Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Norrmalm Aqua Dental Aqua Dental Express

Aqua Dental Express

Vasagatan 12, 111 20 Stockholm — Visa karta

Aqua Dental Express är Sveriges smartaste tandläkarklinik. Här sker allting på dina villkor. Hos oss jobbar ett team tandläkare och tandhygienister, helt och hållet efter dina önskemål. Vi arbetar för att vara tillgängliga och kunna ge tandvård med hög kvalitet till rätt pris.

Aqua Dental Express är vår mest tillgängliga klinik och du hittar oss mittemot Stockholm Centralstation på Vasagatan 12. Med vårt unika bokningssystem slipper du långa väntetider. Här kan du alltid boka den tid du vill ha, oavsett om det är samma dag eller vid något annat tillfälle. Varmt välkommen till oss!
Mån: 10:00-18:00
Sön: Stängt

Läs vad 55 kunder tycker om Aqua Dental Express

• Tanja M
    Tanja M skrev om Aqua Dental Express
    Enastående och fantastisk personal! De andas erfarenhet, ödmjukhet, noggrannhet, känsla och förmåga att se helheten... ord kan inte beskriva hur nöjd jag är med min tid på Aqua Dental. Innan så behandlades jag på kliniker med många av Stockholms mest ”framstående” tandläkare, men med ingen framgång så behövde jag söka hjälp hos Aqua Dental. Det de andra inte lyckades med, lyckades Aqua Dental med, äntligen hamnade jag rätt! Jag var i behov av väldigt omfattande operationer, där de korrigerade mina tidigare behandlingar. Allt ifrån helt nya implantat i under- och överkäken, operation av ”sjuka implantat” och så mycket annat. Det sägs att man måste kyssa ett antal grodor innan man finner sin prins, så måste man även besöka ett antal tandläkare innan man hittar den rätta. Äntligen så hittade jag Aqua Dental och Amer Hot, han rekommenderade mig till den underbara Maria Lagervall som behandlade mina sjuka implantat, jag är enormt tacksam! Efter det så träffade jag den bästa tandhygienisten Annika Sandberg. Amer, du gjorde det omöjliga, det andra kliniker sa var omöjligt, gjorde du utan problem, smärtfritt och på så kort tid. Utöver alla dina fantastiska egenskaper, så är ditt mod det jag beundrar mest, du är en skicklig hantverkare med akademisk utbildning om jag får säga så. Jag är dig evigt tacksam för den hjälp jag har fått. För att inte glömma bort den underbara Tuula, som fick allt att flyta på!

Aqua Dental rekommenderar jag till var och en som är i behov av tandvård, oavsett vilket problem ni har. Varför söka er runt för andra alternativ när allt finns under samma tak. Ingen är så bra som Aqua Dental, speciellt ni som har behandlat mig! Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om Aqua Dental Express
    Kan verkligen rekommendera Aqua Dental, lugn trevlig och varsamma. Man bestämmer själv hur lång tid det får ta och hur mycket man vill ha gjort. Ingen stress och väldigt mån om mig som patient som har tandvårdsskräck. Tandläkare Tina är super och jag känner mig trygg med henne. Har många besök kvar där och skulle aldrig byta.

/ Maria Läs mer
  • Kristofer S
    Kristofer S skrev om Aqua Dental Express
    Var försiktiga om ni har bråttom! Första besöket hos tandläkaren och tandhygienisten fick jag vänta ca 1 timme på att få komma in till behandlingen. Under behandlingen skadade tandhygienisten mitt tandkött varför jag nu har en glugg mellan mina framtänder. Jag bokade ett återbesök till tandhygienisten som de själva bett mig att göra. Boka en söndag mellan kl 10:00-11:00. Fick sms om att jag skulle komma dit 10:30 vilket jag gjorde. Jag identiferade mig och blev ombedd att slå mig ner. 45 minuter senare meddelar de mig att tanhygiensten inte kommer komma in till arbetsplatsen och undrar om jag vill boka en ny tid en annan dag. Inte ens en ursäkt. Helt oacceptabelt! Läs mer
    Amadeus gillar detta
  • Lina L
    Lina L skrev om Aqua Dental Express
    Väldigt trevlig personal. Det går snabbt att få tid, och de har generösa öppettider. Bra priser. Läs mer
  • Linda N
    Linda N skrev om Aqua Dental Express
    Fantastiskt! Smått hårdhänt tandhygienist bara.. Läs mer
  • Dag K
    Dag K skrev om Aqua Dental Express
    Enastående akuttandklinik i Stockholm! Utmärkt bemötande och snabba kloka åtgärder. Centralt i Stockholm. Högsta betyg från mig. Behöver du akut tandvård - vänd dig till dem! Läs mer
  • Valeria V
    Valeria V skrev om Aqua Dental Express
    Super nöjd, bra service och staff Läs mer
  • Beatriz L
    Beatriz L skrev om Aqua Dental Express
    Mycket bra och snabbt från första telefon och chatkontakt till allt. Läs mer
  • Hans B
    Hans B skrev om Aqua Dental Express
    Tryggt trevligt & effektivt

Tandhygienist Läs mer
  • Pekka K
    Pekka K skrev om Aqua Dental Express
    Duktig o trevlig personal som hela tiden berättade vad man gjorde. Läs mer
  • Anette H
    Anette H skrev om Aqua Dental Express
    Proffsig hjälp, trevlig personal Läs mer
  • Charlotte Å
    Charlotte Å skrev om Aqua Dental Express
    Bra, mycket trevlig och kunnig tandläkare, receptionen gjorde sitt bästa. Läs mer
  • Astrid B
    Astrid B skrev om Aqua Dental Express
    Megakliniken överträffade förväntningarna byter nog tandläkare för alla i familjen Läs mer
  • Lucea K
    Lucea K skrev om Aqua Dental Express
    Underbart bemötande i receptionen och av tandläkarna/tandsköterskorna. Har undvikit tandläkare i 10 år pga rädsla men nu har jag hittat "hem". De ger bra info om tillgångavägsätt/priser. Otroligt empatiska och vänliga. Läs mer
  • Line G
    Line G skrev om Aqua Dental Express
    Bra bemötande från början till slut, jag som har tandläkarskräck kände mig ändå väldigt bekväm! Toppen! Läs mer
  • Komosinski W
    Komosinski W skrev om Aqua Dental Express
    Jag är mycket glad när det gäler bemötandet från Megakliniken. Jag fick hjälp med grundundersökning av alla mina tänder för att planering och kalkyl på ett stort arbete som kommer att leda till helt nya tänder med implant bl.a. Båda: tandläkare och sjukhöterska var mycket trevliga, berättade hur det fungerar och hur kommer att ske själva behandling. Även tandhygienist var mycket trevlig och exact. Läs mer
  • Kia T
    Kia T skrev om Aqua Dental Express
    Bet av en amalgamfyllning en morgon, och fick hjälp redan på förmiddagen med en provisorisk lagning. Jättetrevlig och professionell personal. Superglad att jag fick hjälp så fort. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Aqua Dental Express
    Allt gick jättebra är så nöjd med dom. Är den bästa stället jag vart på. Plus att man själv kunde boka tid online va kanon. Läs mer
  • Camilla T
    Camilla T skrev om Aqua Dental Express
    Trevlig personal, snabbt och proffsigt omhändertagande! Rekommenderas Läs mer
  • Denise A
    Denise A skrev om Aqua Dental Express
    Jätteduktiga och trevliga,absolut en tandläkarklinik att rekommendera till alla! Läs mer
  • Johanna V
    Johanna V skrev om Aqua Dental Express
    Megakliniken är förmodligen den bästa kliniken i Stockholm. Otroligt trevligt bemötande, mycket bra på att behandla tandläkarskräck både långsiktigt och akut. Har både besökt kliniken på akuttid och bokad tid, båda besöken var fantastiska ur service- och vårdperspektiv. Och jag menar varje ord. <3

Mvh Johanna Volle Wikström
    Referens: Johannavw.blogg.se Läs mer
  • Pekka H
    Pekka H skrev om Aqua Dental Express
    bemötande var bra ! men eftersom behandlingen är inte klart kan inte ge någon bättre svår....
    mvh.pekka Läs mer
  • Siv S
    Siv S skrev om Aqua Dental Express
    Snabbt och enkelt att boka via webb. Bra med bekräftelsemail och SMS. Mycket bra bemötande av duktig personal. Läs mer
  • Lena N
    Lena N skrev om Aqua Dental Express
    Trevligt och proffsigt bemötande och handhavande. Läs mer
  • Sarah W
    Sarah W skrev om Aqua Dental Express
    Vakkert venterom, hyggelig velkomst i skranken og proffe tannleger. Prisen var også grei. Fornøyd med å kunne få time på dagen.

Eneste problem var at jeg fikk råd om å trekke en tann som ikke skulle trekkes. Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Aqua Dental Express
    Trevlig personal, bra tandläkare som lyssnade, rent och snyggt, kan rekommenderas varmt! Läs mer
  • Gilbert D
    Gilbert D skrev om Aqua Dental Express
    bra bemötande, snabb behandling, trevlig personal.
    Det enda var att tandl. slant med borren och skadade tungan ytligt.
    svag blödning som snabbt gick över. inga bestående men. Läs mer
  • Sigvard W
    Sigvard W skrev om Aqua Dental Express
    Trevligt bemötande, avslappnande miljö. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Aqua Dental Express
    Allt fungerade prickfritt! Har ingenting att klaga på! Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Aqua Dental Express
    Snyggt och tilltalande estetik! Varierande kompetens! Svårt när jag inte får välja tandläkare! Läs mer
  • Anna G
    Anna G skrev om Aqua Dental Express
    Var en mycket positiv upplevelse. Fick snabbt en tid och blev väldigt trevligt och vänligt bemött. Otroligt proffsiga och informerade hela tiden om vad dom gjorde och ansåg sig behöva göra. Fick tanden som jag hade ont i lagad direkt och besöket varade under en timma.
    Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Aqua Dental Express
    Jag rekommenderar verkligen Megakliniken. Jag behandlades av tandläkaren Jesper och tandsköterskan Therése, som inte bara utförde ett oklanderligt jobb, utan också var lyhörda och försiktiga. Trots att mina tänder behövde lagas på flera ställen gjorde det inte ont och var nästan inte obehagligt alls. Några gånger ilade det i en tand vid borrning, men så fort jag sa till lyssnade de på det och gav mig mer bedövning. Patienten är verkligen i centrum på Megakliniken, precis som det ska vara. En bonus är också att det gick så otroligt snabbt och smidigt att få tandläkartid. Läs mer
  • Nina A
    Nina A skrev om Aqua Dental Express
    Bästa tandläkarna jag varit hos. Pedagogiska , tog sin tid , trevligt bemötande , förklarande hela tiden. Gick T en tandläkare som hette Mathilda tror jag och Manoush! Dom gjorde allt jag ville ha hjälp med på en och samma gång. Ska definitivt gå tillbaka dit framöver. / Nina :) Läs mer
  • Emin A
    Emin A skrev om Aqua Dental Express
    Mötande var mycket bra.Trevliga och snälla personal.Jag är mycket nöjd Läs mer
  • Noureddine M
    Noureddine M skrev om Aqua Dental Express
    Helt fantastiskt. Kompetent personal. Läs mer
  • Inger A
    Inger A skrev om Aqua Dental Express
    Bra och professionellt bemötande i en akut situation. Gäller alla, från receptionist till tandläkare, sköterska och hygienist. Återkommer till er om liknande situation uppstår igen! Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Aqua Dental Express
    En klinik som anpassar tider efter kundens behov. Dessutom mycket professionella. Läs mer
  • Ann-Katrin Ö
    Ann-Katrin Ö skrev om Aqua Dental Express
    Bemötandet var suveränt högsta betyget hjälp med tänderna högsta betyget av både tandläkare och tandsköterskan förklarande oerhört professionellt och tryggande Läs mer
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Aqua Dental Express
    Mycket bra bemötande från första stund. Både tandläkare och tandsköterska var mycket tillmötesgående och lyhörda. mycket snälla och erfarna,
    när dem förstod att jag var mycket rädd för att det skulle göra ont när dem skulle ta ut min visdomstand- vilseledde dem mig på alla sätt och dem lyckades med det mycket bra. stressade mig inte-utan sa att dem hadde gått om tid.
    Jag har aldrig upplevt sådant fint bemötande förr hos tandläkare. dit kommer jag att gå igen. Läs mer
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Aqua Dental Express
    Vänligt, proffessionellt, fantastisk fräsch miljö Bra mottagande med kaffe etc.
    fick genomgång med professionell tandläkare som även bad om second opinio när jag kulle dra ut en tand och gjuta en brygga mellan två tänder. Tevligt bemötande av alla tandsköterskor som jag träffat.
    Skall nu fortsätta min behandling med bl. a den nya bryggan och att "täcka" en framtand med plastbeläggning. Jag kommer att rekommendera er till mina bekanta!! Med vänlig hälsning Elisabeth Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om Aqua Dental Express
    Snabbt och lätt att boka tid.
    Jag är nöjd med besöket hos tandhygienisten.
    Kommer tillbaka nästa år Läs mer
  • Joacim G
    Joacim G skrev om Aqua Dental Express
    Väldigt kompetent och trevlig personal. Kände mig väldigt trygg med tandläkaren och skönt att få allt gjort på samma besök. Läs mer
  • Wisam B
    Wisam B skrev om Aqua Dental Express
    wounderfull.. ni är underbara...o fina Läs mer
  • Erik A
    Erik A skrev om Aqua Dental Express
    Jättefina lokaler och fantastisk personal. Genomfört undersökning, lagning och tandhygienistbehandling. Bemötander är kanon och fritt från stress. Du väljer själv hur mycket du önskar får gjort vid varje tillfälle. Kommer aldrig gå till en annan mottagning igen! Läs mer
  • Brigitte M
    Brigitte M skrev om Aqua Dental Express
    Det gick osannolikt snabbt att få en akuttid till tandläkare, bemötandet var mycket vänligt och behandlingen (en stor lagning) professionell och lyckad, vad jag kan bedöma. Läs mer
  • Bo S
    Bo S skrev om Aqua Dental Express
    Bra information om vad som behövde göras direkt efter röntgen och om kostnaden för olika åtgärder. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Pernilla F
    Pernilla F skrev om Aqua Dental Express
    Jag fick ett mycket bra bemötande hos er. Trevlig, rolig och sympatisk tandläkare. Tyvär kan jag inte tjinga honom som min tandläkare. Vilket gör att jag inte väljer er annat än i nödfall. Läs mer
  • Silvia D
    Silvia D skrev om Aqua Dental Express
    Professionella, bra och tydligt förklaring om problemet. Läs mer
  • Tarja L
    Tarja L skrev om Aqua Dental Express
    Jag fick väldigt bra hjälp vid inskrivningsdisken och ännu bättre mötande med David som tog magnettomografi på min mun. Läs mer
  • Katarzyna Marta K
    Katarzyna Marta K skrev om Aqua Dental Express
    Valdigt bra! Bra bemotande och service! Jag skulle stark rekommendera kliniken Läs mer

Vasagatan 12, 111 20 Stockholm