Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Solna DentOn Tandvård

DentOn Tandvård

Gyllene Hästens Torg 9, 170 67 Solna — Visa karta

Välkommen till oss på DentOn Tandvård!

Vi är ett litet välutbildat team som ständigt uppdateras för att följa det senaste inom tandläkarbranschen. Vår klinik är liten med en lugn och familjär stämning och här erbjuder vi högkvalitativ, professionell, prisvärd och trygg tandvård. Inga frågor är udda och vi tar oss alltid tid att lyssna på dina önskemål.

Vi har god vana av tandvårdsrädsla men även estetik i form av till exempel kronor eller estetisk tandreglering. Vi pratar svenska, engelska, tyska, spanska, bosniska, serbiska, kroatiska och polska.
Mån: 08:00-19:00
Tis: 08:00-20:00
Ons-Tor: 08:00-15:30
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 232 kunder tycker om DentOn Tandvård

• Sabrina C
    Sabrina C skrev om DentOn Tandvård
    Väldigt trevligt bemötande, de hjälper med tandläkarskräck, duktig personal som föklarar hur allt går till och svarar på alla eventuella frågor. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Goran S
    Goran S skrev om DentOn Tandvård
    Väldigt bra bemötande känns tryggt med deras arbete. Läs mer
  • Pauline R
    Pauline R skrev om DentOn Tandvård
    Jag blev väldigt trevligt bemött på denton, mycket trevlig personal, fräsch och fin lokal! Är jag supernöjd med min upplevelse hos denton och kommer hädanefter att fortsätta åka dit. Läs mer
  • Peter F
    Peter F skrev om DentOn Tandvård
    Undersökning av tänderna.
    Proffsig och trevlig personal.
    Återkopplar vid nästa kontroll.
    Rekommenderar DentOn Tandvård Läs mer
  • Teresa P
    Teresa P skrev om DentOn Tandvård
    Det var perfekt från första mötet och så fortsätter det med samma perfektion. Läs mer
  • Gabriella Y
    Alltid trevligt bemötande.
    Bra arbete . Läs mer
  • Malin W
    Malin W skrev om DentOn Tandvård
    Fantastisk personal och jätte duktiga på sitt yrke! Läs mer
  • Mikael L
    Mikael L skrev om DentOn Tandvård
    Trevligt bemötande vid både bokning och undersökning. Läs mer
  • Natalia J
    Natalia J skrev om DentOn Tandvård
    Fast jag i princip hatar allt som har med tandläkare att göra - extrem tandläkarskräck - kan Natalie göra att jag återkommer varje gång (läs väldigt många gånger per år). Bra personlig bemötande - tack. Läs mer
  • Mikael
    Mikael skrev om DentOn Tandvård
    Måste verkligen rekommendera DentOn till alla! Jag har grov tandläkarskräck men när jag besöker kliniken så har jag aldrig blivit besviken, oerhört kunniga, lugna, ansvarsfulla och duktiga. Tack! Läs mer
  • Niklas S
    Niklas S skrev om DentOn Tandvård
    Fantastisk tandläkarpraktik i trevliga lokaler. Rekommenderas för dig som har tandläkarskräck. Gjorde en rotfyllning helt utan smärta. Maja är mycket kompetent och förklarande vid ingrepp. Läs mer
  • Danijela  G
    Danijela G skrev om DentOn Tandvård
    Den bästa personal...
    Simple the best Läs mer
  • Camilla B
    Camilla B skrev om DentOn Tandvård
    Mycket professionella, trevligt bemötande.
    Gav bra information under hela behandlingen och var lyhörda för mina behov och önskemål.
    Korrigerade framtänderna med Inman Aligner och är jättenöjd med det snabba resultatet.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Ahmed H
    Ahmed H skrev om DentOn Tandvård
    Mycket bra bemötande och trevliga tandläkaren. Jag rekommenderar starkt. Läs mer
  • Goran H
    Goran H skrev om DentOn Tandvård
    Tandläkare besök är alltid obekväm. Men jag kände att jag var i bra händerna. Verkligen bra mottagandet och professionell hjälp. Läs mer
  • Richard M
    Richard M skrev om DentOn Tandvård
    Snabbt och smidigt - både rengöring och undersökning i ett. Trevligt ställe! Läs mer
  • Jenny M
    Jenny M skrev om DentOn Tandvård
    Trevlig personal och bra tandvård! Läs mer
  • Sila Ö
    Sila Ö skrev om DentOn Tandvård
    Ok här kommer ett långt inlägg:
    Sedan några år tillbaka har jag kollat upp olika metoder för att få raka tänder snabbt, helst så osynligt som möjligt och till ett överkomligt pris. I början på året bestämde jag mig för att hitta en bra tandläkare som kan berätta vad mina tandregleringsalternativ är och en som jag känner mig trygg hos. Efter några konsultationsbesök hos olika tandläkare i Stockholm bokade jag en tid hos Denton Tandvård (trots att kliniken geografiskt sett inte var det bästa alternativet för mig, men jag gick på toppen rekommendationerna här på reco.se). Natalie, ägare/tandläkare på kliniken, föreslog ClearSmile Aligner för mig. Jag tyckte det lät som ett superbra alternativ och jag var nöjd med prisförslaget. Det som lockade med ClearSmile Aligner var att denna metod är i princip osynlig och skonsam mot tänderna. Och det som lockade med Denton Tandvård var ett förtroendeingivande intryck.
    Nu i efterhand kan jag säga att det var helt rätt beslut. ClearSmile Aligner var precis som det utlovas i princip osynlig och tandreglering nästan helt utan smärta. Jag fick 15 skenor var för över- och underkäke. Varje skena använder man i en vecka. Det var verkligen inte många som märkte att jag hade skenor i munnen i 4-5 månader! Och Denton var som jag förmodade tillförlitliga och professionella.
    Saker att vara beredd på är att du ska ha på dig skenorna i stort sett hela tiden förutom när du äter, och det får du vara snabb med. Du ska kunna ta dig till tandläkaren ofta (ungefär en gång i veckan de första veckorna) för slipning mellan tänderna så att de har plats att flytta på sig. Efter den första tiden blir det dock färre besök hos tandläkaren. Förutom detta går det väldigt snabbt tills man nästan känner sig naken utan skenorna i munnen. Hos Denton Tandvård var det heller inga problem att få en tid för justering eller slipning när det var dags att byta skenor. Detta var superbra då behandlingen annars kan dra ut på tiden. Och man känner sig alltid lika välkommen av gänget på kliniken.
    Det som var allra viktigast för mig var att jag kände att Natalie och Ana Maria var med mig på ”min resa” och de brydde sig verkligen om hur det går och hur det känns. Natalie var mycket mån om att resultatet blir så bra som möjligt. Och jag är jättenöjd med resultatet.
    Efter att i ett halvår sprungit in och ut på denna klinik kan jag med gott samvete rekommendera alla som funderar på att räta ut tänderna snabbt och smidigt att gå hit. Det blir 5 stjärnor från mig för både resultat och bemötande! Fräscha och mysiga lokaler också. Läs mer
  • Diana L
    Diana L skrev om DentOn Tandvård
    Mycket professionellt och vänligt kundbemötande! Läs mer
  • Jenny M
    Jenny M skrev om DentOn Tandvård
    Mycket nöjd med bemötandet, service och tandvård! Läs mer
  • Bahget M
    Bahget M skrev om DentOn Tandvård
    Jag köpte en LetsDeal med fullständig tandsten och airflow behandling .

Deras airflow var trasig tyckte jag var dåligt att de inte informerade innan jag bokade för att det skulle ingå. Läs mer
    2017-12-14 DentOn Tandvård svarar Bahget M
    Hej!
    Det var inget som vi visste när du bokade din tid. Airflow i sig var inte trasig men lufttrycket just denna dag fungerade inte optimalt vilket riskerade att Airflow kunde "explodera" från kontakten pga. för högt tryck och kunna skada både dig och tandläkaren varför hon valde att inte använda den.
    Men både trycket och airflow fungerar utmärkt nu så du är jätte välkommen att höra av dig och boka en gratis rengöring. På det sättet kan vi kompensera dig. Ursäkta en gång till att du inte fick en optimal behandling denna dag, vilket vi annars eftersträvar.

Mvh. DentOn Tandvård
  • Anka S
    Anka S skrev om DentOn Tandvård
    Jag är väldigt nöjd med DentOn Tandvård! Det är alltid mysigt på kliniken med tända ljus, lugn musik och Nespresso kaffe när man väntar på sin tur så att jag känner ett lugn innan jag ens går in på behandling. Väl inne på behandlingsstolen så är jag alltid väl omhändertagen och tandläkaren ser till att mina behov blir tillgodosedda på bästa sätt. Det bästa är att jag aldrig känner någon smärta eller obehag! Tandläkaren är så lätt på handen!
    De pratar även 6 språk på kliniken.
    Helt fantastiskt! Läs mer
  • Kaafia A
    Kaafia A skrev om DentOn Tandvård
    Grym tandläkarklinik med jättebra service! Tandläkaren Natalie får en att känna sig i goda händer och är den bästa tandläkaren jag haft utav väldigt många . Rekommenderar verkligen Denton tandvård , de är fantastiska!
    Mvh//Kaafia Läs mer
  • Annika H
    Annika H skrev om DentOn Tandvård
    Hej! Jag är mycket nöjd med Denton tandvård. Natalie, min tandläkare, är mycket duktig, kunnig och proffsig och som jag varmt kan rekommendera till andra.
    Annika Lundström Läs mer
  • Eva J
    Eva J skrev om DentOn Tandvård
    Första besöket. Kontroll. Mycket trevligt bemötande och omhändertagande. Läs mer
  • Susanne S
    Susanne S skrev om DentOn Tandvård
    Bra bemötande och proffsig personal. Jag bytte ut två fyllningar, är är mycjet nöjd med resultatet. Tack☺☺ Läs mer
  • Essam R
    Essam R skrev om DentOn Tandvård
    It felt warm, and relaxing. Clever and effective dentist Läs mer
  • Stefani C
    Stefani C skrev om DentOn Tandvård
    Jättefint bemötande och otroligt duktiga tandläkare. Rekommenderar dem starkt!!!! Läs mer
  • Helena L
    Helena L skrev om DentOn Tandvård
    Var där för kostnadsfri konsultation och kommer att gå tillbaka dit! Kändes proffessionellt och bra bemötande! Läs mer
  • Tahero N
    Tahero N skrev om DentOn Tandvård
    Fantastisk service och kompetens ! Läs mer
  • Lotta M
    Lotta M skrev om DentOn Tandvård
    Nöjd med mina besök. Lätt att få tid som passar och kan ofta få fler saker gjorda samtidigt. Trevlig personal. Läs mer
  • Tiina R
    Tiina R skrev om DentOn Tandvård
    Trevligt och proffsig men ändå personligt bemötande och service. Läs mer
  • Kai B
    Kai B skrev om DentOn Tandvård
    Efter att ha väntat på min förutbestämda tid i en kvart, känns tandläkaren väldigt forcerad i utförandet av min behandling. Jag blev lovade ett kostnadsförslag inom en vecka,
    Det har nu nästan gått fyra veckor, utan att något kostnadsförslag kommit.
    Man blir inte sugen på att återkomma......

Kai Björck Läs mer
    2017-10-11 DentOn Tandvård svarar Kai B
    Hej Kai,
    ibland blir det förseningar som vi inte kan styra över pga att behandlingen som man planerat ej hinns i tid av en eller annan orsak. Vi beklagar att det drabbade just dig.
    Kostnadsförslaget gjordes samma dag som du besökte oss men tandläkaren missade att skicka dig, vi ber om ursäkt för det. Vi kan kompensera dig för det genom att du får lite rabatt hos oss på din behandling.
    Vi har försökt ringa dig och har mailat kostnadsförslaget.
    Vi hoppas att du har överseende med misstaget och väljer att ge oss en chans att rätta till allt.

Med vänliga hälsningar,
    DentOn Tandvård
  • Johan S
    Johan S skrev om DentOn Tandvård
    Supertrevlig tandläkare ich bra bemötande. Rekommenderar starkt denna klinik Läs mer
  • Maria C
    Maria C skrev om DentOn Tandvård
    Personalen är proffsig och empatisk. Detta är viktigt för oss som har tandläkarskräck! Läs mer
  • Maria D
    Maria D skrev om DentOn Tandvård
    Utmärkt och vänligt bemötande! Läs mer
  • Victoria L
    Victoria L skrev om DentOn Tandvård
    Utförde undersökning och rengöring, utmärkt bemötande där tandläkaren genomgick en liten intervju för att få reda på min nuvarande och historik munhälsa. Det var väldigt omtänksamt och professionellt som uppskattades som kund. Var väldigt nöjd med resultaten och bemötandet och återkommer gärna! Läs mer
  • Catherine H
    Catherine H skrev om DentOn Tandvård
    Trevligt, fräscht, proffsigt. Natalia är superbra på sitt jobb helt enkelt! Läs mer
  • Djordje R
    Djordje R skrev om DentOn Tandvård
    Väldigt bra bemötande! Fått hjälp med tandvård och borttagning av tand. Väldigt professionella. Toppen betyg för företaget! Läs mer
  • Afroz A
    Afroz A skrev om DentOn Tandvård
    Jag tycker att de är jätte snälla och att de har ledigt på fredagar och att måndagar och tisdagar har sena dagar Läs mer
  • Andreas A
    Andreas A skrev om DentOn Tandvård
    Upplevelsen av DentOn Tandvård var riktigt bra, professionell och smidig hjälp med allt jag behövde och riktigt bra bemötande och service. Rekommenderar varmt alla att vända sig hit med problem eller åtgärder med tänderna!! Läs mer
  • Hanna N
    Hanna N skrev om DentOn Tandvård
    Kompetent och trevlig personal. De är lugna och trygga. Läs mer
  • Anca C
    Anca C skrev om DentOn Tandvård
    I highly recommend DentOn clinic for their professionalism, high standard treatments and helpful staff. Läs mer
  • May-britt G
    May-britt G skrev om DentOn Tandvård
    Jag var mycket nöjd med min behandling Läs mer
  • Patrik H
    Patrik H skrev om DentOn Tandvård
    Trevligt mottagande. Proffsig behandling. Läs mer
  • Ayse G
    Ayse G skrev om DentOn Tandvård
    Köpte rengöring från er tandläkarmottagning och blev väldigt bra bemött. Läs mer
  • Linda H
    Linda H skrev om DentOn Tandvård
    Väldigt trevlig och professionell personal. Helnöjd! Läs mer
  • Per J
    Per J skrev om DentOn Tandvård
    Trevligt bemötande och bra information om vad som skulle fixas vid en akut skada. Läs mer

Gyllene Hästens Torg 9, 170 67 Solna