Viksjö Tandhälsa

Viksjö Tandhälsa

viksjotandhalsa.se
  • BadgeSevenYears
Omdömen totalt
497
Snittbetyg
4.7
Boka tid Ring 08-580 393 00 Dela

Om företaget

Välkommen till Viksjö Tandhälsa! På Viksjöplan 47 i Viksjö hittar du Viksjö Tandhälsa! Vi kan hjälpa dig med allt inom tandvård och estetik! Vi har som mål att kunna erbjuda dig som kund de funktionella, estetiska och anatomiska aspekter som tandvård kräver för varje enskild individ. Vi har alltid dig som patient i fokus och... 

Skriv ett omdöme

497 omdömen om Viksjö Tandhälsa

Sedan starten hos Reco 2020

Visar 497 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Nancy S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Väldigt nöjd!!! Bra bemötande och omhändertagande!

Marie S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Första besöket, neutral inställning..

Mahnaz F
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Mycket professionell och noggrann tandhygienist med fantastiskt bemötande! Jag kände mig trygg under hela besöket och fick tydliga förklaringar.

Bardia S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Mycket bra bemötande och proffsiga dem är 👍

Firas Y
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Bästa Viksjö Tandhälsa: jag är jätte nöjd med allting perfekt 100%

Mikael L
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Hej, jag är jättenöjd med den behandling och hjälp som jag får.

Felix V
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Trevlig miljö och bra bemötande!

Thord Arne F
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Min tandläkare har gjort ett fantastiskt jobb med mina tänder. All övrig personal ger jag de högsta betyg.

Elisabet S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Mitt besök är jag nöjd med jag blev vänligt bemött och undersökt enligt brukligt jag blev också rek tandhygenist vilket jag ej behövt hos min tidigare tandläkare som gjort detjobbet också vilket inte förekom.er längre jag rek.mottagningen

Nurcan G
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Bästa kliniken och super duktiga läkare o tandhygienist Elisabeth och Nadia

Mariam S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Mycket trevligt o omtänksamt o bästa o snällt 👍👍👍

Sheno S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Väldigt professionella och kunniga. Rekommenderar starkt

Monica W
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Alltid vänligt bemött och proffsig behandling hos tandhygienisten Nadja

Karina F
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Jag tyckte om skicklighet och bra service.

Jan A
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Bra bemötande, ingen försening, perfekt tandläkare och trevlig som talade om vad som kommer att hända och gav bra tips om tandvård.

Angelica M
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Smärtsam (eget val) men nödvändig Nadja är fantastisk och jag rekommenderar gärna Viksjö tandhälsa till vänner och bekanta.

Laila K
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Man blir alltid trevligt och proffesionellt bemött. Jag är jättenöjd med resultatet.

Claes M
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Toppen! Kom in med tandvärk (blev rotfyllning) och fick hjälp fort. Tandläkaren har varit väldigt bra och engagerad. Kommer gå tillbaks hit. Ej för rotfyllning igen får vi hoppas. /Claes

Marina T
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Så bra bemötande då jag är rädd

Rowaeda S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Supernöjd med både tandhygienisten och kliniken. Trevligt bemötande, professionell behandling och väldigt bra service. Kan varmt rekommendera!

Charlotte Å
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Trevlig personal, som hade tid och kunnande.

Anders N
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Underbart kunniga och trevliga människor. Super proffs allihopa

Diana H
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Kontroll, uppföljning av tand. Kunnig personal och trevlig.

Mona Elisabet M
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Jag blev vänligt och omtänksamt bemött. Jag uppskattade att man tog sig tid att förklara och visa röntgenbilder så att jag kunde följa med hur tandläkaren bedömde min tandstatus och planering inför den kommande behandlingen. Jag upplevde att jag fick förtroende för både noggrannhet och kompetens.

Patric A
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Alltid trevlig personal och jag ser alltid fram emot dessa besök otroligt kunniga

Marianne M
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Alltid lika trevligt komma dit. Alla så kunniga och proffsiga.

Nadia A
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Nadia är den bästa och gör ett perfekt arbete! Noggrann och trevlig

Johan N
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Hade tappat bort min bokning men löste det

Evlin J
Skrev om Viksjö Tandhälsa

🙌.

Marek Krzysztof G
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Har träffat en tandhygienist; Nadia heter hon.Jag var som alltid trevligt bemött och själva uppdraget var mycket professionellt utfört. Förresten det kan man säga likadant om alla anställda på Viksjö Tandhälsan : mycket trevliga och proffessionella. Varmt rekommenderar!

Gunnar Sigvard A
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Bra, vänligt bemötande. Kunde få tandläkartid snabbt. tandhygienist inte lika snabbt, vänta en månad drygt.

Jan-Åke D
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Nöjd Behandlingen var som jag förväntat mig.

Emma J
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Bra jobbat trevligt bemötande, god service, väl omhändertagande

Krister S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Lugn och fin behandling! Vänligt och tålmodigt bemötande.

Leanna D
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Mycket bra som vanligt! Trevligt bemötande, mycket trevlig och professionell.

Samira T
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Trevligt och professionellt personal. Jag fick en mycket bra behandling

Elin L
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Rekommenderar starkt tandhygienist Nadia. Hon är omsorgsfull och tydlig i sitt bemötande.

Yalda L
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Sveriges bästa klink med tandläkaren Elisabeth som verkligen är professionell tandläkare

Ingela B
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Supertrevlig omtänksam tandhyginist.

Britt W
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Har alltid blivit trevligt bemött och bra behandling

Pia Å
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Tandhälsan är den absolut bästa att gå till. Dessutom är personalen toppen. Alex favorit är ju Nadja😊

Lena S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Bra hantering i alla steg från det att jag sitter i väntrummet till behandlingen.

Tina B
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Alltid en underbar atmosfär och super fin personal ❤️

Margareta S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Jag fick hjälp med det jag behövde ❤️

Unni Margareta H
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Blev ej som vi kom överens om

Roger Francisco José B
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Bra och snabb! Var lite skakig först med röntgen men ok sen.

Ellen U
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Behandlingen var bra gjort. Hoppas att tanden håller nu!

Eva B
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Trevligt bemötande.🌞 Bra behandling .

Jooyness Elina C
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Finaste bemötande direkt när jag klev in på kliniken från receptionen😍 Tandsköterska super trevlig som person och tandläkare lika så - tillsammans utgav de en känsla av betydelse och välbefinnande. Upplever att denna arbetsplats/klinik har känsla för kollegor så dom för patienter💯♥️ Tack för ett helt fantastisk bemötande & besök🌟🌟🌟🌟🌟

Fikret D
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Proffesionellt bemötande och väl utförd behandling av tandläkaren o tandhygienisten.

Filtrera omdömen