Alla kategorier Tandläkare Östergötland Linköping Hilliges Annica Tandläkare

S:T Larsgatan 33, 582 24 Linköping — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Hilliges Annica Tandläkare

• Åsa G
    Åsa G skrev om Hilliges Annica Tandläkare
    Har gått hos Annica i +10 års tid och är supernöjd. Det ska till mycket för att jag ska byta tandäkare. Och så får man ju lite skönsång på köpet också :-).
  • Pär-Åke E
    Pär-Åke E skrev om Hilliges Annica Tandläkare
    Annika är tillsammans med sin personal den bästa tandläkare jag haft. Proffsig, oerhört trevlig, mjuk i handlaget och med ett bemötande som gör att man slappnar av fullständigt. Tro mig, jag har tom somnat i stolen; trygg i Annikas händer! Kunde knappast hänt hos en annan tandläkare. Jag har flyttat från Linköping men skulle inte drömma om att ge upp Annika som min tandläkare, då åker jag gladeligen några extra mil istället. Till dig
    som påstår att dina föräldrar felbehandlats - ursäkta men jag är övertygad om att du antingen ljuger eller tagit fel! Jag har "avverkat" ett flertal tandläkare i mina dar och har aldrig upplevt någon så bra som Annika.
    Berömmet gäller även hennes anställda - ett dreamteam! Jobba på tjejer!
    P-Å
  • anita s
    anita s skrev om Hilliges Annica Tandläkare
    Har bara gott att säga om Annica!

När man kommer till Annica möts man alltid av ett leende och ett både personligt och professionellt bemötande. Hon är dessutom effektiv, utan att slarva, och lämnar inget åt slumpen! Den övriga personalen är också alltid vänliga och service-minded, har aldrig varit några problem med tidsbeställningen eller svårigheter att komma till.

Det fanns faktiskt en tid i livet när jag var rädd för att gå till tandläkaren, men sedan jag började gå till Annica är min tandläkarrädsla så gott som borta ...det hade jag aldrig trott.

Vill du ha en tandläkare som är skicklig och kompetent inom sitt område, som har ett mjukt sätt och ett gott handlag och som dessutom ger det allra bästa bemötandet, då kan jag verkligen rekommendera Annica!

/Anita
  • Jacob
    Jacob skrev om Hilliges Annica Tandläkare
    Annica är den bästa tandläkaren i stan! Kan inte annat än att rekommendera henne, starkt!
  • Carina A
    Carina A skrev om Hilliges Annica Tandläkare
    Jag har varit trogen Annika i 20 år och alltid blivit nöjd. Hon är personlig och proffsig samt har en underbar sångröst!
  • Malin K
    Malin K skrev om Hilliges Annica Tandläkare
    Annika Hilliges är en otroligt duktigt och omsorgsgivande tandläkare. Förutom att hon arbetar effektivt, sköter sitt jobb och är trevlig utstrålar hon alltid en sån glädje att det faktiskt är ett nöje att gå till tandläkaren =)

S:T Larsgatan 33, 582 24 Linköping