DentOn Tandvård

Gyllene Hästens Torg 9, 170 67 Solna — Visa karta

Välkommen till oss på DentOn Tandvård!

Vi är ett litet välutbildat team som ständigt uppdateras för att följa det senaste inom tandläkarbranschen. Vår klinik är liten med en lugn och familjär stämning och här erbjuder vi högkvalitativ, professionell, prisvärd och trygg tandvård. Inga frågor är udda och vi tar oss alltid tid att lyssna på dina önskemål.

Vi har god vana av tandvårdsrädsla men även estetik i form av till exempel kronor eller estetisk tandreglering. Vi pratar svenska, engelska, tyska, spanska, bosniska, serbiska, kroatiska och polska.
Mån: 08:00-17:00
Tis: 12:00-20:00
Ons-Tor: 08:00-15:30
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 314 kunder tycker om DentOn Tandvård

• 2019-10-08

Lisa T skrev om DentOn Tandvård
    Trevligt bemötande i fina lokaler och undersökningen gick smidigt. Läs mer
  • 2019-10-08

Soudabeh G skrev om DentOn Tandvård
    bra bemötande jag har bra känsla att vara där. Läs mer
  • 2019-10-07

Lars-Olof L skrev om DentOn Tandvård
    Undersökning av tandläkare och tandhygienist.
    Blir alltid vänligt bemött och mycket bra behandlad. Läs mer
  • 2019-10-06

Peter M skrev om DentOn Tandvård
    Vänligt bemötande och noggran behandling, Läs mer
  • 2019-10-04

Marcell B skrev om DentOn Tandvård
    DentOn är består av jättekunniga, erfarna, trevliga och roliga personal som får ditt besök kännas varm och välkommen. De har all tjänster för tandvård som passar just mig perfekt. Kan gott rekommendera DentOn för du absolut är i goda händer. Läs mer
  • 2019-10-01

Tien-Heng H skrev om DentOn Tandvård
    Bra professionell tandvård. Kunnig personal. Läs mer
  • 2019-09-28

Srdjan F skrev om DentOn Tandvård
    Är jättenöjd, rekommenderar starkt. Hon är jätteduktig och jag känner mig verkligen trygg hos henne. Har haft problem med att jag inte alls är nöjd innan men har verkligen hittat nästa tandläkaren nu. Läs mer
  • 2019-09-15

Milenko B skrev om DentOn Tandvård
    Allt var utmärkt. . Mycket professionell och vänlig personal. . Jag rekommenderar det till alla.. Läs mer
  • 2019-09-13

Marcin P skrev om DentOn Tandvård
    Bra jobbat tack rekomenerar alltid professionella utförd arbete Läs mer
  • 2019-09-09

Chatarina B skrev om DentOn Tandvård
    Stor eloge till Natalie som är i särklass den bästa tandläkare jag blivit behandlad av!
    Genom livet har jag lidit av obehag i samband med tandläkarbehandlingar och det har Natalie botat mig från.
    Extra imponerande är skickligheten i att lägga bedövning.
    Det känns ej och börjar verka omedelbart. Varför lär sig inte alla tandläkare det?
    Natalie håller en hela tiden uppdaterad om vad hon gör och nästa steg vilket skapar trygghet och mental förberedelse.
    Att hon sedan är väldigt noga och lagd att det estetiska hållet ger en upplevelse och resultat utöver det vanliga.
    Denton rekommenderas starkt!
    /Chatarina Bergman
    Nöjd kund Läs mer
  • 2019-09-08

Jonas H skrev om DentOn Tandvård
    Jag kom till Natalie på DentOn Tandvård efter att ha haft en annan tandläkare i många år som jag inte varit nöjd med. Och vilken skillnad! Nu har alla obehag jag känt tidigare försvunnit och jag känner mig omhändertagen när jag är hos tandläkaren.
    Jag blev rekommenderad DentOn av en vän och kan i min tur varmt rekommendera vidare till andra att gå hit. Läs mer
  • 2019-09-06

Nina Z skrev om DentOn Tandvård
    Excellent service. Professional. Would definitely recommend. Läs mer
  • 2019-09-05

Ronnie A skrev om DentOn Tandvård
    Smidigt att kunna boka kvällstider. Mycket trevlig och kunnig tandläkare. Läs mer
  • 2019-08-29

Daiyna H skrev om DentOn Tandvård
    I did cleaning. I liked the service and think I will come back there, but I slightly reduced my grade because cleaning was done manually (not with ultrasound), and it seems a bit not modern. Läs mer
    2019-09-04 DentOn Tandvård svarar Daiyna H
    Hi Daiyna, thank you for taking your time and writing a review about our services.
    We are always keen to do our best for our patients. We have as well ultrasound on the clinic but some time the treatment is done manually when we think that it would be greater discomfort for the patient since the teeth can be more sensitive cleaning with ultrasound. If you prefer ultrasound just tell us next time and we will do it.
    We are here to please our patients.
    Kind regards, Natalie
  • Jadranka M

2019-08-29

Jadranka M skrev om DentOn Tandvård
    Mycket nöjd med bemötandet och behandlingar, fortsätter gå här. Läs mer
  • Lina J

2019-08-26

Lina J skrev om DentOn Tandvård
    Jag gjorde tand fyllning/ tandreglering. Fyllde ut mina tänder så det gav en jämn och fin resultat. Jag ler mer än förut! Jätte kunnig och duktig personal som som har lång erfarenheter inom området och kom med tips och råd för mina tänder. Jag är super nöjd med resultatet. Jag rekomenderar starkt andra till Denton och kommer själv återvända dit igen. Tack för senast jätte nöjd kund! Läs mer
  • 2019-06-25

Zahi K skrev om DentOn Tandvård
    The Team is both professional and kind; my expectations have been met. Läs mer
  • 2019-06-24

Nenad A skrev om DentOn Tandvård
    På DentOn gör dom det lilla extra. Läs mer
  • Vojo K

2019-06-21

Vojo K skrev om DentOn Tandvård
    Det var allt Okej,bra service,bra bemötande av personal som är duktiga på sin jobb Läs mer
  • 2019-06-20

Anna C skrev om DentOn Tandvård
    Väldigt professionellt bemötande och behandling. Mycket trevligt lugn och engagerad personal med höga kompetenser.Otroligt lyhörd och omtänksam . Här är man trygg som patient.AnnaC Läs mer
  • 2019-06-20

Anita K skrev om DentOn Tandvård
    Jätte duktiga och bra service. Läs mer
  • 2019-06-19

George D skrev om DentOn Tandvård
    Fint bemötande fint jobb inga anmärkningar Läs mer
  • 2019-06-19

Vida J skrev om DentOn Tandvård
    Det bästa med dentOn är att dom har mycke bra kunskap och det bästa bemötande som jag ha upplevt i detta land Läs mer
  • Katarina G

2019-06-18

Katarina G skrev om DentOn Tandvård
    Det har varit mitt första besök och jag är mycket nöjd. Skulle rekommendera andra som jag redan har gjort. Bemötande var jätte bra. Professionell, hjälpsam. Jag är mycket nöjd och kommer att fortsätta. Läs mer
  • 2019-06-18

Anton H skrev om DentOn Tandvård
    Otroligt lyhörd och omtänksam personal som arbetade mycket lugnt, metodiskt och professionellt.

Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2019-06-18

Emil S skrev om DentOn Tandvård
    Väldigt proffesionella och pedagogiska. Har haft tandläkarskräck sen många år tillbaka och talade om detta innan, så dem tog det väldigt lugnt och förklarade hela tiden vad som gjordes. Vet inte om skräcken är botad, men dem gjorde ett så pass bra jobb att jag gärna återkommer till dem. Läs mer
  • 2019-05-29

skrev om DentOn Tandvård
    Tandläkare med hög kompetens och tillgänglighet. Mycket trevlig och engagerad personal. Har kvällstider vilket var en fördel. Läs mer
  • 2019-05-15

Jesper B skrev om DentOn Tandvård
    Proffsigt bemötande & behandling! Det märks att dom brinner för det dom gör :) Läs mer
  • 2019-05-12

Ivana P skrev om DentOn Tandvård
    Really pleasant experience for someone who is afraid of dentist and really kind personnel. Very professional service. Läs mer
  • 2019-05-11

Oscar H skrev om DentOn Tandvård
    Bra bemötande och proffsiga tandläkare. Mycket bra! Läs mer
  • 2019-05-11

John T skrev om DentOn Tandvård
    Grymt trevliga och effektiva. :) Läs mer

Wioletta K skrev om DentOn Tandvård
    Jag är mycket nöjd med DentOn tandvård . Natalie min tandläkare är mycket duktig och proffsig och som jag varmt kan rekommendera till andra Läs mer

Anders W skrev om DentOn Tandvård
    Alltid trevligt bemötande och proffsiga behandlar. Läs mer

Philip S skrev om DentOn Tandvård
    Proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Tuire V

2019-03-11

Tuire V skrev om DentOn Tandvård
    Tandläkar- och tandhygienistundersökningar som överträffade mina förväntningar. Snabba och vänliga svar då jag bokade min tid (uppskattade att jag kunde fixa allt på kvällen utan att behöva ta ledigt från jobbet) och på plats då väldigt trevlig stämning och proffsiga undersökningar inkl. bra tips. Jag blir definitivt en stammis : ) Läs mer
  • Alexei D

2019-03-11

Alexei D skrev om DentOn Tandvård
    Natalia är en grym specialist! Har varit hos en mängd olika tandläkare tidigare men har aldrig fått lika bra diagnostisering som hos Natalia. Hennes råd och tips har redan gett positiva effekter för mina tandbesvär. Kan bara varmt rekommendera den här kliniken och Natalia. Läs mer
  • 2019-03-11

Emma K skrev om DentOn Tandvård
    Jag har gjort många olika saker hos DentOn. Då jag under flera år undvikit att gå till tandläkare då jag har lite tandläkarskräck + att jag alltid känt mig ganska dåligt behandlad så behövde jag göra en del saker.
    Ingen av gångerna har jag känt mig dåligt behandlad eller uppläxad vilket i mitt fall är väldigt skönt. Jag känner mig alltid väldigt välkommen och fått mycket bra tips och råd. Kan enbart rekommendera dem! Läs mer
  • 2019-03-11

Katrin P skrev om DentOn Tandvård
    Alltid kanonmötande hos Dent On Läs mer
  • Kaushik T

2019-03-10

Kaushik T skrev om DentOn Tandvård
    Proffsigt och kunnigt bemötande. Min tandläkare Maja var utomordentlig! 👍😊 Läs mer
  • 2019-03-09

Nikola T skrev om DentOn Tandvård
    Professionalism i högsta rang! Läs mer
  • Jelena R

Aleksandra P skrev om DentOn Tandvård
    Alltid trevliga, glada och bästa tandvården i Stockholm. Läs mer
  • 2019-02-10

Vera F skrev om DentOn Tandvård
    Har alltid varit rädd för tandläkaren, men sedan fick jag tips av en kompis att gå till Natalia.
    Ända sen jag började hos henne har jag på varje besök gått dit med ett lugn i kroppen.
    Jag skulle kunna rekomendera alla att gå till Natalia. Läs mer
  • Per H

2019-02-07

Per H skrev om DentOn Tandvård
    Lagade en tand. Hon är sjukt duktig. Grejar lite, kollar om det räcker, grejar lite till. Små ingrepp så det blir så lite som möjligt. Tror borrningen tog typ 2-3 minut i små korta sekvenser. Allting tog typ 25 min. Väldigt duktig och professionell. Läs mer
  • 2019-02-05

Sanjin K skrev om DentOn Tandvård
    Mycket proffsig ,duktig och kompetanta tandläkare med väldigt bra bedömande . Varmt rekomenderat Läs mer
  • Martin E

2019-02-04

Martin E skrev om DentOn Tandvård
    Renoverat hela käften fått protes.
    Underbar personal. Läs mer

Elisabeth Ö skrev om DentOn Tandvård
    Väldigt duktig tandläkare som alltid får en att känna sig trygg och nöjd. Alltid lika trevligt bemötande. Skulle varmt rekommendera. Läs mer

Anna W skrev om DentOn Tandvård
    Både tandläkaren och tandhygienisten var mycket trevliga och verkade kunna sina grejer. Tandhygienisten rensade tandsten med varsam hand och båda två gav bra tips för just mig angående tandvård. Läs mer

Sladjana T skrev om DentOn Tandvård
    Great atmosphere and great personal.. Läs mer

Goran I skrev om DentOn Tandvård
    I recommend this dentists. Im very satisfied with them😀 Läs mer

Gyllene Hästens Torg 9, 170 67 Solna