Alla kategorier Massage Stockholms län Stockholm Norrmalm Östermalms House Of Beauty

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, 111 38 Stockholm — Visa karta

Skönhet kommer inifrån, men ibland kan den behöva lite hjälp på traven!

Unna dig lite vardagslyx i vår lugna oas. Här kan du välja bland behandlingar som täcker det mesta inom hud- och kroppsvård och alla våra behandlingar är resultatinriktade. Utefter dina behov och förutsättningar skräddarsyr vi behandlingen så att den passar dig och din hud.

Alla behandlingar utförs av kunnig och professionell personal. Du kan utbilda dig till ögonfransstylist hos oss och vi erbjuder hälsocoaching för både privatpersoner och företag.

Välkommen till Östermalms House of Beauty!
Mån: 10:00-20:00
Sön: Stängt

Läs vad 169 kunder tycker om Östermalms House Of Beauty

• Emma B
    Emma B skrev om Östermalms House Of Beauty
    På House of beauty blir man alltid lika trevligt bemött när man kommer! Jag träffade Maria första gången då jag va på konsultation för diverse behandlingar för att kropp och hud ska vara tipp topp till mitt kommande bröllop. Jag fick en jätte bra och informativ genomgång och har sen dess besökt salongen ett flertal gånger och kommer definitivt fortsätta fram till min stora dag och självklart efter också! Tjejerna är grymt proffsiga och duktiga ! Läs mer
  • Mia H
    Mia H skrev om Östermalms House Of Beauty
    En mycket bra service och ett trevligt bemötande.
    Ett mycket bra resultat efter behandlingen.
    Mycket bra personal. Läs mer
  • Lollo Y
    Lollo Y skrev om Östermalms House Of Beauty
    Gott bemötande och verkar kunniga. Första besöket utfört och har bokat flera till. Gillar att de känns trygga och fokuserar på resultat och trygghet före pengar, Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Fantastiskt bra på alla sätt och vis! Maria är väldigt kunnig och duktig på det hon gör så man ser verkligen resultat av behandlingarna. Rekommenderar verkligen alla att gå dit om man är ute efter mer resultatinriktad hudvård. Läs mer
  • Solmaz A
    Solmaz A skrev om Östermalms House Of Beauty
    Så otroligt nöjd varje gång jag går därifrån. Fantastisk trevlig och kunnig personal men framförallt superfina resultat. Jag har varit på många kliniker genom åren och denna är utan tvekan den bästa jag varit på hittills. Läs mer
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Östermalms House Of Beauty
    Bästa stället...trevlig och kunnig personal, mysiga lokaler samt väldigt många bra behandlingar på menyn ;) Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Charlotte W
    Charlotte W skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria med team är mycket duktiga och proffsiga och alltid positiva. De tar sitt yrke med stort allvar och engagemang.ÖHoB ligger mitt i smeten men därinne är det alltid lungt,skönt och harmoniskt.
    Om du, som jag, älskar skönhetsmaskiner är detta ett litet paradis. Läs mer
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag gjorde en ansiktsbehandling och blev väldigt väl omhändertagen. Kompetent personal som även förstår vikten av att vara service-minded. Jag kommer tillbaka! Läs mer
  • Tiina S
    Tiina S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Hej! Jag är mycket nöjd med servicen jag fick av hudterapeuten Linnea idag. Jag fick en så mysig C vitamin behandling. Linnea hade så mjuka händer och tog hand om mig på absolut bästa sätt, samt gav mig så nyttiga råd också. Känner mig så välvårdad nu, tusen tack!
    Rekommenderas varmt :) Läs mer
  • Chantal P
    Chantal P skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag gjorde en fett frysning hos Ellinor. Aldrig träffat en mer seriös och omhändertagande terapeut. Hon fick mig att känns mig lugn och förklarar hur behandlingen gick till. Jag gick därifrån med ett leende på läpparna! Dit kommer jag absolut komma fler gånger Läs mer
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Östermalms House Of Beauty
    Otroligt proffsigt och vänligt bemötande Läs mer
  • Emilia H
    Emilia H skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag nappade på ett av deras erbjudanden om IPL behandling av bikinilinjen och efter 4/6 behandlingar är jag hur nöjd som helst. Maria är fenomenal, hon kan sin sak och tar så himla bra hand om sina kunder. Jag är alltid en nöjd kund när jag lämnar House of Beauty, så nöjd att jag även bokat tid för andra behandlingar hos Maria :) mina varmaste rekommendationer!! Läs mer
  • Sara N
    Sara N skrev om Östermalms House Of Beauty
    Tack Maria för dina magiska händer som gjort underverk på min hud. Byter aldrig ut dig mot någon annan. Läs mer
  • Inger M
    Inger M skrev om Östermalms House Of Beauty
    Lite strul att boka tid men bemötandet har varit utmärkt Läs mer
    2018-03-21 Maria J svarar Inger M
    Hej Inger,
    Tack för din rekommendation. Vi ringde om varann ett flertal gånger :) men till slut fick vi tag på varann och jag är glad över att vi fått äran att pyssla om dig.

Hälsningar,
    Maria
  • Ema T
    Ema T skrev om Östermalms House Of Beauty
    Otroligt skönt att komma till en salong där du kan vara dig själv och vara omringad av kunnig och professionell personal. Rekommenderar starkt denna salong, du kommer inte ångra dig. Kom in och låt proffsen göra underverk! Läs mer
  • Torkel K
    Torkel K skrev om Östermalms House Of Beauty
    Fantastiskt kunnande tillsammans med trevligt bemötande :) Läs mer
    2018-03-21 Maria J svarar Torkel K
    Hej Torkel!
    Tackar ödmjukast för din rekommendation.
    Hoppas vi ses snart igen.

Hälsningar,
    Maria
  • Sigrid S
    Sigrid S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Mina behandlingar hos tjejerna på House of Beauty är min bäst spenderade tid. Otroligt kunniga, trevliga och jag känner alltid att de verkligen bryr sig om en och att det dom gör ska ge resultat. Så tryggt och mysigt och jag har slumrat till många gånger.

Kan starkt rekomendera att välja House of Beauty! Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Fantastisk personal! Rekommenderar alla att gå dit, Maria är underbar! Läs mer
  • Emma J
    Emma J skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag går till Maria. Väldigt trevligt och professionellt bemötande! Jag är jätte nöjd! Läs mer
  • Medina K
    Mattias O skrev om Östermalms House Of Beauty
    Toppservice! Jättetrevligt bemötande! Läs mer
  • Eva F
    Eva F skrev om Östermalms House Of Beauty
    Trevligt bemötande och toppen service!
    Maria erbjuder ett brett utbud av kropp & hudvårdsbehandlingar och sätter kunden i fokus ! Läs mer
  • Annelie
    Annelie skrev om Östermalms House Of Beauty
    Trevliga och proffesionellt bemötande, jag är nöjd! Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Bemötandet var toppen! Jag formade och plockade ögonbryn och är jätte nöjd. Trevligt bemötande och trevlig miljö. Hit återkommer jag och tipsar vänner och bekanta! Läs mer
  • Anett S
    Anett S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Det här är en plats som gör skäl för sitt namn. Jag har varit kund hos Maria i flera år nu och det finns väl egentligen inget bättre betyg än just trogna kunder. Har bland annat gjort fransar, cellulitbehandling och den nya HIFU behandlingen som ger resultat! Maria är kunnig, professionell och engagerad. Hon tar sina kunder och sitt arbete på största allvar och det märks på resultaten. I särklass bästa salongen i stan. Läs mer
  • Erdal
    Erdal skrev om Östermalms House Of Beauty
    Mycket vänlig personal och jag blev mycket nöjd över behandlingen jag valde. Läs mer
  • David K
    David K skrev om Östermalms House Of Beauty
    Rekommenderar detta ställe!
    Letar du efter en salong med engagerad personal? Då rekommenderar jag House Of Beauty.
    Maria är väldigt driven och ännu mera engagerad. Jag är glad att jag hittat hit. Numera går även fru och svärmor hos Maria.
    10+ i betyg.

Maria om du läser detta vill jag önska dig all lycka till i Abu Dhabi, vi ser fram emot att följa din resa.

Kram David med familj Läs mer
  • Zelal Ö
    Zelal Ö skrev om Östermalms House Of Beauty
    Tack Maria för att du givit mig möjligheten till att prova-på er nya maskin, HIFU!
    Jag är otroligt nöjd med resultatet och ser fram den nästa behandlingen jag har inbokad för ett nytt område.

Stort tack för att du pysslat om mig månad efter månad i snart 5 år.
    Du är den absolut bästa terapeuten. Läs mer
  • Felicia N
    Felicia N skrev om Östermalms House Of Beauty
    Mycket nöjd med mina behandlingar. Rekommenderas varmt . Läs mer
  • Ulla G
    Ulla G skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag fick ett erbjudande om att prova den nya maskinen som ska vara ett alternativ till kirurgiskt ansiktslyft. Det tar ca åtta veckor innan jag ser resultat. Just nu upplever jag ingen skillnad. Jag hoppas verkligen på att jag ser skillnad om några veckor. Det är alltså för tidigt att länna något omdöme. Maria som behandlade mig var trevligt och bra på alla sätt. Läs mer
  • Julia S
    Julia S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag blev mycket väl bemött av Maria, jätte trevlig. Blev otroligt nöjd med resultatet då fransarna höll väldigt länge. Behandlingen var välgjord och fransarna otroligt fina! Super nöjd. Läs mer
  • Gaia S
    Gaia S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Östermalms House of Beauty rekommenderas varmt av mig. Väldigt bra behandlingar, kunnig och ytterst trevlig personal - allt i fina lokaler mitt i stan. Läs mer
  • Britt-Marie K
    Britt-Marie K skrev om Östermalms House Of Beauty
    Väl mottagen,
    avkopplande ansiktsbehandling som jag njöt av
    och rengöringskrämen med ansiktskrämen är mycket sköna Läs mer
  • Linn K
    Linn K skrev om Östermalms House Of Beauty
    REKOMMENDERAR ALLA DENNA SALONG!!

För ca 7 år sedan mailade jag Maria på House of Beauty på rekommendation av en kollega. Sedan tonåren har jag haft problem med min hud och jag hade då i många år mått väldigt dåligt över den och aldrig vågat visa mig utan smink.

Idag vågar jag äntligen gå utan smink, min hud är fantastisk tack vare Maria. Från att prövat allt i produkt väg har jag i flera års tid använt Renlive som säljs på salongen och är grymt nöjd.

Ett stort tack till dig Maria för att du ger så mycket av dig själv, lyssnar och finns där för mig som kund. Du har stärkt mitt självförtroende.
    Du är grym på många sätt och enormt kompetent. Utan dig och dina magiska händer hade jag aldrig fått en sån fantastisk fin hud som jag idag har. Läs mer
  • Os S
    Os S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jätte nöjd med allt. Rekommenderar!!! Läs mer
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag var på en c-vitaminbehandling. Jag upplevde bemötandet väldigt positivt. Bra musik och trevligt intryck av lokalen. Jag upplevde det lite springigt med väldigt lyhört med andra kunder som kom och gick, det lät som om de var i rummet jag låg i, kanske var min dörr öppen. Detta gjorde att man "vaknade upp" lite ur lugnet av behandlingen. Dock var Maria toppen och behandlingen levde upp till mina förväntningar! Jag skulle definitivt komma tillbaka. Läs mer
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Östermalms House Of Beauty
    Högsta betyg! Marias engagemang och omsorg för varje enskild kund är av världsklass! Addera till detta en expertis som sträcker sig utöver det vanliga. Har testat så många hudvårdssalonger, men Maria och Östermalms House of Beauty står i en klass för sig! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Carmen J
    Carmen J skrev om Östermalms House Of Beauty
    Proffsiga, trevliga, helt undebart! Läs mer
  • Ciara K
    Ciara K skrev om Östermalms House Of Beauty
    Trevligt bemötande och professionella behandlare. Maria var verkligen supergullig och fick mig att känna mig bekväm! Läs mer
  • Karin K
    Karin K skrev om Östermalms House Of Beauty
    Genomgick en behandling av HIFU hos Maria. Fick ett jättebra bemötande av henne, behandlingen kändes en hel del i ansiktet men hon förklarade tydligt vad som skulle hända och man kände sig trygg i hennes händer. Behandlingen gav lite effekt från början men fullständiga resultatet ska synas efter 2-3 månader så väntar med spänning för att se vad slutresultatet blir. Oavsett så kan jag varmt rekommendera Maria för hennes kunnande och vänliga attityd. Läs mer
  • Maja W
    Maja W skrev om Östermalms House Of Beauty
    Har varit här vid flera tillfällen och är alltid jättenöjd! Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Efter år av att mått så dåligt över min hy så bokade jag tid för en kur IPL. Därefter går jag på ansitsbehandlingar. Har hela tiden gått hos Maria. Jag är mer än nöjd. Idag kan jag gå osminkad utan att skämmas. Får hela tiden komplimanger för min hy.
    Maria är inte bara en underbar person. Utan väldigt kunnig och alltid uppdaterad inom sitt område.
    Har mycket att tacka henne för idag.
    Massa kärlek <3 Läs mer
    Dorian B gillar detta
  • Emily S
    Emily S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria är jätteduktig på att göra ögonfransförlangning och forma ögonbryn. Hon är också mycket kunnig inom hudvård samt en trevlig person. Super tacksam att jag hittade henne! Läs mer
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag gick hit för att göra fransarna för första gången någonsin och då några dagar före mitt bröllop. Jag var lite nervös inför hur det skulle bli och blev otroligt väl omhändertagen. Fransarna blev helt perfekta, precis det naturliga resultatet jag var ute efter. Maria var dessutom så omtänksam och hörde av sig till mig efteråt för att säkerställa att jag var nöjd och/eller jag ville ändra något. Vilket jag inte ville, det var helt perfekt och fransarna var (och är) SÅ snygga. Rekommenderas varmt! /Elisabeth Läs mer
  • Maria Å
    Maria Å skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag kan varmt rekommendera Maria som är både professionell och trevlig. Läs mer
  • Gabriella R
    Nanna B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jättebra service, Maria är supertrevlig, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Maria W
    Maria W skrev om Östermalms House Of Beauty
    Proffsigt o fräscht, bra bemötande och otroligt trevliga. Jag är super nöjd med mina behandlingar och de som jobbar där 😊😊 jag kan varmt rekommendera house of beauty! Läs mer
  • Helena H
    Helena H skrev om Östermalms House Of Beauty
    Mycket vänligt bemötande och proffsig behandling. Läs mer

David Bagares Gata 20, 111 38 Stockholm