Wasa Tandklinik

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.8

Om företaget

Välkommen till Wasa Tandklinik - Vi är din tandläkare i Stockholm City. Vi är stolta över att få titulera oss Årets Tandvårdsföretag - utsedda av Privattandläkarna. På Wasa Tandklinik arbetar vi ständigt för att leverera högsta möjliga kvalité för våra patienter med hjälp av god kunskap och modern teknologi. Vi erbjuder...

160 omdömen om Wasa Tandklinik

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 160 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Lars A
Skrev om Wasa Tandklinik

Som alltid bemöts man mycket trevligt, all personalärartiga och trevliga.

Ingrid P
Skrev om Wasa Tandklinik

Blev mycket väl bemött! Om så behövs kommer jag gärna tillbaka.

Monica R
Skrev om Wasa Tandklinik

Mycket trevlig och vänlig personal. Tandläkare och tandhygienist arbetade noggrant och försiktigt. Hög teknisk utrustning.

Per B
Skrev om Wasa Tandklinik

Trevligt och professionellt bemötade.

Ulo M
Skrev om Wasa Tandklinik

Synnerligen proffsigt och samtidigt trevligt bemötande med en behandling som inger förtroende. Bra information om behandlingen.

Gunilla L
Skrev om Wasa Tandklinik

Maryam är en mycket skicklig tandläkare, fantastisk duktig med sina händer i munnen på mig. Arbetet gäller en brygga över hela överkäken.

Inkeri P
Skrev om Wasa Tandklinik

Jag blev vänligt bemött och har full förtroende för personalen.

Olivia F
Skrev om Wasa Tandklinik

Blev väldigt bra mottagen, personalen är verkligen duktiga och jag är mycket nöjd. Jag genomgick en estetisk behandling i mina tänder som blev jätte fina.

Eva S
Skrev om Wasa Tandklinik

Alltid vänligt och professionellt bemötande hos Wasa Tandklinik.

Gert L
Skrev om Wasa Tandklinik

Altid jättebra bemött a hela personalen är mycket kunniga & duktiga Bästa tandläkare man kan få & tandhygienistens är super Så kan rekommendera dom & gör till vänner & bekanta. Hälsning Gert

Charlotta A
Skrev om Wasa Tandklinik

Rensade en inflammation i tandbenet vid en titanskruv. Mår Utmärkt efter första dygnet.

Peter A
Skrev om Wasa Tandklinik

Blev oerhört glad över att man verkligen tog sig tid att lyssna på mig vid första besöket och därefter agerade utefter det. Detta då jag har sedan barnsben tandläkarskräck och har väldigt svårt för att känna mig trygg i denna typ av miljö. Kan bara säga tack och på återseende! //Peter

Eva Charlotte S
Skrev om Wasa Tandklinik

Jag är mycket nöjd med behandlingen, bemötandet och professionalismen.

Christina F
Skrev om Wasa Tandklinik

Var hos tandhygienisten. Mycket nöjd med bemötande och behandling.

Birgitta A
Skrev om Wasa Tandklinik

Bra och proffsigt bemötande. Bra service. Kände trygghet hela tiden.

Christer L
Skrev om Wasa Tandklinik

Allt genomfört i tid enligt plan

Antoinette S
Skrev om Wasa Tandklinik

I couldn’t be more pleased with the dental work I received by this office. Everyone in the office treated me with great respect and showed genuine concern for the reason of my visit. I was visiting my son and family in Stockholm. He mentioned how great his dentist is (Tandklinik). I had been working with a dentist for over a year in the US to place a crown over a dental implant, at great expense, and I still had weeks or months to go. I made an appointment and was surprised at how efficiently I could get my crown. This...

Eli S
Skrev om Wasa Tandklinik

Fick en remiss till wasa klinik och jag blev omhändertagan direkt och fick den hjälp jag behövde 👍

Elisabeth W
Skrev om Wasa Tandklinik

Bästa tandvård. Hög kompetens och fantastisk logistik. Därtill ett trevligt benötande.

Anita H
Skrev om Wasa Tandklinik

Mycket vänligt och professionellt bemötande. Oerhört skicklig specialist och mycket gott resultat efter en lång plågsam behandling. Kommer fortsätta gå till Wasa Tandklinik som räddade mig från framtida besvär. Jag är så tacksam för allt de gjort för mig! Mina varmaste rekommendationer!!! Mvh Anita

Katrin
Skrev om Wasa Tandklinik

Alltid snälla o glada. Tänker ut olika alternativ när man kanske inte har råd med det dyrare nu. Mycket bra tandläkare.

Monica D
Skrev om Wasa Tandklinik

Gott bemötande. Trevlig mottagning.

Marie R
Skrev om Wasa Tandklinik

Mycket professionellt bemötande av både tandläkare och tandhygienist.

Åsa P
Skrev om Wasa Tandklinik

Ny patient sedan januari och mycket nöjd! Såvitt jag kan bedöma väldigt professionellt, dessutom lugnt och vänligt bemötande.

Lijljana O
Skrev om Wasa Tandklinik

Mycket trevligt bemötande. Jag är nöjd och trygg. Marjam är ett proffs och likaså hennes kollegor. Tack

Björn F
Skrev om Wasa Tandklinik

MYCKET bra! Imponerande kunskap och hantering Får patienten att känna sig lugn och må bra. Kan verkligen rekommendera denna klinik. TOPPEN!

Andreas J
Skrev om Wasa Tandklinik

Personligt och proffesionellt bemötande och mycket nöjd med resultatet! Tandproteser

Solweig L
Skrev om Wasa Tandklinik

Otroligt professionellt! Alla mycket vänliga. Verkade även vara mycket bra stämning mellan personalen.

Tatjana E
Skrev om Wasa Tandklinik

Snabb o professionell hjälp hos tandläkare som jag går i snart i 15 år. Byte av kronan.

Martine R
Skrev om Wasa Tandklinik

Mycket trevligt bemötande. Trygg, hjälpsam och engagerade personal på alla nivåer, från receptionen till specialisten. Maryam Pourmousa visar prov på lyhördhet, hög kompetens och stor professionalism. Jag kan varmt rekommendera Wasa Tandklinik!

Claes F
Skrev om Wasa Tandklinik

Mycket trevlig och skicklig personal! Jag har gått till Wasa Tandklinik i många år och alltid fått utomordentlig vård. Rekommenderas å det varmaste!

Vladica S
Skrev om Wasa Tandklinik

Best dental service, professional, very satisfied

Sten-åke E
Skrev om Wasa Tandklinik

Har blivit trevligt och professionellt bemött. Behandlingen håller hög kvalitet och resultatet har blivit högre än förväntat.

Pernilla A
Skrev om Wasa Tandklinik

Jag har fått ett toppenbemötande av så professionell och inkännande personal. Allt från första mötet i receptionen till alla mina behandlingar i samband med ett tandimplantat. Min Tandsköterska som lyckades ta bort all oro med ett mjukt handlag och bra bemötande. Tandläkaren som gjorde ett proffs jobb. Kan bara varmt rekommendera Wasa tandklinik

Jan K
Skrev om Wasa Tandklinik

Proffsiga. Jag känner mig trygg. Har dragit ut tänder, skall få protes.

Nermin P
Skrev om Wasa Tandklinik

Alltid bemöt med vänlighet och ett leende. Minns förväntningar var att få bästa möjliga hjälp med mitt problem och det fick jag. Jag fick ta ut en tand,förstärka käkbenet, rensa tänderna och till slut även opereras för parandotit och allt gick faktiskt bra.

Kent B
Skrev om Wasa Tandklinik

Engagerat och noggrant. Känns väldigt proffsigt men även med tålamod, empati och personligt bemötande.

Regina B
Skrev om Wasa Tandklinik

Jag fick toppenhjälp av Maryam och jag är otroooligt tacksam för det.

Ingrid S
Skrev om Wasa Tandklinik

trevligt bemötande kompetent behandling duktig tandhygienist köpte tandborste o mellanrumsbortar fräscha lokaler Lite för litet väntrum

Maja C
Skrev om Wasa Tandklinik

Alla är trevliga och man känner sig alltid väl bemött och i trygga händer. Jag har satt in ett implantat och gjort undersökning. Marjam är ett proffs och likaså alla hennes kollegor!

Ekaterina V
Skrev om Wasa Tandklinik

På Wasa Tandkliniken har jag gjort en krona på en framtand efter en rofyllning. Samtidigt har jag tagit bort en visdomstand. Min upplevelse är mycket positiv. Personalen skötte sitt jobb på ett mycket professionellt sätt. Service var underbar, lättsam kommunikation och beskrivning av varje steg man gjorde så att kunden skulle vara medveten om vad som görs och hur det kan kännas. Det är viktigt att en patient är involverad i processen också. Jag var väl bemött från början till slut av behandlingen och mycket nöjd med resultatet.

Alicia K
Skrev om Wasa Tandklinik

Utmärkt service. Utmärkt personal. Kliniken får allra högsta betyg.

Doina Z
Skrev om Wasa Tandklinik

Tandläkaren akut tid mycket snabbare och mycket bra.. Mycket professionella tjänster Jag är nöjd och trygg. Tack på förhand

TALAR C
Skrev om Wasa Tandklinik

Trevliga och ödmjuka människor som kan sitt . Dr.Mats du är så fantastisk professionell och skicklig och man kan lita på . Lena Tandhygienist såå trevlig och duktig och Marie Receptionist trevlig och väldigt bra bemötande . Rekommenderas varmt ! 👍

Karl H
Skrev om Wasa Tandklinik

Bra att bli uppringd för tidsbokning Grundlig och noggrann tandrengöring och borttag av plack Trygg med medicinska bedömning om tänder och munhälsa

Sara L
Skrev om Wasa Tandklinik

Väldigt bra bemötande och helhetsupplevelse!

Terese R
Skrev om Wasa Tandklinik

Betyget är helhetsintrycket. Bra utrustning och bra genomförda åtgärder men kundbemötande var under all kritik. Fyrkantiga och inte ett dugg smidiga.

Leif B
Skrev om Wasa Tandklinik

Undersökning utförd av Maryam Pourmousa. Underbart bemött även av receptionisten. Pga min tandläkarskräck förväntade jag mig 100 % kommunicerande och lyhördhet för mina önskemål vilket uppfylldes till 100 % En behaglig upplevelse med kompetent personal som lyssnar och är lyhörda gentemot patienten - top noch!

Inge A
Skrev om Wasa Tandklinik

Vänlighet i receptionen - Professionalism i stolen, rakt igenom mycket bra !

Mahnaz R
Skrev om Wasa Tandklinik

Jag har varit hos både Mats och Maryam; mycket duktiga och trevliga tandläkare respektive specialist tandläkare. Behandlingar/ operationen gjordes tidseffektivt och förklarades väl. Alla personal är trevliga och man känner sig välkommen och Välomhändertagen. Jag rekommenderar Wasa Tandkliniken hjärtligt!

Filtrera omdömen