Alla kategorier Skönhet Make up Stockholms län

Make up i Stockholms län

Vill du köpa make up i Stockholms län? Idag finns det massor med olika produkter på marknaden; allt från "vanliga" sminkprodukter från de stora märkena till små ekologiska och naturliga märken och permanent make up.

Att sminka sig är något av en konst och för den oinvigde kan det te sig absurt att köpa massor med dyra små burkar, tuber och penslar. Att varje dag måla på bara för att ta bort pulver och krämer igen på kvällen - "galet" tänker många. Dock är make up industrin ett faktum och många människor njuter av att låta borsten smeka kinden eller se ögonen öppnas upp av ett drag med mascaraborsten.

Många makeupartister använder huden som sitt canvas och det finns kurser att gå även för oss vanliga "varje-dag-sminkare". Lär dig enkla tekniker för att göra dina kindben mer prominenta eller red ut mysteriet med hur man får ögonskuggan att stanna på sin plats.

Vi på Reco.se hoppas att du ska hitta en leverantör av just den make up du söker och att du blir nöjd med resultatet! Lycka till med sminkandet!

Make up

Topp 19 make up-stylister i Stockholms län

Salong Stockholm SPA & Skönhetsvård

Kungsholmstorg 6, Stockholm
    Anna-maria T
    Anna-maria T: Prisvärt och professionellt. Bra behandlingar av kunniga och trevliga elever.

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K: Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö!

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Maria Å
    Maria Å: Jag kan varmt rekommendera Maria som är både professionell och trevlig.

Monas Klippotek

Ulvsundavägen 10, Bromma
    Monas Klippotek i Bromma erbjuder helhetslösningar med allt från hårvård, styling och skönhet. Professionell personal med mångårig kunskap och hög service känsla.
    Micaela J
    Micaela J: Supernöjd med klippningen och alktid trevligt bemötande ☺

Make up institute

Frejgatan 73, Stockholm
    Tveka inte att kontakta oss för mer information kring våra utbildningar!
    beatrice j
    beatrice j: Går just nu Master utbildningen och kan bara säga att det är det bästa jag gjort! Lärarna är sjukt trevliga, professione...

Täby Beauty Center

Järnvägsallén 7, Täby
    Personligt bemötande och ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar. Utbildade hudterapeuter och sjuksköterskor med olika specialistområden utför alla behandlingar.
    Tesss H
    Tesss H: Lisa är underbar, supertrevlig, tillmötesgående och extremt duktig! Rekommenderas varmt!

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Sofia L
    Sofia L: Bra upplevelse. Fräscha lokaler.

Makeupstudion .FÄRG College Of Makeup & Hair

Karlavägen 53, Stockholm
    Makeupstudion Education erbjuder yrkesutbildningar av högsta klass i Stockholm, Göteborg och Malmö till makeupartist, hårstylist & makeupstylist.
    Emma T
    Emma T: Jag bokade två makeup artiser för min 30års fest som sminkade både mig och mina toastmadames! Tjejerna kom ut till vår l...

Salong Tid

Linnégatan 61, Stockholm
    Salong Tid ligger på Östermalm i en fräsch, modern lokal och erbjuder hårvård, hudvård, massage, LPG och fransförlängning.
    Anna M
    Anna M: Det är alltid en härlig upplevelse att ha ett frisörbesök på SalongTid. Bra service och så otroligt duktiga och lyhörda ...

Underbara Händer Stockholm

Fredsgatan 17, Sundbyberg
    ida t
    ida t: Trevligt och proffsigt bemötande, alltid väl omhändertagen och framförallt gör Jeanette fantastiskt snygga naglar! Jag ä...

Miss Niss

Hornsgatan 158, Stockholm
    Annika F
    Annika F: Jag är oerhört nöjd med Shala på Miss Niss. Hon som person är så varm och go och får en att känna sig väldigt avslappn...

Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Maria Prästgårdsgata 29, Stockholm
    Vi kan det här med ögonfransförlängning! Permanent makeup, färgning och formning av bryn och nagelbehandlingar erbjuder vi också. Välkommen!
    Annie O
    Annie O: Helt ok, blev en liten miss först men efter framförande av missnöje återgäldade dem det snabbt och fransarna blev svepan...

Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Storgatan 70A, Solna
    Ditt utbildningscentrum i Solna! Här kan du utbilda dig i olika tekniker för permanent makeup och vi erbjuder även behandlingar.
    Anette S
    Anette S: Bra bemötande. Proffsigt utförd behandling. Dialog hela tiden. Mån om rätt resultat.

Helfin Laser & Skönhet

ALLMOGEVÄGEN 16, Järfälla
    Sara D
    Sara D: Jätteduktig och trevlig kvinna. Hon kan verkligen sin grej.

at. Stockholm

Hagagatan 37, Stockholm
    Elsa O
    Elsa O: Slingade min utväxt blond hos Mikaela och är väldigt nöjd. :-)

Beautybox

Hornsgatan 70, Stockholm
    Hanna S
    Hanna S: Söders, Stockholms - Sveriges bästa nagelsalong!

Mini Spa, Skrapan

Götgatan 78, Stockholm
    Vi har ett brett utbud av skönhetsbehandlingar och generösa öppettider. Välkommen till Mini Spa!
    Sandra L
    Sandra L: Fantastisk personal & fantastisk upplevelse!

Mini Spa, Kista Galleria

Kista Galleria, Kista
    Generösa öppettider och ett brett utbud av skönhetsbehandlingar - det är vi på Mini Spa! Här finns alla typer av behandlingar, för dig som är på språng eller vill slappna av. Välkommen!
    Speranta P
    Speranta P: Bra bemötande. Bra service. Trevlig och kunnig personal. Mycket nöjd med allt!

Skin Agency

Riddargatan 20, Stockholm
    Hannah N
    Hannah N: Otrolig personal, smarta, vackra och inspirerande. Min hy är så mycket bättre tack vare Elita!!
Sida:   1