DentOn Tandvård

Gyllene Hästens Torg 9, 170 67 Solna — Visa karta

Välkommen till oss på DentOn Tandvård!

Vi är ett litet välutbildat team som ständigt uppdateras för att följa det senaste inom tandläkarbranschen. Vår klinik är liten med en lugn och familjär stämning och här erbjuder vi högkvalitativ, professionell, prisvärd och trygg tandvård. Inga frågor är udda och vi tar oss alltid tid att lyssna på dina önskemål.

Vi har god vana av tandvårdsrädsla men även estetik i form av till exempel kronor eller estetisk tandreglering. Vi pratar svenska, engelska, tyska, persiska, bosniska, serbiska, kroatiska och polska.
Mån: 08:00-17:00
Tis: 12:00-20:00
Ons-Tor: 08:00-16:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 334 kunder tycker om DentOn Tandvård

• 2019-12-12

Ingrid P skrev om DentOn Tandvård
    Tandläkare: undersökning + utdragning av tänder.
    Tandhygienist: undersökning + rensning
    Båda tjänsterna gjordes noggrant och smärtfritt både under och efter behandlingen.
    Jag har fått ett mycket trevligt och vänligt bemötande. Läs mer
  • 2019-12-11

Mona D skrev om DentOn Tandvård
    Blev professionellt bemött och väl omhändertagen av tandhygienisten ,var i trygga händer då jag är tandvårdsrädd , otroligt skickligt , super bra upplevelse Läs mer
  • 2019-12-10

Filip S skrev om DentOn Tandvård
    Jag fick bra service från personalen.De var mycket hjälpsamma. Läs mer
  • 2019-12-09

Joseph M skrev om DentOn Tandvård
    Jag fick tid med kort varsel och är väldigt nöjd med både mottagandet och behandlingen. Proffsigt! Läs mer
  • 2019-12-08

Patrik B skrev om DentOn Tandvård
    Mycket bra personal. Känns tryggt. Läs mer
  • 2019-12-08

Annica F skrev om DentOn Tandvård
    Jag är jättenöjd med såväl bemötande som kvalitet på behandlingarna och kan varmt rekommendera Denton Läs mer
  • 2019-12-07

Mirza C skrev om DentOn Tandvård
    Lagningar, rotfyllning, kronor, dvs jag har varit en återkommande kund. Alltid trevlig och professionellt bemötande, och alltid 110% för att kunden blir nöjd.
    Små men fräscha lokaler, moderna metoder och utrustning. Jag känner mig trygg i stolen hos Natalie. Läs mer
  • 2019-12-07

Christoffer D skrev om DentOn Tandvård
    Supertrevliga, dock har jag av mina besök hittills aldrig fått komma in enligt tidsbokning utan alltid varit 10-20min ytterligare väntetid. Läs mer
  • 2019-12-05

Peter C skrev om DentOn Tandvård
    Bästa o g finaste lagningarna medo trevlig personal :) Läs mer
  • 2019-12-04

Carolina L skrev om DentOn Tandvård
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-12-03

Andre S skrev om DentOn Tandvård
    Rotfyllning samt lagning av hål - Så jag har verkligen varit en återkommande patient. Här är de trevliga och proffsiga. De lägger patienten i första prioritet. Läs mer
  • Anna V

2019-12-02

Anna V skrev om DentOn Tandvård
    Kontaktade DentOn Tandvård via mail för att skaffa ny bettskena då min tidigare försvunnit och min ordinarie tandläkare inte kunde erbjuda den modellen på bettskena som jag önskade.

Fick snabbt svar med förslag på tider som kunde passa och väl på plats blev jag trevligt bemött på en liten, intim mottagning.

Väntade på bettskenan i ca 14 dagar, när jag fick den var den i fel färg och behövde justeras en del men men, färgen var ju sekundärt. Dock uppstod en annan defekt med skenan efter någon vecka vilket jag påpekade och som DentOn då ordnade utan några som helst invändningar.

Idag var jag och hämtade ut nya skenan som satt perfekt direkt - och hade rätt färg. 😊
    Kan varmt rekommendera denna mottagning, superservice på alla sätt! Läs mer
  • 2019-11-20

David B skrev om DentOn Tandvård
    David B.
    My first visit and I would like to say that, in addition to being a very professional dentist, Natalie is a really nice person. Läs mer
  • 2019-11-04

Elaine B skrev om DentOn Tandvård
    Mycket bra allting Natalie mycket duktig och trevlig kä Läs mer
  • 2019-11-02

Mojca P skrev om DentOn Tandvård
    very kind personel, dentist speak my native language (serbo/kroatisk) Läs mer

Aleksandra M skrev om DentOn Tandvård
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Läs mer

Peter C skrev om DentOn Tandvård
    Bästa och snyggaste lagningarna😊 Läs mer

Johan J skrev om DentOn Tandvård
    Efter ha gått hos Denton ett tag bestämde jag mig att hoppa på Inman aligner. Blev jättenöjd med hela processen och på slutresultatet. Var kul och se utvecklingen. Om ni är missnöjda med era tänder och skulle vilja reglera dem så rekommenderar jag er utan tvekan att ta er till DentOn tandvård. Kände att jag kunde lita blint på Natalie, som hjälpte mig från start till mål.
    Är supernöjd!

Johan Läs mer
  • 2019-10-29

Agneta K skrev om DentOn Tandvård
    DentOn det är fantastisk bra tandvård. Bemötande var kanon, professionell, trevlig. Fräscha lokaler och bäsöket kändes personligt. Jag kan verkligen rekommendera DentOn!
    Aneta. Läs mer
  • 2019-10-29

Penka K skrev om DentOn Tandvård
    Professionella, kunniga och mycket trevliga. Jag blir alltid vänligt bemött och väl behandlat. Jag kan varmt rekommendera både tandläkare och tandsköterska. Tack snälla ni! Läs mer
  • 2019-10-08

Lisa T skrev om DentOn Tandvård
    Trevligt bemötande i fina lokaler och undersökningen gick smidigt. Läs mer
  • 2019-10-08

Soudabeh G skrev om DentOn Tandvård
    bra bemötande jag har bra känsla att vara där. Läs mer
  • 2019-10-07

Lars-Olof L skrev om DentOn Tandvård
    Undersökning av tandläkare och tandhygienist.
    Blir alltid vänligt bemött och mycket bra behandlad. Läs mer
  • 2019-10-06

Peter M skrev om DentOn Tandvård
    Vänligt bemötande och noggran behandling, Läs mer
  • 2019-10-04

Marcell B skrev om DentOn Tandvård
    DentOn är består av jättekunniga, erfarna, trevliga och roliga personal som får ditt besök kännas varm och välkommen. De har all tjänster för tandvård som passar just mig perfekt. Kan gott rekommendera DentOn för du absolut är i goda händer. Läs mer
  • 2019-10-01

Tien-Heng H skrev om DentOn Tandvård
    Bra professionell tandvård. Kunnig personal. Läs mer
  • 2019-09-28

Srdjan F skrev om DentOn Tandvård
    Är jättenöjd, rekommenderar starkt. Hon är jätteduktig och jag känner mig verkligen trygg hos henne. Har haft problem med att jag inte alls är nöjd innan men har verkligen hittat nästa tandläkaren nu. Läs mer
  • 2019-09-15

Milenko B skrev om DentOn Tandvård
    Allt var utmärkt. . Mycket professionell och vänlig personal. . Jag rekommenderar det till alla.. Läs mer
  • 2019-09-13

Marcin P skrev om DentOn Tandvård
    Bra jobbat tack rekomenerar alltid professionella utförd arbete Läs mer
  • 2019-09-09

Chatarina B skrev om DentOn Tandvård
    Stor eloge till Natalie som är i särklass den bästa tandläkare jag blivit behandlad av!
    Genom livet har jag lidit av obehag i samband med tandläkarbehandlingar och det har Natalie botat mig från.
    Extra imponerande är skickligheten i att lägga bedövning.
    Det känns ej och börjar verka omedelbart. Varför lär sig inte alla tandläkare det?
    Natalie håller en hela tiden uppdaterad om vad hon gör och nästa steg vilket skapar trygghet och mental förberedelse.
    Att hon sedan är väldigt noga och lagd att det estetiska hållet ger en upplevelse och resultat utöver det vanliga.
    Denton rekommenderas starkt!
    /Chatarina Bergman
    Nöjd kund Läs mer
  • 2019-09-08

Jonas H skrev om DentOn Tandvård
    Jag kom till Natalie på DentOn Tandvård efter att ha haft en annan tandläkare i många år som jag inte varit nöjd med. Och vilken skillnad! Nu har alla obehag jag känt tidigare försvunnit och jag känner mig omhändertagen när jag är hos tandläkaren.
    Jag blev rekommenderad DentOn av en vän och kan i min tur varmt rekommendera vidare till andra att gå hit. Läs mer
  • 2019-09-06

Nina Z skrev om DentOn Tandvård
    Excellent service. Professional. Would definitely recommend. Läs mer
  • 2019-09-05

Ronnie A skrev om DentOn Tandvård
    Smidigt att kunna boka kvällstider. Mycket trevlig och kunnig tandläkare. Läs mer
  • 2019-08-29

Daiyna H skrev om DentOn Tandvård
    I did cleaning. I liked the service and think I will come back there, but I slightly reduced my grade because cleaning was done manually (not with ultrasound), and it seems a bit not modern. Läs mer
    2019-09-04 DentOn Tandvård svarar Daiyna H
    Hi Daiyna, thank you for taking your time and writing a review about our services.
    We are always keen to do our best for our patients. We have as well ultrasound on the clinic but some time the treatment is done manually when we think that it would be greater discomfort for the patient since the teeth can be more sensitive cleaning with ultrasound. If you prefer ultrasound just tell us next time and we will do it.
    We are here to please our patients.
    Kind regards, Natalie
  • Jadranka M

2019-08-29

Jadranka M skrev om DentOn Tandvård
    Mycket nöjd med bemötandet och behandlingar, fortsätter gå här. Läs mer
  • Lina J

2019-08-26

Lina J skrev om DentOn Tandvård
    Jag gjorde tand fyllning/ tandreglering. Fyllde ut mina tänder så det gav en jämn och fin resultat. Jag ler mer än förut! Jätte kunnig och duktig personal som som har lång erfarenheter inom området och kom med tips och råd för mina tänder. Jag är super nöjd med resultatet. Jag rekomenderar starkt andra till Denton och kommer själv återvända dit igen. Tack för senast jätte nöjd kund! Läs mer
  • 2019-06-25

Zahi K skrev om DentOn Tandvård
    The Team is both professional and kind; my expectations have been met. Läs mer
  • 2019-06-24

Nenad A skrev om DentOn Tandvård
    På DentOn gör dom det lilla extra. Läs mer
  • Vojo K

2019-06-21

Vojo K skrev om DentOn Tandvård
    Det var allt Okej,bra service,bra bemötande av personal som är duktiga på sin jobb Läs mer
  • 2019-06-20

Anna C skrev om DentOn Tandvård
    Väldigt professionellt bemötande och behandling. Mycket trevligt lugn och engagerad personal med höga kompetenser.Otroligt lyhörd och omtänksam . Här är man trygg som patient.AnnaC Läs mer
  • 2019-06-20

Anita K skrev om DentOn Tandvård
    Jätte duktiga och bra service. Läs mer
  • 2019-06-19

George D skrev om DentOn Tandvård
    Fint bemötande fint jobb inga anmärkningar Läs mer
  • 2019-06-19

Vida J skrev om DentOn Tandvård
    Det bästa med dentOn är att dom har mycke bra kunskap och det bästa bemötande som jag ha upplevt i detta land Läs mer
  • Katarina G

2019-06-18

Katarina G skrev om DentOn Tandvård
    Det har varit mitt första besök och jag är mycket nöjd. Skulle rekommendera andra som jag redan har gjort. Bemötande var jätte bra. Professionell, hjälpsam. Jag är mycket nöjd och kommer att fortsätta. Läs mer
  • 2019-06-18

Anton H skrev om DentOn Tandvård
    Otroligt lyhörd och omtänksam personal som arbetade mycket lugnt, metodiskt och professionellt.

Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2019-06-18

Emil S skrev om DentOn Tandvård
    Väldigt proffesionella och pedagogiska. Har haft tandläkarskräck sen många år tillbaka och talade om detta innan, så dem tog det väldigt lugnt och förklarade hela tiden vad som gjordes. Vet inte om skräcken är botad, men dem gjorde ett så pass bra jobb att jag gärna återkommer till dem. Läs mer
  • 2019-05-29

skrev om DentOn Tandvård
    Tandläkare med hög kompetens och tillgänglighet. Mycket trevlig och engagerad personal. Har kvällstider vilket var en fördel. Läs mer
  • 2019-05-15

Jesper B skrev om DentOn Tandvård
    Proffsigt bemötande & behandling! Det märks att dom brinner för det dom gör :) Läs mer
  • 2019-05-12

Ivana P skrev om DentOn Tandvård
    Really pleasant experience for someone who is afraid of dentist and really kind personnel. Very professional service. Läs mer
  • 2019-05-11

Oscar H skrev om DentOn Tandvård