Stureplanskliniken AB

Stureplanskliniken AB

4.5

Medicinsk estetisk klinik med över 20 års erfarenhet av fillers, botox, kemisk peeling och laserkirurgi.

8 omdömen om Stureplanskliniken AB

EMMA L
Skrev om Stureplanskliniken AB

Gjorde en MiraDry behandling hos Stureplanskliniken. Blev jättetrevligt bemött, sköterskan var väldigt lugn, varsam och tydlig genom hela behandlingen. Kan gott rekommendera.

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

ANGELINA B
Skrev om Stureplanskliniken AB

Superproffsig klinik. Rekommenderar alla att gå hit!

NICKLAS H
Skrev om Stureplanskliniken AB

Grym service! Hjälpsamma och tar sig verkligen tid att svara på frågor och funderingar man har. Toppenbetyg helt enkelt!

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

PINGIS B
Skrev om Stureplanskliniken AB

Har gått hit i flera år då jag fått ett så bra förtroende för Dr Pyra Haglund. Otroligt proffsiga. Gå hit om du vill ha branschens mest seriösa aktör inom skönhet.

EMMA S
Skrev om Stureplanskliniken AB

Gjorde nyligen botox av axiller på Stureplanskliniken. Kunde inte ha blivit bättre utfört!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

sandra
Skrev om Stureplanskliniken AB

Jag besökte kliniken för en konsultation för att bli av med pigmentfläckar i ansiktet. Valde att boka de rekommenderade behandlingarna; IPL samt kemisk peeling. Mitt andra besök resulterade i frätskador i ansiktet efter peelingen. Jag fick djupa sår som tog lång tid att läka. Jag fick ingen information om risken för detta, förrän efteråt när jag visade skadorna och personalen glatt berättade att sånt kan hända. De verkade förstående med helt oberörda av händelsen som påverkade mig i hög utsträckning. Som kompensation...

Svar från Stureplanskliniken AB

Hej! Under perioden 2015-01-01 till 2017-02-13 har vi inte haft NÅGON PATIENT vid namn Sandra som har fått frätskador efter kemisk peeling eller som har gjort både kemisk peeling och IPL. Jag säger detta efter att ha gått igenom alla aktuella journaler på samtliga Stureplanskliniker. Som medicinsk verksamhetschef har jag inte heller haft något fall av frätskador med långsam läkning, hade vi haft det skulle det ha anmälts till HSAN och vår patientskadeförsäkring. Kan det vara ett missförstånd eller en sammanblandning av kliniker?...

carina b
Skrev om Stureplanskliniken AB

Jag gjorde IPL här, mycket trevligt bemötande, fantastiskt proffsig behandlare och jag är mycket nöjd med resultatet!!

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

carina b