FiveBeauty

Magnus Ladulåsgatan 33, 118 65 Stockholm — Visa karta

Vi är i dagsläget fyra certifierade och utbildade kvinnor som driver salongen. Vi eftersträvar alltid kvalité och nöjda kunder.
David Bagares Gata 20, 11138, STOCKHOLM
Östermalms House Of Beauty
Corazon W:
Maria är underbar och super duktig tjej :-)

Ögonfransförlängare nära FiveBeauty:

Maria Prästgårdsgata 29, Stockholm
Vi kan det här med ögonfransförlängning! Permanent makeup, färgning och formning... Läs mer ›
Mikaela W:
Jag var hos Josefin igår och jag vart SÅ NÖJD! Jättebra bemötande, förstår inte alls tidigare kommentarer. Ja, dem snackar med varandra, so?...

Liljeholmstorget 2 A, Stockholm
LH Klippotek på Liljeholmen älskar att ge kunder tips och idéer på vad som passa... Läs mer ›
Gosia P:
Trevlig stämning, man känner sig verkligen välkommen. Dianas kreativitet och arbete är fantastiska. Det var längesen jag var så nöjd med båd...

Kungsgatan 79, STOCKHOLM
Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsa... Läs mer ›
Elin N:
Mycket kompetent gäng och härlig stämning, man vill komma tillbaka. Har fått rådgivning om allt från hudkrämer till smink och gjort olika ty...

Wargentinsgatan 7, STOCKHOLM
Välkommen in till Perfect Skincare Kungsholmen! Läs mer ›
Alexandra C:
Rekommenderar perfect skin care till alla! Är stamkund där sedan flera år tillbaka och min hy blir bara bättre och bättre. Man möts av profe...

Läs vad 88 kunder tycker om FiveBeauty

• Carita N
    Carita N skrev om FiveBeauty
    Första kontakten fyllde jag i ett formulär på hemsidan om att jag ville bli uppringd, men det blev jag aldrig. Tog således själv kontakt och bokade tid för hårborttagning med laser, betalade för 3 gånger direkt men har nu efter 2 gånger inte märkt något resultat alls. Personalen var tillmötesgående och välinformerande första gången men det ser lite märkligt ut att de går runt i träningskläder.
    2015-06-30 Shahed S svarar Carita N
    Hej Carita!

Vi informerade dig väldigt väl innan behandling att det kan ta flera gånger att göra laser innan resultat börjar synas, du är även väldigt ljushårig vilket kan ta upp till x-gånger.

Då vi utför flera olika behandlingar t.ex laser, så behöver vi vara bekväma i våra kläder.

Vi har haft en stor belastning då telefonen har varit väldigt upptagen, vi ringer alltid tillbaka till kunderna.

Ha en trevlig sommar.

Vänliga Hälsningar
    Fivebeauty-Tjejerna
  • Fereshteh A
    Fereshteh A skrev om FiveBeauty
    :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
  • Sara N
    Sara N skrev om FiveBeauty
    Jätte duktig fransstylist som lyssnar på dig och utför ett profesionellt och välskött jobb till rimliga priser och med trevligt bemötande. Rekommenderar varmt!

Sara
  • Michaela B
    Michaela B skrev om FiveBeauty
    Spraytan hela kroppen! blev en väldigt jämn och snygg bränna. Dock blev handlederna väääldigt orange och rinniga.
  • Mona T
    Mona T skrev om FiveBeauty
    vänliga tillmötesgående Naglarna blev jättebra även ögonbrynen Däremot blev jag besviken på duschen som gjorde att jag blev brun.
    Allt försvann när jag duschade försiktigt nästa dag. så det var ingen höjdare. Annars allt bra!!!
  • Sofie S
    Sofie S skrev om FiveBeauty
    Mycket trevliga & tillmötesgående! Hade dock önskat lite mer info & förberedelse/konsultation innan behandlingen.
  • Andre A
    Andre A skrev om FiveBeauty
    Tycker alla borde testa där redan på andra behandling ser jag nog direkt resultat.
  • Anne S
    Anne S skrev om FiveBeauty
    Five Beauty är en något kaotisk plats utan plats för avkoppling. Min behandling var ok, men jag kommer inte komma tillbaka.
  • Mi L
    Mi L skrev om FiveBeauty
    glad och trevlig personal med en lösningsorienterad inställning till deras tjänster. Bra kundbemötande och lugn atmosfär. man känner sig omhändertagen.

Jag har gjort både naglar och ögofransförlängning.
  • Amalia J
    Amalia J skrev om FiveBeauty
    Snäll personal men de strulade för mycket med bokning och fick vänta 30 min pga. försening på plats och dessutom blev inte fransarna bra och alla tappades inom 1 vecka. Trotts att jag gjorde där flera tillfällen, så lyckades inte hon få till det, plus att hon ryckte för hårt i mina egna fransar när dem sattes fast så jag kände att flera av mina egna lossnade innan. Gick hos en annan och fransarna är kvar även nu när det gått 3 veckor och där kändes det inte ens att hon rörde mina fransar. Stor skillnad när man jämför olika salonger. Jag håller på testar olika för att hitta de bästa ställena!
    2015-02-17 Shahed S svarar Amalia J
    Hej Amalia!

Vi ber om ursäkt återigen för förseningen som skedde den dagen. Vi försökte så gott vi kunde att hålla tids planen.

Förkylning är en anledning till varför man tappar fransar och det förklarade fransstylisten för dig flera gånger.

Hoppas att du har en fablash vecka!

Fivebeauty
  • Ann-charlotte L
    Ann-charlotte L skrev om FiveBeauty
    Bästa fransarna någonsin! Aldrig fått så många och täta.
  • Sara L
    Sara L skrev om FiveBeauty
    Gjorde kemisk peeling, hade kanske önskat lite bättre information om vad som sker och hur huden kan reagera efteråt och hur den bör skötas dygnen efter.
  • Kristina L
    Kristina L skrev om FiveBeauty
    Trevligt bemötande! Proffsigt och bra priser
  • Agneta B
    Agneta B skrev om FiveBeauty
    Gjorde naglar. Trevlig personal och bra arbete. Snyggt!
  • Elin N
    Elin N skrev om FiveBeauty
    Mycket nöjd med min fransförlängning!
  • Bella N
    Bella N skrev om FiveBeauty
    Trevliga och kunniga!! Jättenöjd med mina naglar!
  • Inger S
    Inger S skrev om FiveBeauty
    Påfyllning lösögonfransar, mycket trevligt bemötande
  • Aminetta L
    Aminetta L skrev om FiveBeauty
    Gjorde mina naglar och jag är SÅ HIMLA NÖJD !
    Det är en helt otroligt mysigt där och jätte trevliga tjejer som jobbar !
  • Tatjana F
    Tatjana F skrev om FiveBeauty
    Jag har köpt hel kroppsmassage. Jag är mycket nöjd med resultatet.
  • Alexandra L
    Alexandra L skrev om FiveBeauty
    Jag här förlängt mina fransar och tappar bort nästan alla efter 10 dagar sen gick för påfyllning till en annan salong och de håller väldigt bra.
    2014-12-23 Shahed S svarar Alexandra L
    Hej Alexandra!

Vad tråkigt att det blev så med dina fransar.
    Det kan finnas flera olika anledningar till varför man tappar fransarna.
    Det kan va så att man är under tillväxtfas eller att man använt oljeprodukter innan behandlingen samt kan fransarna ha mindre levnadstid under sol och bad resor.

Vi önskar dig en fablash jul och nyår!

Med vänliga hälsningar
    Fivebeauty tjejerna
  • Kuba J
    Kuba J skrev om FiveBeauty
    Väldigt proffesionell, saklig, värm och trevlig attityd av perfekt trevliga personalen. FIVE BEAUTY rekommenderas värmt till alla som vill att deras hud ska tas hand om på det bästa möjliga sättet.
  •  kerstin L
     kerstin L skrev om FiveBeauty
    Är mycket nöjd. Bra och snyggt resultat. Rekommenderar gärna detta.
  • Merja T
    Merja T skrev om FiveBeauty
    Behandlingen var okej, fick det som dealen lovade.
  • Mehrnaz B
    Mehrnaz B skrev om FiveBeauty
    Jag är nöjd med personalen och allt.
  • Nicki P
    Nicki P skrev om FiveBeauty
    Mycket bra! Är väldigt nöjd med resultatet!
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om FiveBeauty
    Ögonfransförlängning.Utförandet skedde under ett ständigt snytande vilket oroade mig. Hon sa att det var den starka ögonkrämen som påverkade henne. Vid slutförd behandling var jag alldeles svullen,men hon påstod att det skulle gå över på en halvtimme. Tog kontakt då rödögdheten ej gick ner.Fick träffa en ny person som bara skyllde på allt och andra. Nej!! Varning!! Dessutom otrevligt bemötande.
    2015-01-12 Shahed S svarar Gunilla S
    Hej Gunilla!

När vi vet att det är första gången man gör en fransförlängning så frågar vi alltid innan vi påbörjar behandlingen om man har allergier eller extra känslig för olika kosmetiska produkter.
    Och detta frågade jag dig och fick svaret : Nej
    Och limmet vi använder är väldigt skonsam för ögonen.
    Det är ungefär 0,1 % personer som reagerar på en fransförlängning och när de sker så tar vi det på största allvar och bokar in en tid så snabbt som möjligt för att ta bort fransarna.
    När jag skicka över dig till min kollega var för att hon är sjuksköterska och vet vad man skall göra i sådana situationer.

God fortsättning!

Med vänliga hälsningar
    Fivebeauty tjejerna
  • Anna A
    Anna A skrev om FiveBeauty
    Jag gjorde en ögonfransförlängning, topp betyg. Duktig personal
  • Maria B
    Maria B skrev om FiveBeauty
    Gjort ögonfransförlängning. Trevligt bemötande och toppenbra resultat. Jättenöjd!
  • Hanna S
    Hanna S skrev om FiveBeauty
    Jättebra! Trevligt bemötande och tjejerna verkade kunniga.
  • Patricia K
    Patricia K skrev om FiveBeauty
    Bra service och mycket bra resultat.
  • Susanne N
    Susanne N skrev om FiveBeauty
    Jag hade köpt en Let´s deal för att förlänga ögonfransarna, vilket jag också gjorde. Men innan jag gick hem hade jag också gjort en filler i läpparna och kände mig mycket nöjd.
    Bemötandet och behandlingen var proffsig och jag känner fullt förtroende för personalen. Jag kommer säkert att återvända för nya behandlingar.
  •  anette S
     anette S skrev om FiveBeauty
    Trevligt bemötande o glada tjejer som vet vad dom gör! Gjorde nagelförlängning o är grymt nöjd! Kommer tillbaka..absolut :))
  • Ayse C
    Ayse C skrev om FiveBeauty
    permanent hårborttagning med laser samt filler behandling.
    Tjejerna som jobbar där är otroligt profisonella och trevliga. Rekommenderar starkt!
  • Carolina W
    Carolina W skrev om FiveBeauty
    Mysigt ställe med trevlig personal. Kände mig otroligt välkommen och blev supernöjd med mina fina fransar!
  • Hanna V
    Hanna V skrev om FiveBeauty
    jätte trevlig service och fin fransförlängning!
  • Fenek S
    Fenek S skrev om FiveBeauty
    Har varit på 1 behandling hittills. Mycket bra service och ren lokal o bra pris dessutom. Jag gör helkroppsbehandling
  • Emelie S
    Emelie S skrev om FiveBeauty
    Trevlig och duktig personal. Mycket nöjd med mina fransar (fransförlöngning)
  • Kicki P
    Kicki P skrev om FiveBeauty
    Bästa skönhetssalongen med de trevligaste och sötaste personalen! Riktigt bra arbete med kvalité!
  • Emma E
    Emma E skrev om FiveBeauty
    Trevlig och bemötande personal. Jag gjorde en fransförlängning.
  • Monica G
    Monica G skrev om FiveBeauty
    Mycket trevligt bemötande, proffsigt utförande både på fransförlängning och nagelförlängning. kan varmt rekommendera företaget
  • Emilia N
    Emilia N skrev om FiveBeauty
    Bemötandet: Positivt och trevligt.
    Produkt/ tjänst: IPL hårbottagning överläpp + haka. Har enbart gjort två behandlingar hos dem.
  • Jennyfer H
    Jennyfer H skrev om FiveBeauty
    Jätte trevliga och utmärkt resultat, gjorde fransar :)
  • Anna D
    Anna D skrev om FiveBeauty
    Mycket trevlig personal och framför allt väldigt duktiga på det dom gör. Jag kan verkligen rekommenderar dom
  • Laila C
    Laila C skrev om FiveBeauty
    Five beauty var mycket noggranna samt försiktiga. Ni visade hänsyn till kundens vilja
  • Malin S
    Malin S skrev om FiveBeauty
    Supertrevlig personal och toppen service. Mina naglar blev superfina! Rekommenderar starkt detta ställe:-)
  • Erica F
    Erica F skrev om FiveBeauty
    Trevlig och omtänksam personal. Bra priser och jag kände mig trygg och omhändertagen under hela besöket. Rekommenderas starkt.
  • Regina M
    Regina M skrev om FiveBeauty
    Superfin salong och grymma på fransar! :)
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om FiveBeauty
    Jätte trevlig personal, fin lokal och jätte fint resultat! Super nöjd!
  • Maja M
    Maja M skrev om FiveBeauty
    utmärkt service samt engagemang! trogen kund.. //maja
  • Annika S
    Annika S skrev om FiveBeauty
    Väldigt nöjd med mina ögonfransar sim sitter som berget!!

Magnus Ladulåsgatan 33, 118 65 Stockholm