Alla kategorier Tandvård Tandläkare Östergötland

Tandläkare i Östergötland

Letar du efter en välrekommenderad tandläkare i Östergötland? Härligt, på Reco.se är vi specialister på att guida dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella tandläkarna i Östergötland just nu. Välkommen!

I Sverige är prissättningen fri inom tandvård vilket innebär att priserna kan variera lite beroende på vilken mottagning du väljer att gå till. Det är nämligen så att det är upp till dig att välja vilken tandläkare du ska vända dig till. Vissa arbetar privat medan andra jobbar inom folktandvården. På Reco.se kan du ta del av tidigare kunders erfarenheter, du kan också se olika mottagningars helhetsomdömen. Dessutom kan du själv gå in och bidra med rekommendationer om de tandläkare du besökt. Här på Reco.se strävar vi efter en gemenskap där vi hjälper varandra att hitta till de bästa tandläkarna i Östergötland just nu. Vi hoppas att du hittar en tandläkare du känner dig trygg med, det är viktigt för oss. Lycka till, önskar Reco.se!

Tandläkare

Hilliges Annica Tandläkare

S:T Larsgatan 33, Linköping

Oral Care Sollentuna

Sollentunavägen 163 C, Sollentuna
    Välkommen till oss på Oral Care i Sollentuna! Legitimerade tandläkare, tandsköterskor och tandhygienister erbjuder dig allt från rutinmässig undersökning och akut vård till tandblekning.
    Marie R
    Marie R: Kanon bra bemötande snygg o behaglig miljö & mycket kompetent personal.

Tandläkarna Aronsson

Bråddgatan 9, Norrköping
    Karl A
    Karl A: Jättefin mottagning med lugn atmosfär. Trevligt bemötande och förtroendeingivande tandläkare. Rekomenderas varmt.

Tandläkarna Henefalk AB

Läroverksgatan 4, Linköping
    ANids, Annika N
    ANids, Annika N: Jag går hos Elisabet Henefalk och en bättre, trevligare och mer omtänksam tandläkare får man leta efter. Rekommenderar h...

Tandläkare Mikael Saksi

Ping S: Anders Wolgast är världens bästa tandläkare/ps

Tandläkarmottagning

Breda Gränd 3, Söderköping
    hakan g
    hakan g: Varmt och trevligt bemötande. Bra och modern utrustning utsökt samt professionell behandling.

Tandvårdsteam Solmell AB - Tandläkare Carina Solmell

S:T Larsgatan 30, Linköping

Smile - Linköping

S:t Larsgatan 3, Linköping
    Jonna D
    Jonna D: Jag har bara bemötts bra och rekommenderar det till vänner. Själv har jag gått hos samma tandläkare innan hon flyttade t...

Smile - Norrköping

Slottsgatan 116, Norrköping