Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Södertälje Gylin Dental AB

Gylin Dental AB

Ängsgatan 1B, 151 34 Södertälje — Visa karta

Här på Gylin Dental är vi ett effektivt team av tandläkare, tandhygienist och tandsköterska med många års yrkeserfarenhet. Vi har moderna lokaler och använder bl.a. digital röntgen som avger 80% mindre strålning och har TV-apparater i taket vid behandlingsstolarna, för din bekvämlighet.

Vi erbjuder det mesta inom tandvård. Främst arbetar vi för att varje patient ska ha god munhälsa, men vi jobbar även med tekniska lösningar för lagning och implantat. Vi kan även erbjuda panoramaröntgen, vilket underlättar diagnos.

Dessutom svarar vi gärna på alla dina frågor om dina tänder!
Mån: 08:00-17:00
Tis-Tor: 08:00-16:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 147 kunder tycker om Gylin Dental AB

• Liselott A skrev om Gylin Dental AB
    Mycket positivt bemötande av all personal och bra utförande både av tandhygienist och tandläkare.
    Man känner sig alltid välkommen. Läs mer
  • Helena E skrev om Gylin Dental AB
    Super trevlig och professionell personal! Läs mer
  • Elisabeth M
    Elisabeth M skrev om Gylin Dental AB
    Alltid samma trevliga personal, tar sig tid och prata lite, vara sociala. Läs mer
  • Johanna R skrev om Gylin Dental AB
    Världens bästa tandläkare enligt mig. Supertrevliga och otroligt duktiga. Blir alltid nöjd när jag varit där. Läs mer
  • Marina G skrev om Gylin Dental AB
    Fantastisk bemötande! Man känner sig omhändertagen på bästa möjliga sätt. Läs mer
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Gylin Dental AB
    Bästa mottagande och service som vanligt. Var hos Kanda och kollade mina tänder och fick dem rengjorda. Super nöjd med resultatet och bemötandet som vanligt. Om man ska gå och få tänderna fixade så är Gylin dental det absolut bästa stället att gå till. Läs mer
  • Stefan E skrev om Gylin Dental AB
    Jag har lagat en tand och även varit hos tandhygienisten. Jag har alltid blivit trevligt bemött av all personal som arbetar där.
    Det känns verkligen som om de bryr sig om sina kunder/patienter.Mina förväntningar hos tandläkaren är endast att de som arbetar där gör sitt arbete på allra bästa sätt så att det eventuella problem jag har blir professionellt åtgärdat. Jag är mer än nöjd med min tandläkare Liljan och även med min tandhygienist! Läs mer
  • Ilona C skrev om Gylin Dental AB
    Skulle aldrig kunna tänka mig att gå någon annanstans! Läs mer
  • Doris H skrev om Gylin Dental AB
    Supertrevlig personal, alltid lika välkomnande. Känner att mina tänder har hamnat i rätta händer, vare sig jag är hos tandläkaren eller tandhygienisten. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Eva K skrev om Gylin Dental AB
    Nu är det plötsligt mycket enklare att gå till tandläkaren, behöver inte vara nervös eller rädd. Tack Lilian och övrig personal/Ewa Läs mer
    2018-08-31 Gylin Dental svarar Eva K
    Tack själv Ewa! Vi är oerhört glada över att ha dig som patient.
  • Anna-maria W skrev om Gylin Dental AB
    Jätte trevlig personal och bra service! Läs mer
  • Minna M skrev om Gylin Dental AB
    Lagning av en tand. Bra bemötande, super trevliga och kunniga. Läs mer
  • Marianna B skrev om Gylin Dental AB
    De gör sitt jobb professionellt. Läs mer
  • Maria K skrev om Gylin Dental AB
    Tandhygienist-besök och köpte även tandblekning. Supertrevligt och proffsigt bemötande som alltid! Läs mer
  • Marina F skrev om Gylin Dental AB
    Är så nöjd. Blir alltid så väl omhändertagen och vänligt bemött. En toppenmottagning. Gått där över 20 år. Alla i familjen går där. Flera vänner också. Läs mer
  • Camilla L skrev om Gylin Dental AB
    Alltid ett vänligt och glatt bemötande! Läs mer
  • Ida K skrev om Gylin Dental AB
    Extremt personliga och vänliga i sitt bemötande, personal som verkligen är förtroendeingivande och bryr sig om sina patienter! Läs mer
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Gylin Dental AB
    Trevligt bemötande man känner sig lugn hos dom Läs mer
  • Edwin S skrev om Gylin Dental AB
    Proffsigt bemötande så det kändes tryggt att dra ut tanden. Läs mer
  • Lars E skrev om Gylin Dental AB
    Mycket bra tandläkare,sköterska,och kirurg kompetenta och kunniga Läs mer
  • Jyrki H
    Jyrki H skrev om Gylin Dental AB
    Bästa tandläkaren och tandhygienisten i Södertälje. Läs mer
    2018-06-14 Gylin Dental svarar Jyrki H
    Tack Jyrki! Det värmer våra hjärtan. Ta hand om dig och familjen. Vi önskar er en härlig sommar!
  • Pirjo S skrev om Gylin Dental AB
    Mitt senaste tillfälle var till tandhygienisten. Blir alltid vänligt bemött, personalen är alltid glad och visar stort intresse till en som person. Personalen har ett jätte bra samarbete ihop. Läs mer
  • Eva-Britt F skrev om Gylin Dental AB
    Jag har dragit ut en visdomstand . Bemötande var mycket bra. Min upplevelse var mycket bra. Läs mer
  • Liisa N skrev om Gylin Dental AB
    Jag var hos tandhygienist .
    Personalen var trevligt
    Helt okej upplevelse 😊 Läs mer
  • Eva G skrev om Gylin Dental AB
    Trevligt bemötande och proffessionell behandling! Läs mer
  • Mario C skrev om Gylin Dental AB
    Jätte trevlig personal. Kunniga och duktiga Läs mer
  • Pia A skrev om Gylin Dental AB
    Min årliga besök hos tandhygienist.
    Bemötande var ok.
    Jag är nöjd med dem. Har varit deras kund länge. Läs mer
  • Jaana M skrev om Gylin Dental AB
    Jag var på undersökning och blev väldigt trevligt bemött. Läs mer
  • Sanne V skrev om Gylin Dental AB
    Underbar tandläkare och mycket bra information. Läs mer
  • Lisbeth L skrev om Gylin Dental AB
    Tandhyginist! Omtänksamma sociala. Läs mer
  • Lena O skrev om Gylin Dental AB
    Lagade en gammal fyllning.
    Allt flöt på bra. Trevligt bemötande och trevlig perdonal. Läs mer
  • Agneta V skrev om Gylin Dental AB
    Mycket bra o trevligt bemötande. Kände mig väl omhändertagen. Toppenbetyg. 😘 Läs mer
  • Lillan H skrev om Gylin Dental AB
    Jag är ny kund och har bara besökt Gylin Dental två ggr och då hos tandhygienist. Jag är mycket nöjd! Trevligt bemötande, varsam men noggrann behandling med strålande resultat. Är oerhört glad över möjligheten att få min tandvård här. Har därför även rekommenderat familjemedlemmar hit också. Läs mer
  • Daniel E skrev om Gylin Dental AB
    Trevlig och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Helvi L skrev om Gylin Dental AB
    Lilian med sin personal är bästa som vi har träffat.Hon lyssnar,hon är oroligt duktig tandläkare.Hon tog bort smärtan som jag hade länge,och ingen annan lyssnade.Min man går också där,vi båda är så nöjda.Helvi och Markku Läs mer
  • Sonja S skrev om Gylin Dental AB
    Var hos tandhygenist! Bästa tänkbara. Trevlig,kunnig,lyhörd o skicklig. Jag är helnöjd! Läs mer
  • Malin V skrev om Gylin Dental AB
    Otroligt trevlig och proffsig personal. Här bemöts du med respekt och lyhördhet. Att gå till tandläkaren kan faktiskt vara trevligt och inte behöva göra ont. Bästa tandläkaren jag någonsin haft och kommer aldrig gå till någon annan. Läs mer
  • Cecilia C skrev om Gylin Dental AB
    Jag är alltid nöjd efter mina besök hos Gylin Dental. Läs mer
  • Gurdrun J skrev om Gylin Dental AB
    Har gått hos Gylin dental i många år. Bra jobb, snygga jobb, trevligt och bra bemötande. Snabba tider. Diskuterar åtgärden med patienten vilket är mycket viktigt. Nu sist var jag hos tandhygienisten. Mycket nöjd där också.Helnöjd rakt igenom. Läs mer
  • Caroline A skrev om Gylin Dental AB
    Glada, tillmötesgående, flexibla! Läs mer
  • Nadine L skrev om Gylin Dental AB
    Bästa upplevelse man kan ha hos en tandläkare. Fick en tand utdragen helt smärtfri. Bra bemötande, känns som att man kommit på besök hos släkten. Läs mer
  • Eva M
    Eva M skrev om Gylin Dental AB
    Trevligt klimat i både lokal och bland personalen. Läs mer
  • Kim L skrev om Gylin Dental AB
    Fin klinik. Det var väldigt lugnt. Trevligt bemötande. Professionell service. Personlig hantering. Läs mer
  • Karin L skrev om Gylin Dental AB
    Jag är en jättenöjd kund Lilians tandlagningar håller hur länge som helst samt besök hos tandhygienisten är tänderna fräscha och vitare Tack för ett välgjort arbete Läs mer
  • Li-Marie J skrev om Gylin Dental AB
    Besök hos tandläkare för akut lagning. Besök hos tandhygenist. Läs mer
  • Carina S skrev om Gylin Dental AB
    Proffsigt och tryggt bemötande. Myrket trevlig personal och stämning. Lagade ett hål och drog ut en visdomstand på samma dag. Gick hel därifrån, det säger mycket. Läs mer
  • Annika M skrev om Gylin Dental AB
    Jag tycker Lilian och Åsa är 2 underbara människor! Dom är vänliga, har empati och är superprofesionella! Jag känner mig alltid trygg när jag går till dom. Å de arbetet dom gjort och gör med mina tänder har varit lysande! Jag kommer aldrig att gå någon annanstans! Läs mer
    2017-10-11 Gylin Dental svarar Annika M
    Det värmer våra hjärtan mycket! <3 Tack för dina fina ord.
  • Louise T skrev om Gylin Dental AB
    Jag har fått ett väldigt trevligt bemötande hos Gylin dental, fick snabbt en akuttid och efterföljande behandlingar.
    Louise Thunberg Läs mer
  • Maria L skrev om Gylin Dental AB
    Alltid proffsigt arbete och positivt bemötande i en lugn och trevlig miljö hos tandhygienist och tandläkare, kontroll av tandlhälsa resp byte av gamla fyllningar. Läs mer
  • Karin S skrev om Gylin Dental AB
    Kan varmt rekommendera Gylins Dental! En liten jättetrevlig klinik med omhändertagande, varm och proffsig personal. Sökte själv dit efter att läst tidigare recensioner och är jätteglad för det. Nu känns det äntligen helt ok att gå till tandläkaren. Rekommenderas! Läs mer
    2017-10-09 Gylin Dental svarar Karin S
    Vad härligt att ditt första intryck blev så bra att du känner att du vill fortsätta hos oss. Tack för att vi fick träffa dig!

Ängsgatan 1B, 151 34 Södertälje