Rissne Tandläkarna

Rissne Tandläkarna

Ring 08-733 10 06 rissnedental.se

Kliniken ligger i Rissne centrum med god kommunal kommunikation till hands. Vi finns på blåa linjen och ligger endast 10 min resfärd från centrala Stockholm med tunnelbanetåget mot Hjulsta. Kliniken är belägen endast 20 meter från tunnelbanestationen Rissne och har även busskommunikation med gröna linjen och även kommunikation...

6 omdömen om Rissne Tandläkarna

Michaela P
Skrev om Rissne Tandläkarna

Jag har fått ett bra intryck och erfarenhet av Rissne Tandläkarna. Dom har bra service och trevlig och hjälpsam personal.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie P
Skrev om Rissne Tandläkarna

Jag tycker att företaget är bra och trevligt. Personalen är trevliga, profitionella och gör ett mycket bra jobb. Är väldigt nöjd över att gå dit.

Kari V
Skrev om Rissne Tandläkarna

Jag har mycket stort förtroende för Rissne Tandläkarna och upplever dem som mycket professionella. Jag är mycket nöjd ned såväl tandvården som det mycket trevliga bemötandet.

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 734 omdömen 4.8 av 734 omdömen

Trevligt bemötande i receptionen. Tyvärr inte tandläkarbehandlingen; nervöst och hårdhänt, ansikte och haklapp väldigt nedblött. Lagda instr

Anna W
Skrev om Rissne Tandläkarna

Jag har bara positivt att säga. .väldigt professionella tandläkare

Calle E
Skrev om Rissne Tandläkarna

Mycket bra. Bra ,proffsigt. Väldigt bra. Bra har dålig erfarenhet av tidigare besök hos andra tandläkare. Possetift

Mikaela H
Skrev om Rissne Tandläkarna

Världens bästa klinik! Härlig och snabb service. Kunnig personal.