Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Södertälje Ariadnas Tandvård

Ariadnas Tandvård

Bangatan 8, 151 32 Södertälje — Visa karta

Ariadna Satrevica har varit tandläkare i över 25 år med utbildning på Riga Medicinsk Universitet och 9 år inom folktandvården kan ni känna er trygga i ert val av tandläkare.
Vasagatan 12, 11120, STOCKHOLM
Aqua Dental Express
Lina L:
Väldigt trevlig personal. Det går snabbt att få tid, och de har generösa öppettider. Bra priser.

Tandläkare nära Ariadnas Tandvård:

Ängsgatan 1B, SÖDERTÄLJE
Välkommen till en engagerad och modern tandläkare. Vi bryr oss om din munhälsa o... Läs mer ›
Li-Marie J:
Besök hos tandläkare för akut lagning. Besök hos tandhygenist.

Läs vad 6 kunder tycker om Ariadnas Tandvård

• Martin P
    Martin P skrev om Ariadnas Tandvård
    Mycket dåligt! Har bara ont i tänderna efter att ha varit hos dom :( ajaj
  • Tomic I
    Tomic I skrev om Ariadnas Tandvård
    Professionell och trevlig personal.
    Fick tid snabbt och blev väldigt nöjd med resultatet.
  • Erna H
    Erna H skrev om Ariadnas Tandvård
    Bästa tandläkaren, kan verkligen sitt jobb o har alltid bra förslag o idéer. Så duktig, pålitlig o "värt av varenda öre", kommer att besöka henne i fortsättningen fast jag bor i Finland numera.
  • Björn v
    Björn v skrev om Ariadnas Tandvård
    Jag, min fru och våra två barn har under många år gått hos Ariadna. Hennes vänliga bemötande, proffessionella kumskap och omsorg inte bara om bästa möjliga tandvård utan också om kostnadseffektiv behandling med tanke på gällande regelverk gör att vi kan varmt rekommendera henne. Vad kan vara ett bättre betyg från barn än att de ända från början tyckt att det var roligt att gå till tandläkaren!
  • Johan G
    Johan G skrev om Ariadnas Tandvård
    Mycket trevlig liten klinik. Har alltid varit nöjd när jag lagat hål eller gjort andra saker där. Rekomenderas.
  • Börje F
    Börje F skrev om Ariadnas Tandvård
    Mycket bra bemötande, snabbt och få tid till Ariadna med genom gång av mina tänder,slipning av en tand, lagning av ett hål,och tandhygnisten som tog bort tandsten.Eftersom jag är allergisk mot en del produkter känns det tryggt att gå hos Ariandna eftersom hon ser mina problem jag har med mina tänder och tandkött,jag har fått färre hål sedan jag började hos Ariadna.

Bangatan 8, 151 32 Södertälje