Styleport

Linnégatan 34, 114 47 Stockholm — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Vi vill att det ska bli enklare att få känna sig lite finare – varje dag! Styleport Salongen samlar skönhetsbehandlingar till vardag och fest på ett ställe. Till oss kan du komma för en snabb hårstyling och make-up, men även klippning, färg samt frans- och brynstyling. Vi gör gärna även mer avancerade behandlingar inför speciella festligheter.

När du kommer till vår salong är det fokus på dig och vi anstränger oss alltid extra för att göra ditt besök speciellt. Det ska vara enkelt att få den skönhetsbehandling du önskar. Vi är på plats när du har tid att komma. Ett par dagar i veckan erbjuder vi därför extra långa öppettider och du kan då boka tid mellan 7:30 och 21.00.

Vårt produktsortiment är noga utvalt av oss med marknadens bästa skönhetsmärken. Du handlar dem i salongen eller på styleport.se.

Läs vad 44 kunder tycker om Styleport

• Marika W skrev om Styleport
    Proffsiga. Otroligt generösa öppettider och väldigt flexibla när det kommer till speciella förfrågningar. Läs mer
  • Anna F skrev om Styleport
    Hade Meg som frisör och hon var helt fantastisk, både på klippning/hårbehandling och övriga rekommendationer av hårkurer, schampoo och balsam som skulle passa mitt hår. Även väldigt prisvärt för detta område. Läs mer
  • Felicia L skrev om Styleport
    Jag älskar att gå till Styleport! Superfin lokal, trevlig personal och jag blir alltid nöjd med resultatet! Läs mer
  • Janina skrev om Styleport
    Helt ok föning, bra klippning dock har den frisören slutat. Läs mer
  • Camilla C skrev om Styleport
    Jag har färgat ögonbrynen samt fått styling på Styleport och varit super nöjd med båda tjänsterna. gillar i synnerhet style+fruckost konceptet Läs mer
  • Maria J skrev om Styleport
    Köpt flera st styling-mkt nöjd. Samt ordnade min brudmakeup o hår=👍 Läs mer
  • Birgit E skrev om Styleport
    Snygg ny färg och bra klippning! Läs mer
  • Ebba T skrev om Styleport
    Klipp, sling, nyansering
    Blev föredömligt mött
    Levde upp till alla förväntningar, mer än nöjd!
    Fantastisk upplevelse!! Läs mer
  • Onur K
    Onur K skrev om Styleport
    I love my experience in Styleport. It has a welcoming atmosphere together with classy design. The products used are top quality and stylists are top notch.

I am very satisfied with the service I receive and I would like to suggest Styleport to everyone who are looking for the best styling or hair treatment experience. Läs mer
  • Siri R skrev om Styleport
    Min frisör Jenny är min hair soulmate, låter ingen annan röra mitt hår. Alltid ett första klassens bemötande, lyxiga produkter och man känner sig som en riktig queen från att man sätter sig i stolen tills man lämnar salongen. Ser galet fram emot nästa gång, så glad att jag hittat hit. Läs mer
  • Camilla P skrev om Styleport
    Fantastiskt trevlig personal och toppservice! Rekommenderas! Läs mer
  • Gunilla B skrev om Styleport
    - Håruppsättning samt make up
    - Ett väldigt nonchalant sätt
    - levererade inte.

Hade bokat håruppsättning samt make upp för ett bröllop men tjejen kunde inte utföra det då hon inte hade penslar mm. Hon sa att jag kunde gå till Åhlens för en gratis make up...
    Kommer inte att rekommendera Styleport Läs mer
    2018-11-07 Per V svarar Gunilla B
    Hej Gunilla!

Stort tack för att du tar dig tid att ge dina synpunkter.

Vi blir bedrövade av att läsa om din upplevelse och beklagar verkligen att du inte alls känt dig nöjd. Det du upplevt är långt, långt under våra ambitioner - vi ställer höga krav på alla som jobbar hos oss och får normalt mycket goda omdömen, men i det här fallet har något brustit. Helt klart.

Den personen som hjälpte dig var provanställd och fick inte förlängd anställning hos oss. Vi har verkligen velat gå till botten med detta fall då det inte alls återspeglar den feedback vi normalt får och är långtifrån den standard på kundupplevelse vi erbjuder.

Vi förstår, när vi följer upp din bokning vad bakgrunden är och känner oss helt trygga med att detta inte kommer att hända igen. Vi hade varit öppna i ett knappt halvår när du var hos oss och gjorde under uppstarten en bristfällig rekrytering, tyvärr.

Vi skulle bli så glada om du kan tänka dig att ge oss en ny chans att visa att vi erbjuder långt mycket bättre behandlingar än den du fick för 1,5 år sedan. Kontakta oss gärna via info@styleport.se så ska vi göra allt vi kan för att hitta ett sätt att kompensera dig.

Återigen, stort tack för att du tagit dig tid och lämnat din feedback. Den är mycket värdefull för oss.

/Pelle V
    VD/ägare
    Styleport
  • Emma F skrev om Styleport
    Super trevliga tjejer som jobbar! Använder deras tjänst Styling och tycker att funkar utmärkt! Läs mer
  • Ninni A skrev om Styleport
    Köpte två festsminkningar plus styling av håret, en till mig själv och en till en vän som fyllde år.
    Personalen var väldigt trevlig och lokalen var jätte fin.
    Jag hade väldigt höga förväntningar på både smink och hår, men jag kan tyvärr inte ge 10/10 i betyg utan snarare 7/10. Sminkningen var fin men både jag och min vän hade förväntat oss bättre finish..håret va också fint men även där hade jag nog lite högre förväntningar på slutresultatet.
    Så, jätte fin lokal, riktigt härlig personal men resultatet på tjänsten kunde varit bättre. 7/10 i betyg ovh jag kan tänka mig att boka igen om det bara skulle va för en vanlig utekväll. Läs mer
  • Alina B skrev om Styleport
    Klipp och färg! Världens bästa frisör jobbar här, blir almtid bemött med service i världsklass! Och resultatet blir äver förväntan varje gång :) Läs mer
  • Annika R skrev om Styleport
    Ett proffsigt och personligt bemötande. Jag tycker dock att de kan behöva se över möjligheterna att kunna boka om och av tid på hemsidan.
    Bra med aktiviteter och erbjudanden! Läs mer
  • Angelique V skrev om Styleport
    Jag hade en blowout och det var super fantastisk !! Läs mer
  • Saga A
    Saga A skrev om Styleport
    Jag har vid ett flertal tillfällen använt mig av Styleport för att bli fest- och fotofin. Stylisterna har ett utmärkt öga och fått mig att se ut som mig själv fast så oändligt mycket snyggare! Väl omhändertagen, proffsigt utförande och bra tips på fortsatt styling hemma med produkter som verkligen gjort skillnad! Otroligt nöjd och ser dem som min "go-to-salong"! Läs mer
  • Margit E skrev om Styleport
    Fick håret tvättat och blåst blev jättefin. Väl omhändertagen från start tills jag gick ut genom dörren - kände mig ompysslad. Läs mer
  • Karin S skrev om Styleport
    Salong där du får stylingtips på riktigt! Mycket nöjd med både klippning och styling. Läs mer
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Styleport
    Det blev inte som förväntat och lite onödigt dyrt men väldigt trevlig tjej! Läs mer
  • Sara R skrev om Styleport
    Proffsig service, var nöjd med resultatet. Läs mer
  • Elinor S skrev om Styleport
    De hittade tid fast det inte fanns egentligen, bra bemötande! Läs mer
  • Anu H
    Anu H skrev om Styleport
    Frisyr och kvälls makeup. Trevlig och professionell personal. Super nöjd Läs mer
  • Malin E skrev om Styleport
    Alltid personliga, duktiga stylister och fantastisk miljö! Läs mer
  • Margit H skrev om Styleport
    Fick håret tvättat och fönat. Kände mig ompysslad och viktig som kund. Fick bra uppmärksamhet från det att jag klev in genom dörren tills jag gick ut💗 Läs mer
  • Charlotte B skrev om Styleport
    Proffsigt bemötande av mycket kunnig personal. Köpte styling av hår och sminkning inför större evangemang! Mycket nöjd! Läs mer
  • Caroline H skrev om Styleport
    Jenny är den bästa frisören! Går alltid därifrån nöjd. Väldigt fin salong med gott kaffe :) Läs mer
  • Ingrid G skrev om Styleport
    Trevligt bemötande. Jag har varit och och lagt makeup och stylat håret. I det stora hela väldigt nöjd. Läs mer
  • Johanna S skrev om Styleport
    Styleport är mitt absoluta favoritställe för styling och sminkning!

Det är enkelt och smidigt att boka tid och inte allt för dyrt. Jag tycker det är väldigt smidigt att bara kunna gå dit och få en snabb sminkning av ett specifikt område, ex ögon, då det är det jag själv tycker är svårast.

Jättesmidigt att gå in och få en wash & blow på lunchen om man har ett stressigt schema och behöver bli snygg inför en AW eller liknande. Läs mer
  • Lena C skrev om Styleport
    En prisvärd "lets deal" upplevelse..Vänligt, proffsigt och engagerat bemötande. Tog sig tid. Snyggt klippt! Läs mer
  • Tobias I skrev om Styleport
    Business haircut, trevligt och uppiggande bemötande. Hade inte bråttom, så hastigheten var inget jag tänkte på. Läs mer
  • Masha R skrev om Styleport
  • Linda L skrev om Styleport
    Trevlig och hjälpsam personal. Fina frisyrförslag. Läs mer
  • Anitta A
    Anitta A skrev om Styleport
    Har varit där en gång och färgat/slingat och klippt håret. Blev så nöjd. Har sedan varit där en gång för styling av håret, åter igen mycket nöjd. Ska snart boka tid för färg/sling och klippning hos Sofie igen. Läs mer
  • Anja N
    Anja N skrev om Styleport
    Jag brukar gå till Styleport varannan månad eller varje månad för att få hårtvätt och eller styling inför jobbevent eller fest. Älskar att de som jobbar där är bäst på det de gör, nämligen blowout och styling . Det finns bara lyxiga produkter och det gillar jag. De är alltid trevliga på Styleport och jag har alltid känt mig omhändertagen och välkommen. Läs mer
  • Hampus L skrev om Styleport
    Styleport är både proffsiga och har ett mycket gott kundbemötande. Jag har blivit en mycket nöjd stamkund! Läs mer
  • Andreas M skrev om Styleport
    Jag klipper mig hos styleport och personalen är jättetrevlig. Läs mer
  • Anna B skrev om Styleport
    Mycket proffsiga, enkelt att boka online och jag är alltid nöjd. Jenny Lou är fantastik på klipp och färg! Läs mer
  • Anna W skrev om Styleport
    Jag har fått hjälp med hairtalk, klippning och färgning. Fantastiskt trevligt ställe. Proffessionell personal. En salong jag kommer att återkomma till många år framöver. Läs mer
  • Felicia G skrev om Styleport
    Har vid flera olika tillfällen både klippt/färgat, stylat håret och fått fest makeup. Varit supernöjd alla gånger! Läs mer
  • Malin W skrev om Styleport
    Bra service och trevligt bemötande. Nöjd med klippningen Läs mer
  • Frank d skrev om Styleport
    Trevligt bemötande av personalen. Bra service och man känner sig välkommen när man går in i butiken! Läs mer

Linnégatan 34, 114 47 Stockholm