Tandläkare Rolf Cronqwist

Nybrogatan 16, 114 39 Stockholm — Visa karta

4.8 i betyg av av 12 omdömen
I över 20 år har vi jobbat tillsammans på kliniken på Östermalm och vi är ett tajt team med olika expertis. Med kompetens som spänner över flera områden inom tandvården och ett personligt bemötande ser vi till att du får den tandvården du behöver!

Oavsett om du vill ha en rutinkontroll och förebyggande behandling, har akut tandvärk eller behöver operera i käken har vi kompetensen som krävs. Tillsammans har vi ungefär 100 års erfarenhet på kliniken.

Vill du bli kallad till oss regelbundet? Vi anpassar frekvensen efter dina önskemål och behov. Barn och ungdomar, med tandvårdsbevis, ges gratis tandvård hos oss!

Läs vad 12 kunder tycker om Tandläkare Rolf Cronqwist

• 2013-11-08

Erik M skrev om Tandläkare Rolf Cronqwist
    Testade denna klinik, eftersom de fått bra omdömen på nätet. Ringde på fredagen, fick tid för undersökning på måndagen. Bemötandet var vänligt och undersökningen sköttes professionellt. Jag fick allting bra förklarat och flera goda råd. Fick tid för behandling av två kariesangrepp redan på onsdagen. Jag har alltid haft tandläkarskräck, men jag måste säga att det här var första gången jag inte kände vare sig smärta eller ilningar under behandlingen. Fick därefter tid till tandhygienist redan på fredagen. Även hon var mycket professionell och tog sig verkligen tid att få rent varenda litet skrymsle mellan tänderna. Jag kan inte annat än rekommendera denna klinik. Läs mer
    Alby Tandläkarklinik
    4.9 / 5 i betyg — 30 omdömen
    Badge2017
    "Enda tandläkare som jag vågar gå till, jag har tandläkareskräck. Jag blir alltid väl bemött och får bra information och tandvård. Jag är"
  • 2011-01-21

Rogga skrev om Tandläkare Rolf Cronqwist
    Mycket trevlig tycker jag och gör utan tvekan ett mycket bra jobb! Läs mer
  • 2010-02-15

Sven R skrev om Tandläkare Rolf Cronqwist
    Stans fräschaste lokal, lycka till säger jag
    Team Rolf är ett vinnande lag Läs mer
    Tandea - Barkarby
    4.7 / 5 i betyg — 47 omdömen
    Badge2019
    "Grundlig genomgång och lättförståeligt samt mycket vänligt bemötande. Jag är supernöjd."
  • 2010-02-11

Christer E skrev om Tandläkare Rolf Cronqwist
    Innovativ, ser möjligheter även i de mest komplicerade fallen. Dessutom en trevlig person som får patienten på ett bra sinneslag.Gör ett bra jobb litet som stort. Läs mer
    Representant för Tandläkare Rolf gillar detta
  • 2010-02-09

Mats E skrev om Tandläkare Rolf Cronqwist
    DentOn Tandvård
    4.8 / 5 i betyg — 345 omdömen
    fiveYearsBadge
    "För en som haft svårt att lita på tandläkare, så har Natalie överträffat alla förväntningar. Proffsig, hjälpsam och väldigt serviceminded. R"
  • 2010-02-09

Leif W skrev om Tandläkare Rolf Cronqwist
    Jättebra
    Släller alltid upp
    Noggrann
    Alltid glad Läs mer
  • 2009-10-27

Ulf B skrev om Tandläkare Rolf Cronqwist
    25 år med Rolf&Birgit. Behöver jag säga mer. Många skratt med de få riktiga tänder man har kvar. :-)Kul, roligt att återse en tandläkare??? Hallå!!!Dyrt är det, dessutom gör det ont ibland: MEN om... så är det till Rolf & Birgit man går... Läs mer
  • 2009-09-11

Andreas N skrev om Tandläkare Rolf Cronqwist
    Rolf och Birgit är fantastiska! Lika mycket psykolog som tandläkare. Skicklig som tandläkare och estetiker. Enormt duktig på att skapa förtroende och en känsla av att du är delaktig. Jag och min familj har hittat vår tandläkare! Läs mer
  • 2009-09-10

Robert D skrev om Tandläkare Rolf Cronqwist
    Proffesionellt team, Roffe och Birgit, med humor och kompetens. Håller med Mats L nedan, "En tandläkare det är kul att återse". Läs mer
  • 2009-05-19

Caroline C skrev om Tandläkare Rolf Cronqwist
    Här finns professionell och kunnig kompetens blandat med ett trevligt och tryggt mottagande, som gör att jag återvänder hit år efter år. Kan starkt rekommenderas! Läs mer
  • 2009-04-29

Claes skrev om Tandläkare Rolf Cronqwist
    Avspännt och trevligt bemötande.Trygg, kunnig och erfaren. Vet helt klart vad han gör! Tack! Läs mer
  • Mats L

2008-01-16

Mats L skrev om Tandläkare Rolf Cronqwist
    Lätt på handen, kompetent och trevlig.En tandläkare det är roligt att återse. Läs mer
    Emma K gillar detta

Bästa Tandläkarna nära Tandläkare Rolf Cronqwist:

Magnus W Magnus W tycker:
“Sveriges trevligaste och bästa...” Läs mer