Alla kategorier Skönhet Make up Stockholms län Stockholm

Make up i Stockholm

15 rekommenderade make up-stylister i Stockholm

Letar du make-up kurser, speciellt ekologiskt smink eller kanske en permanent sminkning i Stockholm? Då har du kommit rätt. Här finner du den bäst rekommenderade och aktuella make-upen i Stockholmsområdet - oavsett om du söker specifika produkter eller en professionell sminkning.

Det finns en uppsjö av tekniker och produkter att testa när det gäller make-up i Stockholm. Och make-up artister som kan få till den där perfekta bröllopssminkningen eller lära dig lägga ögonskugga sådär perfekt att den aldrig mer smular sönder efter halva kvällen finns det gott om. Eller varför inte hitta en skönhetsterapeut som kan färga dina ögonfransar och bryn så att du slipper pilla med mascara i flera månader?

Läs mer »

Salong Stockholm SPA & Skönhetsvård

Kungsholmstorg 6, Stockholm
    Anna-maria T
    Anna-maria T: Prisvärt och professionellt. Bra behandlingar av kunniga och trevliga elever.

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Johanna B
    Johanna B: Bemötandet var toppen! Jag formade och plockade ögonbryn och är jätte nöjd. Trevligt bemötande och trevlig miljö. Hit åt...

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K: Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö!

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Mejsa J
    Mejsa J: Väldigt professionell och trevlig, ger bra o h värdefull information. Fick jätte fin resultat och ska snart boka en.ny t...

Monas Klippotek

Ulvsundavägen 10, Bromma
    Monas Klippotek i Bromma erbjuder helhetslösningar med allt från hårvård, styling och skönhet. Professionell personal med mångårig kunskap och hög service känsla.
    Micaela J
    Micaela J: Supernöjd med klippningen och alktid trevligt bemötande ☺

Make up institute

Frejgatan 73, Stockholm
    Tveka inte att kontakta oss för mer information kring våra utbildningar!
    Anamaria H
    Anamaria H: Jag har precis börjat min utbildning på Master utbildningen på Make Up Institute. Jag valde denna utbildning för att den...

Makeupstudion .FÄRG College Of Makeup & Hair

Karlavägen 53, Stockholm
    Makeupstudion Education erbjuder yrkesutbildningar av högsta klass i Stockholm, Göteborg och Malmö till makeupartist, hårstylist & makeupstylist.
    Elin V
    Elin V: Är så nöjd med min utbildning! Jättebra skola och fantastiska lärare!

Salong Tid

Linnégatan 61, Stockholm
    Salong Tid ligger på Östermalm i en fräsch, modern lokal och erbjuder hårvård, hudvård, massage, LPG och fransförlängning.
    Nicole S
    Nicole S: Salong Tid har från dag 1 haft ett oerhört professionellt bemötande . Jag har klippt mig här de senaste åren (började et...

Miss Niss

Hornsgatan 158, Stockholm
    Annika F
    Annika F: Jag är oerhört nöjd med Shala på Miss Niss. Hon som person är så varm och go och får en att känna sig väldigt avslappn...

Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Maria Prästgårdsgata 29, Stockholm
    Annie O
    Annie O: Helt ok, blev en liten miss först men efter framförande av missnöje återgäldade dem det snabbt och fransarna blev svepan...

at. Stockholm

Hagagatan 37, Stockholm
    Beatrice E
    Beatrice E: Har gått till Sanne i flera år och har inga planer på att byta. Får alltid massor av komplimanger för både färg och fris...

Beautybox

Hornsgatan 70, Stockholm
    Hanna S
    Hanna S: Söders, Stockholms - Sveriges bästa nagelsalong!

Mini Spa, Skrapan

Götgatan 78, Stockholm
    Vi har ett brett utbud av skönhetsbehandlingar och generösa öppettider. Välkommen till Mini Spa!
    Sandra L
    Sandra L: Fantastisk personal & fantastisk upplevelse!

Mini Spa, Kista Galleria

Kista Galleria, Kista
    Generösa öppettider och ett brett utbud av skönhetsbehandlingar - det är vi på Mini Spa! Här finns alla typer av behandlingar, för dig som är på språng eller vill slappna av. Välkommen!
    Speranta P
    Speranta P: Bra bemötande. Bra service. Trevlig och kunnig personal. Mycket nöjd med allt!

Skin Agency

Riddargatan 20, Stockholm
    Hannah N
    Hannah N: Otrolig personal, smarta, vackra och inspirerande. Min hy är så mycket bättre tack vare Elita!!
Sida:   1
Kungsholmen  (1 st)
Rinkeby-Kista  (1 st)
Bromma  (1 st)

Make up i Stockholm

Smink har använts i alla tider för att försköna eller förändra människors utseende. Egyptier med kajalpennor och ögonskugga, romare med puder i mängder och krigarstammar med skräckinjagande kroppsmålningar. Många av teknikerna och materialen idag liknar de som använts tidigare, om än något snällare mot huden och i smidigare förpackningar.

Vi på Reco.se önskar dig lycka till med sminkningen!