Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Solna DentOn Tandvård
Rekommenderat företag 2016 - DentOn Tandvård
Rekommenderat företag 2015 - DentOn Tandvård

DentOn Tandvård

Gyllene Hästens Torg 9, 170 67 Solna — Visa karta

Vi är ett litet välutbildat team som ständigt uppdateras för att följa det senaste inom tandläkarbranschen. På en liten klinik med lugn och familjär stämning, erbjuder vi dig högkvalitativ, professionell, prisvärd och trygg tandvård. Inga frågor är udda och vi tar oss alltid tid att lyssna på dina önskemål.

Läs vad 123 kunder tycker om DentOn Tandvård

• Zeljka K
    Zeljka K skrev om DentOn Tandvård
    My favorite dentist so far.
    Great service. Dentist is very skilled and I have booked now more than visit.
    Why: I used to be afraid of the dentists (childhood experiences)
    and Denton helped me get rid of my fear.
    Also I was very pleased with the work done. Denton fixed my broken tooth and my smile look good again.
  • Maria C
    Maria C skrev om DentOn Tandvård
    Jättenöjd med service och engagemang!
  • Håkan M
    Håkan M skrev om DentOn Tandvård
    Lagning och utdrag av tand. Tandläkaren la ner mycket tid på att minimera smärta.
  • Diana B
    Diana B skrev om DentOn Tandvård
    Jättenöjd patient!!
    Kommer definitivt fortsätta gå till tandläkaren Maja. Supertrevlig, proffesionell, nogrann och otrolig duktig på sitt jobb. Hon fick mig att känna mig avslappnad och lugn och jag rekommenderar henne verkligen!
  • Janet T
    Janet T skrev om DentOn Tandvård
    Minsta stället jag har ngns varit till tandläkare på men allt annat bra. Väldigt trångt bara
  • Radovan M
    Radovan M skrev om DentOn Tandvård
    Efter många år av velande, och en hel del tandläkarskräck tog jag mig i kragen då smärtan inte gick att hålla ut med längre. Jag behövde göra en rotfyllning!

Jag blev riktigt glad när jag gick över till DentOn som patient och inte behandlades som ett löpandeband vara i någon fabrik.

Liten klinik med jättehärliga och trevliga tjejer som jobbar där. Plötsligt var man center av attention och alla var där för att göra detta så smärtfritt och trevligt som de bara kunde.

Jag behandlades av läkaren Maja Mickovic som tog sin tid och jag hade tid att andas ut, samla mod för att fortsätta.

Rekommenderar alla att lämna fabrikstandvården och gå över till DentOn som behandlar människor med tandproblem och inte något annat.

Service 10/10
    Bemötande 10/10
    Läkare 10/10

Rädsla Ja/Ja (fortfarande så låter de där jädrans maskinerna och alla nålar, men så bra människor som jobbar väger ändå mycket)
  • Ines I
    Ines I skrev om DentOn Tandvård
    Rekommenderar till alla , jätte nöjd kund och den viktigaste man känner sig trygg.
  • Carina S
    Carina S skrev om DentOn Tandvård
    Trevlig personal och fräscha lokaler. Har varit kund i 3 år. Rekommenderas
  • Elle-kari I
    Elle-kari I skrev om DentOn Tandvård
    Jag sökte tandvård hos DentOn på grund av parodontit, då jag blivit rekommenderad av en kollega.
    Jag upplever att jag fått ett vänligt och professionellt bemötande från första stund.
    Man hjälpte mig att ta ut en tand som var infekterad och höll på att falla ut.
    Man hjälpte mig också att laga en trasig tand.

Min tandläkre tog tillvara på den tand som hon tog ut och skapade av den en tillfällig "löstand".
  • Sozi B
    Sozi B skrev om DentOn Tandvård
    professionellt utförd tandvård och väldigt trevliga. rekommenderar varmt
  • Åsa M
    Åsa M skrev om DentOn Tandvård
    Jag uppsökte företaget på rekommendationer och tycker att mina höga förväntningar verkligen infriades. Mycket trevligt och professionellt bemötande och omhändertagande. Jag rekommenderar gärna andra att besöka företaget!
  • Catharina N
    Catharina N skrev om DentOn Tandvård
    Professionellt och vänligt
    Jag fick en akuttid trots att det var precis för semestern
  • Ellen P
    Ellen P skrev om DentOn Tandvård
    Tandblekningen motsvarade inte mina förväntningar, trots att de var ganska lågt ställda
    2016-07-08 DentOn Tandvård svarar Ellen P
    Hej Ellen, tråkigt att tandblekningen inte blev som du hade tänkt dig. Och som du skriver: vi har varit "lågt ställda" att det inte kommer fungera så bra på dig med de förutsättningarna som du hade på dina tänder. Trots det ville du försöka. I de flesta fall fungerar bleking utmärkt men i vissa fall är det mer tveksamt att det kommer fungera, som i ditt, vilket vi förklarade innan. Hoppas att de blev lite vitare i alla fall. Mvh. Natalie
  • Osman Hassan A
    Osman Hassan A skrev om DentOn Tandvård
    Mycket nöjd av behandlingar jag har fått!
    Bra personalternativ med bra bemötande!
  • Celic D

MVH
    Dragan
  • Vuckovic D
    Vuckovic D skrev om DentOn Tandvård
    Väldigt kunning tandläkare, trevlig bemötande
  • Richnau A
    Richnau A skrev om DentOn Tandvård
    Bra service, trevligt bemötande och professionellt utförd tandvård.
  • Radulka P
    Radulka P skrev om DentOn Tandvård
    Jag blev rekommenderad till DentOn Tandvård av några vänner som redan gått hos de i ett par år och varit super nöjda. Tänkte att denna gång väljer jag tandläkare på rekommendation då jag sen tidigare har mycket dålig erfarenhet av tandläkare som saknat moral, etik och som ville utnyttja dig som patient snarare än hjälpa dig.
    Jag fick förtroende för denna klinik och personal direkt! De är ärliga, de vill inte tjäna pengar på dig, väljer ej dyra behandlingar utan snarare avvärjer dig från onödiga behandlingar som någon annan tandläkare hade tvingat på dig. Alltid lätt att få tid och trots min tandvårdsrädsla som andra tandläkare gett mig genom åren går jag mer än gärna dit.
    Tänk om jag hade sådan tandläkare tidigare, som förklarar hur jag bäst sköter mina tänder och hur och var jag ska förbättra munhygienen, en som bryr sig om sina patienter, då hade jag haft färre konstruktioner i munnen samt inte varit tandvårdsrädd.
    Har rekommenderat de till alla nära och kära och härmed till alla som läser här.
    Trogen patient nu i snart 3 år.
  • Ximena A
    Ximena A skrev om DentOn Tandvård
    Trevligt mottagande, känns tryggt o pålitligt. Bra tips jag inte fått tidigare. rekommenderas varmt
  • Ivana K
    Ivana K skrev om DentOn Tandvård
    Väldigt professionell och modernt mottagning! Natalie är verkligen en kunnig tandläkare. Jag fick hjälp med flera tänder. Med ena tand hade jag mycket problem i flera år. Hon hittade vad som var fel direkt (resultat av en mindre kunnig tidigare tandläkare) och fixade den. Jag skulle verkligen rekommendera Denton Tandvård.
  • Susanne H
    Susanne H skrev om DentOn Tandvård
    Seriös klinik, trevligt bemötande samt professionell behandling. Mina varmaste rekommendationer.
  • Marie I
    Marie I skrev om DentOn Tandvård
    Bästa tandläkaren jag någonsin varit hos! Väldigt noggrann och professionell. Haft tandläkarskräck sedan jag var liten, men Nathalie är väldigt pedagogisk och lotsar en varsamt genom behandlingen. Så glad över att jag har hittat denna klinik! Med vänlig hälsning, Marie Isaksson
  • Johanna H
    Johanna H skrev om DentOn Tandvård
    Trevlig och proffsig tandvård!
  • Hanna F
    Hanna F skrev om DentOn Tandvård
    Jag är en riktigt besvärlig kund, livrädd för tandläkaren. Men med Nathalie som tandläkare känner jag mig så trygg och rädslan är nästan borta. Här fixas både hål men även det estetiska.
  • Daria B
    Daria B skrev om DentOn Tandvård
    Mycket professionell tandläkare !!!
  • Babak V
    Babak V skrev om DentOn Tandvård
    proffsiga, kunniga och ärliga. Jätte bra service.
  • Anders L
    Anders L skrev om DentOn Tandvård
    Jag har gått några år hos företaget. Har behandlats för främst tandsten (som jag behöver ta bort två gånger om året) samt genomgång av tänder och tidigare lagningar t ex en brygga jag har. Bemötandet har varit mycket positivt trots att jag ibland behövt ställa in möten med kort varsel.
  • Mirjana M
    Mirjana M skrev om DentOn Tandvård
    Jätte duktig och trevlig personal! Lite svart att hitta tandläkare som man kan lita på,men dem rekommenderar jag verkligen!!!
    Mycket nöjd!
  • Maria C
    Maria C skrev om DentOn Tandvård
    Kunnig och väldigt socialt kompetent tandläkare!
  • Bojan S
    Bojan S skrev om DentOn Tandvård
    Jätte nöjd med min senaste besök. Väldigt trevligt och proffesionellt personal.
  • Victor S
    Victor S skrev om DentOn Tandvård
    My experience was quite good.
    All my questions were answered, I've got clear instructions & advice on what to do next and how a situation may develop.
  • Mattias N
    Mattias N skrev om DentOn Tandvård
    Natalie är en ovanlig tandläkare: hon besitter den perfekta kombinationen av kompetens, ärlighet och strategisk förmåga. Mina (visdoms)tänder har haft en förmåga att ändra positioner över tid, varför eventuella korrigerar måste ta hänsyn till detta. I stället för att bara dra ut dem, som City Dental tidigare föreslog, lade Natalie upp en plan som sedan genomfördes till perfektion. Betyget blir minst 5 av 5! /Mattias
  • Jennie B
    Jennie B skrev om DentOn Tandvård
    Jag är mycket nöjd med denton och kan verkligen rekommendera dom!
  • Nina L
    Nina L skrev om DentOn Tandvård
    Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Denton tandvård
  • Donna M
    Donna M skrev om DentOn Tandvård
    Fick ett otroligt trevligt och bra bemötande av företaget, de som arbetar där var otroligt snälla och omtänksamma, då jag tycker det är lite jobbigt att gå till tandläkaren. Rekommenderar starkt Denton Tandvård till andra!
  • Dwayne T
    Dwayne T skrev om DentOn Tandvård
    Excellent service, very modern office and facilities.
  • Ola J
    Ola J skrev om DentOn Tandvård
    Tandundersökning, kontroll, borttagande av tandsten. Utmärkt arbete
  • Emma L
    Emma L skrev om DentOn Tandvård
    Jag är jättenöjd.
    En av mina porslinskronor hade gått sönder vid en olycka och praktiken har hjälpt mig med allt från rekommendationer, kontakt med försäkringsbolag, kontakt med försäkringskassan och utfört behandlingen.

Bemötandet har varit väldigt trevligt och jag är supernöjd med resultatet.
  • Joseph B
    Joseph B skrev om DentOn Tandvård
    Great service and experience. Thanks!
  • Alexander G
    Alexander G skrev om DentOn Tandvård
    Toppen tandläkare med bra service och trevlig personal!
  • Biljana N
    Biljana N skrev om DentOn Tandvård
    Jag har varit hos DentOn Tandvård i några år nu och har alltid varit mycket nöjd med behandlingarna. Därför beslöt jag mig att även räta upp mina framtänder hos de. Och det stämmer att Inman Aligner verkligen funkar!!! Det tog endast 12 veckor att få det leendet jag alltid drömt om!!! Jag kunde inte tro att det skulle fungera så snabbt! TACK DentOn för att ni finns!
  • M
    M skrev om DentOn Tandvård
    Fantastisk upplevelse! En väldigt mysig klinik och jätte trevlig personal. Tandläkaren förklarar varje steg, man känner sig trygg och varmt bemött. De tar hand om patienterna i lugn och ro, utan stress. Jag och hela min familj är väldigt nöjda. En tandläkare för alla :)
  • Camilla B
    Camilla B skrev om DentOn Tandvård
    Första besöket hos Denton och fick ett trevligt bemötande. Mysig ljus lokal utan att kännas för sjukhusaktig. Är personligen en aning skraj för tandläkarbesöket men personalen var lugn och förklarade vad hon gjorde och besöket var över utan några bekymmer. Rekommenderas!
  • Christopher F
    Christopher F skrev om DentOn Tandvård
    Mycket bra. Enkelt att boka tid online. Bra bemötande. Rekommenderas.
  • Kristina M
    Kristina M skrev om DentOn Tandvård
    Vänligt bemötande. Natalie är väldigt kompetent hon jobbar lugnt och metodiskt. Jag kände mig lugn och omhändertagen. Ni som är tandvårdsrädda, gör ett besök på kliniken. Tack för en bra behandling! //Kristina Milovic
  • Jessica E
    Jessica E skrev om DentOn Tandvård
    Natalie hjälpte mig med porslinskronor på framtänderna. Det är en trevlig liten mottagning och man känner sig alltid väl omhändertagen! Har ingenting att klaga på. Otroligt duktig tandläkare!
  • Nedim H
    Nedim H skrev om DentOn Tandvård
    Professionel rådgivning och tandrensning. Utmärkt jobb!
  • Sarah R
    Sarah R skrev om DentOn Tandvård
    Trevliga personal, känns tryggt och bra. Hjälpsamma när man har svårt att boka en tid som passar.
  • Erkan E
    Erkan E skrev om DentOn Tandvård
    Dem är bästa! Aldrig jag har varit så mycket nöjd tack för bästa tjänsten!
  • Rosa B
    Rosa B skrev om DentOn Tandvård
    Last technical equipment and good competence of the dentist!

Gyllene Hästens Torg 9, 170 67 Solna