FILLERS CLINIC

Ring 073-924 44 26 fillerskliniken.se

26 omdömen om FILLERS CLINIC

Johanna B
Skrev om FILLERS CLINIC

Toppen bra bemötande och fint resultat på läpparna tack så hjärtligt/ Johanna

Svar från FILLERS CLINIC

Här är ett förslag på ett svar till den positiva Reco-bedömningen: Hej Johanna! Tack så mycket för din fina recension! Vi är glada att höra att du är nöjd med vårt bemötande och resultatet på dina läppar. Det betyder mycket för oss att du är nöjd och vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till F!llers Clinic snart igen. Vänliga hälsningar, Jian Amiri & Teamet på F!llers Clinic

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 285 omdömen 4.8 av 285 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Jennifer H
Skrev om FILLERS CLINIC

Väldigt bra och proffsigt bemötande. Kunnig och bra presentation. Har inte sett resultatet ännu men det tar cirka en vecka till innan man ser.

Svar från FILLERS CLINIC

Hej Jennifer Tack så mycket för din vänliga recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vårt professionella bemötande och vår presentation. Vi förstår att det tar lite tid innan resultaten visar sig, och vi är här för att stödja dig under denna tid. Om du har några frågor eller funderingar, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att höra om dina resultat! Vänliga hälsningar, Jian Amiri & Teamet på F!llers Clinic

Ellinor O
Skrev om FILLERS CLINIC

Professionellt bemött och skräddatsydd behandling efter mina behov. Levde upp till förväntningarna. Gjorde botox i pannan och axlarna med gott resultat.

Svar från FILLERS CLINIC

Hej Ellinor Stort tack för din fantastiska recension! Vi är glada att höra att du kände dig professionellt bemött och att vår skräddarsydda behandling mötte dina förväntningar. Det är underbart att veta att du är nöjd med resultatet av din botoxbehandling i pannan och axlarna. Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka till F!llers Clinic för framtida behandlingar. Vänliga hälsningar, Jian Amiri & Teamet på F!llers Clinic

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 123 omdömen 4.4 av 123 omdömen

Christina L
Skrev om FILLERS CLINIC

Jättetrevligt bemötande, informativt, Kommer gå dit igen.

Svar från FILLERS CLINIC

Tack så mycket för din fina recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vårt bemötande och den information vi gav. Det betyder mycket för oss att du hade en positiv upplevelse och vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till F!llers Clinic igen snart. Vänliga hälsningar, Jian Amiri & Teamet på F!llers Clinic

Beata S
Skrev om FILLERS CLINIC

Beata 42år Botox/PRP Efter flera besök på olika salonger runt om i Stockholm hittade jag till Fillers Clinic och träffade Jian. Varför tycker jag att det är den bästa salongen jag har varit på? Innan det första besöket blir man kontaktad via mail och får svara på en hälsodeklaration, vilket inte är självklart på andra ställen. Utöver det professionella bemötande på det första besöket får man grundlig genomgång om hur huden förändras med tiden och vad kan man göra i förebyggande syfte. Jag fick information...

Svar från FILLERS CLINIC

Hej Beata, Tack för din utförliga och positiva bedömning av Fillers Clinic. Det gläder oss att höra att du har haft en så bra upplevelse hos oss. Vi är stolta över att erbjuda en professionell och personlig service, och det är fantastiskt att höra att du uppskattar våra insatser. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga vården och informationen om hur de kan ta hand om sin hud. Det är glädjande att höra att vår grundliga genomgång och hälsodeklaration har bidragit till din trygghet och förståelse...

Skin Care By Louise Labero
4.8/5 i betyg av 293 omdömen 4.8 av 293 omdömen

Supernöjd med ansiktsbehandlingen, jättetrevligt bemötande, allt toppen!

Caroline W
Skrev om FILLERS CLINIC

Very professional, concentrating on what you want to achieve

Svar från FILLERS CLINIC

Thank you so much for your kind words and positive review! We are thrilled to hear that you found our services professional and focused on your goals. At our aesthetic clinic, we strive to understand and meet each client's unique needs, ensuring the best possible outcomes. Your feedback is greatly appreciated, and we look forward to continuing to provide you with exceptional care. Best regards,

Beata L
Skrev om FILLERS CLINIC

Jian är extremt proffsig, kunnig och noggrann. Jag gillar verkligen hans approach: små justeringar som gör stor skillnad. Han lyssnar, ger goda råd och anpassar behandlingar efter dina mål och förväntningar. Dessutom är Jian fantastiskt trevlig – bästa kliniken med fokus på individuella behov i Stockholm!

Svar från FILLERS CLINIC

Tack för din fantastiska recension Hej Beata, Stort tack för dina otroligt fina ord! Det gläder mig verkligen att höra att du är nöjd med mitt arbete och vår klinik. Din uppskattning för min approach med små justeringar som gör stor skillnad värmer hjärtat. Att lyssna på våra kunder och anpassa behandlingarna efter deras mål och förväntningar är något vi alltid strävar efter, och det är underbart att höra att detta märks. Det är även fantastiskt att du tycker att jag är trevlig och att vår klinik har ett starkt...

Karina A
Skrev om FILLERS CLINIC

Bästa Jian o bästa kliniken !! Jag är så nöjd med de behandlingar jag gjort på Fillers Clinic! Naturliga och resultatinriktade med kompetens - Jian är utbildad Ssk och håller sig uppdaterad om forskning o behandlingar! Jag skulle inte gå till vem som helst, vill känna mig trygg o säker o det gör jag alltid hos Joan! Kan varmt rekommenderas!

Svar från FILLERS CLINIC

Hej Karina Stort tack för din fantastiska recension! Det gläder oss verkligen att höra att du är så nöjd med de behandlingar du gjort hos oss. Din uppskattning av vårt naturliga och resultatinriktade arbete, samt vårt fokus på kompetens och uppdaterad kunskap, betyder mycket. Det är alltid vårt mål att du ska känna dig trygg och säker hos oss, och din rekommendation värmer verkligen. Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka till oss snart igen. Med vänliga hälsningar, Jian Amiri

Anna K
Skrev om FILLERS CLINIC

Bra bemötande och bra information.

Svar från FILLERS CLINIC

Hej Anna Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du uppskattade vårt bemötande och den information du fick. Din feedback betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka till oss snart igen. Med vänliga hälsningar, Jian Amiri

Johanna L
Skrev om FILLERS CLINIC

Mina upplevelser har varit väldigt bra, kommunikationen är toppen samt resultatet.

Svar från FILLERS CLINIC

Hej Johanna Stort tack för din positiva feedback! Det gläder oss att höra att du har haft väldigt bra upplevelser hos oss och att du är nöjd med kommunikationen och resultatet. Din feedback uppskattas verkligen. Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka till oss snart igen. Med vänliga hälsningar, Jian Amiri

Linda L
Skrev om FILLERS CLINIC

Väldigt trevligt bemötande av den kunnige Jian med ett naturligt och sofistikerat resultat ⭐️

Svar från FILLERS CLINIC

Hej Linda Tack så mycket för din fina recension! Jag är glad att höra att du uppskattade bemötandet och är nöjd med det naturliga och sofistikerade resultatet. Din feedback betyder mycket för mig. Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka snart igen. Med vänliga hälsningar, Jian Amiri

Natalie S

Jian är en mycket skicklig behandlare. Rekommenderar varmt Fillersclinic⭐️

Svar från FILLERS CLINIC

Hej Natalie Stort tack för din varma rekommendation! Det gläder mig verkligen att höra att du är nöjd med behandlingen. Din positiva feedback betyder mycket för oss på Fillers clinic. Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka snart igen. Med vänliga hälsningar, Jian Amiri

Sipel D
Skrev om FILLERS CLINIC

Jätte bra upplevelse, verkligen proffesionellt och väldigt individualiserad vilket gav ett fantastiskt resultat är super nöjd!

Svar från FILLERS CLINIC

Hej Sipel Stort tack för din fantastiska recension! Vi är glada att höra att du hade en jättebra upplevelse och att du uppskattade vår professionella och individualiserade service. Det gläder oss verkligen att du är supernöjd med resultatet. Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka snart igen. Med vänliga hälsningar, Jian Amiri

Linda M
Skrev om FILLERS CLINIC

Fint bemötande, smakfull lokal.. Bra konsultation, och behandlingen var toppen. Kan rekommendera.

Svar från FILLERS CLINIC

Hej Linda Tack så mycket för din fina recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vårt bemötande, lokalen, konsultationen och behandlingen. Din rekommendation betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till vår klinik snart igen. Med vänliga hälsningar, Jian Amiri

Josefine L
Skrev om FILLERS CLINIC

Proffsig och trevlig. Blev väldigt nöjd och går gärna tillbaka

Svar från FILLERS CLINIC

Hej Josefine Stort tack för din fantastiska feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service och att du upplevde oss som proffsiga och trevliga. Det betyder mycket för oss att du gärna vill komma tillbaka. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen snart! Med vänliga hälsningar, Jian Amiri

Esmeralda W
Skrev om FILLERS CLINIC

Härlig personal med proffsig approach!

Svar från FILLERS CLINIC

Hej Esmeralda Tack så mycket för dina vänliga ord och positiva bedömning! Vi är glada att höra att du uppskattade vår personal och vår professionella approach. Din feedback betyder mycket för oss och motiverar oss att fortsätta leverera högkvalitativ service. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till vår klinik snart igen. Med vänliga hälsningar, Jian Amiri

Aminata S
Skrev om FILLERS CLINIC

Snäll, tydlig, tålmodig personal Känner mig trygg med personalen och är så nöjd. Tack ! :D

Svar från FILLERS CLINIC

Tack så mycket för ditt omdöme! Jag är glad att du känner dig trygg och nöjd med vår personal. Det är viktigt för oss att vara snälla, tydliga och tålmodiga. Tack för att du valde oss, och vi ser fram emot att få hjälpa dig igen! :D Vänliga hälsningar, Jian Amiri

Hene S
Skrev om FILLERS CLINIC

Fick så bra resultat, och Jian är så snäll!

Svar från FILLERS CLINIC

Tack för ditt positiva omdöme! Jag är glad att du är nöjd med resultatet och uppskattar att du tycker att jag är snäll. Det var ett nöje att få hjälpa dig och jag ser fram emot att göra det igen i framtiden! Vänliga hälsningar, Jian Amiri

Sanna M
Skrev om FILLERS CLINIC

Väldigt noggrann före med att förklara in i minsta detalj och noggrann under och efter. Trevligt bemötande . Han fick mig att känna mig viktig och fokuserade bara på mig just där och då.

Svar från FILLERS CLINIC

Tack så mycket för ditt detaljerade och fina omdöme! Jag är glad att du uppskattade noggrannheten och de utförliga förklaringarna både före, under och efter behandlingen. Det är viktigt för mig att varje kund känner sig viktig och får fullt fokus. Ser fram emot att få hjälpa dig igen! Vänliga hälsningar, Jian Amiri

Lotta W

Väldigt noggrann och professionell! 👍 Supertrevlig dessutom!🌺

Svar från FILLERS CLINIC

Tack så mycket för ditt fina omdöme! Jag är glad att du uppskattar noggrannheten och professionalismen i vårt arbete. Det betyder mycket att höra att du också tyckte att vi var trevliga. 🌺 Ser fram emot att få hjälpa dig igen! Med vänliga hälsningar, Jian Amiri

Maryam E
Skrev om FILLERS CLINIC

Fick betala mer än 17000 totalt för ”trådlyft med PDO”trådar” som är den starkare sortens trådar och ska ge effekt på en gång. Jag hade egna före och efter-bilder och det syntes absolut ingen skillnad. Dessutom betalade jag flera omgångar med fillers som lika gärna kunnat vara saltlösning. Var på er vakt! Behandlaren hanterar äldre kvinnor med leenden och smicker för att mjölka så mycket pengar från dem som möjligt.jag blev lurad trots att jag har träffat på typen tidigare.

Svar från FILLERS CLINIC

Hej Maryam, Jag vill gärna klargöra några punkter angående din behandling. Som du kanske minns, efter att du betalt för trådarna, så fick du gratis behandlingar till ett värde av det du betalande för trådarna. Vi har fortfarande kvar före- och efterbilderna samt vår SMS-konversation där vi diskuterade alla priser i detalj. Jag gjorde allt jag kunde för att säkerställa ett bra avslut för dig. Om du vill granska bilderna eller vår konversation, är du välkommen att komma förbi kliniken. Önskar dig en fantastisk och varm sommar. Vänliga hälsningar, Jian Amiri

Soma B
Skrev om FILLERS CLINIC

BÄSTA SKÖBHETSKLINKEN!! Otroligt kompetent sjuksköterska som med sin kunskap förklarar varje steg i behandlingen så man känner sig trygg! Kommer definitivt fortsätta gå hit i framtiden 😍

Svar från FILLERS CLINIC

Tack så mycket för ditt fantastiska omdöme! Det gör mig verkligen glad att höra att du känner dig trygg med våra behandlingar och att du uppskattar den information vi ger. Din trygghet och nöjdhet är vår högsta prioritet. Vi ser fram emot att fortsätta ta hand om dig i framtiden! 😍 Vänliga hälsningar, Jian Amiri

Eva K
Skrev om FILLERS CLINIC

Fick den informationen jag behövde. Fick ett trevligt bemötande. Fick känslan av att att personalen är professionell .

Svar från FILLERS CLINIC

Tack för din feedback! Jag är glad att du fick all information du behövde och att du upplevde bemötandet som trevligt. Det är viktigt för oss att ge en professionell och positiv upplevelse för våra kunder. Ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Vänliga hälsningar, Jian Amiri

Sara L
Skrev om FILLERS CLINIC

Alltid väldigt trevligt bemötande. Kunnig, noggrann och alltid mån om att man blir nöjd.

Svar från FILLERS CLINIC

Tack för dina vänliga ord! Jag uppskattar verkligen att du tar dig tid att ge feedback. Det är alltid mitt mål att erbjuda ett trevligt bemötande och att säkerställa att mina kunder är nöjda. Jag ser fram emot att fortsätta ge dig den bästa servicen. Vänliga hälsningar, Jian Amiri

Cornelia C
Skrev om FILLERS CLINIC

Super bra omhändertagen, informell och utförde bästa resultatet!

Svar från FILLERS CLINIC

Tack så mycket för ditt fina omdöme! Jag är glad att du kände dig väl omhändertagen och uppskattade det informella bemötandet. Det gläder mig också att du är nöjd med resultatet. Hoppas vi får möjligheten att arbeta tillsammans igen snart! Vänliga hälsningar, Jian Amiri

Jiayu Z
Skrev om FILLERS CLINIC

Everything was perfect! Dena is really professional and she knew everything I need!

Svar från FILLERS CLINIC

Thank you so much for your kind words! I'm thrilled to hear that everything was perfect and that I could meet your needs. It was a pleasure working with you, and I appreciate your recognition of my professionalism. Looking forward to the opportunity to work together again in the future! Best regards, Jian Amiri