Alla kategorier Skönhet Make up Stockholms län Stockholm

Make up i Stockholm

10 rekommenderade make up-stylister i Stockholm

Skin Agency

Riddargatan 20, Stockholm
    Välkomna till oss på Skin Agency, vi erbjuder allt från avancerad hudvård till estetiska behandlingar i form av exempelvis injektionsbehandlingar eller permanent fransförlängning.
    Marie I
    Marie I: Bästa hudvårdskliniken i Sthlm! Proffsigt, bra service och härlig atmosfär.

Salong Tid

Linnégatan 61, Stockholm
    Salong Tid ligger på Östermalm i en fräsch, modern lokal och erbjuder hårvård, hudvård, massage, LPG och fransförlängning.
    Charlotte L
    Charlotte L: Fantastiskt fin salong på alla sätt och vis med en skön och proffsig atmosfär! Går hos Beatrice som är bäst såklart enli...

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Ingrid H
    Ingrid H: Fantastiskt bemötande hos Louise får man alltid, underbar behandling som fungerar och det blir verkligen kanonresultat! ...

at. Stockholm

Hagagatan 37, Stockholm
    En hemtrevlig och professionell salong på Hagagatan med flexibla öppettider då alla är egna företagare. Välkomna!
    Bernhard H
    Bernhard H: Klipper mig alltid hos Sanne sedan ett par år. Bästa frisören för mig definitivt.

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty- vi har behandlingar för både kropp och själ
    Patricia C
    Patricia C: Very friendly, professional and helpfull

Makeupstudion .FÄRG College Of Makeup & Hair

Karlavägen 53, Stockholm
    Makeupstudion Education erbjuder yrkesutbildningar av högsta klass i Stockholm, Göteborg och Malmö till makeupartist, hårstylist & makeupstylist.
    Linnéa H
    Linnéa H: Bra lärare och super bra upplägg men att läraren kanske ha kunnat säga lite mer vad eleven ska träna lite extra på, ge m...

Monas Klippotek

Ulvsundavägen 10, Bromma
    Monas Klippotek i Bromma erbjuder helhetslösningar med allt från hårvård, styling och skönhet. Professionell personal med mångårig kunskap och hög service känsla.
    Annika E
    Annika E: Mycket nöjd! Trevligt och proffesionellt bemötande!

Salong Stockholm SPA & Skönhetsvård

Kungsholmstorg 6, Stockholm
    Margaretha Ö
    Margaretha Ö: Underbar behandling och proffsigt bemötande trots att jag vet att det är elever.

Miss Niss

Hornsgatan 158, Stockholm
    Elina D
    Elina D: Shala som jobbar på Miss Niss är fantastisk, tack vare hennes ansiktsbehandlingar så är min hud fantastisk. Hon hjälpte ...

Beautybox

Hornsgatan 70, Stockholm
    Lena Z
    Lena Z: Kära Maite o Lovisa Jag är kräsen o ni är bäst .... Efter år vet man vad man pratar om Ni är Topp1
Sida:   1
Områden i Stockholm