Alla kategorier Tandläkare Västra Götaland Göteborg Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Vasaplatsen 7, 411 26 Göteborg — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Estetisk tandvård startades 1985 av Peter Ingemarsson. Idag är vi ett team som jobbar för att ge bästa möjliga tandvård till våra patienter utifrån deras behov.
Vi sätter våra patienter i centrum och det viktigaste för oss är att du blir nöjd!
Mån-Tor: 08:30-15:00

Fredrik V skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Tandblekning. Mycket bra bemött Läs mer
  • Hans G
    Hans G skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Alltid vänligt o proffesionellt bemötande!Peter är mycket duktig o resultatet gott. Kan inte bli bättre! Kan knappast sammanfattas utöver detta. Läs mer
  • Bo W
    Bo W skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Snabbt och bra med akuttid, samt trevlig personal. Läs mer
  • Inger K
    Inger K skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Allt var mycket bra
    Allt var mycket bra
    Allt var mycket bra Läs mer
  • Birthe E
    Birthe E skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Lagade flisor som gått av från tänder.
    Blev som alltid trevligt bemött och på ett vänligt sätt. Håller tiderna som bokats och det är mkt bra. Utför som jag uppfattar det mkt bra arbete med tänderna och på ett mjukt sätt. Har varit kund i många år och fortsätter med att vara det ❤ Läs mer
  • Igor L
    Igor L skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Snabbt trevligt och bra bemötande. Hittils jättenöjd. Läs mer
  • Marie-louise M
    Marie-louise M skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Som vanligt var bemötandet alldeles utmärkt. Dessutom blev tänderna väl omhändertagna. Allt till belåtenhet. Läs mer
  • Karin V
    Karin V skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Trevligt bemötande o professionellt utförd tjänst. Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Trevligt bemötande och bra tandvård.
    Helt enkelt en bra tandläkare. Läs mer
  • Marita V
    Marita V skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Känns alltid bra att komma till Estetisk tandvård. Personalen är vänliga och professionella. Både Peter och Monica är otroligt kunniga och hjälpsamma och har stor förståelse för om man har tandläkarskräck. Känner mig fullkomligt trygg och avslappnad när jag är hos dem.
    Bästa tandvårdskliniken.
    Kan varmt rekommendera Estetisk tandvård. Läs mer
  • Susann S
    Susann S skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Två tandläkarbesök, trevligt bemötande. Nöjd med lagningen. Kan rekommendera tandläkarmottningen. Läs mer
  • Rigmor Ö
    Rigmor Ö skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Sökte för inflammation runt höger kindtand underkäken. Behandlades som rotfyllning. 10 dagar efter /idag/ känns ingen smärta. Återbesök 8 aug.
    Är nöjd! Läs mer
  • Sinan T
    Sinan T skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Otroligt proffsigt och bra bemötande!
    //Sinan Läs mer
  • Björn H
    Björn H skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Trevliga och mycket kunniga.

Har internet baserad tidsbokning också, något som förenklar och sparar mycket tid.

Jag kan rekommendera dom starkt! Läs mer
  • Adam L
    Adam L skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Alltid utmärkt och trevlig som vanligt!😊 Läs mer
  • Kaj M
    Kaj M skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Kom till Peter med gammal tanläkarskräck, vilket han trollade bort med ett proffsigt lugn och kunnande.
    Peter Ingemarsson är absolut den bästa tandläkare jag besökt. Gjorde ett kanonresultat med mina tänder. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Lotta B
    Lotta B skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Jag kom till kliniken med mina "huggtänder" som under alla år gjort att jag inte skrattat med munnen öppen. Jag kände direkt jag att jag hamnat hos en person som visste exakt vad han gjorde. Behandlingen gick mycket snabbare än vad jag trott det skulle göra och jag behövde bara få två nya porslinständer, resten är fortfarande mina egna. Resultatet blev ett naturligt leende och jag är SÅ nöjd! Jag ångrar bara en sak.. och det är att jag inte gått hit tidigare. Skriver detta då jag själv inte hittade några rekommendationer angående ett sådant här ingrepp då jag sökte på internet. Jag kan VARMT rekommendera Peter Ingemarsson på Estetisk Tandvård. Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Alltid trevligt bemötande- Känns effektivt - ändå alltid tid att förklara och svara på de frågor jag har -mycket förtroendeingivande Läs mer
  • Clas N
    Clas N skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    En oerhört professionell tandläkare där man känner sig trygg från ankomst tills man lämnar praktiken. Framför allt görs inga omotiverade ingrepp och inte heller någon "overcharge".Enda nackdelen är att det är svårt att få tider...
    Kalle Läs mer

Vasaplatsen 7, 411 26 Göteborg