Alla kategorier Botox Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Esthetic Clinic

Esthetic Clinic

Brantingsgatan 43, 115 35 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Esthetic Clinic!

Här möts du av lyhörda och engagerade terapeuter som ständigt vidareutbildar oss för att kunna erbjuda dig det senaste inom skönhetsvård. Några av oss är specialutbildade inom laser. Vårt mål är att du ska få bästa tänkbara behandling och känna dig väl omhändertagen hos oss.

Vi erbjuder behandlingar som till exempel LPG bindvävsmassage, Deep Skin, Kemisk Peeling, DermaPen, fettreducering samt botox och fillers. Vi erbjuder även tandblekning, permanent makeup och spray tan.

Boka gärna en konsultation så kan vi guida dig till den behandling som passar just dig!
Lör: 09:00-16:00
Sön: 09:00-13:00

Läs vad 86 kunder tycker om Esthetic Clinic

• Angelica E
    Angelica E skrev om Esthetic Clinic
    Alltid nöjd med mina behandlingar och bemötandet av personalen. rekommenderar starkt!!!
  • Frida B
    Frida B skrev om Esthetic Clinic
    Kan varmt rekommenderas! Professionella, kunniga och ett gediget bemötande!
  • Inger L
    Inger L skrev om Esthetic Clinic
    Jättelätt att boka tid i förväg.

Vid besöket fick jag proffshjälp att bli brun och fin. Aldrig varit så brun någon gång.
    Jämn och fin färg som satt kvar länge.
    Jag skulle på ett bröllop, så bleka jag uppskattade besöket mycket.

Tusen tack!
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Esthetic Clinic
    Bra och proffsig personal. Plus för sista minuten tider
  • Cristina D
    Cristina D skrev om Esthetic Clinic
    Jag har alltid fått ett trevligt och professionellt bemötande. Flexibiliteten med tider även på helgerna ger ett extra plus.
  • Ingela H
    Ingela H skrev om Esthetic Clinic
    Trevligt bemötande, tydliga instruktioner (soldusch)
  • Anna T
    Anna T skrev om Esthetic Clinic
    Ganska trist bemötande. Inte den känslan man vill ha när man går på behandling.
  • Lina G
    Lina G skrev om Esthetic Clinic
    Känner stort förtroende för Esthetic Clinic, kunniga och levererar en fin service
    Esthetic Clinic gillar detta
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Esthetic Clinic
    Jag är väldigt nöjd och tycker att allt från hemsida, bokningssystem, kvalitet i behandlingarna och behandlarens trevliga och professionella attityd är jättebra!
  • Mona S
    Mona S skrev om Esthetic Clinic
    I feb 2016 tog jag bort röda tunna ådernät med metoden Rpl och tog bort pyttelite blåa tjockare ådernät. Hon som utförde behandlingen frågade mig om vi skulle "testa". Jag ångrar att jag sa ja. Jag trodde att "testa" innebar att gör behandlingen för att se hur mycket av de blåa ådernäten som skulle försvinna, inte att det fanns en risk med det att resultatet skulle bli så dåligt. Båda behandlingarna gjorde väldigt ont. Jag har gjort borttagning av ådernät på en annan salong och det gjorde mycket mindre ont där. Idag, i aug 2017, kan man se märke från där hon gjorde behandlingen. Det ser ut som ett ärr. Jag kom tillbaka till henne och berättade om vad jag var missnöjd med. Några pengar kunde jag inte få tillbaka men fler behandlingar. Något som jag reagerade på var att jag fick betala i förskott. Det har aldrig hänt förut på andra salonger. Dessutom hade hon jättehög musik på hela tiden. Hon hade kunnat fråga mig om det var ok.
    2017-08-01 Lana P svarar Mona S
    Mona!
    Du betalade bara för de tunna röda bristningar. Jag förklarade att de blåa är för tjocka för min maskin. Jag ärbjöd att pröva på några ställen utan kostnad och några garantier. Du ville gärna. Sen kom du tillbaka och ville ha pengarna tillbaka för lyckad behandling för att du var missnöjd med resultatet på det du fick utan betalning! Pa! Jag älskar musik och flesta av mina kunder också. Om någon inte skulle delar min musiksmak eller volym är de välkomna att säga det, självklart rätta jag mig efter dem.
  • Monica M
    Monica M skrev om Esthetic Clinic
    Jag bokade en rabatterad sista minuten tid genom sistaminutentider.se tretton dagar efter min pappa gått bort i en fallolycka för att få lite egentid innan begravningen.
    Salongens ägare avbokade min tid kl. 12:15 dvs exakt samma minut som behandlingen skulle påbörjas med "ursäkten" att hon inte ville arbeta för rabatterat pris (!!??). Jag ombads alltså återvända hem från salongen samma minut som jag satt min fot där för att salongens ägare ville ha mer betalt än avtalat.
    Jag har aldrig i mitt liv blivit så illa och konstigt bemött på en skönhetssalong i hela mitt liv.
    Gick sedan med på att utföra behandlingen men fortsatte beklaga sig under behandlingen om rabatterade behandlingar och att hon minsann tänkte ta bort sitt företag från rabattsidor. Medan jag försökte slappna av.
    Hon tog sedan emot kontanter för behandlingen men hade inte ens växel. Sa att hon inte hade sin plånbok med sig (??)
    Det här är en människa som lagt ut diverse rabatterade behandlingar på både Let's Deal och sistaminutentider.se om och om igen under lång tid för att lyckas få kunder. Men protesterar sedan mot att utföra rabatterad behandling för avtalat pris (??).
    Det är så här man förlorar kunder!
    Om hon hade ett professionellt eller åtminstone lite trevligt sätt hade hon inte behövt fiska efter kunder på deal-sidor.
    2017-08-01 Lana P svarar Monica M
    Bästa Monica!
    Viktig att hålla oss till saningen!
    Ja, jag hann avboka din sistaminutertid, tyvärr lite sent, upptäckte den när jag var klar med kund innan. Jag var trött, hade hellre haft en ledig stund än jobba för halva priset. Min fulla rättighet och skyldighet till mig själv.
    Så fort du kommit genom bad jag om ursäkt för sen avbokning. Du frågade vad gör vi nu och jag svarade att du är här och självklart får du behandling. Det var aldrig någon diskution om annat pris än det som framgick av bokningen.
    Du har varit hos mig en gång tidigare, även denna gång till sitaminutenpris...
  • Ana E
    Ana E skrev om Esthetic Clinic
    Esthetic Clinic är en mycket seriös och professionell klinik, med skicklig, duktig, varm och generös personal. Jag har varit kund i 4 år och alla behandlingar, bemötandet och resultat har varit över förväntan. Jag har haft både NBE, RF, Dermapen, Infuzion, syre peeling och LPG behandlingar. MIn upplevelse är mycket positivt och jag har rekommenderat kliniken i flera år till alla mina bekanta.
  • Emilie S
    Emilie S skrev om Esthetic Clinic
    Har gjort flera behandlingar där och är riktigt nöjd!
  • Maral B
    Maral B skrev om Esthetic Clinic
    Köpte varor, bra service och kunnig personal. Väldigt nöjd
  • Lucea K
    Lucea K skrev om Esthetic Clinic
    Bokade flera tider för bindvävsmassage.
    Blev mycket bättre i mitt problemområde (ländrygg) samt i många andra stela muskler.
    Man får ett proffesionellt bemötande och man känner sig trygg och välkommen.
    Kan starkt rekommendera denna klinik.
  • Anna-lena R
    Anna-lena R skrev om Esthetic Clinic
    Trevlig personal, omhändertagande
  • Ebba B
    Ebba B skrev om Esthetic Clinic
    Har gjort IPL mot ytliga blodkärl på näsan (2 behandlingar) hos Sofia Bernholm och är mycket nöjd med både bemötande och resultat. Sofia har lång erfarenhet och det märks, hon vet vad hon gör och känns professionell på alla sätt, inte säljig som vissa kan vara. resultatet stämde väl överens med det som Sofia sagt att jag kunde förvänta mig och jag rekomenderar varmt ett besök hos henne!
  • Karin D
    Karin D skrev om Esthetic Clinic
    Vänlig personal. Rent och snyggt. Är dock osäker på effekten av behandlingen
  • Marie-therese E
    Marie-therese E skrev om Esthetic Clinic
    Varit där några gånger, men blev besviken senaste gången när jag fick vänta utanför en stängd dörr ganska länge efter avtalad tid för att innehavaren var väldigt sen. Tycker man bör åtminstone erbjuda rabatt på priset vid en sådan situation, men så blev det inte. Har inte varit där sedan dess och har hittat andra ställen som fungerar bra.
    2017-06-19 Lana P svarar Marie-therese E
    Tråkigt att höra och jag beklagar!
    Minns inte just tillfället med dig men jag brukar alltid meddela kunden.
    Det händer ibland att kunden står och väntar, oftast pga att dem är på plats mycket före utsatt tid!
  • Ayda V
    Ayda V skrev om Esthetic Clinic
    Proffesionellt och trevligt bemötande och arbete!
  • Anna K
    Anna K skrev om Esthetic Clinic
    Jag är väldigt nöjd med min LPG behandling.

Den var väldigt noggrant utförd med med känsla för mitt "problemområde"

Behandlingen ger energi och en åtstramad kropp. och är väldigt avkopplande.
  • Leila N
    Leila N skrev om Esthetic Clinic
    Kunnig och trevlig, samt en fin salong.
  • Monika J
    Monika J skrev om Esthetic Clinic
    Jättebra och trevligt bemötande. Körde en LPG behandling. Vet att det krävs minst 6 ggr innan man kan förvänta sig några resultat men denna första gång var det värt varje krona. Trevlig lokal, kunnig personal, bra och bekväm behandling, rent och fräscht. Jag återkommer definitivt. Tack.
  • Susan H
    Susan H skrev om Esthetic Clinic
    Professionellt, omhändertagande och trevlig upplevelse
  • Lina M
    Lina M skrev om Esthetic Clinic
    Trevlig bemötande i hemtrevlig liten lokal. Det var första gången jag gjorde LPG behandling vilket kändes bra men det är svårt att efter en gång veta hur effektivt det är.
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om Esthetic Clinic
    Trevligt bemötande o positiv personal!
  • Matilda L
    Matilda L skrev om Esthetic Clinic
    Jättemysig väl vårdad & fräsch salong med ett brett utbud av behandlingar. Förtroendeingivande, professionellt bemötande & man får känsla av att salongen har många stamkunder. Rekommenderas varmt, räds inte av att läget inte är det mest centrala - det var lätt att hitta dit.
  • Helena A
    Helena A skrev om Esthetic Clinic
    Superbra behandlingar med de nyaste maskinerna. Personalen är väldigt professionell och resultatinriktade. Går hit regelbundet :)
  • Helena K
    Helena K skrev om Esthetic Clinic
    Mycket trevligt bemötande. Behandlingarna smärtsamma, fast effektfulla. Positiv upplevelse. Kan varmt rekommenderas.
  • Bahar K
    Bahar K skrev om Esthetic Clinic
    Bra och proffsig
    Lätt att hitta till
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Esthetic Clinic
    Bra bemötande och mycket nöjd med behandlingen
  • Marie-louise B
    Marie-louise B skrev om Esthetic Clinic
    Jag var här i somras för en spraytan :) bra bemötande och trevlig tjej som hjälpte mig
  • Mikaela H
    Mikaela H skrev om Esthetic Clinic
    Jag gjorde spraytan. Jag var väldigt, väldigt nöjd över resultatet, samt personal och upplevelsen!
  • Anna S
    Anna S skrev om Esthetic Clinic
    Det var riktigt mysigt att komma till Esthetic Clinic. Både hemtrevligt och professionellt. Damen som driver stället är kunnig och noga med att förklara precis hur behandlingen går till och vad som händer efter.
  • Catharina K
    Catharina K skrev om Esthetic Clinic
    Lana är helt fantastisk, väldigt kunnig och genuint intresserad av att få resultat. Jag har varit på olika behandlingar, framför allt LPG och är en väldigt nöjd kund. Kan rekommendera både behandlingen (som ger jättebra resultat!!) och Lana till 100%.
  • Tanja L
    Tanja L skrev om Esthetic Clinic
    Esthetic Clinic är en underbart salong, en smultron ställe med trevliga specialister som jobbar på salongen . Behandlingarnas är röliga och alltid ger ett bra resultat till slut.
    Jag gärna rekommenderar de till mina kompisar!
    MVH Tanja Cedergren
    2015-09-10 Lana P svarar Tanja L
    Tack Tanja för dem fina orden!
    Välkommen åter.
  • Ella J
    Ella J skrev om Esthetic Clinic
    Klinken är väldigt trevlig, mysig inredning, trevlig personal och bra service. Alltid nöjd när jag varit där.
    2015-09-10 Lana P svarar Ella J
    Tack för ditt fina omdöme och välkommen åter!
  • Rebecca J
    Rebecca J skrev om Esthetic Clinic
    Jättebra bemötande! Spraytan av Anette.
  • Pia g
    Pia g skrev om Esthetic Clinic
    COOLTECH , Mycket nöjd med resultatet. Mycket trevligt bemötande
  • Marie-therese E
    Marie-therese E skrev om Esthetic Clinic
    Mycket trevligt bemötande, gick lätt att få tid, generösa öppettider, bra Spraytan som håller och blir jämn och snygg.
  • Matilda N
    Matilda N skrev om Esthetic Clinic
    Mycket bra! Proffsigt och trevliga.
  • Gunilla W
    Gunilla W skrev om Esthetic Clinic
    Trevligt bemötande. Ägarinnan mycket proffsig. VAr där för soldusch, vilket gjordes väldigt snyggt.
  • Hanna Ö
    Hanna Ö skrev om Esthetic Clinic
    Jättemysig lokal & supermysig personal!
    /Hanna Ö
  • Kawa A
    Kawa A skrev om Esthetic Clinic
    Lugn och trevlig atmosfär, trevlig bemötande. Jag har gått ditt bara 2 gångar därför kan jag inte utrycka mig om resultat.
  • Christina K
    Christina K skrev om Esthetic Clinic
    Trevligt och professionellt bemötande. Cooltech-behandling.
  • Marie T
    Marie T skrev om Esthetic Clinic
    Jag är mycket nöjd med Lana. Proffsig personlig service/behandlingar
  • Teresia S
    Teresia S skrev om Esthetic Clinic
    Mycket bra spray tan! Den höll mycket längre än vad den skulle.
  • Camilla M
    Camilla M skrev om Esthetic Clinic
    Vänligt bemötande och bra service
  • Jessica M
    Jessica M skrev om Esthetic Clinic
    Stressigt bemötande när jag hade bokat tid via sistaminutentider.se för ansiktsbehandling. Ungefär som att det är kundens fel för att man har bokat en behandling till ett billigare pris?
    Jag hade uppfattningen om att den sidan är till för att företaget vill ha fler kunder? Då borde man kanskw bemöta kunden efter den principen också?
    Monica M gillar detta
  • Anna L
    Anna L skrev om Esthetic Clinic
    De amerikanska krämerna innehöll alkohol så dessa kunde jag ej använda. Trodde att det var hälsosamma krämer vid hudterapeut företag.

Brantingsgatan 43, 115 35 Stockholm