Viksjö Tandhälsa

Viksjö Tandhälsa

viksjotandhalsa.se
  • BadgeFiveYears
Boka tid Ring 08-580 393 00 Dela

Välkommen till Viksjö Tandhälsa! På Viksjöplan 47 i Viksjö hittar du Viksjö Tandhälsa! Vi kan hjälpa dig med allt inom tandvård och estetik! Vi har som mål att kunna erbjuda dig som kund de funktionella, estetiska och anatomiska aspekter som tandvård kräver för varje enskild individ. Vi har alltid dig som patient i fokus och...

236 omdömen om Viksjö Tandhälsa

Sedan starten hos Reco 2020

Tommy O
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Väldigt trevligt bemötande i receptionen Och även övriga medarbetare. Var hos tandhygienisten Nadja mycket trevlig och duktig

Ingela B
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Fint bemötande/familjärt. Årlig undersökning.

Inger E
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Fint o trevligt bemötande. Varsam behandling.

Tomas H

Trevligt besök, kunnig personal 😊

Tommy Å

Mycket bra bemötande. Fastsättning brygga

Gabriel D
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Otroligt professionella och tillmötesgående. Var hos tandhygienisten Nadja som ingav ett lugn och trygghet jag annars aldrig har hos tandläkaren. Hon jobbade metodiskt och frågar hela tiden hur jag känner. Hon märker direkt av om något känns obehagligt och lugnar direkt. Helt klart den bästa tandläkar kliniken jag varit på.

Zenia D
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Har varit mycket nöjd med Nadia som är mycket noggrann och trevlig.

Marianne      F-Kort F
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Trots att jag blev lite sen mottogs jag med vänlighet. Det innan

Selim C

Bästa personalen bästa bemötandet

Kerstin E
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Trevligt bemötande jag fick tips och råd hur jag ska köta tänderna. Noggran och kan proffIg

Björn M
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Bra bemött. Professionellt intryck.

Fikret D
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Fint välkomnande o trevligt personal.

Camilla W
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Jättefint varmt bemötande av all personal. Kände mig väl omhändertagen och tandläkaren kändes väldigt kunnig och seriös. Rekommenderas verkligen!

Kwame B
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Bra bemötande och fin personal

Eva D
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Trevligt och proffsigt bemötande. Fräscha lokaler.

Hans C
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Förväntningarna uopfylls, alltid med ett trevligt bemöttande.

Hans
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Fint och trevligt bemötande. Visade hänsyn och frågade om jag mådde bra. Levde upp till mina förväntningar. Var hos tandhygienisten och allt gick bra.

Lisa I
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Vänligt bemötande . Mitt besök var hos tandhygienister Nadja, allt gick smärtfritt och tänderna känns rena.

Abdulsalam Othman B
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Bra bemötande, duktig tandsjuksköterska och bästa tänd läkare. Men jag ska inte glömma receptionisten hon e så fin.

Robert E
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Väldigt trevlig och kunnig personal. Extremt nöjd med mitt besök

Per S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Alltid lika trevligt mottagande när man kommer Ev. nervositet försvinner när man blir omhändertagen av både tandläkaren och sköterskorna. Skämt och glada samtal gör att man slappnar av. Proffsig behandling och information om vad som gäller och behöver åtgärdas. Bästa tandklinik jag varit på. Per

Åsa L
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Jag blev bemött mycket väl. J Jag hade höga förväntningar då jag blivit hänvisad dit av syster. De är professionella och förstår ens oro och bemöter den med positiv inställning och vänlighet. Kan vara lite väl lättsamma och skojiga med kollegor tidvis. Var på årlig undersökning och genomgång av tand.

Malin T
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Blev bemött på ett trevligt sätt. Hade ett besök för undersökning. Tandläkaren gjorde en grundlig undersökning .

Berit B
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Trevliga, duktiga, tog det försiktigt

Marita O
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Blev väl omhändertagande .Fick en akuttid trots underbemänning pga semestertider.

Madeleine S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Iproffsiga och tänkte bara på hur de själva skulle tjäna pengar typ. Gjorde inte det som dom skulle göra och som var bestämt innan och som jag sen fick betala för. Kommer aldrig gå dit igen.

Svar från Viksjö Tandhälsa

Hej Madeleine! Vi beklagar att din upplevelse hos oss inte motsvarade dina förväntningar. Vi har skickat ett mail till dig där vi förklarar situationen, att extra röntgen togs pga att tandläkaren ville utesluta eventuella infektioner eller benförlust kring implantatet. Tandläkaren informerade dig om kostnaden innan detta gjordes. Vårt mål är att alltid ge den bästa möjliga vården. Om du har ytterliggare frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss direkt. Med vänliga hälsningar Viksjö Tandhälsa

Jan A
Skrev om Viksjö Tandhälsa

vänliga, bra motagande får än att tjänas sig lung

Christer J
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Vänligt och glatt bemötande Att de gör ett bra jobb och det gör dom Känner mig trygg och vet att jag får en bra behandling

Tommy F
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Mycket bra bemötandet trevligt.

Peter G
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Nu har jag bara varit på ett besök men det var uppskattat. Rena och fina lokaler. Trevlig personal. Fick vänta några minuter extra innan jag fick träffa tandläkaren. Förövrigt så var de nogranna och proffsiga. Det var ett bra besök.

Birgit Elisabet T
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Jag blev bemött med vänlighet jag skulle dra ut en tand det gick på tio minuter otroligt bra Det hr inte varit något besvär efteråt ….toppen

Panagiotis T
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Väldigt trevlig och serviceinriktad personal vid receptionen. Teamet - Tandläkare Ishtar Chabo och Tandsköterska var jättetrevliga och väldigt duktiga.

Elisabeth H
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Mycket professionella. Bra bemötande. Trevlig personal.

Larissa I
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Väl trevlig tandläkaren och fick bra bemötande .

Siv F
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Tid väldigt snabbt, samma dag som jag ringde. Fint bemötande och utmärkt hjälp.

Agneta H
Skrev om Viksjö Tandhälsa

De tog så väl hand om mig när jag när jag, mycket orolig, tog mig igenom första undersökningen hos dem. Jag har valt att fortsätta hos dem.

Ylva W
Skrev om Viksjö Tandhälsa

kunnig tandhygienist och bra bemötande.

Vera P
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Bra och trevligt bemötande Fick en fin rengöring av mina tänder.

Inga Lill E
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Alla i personalenn är så positiva och välkomnanden när man kliver in på mottagningen, och. kan inte tänka mig att byta tandläkare ellerl tandhyigi.nist Blir även informerad vad som bör göras för bästa resultat och informerar om råd. Tack för att dom finns

Virginia D
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Den bästa som jag har upplevt hos en tandläkare

Rokeya S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Jag hade fått kontakt med sociala medier och jag fick registrera mig.

Monica S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Som ny patient var bemötandet o lättsamt o trevligt

Lucia M
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Trevlig bemöttande och profesionell hjälp!

Sabina J
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Väldigt trevligt. Det känns som att personalen verkligen trivs på sitt jobb Kompetena

Annelie B
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Mycket bra. Trevlig och kunnig personal

Gissoo S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Fantastiskt ! både vad gäller professionellt arbete och bemötandet. Speciellt min guldvärd Tandhyginist ” Nadia”.

Kari L
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Trevligt bemötande av personalen. Besök hos tandhygienisten Nadja som är mycket skicklig. Och alltid ser till att patienten blir nöjd ned behandlingen.

Mohammed A

Mycket bra tandvård .snabba tider ,trevliga personal

Paulin M
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Bästa tandvård hälsa jag har varit på hör vad jag säger och vad jag tycker och få förslag Bra personal man känner sig väldigt hemma väl bemötande är väldigt bra och naturligtvis min tandläkare Elisabeth är det bästa

Karin J
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Trevlig personal, noggrann anamnes, tar det säkra för det osäkra, professionellt.