Alla kategorier Tandläkare Västra Götaland Göteborg Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Vasaplatsen 7, 411 26 Göteborg — Visa karta

Estetisk tandvård startades 1985 av Peter Ingemarsson. Idag är vi ett team som jobbar för att ge bästa möjliga tandvård till våra patienter utifrån deras behov. Vi sätter våra patienter i centrum och det viktigaste för oss är att du blir nöjd!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:30-15:00
Fre: 08:30-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 75 kunder tycker om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

• Irene M
    Irene M skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Implantat på två ställen i käken.
    Väldigt troingivande ock kompetenta.
    Att det blev ett bra resultat som hållet i många år.
    Det gick snabbt och bra. Trevlig personal och bemötande. Läs mer
  • Anna-carin B
    Anna-carin B skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Med omtanke och hänsyn till min tandläkarskräck togs jag emot på bästa sätt. Tack Läs mer
  • Patricia L
    Patricia L skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Tandhygienist. Mycket bra. Företaget levde upp till dem. Det gick allt bra Läs mer
  • Andreas C
    Andreas C skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Fint bemötande och information under behandlingens gång Läs mer
  • Bertil Å
    Bertil Å skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    1)Tandhygienisk behandling.
    2)Tandläkaren verkade inte kunna apparaturen: fick inte igång borren/instrumentet, förrän hon tillkallat en sköterska som tryckte in en pedal på golvet vid fönstret innan den fungerade; hon kunde inte tandläkarstolens inställningar: jag åkte upp när jag skulle ner, framåt när jag skulle bakåt i stolen, hon förstod inte när jag sa att jag ville bli backad i bakåtlutande ställning pga mitt diskbråck; när hon påbörjat sin behandling med att putsa med det vattendrivna instrumentet, sprutade hon ner mig i hela ansiktet, så att saliv och vatten rann ner på min hals innanför kläderna -jag försökte skoja litet med henne och säga att "jag inte behöver duscha nu när jag kommer hem", tror jag inte hon förstod?!; vid en par tillfällen putsade hon ner på tandhalsarna så smärta uppstod, som jag aldrig varit med om vid tidigare liknande behandlingar hos er.
    3) Förväntningarna uppfylldes inte, jag önskar en annan tandhygienist nästa gång.
    4) Sammanfattningsvis inte nöjd; behandlingen verkade inte vara professionell.

Vänligen
    Bertil Ågren. Läs mer
  • Siv G
    Siv G skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Ny tandläkare som, även hon, var varsam. Upplevde henne som kompetent. Peter är alltid fantastisk - i särklass bästa tandläkaren under mitt 59-åriga liv. Läs mer
  • Eugen P
    Eugen P skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Tandimplantat.Tandstenborttagning. Läs mer
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Tandläkarbesök Ett mycket profesionellt och trevligt bemötande av läkare och sköterska som visar omsorg för sin patient. Mina förväntnigar inför besöket stämmer helt med resultatet av lagningen. Jag är en mycket nöjd patient där
    Tandläkare o sköterska har gjort ett fantastiskt arbete med mina tänder. Läs mer
  • Elisabeth F
    Elisabeth F skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Jag fick två implantat. Alldeles innan ingreppet påbörjades drabbades jag av panik. PI tog sig då tid att informera i lugn och ro och stressen lade sig. Sen gick ingreppet snabbt och bra. Jag har stort förtroende för honom och hela teamet. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Jag ar gått till tandhygienist hos Estetisk tandvård varje år i 15 år nu och är alltid lika nöjd! Trevlig personal och vänligt bemötande. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Marketta S
    Marketta S skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Vänligt bemötande hos tandhygienisten och proffsigt utfört behandling. Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Rotfyllning. Bra bemötande. Skall tillbaka och göra en krona. Bra vibbar att gå till er praktik. Läs mer
  • Kaj M
    Kaj M skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Besöket gällde insättning av implantatskruv.
    Min djupt inrotade skräck för sprutor bemöttes med mkt proffsigt handlag som gav lugnande effekt. Peter har ett grundmurat gott rykte som tandläkare och mina förväntningar om operationer av hög kvalite har jag upplevt och känt som mkt goda.

Jag återkommrr gärna till framtida besök och ger de bästa rekomendationer till mitt nätverk. Läs mer
  • Mojgan K
    Mojgan K skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    En tandläkare hade förstört en rotfyllning. En kollega rekommenderade honom. Hän är trevlig och gör underverk. Har är en av dem bästa tandläkare. Om jag bara kände honom några år tidigare ... Läs mer
  • Guity S
    Guity S skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Vackert leende.

Vänlighet , charmig och förtjusande.

Proffsigheten och dedication.

Jag redan har rekommenderat
    Dr. Peter Ingemarsson till mina
    vänner och bekantar. Läs mer
  • Kaj H
    Kaj H skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Efter 60år på samma mottagning förstår ni kanske att jag är mycket nöjd med de behandlingar jag får hos EstetiskTandvård.
    Vid mitt senaste besök blev det en ny krona på en tand.
    Jag är mycket nöjqd med allt.
    Kaj Hansson Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Ett ganska akut möte önskades då jag slagit ut en flis i den ena av mina framtänder. Utan problem fick jag en tid inom ett par dagar då tanden lagades och allt var perfekt igen! Som vanligt fick jag ett trevligt bemötande och som alltid levde de upp till mina förväntningar! Läs mer
  • Christoffer B
    Christoffer B skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Alltid med ett leende! Monika är superproffsig! Läs mer
  • Göran E
    Göran E skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    100% nöjd med mottagande, behandling Läs mer
  • Madelene H
    Madelene H skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Peter är en pålitlig, skicklig, kunnig och trevlig tandläkare som jsg under snart 30 års tid gått hos. Läs mer
  • Hans L
    Hans L skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Har alltid varit ett utmärkt bemötande och ett bra utfört arbete. Läs mer
  • Stefania F
    Stefania F skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Mycket trevligt och professionellt bemötande.Fantastisk tandläkare med stor omsorg om sin patient. Läs mer
  • Hjördis B
    Hjördis B skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Min tandläkare toppen, duktig och kompetent. Har alltid fått ett trevligt bemötande av all personal. Läs mer
  • Margit N
    Margit N skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Jag har opererats 3 ggr för inplantat hos Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson och har alltid bemötts med stor respekt och varit nöjd med behandlingarna och vill gärna rekommendera Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson Läs mer
  • Marketa M
    Marketa M skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Mycket bra bemötande. Snabbt och mycket väl utfört arbete. Läs mer
  • Per B
    Per B skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Genomförde undersökning av ilande tand som gick över förväntan. Läs mer
  • Maria D
    Maria D skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Snabbt, välgjort och mycket bra service!! Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Mycket trevlig personal. Bra genomförd lagning. Supernöjd med min tand. Läs mer
  • Doris F
    Doris F skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Ett mycket vänligt och professionellt bemötande. Jag fick omedelbart ett stort förtroende för Peter Ingemarsson. Läs mer
  • Anders P
    Anders P skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Mkt professionell och effektiv. Byter ut amalgamfyllningar mot porslinsinlägg. Mkt smidigare och bekymmersfriare än jag förväntat mig. Läs mer
  • Petra F
    Petra F skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Kände mig genast välkommen och trygg när jag klev in, vilket är väldigt viktigt då jag har tandläkarskräck. Detta blev inga problem, alls! Vänlig, förstående, social och otroligt professionell tandläkare i Monika! Jag skulle rekommendera alla att boka tid här! Riktigt riktigt bra! Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Jag blev behandlad med insättande av implantat i överkäken, vilket gav ett mycket estetiskt och tekniskt mycket hållbart ingrepp. Jag blev bemött på ett mycket förstående och vänligt sätt och min erfarenhet av besöken överträffade mina förväntningar.
    Jag har redan rekommenderat Peter Ingemarsson till flera av mina vänner och sagt, att om dom vill bli behandlade av en tandläkare som har högsta kompetens och som samtidigt ger det bästa och mest trevliga bemötande man kan tänka sig,
    så är Peter Ingemarsson det bästa och säkraste alternativet. Läs mer
  • Ann-sofie E
    Ann-sofie E skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Fint bemötande. Bra förklaringar till de ingrepp som behövdes. Förståelse för bedövning. Läs mer
  • Bo B
    Bo B skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Vänligt bemötande samtidigt med bra och yrkesmässigt kunnande, utmärkt bra resultat vid samtliga behandlingar och besök för både min fru och mig.
    MYCKET NÖJDA!!! Läs mer
  • Roland A
    Roland A skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Mycket proffsig tandläkare i Monica Adler Kristiansson. Läs mer
  • Linnéa L
    Linnéa L skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Var på en gratis konsultation. Väldigt trevligt bemötande, men han använde inte munskydd under konsultationen så det skvätte lite saliv ner i ansiktet/munnen på mig när han pratade samtidigt. Lite ofräscht. Annars bra! Läs mer
  • Anna P
    Anna P skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Tandundersökning
    Trevligt bemötande och professionellt utförande. Läs mer
  • Imre D
    Imre D skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Har aldrig blivit så väl omhändertagen hos en tandläkare som på Estetisk Tandvård. Jag har tandläkarskräck men Peter bemötte mig på ett väldigt trevligt och lugnt sätt och genom sitt lugna och pedagogiska arbetssätt fick mig att slappna av och känna mig trygg! Kan verkligen rekommendera kliniken. Läs mer
  • Patrik C
    Patrik C skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Som alltid trevligt och professionellt mottagande av Peter med personal. Läs mer
  • Helena C
    Helena C skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Utmärkt bemötande och kvalitativt arbete hög social kompetens hos tandläkare och övrig personal.
    Supernöjd som patient och lycklig för att jag fått möjligheten att få vara patient hos Tandläkare Peter med personal Läs mer
  • Sandra F
    Sandra F skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Jättebra speciellt om man är rädd för tandläkare Läs mer
  • Susanna G
    Susanna G skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Tandvård
    Mycket väl bemött o känns tryggt
    Proffsigt Läs mer
  • Yuliia S
    Yuliia S skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Snabb behandling till rymligt pris. Läs mer
  • Tommy D
    Tommy D skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Dr. Peter är erfarenheten i hög person och greppar yrket till fullo. Tillsammans med sin sköteska Evonne är dom ett oslagbart team. Jag kan verkligen rekommendera dem. Men vi är många som kämpar om bokningstiderna.
    Tommy Doffman Läs mer
  • Peder F
    Peder F skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Gjorde en tandlagning, har gått hos Peter länge nu och trivs bra där, trevlig personal och bra arbeten på tänderna. Läs mer
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Behandlingar och operation för inplantat är fantastiskt lättsamma och smidiga. Jätte trevligt bemötande. Läs mer
  • Therese D
    Therese D skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Lugn, trygg och oerhört kompetent.
    Ambitiös och effektiv men med känsla av långsiktighet och inger stort förtroende. Läs mer
  • Bengt G
    Bengt G skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Tandimplantat utfördes enligt förväntan resultatet blev utmärkt som vanligt vid behandling hoa ingemarsson Läs mer
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Bra (tandläkare) tandhygnist, aldrig gått så fort eller varit så dyrt. Vore trevligt att få ha en och samma tandhygnist två gånger i föjld, tyvärr inte blivit så de senaste åren. Jag går två gånger om året och ibland känns det som antingen de inte läser journalerna eller så står det inget i dem??? Läs mer
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
    Nytt porslininlägg
    Årlig kontroll
    Bra bemötande
    Fick tid snabbt
    bra på alla sätt Läs mer

Vasaplatsen 7, 411 26 Göteborg