Alla kategorier Tandläkare Östergötland Norrköping Smile - Norrköping

Lör-Sön: Stängt

Läs vad 3 kunder tycker om Smile - Norrköping

• Majsan
    Majsan skrev om Smile - Norrköping
    Det absolut sämsta valet jag gjort i mitt liv var att gå till thea när jag tappat en lagning. Efter jag fyllt i tanden tog det bara två veckor sen tappade jag den igen. Jag gick tillbaka och fick den lagad ännu en gång. Och ja, jag tappade den efter bara någon månad IGEN! Sen har jag fått inflamationer till och från under ett år och javisst! Halva lagningen lossnade ännu en gång. Jag gav upp och insåg att tandvården här bara var ett rent jäkla skämt och gick till en privattandläkare. Nu efter två år av rent helvete så har jag fått rotfylla tanden då k#%@ngen borrat för djupt. Gå inte till denna kassa industri utan kvalité.
  • Cristofer C
    Cristofer C skrev om Smile - Norrköping
    Började bra men kommer aldrig mer sätta min fot där. Min sambo var där under förra året och fick reda på att hon hade ett hål i en visdomstand som skulle behöva lagas(?), tandläkaren ville inte ta bort tanden. Min sambo väntade då hon inte haft ont i den tanden. För någon vecka sedan var hon på återbesök och fick reda på att hon hade begynnande hål i en av de främre tänderna. Hon frågade då om sin visdomstand och fick till svar att det finns inga hål eller något begynnande..... Hon ifrågasatte då vad den tidigare tandläkaren sagt och fick till svar att det var en bedömningsfråga.
    Jag själv fick precis en påminnelsefaktura för en "bokad tid" jag inte bokat och en obetald faktura jag inte fått.
    Bara att betala fick jag som svar, de kan inte rå för att jag inte skrivit ner tiden, en tid jag alltså aldrig fått.
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Smile - Norrköping