Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Södertälje Ariadnas Tandvård

Ariadnas Tandvård

Bangatan 8, 151 32 Södertälje — Visa karta

Ariadna Satrevica har varit tandläkare i över 25 år med utbildning på Riga Medicinsk Universitet och 9 år inom folktandvården kan ni känna er trygga i ert val av tandläkare.
Lokes väg 4, 14570, NORSBORG
Tandea - Norsborg
Volkan C:
Bra personel och duktig jag är mycke nöjd

Tandläkare nära Ariadnas Tandvård:

KÖPMANGATAN 3 4TR, SÖDERTÄLJE
Taga Tandvård - Vi tar hand om dig och dina tänder. Läs mer ›
Hamdo O:
Jag tycker att det var en bra behandling och personalen var välbemötande och det var ett professionellt arbete som de gjorde

Läs vad 5 kunder tycker om Ariadnas Tandvård

• Tomic I
    Tomic I skrev om Ariadnas Tandvård
    Professionell och trevlig personal.
    Fick tid snabbt och blev väldigt nöjd med resultatet.
  • Erna H
    Erna H skrev om Ariadnas Tandvård
    Bästa tandläkaren, kan verkligen sitt jobb o har alltid bra förslag o idéer. Så duktig, pålitlig o "värt av varenda öre", kommer att besöka henne i fortsättningen fast jag bor i Finland numera.
  • Björn v
    Björn v skrev om Ariadnas Tandvård
    Jag, min fru och våra två barn har under många år gått hos Ariadna. Hennes vänliga bemötande, proffessionella kumskap och omsorg inte bara om bästa möjliga tandvård utan också om kostnadseffektiv behandling med tanke på gällande regelverk gör att vi kan varmt rekommendera henne. Vad kan vara ett bättre betyg från barn än att de ända från början tyckt att det var roligt att gå till tandläkaren!
  • Johan G
    Johan G skrev om Ariadnas Tandvård
    Mycket trevlig liten klinik. Har alltid varit nöjd när jag lagat hål eller gjort andra saker där. Rekomenderas.
  • Börje F
    Börje F skrev om Ariadnas Tandvård
    Mycket bra bemötande, snabbt och få tid till Ariadna med genom gång av mina tänder,slipning av en tand, lagning av ett hål,och tandhygnisten som tog bort tandsten.Eftersom jag är allergisk mot en del produkter känns det tryggt att gå hos Ariandna eftersom hon ser mina problem jag har med mina tänder och tandkött,jag har fått färre hål sedan jag började hos Ariadna.

Bangatan 8, 151 32 Södertälje