Victoria Grepo Akademin AB

Götgatan 81, 116 62 Stockholm — Visa karta

4.1 i betyg av av 84 omdömen
Victoria Akademins mål är att kunderna och samarbetspartnerna skall få den bästa service och kvalité och kunna känna sig väl omhändertagna och trygga. Kunderna skall känna full trygghet i företagets produkter och tjänster.
Vi vill göra Silke Fransar till en ledande produkt för ögonfransförlängning och utbilda silkefranstyliser enligt japask standard i Skandinavien.

Läs vad 84 kunder tycker om Victoria Grepo Akademin AB

• 2020-10-28

JOSEFINE P skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Värsta skiten jag har lagt mina pengar på , GÅ INTE DIT! Dem är ett riktigt oseriöst öretag. Skulle göra kosmetiska fräknar och 1. personalen är så trött på livet som Det kan bli och jag fick vänta 2. Fick INGET resultat alls... jag hade redan fräknar och ville bara fylla I mina fräknar då på vintern att dem blir ljusare och hur kan man inte ens lyckas med det? Sen när jag skriver till den här otrevliga Victoria att jag vill ha mina pengar tillbaka då jag inte fick något resultat så skickar hon ett skitsnack att "alla individer är olika , och får olika resultat" Men jag fick ju INTE ens ett resultat. Betalade 800 kr och hade varit mer värt seriöst att kastat pengarna i sjön än till hennes företag. Hon påstod även att jag hade tagit bort skorporna! Dem lurar folk då dem inte är alls kunniga eller vill göra kunder nöjda Läs mer
    Mandy Medical
    4.8 / 5 i betyg — 213 omdömen
    Badge2020
    "Alltid ett professionellt bemötande fyllt med positiv energi. Mandy Medical uppfyller alltid mina förväntningar och behandlingarna ger fanta"
  • 2020-07-21

Verifierad kundrelation
    SANNA O skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Jag hade bokat en sistaminuten-tid, och när jag kom dit hävdade personalen att jag hade bokat för något helt annat än vad jag sa att jag hade bokat för.
    Jag visade då min bokningsbekräftelse, och personalen suckade och sa "jag fattar inte hur vårt bokningssystem fungerar.. Det du ska utföra kostar mycket mer". Pga otrevligt bemötande och krångel sa jag att jag ville skippa min behandling. Då frågade personen hur mycket pengar jag hade på mig. Då sa jag att jag hade 400:- (100:- mer än vad min behandling kostade) och då sa hon "jamen okay, du kan få det för det". Jag genomförde då behandlingen, men tänker nu i efterhand att jag bara skulle ha gått därifrån!

Jag fick alltså betala 100:- mer än vad det stod i min bokningabekräftelse för att få det jag hade bokat utfört. Plus en otrevlig och irriterad personal. Läs mer
    2020-08-03 Victoria Grepo Akademin AB svarar SANNA O
    Hej Sanna,Tack för din recension. Tråkigt att din upplevelse vid ditt besök inte blev bra. Efter att vi har undersökt saken har vi kunnat konstatera att du varit hos oss på kliniken för över två år sedan. Du hade bokat en behandling hos en terapeut som vid tidpunkten drev ett eget företag och hyrde in sig i våra lokaler. Vi gör vårt yttersta för att de som besöker kliniken blir nöjda, även de som besöker en terapeut som driver ett eget företag men som hyr in sig hos oss på Victoria Grepo Akademin. Vi tycker därför att det är synd att du återkopplade denna händelse mer än två år senare då det blir svårt för oss att ta reda på vad som har gått fel. Den terapeut som du bokade tid hos har sedan en lång tid tillbaka flyttat till en egen lokal. Vill du diskutera ärendet vidare med oss på Victoria Grepo Akademi är du välkommen att kontakta oss.
  • 2020-06-09

FILIPPA L skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Oprofessionellt och otrevligt bemötande vid mailkontakt... Läs mer
    Klinik Divage
    4.8 / 5 i betyg — 56 omdömen
    Badge2016
    "Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d"
  • Micaela H

2019-10-20

Micaela H skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Oproffsigt och dåligt bemötande. Läs mer
  • 2019-07-13

Zahra H skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Efter att ha grundlig skannat Sveriges olika skönhets akedemier bestämde jag mig för att köra hela vägen till Stockholm från Malmö för olika kurser och utbildningar inom skönhet. Victoria Grepo akedemi har verkligen överträffat alla mina förväntningar under 3 dagars intensiv utbildning. Victoria är inte bara professionell och erfaren, hon är även en väldig snäll och trevlig person. Jag uppskattar verkligen all stöd och information hon delat med sig under dessa dagar. Man får en stark känsla av att hon vet vad hon snackar om. Det som jag uppskattade mest var att hon var strukturerad och välorganiserad igenom hela kursupplägg.
    Rekommenderar stark till alla som är intresserad av karriär med hög kvalité inom skönhetsvärlden, samt kräsna kunder. Läs mer
    La Clinique
    4.7 / 5 i betyg — 181 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag fyllde mina läppar(1ml) hos Laclinique och fick ett väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Under hela behandlingen var de även noga m"
  • 2018-10-16

Catarina B skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Gjorde min Hifu behandling hos Victoria. Man blir alltid så väl omhändertagen när man kommer dit. Jag blev också super nöjd med min Hifu behandling. Man kunde se en stor skillnad direkt efter behandlingen.
    Från en super nöjd kund. Läs mer
  • 2018-08-20

Zorica M skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Gjorde HiFU behandling hos Gabriella och det blev riktigt uselt resultat.
    Kontaktade både Gabriella och Victoria flera gånger och dem dröjde länge med svaren. Svaret kom och det blev chockerande.
    Viktoria svarade att alla är ojämna och och i min ålder....
    Jag förstår att alla är ojämna och i min ålder....men ojämnheter ska väl minimeras av behandlingen och inte förstärkas.
    Man ska inte se värre ut än man kom in till din salong.
    Vad är poängen med behandlingen i så fall?
    Sen försökte dem övertyga mig om att det lägger sig och att resultatet kommer sen.
    Resultat med ögonbryn syns omgående.
    När jag mailade reklam för hifi och att resultatet syns omgående på ögonbrynen..fick inget vettigt svar.

Jag skickade bilder på mina ögonbryn där ena satt en hel centimeter högre än det andra.

Den ena kinden blev hängande.

Jag fick komma tillbaka efter flera mail fram och tillbaka och det tog tid innan Victoria svarade. Fick boka en halv timme rusade från jobbet för att det var enda tiden jag kunde få. När jag kom dit försökte Gabriella övertyga mig hur bra det såg ut.
    Jag bad henne att lägga en linjal över mitt ansikte.
    När hon gjorde linjer på bilder på sin mobil såg hon hur illa det var och gick med på att behandla lite mer på den sidan.
    Hon behandlade ögonbrynet men det blev inte bättre.
    Hon körde fel från början och detta är svårt att ändra nu.

Gjorde även mer på ena kinden som blev ännu värre.

Sista mailet var från Victoria där hon skriver att hon avslutat ärendet.
    Bordet inte ett seriöst företag se till att rätta felen som man har orsakat?

Varnar alla för den här.
    Nonchalant och oseriös bemötande.

Alla som vill kan kontakta mig i fall ni vill så skickar jag bilder på resultatet. Läs mer
    Shama Clinic
    4.5 / 5 i betyg — 38 omdömen
    "Jag hade inga förväntningar alls i början. Dock är personalen jätte trevliga och är så hjälpsamma. De försöker deras bästa att nöja mig och"
  • Anna

2018-08-01

Anna skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Bara så ni vet så har jag aldrig gjort fransar i Sverige, detta var första gången så all jämförelse jag gör är från salonger i USA. Hursomhelst, herregud vilket snyggt resultat jag fick, bästa såhär långt! Gjorde volym fransar med c-curl och cateye shape hos Vania. Hon sa att de flesta klienter kör på D-curl så hon behövde leta fram c-curl fransar - något jag tycker var väldigt proffsigt och som visar att dom anstränger sig för sina klienter. Nästan inne på min tredje vecka med fransarna och dom är långt ifrån att behöva påfyllning.

Anledningen till 3 stjärnor är att jag fick en extremt kraftig reaktion på limmet (i kombo med känslig hy vill tilläggas), valde att behålla fransarna för att se om reaktionen försvann vilket den gjorde. Ser även nu att dom varnar när man bokar för allergi/reaktion mot de lim dom använder (vilket inte fanns när jag gjorde min bokning). Så skulle rekommendera ett allergi test innan ett fullt set för säkerhetsskull. Men får du ingen reaktion gå hit och få ett fantastiskt resultat. Läs mer
  • Koukou B

2018-02-25

Koukou B skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Jag gjorde mina fransar hos Gabriella hon är väldigt duktig jag är super nöjda . Jag rekommenderar varmt Victoria grepo akademin Läs mer
    RawBar
    4.4 / 5 i betyg — 16 omdömen
    Badge2020
    "Fantastisk service och produkter! Jag rekommenderar varmt Paola och RawBar 😊👌"
  • Gudrun G

2018-01-16

Gudrun G skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Fettfrysning .Ett riktigt hum bugg. lägg pengarna på annat. Läs mer
  • 2015-07-14

Julia L skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Victoria Grepo Akademin har väldigt bra behandlingar och produkter. Jag brukar gå till Duda och får alltid ett trvligt välkommnande och äl alltid nöjd efter mina behandlingar! :) Om du för första gången så gå till Victoria Grepo akademin så rekomenderar jag verkligen Duda om du vill ha en super bra resultat! ;) Tack och trevlig sommar! Läs mer
    Botonik Stockholm
    4.8 / 5 i betyg — 54 omdömen
    Badge2020
    "Jättenöjd med alla behandlingar jag fått. Kommer fortsätta att gå till henne :)"
  • Natascha

2015-07-14

Natascha skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Jag går hos hudterapeuten Duda på mina regelbundna behandlingar ca var tredje vecka och är alltid jätte nöjd.
    Ett super trevligt bemötande,toppen service och professionalitet. Det är bara några av ord som beskriver Victorias Akademin. Tack och trevlig sommar!!! Läs mer
  • 2015-05-27

Helen skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Var hos Duda på IPL/skinrejuvenation. Är inte alls nöjd!
    Det börjar med att hon inte ens tänkte tvätta av ansiktet innan behandlingen, och när jag ber om det duttar hon bara av det lite lätt med en fuktad pad. Behandlingstiden stod skulle vara 40 min. Jag var därifrån efter 20 min! Och betalade 1200:-!!!!(sistaminutenpris) ord pris 2000:-!!! Hon lade inte ens på någon kräm/mask efteråt.
    Sjukt besviken, sämsta hudterapeuten jag varit hos. Och snacka om överpris. Hon kändes varken kunnig eller seriös. Tyvärr. Läs mer
    Victoriakliniken
    4.9 / 5 i betyg — 14 omdömen
    "Jag gjorde en bröstförstoring med Dr Charles Randquist som kirurg och känner att inte kunnat vara mer nöjd över valet av klinik/kirurg! Ki"
    Rebecca S
  • 2014-07-28

Rita R skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Jag fick lösögonfransar. De var noggrant gjorda, jämna och fina. Läs mer
  • 2014-07-17

Inga-Lill G skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Kan varmt rekommendera Victoria Akademin. Har varit och fått mina fransar fixade ett par gånger av både Victoria Moa o Kia och är lika nöjd med alla tjejerna. Läs mer
    Nordiska Kliniken
    4.7 / 5 i betyg — 74 omdömen
    Badge2019
    "Absolut bästa kliniken jag opererats på. Proffsiga, fin mottagning och väldigt trevliga. Jag gjorde både mina bröst och en operation som het"
    Casandra Conchi E
  • 2014-07-14

Karin G skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Viktoriakliniken är ett mycket seriöst och kompetent företag.
    Gjorde själv en ögonfransförlägning som jag är väldigt nöjd med. Har varit på flera olika ställen, men tycker att Viktoriakliniken lyckats bäst av alla. Har aldrig haft så snygga ögonfransar som suttit kvar så länge!
    Dessutom är det väldigt smidigt att man både kan boka och avboka tid på nätet.
    Trevligt bemötande och mycket kunnande. En utmärkt kombination! Läs mer
  • 2014-06-30

Therese m skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Trevligt bemötande. Väldigt kunnig och snabb. Är alltid lika glad då jag går därifrån med nya fransar. Nöjd kund sen 2 1/2 år. Läs mer
    Ekman Hair
    4.9 / 5 i betyg — 672 omdömen
    Badge2019
    "Jätteproffsig, lyhörd och väldigt trevlig! :)"
    Alexandra K
  • 2014-06-26

Emma E skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Jag har gått hit i över 2 år och kan bara varmt rekomendera Viktiria. Läs mer
  • 2014-06-26

Jessica N skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Tappade jättemånga ögonfransar efter bara 4 dagar.
    Inte värt pengarna Läs mer
    STILO - Ögonfransar Sthlm
    4.5 / 5 i betyg — 213 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Sandra är jätteduktig och gullig kan starkt rekommendera henne, såg att STILO öppnat i Gustavsberg också GULD!"

Bonnie H skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Har haft bokningar med både Kia och Moa. Tycker verkligen att Moa gjorde ett superbra jobb med mina ögonbryn och Kia är väldigt bra! Läs mer

mona d skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Victoria är duktig, men hennes lärare kan jag inte rekommendera. För höga priser på vissa behandlingar. Läs mer
    Skin Care By Louise Labero
    4.8 / 5 i betyg — 210 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Louise är mycket proffsig, trevlig och kunnig. Jag kan bara rekommendera!"
    LINNÉA S

Kerstin K skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Bra behandling o trevligt bemötande! Läs mer

Åke P skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Trevligt bemötande och proffsigt utförda behandlingar! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    4.9 / 5 i betyg — 277 omdömen
    Badge2020
    "Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk"
  • Elisabeth E

2014-06-25

Elisabeth E skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Jag har ingen egen erfarenhet av Viktoriakliniken, men har bara hört gott om dem, från kunder som varit nöjda. Läs mer

Eleonor H skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Kan inte säga så mycket efter en enda gång där men den gången var jättebra trevliga människor och duktiga! Läs mer

Mimmi T skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Trevlig personal o proffsigt resultat! Läs mer

Susanne N skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Jag rekommenderar mer än gärna Viktoria akademin. Alltid bra service och alla jag träffat på är mycket duktiga. Läs mer

Suzanne M skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Mycket professionell, vänlig och serviceminded personal! Läs mer

Malin N skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Moa gör fantastiska fransar. Men hela akademin ligger i super mysig miljö! Läs mer

Karin S skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Mycket nöjd med bemötande och resultat! Rekommenderar stället Läs mer

Linn L skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    helt ok som de flesta företag man har varit i kontakt med Läs mer

Clara M skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Trevlig, proffsig och kunnig personal! Läs mer

Karin. B skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Bästa kliniken. Högklassigt kundbemötande och så duktiga på de gör. Högsta betyg. Läs mer

Mia R skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Rekommenderar starkt fransförlängning.
    Har fått många komplimanger att jag har fina fransar.Kommer att fortsätta gå dit.Kia är en proffsig och kunnig fransfixare,känner mig trygg i hennes händer .
    Mia Läs mer

Nina N skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Gör jättefina fransar. Är mycket nöjd med både Victoria och Kia. Jättebra service! Läs mer

Helene skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Alltid ett trevligt bemötande, man känner sig välkommen. Ett ganska stort urval av olika tjänster. Har fått naglarna lackerade med Shellac och fått massage och var jättenöjd! Återkommer gärna:) Läs mer
  • Jacqueline T

2014-06-23

Jacqueline T skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Victoria Akademin erbjuder en personlig service och är enormt kunniga inom framförallt fransförlängngning. Vill man ha fransar som räcker länge så ska man definitivt välja dem. /Jacqueline Läs mer

Victoria Grepo Akademin AB skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Det är bästa fransförlängare i Stockholm. Fransar sitter långtid. Jättetrevliga och hjälpsamma, samt profsiga. De hjälpte mig att välja rätt tjocklek,längd, böjd och form till mina ögon. Fick desutom svartborste i present för att ta hand om mina fransar. Näring för fransar är superbra! Rekomenderar till alla! Läs mer

My M skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    absolut bästa franstjejen i sthlm. Läs mer

Carolina M skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Jag var på massage med koppning. Det var bra! Läs mer

Malene S skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Sämsta service nånsin.. aldrig blivit bemött med sån ignorans tidigare och när jag väl kom till kliniken så blev jag ombedd att boka om min tid då tjejen ifråga ej orkade ta kunder.. rekommenderar ej denna klinik till någon jag känner.. tack på förhand! Läs mer

Anna E skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Kia är toppen! Jag har varit supernöjd varje gång! Läs mer
  • Helena L

2014-06-23

Helena L skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Kan verkligen rekommendera Victoria Akademin. Trevlig personal, proffsigt bemötande och jättefint resultat! Har förlängt mina fransar hos Moa på Victoria Akademin och är supernöjd! Läs mer

Selina P skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Permanent fransböj. Inte speciellt trevligt välkomnande. Läs mer

Cecilia Å skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Jag har gjort fransförlängning flera gånger och blivit supernöjd varje gång. Fransarna håller länge och det är lätt att få en ny tid för påfyllning. Personalen är professionell och känns mycket kompetent. Jag känner mig alltid välkommen hit! Läs mer

Roland E skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Massage, mycket bra bemötande. Effektiv behandling. Läs mer

Pia L skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Bemötandet är utomordentligt bra, hjälp med att välja ut produkter och ordentligt med tester innan man köper något.
    Som kund känner jag mig lugn och väl omhändertagen. Läs mer

Amra B skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Proffsiga, kanonbra resultat, prisvärt. Mina varmaste rekomendationer Läs mer

Sabina G skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Sämsta salongen jag har varit på. Vaxade benen, de slarvade o jag fick gå hem o fixa det själv trots att jag sa till dem.
    Färgade fransarna, fick ingen färg då de bara lör färgen ligga i 5 min som bör ligga o minst 10 min. Påpekade även detta men dock ingen respons.
    Välj en annan salong om ni vill bli nöjda för detta var under alla kritik! Läs mer

Beatrice H skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Mitt första intryck var inte bra, jag går in i en liknande lägenhet där ingen möter mig. Jag sitter i en halvtimma innan någon snabbt springer förbi och hejar på mig. Till sist kommer min "ögonsfransförlängare" Hon ber mig att lägga mig på britsen. Och frågar inte ens vad jag vill ha utan jag får hejda henne innan hon börjar köra igång. Jag berättar att jag vill ha extrema fransar och hon säger då snabbt "Nej". Jag berättar att jag har haft förlängning många gånger och att jag alltid har haft den längden. Efter mycket tjat så får jag min vilja igenom. När jag ska gå säger hon lite nonchalant "det kommer inte att hålla länge"
    Efter 3 dagar ligger fransarna åt alla olika håll. nu har det gått 2 veckor och visst så sitter fransarna bra, men det ser inte bra ut.
    Jag håller mig nog till deras konkurrenter där jag blir välkomnad, vi tillsammans går igenom önskad längd, tjocklek och böjning, jag får tips och råd och en liten borste att ta med mig hem. Dessutom så håller deras fransar i upp till 2 månader, inte 2 veckor!
    Så nej, jag kommer inte att besöka dem igen. Läs mer

Bästa Hudvårdsalongerna nära Victoria Grepo Akademin AB:

Kristina D Kristina D tycker:
“Lugnt och professionell. Fint ...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte