Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Solna DentOn Tandvård

DentOn Tandvård

Gyllene Hästens Torg 9, 170 67 Solna — Visa karta

Vi är ett litet välutbildat team som ständigt uppdateras för att följa det senaste inom tandläkarbranschen. På en liten klinik med lugn och familjär stämning, erbjuder vi dig högkvalitativ, professionell, prisvärd och trygg tandvård. Inga frågor är udda och vi tar oss alltid tid att lyssna på dina önskemål.
Mån: 08:00-19:00
Tis: 08:00-20:00
Ons-Tor: 08:00-15:30
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 149 kunder tycker om DentOn Tandvård

• Bogumil K
    Bogumil K skrev om DentOn Tandvård
    Kan rekomendera starkt. Väldigt väldigt trevlig och kompetent personal. Min sambo fick jättebra hjälp i lugn och ro utan stress. Alla hennes frågor blev besvarade på ett kompetent sät, hon fick rätt behandling och råd för behndling framöver. Tack! Vi kommer absolut tillbaka!
  • Michael L
    Michael L skrev om DentOn Tandvård
    Vaknade med tandvärk. Fick komma till Denton tandvård samma dag. Blev mkt bra bemött och behandlad på bästa sätt. Kan varmt rekommendera dem
    Med vänlig hälsning,
    Michael Lundh
  • nas f
    nas f skrev om DentOn Tandvård
    Trevlig och duktig tandläkare, jätte nöjd av min behandling.
    nas f gillar detta
  • Catrin E
    Catrin E skrev om DentOn Tandvård
    Köpte tandhygienist på LetsDeal. Med tanke på att det kostade typ 150kr så fick jag väl ungefär vad jag betalade för.

Utrymmet där man väntar är litet och obekvämt, själva tandläkarstolen fungerade inte och själva behandligen kändes inte speciellt kul.

Hon som utförde den var helt klart obekväm pga att stolen inte fungerade och hon verkade inte speciellt engagerad eller intresserad av mig. Jag bad henne tex att undvika en del av tandraden pga att det var känsligt efter en rotfyllning, men hon lyssnade liksom inte.

Nu var det iofs väldigt länge sedan jag gick till hygienist, men enligt röntgen hos min vanliga tandläkare några veckor efter detta besök har ingen tandsten tagits bort under besöket på DentOn. ...vilket i sig gör mig lite nyfiken på vad det var som gjorde så väldigt ont och varför mitt tandkött slets upp som det gjorde.

Buy cheap, pay twice gäller i vanlig ordning!
    2017-04-03 DentOn Tandvård svarar Catrin E
    Hej, tack för dina synpunkter.
    Det är alltid bra att ta röntgenbilder för att exakt konstatera var tandstenen sitter, speciellt om man har mycket och ej varit på behandling på länge. Vi brukar därför alltid rekommendera en undersökning, vilket du avböjde eftersom du hade redan en tandläkare som du går hos. Jag rekommenderar framöver att utföra all behandling hos samma tandläkare, då blir det också lättare att ha ordentlig koll på dina tänder. Även på rotfyllda tänder kan tandsten finnas och det är ingen kontraindikation att ta bort tandsten bara för att tanden är rotfylld.
    Vi ber om ursäkt om det verkade jobbigt, pga. av tandläkarstolen krånglade, vi väntade på att tekniker ska komma och justera och det är något som händer men detta har inte påverkat din behandling.
    Tyvärr håller jag inte med dig att väntrummet är obekvämt dock stämmer det att det är litet men hit tills har alla tyckt att det är mysigt och personligt jämfört med stora väntrum som har en kall och sjukhusliknande miljö.
    Lycka till med tandvården i framtiden!/Hälsn. Natalie, DentOn Tandvård
  • Malin L
    Malin L skrev om DentOn Tandvård
    Kunnig och trevlig personal. Avslappnad miljö.
  • Catharina H
    Catharina H skrev om DentOn Tandvård
    Jag känner trygghet i behandlingen.
  • Andreas J
    Andreas J skrev om DentOn Tandvård
    Att gå till tandläkaren är ett rent nöje hos DentOn. Trevlig och professionell vård i en lugn och avslappnad miljö.
  • Ammis L
    Ammis L skrev om DentOn Tandvård
    Upplevde tandläkaren jag träffade som mycket kunnig och noggrann. Hon förklarade tydligt och lugnt vad hon skulle göra/gjorde och fick mig att bli väldigt mycket lugnare i tandläkarstolen. Summa summarisk: kompetent och vänligt. Kan varmt rekommendera DentOn!
  • Johanna S
    Johanna S skrev om DentOn Tandvård
    Otroligt bra och professionell tandläkare!
  • Miladin N
    Miladin N skrev om DentOn Tandvård
    svima bih toplo preporucio ovu zubarsku ordinaciju...usluga i pristup prema pacijentu je profesionalan u svakom smislu

Jag vill varmt rekommendera till alla denna tandvårdsklinik ... tjänster och tillgång till patienten är en professionell i alla bemärkelser
  • Natalia A
    Natalia A skrev om DentOn Tandvård
    Trevlig, nybyggd lokal. Proffsiga och lyhörda läkare. Jag blev väldigt nöjd med tandvården (stenborttagning, blekning och allmän undersökning) och bemötandet. Tänker mig att fortsätta gå dit för årskontroller och eventuella behandlingar.
  • Marie J
    Marie J skrev om DentOn Tandvård
    DentOn, Gyllene Hästens Torg, Solna (Nya Ulriksdal)
    Maja Mickovic är en ung, trevlig, engagerad tandläkare som på bästa sätt tar hand
    om sina klienter. Med professionell bedömning och noggrannhet tar hon hänsyn till helheten av sina patientens tandproblem. Hennes tjänster är varmt att rekommendera.
    Med hälsningar Marie Jelinek
    email: mariejelinek@hotmail.com
    tel. 08+85 58 08
  • Madelaine Q
    Madelaine Q skrev om DentOn Tandvård
    Bra bemötande och proffsiga i arbetet
  • Gazal Ö
    Gazal Ö skrev om DentOn Tandvård
    Den var överlag bra svårt med språkbristning annars god kvalité.
  • Camilla K
    Camilla K skrev om DentOn Tandvård
    Är väldigt nöjd, kommer gå tillbaka.
  • Anna K
    Anna K skrev om DentOn Tandvård
    Personligt bemötande. Perfekt läge eftersom jag bor i samma hus. Fräsch lokal och proffsig tandläkare. Jag var där för att undersöka om jag hade hål samt gjorde en lättare tandrengöring. Har alltid gått till Folktandvården och det känns mer opersonligt.
  • Mercedes C
    Mercedes C skrev om DentOn Tandvård
    Från första början satt de kunden i fokus. Deras uppriktiga engagemang i min rädsla fick mig att känna mig trygg.
  • Anders M
    Anders M skrev om DentOn Tandvård
    Mycket bra bemötande. Överträffade mina förväntningar. Kunnig och engagerad personal.
  • Joakim S
    Joakim S skrev om DentOn Tandvård
    Proffesionellt och vänligt bemötande kombinerat med ärlighet och skicklig tandvård. Det blir nog inte så mycket bättre ur ett kundperspektiv.
  • Sanela K
    Sanela K skrev om DentOn Tandvård
    Jättebra bemötande och tandläkare var jätte duktigt och profesinel. Skulle varmt rekomendera !
  • Hanna E
    Hanna E skrev om DentOn Tandvård
    Är hittills väldigt nöjd med min tandläkare, Maja. Väldigt tillmötesgående och varm i sitt bemötande. Kommer absolut fortsätta gå hit.
  • Ola H
    Ola H skrev om DentOn Tandvård
    Mycket positivt. Proffsiga och trevliga.
  • Ewa L
    Ewa L skrev om DentOn Tandvård
    Trevligt bemötande!
    Inte senaste tekniken utan körde med att skrapa bort tandstenen.
    2017-01-23 DentOn Tandvård svarar Ewa L
    Hej Ewa, tack för att du ger oss feedback.
    Vi har även senaste tekniken, ultraljud, men i ditt fall valde tandläkaren att skrapa bort tandsten för hand. Många upplever ultraljud som obehagligt pga. vibrationerna samt kan ila en hel del. Nästa gång kan du gärna uppge om du föredrar ultraljud istället. Hälsningar från DentOn Team
  • Valeska D
    Valeska D skrev om DentOn Tandvård
    Försiktiga av sig, få jag är rädd för tandläkare så är
    De toppen!
  • Reza C
    Reza C skrev om DentOn Tandvård
    Perfekt på alla sätt! Hög kvalitet god service
  • Eugenia R
    Eugenia R skrev om DentOn Tandvård
    Mycket nöjd med resultat och bemötande. Rekommenderas.
  • Eliza P
    Eliza P skrev om DentOn Tandvård
    Definitivt den härligaste tandläkaren jag har varit hos. Trevligt och professionellt 👌
  • Zeljka K
    Zeljka K skrev om DentOn Tandvård
    My favorite dentist so far.
    Great service. Dentist is very skilled and I have booked now more than visit.
    Why: I used to be afraid of the dentists (childhood experiences)
    and Denton helped me get rid of my fear.
    Also I was very pleased with the work done. Denton fixed my broken tooth and my smile look good again.
  • Maria C
    Maria C skrev om DentOn Tandvård
    Jättenöjd med service och engagemang!
  • Håkan M
    Håkan M skrev om DentOn Tandvård
    Lagning och utdrag av tand. Tandläkaren la ner mycket tid på att minimera smärta.
  • Diana B
    Diana B skrev om DentOn Tandvård
    Jättenöjd patient!!
    Kommer definitivt fortsätta gå till tandläkaren Maja. Supertrevlig, proffesionell, nogrann och otrolig duktig på sitt jobb. Hon fick mig att känna mig avslappnad och lugn och jag rekommenderar henne verkligen!
  • Janet T
    Janet T skrev om DentOn Tandvård
    Minsta stället jag har ngns varit till tandläkare på men allt annat bra. Väldigt trångt bara
  • Radovan M
    Radovan M skrev om DentOn Tandvård
    Efter många år av velande, och en hel del tandläkarskräck tog jag mig i kragen då smärtan inte gick att hålla ut med längre. Jag behövde göra en rotfyllning!

Jag blev riktigt glad när jag gick över till DentOn som patient och inte behandlades som ett löpandeband vara i någon fabrik.

Liten klinik med jättehärliga och trevliga tjejer som jobbar där. Plötsligt var man center av attention och alla var där för att göra detta så smärtfritt och trevligt som de bara kunde.

Jag behandlades av läkaren Maja Mickovic som tog sin tid och jag hade tid att andas ut, samla mod för att fortsätta.

Rekommenderar alla att lämna fabrikstandvården och gå över till DentOn som behandlar människor med tandproblem och inte något annat.

Service 10/10
    Bemötande 10/10
    Läkare 10/10

Rädsla Ja/Ja (fortfarande så låter de där jädrans maskinerna och alla nålar, men så bra människor som jobbar väger ändå mycket)
  • Ines I
    Ines I skrev om DentOn Tandvård
    Rekommenderar till alla , jätte nöjd kund och den viktigaste man känner sig trygg.
  • Carina S
    Carina S skrev om DentOn Tandvård
    Trevlig personal och fräscha lokaler. Har varit kund i 3 år. Rekommenderas
  • Elle-kari I
    Elle-kari I skrev om DentOn Tandvård
    Jag sökte tandvård hos DentOn på grund av parodontit, då jag blivit rekommenderad av en kollega.
    Jag upplever att jag fått ett vänligt och professionellt bemötande från första stund.
    Man hjälpte mig att ta ut en tand som var infekterad och höll på att falla ut.
    Man hjälpte mig också att laga en trasig tand.

Min tandläkre tog tillvara på den tand som hon tog ut och skapade av den en tillfällig "löstand".
  • Sozi B
    Sozi B skrev om DentOn Tandvård
    professionellt utförd tandvård och väldigt trevliga. rekommenderar varmt
  • Åsa M
    Åsa M skrev om DentOn Tandvård
    Jag uppsökte företaget på rekommendationer och tycker att mina höga förväntningar verkligen infriades. Mycket trevligt och professionellt bemötande och omhändertagande. Jag rekommenderar gärna andra att besöka företaget!
  • Catharina N
    Catharina N skrev om DentOn Tandvård
    Professionellt och vänligt
    Jag fick en akuttid trots att det var precis för semestern
  • Ellen P
    Ellen P skrev om DentOn Tandvård
    Tandblekningen motsvarade inte mina förväntningar, trots att de var ganska lågt ställda
    2016-07-08 DentOn Tandvård svarar Ellen P
    Hej Ellen, tråkigt att tandblekningen inte blev som du hade tänkt dig. Och som du skriver: vi har varit "lågt ställda" att det inte kommer fungera så bra på dig med de förutsättningarna som du hade på dina tänder. Trots det ville du försöka. I de flesta fall fungerar bleking utmärkt men i vissa fall är det mer tveksamt att det kommer fungera, som i ditt, vilket vi förklarade innan. Hoppas att de blev lite vitare i alla fall. Mvh. Natalie
  • Osman Hassan A
    Osman Hassan A skrev om DentOn Tandvård
    Mycket nöjd av behandlingar jag har fått!
    Bra personalternativ med bra bemötande!
  • Celic D

MVH
    Dragan
  • Vuckovic D
    Vuckovic D skrev om DentOn Tandvård
    Väldigt kunning tandläkare, trevlig bemötande
  • Richnau A
    Richnau A skrev om DentOn Tandvård
    Bra service, trevligt bemötande och professionellt utförd tandvård.
  • Radulka P
    Radulka P skrev om DentOn Tandvård
    Jag blev rekommenderad till DentOn Tandvård av några vänner som redan gått hos de i ett par år och varit super nöjda. Tänkte att denna gång väljer jag tandläkare på rekommendation då jag sen tidigare har mycket dålig erfarenhet av tandläkare som saknat moral, etik och som ville utnyttja dig som patient snarare än hjälpa dig.
    Jag fick förtroende för denna klinik och personal direkt! De är ärliga, de vill inte tjäna pengar på dig, väljer ej dyra behandlingar utan snarare avvärjer dig från onödiga behandlingar som någon annan tandläkare hade tvingat på dig. Alltid lätt att få tid och trots min tandvårdsrädsla som andra tandläkare gett mig genom åren går jag mer än gärna dit.
    Tänk om jag hade sådan tandläkare tidigare, som förklarar hur jag bäst sköter mina tänder och hur och var jag ska förbättra munhygienen, en som bryr sig om sina patienter, då hade jag haft färre konstruktioner i munnen samt inte varit tandvårdsrädd.
    Har rekommenderat de till alla nära och kära och härmed till alla som läser här.
    Trogen patient nu i snart 3 år.
  • Ximena A
    Ximena A skrev om DentOn Tandvård
    Trevligt mottagande, känns tryggt o pålitligt. Bra tips jag inte fått tidigare. rekommenderas varmt
  • Ivana K
    Ivana K skrev om DentOn Tandvård
    Väldigt professionell och modernt mottagning! Natalie är verkligen en kunnig tandläkare. Jag fick hjälp med flera tänder. Med ena tand hade jag mycket problem i flera år. Hon hittade vad som var fel direkt (resultat av en mindre kunnig tidigare tandläkare) och fixade den. Jag skulle verkligen rekommendera Denton Tandvård.
  • Susanne H
    Susanne H skrev om DentOn Tandvård
    Seriös klinik, trevligt bemötande samt professionell behandling. Mina varmaste rekommendationer.
  • Marie I
    Marie I skrev om DentOn Tandvård
    Bästa tandläkaren jag någonsin varit hos! Väldigt noggrann och professionell. Haft tandläkarskräck sedan jag var liten, men Nathalie är väldigt pedagogisk och lotsar en varsamt genom behandlingen. Så glad över att jag har hittat denna klinik! Med vänlig hälsning, Marie Isaksson
  • Johanna H
    Johanna H skrev om DentOn Tandvård
    Trevlig och proffsig tandvård!

Gyllene Hästens Torg 9, 170 67 Solna