DentOn Tandvård

Gyllene Hästens Torg 9, 170 67 Solna — Visa karta

Välkommen till oss på DentOn Tandvård!

Vi är ett litet välutbildat team som ständigt uppdateras för att följa det senaste inom tandläkarbranschen. Vår klinik är liten med en lugn och familjär stämning och här erbjuder vi högkvalitativ, professionell, prisvärd och trygg tandvård. Inga frågor är udda och vi tar oss alltid tid att lyssna på dina önskemål.

Vi har god vana av tandvårdsrädsla men även estetik i form av till exempel kronor eller estetisk tandreglering. Vi pratar svenska, engelska, tyska, persiska, bosniska, serbiska, kroatiska och polska.
Öppet just nu
Mån: 08:00-17:00
Tis: 12:00-20:00
Ons-Tor: 08:00-16:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 397 kunder tycker om DentOn Tandvård

• 2020-10-12

Predrag V skrev om DentOn Tandvård
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2020-10-08

Jaime R skrev om DentOn Tandvård
    Duktig och trevlig tandläkare. Läs mer
  • Geoff B

2020-10-08

Geoff B skrev om DentOn Tandvård
    Friendly staff, excellent dental care and advice. Läs mer
  • 2020-09-30

Christine S skrev om DentOn Tandvård
    Väl bemött och omhändertagen mer än mina förväntningar. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2020-09-30

Laura H skrev om DentOn Tandvård
    Kunnig och tillmötesgående personal, trevligt bemötande. Helt klart fullpott! Läs mer
  • 2020-09-27

Magdalena A skrev om DentOn Tandvård
    Trevlig personal, mycket professionell och kunnig. Rekommenderar varmt :) Läs mer
  • 2020-09-25

Jeanette R skrev om DentOn Tandvård
    Bokade en tid akut, vart väl emottagen och kände mig väldigt trygg, en tandutdragning kunde inte ha blivit mer "behaglig" :) Läs mer
  • 2020-09-23

Hans Gunnar L skrev om DentOn Tandvård
    Allt är för dyrt vad man gör jag har aldrig känat 800 kr timmen .m Läs mer
    2020-09-25 DentOn Tandvård svarar Hans Gunnar L
    Hej Hans Gunnar, tack för din feedback.
    Det är de priserna som gäller överallt och vi är inte dyrare än någon annan, dessutom är 800kr/timme eller rättare sagt 770kr, som du fick betala, för en timmes behandling ej mycket men jag förstår att det kan kännas mycket när man annars inte besöker tandvården så ofta.
    Vi får hoppas att du inte ska behöva så mycket tandvård i fortsättningen.

Mvh. Natalie, DentOn Tandvård
  • Radoslav P

2020-09-22

Radoslav P skrev om DentOn Tandvård
    Fantastiskt bemötande av personal och supermysig miljö. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-09-21

Tean T skrev om DentOn Tandvård
    Professional and pleasant atmosphere Läs mer
  • 2020-09-10

Parwana S skrev om DentOn Tandvård
    Blev väldigt bra bemött och mina tandproblem förklarades på ett bra sätt. Läs mer
  • 2020-09-09

Fritz E skrev om DentOn Tandvård
    It was a good experience. I like the care and professionalism from the dentist Läs mer
  • 2020-09-09

Engman T skrev om DentOn Tandvård
    Dent On hade promotion i Mörby centrum kände att jag ville testa efter som jag inte var nöjd med min tandläkare.
    Rådet jag fick av många vänner var också att jag måste byta tandläkare .
    Dent on är helt fantastiskt jag bemötes så väl och med respekt. Dent Ons personal är så tryggt ingivande känner mig jätte avslappnad och trygg hos Dent On. Självklart så är de väldigt professionella och väldigt kunniga.
    Mycket mycket nöjd glad patient.
    Tack Dent On
    /Tsige wE Läs mer
  • 2020-09-05

Gustav E skrev om DentOn Tandvård
    Mycket nöjd. Trevligt bemötande och noggrann undersökning/behandling. Även bra råd vad som är viktigt att tänka på. Läs mer

Olena B skrev om DentOn Tandvård
    Jättebra personalen. Jättebra bemötande. Jättebra kvalitet behandlingen. Läs mer

Pascual D skrev om DentOn Tandvård
    Bästa tandläkare.jag rekommenderar företaget Läs mer

Christofer O skrev om DentOn Tandvård
    Toppen bra service trevlig personal flexibla Läs mer
  • 2020-09-03

Otto M skrev om DentOn Tandvård
    mycket grundlig och en trevlig atmosfär Läs mer
  • 2020-09-03

Jonathan B skrev om DentOn Tandvård
    Fantastisk bra tandläkare. Noggranna och supertrevliga! Läs mer
  • 2020-09-02

Natalie B skrev om DentOn Tandvård
    Personalen är trevliga och professionella i sitt arbete. Läs mer
  • 2020-09-02

Emil C skrev om DentOn Tandvård
    Bästa service och bemötande. Tackar dr. Natalie för sitt professionalitet.
    Emil Crnovrsanin Läs mer
  • 2020-08-26

Linda Å skrev om DentOn Tandvård
    Supertrevligt och professionellt!! Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2020-08-26

Dosmat A skrev om DentOn Tandvård
    Innan DentOn gick jag till Distriktstandvården i Solna men kändes oseriöst och oproffsigt efter första besöket därför bokat tid hos Natalie som har fixat flera hål i tänder samt påtalat flera åtgärder som kan behövas. Kommer bara gå hit framöver. Läs mer
  • 2020-08-24

Stefan S skrev om DentOn Tandvård
    Jag blev riktigt nöjd med behandlingen och resultatet! Kompetent personal som vet vad de sysslar med! Läs mer
  • Zakaria S

2020-08-20

Zakaria S skrev om DentOn Tandvård
    Problemområden i tänderna väl beskrivna. Vad man själv behöver tänka på samt vad som är mer eller mindre värt att åtgärda för att undvika större problem och kostnader i framtiden. Där Folktandvården skjuter upp hjälper Denton dig ta beslut långsiktigt.
    Funkar lika ang alla bidrag man får hos Folktandvården. Automatisk förslag på tidsbokning i det intervall man behöver träffa hygienist. Läs mer
  • 2020-08-19

Marie W skrev om DentOn Tandvård
    Jag med tandläkarskräck kände mig lugn och väl omhändertagen. Går bara hit! Läs mer
    2020-08-19 DentOn Tandvård svarar Marie W
    Tack Marie! Vi finns här för dig!
  • 2020-07-02

Klaus L skrev om DentOn Tandvård
    Trevlig bemötande, rent och proffsigt. Läs mer
  • 2020-07-01

Boris G skrev om DentOn Tandvård
    It was great experience,excellent staff and the atmosphere is nice and calming. Läs mer
  • 2020-07-01

Jacqueline K skrev om DentOn Tandvård
    They made me feel very welcome and comfortable. Had a thorough check up and some x-rays on my wisdom teeth. Will definitely be going back regularly. Have already recommended them to my friends. Läs mer
  • 2020-06-30

Agustin Eduardo M skrev om DentOn Tandvård
    Trevligt och korrekt bemötande Läs mer
  • 2020-06-30

Magnus S skrev om DentOn Tandvård
    Väldigt positivt bemötande första besöket! Som natt och dag jämfört med förra tandläkaren, kommer komma tillbaka! Läs mer
  • 2020-06-29

Ahmed K skrev om DentOn Tandvård
    Min bästa upplevelse hittills hos en tandläkare hade jag hos DentOn. Tandläkaren lyckades hitta flera brister, och tillsammans gick vi igenom eventuella orsaker och framtida scenarier. Besöket avslutades med råd för en ännu bättre munhygien. Inget kändes påtvingat och allt gick smidigt. Läs mer
  • Farman S

2020-06-28

Farman S skrev om DentOn Tandvård
    Mycket trevligt mottagande och fenomenal upplevelse! Hon är proffsig och trevlig i sitt mottagande och får patienten att känna sig sedd. Hennes stora kunnande inom tandvården gjorde att upplevelsen var maxad. Tack! Läs mer

Soren R skrev om DentOn Tandvård
    Gick på en undersökning. Väldigt kunnigt och trevligt team. Kan rekommendera dem starkt. Läs mer

Marina D skrev om DentOn Tandvård
    Recently I had a need to visit a dentist and wasn’t sure where to go (I don’t live that long in Stockholm). A friend recommended a place and I’ve seen positive feedbacks online (on Facebook, Google and Reco), so I was convinced. I’m so satisfied with the experience, Natalie (the dentist) examined in such a detail, explained everything and helped me with my issue. I felt that I’m in safe hands! Definitely going back! 🍀 Läs mer

Penelope V skrev om DentOn Tandvård
    trevlig, profesionellt, bra bemötande, effekrivt, duktig och kunnig , rent och modernt Läs mer

Nina Å skrev om DentOn Tandvård
    Toppen bemötande, kunnig personal och mån om sina kunder. Läs mer

Dalibor M skrev om DentOn Tandvård
    Mycket trevliga personalen och proffs jobb 👏🏼 Läs mer

Vernesa C skrev om DentOn Tandvård
    Väldigt nöjd med Denton! Otroligt professionell förtroendeingivande tandläkare med hygien på topp! Dessutom alltid med ett trevligt bemötande. Rekommenderar starkt! Läs mer

Ana M skrev om DentOn Tandvård
    Trevlig och bemötande personal. Rekommenderar till alla. Läs mer
  • 2020-06-17

Shavin S skrev om DentOn Tandvård
    Denton tandvård hjälpte mig ta ut två visdomständer. De är grymma och jätte professionella. Kan absolut rekommendera Denton Tandvård. Läs mer
  • 2020-06-12

Månsson J skrev om DentOn Tandvård
    Kan bara å det varmaste rekommendera DentOn. De är otroligt proffsiga, tydliga med vad de tycker bör åtgärdas och varför, och vad jag ska tänka på med tandhygienen. De hittade begynnande problem som aldrig påtalats hos andra tandläkare. Inte minst har de hjälpt mig komma över de delar av min panikångest som relaterade till tandläkarbesök. Till och med så att jag till sist vågade ta ut de visdomständer som verkligen behövde bort. Två utdragningar som båda gått hur bra som helst. Tack DentOn, känner mig trygg hos er! :-) Läs mer
    2020-06-17 DentOn Tandvård svarar Månsson J
    Hej och tack för de fina orden.
    De uppskattas verkligen och gör vårt jobb ännu roligare när vi vet att vi har hjälpt. Ständigt strävar vi efter att vara ännu bättre och hjälpa ännu fler både med tandläkarskräck men även med de tandproblem som man har./Mvh Natalie Stevanovic
  • 2020-04-21

Mari L skrev om DentOn Tandvård
    Handläggas snabbt med fint bemötande Läs mer
  • 2020-04-21

Isidora L skrev om DentOn Tandvård
    Bästa personer och bästa behandlingen och den bästa resultaten!! Läs mer
  • Nadia A

2020-03-30

Nadia A skrev om DentOn Tandvård
    Jag har alltid höga förväntningar på tandläkaren och DentOn uppfyllde dessa förväntningar! Professionell bemötande med hänsyn för min rädsla och oro ! Fick känslan att jag har känt de hela mitt liv och de gav mig upplevelse av trygghet
    Tack DentOn Läs mer
  • 2020-03-30

Lydia T skrev om DentOn Tandvård
    Alla gånger som jag har kommit så har jag fått ett jättevarmt välkomnade. Har dessutom alltid fått hjälpen för besvären jag har haft och mer information om hur jag kan ta hand tänderna. Super duktiga tandläkare som lyssnar och ger den bästa hjälpen, rekommenderar starkt att gå till dom! Läs mer
  • 2020-03-22

Roba B skrev om DentOn Tandvård
    Tacksam för ett snabbt och smidigt jobb av tandhygienisten! Här är man trygg och välkomnas alltid varmt :) Läs mer
  • Thor B

2020-03-20

Thor B skrev om DentOn Tandvård
    Kliniken är fräsch om än liten men det stör inte då det är bra optimerat. Jättetrevliga och omhändertagande. Mycket proffsiga med fokus på mig som kund. Prisbilden är normal och lätt att boka tider med god flexibilitet. Jag kommer absolut att gå dit fler gånger. Läs mer
  • 2020-03-18

Anders H skrev om DentOn Tandvård
    Supernöjd, mycket trevlig, noggrann o kunnig personal, bättre kan man inte få 😃👍 Läs mer
  • Fani I

2020-03-11

Fani I skrev om DentOn Tandvård
    1 recenzija
    prije 4 godine
    The staff were very kind and warm, no rushing very polite, concerned and understanding. One of the best services i've ever had. ++++++ Läs mer

Gyllene Hästens Torg 9, 170 67 Solna