DentOn Tandvård

Gyllene Hästens Torg 9, 170 67 Solna — Visa karta

Välkommen till oss på DentOn Tandvård!

Vi är ett litet välutbildat team som ständigt uppdateras för att följa det senaste inom tandläkarbranschen. Vår klinik är liten med en lugn och familjär stämning och här erbjuder vi högkvalitativ, professionell, prisvärd och trygg tandvård. Inga frågor är udda och vi tar oss alltid tid att lyssna på dina önskemål.

Vi har god vana av tandvårdsrädsla men även estetik i form av till exempel kronor eller estetisk tandreglering. Vi pratar svenska, engelska, tyska, persiska, bosniska, serbiska, kroatiska och polska.
Mån: 08:00-17:00
Tis: 12:00-20:00
Ons-Tor: 08:00-16:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 371 kunder tycker om DentOn Tandvård

• 2020-07-02

Klaus L skrev om DentOn Tandvård
    Trevlig bemötande, rent och proffsigt. Läs mer
  • 2020-07-01

Boris G skrev om DentOn Tandvård
    It was great experience,excellent staff and the atmosphere is nice and calming. Läs mer
  • 2020-07-01

Jacqueline K skrev om DentOn Tandvård
    They made me feel very welcome and comfortable. Had a thorough check up and some x-rays on my wisdom teeth. Will definitely be going back regularly. Have already recommended them to my friends. Läs mer
  • 2020-06-30

Agustin Eduardo M skrev om DentOn Tandvård
    Trevligt och korrekt bemötande Läs mer
  • 2020-06-30

Magnus S skrev om DentOn Tandvård
    Väldigt positivt bemötande första besöket! Som natt och dag jämfört med förra tandläkaren, kommer komma tillbaka! Läs mer
  • 2020-06-29

Ahmed K skrev om DentOn Tandvård
    Min bästa upplevelse hittills hos en tandläkare hade jag hos DentOn. Tandläkaren lyckades hitta flera brister, och tillsammans gick vi igenom eventuella orsaker och framtida scenarier. Besöket avslutades med råd för en ännu bättre munhygien. Inget kändes påtvingat och allt gick smidigt. Läs mer
  • Farman S

2020-06-28

Farman S skrev om DentOn Tandvård
    Mycket trevligt mottagande och fenomenal upplevelse! Hon är proffsig och trevlig i sitt mottagande och får patienten att känna sig sedd. Hennes stora kunnande inom tandvården gjorde att upplevelsen var maxad. Tack! Läs mer

Soren R skrev om DentOn Tandvård
    Gick på en undersökning. Väldigt kunnigt och trevligt team. Kan rekommendera dem starkt. Läs mer

Marina D skrev om DentOn Tandvård
    Recently I had a need to visit a dentist and wasn’t sure where to go (I don’t live that long in Stockholm). A friend recommended a place and I’ve seen positive feedbacks online (on Facebook, Google and Reco), so I was convinced. I’m so satisfied with the experience, Natalie (the dentist) examined in such a detail, explained everything and helped me with my issue. I felt that I’m in safe hands! Definitely going back! 🍀 Läs mer

Penelope V skrev om DentOn Tandvård
    trevlig, profesionellt, bra bemötande, effekrivt, duktig och kunnig , rent och modernt Läs mer

Nina Å skrev om DentOn Tandvård
    Toppen bemötande, kunnig personal och mån om sina kunder. Läs mer

Dalibor M skrev om DentOn Tandvård
    Mycket trevliga personalen och proffs jobb 👏🏼 Läs mer

Vernesa C skrev om DentOn Tandvård
    Väldigt nöjd med Denton! Otroligt professionell förtroendeingivande tandläkare med hygien på topp! Dessutom alltid med ett trevligt bemötande. Rekommenderar starkt! Läs mer

Ana M skrev om DentOn Tandvård
    Trevlig och bemötande personal. Rekommenderar till alla. Läs mer
  • 2020-06-17

Shavin S skrev om DentOn Tandvård
    Denton tandvård hjälpte mig ta ut två visdomständer. De är grymma och jätte professionella. Kan absolut rekommendera Denton Tandvård. Läs mer
  • 2020-06-12

Månsson J skrev om DentOn Tandvård
    Kan bara å det varmaste rekommendera DentOn. De är otroligt proffsiga, tydliga med vad de tycker bör åtgärdas och varför, och vad jag ska tänka på med tandhygienen. De hittade begynnande problem som aldrig påtalats hos andra tandläkare. Inte minst har de hjälpt mig komma över de delar av min panikångest som relaterade till tandläkarbesök. Till och med så att jag till sist vågade ta ut de visdomständer som verkligen behövde bort. Två utdragningar som båda gått hur bra som helst. Tack DentOn, känner mig trygg hos er! :-) Läs mer
    2020-06-17 DentOn Tandvård svarar Månsson J
    Hej och tack för de fina orden.
    De uppskattas verkligen och gör vårt jobb ännu roligare när vi vet att vi har hjälpt. Ständigt strävar vi efter att vara ännu bättre och hjälpa ännu fler både med tandläkarskräck men även med de tandproblem som man har./Mvh Natalie Stevanovic
  • 2020-04-21

Mari L skrev om DentOn Tandvård
    Handläggas snabbt med fint bemötande Läs mer
  • 2020-04-21

Isidora L skrev om DentOn Tandvård
    Bästa personer och bästa behandlingen och den bästa resultaten!! Läs mer
  • Nadia A

2020-03-30

Nadia A skrev om DentOn Tandvård
    Jag har alltid höga förväntningar på tandläkaren och DentOn uppfyllde dessa förväntningar! Professionell bemötande med hänsyn för min rädsla och oro ! Fick känslan att jag har känt de hela mitt liv och de gav mig upplevelse av trygghet
    Tack DentOn Läs mer
  • 2020-03-30

Lydia T skrev om DentOn Tandvård
    Alla gånger som jag har kommit så har jag fått ett jättevarmt välkomnade. Har dessutom alltid fått hjälpen för besvären jag har haft och mer information om hur jag kan ta hand tänderna. Super duktiga tandläkare som lyssnar och ger den bästa hjälpen, rekommenderar starkt att gå till dom! Läs mer
  • 2020-03-22

Roba B skrev om DentOn Tandvård
    Tacksam för ett snabbt och smidigt jobb av tandhygienisten! Här är man trygg och välkomnas alltid varmt :) Läs mer
  • Thor B

2020-03-20

Thor B skrev om DentOn Tandvård
    Kliniken är fräsch om än liten men det stör inte då det är bra optimerat. Jättetrevliga och omhändertagande. Mycket proffsiga med fokus på mig som kund. Prisbilden är normal och lätt att boka tider med god flexibilitet. Jag kommer absolut att gå dit fler gånger. Läs mer
  • 2020-03-18

Anders H skrev om DentOn Tandvård
    Supernöjd, mycket trevlig, noggrann o kunnig personal, bättre kan man inte få 😃👍 Läs mer
  • Fani I

2020-03-11

Fani I skrev om DentOn Tandvård
    1 recenzija
    prije 4 godine
    The staff were very kind and warm, no rushing very polite, concerned and understanding. One of the best services i've ever had. ++++++ Läs mer
  • Radan M

2020-03-03

Radan M skrev om DentOn Tandvård
    Professionella, kunniga och mycket trevliga personalen.Ett helt fantastisk mottagande från första stund. Mycket bra service och vård som överträffade mina förväntningar. Snygga och fräscha lokaler.Rekomenderar starkt till alla. Läs mer
  • 2020-02-21

Hassan Q skrev om DentOn Tandvård
    Vänlig & professionell personal med hjärtat på rätt ställe. Har fått väldig bra tandvård och många goda tips. Läs mer
  • 2020-02-17

Thomas K skrev om DentOn Tandvård
    Vänligt personal
    Trevlig atmosfär
    Bra råd
    Mycket bra hantverk
    Spellista med fint musik Läs mer
  • Tamella B

2020-02-13

Tamella B skrev om DentOn Tandvård
    Jag började få tandbehandlingar hos jätteduktig, uppmärksam och trevlig tandläkaren I DentOn. Jag är jättenöjd av tjänster som jag får där, personalen som jobbar i kliniken uppmärksamma och trevliga. Varmt rekommenderar! Läs mer
  • 2020-02-10

Anna Y skrev om DentOn Tandvård
    Mycket trevlig personal samt bra service. Samt fina fräscha rum och härlig stämning Läs mer
  • Inna C

2020-02-06

Inna C skrev om DentOn Tandvård
    Starkt rekommenderas. Flera av mina framtänder flyttades efter en tidigare tandreglering hos en annan tandläkare för flera år sedan. En tand var så pass framflyttad att det gick knappt att stänga läppen. Natalie på DentOn föreslog en smärtfri och snabb tandreglering med Inman Alinger metoden som kunde åtgärda problemet. Redan efter två besök kunde man se en tydlig skillnad. Efter sammanlagt ca 12 veckor blev tänderna rättade och fixerade men en ståltråd. Leendet har aldrig sett bättre. Jag vill tacka för det fina bemötandet och ett superproffsigt jobb. Jag kände mig mycket väl omhändertagen och kunde få tips och hjälp mycket snabbt. Läs mer
    2020-02-06 DentOn Tandvård svarar Inna C
    Tack Inna för de fina orden, vi är tacksamma att vi har en sån trevlig patient :)
    Inna C gillar detta
  • 2020-02-05

Budinka S skrev om DentOn Tandvård
    Jag är mycket nöjd med din tjänst Läs mer
  • 2020-02-03

Prvoslav Z skrev om DentOn Tandvård
    jätte trevlig personal och super service! allt det bästa. rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2020-01-31

Åse L skrev om DentOn Tandvård
    Så nöjd.med bytet till DentOn från Folktandvården. Trevlig och mycket professionell personal. Fick bra rådgivning i förebyggande syfte och trasig gammal lagning utbytt smidigt smärtfritt och supersnyggt.✨👌🏼 Läs mer
  • 2020-01-22

Yauheni S skrev om DentOn Tandvård
    Bästa personalen, bra kvalitet Läs mer
  • 2020-01-08

Ann Katrin A skrev om DentOn Tandvård
    Hej upplever detta posetivt. Jag har den bästa Tandläkaren man kan få Jag är Supernöjd. Hälsningar Ann Katrin Läs mer
  • 2020-01-08

Jimmy G skrev om DentOn Tandvård
    För en som haft svårt att lita på tandläkare, så har Natalie överträffat alla förväntningar. Proffsig, hjälpsam och väldigt serviceminded. Rekomenderas Läs mer
  • 2019-12-16

Tanya S skrev om DentOn Tandvård
    Bra bemötande och förklarade precis allt man undrat. Läs mer
  • 2019-12-12

Ingrid P skrev om DentOn Tandvård
    Tandläkare: undersökning + utdragning av tänder.
    Tandhygienist: undersökning + rensning
    Båda tjänsterna gjordes noggrant och smärtfritt både under och efter behandlingen.
    Jag har fått ett mycket trevligt och vänligt bemötande. Läs mer
  • 2019-12-11

Mona D skrev om DentOn Tandvård
    Blev professionellt bemött och väl omhändertagen av tandhygienisten ,var i trygga händer då jag är tandvårdsrädd , otroligt skickligt , super bra upplevelse Läs mer
  • 2019-12-10

Filip S skrev om DentOn Tandvård
    Jag fick bra service från personalen.De var mycket hjälpsamma. Läs mer
  • 2019-12-09

Joseph M skrev om DentOn Tandvård
    Jag fick tid med kort varsel och är väldigt nöjd med både mottagandet och behandlingen. Proffsigt! Läs mer
  • 2019-12-08

Patrik B skrev om DentOn Tandvård
    Mycket bra personal. Känns tryggt. Läs mer
  • 2019-12-08

Annica F skrev om DentOn Tandvård
    Jag är jättenöjd med såväl bemötande som kvalitet på behandlingarna och kan varmt rekommendera Denton Läs mer
  • 2019-12-07

Mirza C skrev om DentOn Tandvård
    Lagningar, rotfyllning, kronor, dvs jag har varit en återkommande kund. Alltid trevlig och professionellt bemötande, och alltid 110% för att kunden blir nöjd.
    Små men fräscha lokaler, moderna metoder och utrustning. Jag känner mig trygg i stolen hos Natalie. Läs mer
  • 2019-12-07

Christoffer D skrev om DentOn Tandvård
    Supertrevliga, dock har jag av mina besök hittills aldrig fått komma in enligt tidsbokning utan alltid varit 10-20min ytterligare väntetid. Läs mer
  • 2019-12-05

Peter C skrev om DentOn Tandvård
    Bästa o g finaste lagningarna medo trevlig personal :) Läs mer
  • 2019-12-04

Carolina L skrev om DentOn Tandvård
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-12-03

Andre S skrev om DentOn Tandvård
    Rotfyllning samt lagning av hål - Så jag har verkligen varit en återkommande patient. Här är de trevliga och proffsiga. De lägger patienten i första prioritet. Läs mer
  • Anna V

2019-12-02

Anna V skrev om DentOn Tandvård
    Kontaktade DentOn Tandvård via mail för att skaffa ny bettskena då min tidigare försvunnit och min ordinarie tandläkare inte kunde erbjuda den modellen på bettskena som jag önskade.

Fick snabbt svar med förslag på tider som kunde passa och väl på plats blev jag trevligt bemött på en liten, intim mottagning.

Väntade på bettskenan i ca 14 dagar, när jag fick den var den i fel färg och behövde justeras en del men men, färgen var ju sekundärt. Dock uppstod en annan defekt med skenan efter någon vecka vilket jag påpekade och som DentOn då ordnade utan några som helst invändningar.

Idag var jag och hämtade ut nya skenan som satt perfekt direkt - och hade rätt färg. 😊
    Kan varmt rekommendera denna mottagning, superservice på alla sätt! Läs mer
  • 2019-11-20

David B skrev om DentOn Tandvård
    David B.
    My first visit and I would like to say that, in addition to being a very professional dentist, Natalie is a really nice person. Läs mer

Gyllene Hästens Torg 9, 170 67 Solna