Wasa Tandklinik

Wasa Tandklinik

www.wasatandklinik.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Wasa Tandklinik - Vi är din tandläkare i Stockholm City. Vi är stolta över att få titulera oss Årets Tandvårdsföretag - utsedda av Privattandläkarna. På Wasa Tandklinik arbetar vi ständigt för att leverera högsta möjliga kvalité för våra patienter med hjälp av god kunskap och modern teknologi. Vi erbjuder...

178 omdömen om Wasa Tandklinik

Sedan starten hos Reco 2019

Jenny E
Skrev om Wasa Tandklinik

Receptionen är fantastik. Min tandhygienist den bästa jag har haft och min tandläkare Awa är guld.

Sten-Arne E
Skrev om Wasa Tandklinik

Professionella, vänliga och bra service

Lena L
Skrev om Wasa Tandklinik

Alltid ett bra och vänligt bemötande av alla på kliniken

Katarzyna E
Skrev om Wasa Tandklinik

Jag rekommenderar. Mycket trevligt personal och professionell service.

Annika Johanna G
Skrev om Wasa Tandklinik

Blivit otroligt dåligt bemött på denna mottagning. Mitt inplantat fick göras om 3 gånger efter det lossnat vid samtliga tillfällen. När jag ifrågasatte garantin runt detta så ingick ingen garanti trots att tanden lossnat vid 3 tillfällen. Tandläkaren blev upprörd på mig då jag ifrågasatte garantin. Utan att meddela mig så fick jag en ny tandläkare vid nästa tillfälle. Måste säga att detta är under all kritik. Kan verkligen inte rekommendera denna mottagning. Så missnöjd!

Elena Alekseevna M
Skrev om Wasa Tandklinik

Jag har varit patient i flera år och alltid fått professionellt bemötande och utmärkt tandvård. Mycket bra personal, alla är proffsiga och trevliga. Jag är alltid mycket nöjd och tacksam.

Carina N
Skrev om Wasa Tandklinik

Idag har jag fått jordens finaste behandling av Tandhygienist Rebecka Nilsson. Med oro för behandling fick jag lugnande innan och Rebecka behandlade mig som en liten prinsessa! Så mjuk på händerna och noggrann! Dessutom hade jag min make up oklanderlig felfri, utan minsta kladd eller fläckar när hon var klar! Ska tillbaka för ytterligare ingrepp och känner mig så lycklig att jag hittat denna klinik, alla är så gulliga! med vänlig hälsning, Carina Norman

Tiljander A
Skrev om Wasa Tandklinik

Mycket trevligt bemötande, flexibilitet att hitta tider. Både tandläkare och tandhygienist var vänliga och proffsiga. Jag uppfattade att detta är en klinik som använder modern teknik, men det viktigaste var omhändertagandet och bemötandet.

Christine S
Skrev om Wasa Tandklinik

Mycket bra bemötande. Trevlig personal. Känner mig trygg med behandlingen.

First-Name L
Skrev om Wasa Tandklinik

Trevligt bemötande och professionellt tandarbete har jag uppskattat.

Jan-Olof F
Skrev om Wasa Tandklinik

Bra fungerar väl för en gammal stamkund.Alltid väl bemött.

Petri B
Skrev om Wasa Tandklinik

Världens bästa personal duktiga snälla och glada

Wodek S
Skrev om Wasa Tandklinik

Som alltid i tid och vänligt. Enligt plan tandstensborttagning 2gånger/år och undersökning en gång /år, uppskattas. Trevlig personal, upplyser om tandhygienbehandling på egen hand.

Carina W
Skrev om Wasa Tandklinik

Lugna och sansade talar hela tiden om vad dom gör. Superbra.

Maria A
Skrev om Wasa Tandklinik

Alltid nöjd med resultaten hos tandläkaren Mustafa. Han vet verkligen vad han gör och ser dina behov och lyssnar till dina önskningar. Vet att jag är i trygga händer hos honom och det märks att han älskar det han gör. Fick otroligt bra bemötande och de var proffsiga och kunniga. Alla på kliniken är toppen. Rekommenderar starkt! Helt perfekt!

?
Skrev om Wasa Tandklinik

Mycket duktiga! Ordning och reda! Trevliga! Kan starkt rekommendera!

Ute A
Skrev om Wasa Tandklinik

Jag kände mig väl omhändertagen Jag genom går en omfattande implantatbehandling både i över och underkäken . Det känns att jag får mitt liv tillbaka som innan att kunna äta och känna smak Än är jag inte där underkäken är klar och känns jättebra nu återstår överkäken. En lång resa

Eva B
Skrev om Wasa Tandklinik

Fantastisk personal härlig miljö bra musik

Lars A
Skrev om Wasa Tandklinik

Som alltid bemöts man mycket trevligt, all personalärartiga och trevliga.

Ingrid P
Skrev om Wasa Tandklinik

Blev mycket väl bemött! Om så behövs kommer jag gärna tillbaka.

Eva Kerstin W
Skrev om Wasa Tandklinik

Mycket trevlig och vänlig personal. Tandläkare och tandhygienist arbetade noggrant och försiktigt. Hög teknisk utrustning.

Per B
Skrev om Wasa Tandklinik

Trevligt och professionellt bemötade.

Ulo M
Skrev om Wasa Tandklinik

Synnerligen proffsigt och samtidigt trevligt bemötande med en behandling som inger förtroende. Bra information om behandlingen.

Gunilla L
Skrev om Wasa Tandklinik

Maryam är en mycket skicklig tandläkare, fantastisk duktig med sina händer i munnen på mig. Arbetet gäller en brygga över hela överkäken.

Inkeri P
Skrev om Wasa Tandklinik

Jag blev vänligt bemött och har full förtroende för personalen.

Olivia F
Skrev om Wasa Tandklinik

Blev väldigt bra mottagen, personalen är verkligen duktiga och jag är mycket nöjd. Jag genomgick en estetisk behandling i mina tänder som blev jätte fina.

Eva S
Skrev om Wasa Tandklinik

Alltid vänligt och professionellt bemötande hos Wasa Tandklinik.

Gert L
Skrev om Wasa Tandklinik

Altid jättebra bemött a hela personalen är mycket kunniga & duktiga Bästa tandläkare man kan få & tandhygienistens är super Så kan rekommendera dom & gör till vänner & bekanta. Hälsning Gert

Charlotta A
Skrev om Wasa Tandklinik

Rensade en inflammation i tandbenet vid en titanskruv. Mår Utmärkt efter första dygnet.

Peter A
Skrev om Wasa Tandklinik

Blev oerhört glad över att man verkligen tog sig tid att lyssna på mig vid första besöket och därefter agerade utefter det. Detta då jag har sedan barnsben tandläkarskräck och har väldigt svårt för att känna mig trygg i denna typ av miljö. Kan bara säga tack och på återseende! //Peter

Eva Charlotte S
Skrev om Wasa Tandklinik

Jag är mycket nöjd med behandlingen, bemötandet och professionalismen.

Christina F
Skrev om Wasa Tandklinik

Var hos tandhygienisten. Mycket nöjd med bemötande och behandling.

Birgitta A
Skrev om Wasa Tandklinik

Bra och proffsigt bemötande. Bra service. Kände trygghet hela tiden.

Christer L
Skrev om Wasa Tandklinik

Allt genomfört i tid enligt plan

Antoinette S
Skrev om Wasa Tandklinik

I couldn’t be more pleased with the dental work I received by this office. Everyone in the office treated me with great respect and showed genuine concern for the reason of my visit. I was visiting my son and family in Stockholm. He mentioned how great his dentist is (Tandklinik). I had been working with a dentist for over a year in the US to place a crown over a dental implant, at great expense, and I still had weeks or months to go. I made an appointment and was surprised at how efficiently I could get my crown. This...

Eli S
Skrev om Wasa Tandklinik

Fick en remiss till wasa klinik och jag blev omhändertagan direkt och fick den hjälp jag behövde 👍

Elisabeth W
Skrev om Wasa Tandklinik

Bästa tandvård. Hög kompetens och fantastisk logistik. Därtill ett trevligt benötande.

Anita H
Skrev om Wasa Tandklinik

Mycket vänligt och professionellt bemötande. Oerhört skicklig specialist och mycket gott resultat efter en lång plågsam behandling. Kommer fortsätta gå till Wasa Tandklinik som räddade mig från framtida besvär. Jag är så tacksam för allt de gjort för mig! Mina varmaste rekommendationer!!! Mvh Anita

Katrin
Skrev om Wasa Tandklinik

Alltid snälla o glada. Tänker ut olika alternativ när man kanske inte har råd med det dyrare nu. Mycket bra tandläkare.

Monica D
Skrev om Wasa Tandklinik

Gott bemötande. Trevlig mottagning.

Marie R
Skrev om Wasa Tandklinik

Mycket professionellt bemötande av både tandläkare och tandhygienist.

Åsa P
Skrev om Wasa Tandklinik

Ny patient sedan januari och mycket nöjd! Såvitt jag kan bedöma väldigt professionellt, dessutom lugnt och vänligt bemötande.

Lijljana O
Skrev om Wasa Tandklinik

Mycket trevligt bemötande. Jag är nöjd och trygg. Marjam är ett proffs och likaså hennes kollegor. Tack

Björn F
Skrev om Wasa Tandklinik

MYCKET bra! Imponerande kunskap och hantering Får patienten att känna sig lugn och må bra. Kan verkligen rekommendera denna klinik. TOPPEN!

Andreas J
Skrev om Wasa Tandklinik

Personligt och proffesionellt bemötande och mycket nöjd med resultatet! Tandproteser

Solweig L
Skrev om Wasa Tandklinik

Otroligt professionellt! Alla mycket vänliga. Verkade även vara mycket bra stämning mellan personalen.

Tatjana E
Skrev om Wasa Tandklinik

Snabb o professionell hjälp hos tandläkare som jag går i snart i 15 år. Byte av kronan.

Martine R
Skrev om Wasa Tandklinik

Mycket trevligt bemötande. Trygg, hjälpsam och engagerade personal på alla nivåer, från receptionen till specialisten. Maryam Pourmousa visar prov på lyhördhet, hög kompetens och stor professionalism. Jag kan varmt rekommendera Wasa Tandklinik!

Claes F
Skrev om Wasa Tandklinik

Mycket trevlig och skicklig personal! Jag har gått till Wasa Tandklinik i många år och alltid fått utomordentlig vård. Rekommenderas å det varmaste!

Vladica S
Skrev om Wasa Tandklinik

Best dental service, professional, very satisfied