TBN Tandhälsa

Söker du en tandläkare i Spånga? Här på TBN Tandhälsa har vi över 30 års professionell erfarenhet inom tandvård och jobbar med patientens önskemål och förutsättningar i fokus.

Hos oss blir du väl omhändertagen av professionell personal och får uppleva en lugn och harmonisk atmosfär med ett personligt bemötande i moderna lokaler.

Vi är ett glatt team med flera tandläkare, en tandhygienist och en tandsköterska. Hos oss är du i trygga händer. Gå gärna in på vår hemsida www.tbn.se eller ring oss för att få veta mer.

Varmt välkommen, din tandvårdsklinik i Spånga!

Läs vad 501 kunder tycker om TBN Tandhälsa 2

2022-12-04 Insamlad av företaget
    Min bästa tandvård under 22 års tid.
    2022-12-02 Insamlad av företaget
    Jag blev mycket väl bemött och behandlad på ett effektivt och bra sätt. Jag fick komma in i tid.
    2022-12-02 Insamlad av företaget
    Vänligt och proffsigt bemötande!
    2022-12-02 Insamlad av företaget
    Trevligt och proffsigt och jag är jättenöjd!
  • 2022-11-30 Insamlad av företaget
    Jag har varit kund hos de i många år och de gör bra jobb. Dessutom utmärkt bemötande.
    2022-11-28 Insamlad av företaget
    Blev väl omhändertagen av erfaren tandhygienist som bemötte mig med varsam hand.
    Hej Ingrid, tack för ditt omdöme vad bra att du blev väl omhändertagen av Lotta! Ha en fin dag, Bästa hälsningar TBN-teamet TBN Tandhälsa
    2022-11-28 Insamlad av företaget
    Bra och professionellt bemötande. Gick snabbt att både boka och få tid för undersökning samt efterföljande åtgärd. Kommer definitivt återkomma i framtiden!
    Hej Robert, tack för ditt omdöme! Vad kul att höra att du är nöjd med behandlingarna, ha en fin dag! Bästa hälsningar TBN-Teamet TBN Tandhälsa
  • 2022-11-25 Insamlad av företaget
    Professionellt och trevligt bemötande av en mkt kompetent tandläkare.
    Hej Elisabet, tack för ditt omdöme! Vad kul att du är nöjd. Ha en fin dag, bästa hälsningar TBN-Teamet TBN Tandhälsa
    2022-11-23 Insamlad av företaget
    Paula var skicklig, trevlig och tog sig verkligen tid för mig som kund och gav tips. Trevligt bemötande av tjejen som tog emot när jag klev in också. Toppen!
    Hej Helena, tack för fina ord, vad roligt att du är nöjd med besöket. Ha en fin dag! Bästa hälsningar TBN-teamet TBN Tandhälsa
    TBN Tandhälsan med Bengt och Paula samt övrig personal är
    Toppen Proffsiga och det känns tryggt att gå dit.
    ..och det har jag nu gjort i 39 år😊
    Hej Gill, vad bra att du känner dig trygg hos oss, tack för ditt omdöme! Bästa hälsningar TBN-teamet TBN Tandhälsa
    2022-11-23 Insamlad av företaget
    Proffsigt och väldigt trevligt bemötande.
    Hej Åke, tack för ditt omdöme, vad bra att du är nöjd med vårt bemötande 🤗 Ha en fin dag bästa hälsningar TBN-teamet TBN Tandhälsa
    2022-11-19 Insamlad av företaget
    Blev vänligt och professionellt bemött av både tandsköterskan och tandläkaren.
    Jag fick en genomgång och röntgen samt rengöring av tänderna.
    Hej Agneta, tack för ditt omdöme! Vad roligt att du är nöjd med besöket, ha en fin dag bästa hälsningar TBN-teamet TBN Tandhälsa
  • 2022-11-18 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och bra behandling
    Hej Inga-Lill,

Tack för ditt omdöme. Kul att höra att du är nöjd med behandlingen! Ha en fin dag, bästa hälsningar TBN-teamet
    2022-11-18 Insamlad av företaget
    Proffsigt och väldigt väl bemött. Alltigenom en angenäm upplevelse. Hade läst och hört mycket bra omdömen innan och kan bara stämma in i det.
    Hej Magnus,

Vad kul att höra att du är nöjd med behandlingen. Tack för ditt omdöme, ha en fin dag! Bästa hälsningar TBN-teamet
    2022-11-18 Insamlad av företaget
    Besökte tandhygienisten Lotta som jag anser vara den bästa, mest kunniga och informativa tandhygienist som TNB har haft under de 9 åren som jag varit kund
    Hej Eleni,

Tack för ditt omdöme, vad kul att du är så nöjd med Lotta! Ha en fin dag, bästa hälsningar TBN-teamet
    2022-11-18 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och professionella.
    Rekommenderas varmt
    Hej Jan, tack för ditt omdöme, vad roligt att du är nöjd med vårt bemötande! Ha en fin dag, bästa hälsningar TBN-teamet TBN Tandhälsa
    2022-11-16 Insamlad av företaget
    Är mycket nöjd med besöket. Trevligt bemötande. Den här gången var det i stort 'bara' en undersökning, men kommer 'gärna' tillbaka.
    Hej Inga, vad roligt att du är nöjd med besöket hos oss! Du är varmt välkommen tillbaka! Ha en fin dag! Bästa hälsningar TBN-teamet TBN Tandhälsa
    2022-11-13 Insamlad av företaget
    Tack för ett fint bemötande av trevlig personal.
    Kommer åter om 1 år.
    Hej Reneé,

Tack för ditt omdöme, du är så välkommen nästa år! Bästa hälsningar TBN-Teamet
    2022-11-12 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, förväntningar infriades. Nöjd med åtgärden
    Hej Göran, tack för ditt omdöme! Vad bra att du är nöjd med behandlingen, ha en fin dag bästa hälsningar TBN-Teamet TBN Tandhälsa
  • 2022-11-12 Insamlad av företaget
    Ett otroligt tryggt och trevligt beteende.
    Information om fortlöpande åtgärder ges på ett tydligt sätt.
    En tandläkare i toppklass👏👏👏
    Hej Lars-Åke, tack vilket värmande omdöme! Ha en fin dag bästa hälsningar TBN-teamet TBN Tandhälsa
    2022-11-11 Insamlad av företaget
    Bra på alla sätt. Man kände sig mycket väl omhändertagen. Mvh Conny.
    Hej Conny, tack för ditt omdöme! Vad bra att du känner dig väl omhändertagen hos oss, ha en fin dag! Bästa hälsningar TBN-teamet TBN Tandhälsa
  • 2022-11-11 Insamlad av företaget
    Jag har varit kund i många år och alltid tyckt om att komma dit,även om det är tandvård.Igår blev jag extra glad och en tandhygienist hade kommit tillbaks efter några år.Mitt besök gjorde mig så fräsch i mun och på så bra humör.
    Hej Kristina, tack för ditt omdöme, vad roligt att du tycker om att komma till oss och kul att du blev på bra humör efter, det glädjer oss! Ha en fin dag, Bästa hälsningar TBN-teamet TBN Tandhälsa
    2022-11-10 Insamlad av företaget
    Utmärkt, trevligt, professionella
    Hej Marita, tack för ditt omdöme! Ha en fin dag🤗 bästa hälsningar TBN-teamet TBN Tandhälsa
    2022-11-10 Insamlad av företaget
    Enda kliniken som gäller och underbar personal!
    Hej Thomas, tack för fina ord det värmer, ha en fin dag! Bästa hälsningar TBN-teamet TBN Tandhälsa
    2022-11-09 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjd! Har gått här i många, många år. Professionella, vänliga, noggranna och måna om sina kunder och deras tandhälsa.
  • 2022-11-09 Insamlad av företaget
    Träffade en för mig ny tandhygienist o blev fantastiskt fint bemött på alla sätt. Kände mig så trygg. Vi hade trevliga samtal också.
    2022-11-09 Insamlad av företaget
    Mycket proffesionell behandling. Dessutom väldigt trevlig och vänlig personal. Tack! ❤️
    2022-11-09 Insamlad av företaget
    Suverän tandläkare & tandhygienister som tar hand om sin patient på bästa sätt. Har gått där i hela mitt liv och skulle verkligen rekommendera andra att göra detsamma. Man skapar då en relation som blir väldigt trevlig. Dom tar verkligen hand om dig när du sitter i stolen och förklarar varje steg dom gör. Som patient känns det tryggt och säkert. Så tummen upp från mig!
    2022-11-09 Insamlad av företaget
    Det var väldigt proffsigt mottagande. Trevliga lokaler. Bra personal och trevlig.
    2022-11-09 Insamlad av företaget
    Mycket gott bemötande och bra information.
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Vänligt bemötande.
    Professionell behandling av tänder.
    2022-11-05 Insamlad av företaget
    Jättenöjd med er. Väldigt fint bemötande. Man kände sig välkommen och fick professionell hjälp under besöket. Starkt rekommendera er.
    2022-11-05 Insamlad av företaget
    Alltid trevligt bemötande varit patient halva mitt liv!!
    Jättebra Inget speciellt Absolut
    2022-11-03 Insamlad av företaget
    Trevligt och proffsigt bemötande och noggrann undersökning.
    Hej !
    TBN tandvård klinik är utmärkt ! Alla som jobbar där är duktiga . Jag är mycket nöjd.
    Hej!
    TBN tandvård klinik är utmärkt , alla som jobbar där är duktiga . Jag är mycket nöjd
    2022-11-03 Insamlad av företaget
    Mycket bra, snabbt och enkelt..
  • 2022-11-02 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande, punktlighet.
    Behandling av tandhygienist
    2022-11-02 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och trevlig personal, hela familjen går där och allt funkar bra, lite dyrt men så är ju alla tandläkare idag.
    Kunniga och ger bra tips om hur man kan förbättra sina tandvanor.
    2022-11-02 Insamlad av företaget
    Gott bemötande. Förväntningarna var låga eftersom jag inte tycker om att gå till tandläkaren, inte beroende på själva tandläkaren utan för att jag tycker att det är väldigt obehagligt.
    2022-10-31 Insamlad av företaget
    Var hos tandhygienisten som jag har varit hos tidigare.trevlig bemötande överlag
    Hej Tomas, tack för ditt omdöme, vad kul att du är nöjd med bemötandet hos oss! Ha en fin dag bästa hälsningar TBN-teamet TBN Tandhälsa
    2022-10-29 Insamlad av företaget
    Tandhygenistens handhavande
    som förstod min rädsla från barnsben.

Perfekt!
    Hej Inger, tack för ditt omdöme! Vad bra att du är nöjd med behandlingen hos tandhygienisten, bästa hälsningar TBN-teamet TBN Tandhälsa
    2022-10-29 Insamlad av företaget
    Trevligt och proffsigt bemötande, är väldigt nöjd.
    Göran
    Hej Göran, tack för ditt omdöme, vad kul att du känner dig nöjd med besöket! Ha en fin dag. Bästa hälsningar TBN-teamet TBN Tandhälsa
    2022-10-27 Insamlad av företaget
    Det var väldigt bra och förklarade väldigt bra jag var väldigt nöjd
    Hej Leif, vad roligt att du är nöjd och kände att behandlingen förklarades bra! Tack för ditt omdöme, ha en fin dag bästa hälsningar TBN-teamet TBN Tandhälsa
    Professionellt bemötande
    +++++++++++++
    Hej Karin! Tack för ditt omdöme, ha en fin dag! Bästa hälsningar TBN-teamet TBN Tandhälsa
  • 2022-10-27 Insamlad av företaget
    Alltid trevligt bemötande.
    Förväntningarna var att det skulle gå bra, vilket det också gjorde.
    Årlig kontroll....nya plåtar....samt borttagning av tandsten.
    Gick därifrån nöjd och belåten.
    Hej Elisabeth, tack för dina ord, vad roligt att du är nöjd och belåten med besöket! Ha en fin dag bästa hälsningar TBN-Teamet TBN Tandhälsa
  • 2022-10-27 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och bra tandvård
    Hej Christer, tack för ditt omdöme! Vad kul att du är nöjd med vården och bemötandet hos oss, ha en fin dag! Bästa hälsningar TBN-teamet TBN Tandhälsa
    2022-10-26 Insamlad av företaget
    Trevligt och professionellt bemötande av tandläkaren och övrig personal.
    Hej Ingrid! Tack för ditt omdöme, vad roligt att du är nöjd med vårt bemötande, ha en fin dag! Bästa hälsningar TBN-teamet TBN Tandhälsa