Alla kategorier Läkarvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Stureplanskliniken AB

Stureplanskliniken AB

Lästmakargatan 10, 111 44 Stockholm — Visa karta

Sveriges äldsta klinik inom hårtransplantationer och manligt och kvinnligt håravfall.
Hammarby Allé 32, 12061, STOCKHOLM
Birgitta L:
Trevligt bemötande o proffsig syntest, jag är mycket nöjd. Birgitta Landin Carlsson

Läkarmottagningar nära Stureplanskliniken AB:

Hammarby Allé 32, STOCKHOLM
Hos oss är synundersökningen och det personliga bemötandet i fokus. Vi erbjuder ... Läs mer ›
Birgitta L:

Läs vad 3 kunder tycker om Stureplanskliniken AB

• sandra
    sandra skrev om Stureplanskliniken AB
    Jag besökte kliniken för en konsultation för att bli av med pigmentfläckar i ansiktet. Valde att boka de rekommenderade behandlingarna; IPL samt kemisk peeling.

Mitt andra besök resulterade i frätskador i ansiktet efter peelingen. Jag fick djupa sår som tog lång tid att läka. Jag fick ingen information om risken för detta, förrän efteråt när jag visade skadorna och personalen glatt berättade att sånt kan hända. De verkade förstående med helt oberörda av händelsen som påverkade mig i hög utsträckning.

Som kompensation fick jag en extra IPL-behandling.
    10 000 kr senare så är resultatet är att jag har ärr som är värre än de pigmentfläckar jag sökte hjälp för. Jag kan inte rekommendera Stureplanskliniken till någon!
  • carina b
    carina b skrev om Stureplanskliniken AB
    Jag gjorde IPL här, mycket trevligt bemötande, fantastiskt proffsig behandlare och jag är mycket nöjd med resultatet!!
  • carina b
    carina b skrev om Stureplanskliniken AB