Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Norrmalm Aqua Dental Express

Aqua Dental Express

Vasagatan 12, 111 20 Stockholm — Visa karta

Aqua Dental Express är Sveriges smartaste tandläkarklinik. Här sker allting på dina villkor. Här jobbar ett team tandläkare och tandhygienister - helt och hållet efter din klocka. Med vårt unika bokningssystemet slipper du långa väntetider. Boka enkelt den tid du vill ha, oavsett om det är samma dag eller vid något annat tillfälle, och slipp långa väntetider och flertalet återbesök.

Vi arbetar för att vara tillgängliga, ha högsta kvalitet och våra ledord är "tandvård med kvalitet till rätt pris". Besök oss på vår mest tillgängliga klinik mittemot Stockholm Centralstation på Vasagatan 12.
Mån: 10:00-18:00
Sön: Stängt

Läs vad 52 kunder tycker om Aqua Dental Express

• Lina L
    Lina L skrev om Aqua Dental Express
    Väldigt trevlig personal. Det går snabbt att få tid, och de har generösa öppettider. Bra priser.
  • Linda N
    Linda N skrev om Aqua Dental Express
    Fantastiskt! Smått hårdhänt tandhygienist bara..
  • Dag K
    Dag K skrev om Aqua Dental Express
    Enastående akuttandklinik i Stockholm! Utmärkt bemötande och snabba kloka åtgärder. Centralt i Stockholm. Högsta betyg från mig. Behöver du akut tandvård - vänd dig till dem!
  • Valeria V
    Valeria V skrev om Aqua Dental Express
    Super nöjd, bra service och staff
  • Beatriz L
    Beatriz L skrev om Aqua Dental Express
    Mycket bra och snabbt från första telefon och chatkontakt till allt.
  • Hans B
    Hans B skrev om Aqua Dental Express
    Tryggt trevligt & effektivt

Tandhygienist
  • Pekka K
    Pekka K skrev om Aqua Dental Express
    Duktig o trevlig personal som hela tiden berättade vad man gjorde.
  • Anette H
    Anette H skrev om Aqua Dental Express
    Proffsig hjälp, trevlig personal
  • Charlotte Å
    Charlotte Å skrev om Aqua Dental Express
    Bra, mycket trevlig och kunnig tandläkare, receptionen gjorde sitt bästa.
  • Astrid B
    Astrid B skrev om Aqua Dental Express
    Megakliniken överträffade förväntningarna byter nog tandläkare för alla i familjen
  • Lucea K
    Lucea K skrev om Aqua Dental Express
    Underbart bemötande i receptionen och av tandläkarna/tandsköterskorna. Har undvikit tandläkare i 10 år pga rädsla men nu har jag hittat "hem". De ger bra info om tillgångavägsätt/priser. Otroligt empatiska och vänliga.
  • Line G
    Line G skrev om Aqua Dental Express
    Bra bemötande från början till slut, jag som har tandläkarskräck kände mig ändå väldigt bekväm! Toppen!
  • Komosinski W
    Komosinski W skrev om Aqua Dental Express
    Jag är mycket glad när det gäler bemötandet från Megakliniken. Jag fick hjälp med grundundersökning av alla mina tänder för att planering och kalkyl på ett stort arbete som kommer att leda till helt nya tänder med implant bl.a. Båda: tandläkare och sjukhöterska var mycket trevliga, berättade hur det fungerar och hur kommer att ske själva behandling. Även tandhygienist var mycket trevlig och exact.
  • Kia T
    Kia T skrev om Aqua Dental Express
    Bet av en amalgamfyllning en morgon, och fick hjälp redan på förmiddagen med en provisorisk lagning. Jättetrevlig och professionell personal. Superglad att jag fick hjälp så fort.
  • Maria B
    Maria B skrev om Aqua Dental Express
    Allt gick jättebra är så nöjd med dom. Är den bästa stället jag vart på. Plus att man själv kunde boka tid online va kanon.
  • Camilla T
    Camilla T skrev om Aqua Dental Express
    Trevlig personal, snabbt och proffsigt omhändertagande! Rekommenderas
  • Denise A
    Denise A skrev om Aqua Dental Express
    Jätteduktiga och trevliga,absolut en tandläkarklinik att rekommendera till alla!
  • Johanna V
    Johanna V skrev om Aqua Dental Express
    Megakliniken är förmodligen den bästa kliniken i Stockholm. Otroligt trevligt bemötande, mycket bra på att behandla tandläkarskräck både långsiktigt och akut. Har både besökt kliniken på akuttid och bokad tid, båda besöken var fantastiska ur service- och vårdperspektiv. Och jag menar varje ord. <3

Mvh Johanna Volle Wikström
    Referens: Johannavw.blogg.se
  • Pekka H
    Pekka H skrev om Aqua Dental Express
    bemötande var bra ! men eftersom behandlingen är inte klart kan inte ge någon bättre svår....
    mvh.pekka
  • Siv S
    Siv S skrev om Aqua Dental Express
    Snabbt och enkelt att boka via webb. Bra med bekräftelsemail och SMS. Mycket bra bemötande av duktig personal.
  • Lena N
    Lena N skrev om Aqua Dental Express
    Trevligt och proffsigt bemötande och handhavande.
  • Sarah W
    Sarah W skrev om Aqua Dental Express
    Vakkert venterom, hyggelig velkomst i skranken og proffe tannleger. Prisen var også grei. Fornøyd med å kunne få time på dagen.

Eneste problem var at jeg fikk råd om å trekke en tann som ikke skulle trekkes.
  • Eva H
    Eva H skrev om Aqua Dental Express
    Trevlig personal, bra tandläkare som lyssnade, rent och snyggt, kan rekommenderas varmt!
  • Gilbert D
    Gilbert D skrev om Aqua Dental Express
    bra bemötande, snabb behandling, trevlig personal.
    Det enda var att tandl. slant med borren och skadade tungan ytligt.
    svag blödning som snabbt gick över. inga bestående men.
  • Sigvard W
    Sigvard W skrev om Aqua Dental Express
    Trevligt bemötande, avslappnande miljö. Kan rekommenderas.
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Aqua Dental Express
    Allt fungerade prickfritt! Har ingenting att klaga på!
  • Karin E
    Karin E skrev om Aqua Dental Express
    Snyggt och tilltalande estetik! Varierande kompetens! Svårt när jag inte får välja tandläkare!
  • Anna G
    Anna G skrev om Aqua Dental Express
    Var en mycket positiv upplevelse. Fick snabbt en tid och blev väldigt trevligt och vänligt bemött. Otroligt proffsiga och informerade hela tiden om vad dom gjorde och ansåg sig behöva göra. Fick tanden som jag hade ont i lagad direkt och besöket varade under en timma.
    Kan varmt rekommendera!
  • Anna L
    Anna L skrev om Aqua Dental Express
    Jag rekommenderar verkligen Megakliniken. Jag behandlades av tandläkaren Jesper och tandsköterskan Therése, som inte bara utförde ett oklanderligt jobb, utan också var lyhörda och försiktiga. Trots att mina tänder behövde lagas på flera ställen gjorde det inte ont och var nästan inte obehagligt alls. Några gånger ilade det i en tand vid borrning, men så fort jag sa till lyssnade de på det och gav mig mer bedövning. Patienten är verkligen i centrum på Megakliniken, precis som det ska vara. En bonus är också att det gick så otroligt snabbt och smidigt att få tandläkartid.
  • Nina A
    Nina A skrev om Aqua Dental Express
    Bästa tandläkarna jag varit hos. Pedagogiska , tog sin tid , trevligt bemötande , förklarande hela tiden. Gick T en tandläkare som hette Mathilda tror jag och Manoush! Dom gjorde allt jag ville ha hjälp med på en och samma gång. Ska definitivt gå tillbaka dit framöver. / Nina :)
  • Emin A
    Emin A skrev om Aqua Dental Express
    Mötande var mycket bra.Trevliga och snälla personal.Jag är mycket nöjd
  • Noureddine M
    Noureddine M skrev om Aqua Dental Express
    Helt fantastiskt. Kompetent personal.
  • Inger A
    Inger A skrev om Aqua Dental Express
    Bra och professionellt bemötande i en akut situation. Gäller alla, från receptionist till tandläkare, sköterska och hygienist. Återkommer till er om liknande situation uppstår igen!
  • Peter H
    Peter H skrev om Aqua Dental Express
    En klinik som anpassar tider efter kundens behov. Dessutom mycket professionella.
  • Ann-Katrin Ö
    Ann-Katrin Ö skrev om Aqua Dental Express
    Bemötandet var suveränt högsta betyget hjälp med tänderna högsta betyget av både tandläkare och tandsköterskan förklarande oerhört professionellt och tryggande
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Aqua Dental Express
    Mycket bra bemötande från första stund. Både tandläkare och tandsköterska var mycket tillmötesgående och lyhörda. mycket snälla och erfarna,
    när dem förstod att jag var mycket rädd för att det skulle göra ont när dem skulle ta ut min visdomstand- vilseledde dem mig på alla sätt och dem lyckades med det mycket bra. stressade mig inte-utan sa att dem hadde gått om tid.
    Jag har aldrig upplevt sådant fint bemötande förr hos tandläkare. dit kommer jag att gå igen.
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Aqua Dental Express
    Vänligt, proffessionellt, fantastisk fräsch miljö Bra mottagande med kaffe etc.
    fick genomgång med professionell tandläkare som även bad om second opinio när jag kulle dra ut en tand och gjuta en brygga mellan två tänder. Tevligt bemötande av alla tandsköterskor som jag träffat.
    Skall nu fortsätta min behandling med bl. a den nya bryggan och att "täcka" en framtand med plastbeläggning. Jag kommer att rekommendera er till mina bekanta!! Med vänlig hälsning Elisabeth
  • Peter E
    Peter E skrev om Aqua Dental Express
    Snabbt och lätt att boka tid.
    Jag är nöjd med besöket hos tandhygienisten.
    Kommer tillbaka nästa år
  • Joacim G
    Joacim G skrev om Aqua Dental Express
    Väldigt kompetent och trevlig personal. Kände mig väldigt trygg med tandläkaren och skönt att få allt gjort på samma besök.
  • Wisam B
    Wisam B skrev om Aqua Dental Express
    wounderfull.. ni är underbara...o fina
  • Erik A
    Erik A skrev om Aqua Dental Express
    Jättefina lokaler och fantastisk personal. Genomfört undersökning, lagning och tandhygienistbehandling. Bemötander är kanon och fritt från stress. Du väljer själv hur mycket du önskar får gjort vid varje tillfälle. Kommer aldrig gå till en annan mottagning igen!
  • Brigitte M
    Brigitte M skrev om Aqua Dental Express
    Det gick osannolikt snabbt att få en akuttid till tandläkare, bemötandet var mycket vänligt och behandlingen (en stor lagning) professionell och lyckad, vad jag kan bedöma.
  • Bo S
    Bo S skrev om Aqua Dental Express
    Bra information om vad som behövde göras direkt efter röntgen och om kostnaden för olika åtgärder. Trevligt bemötande.
  • Pernilla F
    Pernilla F skrev om Aqua Dental Express
    Jag fick ett mycket bra bemötande hos er. Trevlig, rolig och sympatisk tandläkare. Tyvär kan jag inte tjinga honom som min tandläkare. Vilket gör att jag inte väljer er annat än i nödfall.
  • Silvia D
    Silvia D skrev om Aqua Dental Express
    Professionella, bra och tydligt förklaring om problemet.
  • Tarja L
    Tarja L skrev om Aqua Dental Express
    Jag fick väldigt bra hjälp vid inskrivningsdisken och ännu bättre mötande med David som tog magnettomografi på min mun.
  • Katarzyna Marta K
    Katarzyna Marta K skrev om Aqua Dental Express
    Valdigt bra! Bra bemotande och service! Jag skulle stark rekommendera kliniken
  • Ulla B
    Ulla B skrev om Aqua Dental Express
    Mycket nöjd. Trots att tandläkaren jag träffade inte lyckades hitta de smala kanalerna ner till roten på min ömmande tand fick jag ett mycket trevligt intryck av Megakliniken. Han jobbade en hel timme med detta, men måste tyvärr sen ge upp. Tack för gott försök!
  • Elin B
    Elin B skrev om Aqua Dental Express
    Jag fick en bra behandling, trevliga och bra tandläkare och hygienister!
  • Hannele K
    Hannele K skrev om Aqua Dental Express
    Jag är kanska nöjd hittils då gör vi sista arbetet efter ny år någon gång när tandköttet har lägt sig odentligt

Vasagatan 12, 111 20 Stockholm