Alla kategorier Skönhet Make up Stockholms län Stockholm

Make up i Stockholm

12 rekommenderade make up-stylister i Stockholm

Letar du make-up kurser, speciellt ekologiskt smink eller kanske en permanent sminkning i Stockholm? Då har du kommit rätt. Här finner du den bäst rekommenderade och aktuella make-upen i Stockholmsområdet - oavsett om du söker specifika produkter eller en professionell sminkning.

Det finns en uppsjö av tekniker och produkter att testa när det gäller make-up i Stockholm. Och make-up artister som kan få till den där perfekta bröllopssminkningen eller lära dig lägga ögonskugga sådär perfekt att den aldrig mer smular sönder efter halva kvällen finns det gott om. Eller varför inte hitta en skönhetsterapeut som kan färga dina ögonfransar och bryn så att du slipper pilla med mascara i flera månader?

Läs mer »

Skin Agency

Riddargatan 20, Stockholm
    Välkomna till oss på Skin Agency, vi erbjuder allt från avancerad hudvård till estetiska behandlingar i form av exempelvis injektionsbehandlingar eller permanent fransförlängning.
    Hannah N
    Hannah N: Otrolig personal, smarta, vackra och inspirerande. Min hy är så mycket bättre tack vare Elita!!

Salong Stockholm SPA & Skönhetsvård

Kungsholmstorg 6, Stockholm
    Anna-maria T
    Anna-maria T: Prisvärt och professionellt. Bra behandlingar av kunniga och trevliga elever.

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Karin L
    Karin L: Trevlig, generös, gott bemötande!

Monas Klippotek

Ulvsundavägen 10, Bromma
    Monas Klippotek i Bromma erbjuder helhetslösningar med allt från hårvård, styling och skönhet. Professionell personal med mångårig kunskap och hög service känsla.
    Eva J
    Eva J: Blir alltid lika nöjd med klippningar. Trevligt bemötande i skön och avslappnad miljö. Rekommenderas varmt.

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty- vi har behandlingar för både kropp och själ
    Rebecka W
    Rebecka W: Är jättenöjd med mitt besök och kommer helt klart komma tillbaka många gånger!!

Make up institute

Frejgatan 73, Stockholm
    Tveka inte att kontakta oss för mer information kring våra utbildningar!
    Anna A
    Anna A: Har nu gått klart min Master utbildning på Make Up Institute, har varit det bästa beslutet jag någonsin tagit! Under des...

Makeupstudion .FÄRG College Of Makeup & Hair

Karlavägen 53, Stockholm
    Makeupstudion Education erbjuder yrkesutbildningar av högsta klass i Stockholm, Göteborg och Malmö till makeupartist, hårstylist & makeupstylist.
    Ida A
    Ida A: Bästa skolan!! Har lärt mig sååå otroligt mycket under dessa tre månader, väldigt givande utbildning! Funderar du på att...

Salong Tid

Linnégatan 61, Stockholm
    Salong Tid ligger på Östermalm i en fräsch, modern lokal och erbjuder hårvård, hudvård, massage, LPG och fransförlängning.
    Anna M
    Anna M: Det är alltid en härlig upplevelse att ha ett frisörbesök på SalongTid. Bra service och så otroligt duktiga och lyhörda ...

Miss Niss

Hornsgatan 158, Stockholm
    Annika F
    Annika F: Jag är oerhört nöjd med Shala på Miss Niss. Hon som person är så varm och go och får en att känna sig väldigt avslappn...

Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Maria Prästgårdsgata 29, Stockholm
    Vi kan det här med ögonfransförlängning! Permanent makeup, färgning och formning av bryn och nagelbehandlingar erbjuder vi också. Välkommen!
    Annie O
    Annie O: Helt ok, blev en liten miss först men efter framförande av missnöje återgäldade dem det snabbt och fransarna blev svepan...

Beautybox

Hornsgatan 70, Stockholm
    Hanna S
    Hanna S: Söders, Stockholms - Sveriges bästa nagelsalong!

at. Stockholm

Hagagatan 37, Stockholm
    Elsa O
    Elsa O: Slingade min utväxt blond hos Mikaela och är väldigt nöjd. :-)
Sida:   1
Områden i Stockholm
Norrmalm  (4 st)
Östermalm  (3 st)
Södermalm  (3 st)
Kungsholmen  (1 st)
Bromma  (1 st)

Make up i Stockholm

Smink har använts i alla tider för att försköna eller förändra människors utseende. Egyptier med kajalpennor och ögonskugga, romare med puder i mängder och krigarstammar med skräckinjagande kroppsmålningar. Många av teknikerna och materialen idag liknar de som använts tidigare, om än något snällare mot huden och i smidigare förpackningar.

Vi på Reco.se önskar dig lycka till med sminkningen!