jättebra bemött.
    Förväntade mig inte komplikationer.
    Har fortfarande väldigt ont en vecka efter ingreppet å har behövt besöka tandläkare å apotek flera gånger till! Blev dessutom mycket dyrt.
    Gör jävligt ont hela tiden!! Läs mer
  • Ljiljana O
    Ljiljana O skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Tandläkarbesök lagning av tand. Blir alltid bemött med ett leende och välkommen. Förväntningen att få hjälp med det onda på tanden. Fick en mycket fin lagning. Min upplevelse är det bästa som finns. Känner mig alltid välkommen, lyssnar på mig, visar och förklarar mycket tydligt vad som hänt och vad som kommer att ske. Den bästa tandläkaren någonsin med stor kunskap och som behandlar varje patient som det viktigaste som finns här och nu. ❤️ Läs mer
  • Agneta B skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Peter gjorde ett inplantat, d v s satte in en skruv i käkbenet som förberedelse för ny tand. Det hela gick galant och jag hade bara lite ont samma kväll men smärtfri dan därpå. Inga komplikationer alls! Läs mer
  • Inger D skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    En årlig undersökning. Som vanligt mycket väl bemött. Besöket känns tryggt och professionellt. Läs mer
  • Lisbeth A skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Som vanligt när jag har varit hos er är jag jättenöjd och hoppas att det ska gå vägen med min nya tand. Läs mer
  • Eva B skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Alltid väl bemött.
    Noggrann tandundersökning samt kontroll av slemhinnorna och tungan.
    Jag bor i Kungsbacka men åker till Estetisk Tandvård för att jag är mycket nöjd.
    Så länge som jag inte behöver behandling x många/år, så blir jag kvar.

Med vänlig hälsning, Eva. 🍃🍁🌾 Läs mer
  • Irene M skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Implantat på två ställen i käken.
    Väldigt troingivande ock kompetenta.
    Att det blev ett bra resultat som hållet i många år.
    Det gick snabbt och bra. Trevlig personal och bemötande. Läs mer
  • Anna-carin B skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Med omtanke och hänsyn till min tandläkarskräck togs jag emot på bästa sätt. Tack Läs mer
  • Patricia L skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Tandhygienist. Mycket bra. Företaget levde upp till dem. Det gick allt bra Läs mer
  • Andreas C skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Fint bemötande och information under behandlingens gång Läs mer
  • Bertil Å skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    1)Tandhygienisk behandling.
    2)Tandläkaren verkade inte kunna apparaturen: fick inte igång borren/instrumentet, förrän hon tillkallat en sköterska som tryckte in en pedal på golvet vid fönstret innan den fungerade; hon kunde inte tandläkarstolens inställningar: jag åkte upp när jag skulle ner, framåt när jag skulle bakåt i stolen, hon förstod inte när jag sa att jag ville bli backad i bakåtlutande ställning pga mitt diskbråck; när hon påbörjat sin behandling med att putsa med det vattendrivna instrumentet, sprutade hon ner mig i hela ansiktet, så att saliv och vatten rann ner på min hals innanför kläderna -jag försökte skoja litet med henne och säga att "jag inte behöver duscha nu när jag kommer hem", tror jag inte hon förstod?!; vid en par tillfällen putsade hon ner på tandhalsarna så smärta uppstod, som jag aldrig varit med om vid tidigare liknande behandlingar hos er.
    3) Förväntningarna uppfylldes inte, jag önskar en annan tandhygienist nästa gång.
    4) Sammanfattningsvis inte nöjd; behandlingen verkade inte vara professionell.

Vänligen
    Bertil Ågren. Läs mer
  • Siv G skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Ny tandläkare som, även hon, var varsam. Upplevde henne som kompetent. Peter är alltid fantastisk - i särklass bästa tandläkaren under mitt 59-åriga liv. Läs mer
  • Eugen P skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Tandimplantat.Tandstenborttagning. Läs mer
  • Ulrika A skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Tandläkarbesök Ett mycket profesionellt och trevligt bemötande av läkare och sköterska som visar omsorg för sin patient. Mina förväntnigar inför besöket stämmer helt med resultatet av lagningen. Jag är en mycket nöjd patient där
    Tandläkare o sköterska har gjort ett fantastiskt arbete med mina tänder. Läs mer

Vasaplatsen 7, 411 26 Göteborg