Viksjö Tandhälsa

Snittbetyg
4.8
Boka tid Ring 08-580 393 00 Dela

Om företaget

Välkommen till Viksjö Tandhälsa! På Viksjöplan 47 i Viksjö hittar du Viksjö Tandhälsa! Vi kan hjälpa dig med allt inom tandvård och estetik! Vi har som mål att kunna erbjuda dig som kund de funktionella, estetiska och anatomiska aspekter som tandvård kräver för varje enskild individ. Vi har alltid dig som patient i fokus och...

207 omdömen om Viksjö Tandhälsa

Sedan starten hos Reco 2020

Visar 207 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Peter G
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Nu har jag bara varit på ett besök men det var uppskattat. Rena och fina lokaler. Trevlig personal. Fick vänta några minuter extra innan jag fick träffa tandläkaren. Förövrigt så var de nogranna och proffsiga. Det var ett bra besök.

Birgit Elisabet T
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Jag blev bemött med vänlighet jag skulle dra ut en tand det gick på tio minuter otroligt bra Det hr inte varit något besvär efteråt ….toppen

Panagiotis T
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Väldigt trevlig och serviceinriktad personal vid receptionen. Teamet - Tandläkare Ishtar Chabo och Tandsköterska var jättetrevliga och väldigt duktiga.

Elisabeth H
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Mycket professionella. Bra bemötande. Trevlig personal.

Larissa I
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Väl trevlig tandläkaren och fick bra bemötande .

Siv F
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Tid väldigt snabbt, samma dag som jag ringde. Fint bemötande och utmärkt hjälp.

Agneta H
Skrev om Viksjö Tandhälsa

De tog så väl hand om mig när jag när jag, mycket orolig, tog mig igenom första undersökningen hos dem. Jag har valt att fortsätta hos dem.

Ylva W
Skrev om Viksjö Tandhälsa

kunnig tandhygienist och bra bemötande.

Vera P
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Bra och trevligt bemötande Fick en fin rengöring av mina tänder.

Inga Lill E
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Alla i personalenn är så positiva och välkomnanden när man kliver in på mottagningen, och. kan inte tänka mig att byta tandläkare ellerl tandhyigi.nist Blir även informerad vad som bör göras för bästa resultat och informerar om råd. Tack för att dom finns

Virginia D
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Den bästa som jag har upplevt hos en tandläkare

Rokeya S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Jag hade fått kontakt med sociala medier och jag fick registrera mig.

Monica S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Som ny patient var bemötandet o lättsamt o trevligt

Lucia M
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Trevlig bemöttande och profesionell hjälp!

Sabina J
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Väldigt trevligt. Det känns som att personalen verkligen trivs på sitt jobb Kompetena

Annelie B
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Mycket bra. Trevlig och kunnig personal

Gissoo S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Fantastiskt ! både vad gäller professionellt arbete och bemötandet. Speciellt min guldvärd Tandhyginist ” Nadia”.

Kari L
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Trevligt bemötande av personalen. Besök hos tandhygienisten Nadja som är mycket skicklig. Och alltid ser till att patienten blir nöjd ned behandlingen.

Mohammed A

Mycket bra tandvård .snabba tider ,trevliga personal

Paulin M
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Bästa tandvård hälsa jag har varit på hör vad jag säger och vad jag tycker och få förslag Bra personal man känner sig väldigt hemma väl bemötande är väldigt bra och naturligtvis min tandläkare Elisabeth är det bästa

Karin J
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Trevlig personal, noggrann anamnes, tar det säkra för det osäkra, professionellt.

Marie F
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Varmt och trevligt bemötande. Det var mitt första besök. Tyckte att personalen utstrålade kompetens. Dit kommer jag absolut tillbaka.

Berit E
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Kändes fantastiskt bra, inser att mina besök hos tandhygienist inte varit bra på många år

Diana H
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Trevlig bemötande och såg till och göra rent,hygenisk personal.

Jesper T
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Trevligt besök med proffsigt uppträdande

Staffan H
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Jag är mycket nöjd med det tandimplantat som sattes in samt påföljande två tandkronor, dessutom mycket fördelaktigare jämfört med min tidigare tandläkare. Jag upplevde tandläkaren som gediget kunnig samt passionerad för det yrke hon utövar. Mina starkaste rekommendationer ger jag till dem.

Britta Kristina A

Bästa tandläkaren Alla övriga jättetrevliga Supernöjd med allt Mvh Britta

Sebastian T
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Jag har alltid blivit bemött av så professionella individer och det är alltid så familjärt hos er :) Även om det var stressigt för dom anställda gjorde det mig inget och det bad om ursäkt flera gånger fast det ej behövdes. Förväntningarna hos er är bara att alltid bli bemött trevligt och proffsigt vilket jag alltid blir. Jag hade Ishtar för första gången där vi utförde en basundersökning och fluorbehandling. Det gick så bra som man förväntat sig 10/10 skulle gärna ha henne igen som tandläkare. Sen dagen efter träffade...

Lena T
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Trevligt bemötande av personal. Dom levde upp till mina förväntningar. Jag fick bedövning.

Samira T
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Fantastisk personal med ett mycket bra bemötande och hög kompetens

Felix T
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Alltid bra och snabb hjälp när man har besvär!

Leif M
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Mycket bra bemötande samt bra behnling

Alyo M
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Saklig och kunnig personal trevlig bemötande

Ylva G
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Som vanligt trevligt och proffsigt omhändertagande vid undersökning och därvid förslag om kommande åtgärder. Tack!

F-Kort   Asia Y
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Bra omhändertagande, lyhörd , Alla personal är bra bemötande och lyhörda.

Jorge H

Bra kliniken, trevligt personal

Mehmet Can T
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Läkarna är bra ,kommer hela tiden nya oerfarna sjuksköterskor,hygien är inte så perfekt

Anders Gustaf S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Proffsigt o Trevligt bemötande bra utfört arbete👍

Luis Antonio L
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Professionell och hjälpsam . Påminner mig när är det dags och hittar alltid en tid som passar

Marie J
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Mycket bra på alla sätt. Lagade en trasig gammal lagning.

Ekaterina L
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Den var bra och jag är nöjd med bemötandet

Mathias S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Väldigt bra och omhändertagande personal. Världsklass

Viveca V
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Gillar min tandläkaren Elisabeth, lugn,lyhörd.

Maria Susanna A
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Mycket nöjd med första kontakt och undersökning

Louise L
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Mycket bra omhädetagande alla vänlig Tandhygienisten som jag ofta träffar ,lyssnar Gör ingrepp med försiktigt utförande Det gäller Även Min tandläkare Tack för att jag kan vara er patient 🙏🐣

Mariana M
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Phroffsiga glada fint jobb i min mun .dom får högsta betyg.

Samira A
Skrev om Viksjö Tandhälsa

När jag kom in i Viksjö Tandhälsa kände jag mig direkt välkommen i den miljön. Jag var jättenöjd med mitt besök hos tandläkare Sandra Afram. Jag kommer i fortsättning alltid vilja träffa Sandra då jag under behandling kände mig trygg och lugn, jag har aldrig tidigare upplevt denna trygghet och professionellt arbete.

Emelie V
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Trevligt, varmt och professionellt bemötande.

Connie W
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Kort väntan i väntrummet. Bra jobbat.

Kerstin T
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Bra bemötande. Hjälpsamma. Lätt att få tider.

Filtrera omdömen