Väldigt nöjd!!! Bra bemötande och omhändertagande!
Viksjö Tandhälsa
Om företaget
Välkommen till Viksjö Tandhälsa! På Viksjöplan 47 i Viksjö hittar du Viksjö Tandhälsa! Vi kan hjälpa dig med allt inom tandvård och estetik! Vi har som mål att kunna erbjuda dig som kund de funktionella, estetiska och anatomiska aspekter som tandvård kräver för varje enskild individ. Vi har alltid dig som patient i fokus och...
497 omdömen om Viksjö Tandhälsa
Sedan starten hos Reco 2020
Första besöket, neutral inställning..
Mycket professionell och noggrann tandhygienist med fantastiskt bemötande! Jag kände mig trygg under hela besöket och fick tydliga förklaringar.
Mycket bra bemötande och proffsiga dem är 👍
Bästa Viksjö Tandhälsa: jag är jätte nöjd med allting perfekt 100%
Hej, jag är jättenöjd med den behandling och hjälp som jag får.
Trevlig miljö och bra bemötande!
Min tandläkare har gjort ett fantastiskt jobb med mina tänder. All övrig personal ger jag de högsta betyg.
Mitt besök är jag nöjd med jag blev vänligt bemött och undersökt enligt brukligt jag blev också rek tandhygenist vilket jag ej behövt hos min tidigare tandläkare som gjort detjobbet också vilket inte förekom.er längre jag rek.mottagningen
Bästa kliniken och super duktiga läkare o tandhygienist Elisabeth och Nadia
Mycket trevligt o omtänksamt o bästa o snällt 👍👍👍
Väldigt professionella och kunniga. Rekommenderar starkt
Alltid vänligt bemött och proffsig behandling hos tandhygienisten Nadja
Jag tyckte om skicklighet och bra service.
Bra bemötande, ingen försening, perfekt tandläkare och trevlig som talade om vad som kommer att hända och gav bra tips om tandvård.
Smärtsam (eget val) men nödvändig Nadja är fantastisk och jag rekommenderar gärna Viksjö tandhälsa till vänner och bekanta.
Man blir alltid trevligt och proffesionellt bemött. Jag är jättenöjd med resultatet.
Toppen! Kom in med tandvärk (blev rotfyllning) och fick hjälp fort. Tandläkaren har varit väldigt bra och engagerad. Kommer gå tillbaks hit. Ej för rotfyllning igen får vi hoppas. /Claes
Så bra bemötande då jag är rädd
Supernöjd med både tandhygienisten och kliniken. Trevligt bemötande, professionell behandling och väldigt bra service. Kan varmt rekommendera!
Trevlig personal, som hade tid och kunnande.
Underbart kunniga och trevliga människor. Super proffs allihopa
Kontroll, uppföljning av tand. Kunnig personal och trevlig.
Jag blev vänligt och omtänksamt bemött. Jag uppskattade att man tog sig tid att förklara och visa röntgenbilder så att jag kunde följa med hur tandläkaren bedömde min tandstatus och planering inför den kommande behandlingen. Jag upplevde att jag fick förtroende för både noggrannhet och kompetens.
Alltid trevlig personal och jag ser alltid fram emot dessa besök otroligt kunniga
Alltid lika trevligt komma dit. Alla så kunniga och proffsiga.
Nadia är den bästa och gör ett perfekt arbete! Noggrann och trevlig
Hade tappat bort min bokning men löste det
🙌.
Har träffat en tandhygienist; Nadia heter hon.Jag var som alltid trevligt bemött och själva uppdraget var mycket professionellt utfört. Förresten det kan man säga likadant om alla anställda på Viksjö Tandhälsan : mycket trevliga och proffessionella. Varmt rekommenderar!
Bra, vänligt bemötande. Kunde få tandläkartid snabbt. tandhygienist inte lika snabbt, vänta en månad drygt.
Nöjd Behandlingen var som jag förväntat mig.
Bra jobbat trevligt bemötande, god service, väl omhändertagande
Lugn och fin behandling! Vänligt och tålmodigt bemötande.
Mycket bra som vanligt! Trevligt bemötande, mycket trevlig och professionell.
Trevligt och professionellt personal. Jag fick en mycket bra behandling
Rekommenderar starkt tandhygienist Nadia. Hon är omsorgsfull och tydlig i sitt bemötande.
Sveriges bästa klink med tandläkaren Elisabeth som verkligen är professionell tandläkare
Supertrevlig omtänksam tandhyginist.
Har alltid blivit trevligt bemött och bra behandling
Tandhälsan är den absolut bästa att gå till. Dessutom är personalen toppen. Alex favorit är ju Nadja😊
Bra hantering i alla steg från det att jag sitter i väntrummet till behandlingen.
Alltid en underbar atmosfär och super fin personal ❤️
Jag fick hjälp med det jag behövde ❤️
Blev ej som vi kom överens om
Bra och snabb! Var lite skakig först med röntgen men ok sen.
Behandlingen var bra gjort. Hoppas att tanden håller nu!
Trevligt bemötande.🌞 Bra behandling .
Finaste bemötande direkt när jag klev in på kliniken från receptionen😍 Tandsköterska super trevlig som person och tandläkare lika så - tillsammans utgav de en känsla av betydelse och välbefinnande. Upplever att denna arbetsplats/klinik har känsla för kollegor så dom för patienter💯♥️ Tack för ett helt fantastisk bemötande & besök🌟🌟🌟🌟🌟
Proffesionellt bemötande och väl utförd behandling av tandläkaren o tandhygienisten.