Alla kategorier Botox Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Esthetic Clinic
Rekommenderat företag 2015 - Esthetic Clinic

Esthetic Clinic

Brantingsgatan 43, 115 35 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Esthetic Clinic
Vi finns i fräscha lokalen på Gärdet-Östermalm bara en minut från tunnelbanan.
Vi är auktoriserade Hud Laser & Spaterapeuter som jobbar med det senaste inom hudvård och kroppskulptering.
Vi erbjuder behandlingar med LPG, NBE, Deep Skin, Kosmetisk tatuering, Klassisk massage och olika ansiktsbehandlingar mm.

Läs vad 63 kunder tycker om Esthetic Clinic

• Susan H
    Susan H skrev om Esthetic Clinic
    Professionellt, omhändertagande och trevlig upplevelse
  • Lina M
    Lina M skrev om Esthetic Clinic
    Trevlig bemötande i hemtrevlig liten lokal. Det var första gången jag gjorde LPG behandling vilket kändes bra men det är svårt att efter en gång veta hur effektivt det är.
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om Esthetic Clinic
    Trevligt bemötande o positiv personal!
  • Matilda L
    Matilda L skrev om Esthetic Clinic
    Jättemysig väl vårdad & fräsch salong med ett brett utbud av behandlingar. Förtroendeingivande, professionellt bemötande & man får känsla av att salongen har många stamkunder. Rekommenderas varmt, räds inte av att läget inte är det mest centrala - det var lätt att hitta dit.
  • Helena A
    Helena A skrev om Esthetic Clinic
    Superbra behandlingar med de nyaste maskinerna. Personalen är väldigt professionell och resultatinriktade. Går hit regelbundet :)
  • Helena K
    Helena K skrev om Esthetic Clinic
    Mycket trevligt bemötande. Behandlingarna smärtsamma, fast effektfulla. Positiv upplevelse. Kan varmt rekommenderas.
  • Bahar K
    Bahar K skrev om Esthetic Clinic
    Bra och proffsig
    Lätt att hitta till
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Esthetic Clinic
    Bra bemötande och mycket nöjd med behandlingen
  • Marie-louise B
    Marie-louise B skrev om Esthetic Clinic
    Jag var här i somras för en spraytan :) bra bemötande och trevlig tjej som hjälpte mig
  • Mikaela H
    Mikaela H skrev om Esthetic Clinic
    Jag gjorde spraytan. Jag var väldigt, väldigt nöjd över resultatet, samt personal och upplevelsen!
  • Anna S
    Anna S skrev om Esthetic Clinic
    Det var riktigt mysigt att komma till Esthetic Clinic. Både hemtrevligt och professionellt. Damen som driver stället är kunnig och noga med att förklara precis hur behandlingen går till och vad som händer efter.
  • Catharina K
    Catharina K skrev om Esthetic Clinic
    Lana är helt fantastisk, väldigt kunnig och genuint intresserad av att få resultat. Jag har varit på olika behandlingar, framför allt LPG och är en väldigt nöjd kund. Kan rekommendera både behandlingen (som ger jättebra resultat!!) och Lana till 100%.
  • Tanja L
    Tanja L skrev om Esthetic Clinic
    Esthetic Clinic är en underbart salong, en smultron ställe med trevliga specialister som jobbar på salongen . Behandlingarnas är röliga och alltid ger ett bra resultat till slut.
    Jag gärna rekommenderar de till mina kompisar!
    MVH Tanja Cedergren
    2015-09-10 Lana P svarar Tanja L
    Tack Tanja för dem fina orden!
    Välkommen åter.
  • Ella J
    Ella J skrev om Esthetic Clinic
    Klinken är väldigt trevlig, mysig inredning, trevlig personal och bra service. Alltid nöjd när jag varit där.
    2015-09-10 Lana P svarar Ella J
    Tack för ditt fina omdöme och välkommen åter!
  • Rebecca J
    Rebecca J skrev om Esthetic Clinic
    Jättebra bemötande! Spraytan av Anette.
  • Pia g
    Pia g skrev om Esthetic Clinic
    COOLTECH , Mycket nöjd med resultatet. Mycket trevligt bemötande
  • Marie-therese E
    Marie-therese E skrev om Esthetic Clinic
    Mycket trevligt bemötande, gick lätt att få tid, generösa öppettider, bra Spraytan som håller och blir jämn och snygg.
  • Matilda N
    Matilda N skrev om Esthetic Clinic
    Mycket bra! Proffsigt och trevliga.
  • Gunilla W
    Gunilla W skrev om Esthetic Clinic
    Trevligt bemötande. Ägarinnan mycket proffsig. VAr där för soldusch, vilket gjordes väldigt snyggt.
  • Hanna Ö
    Hanna Ö skrev om Esthetic Clinic
    Jättemysig lokal & supermysig personal!
    /Hanna Ö
  • Kawa A
    Kawa A skrev om Esthetic Clinic
    Lugn och trevlig atmosfär, trevlig bemötande. Jag har gått ditt bara 2 gångar därför kan jag inte utrycka mig om resultat.
  • Christina K
    Christina K skrev om Esthetic Clinic
    Trevligt och professionellt bemötande. Cooltech-behandling.
  • Marie T
    Marie T skrev om Esthetic Clinic
    Jag är mycket nöjd med Lana. Proffsig personlig service/behandlingar
  • Teresia S
    Teresia S skrev om Esthetic Clinic
    Mycket bra spray tan! Den höll mycket längre än vad den skulle.
  • Camilla M
    Camilla M skrev om Esthetic Clinic
    Vänligt bemötande och bra service
  • Jessica M
    Jessica M skrev om Esthetic Clinic
    Stressigt bemötande när jag hade bokat tid via sistaminutentider.se för ansiktsbehandling. Ungefär som att det är kundens fel för att man har bokat en behandling till ett billigare pris?
    Jag hade uppfattningen om att den sidan är till för att företaget vill ha fler kunder? Då borde man kanskw bemöta kunden efter den principen också?
  • Anna L
    Anna L skrev om Esthetic Clinic
    De amerikanska krämerna innehöll alkohol så dessa kunde jag ej använda. Trodde att det var hälsosamma krämer vid hudterapeut företag.
  • Valentina P
    Valentina P skrev om Esthetic Clinic
    Fina och fräscha spraytans. Bra att dom torkar en på plats så att man slipper stå och luft torka skälv.
  • Per W
    Per W skrev om Esthetic Clinic
    Fick ett seriöst och vänligt mottagande
  • Eva H
    Eva H skrev om Esthetic Clinic
    Lana är jättetrevlig och duktig. Hon har behandlat min spända, onda nacke med laser och det har givit mycket bra resultat, mycket mer effektivt än konventionella behandlingar jag prövat. Jag är supernöjd! /Eva
  • Åsa R
    Åsa R skrev om Esthetic Clinic
    Jag fick av Esthetic Clinic försäkran om att de preparat jag behandlades med var allergifria, vilket var felaktigt. Jag fick en mycket kraftig allergisk reaktion som pågick i tre veckor och som reslulterade i två läkarbesök och medicinering i flera omgångar.
    2014-10-17 Lana P svarar Åsa R
    Ögonbrynsfärg som användes på dig skall vara allergifria enligt leverantören.
    Du visste inte exakt vad du var känslig mot och då kan olika inträffa. Jag beklagar och rekommenderar att du tar reda vad exakt du är allergisk mot
  • Amanda L
    Amanda L skrev om Esthetic Clinic
    Bresöket var bra, det var min första spraytan och instruktionerna var tydliga.
  • Mariana A
    Mariana A skrev om Esthetic Clinic
    Jag köpte LPG och den är fantastik fint.
  • Kristina N
    Kristina N skrev om Esthetic Clinic
    Här får jag det resultat jag vill ha för pengarna. Har gjort LPG och ser fantastiska resultat. Kliniken har de senaste behandlingsformerna och maskinerna som utförs med erfarenhet. Det känns bra när man unnar sig dessa behandlingar att det faktiskt ger effekt och inte bara på ytan för stunden. För övrigt en ren och fräsch salong med varmt bemötande.
  • Anita K
    Anita K skrev om Esthetic Clinic
    Bra bemötande, men jag tyckte att det var lite stressigt,till nästa kund. Kunde ha haft några minuter innan nästa kund skulle ha behandling. Behandlingen var Nbe behandling.
    Det var varor, som skulle tagas emot under behandlingen. Jag kan förstå att,det,blir så, men jag tyckte det blev avbrott i behandlingen.
    Men i det stora hela var det bra, men man bör tänka lite på att inte ha det för stressigt.
    2014-10-17 Lana P svarar Anita K
    Tack! vi tar åt oss alla synpunkter. Tyvärr kan vi inte styra när leveranserna körs ut, skulle gärna vilja det.
  • Galina E
    Galina E skrev om Esthetic Clinic
    Jag provat på NBE Deep Skin &Nannic NBE500. Enligt information från websida behandlingen skulle vara smärtfri med omedelbart synligt resultat. Istället gjorde det mycket ont och resultatet blev inte alls det förväntade. Jag fick så stora skavsår i ansiktet att jag inte törs gå ut. Jag kontaktade utföraren och skickade en bild på mig med skavsår, men fick svar att det kan uppstå skavsår.
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Esthetic Clinic
    Mycket trevligt bemötande och fräsch salong! Hit kommer jag gå igen!!!
  • Christina K
    Christina K skrev om Esthetic Clinic
    Jag har gått på LPG kroppsbehandlingar och efter tre månader så har jag fått bättre resultat än av tre års slit på gymet.

Lana är otroligt erfaren och kunnig och det är rena, fräscha lokaler. Kommer aldrig sluta med dessa behandlingar då LPG ger lika mycket välmående för själen som för kroppen.
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Esthetic Clinic
    Duktig och kunnig personal! Trevligt bemötande dessutom. Rekommenderas absolut!
  • Sara da Silva d
    Sara da Silva d skrev om Esthetic Clinic
    Jag gjorde en ansiktsbehandling med Nannic 500. Behandlingen var behaglig och Lana upplever jag som mycket kompetent och engagerad.
  • Therese M
    Therese M skrev om Esthetic Clinic
    Köpte spraytan på lets deal. Hon som tog emot mig var inte otrevlig men hade en ganska hård attityd. Spraytanen var den sämsta jag någonsin varit med om, fick inget smörj av torra partier innan, så händerna vart kolsvarta medan armarna var betydligt blekare. Även ansiktet på tok för mörkt jämfört med resten av kroppen. Fick gömma mig i 4 dagar innan det värsta hade lagt sig.. Man stod naken i deras kök/personalrum och blev sprayad och sen torkade. Så personalen var tvungna att springa där medan man torka, dock var dem väldigt trevliga och fråga om det var okej. Konstig känsla, och den nya kunden hade redan kommit när jag skulle gå så jag fick inte ens ett hej då..
  • Frida E
    Frida E skrev om Esthetic Clinic
    Jag tyckte Esthetic Clinic var bra, men spray tanningen höll inte länge alls och man blev bara fläckig trots man inte var torr i hyn.
  • Eva B
    Eva B skrev om Esthetic Clinic
    Mycket trevlig salong med varm och avslappnande stämning bra behandlingar
  • Julie
    Julie skrev om Esthetic Clinic
    Kanon!! Super trevlig personal ,jag har köpt många fler behandlingar och det kommer jag fortsätta med ??
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Esthetic Clinic
    Trevlig atmosfär. Proffsigt bemötande.
    Känns tryggt då man vet att ägaren är ärlig och uppriktig. Utlovar inga resultat på kort tid som inte kan uppnås.
    Känner mig fullständigt trygg i Lanas händer.
  • Agnieszka M
    Agnieszka M skrev om Esthetic Clinic
    Otrevligt,oprofessionellt bemötande dock behandling var ok. Kommer aldrig gå ditt igen!!!
  • Tatjana T
    Tatjana T skrev om Esthetic Clinic
    Bra behandlingar, trevlig persönal och bemötande
  • Suraja s
    Suraja s skrev om Esthetic Clinic
    Den absolut värsta upplevelsen, jag gjorde nbe deep skin o de sår jag fick i ansiktet har lämnat ärr på halva mitt ansikte. Rekommenderas ej!!
  • Linda H
    Linda H skrev om Esthetic Clinic
    Trevlig och mysig mottagning med proffsig och kunnig personal! Behandlingen var skön och lyxig och jag såg direkt resultat! Jag kommer komma tillbaka många gånger!
  • Gisso H
    Gisso H skrev om Esthetic Clinic
    Vi kände oss välbemöta och var mycket nöjda med behandlingen samt de råd vi fick.

Brantingsgatan 43, 115 35 Stockholm