Telge Tand o Implantatklinik

2.3

3 omdömen om Telge Tand o Implantatklinik

Jeanette j
Skrev om Telge Tand o Implantatklinik

har varit hos telge tand akut 4 ggr, gick hos en ung kvinnlig tandläkare som i början verkade jätte trevlig och tog hand om min inflammerade tand och sen tog röntgen bild och sa att prognosen för tanden såg väldigt dålig ut men att hon ändå rekomenderade att vi skulle rotfylla den för att försöka rädda den trots att det alltså kanske inte skulle fungera, istället för att dra ut den och sätta i en ny tand på en gång. Efter att rotfyllningen var klar drabbades jag åter igen av en rejäl infektion i tanden och hon röntgade igen(gratis...

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

wivianne e
Skrev om Telge Tand o Implantatklinik

Ringse för att beställa tid, Jag hade tidigat missat en tid p ga tandläkarskräck. Blev mycket illa behandlad av en kvinnlig tandläkare. Hon ville ej ta emot mig som patient och föreslog Folktandvården i en otrevlig och nedsättande ton.' Kan ej rekommendera denna tandläkare. Är det så man behandlar människor med tandläkarskräck?

Urban
Skrev om Telge Tand o Implantatklinik

Jag ringde Telge tandakut tidigt en morgon och fick komma omedelbart. Jag hade inte varit hos någon tanläkare på många år p.g.a en viss tandläkarskräck vilket det märktes på undersöknimngen (tappad lagning, sprioka i en tand samt sönderbiten tand m.m.) Armin gjorde en proffesionell kostnadsberäkning och som senare stämde väl in på slutfakturan. Hela teamet är väl serviceminade och verkar ha roligt på sin arbetsplats. En sak som kändes roligt för mig var att min tanläkarskräck var som bortblåst. Jag rekommenderar varmt och innerligt denna utmärkta klinik. /urban

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 735 omdömen 4.8 av 735 omdömen

Överförd från min tidigare tandläkare som nu gått i pension. Har fungerat väldigt bra med FT. Man blir nästintill kompis med personalen :-)