Stureplanskliniken AB

Lästmakargatan 10, 111 44 Stockholm — Visa karta

4.0 i betyg av av 4 omdömen

Medicinsk estetisk klinik med över 20 års erfarenhet av fillers, botox, kemisk peeling och laserkirurgi.

Läs vad 4 kunder tycker om Stureplanskliniken AB

• EMMA S

2019-12-21

EMMA S skrev om Stureplanskliniken AB
    Gjorde nyligen botox av axiller på Stureplanskliniken. Kunde inte ha blivit bättre utfört! Läs mer
  • Sponsor
    Victoriakliniken
    4.9 / 5 i betyg — 14 omdömen
    "Jag gjorde en bröstförstoring med Dr Charles Randquist som kirurg och känner att inte kunnat vara mer nöjd över valet av klinik/kirurg! Ki"
    Rebecca S
  • 2017-02-13

sandra skrev om Stureplanskliniken AB
    Jag besökte kliniken för en konsultation för att bli av med pigmentfläckar i ansiktet. Valde att boka de rekommenderade behandlingarna; IPL samt kemisk peeling.

Mitt andra besök resulterade i frätskador i ansiktet efter peelingen. Jag fick djupa sår som tog lång tid att läka. Jag fick ingen information om risken för detta, förrän efteråt när jag visade skadorna och personalen glatt berättade att sånt kan hända. De verkade förstående med helt oberörda av händelsen som påverkade mig i hög utsträckning.

Som kompensation fick jag en extra IPL-behandling.
    10 000 kr senare så är resultatet är att jag har ärr som är värre än de pigmentfläckar jag sökte hjälp för. Jag kan inte rekommendera Stureplanskliniken till någon! Läs mer
    2020-08-25 Stureplanskliniken AB svarar sandra
    Hej! Under perioden 2015-01-01 till 2017-02-13 har vi inte haft NÅGON PATIENT vid namn Sandra som har fått frätskador efter kemisk peeling eller som har gjort både kemisk peeling och IPL. Jag säger detta efter att ha gått igenom alla aktuella journaler på samtliga Stureplanskliniker. Som medicinsk verksamhetschef har jag inte heller haft något fall av frätskador med långsam läkning, hade vi haft det skulle det ha anmälts till HSAN och vår patientskadeförsäkring. Kan det vara ett missförstånd eller en sammanblandning av kliniker? I så fall vore jag tacksam om du tar bort inlägget. Om du är patient hos oss och har haft besvär av något som helst slag så får du mer än gärna kontakta mig så att vi får hjälpa dig. Bästa hälsningar Dr Pyra Haglund Stureplanskliniken.
  • 2009-12-16

carina b skrev om Stureplanskliniken AB
    Jag gjorde IPL här, mycket trevligt bemötande, fantastiskt proffsig behandlare och jag är mycket nöjd med resultatet!! Läs mer
  • 2009-12-16

carina b skrev om Stureplanskliniken AB