Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Solna DentOn Tandvård

DentOn Tandvård

Gyllene Hästens Torg 9, 170 67 Solna — Visa karta

Välkommen till oss på DentOn Tandvård!

Vi är ett litet välutbildat team som ständigt uppdateras för att följa det senaste inom tandläkarbranschen. Vår klinik är liten med en lugn och familjär stämning och här erbjuder vi högkvalitativ, professionell, prisvärd och trygg tandvård. Inga frågor är udda och vi tar oss alltid tid att lyssna på dina önskemål.

Vi har god vana av tandvårdsrädsla men även estetik i form av till exempel kronor eller estetisk tandreglering. Vi pratar svenska, engelska, tyska, spanska, bosniska, serbiska, kroatiska och polska.
Mån: 08:00-15:30
Tis: 08:00-20:00
Ons-Tor: 08:00-15:30
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 248 kunder tycker om DentOn Tandvård

• Chia A
    Chia A skrev om DentOn Tandvård
    Mycket bra upplevelse. Väldigt duktig personal och omtänksamma.
    Mycket prossionella. Rekommenderar dom starkt. Läs mer
  • Eva G
    Eva G skrev om DentOn Tandvård
    Hjälp med att ta bort tandsten och genomgång av status efter flera år av att inte prioriterat sig själv Läs mer
  • Wanja N
    Wanja N skrev om DentOn Tandvård
    Efter att ha anlitat samma tandläkare i mer än 20 år var jag mycket spänd på hur jag skulle uppleva mitt första besök hos er. Allt blev dock över förväntan och jag blev bemött och behandlad med vänlighet och proffsighet. Läs mer
  • Sheriff S
    Sheriff S skrev om DentOn Tandvård
    Helt fantastisk tandläkare!
    Erfarenhet och fräscha lokaler ger en trygghet! Läs mer
  • Aleksandar R
    Aleksandar R skrev om DentOn Tandvård
    Jag har träffat många tandläkare genom åren, men det är först nu besöken känns personliga. Proffesionellt, förtroendeingivande och trevligt att gå till DentOn. Läs mer
  • Larisa J
    Larisa J skrev om DentOn Tandvård
    Har gått hos Danton tandvård. Tycker att de gör ett bra jobb. De är duktiga och kan verkligen sitt jobb. Ger goda råd och försöker verkligen hjälpa så att man får bra behandling för bra pris.Alltid ett trevligt bemötande och bra service! Läs mer
  • Mats W
    Mats W skrev om DentOn Tandvård
    Professionellt bemötande, lugn miljö och en kompetent tandläkare som jag rekommenderar varmt. Läs mer
  • Robin K
    Robin K skrev om DentOn Tandvård
    Tidigare alltid varit hos Folktandvården (i flera städer) för att ta bort tandsten och dylikt. Alltid lika obehagligt, deras verktyg slår in i tandköttet som om det vore en rugbymatch i min mun. Eftersom jag inte gillar lokalbedövning så har jag härdat ut och helt enkelt fått så pass ont att jag fått nackspärr efter varje behandling av mina tänder.

Efter att ha varit hos Denton Tandvård kan jag nu säga att det var helt rätt val av mig att säga upp frisktandvårdsförsäkring. Utan bedövning tog Natalie bort all tandsten och gav någon magisk högtryckstvätt i munnen som också smakade gott. Jag tror att jag aldrig haft en mer behaglig behandling hos en tandläkare. Läs mer
  • Jonathan B
    Jonathan B skrev om DentOn Tandvård
    Fantastisk bra! Väldigt professionellt och den mest noggrann tandläkaren jag någonsin varit på! Läs mer
  • Shadan F
    Shadan F skrev om DentOn Tandvård
    Trevligt bemötande från duktig tandläkare! Läs mer
  • Dejana R
    Dejana R skrev om DentOn Tandvård
    De är bästa, trevliga och kunniga! Läs mer
  • Serdar T
    Serdar T skrev om DentOn Tandvård
    She is one of the best expert in her field. You feel comfortable during process, she uses high quality materials with best care. Her experience and expertise gives you peace of mind. She cares about you as a human and in urgent cases, regardless of her busy schedule, just to take care of your health, she sacrifice from her private time. Of course her big smile and positive energy can not be excluded. Läs mer
  • Igor O
    Igor O skrev om DentOn Tandvård
    Snygg klinik med bra parkeringsmöjligheter. Gjorde inga dramatiska ingrepp, lite slip av tandsten samt Airfloss. Tycker verkligen att att behandlande tandläkare la ner tid på att verkligen göra allt noga. Brukar gå till tandläkare ofta eftersom jag bildar tandsten lätt. Har även beställt nytt kit för tandblekning, återigen inget dramatiskt ingrepp men kändes bra att jag inte blev påsåld olika produkter utan fick istället beröm för hur jag skött min mun. Bra jobbat!!! Läs mer
  • Caroline Ö
    Caroline Ö skrev om DentOn Tandvård
    Jättebra tandvård med vänligt bemötande och en vilja att visa sina patienter hur man på bästa sätt tar hand om sina tänder. Jag är väldigt nöjd efter mitt första besök och kommer fortsätta använda denton! Läs mer
  • Jenny E
    Jenny E skrev om DentOn Tandvård
    Jag gjorde en undersökning och tog bort tandsten. Läs mer
  • Paul L
    Paul L skrev om DentOn Tandvård
    Bra service, mycket vänlig och snabb Läs mer
  • Sabrina C
    Sabrina C skrev om DentOn Tandvård
    Väldigt trevligt bemötande, de hjälper med tandläkarskräck, duktig personal som föklarar hur allt går till och svarar på alla eventuella frågor. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Goran S
    Goran S skrev om DentOn Tandvård
    Väldigt bra bemötande känns tryggt med deras arbete. Läs mer
  • Pauline R
    Pauline R skrev om DentOn Tandvård
    Jag blev väldigt trevligt bemött på denton, mycket trevlig personal, fräsch och fin lokal! Är jag supernöjd med min upplevelse hos denton och kommer hädanefter att fortsätta åka dit. Läs mer
  • Peter F
    Peter F skrev om DentOn Tandvård
    Undersökning av tänderna.
    Proffsig och trevlig personal.
    Återkopplar vid nästa kontroll.
    Rekommenderar DentOn Tandvård Läs mer
  • Teresa P
    Teresa P skrev om DentOn Tandvård
    Det var perfekt från första mötet och så fortsätter det med samma perfektion. Läs mer
  • Gabriella Y
    Alltid trevligt bemötande.
    Bra arbete . Läs mer
  • Malin W
    Malin W skrev om DentOn Tandvård
    Fantastisk personal och jätte duktiga på sitt yrke! Läs mer
  • Mikael L
    Mikael L skrev om DentOn Tandvård
    Trevligt bemötande vid både bokning och undersökning. Läs mer
  • Natalia J
    Natalia J skrev om DentOn Tandvård
    Fast jag i princip hatar allt som har med tandläkare att göra - extrem tandläkarskräck - kan Natalie göra att jag återkommer varje gång (läs väldigt många gånger per år). Bra personlig bemötande - tack. Läs mer
  • Mikael
    Mikael skrev om DentOn Tandvård
    Måste verkligen rekommendera DentOn till alla! Jag har grov tandläkarskräck men när jag besöker kliniken så har jag aldrig blivit besviken, oerhört kunniga, lugna, ansvarsfulla och duktiga. Tack! Läs mer
  • Niklas S
    Niklas S skrev om DentOn Tandvård
    Fantastisk tandläkarpraktik i trevliga lokaler. Rekommenderas för dig som har tandläkarskräck. Gjorde en rotfyllning helt utan smärta. Maja är mycket kompetent och förklarande vid ingrepp. Läs mer
  • Danijela  G
    Danijela G skrev om DentOn Tandvård
    Den bästa personal...
    Simple the best Läs mer
  • Camilla B
    Camilla B skrev om DentOn Tandvård
    Mycket professionella, trevligt bemötande.
    Gav bra information under hela behandlingen och var lyhörda för mina behov och önskemål.
    Korrigerade framtänderna med Inman Aligner och är jättenöjd med det snabba resultatet.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Ahmed H
    Ahmed H skrev om DentOn Tandvård
    Mycket bra bemötande och trevliga tandläkaren. Jag rekommenderar starkt. Läs mer
  • Goran H
    Goran H skrev om DentOn Tandvård
    Tandläkare besök är alltid obekväm. Men jag kände att jag var i bra händerna. Verkligen bra mottagandet och professionell hjälp. Läs mer
  • Richard M
    Richard M skrev om DentOn Tandvård
    Snabbt och smidigt - både rengöring och undersökning i ett. Trevligt ställe! Läs mer
  • Jenny M
    Jenny M skrev om DentOn Tandvård
    Trevlig personal och bra tandvård! Läs mer
  • Sila Ö
    Sila Ö skrev om DentOn Tandvård
    Ok här kommer ett långt inlägg:
    Sedan några år tillbaka har jag kollat upp olika metoder för att få raka tänder snabbt, helst så osynligt som möjligt och till ett överkomligt pris. I början på året bestämde jag mig för att hitta en bra tandläkare som kan berätta vad mina tandregleringsalternativ är och en som jag känner mig trygg hos. Efter några konsultationsbesök hos olika tandläkare i Stockholm bokade jag en tid hos Denton Tandvård (trots att kliniken geografiskt sett inte var det bästa alternativet för mig, men jag gick på toppen rekommendationerna här på reco.se). Natalie, ägare/tandläkare på kliniken, föreslog ClearSmile Aligner för mig. Jag tyckte det lät som ett superbra alternativ och jag var nöjd med prisförslaget. Det som lockade med ClearSmile Aligner var att denna metod är i princip osynlig och skonsam mot tänderna. Och det som lockade med Denton Tandvård var ett förtroendeingivande intryck.
    Nu i efterhand kan jag säga att det var helt rätt beslut. ClearSmile Aligner var precis som det utlovas i princip osynlig och tandreglering nästan helt utan smärta. Jag fick 15 skenor var för över- och underkäke. Varje skena använder man i en vecka. Det var verkligen inte många som märkte att jag hade skenor i munnen i 4-5 månader! Och Denton var som jag förmodade tillförlitliga och professionella.
    Saker att vara beredd på är att du ska ha på dig skenorna i stort sett hela tiden förutom när du äter, och det får du vara snabb med. Du ska kunna ta dig till tandläkaren ofta (ungefär en gång i veckan de första veckorna) för slipning mellan tänderna så att de har plats att flytta på sig. Efter den första tiden blir det dock färre besök hos tandläkaren. Förutom detta går det väldigt snabbt tills man nästan känner sig naken utan skenorna i munnen. Hos Denton Tandvård var det heller inga problem att få en tid för justering eller slipning när det var dags att byta skenor. Detta var superbra då behandlingen annars kan dra ut på tiden. Och man känner sig alltid lika välkommen av gänget på kliniken.
    Det som var allra viktigast för mig var att jag kände att Natalie och Ana Maria var med mig på ”min resa” och de brydde sig verkligen om hur det går och hur det känns. Natalie var mycket mån om att resultatet blir så bra som möjligt. Och jag är jättenöjd med resultatet.
    Efter att i ett halvår sprungit in och ut på denna klinik kan jag med gott samvete rekommendera alla som funderar på att räta ut tänderna snabbt och smidigt att gå hit. Det blir 5 stjärnor från mig för både resultat och bemötande! Fräscha och mysiga lokaler också. Läs mer
  • Diana L
    Diana L skrev om DentOn Tandvård
    Mycket professionellt och vänligt kundbemötande! Läs mer
  • Jenny M
    Jenny M skrev om DentOn Tandvård
    Mycket nöjd med bemötandet, service och tandvård! Läs mer
  • Bahget M
    Bahget M skrev om DentOn Tandvård
    Jag köpte en LetsDeal med fullständig tandsten och airflow behandling .

Deras airflow var trasig tyckte jag var dåligt att de inte informerade innan jag bokade för att det skulle ingå. Läs mer
    2017-12-14 DentOn Tandvård svarar Bahget M
    Hej!
    Det var inget som vi visste när du bokade din tid. Airflow i sig var inte trasig men lufttrycket just denna dag fungerade inte optimalt vilket riskerade att Airflow kunde "explodera" från kontakten pga. för högt tryck och kunna skada både dig och tandläkaren varför hon valde att inte använda den.
    Men både trycket och airflow fungerar utmärkt nu så du är jätte välkommen att höra av dig och boka en gratis rengöring. På det sättet kan vi kompensera dig. Ursäkta en gång till att du inte fick en optimal behandling denna dag, vilket vi annars eftersträvar.

Mvh. DentOn Tandvård
  • Anka S
    Anka S skrev om DentOn Tandvård
    Jag är väldigt nöjd med DentOn Tandvård! Det är alltid mysigt på kliniken med tända ljus, lugn musik och Nespresso kaffe när man väntar på sin tur så att jag känner ett lugn innan jag ens går in på behandling. Väl inne på behandlingsstolen så är jag alltid väl omhändertagen och tandläkaren ser till att mina behov blir tillgodosedda på bästa sätt. Det bästa är att jag aldrig känner någon smärta eller obehag! Tandläkaren är så lätt på handen!
    De pratar även 6 språk på kliniken.
    Helt fantastiskt! Läs mer
  • Kaafia A
    Kaafia A skrev om DentOn Tandvård
    Grym tandläkarklinik med jättebra service! Tandläkaren Natalie får en att känna sig i goda händer och är den bästa tandläkaren jag haft utav väldigt många . Rekommenderar verkligen Denton tandvård , de är fantastiska!
    Mvh//Kaafia Läs mer
  • Annika H
    Annika H skrev om DentOn Tandvård
    Hej! Jag är mycket nöjd med Denton tandvård. Natalie, min tandläkare, är mycket duktig, kunnig och proffsig och som jag varmt kan rekommendera till andra.
    Annika Lundström Läs mer
  • Eva J
    Eva J skrev om DentOn Tandvård
    Första besöket. Kontroll. Mycket trevligt bemötande och omhändertagande. Läs mer
  • Susanne S
    Susanne S skrev om DentOn Tandvård
    Bra bemötande och proffsig personal. Jag bytte ut två fyllningar, är är mycjet nöjd med resultatet. Tack☺☺ Läs mer
  • Essam R
    Essam R skrev om DentOn Tandvård
    It felt warm, and relaxing. Clever and effective dentist Läs mer
  • Stefani C
    Stefani C skrev om DentOn Tandvård
    Jättefint bemötande och otroligt duktiga tandläkare. Rekommenderar dem starkt!!!! Läs mer
  • Helena L
    Helena L skrev om DentOn Tandvård
    Var där för kostnadsfri konsultation och kommer att gå tillbaka dit! Kändes proffessionellt och bra bemötande! Läs mer
  • Tahero N
    Tahero N skrev om DentOn Tandvård
    Fantastisk service och kompetens ! Läs mer
  • Lotta M
    Lotta M skrev om DentOn Tandvård
    Nöjd med mina besök. Lätt att få tid som passar och kan ofta få fler saker gjorda samtidigt. Trevlig personal. Läs mer
  • Tiina R
    Tiina R skrev om DentOn Tandvård
    Trevligt och proffsig men ändå personligt bemötande och service. Läs mer

Gyllene Hästens Torg 9, 170 67 Solna