DentOn Tandvård

DentOn Tandvård

www.dentontandvard.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till oss på DentOn Tandvård! Vi är ett litet välutbildat team som ständigt uppdateras för att följa det senaste inom tandläkarbranschen. Vår klinik är mysig med en lugn och familjär stämning och här erbjuder vi högkvalitativ, professionell, prisvärd och trygg tandvård. Inga frågor är udda och vi tar oss alltid tid...

537 omdömen om DentOn Tandvård

Sedan starten hos Reco 2015

Mirtha M
Skrev om DentOn Tandvård

Hej! Jag har stor förtroende för min tandläkaren. Hon är ansvarsfull, svarar också respektfullt på mina frågor och dessutom är hon vänligt och tydligt. Det gör att jag litar på henne.

Richard Nils S
Skrev om DentOn Tandvård

Bra vård, information och smidig bokning. Mycket trevlig personal.

Rebecka S
Skrev om DentOn Tandvård

Trevligt bemötande, bra service.

Rolf A
Skrev om DentOn Tandvård

Det känns tryggt att gå till DentOn

Sandra V
Skrev om DentOn Tandvård

Fantastisk klinik, extraordinär behandling ! Aldrig känt mig så ren i munnen efter ett tandläkarbesök. Drog även ut min visdomstand, gick på nolltid och helt smärtfritt, tandläkare Natalie är verkligen lätt på handen! Tandsköterska Marta är också vänlig och trevlig! Kommer aldrig att byta tandläkare! :)

Sarah R
Skrev om DentOn Tandvård

Friendly and knowledgeable, always good service!

Ljiljana V
Skrev om DentOn Tandvård

Så nöjd och trygg rekommenderar varmt!

Ljiljana C
Skrev om DentOn Tandvård

I have amazing dentist at denton and her name is natali. She is the best dentist that I have in my whole life and I can say that I change a lot of them before I find her. Bat she is the best !

Charlotta L
Skrev om DentOn Tandvård

Bra bemött och bra informerad om olika alternativ.

Valentina S
Skrev om DentOn Tandvård

jah har varit patient hos DentOn sedan start och vill inte byta tandläkare! Altid professionellt bemötande, men även personligt. Alla ingrepp och kontroller beskrivs väl så att man förstår.

Eva O
Skrev om DentOn Tandvård

Proffsigt och trevligt på samma gång!

Saadia A
Skrev om DentOn Tandvård

Would recommend it to anyone if they have a dental issue.

Kathrin W
Skrev om DentOn Tandvård

Alltid proffsiga och trevliga.

Isabelle M
Skrev om DentOn Tandvård

Professionell, noggrann och seriös tandläkare som jag kan varmt rekommendera

Maria C
Skrev om DentOn Tandvård

Fantastisk upplevelse varje gång. Jag har haft en tandläkarskräck som Nathalie hållit på och botat och det känns bättre för varje gång jag sätter mig i tandläkarstol.

Annica F
Skrev om DentOn Tandvård

Har gått länge på Denton. Alltid fått ett personligt och proffsigt omhändertagande, och Natalie är väldigt kunnig och duktig. Känner mig mycket trygg med min tandläkare.

Kaushik T
Skrev om DentOn Tandvård

Professionellt med också personligt mottagande. Fina lokaler och bra läge..

Essam R
Skrev om DentOn Tandvård

Always a warm welcome, feeling safe in the hands of professional dentist, I even slept during one of my visits. They try to help in all situations when you need them, once I leave the clinic, I feel happy and content

Filip N
Skrev om DentOn Tandvård

Väldigt bra och glada tandläkare med gott bemötande och kunskap! De vill verkligen ens bästa om våra tänder.

Karin J
Skrev om DentOn Tandvård

Alltid nöjd efter ett besök hos tandhygienisten.

Gabriel K
Skrev om DentOn Tandvård

Bryr sig om sina kunder och arbetar med ett högt angagemang

Marcus B
Skrev om DentOn Tandvård

Mycket bra bemötande i samband med akuta tandproblem!

Ahmed K
Skrev om DentOn Tandvård

Blir bemött på bästa sätt. Enkelt att boka tid och blir snabbt uppringd. Tandvård erbjuds med ett helhetsperspektiv och med fokus på förebyggande vård. Det blir svårt för mig att byta tandläkare när jag blir så väl omhändertagen.

Wanja N
Skrev om DentOn Tandvård

Jag går på årlig kontroll av mina tänder hos DentOn. Jag blir bra bemött och kan lita på att jag får den bästa behandlingen för mina tänder. Har bara gott att säga om kliniken och de som arbetar där..

Svar från DentOn Tandvård

Bästa Wanja! Vi är glada att vi har haft dig som patient i många år nu. Tack för ditt omdöme och vi ses framöver! En fin helg, önskar vi dig!/ DentOn Tandvård

Penka K
Skrev om DentOn Tandvård

Hatar att gå till tandläkare. Det ända som gör besöket mindre plågsamt är att träffa Natalie. Hon är trevlig, lätt på handen, kompetent och mänsklig. Rekommenderar henne varmt som tandläkare! Tack Natalie! Peppa

Svar från DentOn Tandvård

Hej Peppa! Stort tack att du ville skriva något. Jag vet att du inte gillar att gå till tandläkaren och därför försöker vi alltid på DentOn att göra ditt besök hos oss så angenämt som det bara går. Hoppas att du även fortsättningsvis upplever så om inte ännu bättre. Hej så länge!/ Natalie

Radan M
Skrev om DentOn Tandvård

DentOnTandvård är bästa tandklinik och bästa tandläkare jag besökt med jätte stor förtroende från mig.Kliniken var alltid otroligt ren och välutrustad.Natalie gjörde alla mina tandbehandlingar smärtfri och bekväm.Hon är jätte skicligt,noggrann och proffsigt tandläkare. Fick alltid en tydlig och bra förklaring av åtgärderna för alla mina behandlingar.Dessutom har de också en väldigt bra,mycket kunnig och proffsig tandhygienist.Jag är mycket nöjd med mina friska tänder.Starkt rekommenderas till alla som behöver bästa tandvård.

Svar från DentOn Tandvård

Hej Radan, Vi är tacksamma för de fina orden och ditt förtroende för DentOn Tandvård. Vårt mål är alltid att få våra patienter att bli delaktiga i deras munhälsa och att de tar åt sig råd och tips från oss, vilket glädjer oss att du har gjort och därmed tar hand om dina tänder på bästa sätt, vilket kräver väldigt lite underhåll från oss. Grattis till ditt engangemang när det gäller friska tänder! Hälsningar, din DentOn Tandvård team

Ana M
Skrev om DentOn Tandvård

Jättetrevligt plats och bemötande personal. Varmt rekommenderar.

Tack Ana! Vi uppskattar ditt omdöme. Hjärtliga hälsningar, DentOn

Dimitrije R
Skrev om DentOn Tandvård

Best experience at DentOn Dentistry. I have been a customer for years and have never regretted it! Very professional service and friendly staff.

Svar från DentOn Tandvård

Thank you for your kind words! We are happy to have you as our patient!/ Natalie

Jelena M
Skrev om DentOn Tandvård

Rekommenderar varmt! Trevlig och professionell tandläkare Natalie och i övrigt välkomnande bemötande av resten av personalen.

Shapoor A
Skrev om DentOn Tandvård

Mycket väl bemötande och behandlingen startade precis i avtalad tid utan onödig väntan. Mycket kunnig tandläkare. rekommenderas.

Ola H
Skrev om DentOn Tandvård

Trevliga, bra service och tandvård!

Lidija P
Skrev om DentOn Tandvård

Otroligt kunniga, duktiga och proffsiga. Tack, Denton, för en ny tand som är utmärkt!

Svar från DentOn Tandvård

Hej, Vad kul att din nya tand funkar så bra. Tack själv för förtroendet.

Christopher F
Skrev om DentOn Tandvård

Bra tandvård! +10år som patient, mycket bra!

Svar från DentOn Tandvård

Vi kör +10 år till!!! Glada att ha dig så länge som vår patient!

John Oskar T
Skrev om DentOn Tandvård

Bästa tandläkaren jag upplevt!

Svar från DentOn Tandvård

Tack John, vi blir så glada att du känner så!

Mats H
Skrev om DentOn Tandvård

Bra service och trevligt bemötande. Exemplarisk /proffsig vård. Jag kan varmt rekommendera Dent-on

Svar från DentOn Tandvård

Vi tackar! Även fortsättningsvis ska vi sträva efter att erbjuda proffsig vård.

Zeljka S
Skrev om DentOn Tandvård

An intimate clinique with highly skilled personnel. Always great advice and timely service. I feel that I am in safe hands. My mouth health improved in general as I am taking now my regular treatments.

Thank you dear Zeljka. See you on your regular visits👍🏻

Karin G

Bra bemötande, professionellt.

Anna M
Skrev om DentOn Tandvård

Blev bra och vänligt bemött. De är ett kompetent och trevligt gäng. Fick hjälp med det jag behövt.

Bosse L
Skrev om DentOn Tandvård

Mycket bra tandvård och kunniga tandläkare

Svar från DentOn Tandvård

Tack för de orden, vi gör vårt bästa!

Annika H
Skrev om DentOn Tandvård

Jag kan varmt rekommendera Natalie! Hon har varit min tandläkare i 10 år. Hon är skicklig, omsorgsfull och noggrann. Hon ger också tips och råd och pepp hur jag ska sköta min munhälsa. Så jag är super-nöjd! Tack DentOn!

Svar från DentOn Tandvård

Tack Annika för att du tog dig tid att svara, det uppskattar vi verkligen. Efter så många år hos mig, så har vi utvecklat en väldigt fin och nära relation, jag hoppas att det fortsätter så även nästkommande 10-20 år :)

Jelena B
Skrev om DentOn Tandvård

Earlier this year I found myself in an unexpectedly unpleasant and suddenly very complicated situation when it comes to my dental health. Now I consider myself very lucky for getting a recommendation for DentOn at that point. Their high expertise and warm, yet professional approach made everything so much easier. I used to have a big fear in the chair, but not anymore. Thanks, girls!

Svar från DentOn Tandvård

Thank you Jelena! Always a bit extra happy when we manage for a patient to turn the dental experience 180 degrees! And get your smile back :)

Vilma L
Skrev om DentOn Tandvård

Jag gick dit för att få råd om tandreglering, personalen var extremt trevlig och det kändes som om dem verkligen brydde sig om mig och mina tänder och inte bara om att göra en snabb affär och tjäna pengar. Kommer definitivt besöka igen!

Svar från DentOn Tandvård

Hej Vilma, Vi brinner för vårt yrke som är omhändertagande och hjälpande och därmed ser vad som är bäst för JUST dig.

Katrine P
Skrev om DentOn Tandvård

Bästa tandläkaren!! Har gått hos Natalie sedan dom öppnade för 10 år sedan. Har alltid haft skräck för tandläkare men hos henne känner jag mig trygg. Rekommenderas varmt!

Svar från DentOn Tandvård

Tack Katrine! Du själv är jätte trevlig så vi ser fram emot att ha dig kvar som patient i minst 10 år till!🤗

Filip S
Skrev om DentOn Tandvård

Bästa tandläkaren hittills! Jag var bemött med bra kvalité, bra pris och en jättetrevlig undersökning.

Shena J
Skrev om DentOn Tandvård

Väldigt fin bemötande, väldigt duktig tandläkaren, väldigt bra undersökning, jag är jätte nöjd. Shena shafik

Vladimir B
Skrev om DentOn Tandvård

Jag besökte nyligen Dr. Natalies tandklinik och hade en fantastisk upplevelse. Personalen var vänlig, professionell och uppmärksam. Dr. Natalies expertis och mjuka handlag gjorde min tandbehandling smärtfri och bekväm. Kliniken var otroligt ren och välutrustad. Jag rekommenderar starkt Dr. Natalie för förstklassig tandvård!

Predrag P
Skrev om DentOn Tandvård

Jag har gått hos DentOn i 10 år nu och alltid känt mig bra bemött: från bokning av min tid till mötet med tandsköterskan och tandhygienisten och inte minst av tandläkaren. De tar väl hand om mig och mina tänder, känner mig trygg! Rekommenderas varmt!

Sirirat C
Skrev om DentOn Tandvård

Recommend 5⭐️ I’m scare of dentist but they are very kind and professional. They know how to tell me to let go of stress (because I’m super scared XD ) and feel more comfortable. They plan super good also explain about what they are doing.

Dijana J
Skrev om DentOn Tandvård

Fantastiskt bemötande och kunnig personal!

Rickard L
Skrev om DentOn Tandvård

Liten lokal, men trevlig och kunnig personal. 👍🏻 Kommer ifrån en person som inte tycker om att gå till tandläkare.