Patrik S

9 omdömen om Patrik S

Britt N

Fantastisk. Fantastiskt. Jätteduktig. Jättekunniig

Monica A

Efter att haft mångårig skräck för att gå till tandhygienist( dock ej till tandläkare) var det mycket positivt att bli behandlad av Patrick.

Diana L

Jag fick full hjälp och trevligt bemötande. Kände väldigt förtroende.

Pia N

Trevligt bemötande alla gånger, proffsig behandling. Reparerande och förebyggande tandvård.

Kerstin Ö

Bra bemötande. Har aldrig mött en så energisk tandhygienist och så långt som jag kan bedöma yrkesskicklig. Verkar veta vad han gör och vill nå ett så bra resultat som möjligt. Har lyckats med "det omöjliga" och fått mig att förstå vikten av att använda mellanrums-tandborstar som min dagliga rutin. Det har gett resultat! Nu är det bara att fortsätta med goda vanor. Hela livet...

Sven-Olov E

Professionellt bemötande. Inga förväntningar, företaget växte under behandlingens gång. Perfekt behandling som fortfarande pågår. Svår paradontit som påverkar mina hjärt-kärlsjukdomar. Alla på företaget har på ett professionellt sätt stöttat och behandlat mej och på ett mycket fint varit personliga. Stort tack så här långt, vi kämpar vidare.

Eva L

Patrik är väldigt lugn; talar om vad han tänker göra; och gör det bra. Förklarar. Berömmer.(och jag tror att jag är värd berömmet) !!!

Sandra J

Otroligt snäll, hjälpsam, inlyssnande OCH kunnig på det han gör!!!

Bozena-Janina T

Jag har tandläkarskräck och Patrik har varit väldigt lyhörd för det och lyckats få mig lugn vid varje besök. Förutom kunnig med det han gör, förklarar han saker på enkelt sätt och han värderar min tid som patient. Ingen stress eller skyndsamt i varken hans arbete eller med att informera om saker. Patrik är noggrann när han jobbar och kontrollerar regelbundet hur jag har det under behandlingens tid.