Folktandvården Täby Kyrkby

Läs vad 4 kunder tycker om Folktandvården Täby Kyrkby

• MAHBOBA J

2020-09-12

MAHBOBA J skrev om Folktandvården Täby Kyrkby
    Mycket nöjd efter mitt besök på folktandvården i Täby Kyrkby. Jag hade gått runt under en längre tid med problem på tre av mina tänder. Efter besöket var problemet snabbt åtgärdat. En klinik som jag varmt kan rekommendera. Kompetenta, professionella och lyhörd personal. Läs mer
  • Reco tipsar!
    DentOn Tandvård
    4.8 / 5 i betyg — 392 omdömen
    fiveYearsBadge
    "För en som haft svårt att lita på tandläkare, så har Natalie överträffat alla förväntningar. Proffsig, hjälpsam och väldigt serviceminded. R"
  • 2020-09-04

ULRIKA H skrev om Folktandvården Täby Kyrkby
    Azar Esteki är toppen! Inkännande och noggrann. Läs mer
  • 2020-08-18

ELSA K skrev om Folktandvården Täby Kyrkby
    Bra mottagande, förklarade bra och det gick snabbt och smidigt! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Gylin Dental AB
    4.8 / 5 i betyg — 177 omdömen
    Badge2020
    "Mycket trevliga och kunniga. Tillmötesgå i alla lägen."
  • 2009-09-29

Karin B skrev om Folktandvården Täby Kyrkby
    Om jag hade fortsatt att gå till folktandvården i Täby, hade jag varit 9000 kr fattigare och hade dessutom slipat ner två tänder i onödan!! Jag bet sönder en tand i våras och gick till folktandvården i Täby Kyrkby för att få den lagad. Fick då veta att tanden inte gick att rädda, det skulle bli nödvändigt att ta bort roten (som hon sa var spräckt), slipa ner tanden framför o tanden bakom för att sedan göra en brygga. Detta skulle kosta 15.000 kr. som jag skulle bli tvungen att betala kontant. Den trasiga tanden omfattades inte av den nya försäkringen.
    Jag bokade 6 tider, gick och funderade och avbokade för att få en second upinion av en annan tandläkare. Jag gick till Stefan Hiljebäck i Viggbyholm, som gjorde en krona på roten som var hel. Detta gjorde han på två besök och tanden i fråga omfattas av försäkringen när en krona gjörs. Han lagade också en annan tand och för detta betalade jag 6.600 !!
    Aldrig mer folktandvården i Täby Kyrkby!! Läs mer

Bästa Tandläkarna nära Folktandvården Täby Kyrkby:

Karl-erik M Karl-erik M tycker:
“Tandtekniker rengjorde mina tä...” Läs mer