Axelsbergstandläkarna

Axelsbergstandläkarna

Ring 08-88 46 46 axelsbergstandlakarna.se
4.5

Välkommen till Axelsbergstandläkarna! Har du tandvärk eller bara känner att det var längesen du besökte en tandläkare? Hos oss på Axelsbergstandläkarna kan du känna dig trygg och omhändertagen. Vi strävar mot ett personligt och professionellt bemötande. Vi kan hjälpa dig med: - Gratis konsultation - Undersökning - Tandblekning...

34 omdömen om Axelsbergstandläkarna

Gabriella B
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Jättefint bemötande som gjorde mig trygg trots min tandvårdsskräck.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 539 omdömen 4.9 av 539 omdömen
BadgeTwoYears

Emelie S
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Nappade på ett erbjudande som innebar vanlig undersökning inkl bilder, borttagning av lättare tandsten och en airflow behandling. En ordentlig airflow tar ca 30 minuter att göra, den varianten jag fick tog under 30 sekunder. Total behandlingstid 13 minuter. När jag frågade om detta blev tandläkaren defensiv och hänvisade till 25 år som tandläkare etc etc. Känns inte seriöst och jag kommer inte att gå tillbaka.

Josefine B
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Gått till tandläkare Reem och hennes kollegor i flera år och har alltid varit nöjd med allt. Nyligen dragit ut två visdomständer vilket gått jättebra tack vare Axelsbergstandläkarna. Alltid fint och trevligt bemötande!

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Sune E
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Tryggt och professionellt bemötande! Levererar tandvård av hög kvalitet!

Sanna K
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Trevliga och kunniga tandläkare. Känns tryggt att gå hit.

Erik B
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Mycket bra tandläkare!!! Empatiska och kunniga.

Paul E
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Gjorde undersökning + Tog bort tandsten. Senare gjorde jag även en tandblekning. Nöjd med både service och resultat.

Mina G
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Har varit kund hos Axelsbergstandläkarna i flera år. Professionell och lyhörd personal, känner mig alltid lika välkommen och nöjd med resultatet.

Magnus E

Trevliga, professionella och noggranna

Sture R
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Mycket bra o händertagande, kunug personal o moderna lokaler Jag rekommendera Axelsberg tandläkarna.

Jack K
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Mycket bra och trevlig personal .smidigt jag rekommenderar starkt

Elias M
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Vände mej till axelsbergstandläkarna med problem med blödande tandkött och jag fick en akut tid och ett gjätte trevligt bemötande när jag kom . Efter en noga behandling på kliniken och super bra råd från tandläkaren om hur jag ska sköta tänderna hemma så har jag blivit av med problemet. En klinisk ren och modern klinik med proffsig personal.

Sergio S
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Mycket bra bemötande och tydligt förklarad behandling. Rekommenderas varmt!

Pia H
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Jag är mycket nöjd med den behandling och det bemötande jag fått hos Axelsbergstandläkarna.

Svar från Axelsbergstandläkarna

Tack Pia för din fina rekommendation. Med vänlig hälsning, Axelsbergstandläkarna och Amir

Kurt E

Mycket nöjd med alla behandlingar, Som utförts av Samir

Svar från Axelsbergstandläkarna

Tack Kurt för din fina rekommendation. Med vänlig hälsning, Axelsbergstandläkarna och Amir

Hilding L
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Har alltid blivit väl omhändertagen hos min tandläkare. Upplever honom som mycket kunnig och noggrann och kan lugnt rekommendera honom till behövande.

Svar från Axelsbergstandläkarna

Tack Hilding för din fina rekommendation. Med vänlig hälsning, Axelsbergstandläkarna

Laila L
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Bra bemött Trevlig och kunnig tandläkare och sköterskor

Svar från Axelsbergstandläkarna

Tack Laila för din fina rekommendation. Med vänlig hälsning, Axelsbergstandläkarna

Mattias B
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Extremt skicklig och ett bemötande som gör att man längtar efter att gå till tandläkaren.

Svar från Axelsbergstandläkarna

Tack Mattias för din fina rekommendation. Med vänlig hälsning, Axelsbergstandläkarna

Per-Olof J
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Proffsigt bemötande och hög noggrannhet samt trevligt bemötande gör att mina tänder tas väl om hand.

Svar från Axelsbergstandläkarna

Tack Per-Olof för din fina rekommendation. Med vänlig hälsning, Axelsbergstandläkarna

Anette S
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Förutom att det ofta är lång väntetid är bemötandet mycket bra.

Svar från Axelsbergstandläkarna

Hej Anette, Tack för din rekommendation och feedback. Vi kommer att göra det vi kan för att korta ner väntetiderna Med vänlig hälsning, Axelsbergstandläkarna

Monica S
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Mycket delade meningar. Det negativa : Jag har aldrig kommit in i tid när klockan är slagen vilket är mycket irriterande. De positiva : Jag blir bemött på ett vänligt sätt som jag uppskattar. Är nöjd som kund .

Svar från Axelsbergstandläkarna

Hej Monica Tack för din feedback. Vi kommer att göra vårt bästa för att korta ner väntetiderna och få in dig i tid nästa gång du kommer till oss. Med vänlig hälsning, Axelsbergstandläkarna

Eva S
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Jag är jätte nöjd med resultaten på mina bryggor och med kronan. Färgerna stämmer och det har blivit ett riktigt lyft.

Svar från Axelsbergstandläkarna

Tack Eva för din fina rekommendation. Vi är jätte glada för din skull. Med vänlig hälsning, Axelsbergstandläkarna

Gunilla N
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Trevlig tandläkare och sköterska! Lätt att få tid.

Svar från Axelsbergstandläkarna

Tack Gunilla för din fina rekommendation. Med vänlig hälsning, Axelsbergstandläkarna

Bengt P
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Det var ingen trevlig upplevelse att ta tandsten, det är inget man vill göra men ett nödvändigt ont. Proffsig tandläkare.

Tack Bengt för din rekommendation. Med vänlig hälsning, Axelsbergstandläkarna

Mats F
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Är oerhört professionell. Bra bemötande. Förklarar på ett tydligt och enkelt sätt hur man får en bättre munhygien. Rekommenderas starkt.

Svar från Axelsbergstandläkarna

Tack Mats för din fina rekommendation. Vi är så glada så. Med vänlig hälsning, Axelsbergstandläkarna

Maria L
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Ok inte så lång väntan den här gången, bra!!

Susanne I
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Professionell tandläkare med vänligt bemötande.

Svar från Axelsbergstandläkarna

Tack Susanne för din fina rekommendation. Med vänlig hälsning, Axelsbergstandläkarna

Gunnel B
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Mycket bra! Jag är jättenöjd. Toppen!

Svar från Axelsbergstandläkarna

Tack Gunnel för din fina rekommendation. Med vänlig hälsning, Axelsbergstandläkarna

Ann-Katrine S
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Blir väl omhändertagen hos en mycket skicklig tandläkare som jag har stort förtroende för. Även vid akuta situationer ordnas tider. Tyvärr blir det ofta väntetider.

Svar från Axelsbergstandläkarna

Hej Ann-Katrine Tack för din rekommendation och feedback. Vi lovar att göra vårt yttersta för att korta ner väntetiderna Med vänlig hälsning, Axelsbergstandläkarna

Ragnhild C
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Inget fusk, professionell information och behandling.

Svar från Axelsbergstandläkarna

Tack Ragnhild för din fina rekommendation. Med vänlig hälsning, Axelsbergstandläkarna

Mia B
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Omtanke, skicklighet och noggrannhet.

Svar från Axelsbergstandläkarna

Tack Mia för din fina rekommendation. Med vänlig hälsning, Axelsbergstandläkarna

Johanne S
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Bästa tandläkaren i stan. Bra service och pedagogiskt för oss som har tandläkarskräck. Grymt!

Svar från Axelsbergstandläkarna

Tack Johanne för din fina rekommendation. Med vänlig hälsning, Axelsbergstandläkarna

Patrik H
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Har alltid bemöts med hög service och kunskap.Kostnaden har alltid varit klar innan ingreppet.jag är fullt nöjd, Patrik H

Svar från Axelsbergstandläkarna

Tack Patrik för din fina rekommendation. Med vänlig hälsning, Axelsbergstandläkarna

Yvonne L
Skrev om Axelsbergstandläkarna

Tandläkaren bra och noggrann-dock hattigt med olika tandsköterskor som alla behöver hjälp med det nya datasystemet/otryggt för den som känner oro inför behandlingen!

Svar från Axelsbergstandläkarna

Hej Yvonne, Tack för din rekommendation. Vi tar till oss av din feedback och lovar att bli ännu duktigare. Det tar oftast lite tid för en ny medarbetare att vänja sig med nya arbetssätt. Med vänlig hälsning, Axelsbergstandläkarna