Total Hälsa

Strindbergsgatan 56, 115 53 Stockholm — Visa karta

4.5 i betyg av av 187 omdömen
På Total Hälsa arbetar vi med hudvård som ger resultat!

Vi utför ett antal olika behandlingar i vår salong på Strindbergsgatan i Stockholm. Våra behandlingar utförs med professionella hudprodukter samt olika maskiner som hjälper till att reducera porer, röda kärl i ansiktet samt celluliter m.m.

Några av de tjänster vi kan erbjuda är ansiktsbehandling, AHA-peeling, frans och brynfärgning, brasiliansk vaxning, hudföryngring med fraxium laser och permanent hårborttagning med IPL cellox. Vi har även lång erfarenhet av att ta hål i öronen på både barn och vuxna med hudvänliga örhängen från Blomdahl.

I vår webshop kan du köpa produkter från märken som Exuviance, Elizabeth Arden Pro, Blomdahl, Jane Iredale och Dermalogica, vilka vi också använder i salongen.

Skäm bort dig själv genom att ringa oss och boka en tid idag!
Öppet just nu
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 187 kunder tycker om Total Hälsa

• 2020-06-18

JOHANNA MARLENE L skrev om Total Hälsa
    Tyvärr blev jag väldigt besviken på mitt intryck av salongen och min behandling. Jag har varit på många salonger och har därför en del att jämföra med.

Saknade ett trevligt och välkomnade bemötande. Radion var på i behandlingsrummet vilket jag inte uppskattar när man är där för en ansiktsbehandling. Då vill iaf jag ha avslappnande musik. Och själva behandlingen var varken skön eller behaglig..upplevde inte att behandlingen genomfördes med omsorg liksom..vatten rann ned på mina öron osv..jag tycker om att också bli lite informerad om vad som sker, inte hela tiden men då och då. Man var heller inte särskilt bra på att bemöta frågor jag hade. Läs mer
    Nordiska Kliniken
    4.7 / 5 i betyg — 74 omdömen
    Badge2019
    "Absolut bästa kliniken jag opererats på. Proffsiga, fin mottagning och väldigt trevliga. Jag gjorde både mina bröst och en operation som het"
    Casandra Conchi E
  • 2019-11-17

Ann O skrev om Total Hälsa
    Trevlig och kompetent tjej som gör bra behandlingar. Lätt att boka och avboka. Läs mer
  • Diana F

2019-11-15

Diana F skrev om Total Hälsa
    Proffsig, kunnig och noggrann.Rekommenderar absolut att boka in er hos Suela på en behandling. Läs mer
    La Clinique
    4.7 / 5 i betyg — 180 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag fyllde mina läppar(1ml) hos Laclinique och fick ett väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Under hela behandlingen var de även noga m"

Paulina D skrev om Total Hälsa
    Jättesnäll och gjorde så att jag kände mig helt säker genom hela erfarenheten.
    Kommer boka tid igen! Läs mer

Hanna D skrev om Total Hälsa
    Hjälpsam, serviceinriktad och kompetent! Läs mer
    Skin Care By Louise Labero
    4.8 / 5 i betyg — 209 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Louise är mycket proffsig, trevlig och kunnig. Jag kan bara rekommendera!"
    LINNÉA S

Christina B skrev om Total Hälsa
    Världens bästa - man känner sig så ompysslad och väl omhändertagen. Önskar att jag kunde gå till henne varje vecka! Läs mer
  • 2019-11-11

Liza W skrev om Total Hälsa
    Det blev vaxning för min del, har alltid gått till totalhälsa men sen blev felicia mammaledig och jag vågade inte riktigt gå till total hälsa längre då jag inte tyckte om när de andra tjejerna vaxa mig. Men sen började suela jobba där och jag tänkte att jag skulle chansa denna gången och se. Jättetrevlig tjej till att börja med! Varenda liten hårstrå som jag inte såg att de fanns blev borttaget. Enda nackdelen var att jag var jätte klibbig i slutet men det kan vara för att hon kanske glömde att smörja in mig med olja i slutet. Men det var okej för min del då jag skulle bara hem efteråt. Suela visar intresse att hon gärna vill prata och att man kan lita på henne och hennes jobb. Läs mer
    RawBar
    4.4 / 5 i betyg — 16 omdömen
    Badge2020
    "Fantastisk service och produkter! Jag rekommenderar varmt Paola och RawBar 😊👌"
  • 2019-11-10

Eva G skrev om Total Hälsa
    Ansiktsbehandling och hon var mycket duktig o professionell Läs mer
  • Boel R

2019-11-08

Boel R skrev om Total Hälsa
    Hon är trevlig och professionell Läs mer
    Mandy Medical
    4.8 / 5 i betyg — 213 omdömen
    Badge2020
    "Alltid ett professionellt bemötande fyllt med positiv energi. Mandy Medical uppfyller alltid mina förväntningar och behandlingarna ger fanta"
  • 2019-11-08

Nina A skrev om Total Hälsa
    Suela är noggrann och effektiv! alltid vänlig Läs mer
  • 2019-10-29

Daniel M skrev om Total Hälsa
    Enkelt, bra och vänligt.
    Maria var väldigt duktig på att massera. Läs mer
    Shama Clinic
    4.5 / 5 i betyg — 38 omdömen
    "Jag hade inga förväntningar alls i början. Dock är personalen jätte trevliga och är så hjälpsamma. De försöker deras bästa att nöja mig och"
  • 2019-10-22

Taina C skrev om Total Hälsa
    Vaxning av halva ben + bikinilinje
    Felicia är alltid glad och trevlig när man kommer till henne/er.
    Mina förväntningar av er som företag och utförande av tjänsten har ni levt upp till helt och hållet. Läs mer
  • 2019-10-19

Susann L skrev om Total Hälsa
    Duktig och proffsigt bemötande. Läs mer
    Klinik Divage
    4.8 / 5 i betyg — 56 omdömen
    Badge2016
    "Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d"
  • 2018-03-23

Anna A skrev om Total Hälsa
    Maria har tagit hål i mina döttrars öron, alla 3 :) SÅ fina, välplacerade hål. Bra bemötande. Läs mer
  • Josefine W

2017-12-05

Josefine W skrev om Total Hälsa
    Fantastiskt! Har gått dit flertal gånger för olika typer av behandlingar (t.ex idag) och det är så bra service, från ALLA olika personer som jobbar där. Kommer alltid gå till Totalhälsa! Läs mer
    STILO - Ögonfransar Sthlm
    4.5 / 5 i betyg — 209 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Sandra är jätteduktig och gullig kan starkt rekommendera henne, såg att STILO öppnat i Gustavsberg också GULD!"
  • 2017-11-06

Linnéa L skrev om Total Hälsa
    Hon var väldigt trevlig och fick mig känna välkommen. Jag kände mig oehört säker med henne som kund, hon var väldigt snäll och väldigt kunnig! Ska absolut beställa tid med henne i framtiden om jag ska göra flera hål i öronen! Läs mer
  • 2017-10-23

Johanna S skrev om Total Hälsa
    Felicia var jättetrevlig och lyssnade verkligen på vad jag önskade. Jag kände stort förtroende för henne och behandlingen gick snabbt och smidigt. Bara positivt att säga! Läs mer
    Botonik Stockholm
    4.8 / 5 i betyg — 54 omdömen
    Badge2020
    "Jättenöjd med alla behandlingar jag fått. Kommer fortsätta att gå till henne :)"
  • 2017-10-16

Hanna J skrev om Total Hälsa
    Felicia är trevlig och lagom privat. Vidare är Felicia effektiv och serviceminded. Den enda kritik jag har är att Felicia prioriterar snabbhet framför noggrannhet. Läs mer
  • 2017-10-16

Ann-britt B skrev om Total Hälsa
    Jag har varit på Totalhälsa 2 ggr. Båda gångerna på ansiktsbehandling och vid båda tillfällena had jag Felicia. Jag har gått på ansiktsbehandling i många år och Felicia sticker ut med sitt lungna och trevliga sätt samt sin professionalism. Hon är väldigt kunnig på allt det hon gör och inbjuder till en skön och jättebra behandling. Jag är supernöjd. Läs mer
    Ekman Hair
    4.9 / 5 i betyg — 672 omdömen
    Badge2019
    "Jätteproffsig, lyhörd och väldigt trevlig! :)"
    Alexandra K
  • 2017-10-15

Kajsa E skrev om Total Hälsa
    Felicia är lugn och mycket trevlig! Utför sitt arbete på ett strålande sätt. Läs mer

Erica A skrev om Total Hälsa
    jättebra och trevlig gick på ansiktsbehandlning Läs mer
  • Reco tipsar!
    Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    4.9 / 5 i betyg — 277 omdömen
    Badge2020
    "Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk"

Charlotte Å skrev om Total Hälsa
    En förtroendeingivande och behaglig hudvårdsterapeuft. Mycket nöjd med behandlingen hon utförde. Mvh Charlotte Läs mer

Frida R skrev om Total Hälsa
    Alltid mycket glatt bemötande och jag är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
    Victoriakliniken
    4.9 / 5 i betyg — 14 omdömen
    "Jag gjorde en bröstförstoring med Dr Charles Randquist som kirurg och känner att inte kunnat vara mer nöjd över valet av klinik/kirurg! Ki"
    Rebecca S

Cornelia L skrev om Total Hälsa
    Fantastiskt härlig och kompetent! Läs mer

Julia B skrev om Total Hälsa
    Jag fick ett bra bemötande och är nöjd! Läs mer

Dinara G skrev om Total Hälsa
    Finns ingen bättre, inte i Stockholm iallafall. Läs mer

Kerstin L skrev om Total Hälsa
    Har bara varit en gång, med det var toppen bra - fint bemötande samt proffsigt utförd behandling!! Läs mer

Kristina L skrev om Total Hälsa
    Vänligt bemötande, snabb behandling. Trevligt. Läs mer

Leila skrev om Total Hälsa
    Jätte duktig och erfaren hudterapeut. Gått till henne på rekommendation nu i ett år . Alltid nöjd med henne. Läs mer

Jennie K skrev om Total Hälsa
    Jag har blivit väldigt bra bemött av Felicia. Jag har gjort ansiktsbehandling hos henne ett flertal gånger och varit mycket nöjd. Jag har även fått mina fransar färgade och permanentade och även där mycket nöjd. Läs mer

Josephine Z skrev om Total Hälsa
    Felicia Ahlström var sjuk dagen jag skulle komma och ställde in besöket. Det var dessutom flera månader sen. Väldigt underligt att ni då har "valt ut mig som kund". Läs mer

Lisa B skrev om Total Hälsa
    Blev väldigt trevligt bemött och rekommenderar absolut Felicia! Läs mer

Anders K skrev om Total Hälsa
    Flexibel med tider och nöjd med behandling. Läs mer

Camilla E skrev om Total Hälsa
    Hej,
    Väldigt trevligt bemötande och professionell. Även hennes kollega som jag träffat. Läs mer

Helene G skrev om Total Hälsa
    Mycket trevligt bemötande. Lagom nivå på samtalet under själva behandlingen.
    Mycket duktig, vilket proffs på vax!!!
    Bästa vax'aren jag haft på åratal. Jag kommer definitivt fortsätta boka hos henne. Läs mer
  • Katarina S

2017-10-10

Katarina S skrev om Total Hälsa
    Josephine är 7 år och kom till Total Hälsa för att ta hål i öronen tillsammans med mamma. Sammanfattningsvis finns det bara ett ord WOW! Vilken service! Felicia var lugn och inkännande och förklarade på en lagom nivå på Josephines frågor. Hon var otroligt skicklig och utförde håltagningen på ut proffsigt sätt. Läs mer

Cathrine N skrev om Total Hälsa
    Felicia är trevlig, kunnig och genuint intresserad av att hjälpa mig som kund! Läs mer

Johanna L skrev om Total Hälsa
    Felicia är superduktig, serviceminded och trevlig! Läs mer

Iris S skrev om Total Hälsa
    Trevlig, saklig, kunnig. Mötte mina förväntningar. Läs mer

Annika G skrev om Total Hälsa
    Felicia var mycket duktig, lugn och proffesionell. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer

Karolina H skrev om Total Hälsa
    Strålande! Proffsig, lyhörd och vet vad hon gör. Jag är alltid lika nöjd. Läs mer

Katherine M skrev om Total Hälsa
    Jag gjorde ett antal behandlingar på Total hälsa hos Felicia under våren 2017. Tycker Felicia var skicklig och professionell samt fantastiskt serviceminded. Efter avslutad behandling försökte jag komma på vilka fler behandlingar jag kunde göra på Total Hälsa då jag fick stort förtroende för henne. Tack vare servicen jag fick kommer nog återvända till total hälsa inom en snar framtid! Läs mer
  • Dilan D

2017-10-10

Dilan D skrev om Total Hälsa
    Jag fått alltid ett jätte bra bemötande av Felicia Ahlström. Hon är jätte duktig och jag som kund känner mig alltid trygg och bekväm hos henne. Jag ser till att alltid boka hos Felicia. Hon är helt klart bäst. Läs mer

Dofia B skrev om Total Hälsa
    Mycket bra! Trevlig och behagligt bemötande. Duktig på sitt jobb. Läs mer
  • 2017-08-01

Ann Therese T skrev om Total Hälsa
    Finurlig, proffsig och ..bra. Önskar jag hade råd att gå varannan vecka. Skulle behöva lämna in mig på renovering. Hade varit fantastiskt att få super proffsig renoveringspaket för ansikte hår och fötter hud i samma svep. En total renovering. Gå ofta. Köpte min behandling på lets deal och önskar att det var frekventare. Skulle vara så skönt att få hjälp med alla konstiga problem som uppkommer när man blir äldre. Tex. har jag fått flikar under armarna, vad gör man! Suck. I indien går fattiga o rika människor kvinnor på salong en gång i veckan och ansar och fixar med alla möjliga behandlingar. Hoppas snart det finns ett ställe som man kan lämna över sig själv till varannan vecka. Hoppas jag ha råd att se dig igen. //ATT Läs mer
  • 2017-07-14

Anette R skrev om Total Hälsa
    Proffesionellt bemötande
    Kunnighet och skicklighet
    Toppen resultat Läs mer
  • 2017-07-13

Sonja B skrev om Total Hälsa
    Jag vet inte vem Maria ärhar aldrig träffat damen i fråga.Tack för visat intresse./Häls Sonja Läs mer
  • 2017-07-11

Pirco W skrev om Total Hälsa
    Bra, punktlig och proffsig. Lung atmosfär. Läs mer
  • 2017-07-04

Philippa H skrev om Total Hälsa
    Mycket trevlig och professionell i sitt område! Läs mer
  • 2017-06-29

Ylva S skrev om Total Hälsa
    Bra bemötande, levde upp till förväntningarna. Alltid i tid. Läs mer

Bästa Hudvårdsalongerna nära Total Hälsa:

Mia A Mia A tycker:
“Jättenöjd med alla behandlinga...” Läs mer
Ekman Hair (935m)
La Clinique (1.2km)