Svea Tandklinik

sveatandklinik.se
  • BadgeThreeYears
4.4
Boka tid Ring 08-32 08 20 Dela

Inget avkall på kvalitet, optimal funktion och estetik. Servicenivån skall vara den högsta! Så lite obehag som möjligt, alltid till mycket humana priser. Du är välkommen till oss för all typ av tandvård. Vi utför all "vanlig" tandvård men är specialiserade på implantat, protetik och endodonti. Vår mottagning är familjär och...

108 omdömen om Svea Tandklinik

Sedan starten hos Reco 2013

Elias Mikael F
Skrev om Svea Tandklinik

Jätte duktiga och kommunikativa vilket är väldigt uppskattat för mig som är lite tandläkarrädd.

Pierre Y

Trevliga och kunniga tandläkare. God Jul ♥

Svar från Svea Tandklinik

Du vet vad vi vill stå för. Det Värmer när patienterna uppskattar vår insats. God jul och gott nytt år.

Diana A
Skrev om Svea Tandklinik

Rekommenderar denna klinik som ligger på fina Sveavägen, väldigt professionell personal och service.

Svar från Svea Tandklinik

Hjärtligt tack ….! Vi är tacksamma att ha så fina patienter som du. Svea Tandklinik

Nuha Y

Väldigt trevliga och kunniga personal Bra bemötande Rekommenderar starkt

Svar från Svea Tandklinik

Det Värmer med positiva recensioner. Vi skall ställa upp då patienten skall ha långvarigt behandlingsresultat. Tack igen

Tanitsa Y
Skrev om Svea Tandklinik

Thank you very much! Ilona has been great. We had a long process and she made everything so calm and with clear plan every time we had a session. The experience has been pleasant.

Svar från Svea Tandklinik

Thank you Tanitsa for your nice words. It's our pleasure to have you at our clinic.🙂🙂

Febronia A

Väldigt trevliga och kunniga personal Bra bemötande Rekommenderar starkt

Tusen tack Fabronia för dina fina ord. Hälsningar, Svea tandklinik

Abjar S
Skrev om Svea Tandklinik

Mycket kunniga tandläkare och mycket kunniga och trevliga personal. Starkt rekommenderat 🙂

Svar från Svea Tandklinik

Hej, Tack för ditt angenäma omdöme som är så viktigt för oss! Med vänliga hälsningar Svea Tandklinik

Milad Y

Nöjd med servicen här. Trevliga och kunniga tandläkare. God Jul ♥

Det Värmer med goda recensioner. Med vänliga hälsningar, Svea Tandklinik

Carl Åke G
Skrev om Svea Tandklinik

Diagnos, implantat, kronor, tandutdragning: Avancerad teknik, professionell behandling, transparent dialog och trevligt bemötande. Rekommenderar Svea Tandklinik. Carl Åke Gerdén

Svar från Svea Tandklinik

Bästa Carl Tack för din kommentar. Det betyder mycket för oss. Vi försöker göra vårt bästa för våra patienter. Med vänliga hälsningar, Svea Tandklinik

Lars Gunnar K
Skrev om Svea Tandklinik

Jag har gått hos Svea Tandklinik sedan 2019 Började med Fariba tandhygienist fantastisk. Sedan har jag varit patient hos Ilona. Blir alltid bra behandlad samt alltid vänligt bemött. Kan varmt rekommendera Svea Tandklinik med deras personal. Mvh Gunnar

Noran D och Lars Gunnar K gillar detta
Svar från Svea Tandklinik

Bästa Lars Tack för din kommentar. Det Värmer när patienterna uppskattar vår insats. Vi försöker göra vårt bästa för våra patienter. Med vänliga hälsningar, Svea Tandklinik

Paula L
Skrev om Svea Tandklinik

Kontakta IVO innan ni anlitar Svea Tandklinik - väldigt många missnöjda patienter. Ni kan begära att få läsa handlingarna enligt grundlagen, om ni vill. Mig försökte Svea Tandklinik lura att betala mer än det var avtalat och mitt inplantat har lossnat tre gånger inom två år. Därtill har jag haft så mycket ont av inplantatet i munnen som Svea tandklinik satte dit så jag ångrar djupt att jag gick dit. Min nuvarande tandläkare försöker hjälpa mig.

Svar från Svea Tandklinik

Du är en skojare och inte en patient hos oss. Vi har aldrig haft en patient som har namnet Paula L. Patienter som inte är nöjda skall anmäla till IVO, vilket är enligt våra rekommendationer. Vi har aldrig fått allvarliga påpekanden, däremot så har det flesta fall varit bedömningar enligt vår åsikt. Paula L jag är beredd att visa ditt fall till hela världen, ifall du är min patient. Vi skulle inte göra implantat på en person 3 gånger inom ett år. Jag har utfört över 30000 implantat. Säg mig någon som du känner som gjort...

Carl Anders L
Skrev om Svea Tandklinik

Jag fick en tandkrona hos SveaTandlinik, en tandkrona som gick sönder inom tre år som är gränsen för garanti enligt tandläkarbranschen. Jag har dock bytt tandläkare under tiden och då min nya tandläkare ringde och åberopade om.min garantiperiod, så var Svea Tandklinik mycket otrevliga mot honom och inte tillmötesgående alls. De har heller hört av sig trots begäran. Min tandläkare har nu fått vända sig till Försäkringskassa som har betalat ut en del av min kostnad till Svea Tandklinik. Jag kommer även själv att kontakta Försäkringskassan...

Svar från Svea Tandklinik

Det är inget som har framförts till mig som klinikchef, Gällande gränser så är det inget vi beslutar. Precis som du har försäkringar, så har vi också försäkringar. Det är försäkringsbolaget som beslutar perioderna. Men om du skriver till kliniken, så kan du önska dig att klagomålet skall framföras till klinikchefen, så kommer ärendet till mig och jag löser det. Men glöm inte att allt på jorden har ett slut, även garantierna. Men du måste uppge ditt riktiga namn i mailet till oss.

Günaj N
Skrev om Svea Tandklinik

Otroligt trevlig personal, jätte nöjd med rengöringen och bemötandet av Ilona och tandhygienist Marianne. Tack så mycket känns som jag kan le ordentligt nu

Svar från Svea Tandklinik

Hej Günaj! Det Värmer med positiva recensioner. Vi skall ställa upp då patienten skall ha långvarig behandlingsresultat. Tack igen, Svea Tandklinik

REYHAN G
Skrev om Svea Tandklinik

Jag har gått hos tandläkare Noran debasso i flera år, jag har alltid blivit behandlad professionella, jag är jättenöjd. Personalen är också mycket trevliga

Hej, Tack för ditt angenäma omdömet! Med vänlig hälsning Svea Tandklinik

AHMET G
Skrev om Svea Tandklinik

Har fått behandling på Svea Tandklinik både hos tandläkare och tandhygienist. Är jättenöjd med behandlingen. Personalen och bemötandet är mycket bra.

Kära patient! Tack för omdömet! Med vänlig hälsning Svea Tandklinik

NEHAD A
Skrev om Svea Tandklinik

Jag har varit på Svea tandklinik på akut behandling och hade ont i flera tänder. Tandläkare Noran De Basso hjälpte mig på ett mig på ett mycket proffesionellt sätt.Jag är mycket nöjd. Personalen var väldigt trevliga och hjälpsamma. Jag rekommenderar starkt Svea tandklinik 😊😊

Svar från Svea Tandklinik

Hej! Det Värmer med goda recensioner, vi försöker göra vårt bästa för våra patienter. Med vänliga hälsningar Svea Tandklinik

Alexander F
Skrev om Svea Tandklinik

Otroligt från start till slut. Har länge haft väldigt dåliga upplevelser med att gå till tandläkaren, som många andra. Men Illona är en kompetent och väldigt sympatisk tandläkare som hjälpt mig komma över min tandläkarskräck. Jag drog bland annnat ut två visdomständer och kände mig trots allt väldigt trygg. Tack!

Svar från Svea Tandklinik

Bästa Alexander Tack för din kommentar. Du vet vad vi vill stå för. Vi försöker göra vårt bästa för våra patienter. Med vänliga hälsningar, Svea Tandklinik

PAULA M
Skrev om Svea Tandklinik

Gör inte samma misstag som mig. Litade på denna klinik….helt plötsligt fick jag väldigt mycket problem och fick dra ut 3 tänder…har bytt tandläkaren nu som kan sitt jobb. Har inga mer problem med tänderna.

Svar från Svea Tandklinik

Hej Paula Som klinikchef så har jag inget minne av att du inte varit nöjd med våra behandlingar. Varför fortsatte du gå hos oss ifall vi var så hemska ? Det var 3 år sedan du kom akut, dina bilder finns hos oss. Bilderna bevisar varför dina tänder togs bort. Dessa togs bort mellan åren 2018- 2021. Du har endast haft akuta besök. Efter 2021 så har vi inte hört något ifrån dig. Du har inte kommit på några regelbundna besök. Nu plötsligt skriver du ett RECO bedömning kl 02: 41 på lucia dagen. Detta bevittnar vad för person...

Anna A
Skrev om Svea Tandklinik

Jag är jättenöjd med kliniken och det arbete som är gjort med mitt implantat.

Svar från Svea Tandklinik

Det värmer med positiva recensioner. Vi skall ställa upp då patienten skall ha långvarig behandlingsresultat. Tack igen

Agneta W

Vänligt bemötande Tydlig förklaring på behandlingar Prisuppgifter Inplantat mm

Svar från Svea Tandklinik

Bästa Agneta, Tack för din kommentar. Vi försöker göra vårt bästa för våra patienter. Med vänliga hälsningar, Svea Tandklinik

Humberto A
Skrev om Svea Tandklinik

Jag har varit patient hos Sveatandklinik sedan 2016 och känner mig nöjd med allt service och resultatet med min behandling och Zirkoniainplantatet är super naturligt utfört.

Svar från Svea Tandklinik

Det Värmer med positiva recensioner. Vi skall ställa upp då patienten skall ha långvarig behandlingsresultat. Tack igen Svea Tandklinik

Eric H
Skrev om Svea Tandklinik

Hörde av mig till Svea Tandklinik angående en undersökning för apnéskena. Jag fick tid redan dagen efter samtalet och ett proffsigt bra bemötande ifrån alla inblandade. Jag kommer fortsätta att komma hit och rekommenderar Svea Tandklinik till andra.

Svar från Svea Tandklinik

Tack Eric, Det är verkligen värmande att få sådant omdöme. Vi är glada att arbeta för våra patienter. Med vänliga hälsningar, Svea Tandklinik

ANNA HELENA E
Skrev om Svea Tandklinik

Jag gjorde tandreglering med Svea aligner på Svea Tandklinik mellan 2021-2022, och är mycket nöjd med både resultatet och bemötandet. Personalen är proffsig, kunnig och gav alltid bra och tydlig information till mig som patient.

Hej Anna! Tack för ditt angenäma omdömet! Med vänlig hälsning, Svea Tandklinik

Aynur K
Skrev om Svea Tandklinik

Gjorde mina tandimplantat för 7 år sedan på Svea Tandklinik, har inte haft några problem sedan des. Mycket nöjd, rekommenderar varmt.

Svar från Svea Tandklinik

Hej Aynur! Det Värmer med positiva recensioner. Vi skall ställa upp då patienten skall ha långvarig behandlingsresultat. Tack igen

Nermin V
Skrev om Svea Tandklinik

Bra på alla sätt, från bokning till åtgärd👍😊

Svar från Svea Tandklinik

Hej Nermin! Du vet vad vi vill stå för. Det Värmer när patienterna uppskattar vår insats. Med vänliga hälsningar Svea Tandklinik

Nadra Nadine G
Skrev om Svea Tandklinik

Om ni vill ha en bra tandläkare, eller även uppskattar en hel tandläkarmottagning som är personligt engagerad samt har ett snabbt responderande och professionellt bemötande, så har ni det här!   Här är samtliga tandläkare välutbildade, de samtalar gärna om modern tandvård om man vill ställa frågor, de har en fin värdegrund där klienten känner sig som centrum för behandlingen, jag har aldrig varit så nöjd och kommer inte att byta tandläkare så länge de finns. Jag hittade hit på grund av en akut åtgärd och fick utmärkt behandling...

ELIANE R
Skrev om Svea Tandklinik

ÄNTLIGEN HITTAT DET RÄTTA! I ett helt år har jag varit på jakt efter att hitta en klinik där jag kan känna mig trygg och få professionell hjälp. Jag rekommenderar starkt Svea tandklinik. Vi har många gånger slutat förvänta oss överlag i livet, för att inte bli besvikna. Här lovar jag er att ni kan förvänta er ett väl bemötande, trygghet och professionell hjälp. Du får tydligt förklarat hur dina tänder mår och ni sätter tillsammans upp en plan för framtiden. Bekymmer med tänder? Inte mer för mig efter att ha hittat er. ...

EMMA D
Skrev om Svea Tandklinik

Jag är mycket nöjd med både tandimplantat och bettskena, och med bemötandet från personalen.

MALGORZATA M
Skrev om Svea Tandklinik

Kom akut med dålig installation av implantat. Notan tog hand om mig och behandlade proffsigt mitt fall. Nu är jag nöjd. Rekommenderar honom varmt.

MONA G
Skrev om Svea Tandklinik

Jag har behandlats at Tandläkare Noran De Basso. Allt gick bra. Det var mycket profsigt och personalen trevlig. Rekommenderar varmt

GITI N
Skrev om Svea Tandklinik

Snäll och trevlig personal gjorde mina implantat för fyra år sen rekommenderar varmt

Svar från Svea Tandklinik

Hej, Tack för ditt angenäma omdömet som är så viktigt för oss! Vi är glada att arbeta för våra patienter! Med vänliga hälsningar Svea Tandklinik

ZAHRA M
Skrev om Svea Tandklinik

Väldigt professionell personal med bra bemötande. Drog ut min visdomstand smärtfritt och ska tillbaka dit för att dra ut nästa tand. Mycket nöjd!

Dragica J
Skrev om Svea Tandklinik

Har alltid fått varmt och trevligt bemötande. Nora har gjort väldigt bra inplantat som jag är jätte nöjd med. Rekommenderar varmt Svea tandkliniken.

FATME D
Skrev om Svea Tandklinik

Jag har gått hos svea tandklinik sedan 2008, har gjort båda små och stora ingrepp, tack vare deras professionella behandlingar och råd har jag idag bra mun hälsa, man kan inte önska sig mer , duktiga och hjälpsamma personal och bästa tandläkare Noran de Basso. Rekommenderas varmt 😘

Zanna C
Skrev om Svea Tandklinik

Rekommenderar varmt! Allt började med akut tandköttsinflammation. Jag började min behandling på en specialistklinik, men väntetiderna där (2-3månader!!!?) gjorde att jag blev tvungen att söka desperat en annan klinik som kunde hjälpa mig omgående. Läste om Svea Tandkliniken på nätet och kontaktade dem direkt. DET HAR JAG ALDRIG ÅNGRAT! Det värsta åtgärdades inom en vecka. Därefter kom det tuffa beskedet från tandläkaren Noran (klinikchefen), som visade sig vara mycket skicklig och enligt min erfarenhet ärligt engagerad...

Carolina M
Skrev om Svea Tandklinik

Alltid samma trevliga och professionella bemötande av både tandläkare och sköterska. Jag har ett stort förtroende för denna klinik och känner mig väldigt trygg och omhändertagen här. Kan rekommenderas starkt!

JOHAN D
Skrev om Svea Tandklinik

Har haft tandläkarskräck hela mitt liv tills vändningen kom! Stort tack Svea tandklinik för ett så exemplariskt mottagande och arbete!

Svar från Svea Tandklinik

Förstår att det varit jobbigt tidigare. Skönt att du trivs hos oss. Det värmer. Tack Johan D.

ERICA K
Skrev om Svea Tandklinik

Innan jag började gå till Svea tandklinik så hade jag varit hos en privat tandläkare och även folktandvården. De missar som de gjorde var otroliga, att man kunde missa saker som till och med jag kunde se på röntgen... Jag fick rekommendationen av en vän att gå till Svea tandklinik och det ångrar jag inte en sekund. Väldig noggrannhet gjorde att man kunde finna ut exakt vad som behövde göras och det gjordes. Jag tycker de är väldigt trevliga och hjälpsamma. Noran är en fantastiskt bra tandläkare som har massor av expertis....

MIKAELA H
Skrev om Svea Tandklinik

Snabb och proffsig hjälp! Jag hittade till Svea tandklinik i våras för att jag behövde dra ut en visdomstand akut. Hela bemötandet var trevligt och avdramatiserande. Kommer att återkomma.

Maria E
Skrev om Svea Tandklinik

Alltid lika trevlig och proffsig personal!

Tack Maria! Varmt välkommen till Svea Tandklinik

Alexandra N
Skrev om Svea Tandklinik

Besök hos tandläkare och tandhygienist. Besöket gick smidigt. Jag var nöjd med rengöringen.

Tack Alexandra och välkommen till Svea Tandklinik

Manne K
Skrev om Svea Tandklinik

Har behandlats flera gånger utav kliniken och jag kan inget annat än att starkt rekomendera den. Har haft stor oro över att gå till tandläkaren sedan jag var barn, men efter att ha kommit i kontakt med Svea tandklinik och Noran, klinikchefen, så är jag så tacksam. Jag är fortfarande nervös inför ett besök, men så fort jag sätter mig i stolen och får prata med personalen så försvinner oron. De berättar alltid hur status är och vad de behöver göra. Men det som jag tycker är viktigast är att de ser individen och inte bara...

Svar från Svea Tandklinik

Hej Manne, Tack för ditt angenäma omdömet som är så viktigt för oss! Vi är glada att arbeta för våra patienter! Med vänliga hälsningar Svea Tandklinik

My T
Skrev om Svea Tandklinik

Gick hit för att dra ut en visdomstand akut. Jag som är livrädd för tandläkaren blev så himla fint omhändertagen utav personalen och hela proceduren gick så himla smidigt med endast bedövningen. Noran, klinikchefen, är verkligen en fantastiskt duktig tandläkare. Rekommenderar varmt denna mottagning!

Mattias O
Skrev om Svea Tandklinik

Svea Tandklinik använder sig av lockpriser. Jag fick betala mycket mer än priset på hemsidan, vilket de inte bemödade sig att berätta förrän det var dags att betala. När jag senare påpekar detta får jag besked över telefon att jag ska få en återbetalning av mellanskillnaden, men när jag tagit mig tillbaks till kliniken säger tandläkaren att det inte går att ordna någon återbetalning men att jag kanske kan få rabatt på nästa behandling. Jag kommer givetvis inte återvända, och någon återbetalning har jag inte fått (har inte...

Jonas N gillar detta
Ninve Izla D
Skrev om Svea Tandklinik

Super duktiga! Fått mina 4 visdomständer utdragna där, inga komplikationer eller smärta efteråt! Professionella tandläkare som fick mig känna mig trygg. Rekommenderar starkt denna klinik!

Hej Ninve, Tack för ditt angenäma omdömet! Med vänlig hälsning, Svea Tandklinik

Kinora Gabriella D
Skrev om Svea Tandklinik

En kunnig personalkrets med god kunskap och ständigt uppdaterade med ny teknologi och behandling. Är alltid ärliga!

Anna P
Skrev om Svea Tandklinik

Har lidit av tandläkarskräck under hela mitt liv men här känner jag mig i trygga händer. Har bland annat gjort implantat i en framtand som jag är mycket nöjd med. Kan varmt rekommendera Svea tandklinik! /Anna

Svar från Svea Tandklinik

Tack Anna Det är verkligen värmande att få sådant ömdömme. Vi är så glada att din skräck också är borta. Vi lovar att hålla vår höga nivå på service även i fortsättningen.

Uffe A
Skrev om Svea Tandklinik

Jag är verkligen nöjd med bemötande proffs arbete.Första gången i mitt 70 åriga liv som jag trivs att gå till tandläkaren. Jag får implantat i båda käkarna. Är mycket nöjd Tack för att ni finns. Uffe

Kära patient! Tack för omdömet! Med vänlig hälsning, Svea Tandklinik

Robert S
Skrev om Svea Tandklinik

Nonchalant bemötande av frågor kring fortsatt behandling. Fel ordination.

Jonas N gillar detta
Lars M
Skrev om Svea Tandklinik

Bokade tid med tandläkare för tandfyllning, väl på plats fick jag träffa en tandhygienist, efter att jag upprepade gånger påtalat att jag bokat tid med tandläkare för tandfyllning så kom en snörvlande stressad tandläkare. Tittade i munnen snörvlade och konstaterade, Här behövs en tandfyllning! Boka en ny tid så kan vi göra det. Vänligen betala 350kr!!! För vad då? Kommer aldrig gå dit igen. Min rekomendation, Välj någon proffesionellare tandläkare

Svar från Svea Tandklinik

Hej Lars M Stockholm 2018 september 20 Det var tråkigt att tandläkaren var snörvlande. Vi är 5 tandläkare på kliniken. Men vi har har som policy att göra alla patienter glada, därför var det tråkigt att du fick en annan mottagning på kliniken. Alla som har klagomål brukar klaga hos klinikchefen och där blir 99% nöjda med handläggningen. Det gäller även i dit fall, vi vill göra dig nöjd ändå. Därför erbjuder jag dig att få dina pengar tillbaka och därefter får du bestämma dig hur du vill göra. Jag ber dig att kontakta Lennox...