Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Täby Folktandvården Täby Kyrkby

Hagmovägen 1, 187 74 Täby — Visa karta

Artillerigatan 16, 11451, STOCKHOLM
Bene Tandvård
Annalie M:
Efter så många år med tandlagningar som lossnat och felaktigt nedslipade tänder som gett problem i stort sätt varje dag! Så har jag nu fu...

Tandläkare nära Folktandvården Täby Kyrkby:

Sollentunavägen 163C, SOLLENTUNA
Välkommen till Sollentuna Dental Group! Läs mer ›
Margareta L:
Bra bemötande och omhändertagande! Tt

Läs vad 1 kund tycker om Folktandvården Täby Kyrkby

• Karin B
    Karin B skrev om Folktandvården Täby Kyrkby
    Om jag hade fortsatt att gå till folktandvården i Täby, hade jag varit 9000 kr fattigare och hade dessutom slipat ner två tänder i onödan!! Jag bet sönder en tand i våras och gick till folktandvården i Täby Kyrkby för att få den lagad. Fick då veta att tanden inte gick att rädda, det skulle bli nödvändigt att ta bort roten (som hon sa var spräckt), slipa ner tanden framför o tanden bakom för att sedan göra en brygga. Detta skulle kosta 15.000 kr. som jag skulle bli tvungen att betala kontant. Den trasiga tanden omfattades inte av den nya försäkringen.
    Jag bokade 6 tider, gick och funderade och avbokade för att få en second upinion av en annan tandläkare. Jag gick till Stefan Hiljebäck i Viggbyholm, som gjorde en krona på roten som var hel. Detta gjorde han på två besök och tanden i fråga omfattas av försäkringen när en krona gjörs. Han lagade också en annan tand och för detta betalade jag 6.600 !!
    Aldrig mer folktandvården i Täby Kyrkby!!

Hagmovägen 1, 187 74 Täby