Alla kategorier Tandblekning Stockholms län Solna DentOn Tandvård

DentOn Tandvård

Gyllene Hästens Torg 9, 170 67 Solna — Visa karta

Välkommen till oss på DentOn Tandvård!

Vi är ett litet välutbildat team som ständigt uppdateras för att följa det senaste inom tandläkarbranschen. Vår klinik är liten med en lugn och familjär stämning och här erbjuder vi högkvalitativ, professionell, prisvärd och trygg tandvård. Inga frågor är udda och vi tar oss alltid tid att lyssna på dina önskemål.

Vi har god vana av tandvårdsrädsla men även estetik i form av till exempel kronor eller estetisk tandreglering. Vi pratar svenska, engelska, tyska, spanska, bosniska, serbiska, kroatiska och polska.
Mån: 08:00-17:00
Tis: 12:00-20:00
Ons-Tor: 08:00-15:30
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 298 kunder tycker om DentOn Tandvård

• 2019-06-25

Zahi K skrev om DentOn Tandvård
    The Team is both professional and kind; my expectations have been met. Läs mer
  • 2019-06-24

Nenad A skrev om DentOn Tandvård
    På DentOn gör dom det lilla extra. Läs mer
  • Vojo K

2019-06-21

Vojo K skrev om DentOn Tandvård
    Det var allt Okej,bra service,bra bemötande av personal som är duktiga på sin jobb Läs mer
  • 2019-06-20

Anna C skrev om DentOn Tandvård
    Väldigt professionellt bemötande och behandling. Mycket trevligt lugn och engagerad personal med höga kompetenser.Otroligt lyhörd och omtänksam . Här är man trygg som patient.AnnaC Läs mer
  • 2019-06-20

Anita K skrev om DentOn Tandvård
    Jätte duktiga och bra service. Läs mer
  • 2019-06-19

George D skrev om DentOn Tandvård
    Fint bemötande fint jobb inga anmärkningar Läs mer
  • 2019-06-19

Vida J skrev om DentOn Tandvård
    Det bästa med dentOn är att dom har mycke bra kunskap och det bästa bemötande som jag ha upplevt i detta land Läs mer
  • Katarina G

2019-06-18

Katarina G skrev om DentOn Tandvård
    Det har varit mitt första besök och jag är mycket nöjd. Skulle rekommendera andra som jag redan har gjort. Bemötande var jätte bra. Professionell, hjälpsam. Jag är mycket nöjd och kommer att fortsätta. Läs mer
  • 2019-06-18

Anton H skrev om DentOn Tandvård
    Otroligt lyhörd och omtänksam personal som arbetade mycket lugnt, metodiskt och professionellt.

Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2019-06-18

Emil S skrev om DentOn Tandvård
    Väldigt proffesionella och pedagogiska. Har haft tandläkarskräck sen många år tillbaka och talade om detta innan, så dem tog det väldigt lugnt och förklarade hela tiden vad som gjordes. Vet inte om skräcken är botad, men dem gjorde ett så pass bra jobb att jag gärna återkommer till dem. Läs mer
  • 2019-05-29

skrev om DentOn Tandvård
    Tandläkare med hög kompetens och tillgänglighet. Mycket trevlig och engagerad personal. Har kvällstider vilket var en fördel. Läs mer
  • 2019-05-15

Borgvall J skrev om DentOn Tandvård
    Proffsigt bemötande & behandling! Det märks att dom brinner för det dom gör :) Läs mer
  • 2019-05-12

Prodanovic I skrev om DentOn Tandvård
    Really pleasant experience for someone who is afraid of dentist and really kind personnel. Very professional service. Läs mer
  • 2019-05-11

Hägglund O skrev om DentOn Tandvård
    Bra bemötande och proffsiga tandläkare. Mycket bra! Läs mer
  • 2019-05-11

Thorsson J skrev om DentOn Tandvård
    Grymt trevliga och effektiva. :) Läs mer

Konieczna W skrev om DentOn Tandvård
    Jag är mycket nöjd med DentOn tandvård . Natalie min tandläkare är mycket duktig och proffsig och som jag varmt kan rekommendera till andra Läs mer

Wiklund A skrev om DentOn Tandvård
    Alltid trevligt bemötande och proffsiga behandlar. Läs mer

Skogsberg P skrev om DentOn Tandvård
    Proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Tuire V

2019-03-11

Tuire V skrev om DentOn Tandvård
    Tandläkar- och tandhygienistundersökningar som överträffade mina förväntningar. Snabba och vänliga svar då jag bokade min tid (uppskattade att jag kunde fixa allt på kvällen utan att behöva ta ledigt från jobbet) och på plats då väldigt trevlig stämning och proffsiga undersökningar inkl. bra tips. Jag blir definitivt en stammis : ) Läs mer
  • Alexei D

2019-03-11

Alexei D skrev om DentOn Tandvård
    Natalia är en grym specialist! Har varit hos en mängd olika tandläkare tidigare men har aldrig fått lika bra diagnostisering som hos Natalia. Hennes råd och tips har redan gett positiva effekter för mina tandbesvär. Kan bara varmt rekommendera den här kliniken och Natalia. Läs mer
  • 2019-03-11

Emma K skrev om DentOn Tandvård
    Jag har gjort många olika saker hos DentOn. Då jag under flera år undvikit att gå till tandläkare då jag har lite tandläkarskräck + att jag alltid känt mig ganska dåligt behandlad så behövde jag göra en del saker.
    Ingen av gångerna har jag känt mig dåligt behandlad eller uppläxad vilket i mitt fall är väldigt skönt. Jag känner mig alltid väldigt välkommen och fått mycket bra tips och råd. Kan enbart rekommendera dem! Läs mer
  • 2019-03-11

Katrin P skrev om DentOn Tandvård
    Alltid kanonmötande hos Dent On Läs mer
  • Kaushik T

2019-03-10

Kaushik T skrev om DentOn Tandvård
    Proffsigt och kunnigt bemötande. Min tandläkare Maja var utomordentlig! 👍😊 Läs mer
  • 2019-03-09

Nikola T skrev om DentOn Tandvård
    Professionalism i högsta rang! Läs mer
  • Jelena R

Aleksandra P skrev om DentOn Tandvård
    Alltid trevliga, glada och bästa tandvården i Stockholm. Läs mer
  • 2019-02-10

Vera F skrev om DentOn Tandvård
    Har alltid varit rädd för tandläkaren, men sedan fick jag tips av en kompis att gå till Natalia.
    Ända sen jag började hos henne har jag på varje besök gått dit med ett lugn i kroppen.
    Jag skulle kunna rekomendera alla att gå till Natalia. Läs mer
  • Per H

2019-02-07

Per H skrev om DentOn Tandvård
    Lagade en tand. Hon är sjukt duktig. Grejar lite, kollar om det räcker, grejar lite till. Små ingrepp så det blir så lite som möjligt. Tror borrningen tog typ 2-3 minut i små korta sekvenser. Allting tog typ 25 min. Väldigt duktig och professionell. Läs mer
  • 2019-02-05

Sanjin K skrev om DentOn Tandvård
    Mycket proffsig ,duktig och kompetanta tandläkare med väldigt bra bedömande . Varmt rekomenderat Läs mer
  • Martin E

2019-02-04

Martin E skrev om DentOn Tandvård
    Renoverat hela käften fått protes.
    Underbar personal. Läs mer

Elisabeth Ö skrev om DentOn Tandvård
    Väldigt duktig tandläkare som alltid får en att känna sig trygg och nöjd. Alltid lika trevligt bemötande. Skulle varmt rekommendera. Läs mer

Anna W skrev om DentOn Tandvård
    Både tandläkaren och tandhygienisten var mycket trevliga och verkade kunna sina grejer. Tandhygienisten rensade tandsten med varsam hand och båda två gav bra tips för just mig angående tandvård. Läs mer

Sladjana T skrev om DentOn Tandvård
    Great atmosphere and great personal.. Läs mer

Goran I skrev om DentOn Tandvård
    I recommend this dentists. Im very satisfied with them😀 Läs mer

Jon P skrev om DentOn Tandvård
    Trevlig personal som kan det med service. Läs mer
  • Jenny S

2019-02-01

Jenny S skrev om DentOn Tandvård
    Har gått hos Denton ett tag nu (utdragning av tand, lagning av tänder, putsning av tänder osv) och har alltid fått proffsigt och personligt bemötande alltid med kunden i fokus. Rekommenderar verkligen. Läs mer

Anna S skrev om DentOn Tandvård
    En otroligt proffsig tandläkare. Noggrann och säker. Läs mer

Anna T skrev om DentOn Tandvård
    Noggrann och lyhörd tandläkare Läs mer
  • 2019-01-03

Vedran M skrev om DentOn Tandvård
    Bästa rekommendationer till Denton och tandläkare Natalija! Super modern klinik och toppen bemötande samt vård på alla sätt. Mycket professionell. Läs mer
  • Evelyn W

2018-12-04

Evelyn W skrev om DentOn Tandvård
    Så otroligt bra tandläkare! Den bästa jag varit hos! Så professionell, vänlig och mån om sina kunder. Hade inte varit hos tandläkare på över två år pga graviditet och småbarnsår, har ganska dålig kvalitet och hade flera hål och början på tandlossning när jag kom hit. Vi gjorde tillsammans upp n plan för att laga och rädda mina tänder. Fick otroligt bra hjälp, och möts alltid med ett leende! Rekommenderar alla att komma hit! Läs mer
  • 2018-11-17

Ulrika Å skrev om DentOn Tandvård
    Jag kom som ny patient och gjorde en undersökning. Jag hade en tid haft problem med spända käkar och huvudvärk.
    Dem tog ett avtryck av mina tänder och nu väntar jag på en bettskena.
    Upplevde besöket som positivt, de var lugna, glada, profissionella och jag kände mig väldigt trygg.
    Kan varmt rekommendera DentOn Tandvård till andra 😁 Läs mer
  • 2018-11-13

Ivana A skrev om DentOn Tandvård
    Jag blev mycket trevligt bemött av tandläkaren och är jätte nöjd med hjälpen jag fick. Hela besöket och resultatet av behandlingen överträffade mina förväntningar. Det var första gången jag var där och jag kommer definitivt att fortsätta gå till DentOn för att jag vill inte att vem som helst ska ta hand om mina tänder. Läs mer
  • Sofie H

2018-11-12

Sofie H skrev om DentOn Tandvård
    Ett jättebra litet team! Känner mig trygg och säker. Rekommenderar verkligen, speciellt om du tycker det är lite jobbigt att gå till tandläkaren. Här känner du dig trygg och lugn! Läs mer
  • 2018-11-07

Kathrin W skrev om DentOn Tandvård
    Känner mig väldigt bra omhändertagen vid varenda besök. Läs mer
  • Maja S

2018-10-20

Maja S skrev om DentOn Tandvård
    Ni är helt fantastiska! Jag är så glad att jag har bokat besök hos er. Jag blev behandlat snabbt, proffsigt och helt utan smärta. Ni räddade min tand, som jag trodde inte att det går att rädda! Nu har jag bokat tid hos er igen och första gången i mitt liv är jag lugn och inte stressad inför läkarbesök. Ni är underbara. Läs mer
  • 2018-10-19

Miroslav T skrev om DentOn Tandvård
    Trevlig personal som gör bra sitt jobb Läs mer
  • 2018-10-19

Theodor M skrev om DentOn Tandvård
    Kan starkt rekommendera DentOn!!!
    Ett professionellt och seriöst företag. Läs mer
  • 2018-10-18

Naufal A skrev om DentOn Tandvård
    Trevlig personal som verkligen kan sitt jobb. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-10-17

Mats H skrev om DentOn Tandvård
    Trevligt och Professionelt bemötande.
    Lugn och harmonisk undersökning och behandling, Bra information om status och vad man ska tänka på och kanske göra bättre.
    Jag rekommenderar varmt Natalja Läs mer
  • 2018-10-17

Jonas A skrev om DentOn Tandvård
    Vänligt bemötande samt snabb och enkelt att få tid. ”Verktygen” tandläkaren användde kändes väldigt nya och proffsiga. Läs mer

Gyllene Hästens Torg 9, 170 67 Solna