Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Solna DentOn Tandvård

DentOn Tandvård

Gyllene Hästens Torg 9, 170 67 Solna — Visa karta

Vi är ett litet välutbildat team som ständigt uppdateras för att följa det senaste inom tandläkarbranschen.
På en liten klinik med lugn och familjär stämning, erbjuder vi dig högkvalitativ, professionell, prisvärd och trygg tandvård. Inga frågor är udda och vi tar oss alltid tid att lyssna på dina önskemål.
Vi är vana med tandvårdsrädda men även estetik bl.a. i form av kronor eller estetisk tandreglering såsom Inman Aligner och Clear Aligners.
Mån: 08:00-19:00
Tis: 08:00-20:00
Ons-Tor: 08:00-15:30
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 179 kunder tycker om DentOn Tandvård

• Jelena S
    Jelena S skrev om DentOn Tandvård
    Nice,clean,perfect. Very nice staff and good service. Highly recommended! :-)
  • Magnus B
    Magnus B skrev om DentOn Tandvård
    Mycket nöjd med både bemötande och behandling. Har aldrig gillat att gå till tandläkare men Maja på Denton är verkligen bra. Hon helrenoverade mina tänder och som sagt, jag är helnöjd.
  • Spasoje D
    Spasoje D skrev om DentOn Tandvård
    Trevlig personal. Omtänksama👍👍👍😊😊
  • Anna Å
    Anna Å skrev om DentOn Tandvård
    Trevligt och professionellt bemötande
  • Nikola L
    Nikola L skrev om DentOn Tandvård
    Last Monday, when I came to DentOn Tadnvård, I had the best dentist experience ever. Everything was clean, nice and perfect. The staff, the tools and the service... Everything is professional and it's probably between the best dental ordinations in Stockholm.
  • Gais H
    Gais H skrev om DentOn Tandvård
    Det va bra gick snabb å smidigt
  • Anna H
    Anna H skrev om DentOn Tandvård
    Ett alldeles utmärkt och professionellt bemötande på en fullständig tandhygienistundersökning jag köpt från Let's deal. Kommer definitivt att gå tillbaka.
  • Chantalle S
    Chantalle S skrev om DentOn Tandvård
    Bra bemötande. Mina tänder blev jättefina och jag gick därifrån med ett stort leende.
  • Svetlana M
    Svetlana M skrev om DentOn Tandvård
    Proffsigt och trevligt bemötande!
  • Musa C
    Musa C skrev om DentOn Tandvård
    Har varit kund / patient på Denton sedan dess start. Har alltid och kommer alltid och vara lika nöjd vid varje besök.
    Vänlig personal med bästa möjliga hjälp !
    Fräsch lokal och bra hygien, rekommenderar starkt !
  • Anna L
    Anna L skrev om DentOn Tandvård
    Nöjd! Duktig & kunnig tandläkare -ung tjej - som med varlig, lätt hand tog hand om mina tänder. Bra bemötande, fräscha lokaler & bra parkeringsmöjligheter precis utanför för bilen.
  • Bojan M
    Bojan M skrev om DentOn Tandvård
    DentOn Tandvård och Natalie är bäst. Jag är jätte nöjd med bemötandet och med hjälpen jag fick. Jag kan varmt rekommendera DentOn tandvård till alla.
  • Sheng Yee P
    Sheng Yee P skrev om DentOn Tandvård
    Trevligt bemötande av tandläkare som bryr sig om dina tänder
  • Edyta L
    Edyta L skrev om DentOn Tandvård
    Väldigt noggrant utförd arbete- proffesionellt! Mycket kompetent personal.
    Det som DentOn borde förbättra sig är att hålla tider(oftas väntetid mellan 20-45 min) och att personalen inte stör varandra med olika frågor/funderingar/telefonsamtal/springande genom behandlingsrummet.
    2017-06-09 DentOn Tandvård svarar Edyta L
    Hej Edyta,
    ditt svar uppskattas och vi kommer ta till oss av dina rekommendationer på förbättringar. Vi vill gärna vidareutvecklas och tar gärna emot alla förslag.
    Jag kan bara tillägga att anledningen att vi är så kompetenta och professionella är bl.a. att vi är lyhörda och vill gärna hjälpa våra patienter, så snart de ringer eller har funderingar, utan att de behöver vänta länge på våra svar eller att få en tid, därav blir ibland lite "spring" på rummet, vilket kan upplevas som jobbigt men vi gör det för er bästa service! Mvh. Natalie
  • Nian Hwei W
    Nian Hwei W skrev om DentOn Tandvård
    The service is friendly and professional. Highly recommended!
  • Toni C
    Toni C skrev om DentOn Tandvård
    Utmärkt service, bemötande och proffsigt utfört jobb.
    Rekommenderas varmt
  • Predrag P
    Predrag P skrev om DentOn Tandvård
    Jag har gått i många år hos DentOn Tandvård och har alltid tyckt att de är noggranna med bra priser och de har alltid snabbt en tid att erbjuda. Nu har jag behövt göra större ingrepp i munnen och deras skicklighet har nu verkligen visat sig! Jag är mycket nöjd och kommer verkligen rekommendera de till alla!
  • Mariusz I
    Mariusz I skrev om DentOn Tandvård
    Proffsigt tandläkare. Fick hjälp med mina specialla problem. Man blir alltid vänligt bemött.
  • Björn C
    Björn C skrev om DentOn Tandvård
    Dyrt men bra. Lokalen är för varm.
  • Branko R
    Branko R skrev om DentOn Tandvård
    En fantastisk plats med proffsig och trevlig personal! Dem kommer jag inte att byta!
  • Sreten V
    Sreten V skrev om DentOn Tandvård
    De är bästa tandläkare i stan!
  • Jasmina P
    Jasmina P skrev om DentOn Tandvård
    Jag är jätte nöjd och kan varmt rekommendera till andra🌺🌸🌺
  • Patrik M
    Patrik M skrev om DentOn Tandvård
    Bästa tandisen!!!👍🌻😄💐😷👌🥇⛵️🏖
  • Maria L
    Maria L skrev om DentOn Tandvård
    Mycket bra personal och trevliga
  • Milanka J
    Milanka J skrev om DentOn Tandvård
    Jätte nöjd👍💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
  • Naphat S
    Naphat S skrev om DentOn Tandvård
    Kunnig, professionell och serviceminded mottagning. Kan rekommendera starkt. :)
  • Ninorta M
    Ninorta M skrev om DentOn Tandvård
    Hade en behaglig upplevelse med bra mottagande
  • Gordana T
    Gordana T skrev om DentOn Tandvård
    Jag är jätte nöjd med allting hos DentOn Tandvård och jag kan varm rekommendera den till alla som jag känner
  • Tatjana S
    Tatjana S skrev om DentOn Tandvård
    Bra bemött och bra jobb med pasienten 😊👍
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om DentOn Tandvård
    Kunnig, professionell och serviceminded mottagning.
    Bästa!!! Har annars tandläkarskräck:(
  • Bogumil K
    Bogumil K skrev om DentOn Tandvård
    Kan rekomendera starkt. Väldigt väldigt trevlig och kompetent personal. Min sambo fick jättebra hjälp i lugn och ro utan stress. Alla hennes frågor blev besvarade på ett kompetent sät, hon fick rätt behandling och råd för behndling framöver. Tack! Vi kommer absolut tillbaka!
  • Michael L
    Michael L skrev om DentOn Tandvård
    Vaknade med tandvärk. Fick komma till Denton tandvård samma dag. Blev mkt bra bemött och behandlad på bästa sätt. Kan varmt rekommendera dem
    Med vänlig hälsning,
    Michael Lundh
  • nas f
    nas f skrev om DentOn Tandvård
    Trevlig och duktig tandläkare, jätte nöjd av min behandling.
    nas f gillar detta
  • Catrin E
    Catrin E skrev om DentOn Tandvård
    Köpte tandhygienist på LetsDeal. Med tanke på att det kostade typ 150kr så fick jag väl ungefär vad jag betalade för.

Utrymmet där man väntar är litet och obekvämt, själva tandläkarstolen fungerade inte och själva behandligen kändes inte speciellt kul.

Hon som utförde den var helt klart obekväm pga att stolen inte fungerade och hon verkade inte speciellt engagerad eller intresserad av mig. Jag bad henne tex att undvika en del av tandraden pga att det var känsligt efter en rotfyllning, men hon lyssnade liksom inte.

Nu var det iofs väldigt länge sedan jag gick till hygienist, men enligt röntgen hos min vanliga tandläkare några veckor efter detta besök har ingen tandsten tagits bort under besöket på DentOn. ...vilket i sig gör mig lite nyfiken på vad det var som gjorde så väldigt ont och varför mitt tandkött slets upp som det gjorde.

Buy cheap, pay twice gäller i vanlig ordning!
    2017-04-03 DentOn Tandvård svarar Catrin E
    Hej, tack för dina synpunkter.
    Det är alltid bra att ta röntgenbilder för att exakt konstatera var tandstenen sitter, speciellt om man har mycket och ej varit på behandling på länge. Vi brukar därför alltid rekommendera en undersökning, vilket du avböjde eftersom du hade redan en tandläkare som du går hos. Jag rekommenderar framöver att utföra all behandling hos samma tandläkare, då blir det också lättare att ha ordentlig koll på dina tänder. Även på rotfyllda tänder kan tandsten finnas och det är ingen kontraindikation att ta bort tandsten bara för att tanden är rotfylld.
    Vi ber om ursäkt om det verkade jobbigt, pga. av tandläkarstolen krånglade, vi väntade på att tekniker ska komma och justera och det är något som händer men detta har inte påverkat din behandling.
    Tyvärr håller jag inte med dig att väntrummet är obekvämt dock stämmer det att det är litet men hit tills har alla tyckt att det är mysigt och personligt jämfört med stora väntrum som har en kall och sjukhusliknande miljö.
    Lycka till med tandvården i framtiden!/Hälsn. Natalie, DentOn Tandvård
  • Malin L
    Malin L skrev om DentOn Tandvård
    Kunnig och trevlig personal. Avslappnad miljö.
  • Catharina H
    Catharina H skrev om DentOn Tandvård
    Jag känner trygghet i behandlingen.
  • Andreas J
    Andreas J skrev om DentOn Tandvård
    Att gå till tandläkaren är ett rent nöje hos DentOn. Trevlig och professionell vård i en lugn och avslappnad miljö.
  • Ammis L
    Ammis L skrev om DentOn Tandvård
    Upplevde tandläkaren jag träffade som mycket kunnig och noggrann. Hon förklarade tydligt och lugnt vad hon skulle göra/gjorde och fick mig att bli väldigt mycket lugnare i tandläkarstolen. Summa summarisk: kompetent och vänligt. Kan varmt rekommendera DentOn!
  • Johanna S
    Johanna S skrev om DentOn Tandvård
    Otroligt bra och professionell tandläkare!
  • Miladin N
    Miladin N skrev om DentOn Tandvård
    svima bih toplo preporucio ovu zubarsku ordinaciju...usluga i pristup prema pacijentu je profesionalan u svakom smislu

Jag vill varmt rekommendera till alla denna tandvårdsklinik ... tjänster och tillgång till patienten är en professionell i alla bemärkelser
  • Natalia A
    Natalia A skrev om DentOn Tandvård
    Trevlig, nybyggd lokal. Proffsiga och lyhörda läkare. Jag blev väldigt nöjd med tandvården (stenborttagning, blekning och allmän undersökning) och bemötandet. Tänker mig att fortsätta gå dit för årskontroller och eventuella behandlingar.
  • Marie J
    Marie J skrev om DentOn Tandvård
    DentOn, Gyllene Hästens Torg, Solna (Nya Ulriksdal)
    Maja Mickovic är en ung, trevlig, engagerad tandläkare som på bästa sätt tar hand
    om sina klienter. Med professionell bedömning och noggrannhet tar hon hänsyn till helheten av sina patientens tandproblem. Hennes tjänster är varmt att rekommendera.
    Med hälsningar Marie Jelinek
    email: mariejelinek@hotmail.com
    tel. 08+85 58 08
  • Madelaine Q
    Madelaine Q skrev om DentOn Tandvård
    Bra bemötande och proffsiga i arbetet
  • Gazal Ö
    Gazal Ö skrev om DentOn Tandvård
    Den var överlag bra svårt med språkbristning annars god kvalité.
  • Camilla K
    Camilla K skrev om DentOn Tandvård
    Är väldigt nöjd, kommer gå tillbaka.
  • Anna K
    Anna K skrev om DentOn Tandvård
    Personligt bemötande. Perfekt läge eftersom jag bor i samma hus. Fräsch lokal och proffsig tandläkare. Jag var där för att undersöka om jag hade hål samt gjorde en lättare tandrengöring. Har alltid gått till Folktandvården och det känns mer opersonligt.
  • Mercedes C
    Mercedes C skrev om DentOn Tandvård
    Från första början satt de kunden i fokus. Deras uppriktiga engagemang i min rädsla fick mig att känna mig trygg.
  • Anders M
    Anders M skrev om DentOn Tandvård
    Mycket bra bemötande. Överträffade mina förväntningar. Kunnig och engagerad personal.
  • Joakim S
    Joakim S skrev om DentOn Tandvård
    Proffesionellt och vänligt bemötande kombinerat med ärlighet och skicklig tandvård. Det blir nog inte så mycket bättre ur ett kundperspektiv.
  • Sanela K
    Sanela K skrev om DentOn Tandvård
    Jättebra bemötande och tandläkare var jätte duktigt och profesinel. Skulle varmt rekomendera !

Gyllene Hästens Torg 9, 170 67 Solna