Alla kategorier Tandläkare Västra Götaland Göteborg Min Tandläkare

Hisingsgatan 28, 417 03 Göteborg — Visa karta

Min Tandläkare i Göteborg erbjuder individanpassad tandvård av bästa klass. Hos oss jobbar ett väl inarbetat team sedan många år med uppdelad expertis och kompetens. I vår moderna och fräscha lokal har vi 6 behandlingsrum där fyra tandläkare och en tandhygienist tar emot dig. Vi har även en omhändertagande receptionist, fem tandsköterskor samt en duktig tandtekniker. Vi erbjuder allmäntandvård, tandimplantat, estetisk tandvård, tandreglering med mera. Hos oss får patienten en etablerad personlig kontakt och vi arbetar lugnt och metodiskt för en positiv och trygg upplevelse. Varmt välkomna!
Mån: 06:30-16:00
Tis: 09:30-19:00
Ons-Tor: 06:30-15:30
Fre: 06:30-12:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 413 kunder tycker om Min Tandläkare

• Steve S
    Steve S skrev om Min Tandläkare
    Jag blev rekommenderad av en anhörig att gå till Min Tandläkare. Jag behövde sätta kronor på två tänder och ersätta en tand med en brygga. Jag har också bytt ut en gammal sliten brygga och satt in kronor på två tänder av estetiska skäl. Jag är mycket nöjd med resultatet!
    Jag har blivit fantastiskt väl bemött av alla jag träffat. Tandläkaren var förtroendein-
    givande och mycket professionell.
    Det har blivit trevligt att gå till tandläkaren! Läs mer
    2018-06-14 Min Tandläkare svarar Steve S
    Tack Steve!
    Så roligt att höra att du är så nöjd, det är det viktigaste för oss!
  • Kalle E
    Kalle E skrev om Min Tandläkare
    Kan verkligen rekommendera Min Tandläkare trevlig personal och alltid trevligt bemötande på den Kliniken!

Kalle Engberg Läs mer
    2018-06-14 Min Tandläkare svarar Kalle E
    Tack Kalle!
    Så bra att nu är nöjd, bemötandet är så viktigt!
  • Roger B
    Roger B skrev om Min Tandläkare
    Mycket bra bemötande av all personal som jag mötte vid mina besök på kliniken, från receptionisten, tandsköterskan och tandläkaren. Jag informerades hela tiden om vad som skulle hända. Behandlingen löste mitt tandproblem till min fulla belåtenhet. Läs mer
    2018-06-14 Min Tandläkare svarar Roger B
    Tack Roger för fina ord!
  • Söderlind H
    Söderlind H skrev om Min Tandläkare
    Alltid bra service när jag kontrollerar tänder och tandsten. Vänlig och kunnig personal. Läs mer
  • Simon J
    Simon J skrev om Min Tandläkare
    Ett fantastiskt bemötande av proffsig personal bästa tandläkare kliniken i göteborg/ hisingen.
    De har tagit bort gamla amalgam lagningar och gjort nya lagningar och dragit bort en dålig tand samt lagat min glugg som jag haft i flera år med en brygga .Jag kommer alltid att gå till Min Tandläkare och jag rekommenderar att andra som behöver tandvård att gå hit .
    Mvh simon Läs mer
  • Louise E
    Louise E skrev om Min Tandläkare
    Bra service! Trevligt bemötande. Läs mer
    2018-06-14 Min Tandläkare svarar Louise E
    Tack Louise för fina ord .
  • Leif S
    Leif S skrev om Min Tandläkare
    Gick dit på Öppet hus som jag hade inbjudits till. Hade en visdomstand där en plomb lossnat och som jag också kände till. I caviteten ökad kariesaktivitet. Man gjorde en stor statusgenomgång inkl komplett rtg av alla tänder till ett förmånligt pris. Tandläkaren trevlig och allt gick bra. Fick en offert att fixa visdomstanden som jag accepterade och tanden lagades utan problem . Först efteråt förstod jag att det var rejält dyrt, c:a 50 % mer än ref.priset. Detta störde mig något och jag såg det först när jag på begäran fick ut det specificerade kvittot och inte bara kassakvittot. Sammanfattningsvis var det således ett dyrt jobb. Av denna anledning är jag lite osäker på om jag skall flytta över mina kontroller dit. Min ordinarie tandläkare sedan många år har pensionerat sig och jag kan således inte fortsätta där längre. Läs mer
    2018-05-02 Min Tandläkare svarar Leif S
    Hej Leif, tack för att du skriver vad du känner. Roligt att du är nöjd med behandlingen, men tråkigt att du tyckte det var så dyrt. Vi ligger lite över referenspriset . I den skriftiga offerten står alla prisuppgifter- både referenspris och vårt pris. På vissa åtgärder ligger vi över referenspriset men inte på årliga undersökningarna så jag hoppas att du vill komma tillbaka. Vänliga hälsningar Min Tandläkare
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Min Tandläkare
    Vanlig tandläkare behandling , undersökning etc
    Allt som man kan begära för kostnaden Läs mer
  • Anneli J
    Anneli J skrev om Min Tandläkare
    Bra tandundersökning trevliga lokaler lugn tandläkare Läs mer
  • Stig-göran T
    Stig-göran T skrev om Min Tandläkare
    Superprofessionella i alla aspekter från att se kunden och kundens behov till att vara excellenta i sin profession som tandläkare.
    Varm och ödmjuk personal. Läs mer
  • Anna F
    Anna F skrev om Min Tandläkare
    Min tandläkare är bäst. Du blir väl omhändertagen på plats. Trevlig personal. Läs mer
  • Karin D
    Karin D skrev om Min Tandläkare
    Lagade och gjorde en kontroll av mina tänder.Trevlgt bemötande. Rekommenderas Läs mer
  • Jan-åke J
    Jan-åke J skrev om Min Tandläkare
    Sveriges bästa tandläkare o tandsköterska! Månar verkligen om sina kunder! Kan inte tänka mig att byta! Med vänlig hälsning, jan-åke Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Min Tandläkare
    Fantastisk kundservice och oerhört proffesionella. Läs mer
  • Rune J
    Rune J skrev om Min Tandläkare
    Rune är dement och blev mycket fint bemött och tilltalades på ett tydligt och respektfullt sätt.
    Han var på en kallad årskontroll.
    /Barbro (sambo) Läs mer
  • Gunilla L
    Gunilla L skrev om Min Tandläkare
    Hade inte varit hos tandläkaren på 11 år när jag kom dit. De var så otroligt trevliga, lätta att prata med och gjorde mig lugn genom att berätta vad de gjorde och varför. Efter en vanlig undersökning fick jag tid till tandhygienist redan samma dag. En lugn och stillsam miljö, helt perfekt. Läs mer
  • Mia K
    Mia K skrev om Min Tandläkare
    Otroligt trevligt bemötande och man känner sig trygg som patient! Läs mer
  • Sasha K
    Sasha K skrev om Min Tandläkare
    Trevligt och professionellt bemötande från första kontakt via telefon till färdigställd behandling.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Min Tandläkare
    Fantastiskt duktiga och empatiska såväl tandhygienist som tandläkare och tandsköterska. Läs mer
  • Anneli L
    Anneli L skrev om Min Tandläkare
    Eftersom jag är väldigt rädd för att gå till tandläkaren. Så tycker jag att Lukas har gett mig ett mycket bra förtroende och en trygghet som är viktigt för mig att känna. Så han har det högsta betyget ifrån mig.Skulle varmt rekommendera detta vidare. 😊 Läs mer
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Min Tandläkare
    Bra mottagande som vanligt trevlig personal Läs mer
  • Samir B
    Samir B skrev om Min Tandläkare
    Super trevlig personal där jag fick riktigt bra bemötande med uppfattning att man känner sig viktig som patient.. rekommenderar starkt!!! Läs mer
  • Ludmilla K
    Ludmilla K skrev om Min Tandläkare
    Mycket nöjd som kunder. Jag har en helt underbar tandläkare. Väldigt bra service Läs mer
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Min Tandläkare
    Jag hade en väldigt bra upplevelse hos MinTandläkare. Jag bemöttes på ett bra sätt i receptionen och av tandhygenisten.
    Jag rekommenderar MinTandläkare. Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Min Tandläkare
    Utmärkt jobb med tänderna mycket proffsigt mottagande o pratar med patienten man vill ha arbetet utfört ...bra jobb.. Läs mer
  • Reidun S
    Reidun S skrev om Min Tandläkare
    Hos Min Tandläkare får man den bästa tandvård man kan få. Jag har nyligen bytt ut två porslinskronor. Det vilar en positiv anda över hela kliniken och dess personal. Som kund kan man luta sig tillbaka i vetskapen om att få den bästa och mest högkvalitativa tandvård man kan få. Professionalitet, trygghet och trivsel från bemötande till utförande. Hälsningar Reidun Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Min Tandläkare
    Bästa tandläkarn!! Har hjälpt mig med det mesta och kan inte tänka mig att någonsin byta!! Läs mer
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Min Tandläkare
    En genomgående mycket bra upplevelse att vara kund hos min tandläkare. Läs mer
  • Yvonne D
    Yvonne D skrev om Min Tandläkare
    Fick ett professionellt och vänligt bemötande av receptionist ochtandhygienist! Läs mer
  • Gudrun Å
    Gudrun Å skrev om Min Tandläkare
    Bra bemötande och kunnig personal Läs mer
  • Zara L
    Zara L skrev om Min Tandläkare
    Kontroll o röntgen o besök hos hygienisten. Mkt. Trevligt proffsigt bemötande . Läs mer
  • Hans T
    Hans T skrev om Min Tandläkare
    Mycket bra. Fick komma snabbt akut. Lagade trasig tand med ny krona. Kom in på utsatt tid båda gångerna. Läs mer
  • Marie F
    Vito D skrev om Min Tandläkare
    Bra upplevelse, rekommenderat! Läs mer
  • Bo S
    Bo S skrev om Min Tandläkare
    Blev väl bemött när en gammal lagning hade lossnat. Det gick både snabbt och smärtfritt att laga. Är mycket nöjd med bemötande och resultat. Läs mer
  • Zbigniew Z
    Zbigniew Z skrev om Min Tandläkare
    Har varit på vanligt kontroll besök som gick bra och smidigt.Väldig duktig tandläkare👍 Läs mer
  • Rosnan E
    Rosnan E skrev om Min Tandläkare
    Väldigt bra bemötande från början då jag ringde för att boka tid. Fick en tid inom 3 veckor då jag bitit av en del av tanden. Det var inga problem trots att jag inte gått till den tandläkaren tidigare. Resultatet blev jätte bra. Så jag och min fru kommer fortsätta gå där. Läs mer
  • Anna Ö
    Anna Ö skrev om Min Tandläkare
    Professionellt och personligt!
    Varm miljö, lätt att få tider. Läs mer
  • Tunde V
    Tunde V skrev om Min Tandläkare
    Alltid lika trevlig personal, välbemött varje gång.
    Rekommenderas starkt Läs mer
  • Malin O
    Malin O skrev om Min Tandläkare
    Mycket bra bemötande och service. Läs mer
  • Monika B
    Monika B skrev om Min Tandläkare
    Jag är mycket nöjd med bemötande behandling samt att det inte finns stress med i bilden (som hos folktanvården där jag var tidigare)
    Min tandläkare gör skillnad man känner sig trygg, sedd och t.o.m. glad.
    Tack Monica Läs mer
  • Marita F
    Marita F skrev om Min Tandläkare
    Man får alltid ett bra bemötande, och blir väl omhändertagen. Det är bra när man som jag kan vara lite rädd. Läs mer
  • Loise F
    Loise F skrev om Min Tandläkare
    Är återkommande kund hos Beatrice, tandhygienist. Bra och trevligt bemötande. Kontroll och uppföljning av tandstatus ingår, så man behöver inte göra onödiga besök till tandläkaren. Behandlingen tog bara ca 25 min. Läs mer
  • Lina B
    Lina B skrev om Min Tandläkare
    Mycket bra tandhygienist. Bra, pedagogisk hjälp. Läs mer
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Min Tandläkare
    Lagat 2 tänder, den ena fyllningen lossnat och den andra hade jag bitit ur och fick laga 2ggr. Inte haft råd att besöka tandläkaren på 7 år. Mycket nöjd med min tandläkare. Läs mer
  • Christina E
    Christina E skrev om Min Tandläkare
    Besök hos tandhygienist nu senast. Har alltid blivit väl bemött vid mina besök. Läs mer
  • Lena P
    Lena P skrev om Min Tandläkare
    Min Tandläkare respekterar min tandvårdsrädsla. Jag slipper skämmas och känna mej dum för att jag är rädd. Läs mer
  • Annicka L
    Annicka L skrev om Min Tandläkare
    Min Tandläkare Maria är otroligt noggrann, och hela atmosfären där är behaglig! Läs mer
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Min Tandläkare
    Nybesök för kontroll av tänder, flyttat o ej gått till tandläkare på flera år. Var orolig för resultat men blev mycket väl mottagen av en lugnande, skicklig tandläkare! Läs mer

Hisingsgatan 28, 417 03 Göteborg