DentOn Tandvård

Välkommen till oss på DentOn Tandvård!

Vi är ett litet välutbildat team som ständigt uppdateras för att följa det senaste inom tandläkarbranschen. Vår klinik är liten med en lugn och familjär stämning och här erbjuder vi högkvalitativ, professionell, prisvärd och trygg tandvård. Inga frågor är udda och vi tar oss alltid tid att lyssna på dina önskemål.

Vi har god vana av tandvårdsrädsla men även estetik i form av till exempel kronor eller estetisk tandreglering. Vi pratar svenska, engelska, tyska, bosniska, serbiska, kroatiska och polska.

Läs vad 488 kunder tycker om DentOn Tandvård 2

2022-01-14 Insamlad av företaget
    Good experience. professional personal!
    2022-01-11 Insamlad av företaget
    Alltid trevlig och omhändertagande personal! Bara positiv upplevelse.
    2021-11-30 Insamlad av företaget
    Jag blev rekomenderad Natalie på Denton. Jag har lång bakgrund av dåliga upplevelser av svenska tandläkare. Jag har bättre erfarenhet utomlands. När jag denba gång gick till Denton möttes jag av en ny tandläkare. Varför inte min tidigare?? Jag hade gjort en undersökning hos en annan tandläkare innan med offert på 15000 kr. Denna tandläkare gav mig offert på ännu mer på 23000 kr!! De kör med rätt mycket skrämseltaktik. Jag gjorde hälften av den långa listan. Kom för ytterligare ett besök och fick vänta på min tur över 30 minuter. Det var droppen. Jag frågade på Facebook efter nöjda vänner. Hittade en fantastisk på Kungsholmen som lagade 1 hål av de fyra som var kvar. Han tyckte inte alls att jag skulke ta bort min krona och laga hål i en rotfylld tand. Jag sparde ca 8000 kr på mitt byte. Är så nöjd att jag bytt nu. Aldrig mer DentOn. Så trist att det finns sådanna som suger ur pengar av oss med dåliga tänder.
    Hej Fredrik,

Först och främst vill vi säga att det känns jättetråkigt att du fick en sådan upplevelse hos oss på DentOn, framför allt för att vi står för hög kvalitet samt lägger fokus på nöjda patienter.
    Nu vill jag gärna bemöta dina påpekanden:
    Då du önskade en tid så snart som möjligt och jag (Natalie) hade inga lediga tider att erbjuda så blev du informerad om att du kommer att träffa en annan tandläkare, som gjorde en ordentlig och noggrann undersökning av din tandhälsa. Offerten som du fick var inkl. byte av den gamla kronan där ett hål fanns under, som du själv nämnde i ditt inlägg. Som alla vet, så lagas alla tänder som har hål, dvs. kariesangrepp, oavsett om tanden är rotfylld eller ej, för att det inte ska utvecklas vidare och skapa ännu större problem i framtiden. Därav ville vi åtgärda det i god tid och göra en ny krona efter lagning av hålet. Vi har mer än 20 års erfarenhet inom branschen vilket ger oss goda kunskaper inom tandläkaryrket. Vad en annan tandläkare gör för bedömning kan vi tyvärr inte stå för.
    Det är beklagligt att du fick vänta i 30 min (vilket vi kom ut i väntrummet och informerade dig om) men ibland händer oförutsedda saker där det krävs omedelbar akuthantering som inte kan skjutas upp. Varje patients hälsa sätts i första hand som ibland kräver omprioritering i den givna situationen. Det råkade bli så just när du hade tid hos oss.
    Att ge oss en stjärna, trots att du har varit nöjd patient i flera år innan, tycker vi inte känns rättvist.

Med vänliga hälsningar,

Natalie Stevanovic
    2021-11-09 Insamlad av företaget
    Jag har varit hos tandläkare Natalie och tandhygienist Elin.
    De är professionella, kunniga samt erfarna och jag fick ett bra bemötande.

Jag fick även en tydlig och bra förklaring av åtgärderna för alla mina behandlingar.

Jag är mycket nöjd. Rekommenderas varmt.
    2021-10-18 Insamlad av företaget
    Tandläkaren var superduktig, informativ och trevlig.

Kan inte begära mer.
    2021-10-13 Insamlad av företaget
    Very good experience. Both the doctor Anna Maria and the dental hyginist Elin are extremely careful and patient. I highly recommend.
    2021-10-13 Insamlad av företaget
    Har tidigare haft svårt för tandläkar besök pga dåliga upplevelser men DentOn har lyckats vända på det hela. :)

Snabba, proffsiga och uppmärksamma.

TACK!🙏🏼
    2021-10-13 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande och väldigt nöjd med resultatet. Kommer absolut att komma tillbaka.
    2021-09-29 Insamlad av företaget
    Fint bemötande, proffsigt och kändes tryggt diskutera olika åtgärder för att laga tänderna.
    2021-09-27 Insamlad av företaget
    Jag har gått hos Denton Tandvård i flera år och upplever gång på gång en stressfri och bekväm miljö så fort jag kommer in genom dörren. Personalen utför alltid kvalitativa behandlingar och jag känner mig bekymmersfri när jag är i deras händer. Jag skulle varmt rekommendera Denton Tandvård för alla typer av patienter, speciellt för patienter som tycker det är obehagligt att gå till tandläkaren.
    2021-09-22 Insamlad av företaget
    Bästa klinik och bästa tandläkare som jag besökt! De är så omtänksamma! Kommer fortsätta gå där, rekommenderar varmt.
  • 2021-09-22 Insamlad av företaget
    Besökte DentOn pga blödande tandkött i min graviditet. Fick professionell rengöring, pedagogiska förklaringar och tips och råd inför fortsatt tandvård. Rekommenderas varmt! Så fina och förstående!
    2021-09-21 Spontant omdöme
    Jag ger Denton Tandvård högsta betyg. De gjorde ett fantastiskt jobb när de drog ut min visdomstand. Vid själva utdragningen kände jag ingenting. Smärtan kom naturligtvis då bedövningen avtagit men hanterades bra utifrån de instruktioner jag fått.
    Dessutom har de en väldigt bra tandhygienist som är lite mjukare i sitt arbete än andra som jag tidigare haft.
    Tack Ola för det fina betyget vi fått.
    Du har gått många år här och vi är glada att ha dig som trogen patient.
    Vi försöker alltid göra vårt bästa och orsaka så lite obehag som möjligt även vid de jobbigaste behandlingarna.
    2021-09-13 Insamlad av företaget
    Lagat tänder, permanent krona och bettskena

Allt sköttes professionellt, bemötande var både trevligt och tålmodigt, behandling kändes välutförd och noggrann.

Kort sagt jättenöjd och väldigt glad över mitt byte till denna tandläkare.

Besöken har varit till tandläkaren Ana Maria
    2021-09-05 Insamlad av företaget
    Första besöket för mig, mycket väl omhändertagen och mycket noggrann behandling, verkligen jättenöjd !
    2021-09-01 Insamlad av företaget
    Vänligt och omtänksamt bemötande av alla på kliniken.
    2021-08-30 Insamlad av företaget
    Professionellt och mänskligt bemötande.
    2021-08-28 Insamlad av företaget
    Tack för ett alltid lika trevligt och professionellt bemötande och omhändertagande. Här är man i trygga händer!
    2021-08-27 Insamlad av företaget
    Väldigt professionell och bra service. Kunniga och trevliga.
    2021-08-27 Insamlad av företaget
    Väldigt trevlig och duktig tandläkare
    2021-08-21 Insamlad av företaget
    Mycket bra, gracias Ana Maria!
    2021-08-12 Insamlad av företaget
    DentOn Tandvård is Amazing team, very knowledgeable and professional. I highly recommend to everybody.
    2021-08-10 Insamlad av företaget
    Jätte duktiga tandläkare, med en härlig service..... rekommenderar starkt
    2021-08-03 Insamlad av företaget
    Jag blev professionellt och trevligt bemött av en som jagbuppfattade kompetent tandläkare.
    2021-08-02 Insamlad av företaget
    Trevligt och proffsigt bemötande och omhändertagande.
    2021-07-14 Insamlad av företaget
    Trevlig tandläkare, trevlig bemötande och professionellt. Rekommenderar stort att ha sin tandläkarbesök hos DentOn. 🥰 jag älskade mitt första besök.
    2021-07-09 Insamlad av företaget
    Rotfyllde tanden och är väldigt nöjd med bemötandet och sedan resultatet!
    2021-07-08 Insamlad av företaget
    Det va mycket bra, väldigt trevlig personal samt mycket rent och fint.
    2021-07-07 Insamlad av företaget
    Känns bra att få hjälp av riktiga proffs 🙏🏻😃
    2021-07-06 Insamlad av företaget
    Amazing dental care and super friendly staff! Highly recommend !
    2021-07-03 Insamlad av företaget
    Fantastiskt service och gästvänliga! Super nöjd med mina nu friska tänder.
    2021-06-30 Insamlad av företaget
    En väldigt positivt upplevelse av besöket .
    2021-06-24 Insamlad av företaget
    Väldigt trevligt bemötande!

Jag har fått tand inflammation efter dåligt gjort rutfillning av en annan tandläkare, så skickade jag förfrågan om en akut behandling till 8 olika klinik. De var snabbaste att ta emot mig så fick jag boka in en tid till nästa vecka

Tandläkaren Ana Maria var väldigt trevlig och tydligt under hela behandlingen, allt kändes tryggt och var väldigt bekvämt med tiden, hon jobbar gärna på kvällarna så passade mig perfekt!

Jag kan starkt rekommendera den kliniken och om kommer återvända mig till de igen!

2021-06-24 Insamlad av företaget
    Can't recommend them enough. All the stuff is super nice, polite and friendly but overall - they're knowledgeable and true professionals. Whenever they work they talk about what they're doing and why, explaining you and walking you through all the steps so whoever has a fear of going to the dentist will most certainly feel like at home here. The very best dentist in Stockholm!
    2021-06-23 Insamlad av företaget
    Första besöket för mig.
    Fantastiskt bemötande.
    Kände mig väl omhändertagen och upplevde inte den stress som jag känt hos min tidigare tandläkare.
    2021-06-22 Insamlad av företaget
    Hit ska du definitivt gå om du har tandläkarsskräck. Tandläkare med världens bästa tålamod och som ser till att du får det bra. Tummen upp på allt!
    2021-06-22 Insamlad av företaget
    Personal är trevliga och bra specialister som gjorde till mig med bra kvalitet undersökningar, tandrengöringar, lagringar o.m.m.
    2021-06-18 Spontant omdöme
    Min upplevelse är alltid mycket bra och har aldrig känt mig besviken - mycket professionellt bemötande och utmärkt kompetent behandling.Vänliga och duktiga tandläkare och tandhygienister.
    En klinik som jag varmt rekommenderar!!!
    2021-06-18 Insamlad av företaget
    Jättebra bemötande! Jag upplever tandläkaren som mycket kunnig, lyhörd och omhändertagande.

Rekommenderas varmt till alla! och särskilt för personer som känner viss oro/rädsla inför ett tandläkarbesök.
    2021-06-02 Insamlad av företaget
    Den bästa och trevligaste tandläkaren. 5+
  • Andrea T
    skrev om DentOn Tandvård
    2021-05-26 Insamlad av företaget
    Jag hade en tandundersökning. Personalen var super trevlig och kompetent! Jag är super nöjd!
    2021-05-25 Insamlad av företaget
    Jag är mycket nöjd med det utförda arbetet och servicen. Rekommenderar Natalie.
    2021-05-11 Insamlad av företaget
    de har bästa tandläkarna i Stockholm
    2021-05-07 Insamlad av företaget
    Supernöjd efter mitt första besök. Mycket professionell och kunnig personal, gick därifrån med många värdefulla insikter. Rekommenderas!
    2021-05-05 Insamlad av företaget
    Trevlig personal, positiv upplevelse. Tack Ana Maria!
  • 2021-05-04 Insamlad av företaget
    Toppen service. Snyggt resultat!
    2021-05-04 Insamlad av företaget
    Mycket kunniga och vänlig och proffsig personal. tandläkaren Maria gjorde ett mycket bra jobb när hon extraherade en skadad tand på mig. Jag var rädd i början. Men hon och hennes assistent såg till att jag var lugn. Och Jag rekommenderar hjärligt Dentontandvård ❤❤❤ tack för hjälpen.
    2021-05-04 Insamlad av företaget
    Jag gjorde en undersökning av mina tänder som gick jättebra. Mycket bekväm miljö ingen känsla av stress alls, trevligt bemött och bra personal.
    2021-05-03 Insamlad av företaget
    Servis känsla på topp! Mycket nöjd och varmt rekommenderas!
  • Aldo O
    skrev om DentOn Tandvård
    2021-05-03 Insamlad av företaget
    Underbar omsorg hos Denton! Professionellt personal i varje detalj, mina tänder har aldrig varit friskare och finare. Tack Ana Maria.