Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Södertälje Telge Tand o Implantatklinik

Telge Tand o Implantatklinik

Tandläkare nära Telge Tand o Implantatklinik:

KÖPMANGATAN 3 4TR, SÖDERTÄLJE
Taga Tandvård - Vi tar hand om dig och dina tänder. Läs mer ›
Hamdo O:
Jag tycker att det var en bra behandling och personalen var välbemötande och det var ett professionellt arbete som de gjorde

Läs vad 4 kunder tycker om Telge Tand o Implantatklinik

• Jeanette j
    Jeanette j skrev om Telge Tand o Implantatklinik
    har varit hos telge tand akut 4 ggr, gick hos en ung kvinnlig tandläkare som i början verkade jätte trevlig och tog hand om min inflammerade tand och sen tog röntgen bild och sa att prognosen för tanden såg väldigt dålig ut men att hon ändå rekomenderade att vi skulle rotfylla den för att försöka rädda den trots att det alltså kanske inte skulle fungera, istället för att dra ut den och sätta i en ny tand på en gång. Efter att rotfyllningen var klar drabbades jag åter igen av en rejäl infektion i tanden och hon röntgade igen(gratis faktiskt) och konstaterade att infektionen nu blivit ännu värre och att utdragning och ny tand var enda alternativet. Utdragningen skulle vara gratis för mig men nya tanden skulle jag få betala för men hon skulle då vara snäll och låta mig få dra av dom pengar jag betalat för lagningen(dock inte rotfyllningen)Jag fick antibiotika och när dagen kom för att dra ut tanden blev jag magsjuk och ringde återbud 4 timmar innan utsatt tid, hon blev helt plötsligt otroligt otrevlig och sa att jag först och främst inte lät sjuk alls och att jag ringde återbud väldigt sent och att hon ville att jag skulle ta mig ned ändå, jag kommer ALDRIG mer sätta min fot där och kommer givetvis hellre betala någon annan för att dra ut tanden och sätta i en ny fast hon nu skulle dragit ut den utan kostnad för mig, har aldrig varit med om sämre bemötande från någon som denna och kommer aldrig rekomendera denna klinik till NÅGON, fy fan!
  • wivianne e
    wivianne e skrev om Telge Tand o Implantatklinik
    Ringse för att beställa tid, Jag hade tidigat missat en tid p ga tandläkarskräck. Blev mycket illa behandlad av en kvinnlig tandläkare. Hon ville ej ta emot mig som patient och föreslog Folktandvården i en otrevlig och nedsättande ton.'
    Kan ej rekommendera denna tandläkare.
    Är det så man behandlar människor med tandläkarskräck?
  • Urban
    Urban skrev om Telge Tand o Implantatklinik
    Jag ringde Telge tandakut tidigt en morgon och fick komma omedelbart. Jag hade inte varit hos någon tanläkare på många år p.g.a en viss tandläkarskräck vilket det märktes på undersöknimngen (tappad lagning, sprioka i en tand samt sönderbiten tand m.m.) Armin gjorde en proffesionell kostnadsberäkning och som senare stämde väl in på slutfakturan.
    Hela teamet är väl serviceminade och verkar ha roligt på sin arbetsplats. En sak som kändes roligt för mig var att min tanläkarskräck var som bortblåst.
    Jag rekommenderar varmt och innerligt denna utmärkta klinik.
    /urban
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Telge Tand o Implantatklinik
    Jag har under snart 5 år varit patient hos Armin. Han är en utmärkt tandläkare som tydligt förklarar vad han gör och vilka problem som bör lösas direkt och vilka som kan vänta. Jag känner fullt förtroende för Telge Tandakut och kan verkligen rekommendera alla att ringa dit när ni behöver en tandläkare. Jag tycker till och med att det är värt att resa hela vägen till Södertälje för att få en bra tandläkare(bor själv i Stockholm).

Polhemsgatan 18, 152 40 Södertälje