Min Tandläkare

Min Tandläkare

www.mintandlakare.com
  • BadgeNineYears

Min Tandläkare i Göteborg erbjuder individanpassad tandvård av bästa klass. Hos oss jobbar ett väl inarbetat team sedan många år med uppdelad expertis och kompetens. I vår moderna och fräscha lokal har vi 6 behandlingsrum där tre tandläkare och en tandhygienist tar emot dig. Vi har även en omhändertagande receptionist, fyra...

992 omdömen om Min Tandläkare

Patricia B
Skrev om Min Tandläkare

Bra bemötande redan vid receptionen. Jag har träffat både tandläkare och tandhygienist och de var båda mycket professionella,. Förklarade vad de skulle göra och svarade på alla mina frågor. Jag är mycket nöjd!

Marie F
Skrev om Min Tandläkare

Allt var väldigt positivt. Seriösa, lyssnande och mycket trevliga

Rushit A
Skrev om Min Tandläkare

Trevlig personal, det gick snabbt och de kändes tryggt!

Birgitta W
Skrev om Min Tandläkare

4 juli-24. Hej! Jag ogillar att gå till tandläkare. Men Mikael Svensson är en person som ändrat på detta. Han och hans personal är alla mkt vänliga. Han är varsam med sina behandlingar och mån om att det inte gör ont. Jag har bara goda ord att säga om honom. Det gäller både bemötande och behandling. Då blir det en 5:a från mig. Med vänlig hälsning, <birgitta@windt.se> Birgitta Windt

Mohammad Q
Skrev om Min Tandläkare

Tyvärr, vågar jag inte att rekommendera någon till den här (Min tandkliniken) eftersom de inte gör det de annonserar om, och värre, allt jobb görs av en tandsköterska istället en tandläkare

Marcus S
Skrev om Min Tandläkare

Alltid välkommet bemött. Effekt tandvård och fina lokaler.

Peter Z
Skrev om Min Tandläkare

Trevligt och professionellt mottagande.

Ann B
Skrev om Min Tandläkare

Väldigt nöjd, så proffsiga och trevliga. Kommer att fortsätta där

Mohammad Q
Skrev om Min Tandläkare

Tyvärr, vågar jag inte att rekommendera någon till den här tandkliniken eftersom de inte gör det de annonserar om, och värre, allt jobb görs av en tandsköterska istället en tandläkare

Liselotte F
Skrev om Min Tandläkare

Väldigt nöjd med servicen hos Min Tandläkare, fantastisk trevliga och gjorde ett bra jobb med airflow och skenor till hemmablekning. Rekommenderas starkt!

Pär S
Skrev om Min Tandläkare

Kompetent och schysst! Dessutom lite go humor :)

Maj B
Skrev om Min Tandläkare

Mycket bra bemött! Jag hade inga särskilda förväntningar. Jag gick till tandläkaren för att få hjälp med mina tänder... Jag hittade kliniken på nätet och tänkte prova.. Det kändes förtroendeingivande. Jag blev trevligt bemött och fick ordentlig införmation om det jag behövde veta.

Lena E
Skrev om Min Tandläkare

Trevlig personal. Informerade bra. Kändes noggrant. Lugn miljö.

Bo O
Skrev om Min Tandläkare

Trevliga, kändes som dom gjorde det bästa för mej .

Fatima H
Skrev om Min Tandläkare

Jag är jätte nöjd med min tandläkare. Dom bemötas människor på bra sätt

Anita S
Skrev om Min Tandläkare

Jag lagade bara akut en tand och det finns inte mycket att säga. Det var bra. Jag ska tillbaka för en vanlig undersökning och då kan jag nog lättare svara på detta.

Sonja W
Skrev om Min Tandläkare

På ett trevligt och varmt sätt. Att mötas av professionella utförare som ser mina behov. Se så småningom om detta stämmer med min nuvarande upplevelse och känsla .

Anders E
Skrev om Min Tandläkare

Jag har alltid blivit väl bemött

Eydarus W

The best dentist I have ever been since I came to Göteborg

Tommi P
Skrev om Min Tandläkare

I liked the experience of visiting the clinic. Friendly staff

Laila B
Skrev om Min Tandläkare

Vänligt, proffsigt och i samverkan med mig.

Iréne H
Skrev om Min Tandläkare

Vänligt bemötande från samtliga. Upplevs som att man bryr sig. Hög kompetens. Förklarar vad man gör. Besvarar frågor utan stress.

Nadica K
Skrev om Min Tandläkare

Det var första gången jag var där. Tycker att det var ett bra första besök. Blev trevligt bemött och alltgick enligt förväntningar.

Lena M
Skrev om Min Tandläkare

Mycket bra bemötande, redan i väntrummet var det mysigt. Myna förväntningar blev mycket bra, och jag är mycket nöjd med tandläkare Maria och sköterska Emma. Nöjd!!

Hairong C

Mycket bra! Jag rekommenderar!Tack

Lena W
Skrev om Min Tandläkare

Bra bemötande och trevlig personal.

Andrea W
Skrev om Min Tandläkare

Alltid bra bemötande och förväntningarna uppfylls alltid!

Johan W
Skrev om Min Tandläkare

Väldigt bra mottagande, trevlig personal och väl utfört jobb av tandhygienisten.

Glyn L
Skrev om Min Tandläkare

Jag hade väldigt bra upplever hos min tandläkare. Har varit en kund för mer än två år nu om jag minns det rätt.

Ulla S

Tycker mycket bra om både min tandläkare Maria och min tandhygienist Cecilia 🌺

Robert K
Skrev om Min Tandläkare

Tandläkare Maria Zachrisson vid kliniken Min tandläkare; har ett bemötande som är positivt och vänligt. Hennes kompetens och erfarenhet inom odontologi; skänker trygghet och säkerhet. Den förväntan som jag hade inför mitt tandläkarbesöket uppfylldes genom hennes yrkesskicklighet. Mitt tandläkarbesök avslutades så som jag hade förväntat mig: Därför kan jag nu jämte tidigare erfarenhet som jag har från tandläkarkliniken Min tandläkare: Rekommendera det varmaste tandläkare Maria Zachrisson.

Pia L
Skrev om Min Tandläkare

Gjorde senaste besöket en genomgång av tänderna ,även med röntgen. De är alltid så lugna, behagliga och kunniga. Jag är extra känslig eftersom jag inte tycker om att gå till tandläkaren. Men jag kan verkligen rekommendera dem!

Nada B
Skrev om Min Tandläkare

Det var okej. Snabbt o proffsigt.

Roxanna K
Skrev om Min Tandläkare

Vänlig Bättre än 11 år sedan. Hoppas att det håller livet ut. Vänlig och bra bemötande. Hoppas att denna ingrip håller livet ut. Arbete ni gjorde så jag kan resa nästa månad var utmärkt, ni bege två var så lätt på händerna. Jag känner mig nu att jag ska har en lugn och trevlig resa. Jag hoppas att det kommer att kännas på samma sätt det som väntar mig när kommer tillbaka.. Tack

Karlerik S
Skrev om Min Tandläkare

Min tandläkare är som vanligt trevlig och detsamma är övrig personal på kliniken. Jag tycker de gör ett bra jobb i min mun.

Daniel M
Skrev om Min Tandläkare

Hade inga problem med mina tänder, jag gick för en revision

Berit A
Skrev om Min Tandläkare

Mycket bra trevlig personal är nöjd med resultat

Jon R
Skrev om Min Tandläkare

Kände mig trygg och personalen var mycket omtänksam.

Christoffer A
Skrev om Min Tandläkare

De var Lyhörda och professionella och trevliga! Alla min familj går hos dem.

Mait H
Skrev om Min Tandläkare

Min tandläkare är min klinik sedan många år tillbaka. Bra tandläkare, bra utförda arbeten , god kunskap , .moderna .

Lisbet H
Skrev om Min Tandläkare

Alltid proffsigt bemött och behandlad Mycket nöjd!

Christina K
Skrev om Min Tandläkare

Väldigt gott bemötande. Skicklig tandhygienist och tandläkare. Jag är väldigt nöjd med Min tandläkare

Kirsi P
Skrev om Min Tandläkare

Trevligt bemötande. Behöver ej vänta länge tills nästa besök.

Ulrika B
Skrev om Min Tandläkare

Bra o proffsigt bemötande. Jag fick stort förtroende för tandläkaren och hans team.

Linda B
Skrev om Min Tandläkare

Trevlig och välkomnande personal Tar väl hand om patient och kollar verkligen av om man är tandläkarrädd och tar det lugnt

Svenne P
Skrev om Min Tandläkare

mycket vänligt bemötande och trvliga lokaler

Rolf M
Skrev om Min Tandläkare

Trevligt bemötande och proffsig rådgivning

Camy R
Skrev om Min Tandläkare

Är ny kund och har bara positiva upplevelser. Mycket fint bemötande både från, tandläkare, assistenten och även tandhygienisten. Har fått alla behandlingar förklarat för mig innan och eftervård. Alla är mycket trevliga och känns familjärt så man är väldig lugn inför behandlingarna. Lokalerna är fräscha och platsen är nära spårvagnshållplats. Toppbetyg allround!

Ann B
Skrev om Min Tandläkare

Underbart bemötande, kände mig välkommen och ett fint omhändertagande

Rosita H
Skrev om Min Tandläkare

Trevlig tandläkarmottagning som visar respekt och förståelse för den som har rädsla för att gå till tandläkaren.