Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Norrmalm Tandläkare Rolf Cronqwist

Tandläkare Rolf Cronqwist

Nybrogatan 16, 114 39 Stockholm — Visa karta

I över 20 år har vi jobbat tillsammans på kliniken på Östermalm och vi är ett tajt team med olika expertis. Med kompetens som spänner över flera områden inom tandvården och ett personligt bemötande ser vi till att du får den tandvården du behöver!

Oavsett om du vill ha en rutinkontroll och förebyggande behandling, har akut tandvärk eller behöver operera i käken har vi kompetensen som krävs. Tillsammans har vi ungefär 100 års erfarenhet på kliniken.

Vill du bli kallad till oss regelbundet? Vi anpassar frekvensen efter dina önskemål och behov. Barn och ungdomar, med tandvårdsbevis, ges gratis tandvård hos oss!
Forumvägen 32, 13153, NACKA
Nacka Dental Group
Tommy P:
Fint bemötande med trevlig personal. Man kände sig lugn och avspänd. Besöket var ett förstagångsbesök efter en flytt till Nacka. Det omfa...

Tandläkare nära Tandläkare Rolf Cronqwist:

Kungsgatan 18, STOCKHOLM
Vi tar emot bokningar samma dag och hjälper dig både med regelbunden och akut ta... Läs mer ›
Annika H:
När jag kom till Ivonne så försvann min tandläkar rädsla! Ivonne är alltid glad och positiv samt en mkt varm människa. Hon är extremt duktig...

Lästmakargatan 15, Stockholm
Välkommen! Läs mer ›
Magnus H:
Har fått hjälp av Tandläkare Anders Ericson med ett tandimplantat. Mycket professionellt bemötande och verkligen väl utfört arbete!

Sturegatan 18, STOCKHOLM
Vi är specialister på estetisk tandvård och hjälper gärna dig med tandvårdsrädsl... Läs mer ›
Mihaela W:
Väldigt trevligt bemötande och man känner sig trygg och i väldigt goda händer. Tack för ert tålamod och tack för att ni öppnade dörren till ...

Grev Turegatan 13A, STOCKHOLM
Välkomna till Tandläkare Lena Kristofersson! Läs mer ›
Anna-Karin T:
Bra och effektivt. Vanlig undersökning och lite åtgärder som tandstensborttagning mm.

Läs vad 12 kunder tycker om Tandläkare Rolf Cronqwist

• Erik M
    Erik M skrev om Tandläkare Rolf Cronqwist
    Testade denna klinik, eftersom de fått bra omdömen på nätet. Ringde på fredagen, fick tid för undersökning på måndagen. Bemötandet var vänligt och undersökningen sköttes professionellt. Jag fick allting bra förklarat och flera goda råd. Fick tid för behandling av två kariesangrepp redan på onsdagen. Jag har alltid haft tandläkarskräck, men jag måste säga att det här var första gången jag inte kände vare sig smärta eller ilningar under behandlingen. Fick därefter tid till tandhygienist redan på fredagen. Även hon var mycket professionell och tog sig verkligen tid att få rent varenda litet skrymsle mellan tänderna. Jag kan inte annat än rekommendera denna klinik.
  • Rogga
    Rogga skrev om Tandläkare Rolf Cronqwist
    Mycket trevlig tycker jag och gör utan tvekan ett mycket bra jobb!
  • Sven R
    Sven R skrev om Tandläkare Rolf Cronqwist
    Stans fräschaste lokal, lycka till säger jag
    Team Rolf är ett vinnande lag
  • Christer E
    Christer E skrev om Tandläkare Rolf Cronqwist
    Innovativ, ser möjligheter även i de mest komplicerade fallen. Dessutom en trevlig person som får patienten på ett bra sinneslag.Gör ett bra jobb litet som stort.
    Representant för Tandläkare Rolf gillar detta
    Noggrann
    Alltid glad
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Tandläkare Rolf Cronqwist
    25 år med Rolf&Birgit. Behöver jag säga mer. Många skratt med de få riktiga tänder man har kvar. :-)Kul, roligt att återse en tandläkare??? Hallå!!!Dyrt är det, dessutom gör det ont ibland: MEN om... så är det till Rolf & Birgit man går...
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Tandläkare Rolf Cronqwist
    Rolf och Birgit är fantastiska! Lika mycket psykolog som tandläkare. Skicklig som tandläkare och estetiker. Enormt duktig på att skapa förtroende och en känsla av att du är delaktig. Jag och min familj har hittat vår tandläkare!
  • Robert D
    Robert D skrev om Tandläkare Rolf Cronqwist
    Proffesionellt team, Roffe och Birgit, med humor och kompetens. Håller med Mats L nedan, "En tandläkare det är kul att återse".
  • Caroline C
    Caroline C skrev om Tandläkare Rolf Cronqwist
    Här finns professionell och kunnig kompetens blandat med ett trevligt och tryggt mottagande, som gör att jag återvänder hit år efter år. Kan starkt rekommenderas!
  • Claes
    Claes skrev om Tandläkare Rolf Cronqwist
    Avspännt och trevligt bemötande.Trygg, kunnig och erfaren. Vet helt klart vad han gör! Tack!
  • Mats L
    Mats L skrev om Tandläkare Rolf Cronqwist
    Lätt på handen, kompetent och trevlig.En tandläkare det är roligt att återse.
    Emma K gillar detta

Nybrogatan 16, 114 39 Stockholm