Alla kategorier Massage Stockholms län Stockholm Norrmalm Östermalms House Of Beauty

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, 111 38 Stockholm — Visa karta

Skönhet kommer inifrån, men ibland kan den behöva lite hjälp på traven!

Unna dig lite vardagslyx i vår lugna oas. Här kan du välja bland behandlingar som täcker det mesta inom hud- och kroppsvård och alla våra behandlingar är resultatinriktade. Utefter dina behov och förutsättningar skräddarsyr vi behandlingen så att den passar dig och din hud.

Alla behandlingar utförs av kunnig och professionell personal. Du kan utbilda dig till ögonfransstylist hos oss och vi erbjuder hälsocoaching för både privatpersoner och företag.

Välkommen till Östermalms House of Beauty!
Mån: 10:00-20:00

Läs vad 192 kunder tycker om Östermalms House Of Beauty

• Evelyn D

2018-12-22

Evelyn D skrev om Östermalms House Of Beauty
    Om man vill gå till stans kunnigaste inom hudvård så är Maria det rätta valet. Alltid proffsigt bemötande och en lugn atmosfär.

Tack Maria för alla härliga besök hitintills (och fler kommer det att bli). Läs mer
  • 2018-11-29

Robban B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Fantastikt bemötande samt otroligt proffsig inom sina områden.
    Robert Läs mer
  • 2018-11-18

Cecilia B skrev om Östermalms House Of Beauty
    ”Unik”- känslan infinner sig på denna salong! Det märks att det är kunden som står i fokus, där man värnar om integriteten.

Fingertoppskänslan hos personalen är enastående och det märks att de är otroligt engagerade.

Kan varmt rekommendera att gå hit, ni kommer inte att bli besvikna. Läs mer
  • 2018-11-16

Krille J skrev om Östermalms House Of Beauty
    I min ålder har det uppkommit en del åldersfläckar bl.a och dom blev jag med förvåning av med! Dessutom en del ytliga blodkärl som nu är borta..trodde inte från början att det skulle fungera!?
    Nu kommer jag att fortsätta med andra behandlingar dom erbjuder!
    Dessutom finns en hel del hudvårdsprodukter även som en något äldre man upptäckt fungera.

Har alltid blivit bemött med respekt för kunden och ett stort leende och mottagande...uppskattas!

Kan väl bara säga att jag i fortsättningen kommer att besöka Östermals HOB! Stort tack för förtroendet..

Krister Läs mer
  • Artur V

2018-11-15

Artur V skrev om Östermalms House Of Beauty
    Rekommenderar House of Beauty och Maria. Nöjd med mina behandlingar - snart hårfri! Läs mer
  • 2018-11-15

Emma K skrev om Östermalms House Of Beauty
    Otroligt nöjd med mina många behandlingar hos Maria ! Har precis gjort hifu och fick resultat direkt
    Kul när man ser skillnad så snabbt!
    Använder även en del av produkerna som jag är väldigt nöjd med, kan varmt rekommendera dem för dom som har känslig hy.
    Ärlig och bra service ! Läs mer
  • 2018-11-15

Joe N skrev om Östermalms House Of Beauty
    Vill tacka Maria för grymma behandlingar. Gjort hårborttagning hos henne och är nöjd. Läs mer
  • Vanik V

2018-11-15

Vanik V skrev om Östermalms House Of Beauty
    Nöjd och återkommande kund. 👍🏼 Läs mer

Charlie T skrev om Östermalms House Of Beauty
    The facial treatment I received at Östermalms House of Beauty was excellent and really professional. I totally recommend it to everyone. Läs mer

Maria W skrev om Östermalms House Of Beauty
    Är alltid lika nöjd när jag varit och gjort behandlingar. Super bra service och så proffsiga. Kan starkt rekommendera House Of Beauty 😍 Läs mer

Ciara K skrev om Östermalms House Of Beauty
    Var på en HIFU behandling hos gulliga Maria som är otroligt professionell och kunnig. Hon får en att känna sig riktigt bekväm under hela besöket och är väl omhändertagande. Är supernöjd och kommer att fortsätta gå hit! Läs mer
  • Annie A

Annie A skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag är jätte nöjd med resultatet efter hifu behandlingen Jag gjorde hos Maria. Läs mer
  • Edessa Gabriella M

Edessa Gabriella M skrev om Östermalms House Of Beauty
    Super duktiga och professionella! Alltid lika nöjd oavsett behandling. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Mare M

Mare M skrev om Östermalms House Of Beauty
    Ser att det är massa fina recenssioner och jag håller med. Jätte bra bemötande, men jag är en uta de som inte blev nöjd och som missnöjd kund, får man inte samma respons. Maria utförde HIFU finesse på mig där det inte gav något resultat. Jag gjorde det en gång till men samma igen, ingen skillnad. Tvärt om. Min hud har blivit slappare. Mailade Maria utan svar, då ringde jag och hon lovade att boka in mig när läkaren kommer dit, för att ta men titt på min hy. Detta sa hon för över en månad sen. Har mailat och sms:at flertal ggr utan att få svar.
    Hon hör fortfarande inte hört av sig.
    Väldigt besviken.... Läs mer
    2018-11-14 Maria J svarar Mare M
    Hej,
    Jag kan inte se att du finns med i vårt register med det namn som du uppgett. För oss är det viktigt att man kan stå upp för det man skriver med sina rätta kontaktuppgifter. Och det är helt uppenbart att du är ute efter att skada oss.

Sen så har vi heller ingen telefon man kan skicka sms till.

Utöver det har vi läkare som endast utför injektioner och inga avancerade maskinbehandlingar så, det är mycket som inte stämmer med det du skriver.

Alla avancerade maskinbehandningar som utförs, där meddelar vi alltid kunden att vi har en skriftlig dialog med kunden för att vi sparar all dialog för att kunna följa upp behandlingen då processen är 6 månader lång.

Utöver det, så är inte behandlingens syfte att huden skall bli slapp - läs gärna på om behandlingsmetoden igen och se gärna över hur du själv tagit hand om och vårdat din hud eftersom du skriver att du gjort en sådan pass dyr behandling vid två tillfällen.
    Något annat tänkvärt är, vad har du själv gjort för att stimulera den produktionen som man fått igång och hur har du förvaltat den. Kostar man på en sådan pass dyr behandling är man också intresserad av att förvalta den processen.
    Hur vi lever är A och O och påverkar så klart vårt åldrande och stimulationen av bland annat kollagen och elastinproduktionen efter en sådan behandling.

Du är varmt välkommen att ta kontakt med mig, med dina riktiga uppgifter via telefon och vi har endast ett fast telefonnr 08-213990 alternativt reklamera din behandling till ARN (allmänna reklammationsnämnden)

Tyvärr, är vi inte jätte bra att svara på telefon då vi oftast är upptagna i behandlingar under våra öppettider, vi avbryter inga behandlingar för att svara på telefon, och om du ringt borde du också vetat det eftersom vi även säger det på telefonsvararen och hänvisar till mailen, vår mailadress är info@ostermalmshob.se

Med vänlig hälsning,
    2018-11-15 Mare M svarar Maria J
    Tack för återkopplingen Maria.
    Missförståndet mellan oss ordnas.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2018-11-12

Niclas S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Införskaffade två produkter till min fru från Renlive som finns att köpa här. Bra produkter, fantastisk service och hög kunskap :) Läs mer
  • Camilla B

2018-11-12

Camilla B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Okej först och främst måste jag TACKA min kära vän som rekommenderade mig till Maria på Östermalms house of beauty.
    WOW vilket proffsigt bemötande så gullig trevlig personal redan där var jag såld.
    Har gjort några behandlingar där som jag älskar, Maria som äger salongen är ärlig och öppen om vad behandlingarna gör osv inget bull shit om att man måste göra 10 behandlingar hit å dit för stt få ett resultat och hon är ärlig vad som kommer att funka just på dig.
    Denna härlig pärla får man inte missa.
    5/5⭐️ Läs mer
  • 2018-11-11

Daniel J skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag kan verkligen rekommendera Östermalms House of Beauty och särskilt då Maria som alltid givit mig en professionell behandling och ett mycket trevligt bemötande. Behandlingen vad gäller borttagning av hår har givit en god effekt och enligt den tidsram som Maria angav när behandlingen inleddes, så jag är väldigt nöjd. 😊 Läs mer
  • 2018-11-09

Annariina R skrev om Östermalms House Of Beauty
    Unik skönhetssalongen med härligt proffsiga personel och riktig varmt atmosfär. Har varit på Maria’s Dermapen behandling och kan absolut rekommendera. Redan efter en besök min 42 årig hud har varit bättre än på lång tid. Ska prova andra behandlingar, också för kroppen. 👌🏻 Läs mer
  • 2018-10-16

Farah skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag har aldrig känt mig i så trygga händer som hos House of Beauty i Östermalm. Utan tvekan den salongen jag har besökt!
    Fantastiska produkter som har gjort enorm skillnad för min hud och behandlingar som har varit genomförda med noggrannhet. Maria är oerhört mån om att ge en god service, tusen tack för att du är så oerhört lyhörd och engagerad. Uppskattar ditt lugn och ärlighet och framförallt din inställning till att kvalitet alltid kommer först! Läs mer
  • 2018-10-04

Malika S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag vill säga ett stort tack till Maria för hennes ärlighet och noggrahet!
    Träffade henne för några månader sen och är tacksam än idag att jag har fått henne rekommenderad!
    Mysig stämning, fin och fräsch salong, DUKTIGA terapeuter!

Nöjd kund Läs mer
  • Hassti T

2018-10-03

Hassti T skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag rekommenderar Östermalms House Of Beauty! Har fått behandlingar av underbara Linnea och underbara Maria. De är ärliga, kunniga, trevliga. Läs mer
  • Linda P

2018-10-03

Linda P skrev om Östermalms House Of Beauty
    Så fint och proffesionellt bemötande varie gång jag varit där! möts alltid av ett leende i dörren:)
    känner mig trygg under behandling då Maria förklarar steg för steg vad det är hon gör och vad det är bra mot. Förövrigt väldigt lyxig och fräsh känsla<3 Läs mer
  • 2018-10-02

Fanny E skrev om Östermalms House Of Beauty
    Kan verkligen rekommendera de sköna behandlingarna, fantastiska personalen och fina produkterna på House of Beauty! Mysiga lokaler, centralt och bra! Deras produkter från Renlive är inte bara väldigt bra, men även en fröjd för ögat!
    Maria är väldigt kunnig, hjälpsam och får dig att känna dig väldigt välkommen. Man vill bara komma tillbaka, så ofta som möjligt!!! Läs mer
  • 2018-09-11

Emma B skrev om Östermalms House Of Beauty
    På House of beauty blir man alltid lika trevligt bemött när man kommer! Jag träffade Maria första gången då jag va på konsultation för diverse behandlingar för att kropp och hud ska vara tipp topp till mitt kommande bröllop. Jag fick en jätte bra och informativ genomgång och har sen dess besökt salongen ett flertal gånger och kommer definitivt fortsätta fram till min stora dag och självklart efter också! Tjejerna är grymt proffsiga och duktiga ! Läs mer
  • 2018-09-03

Mia H skrev om Östermalms House Of Beauty
    En mycket bra service och ett trevligt bemötande.
    Ett mycket bra resultat efter behandlingen.
    Mycket bra personal. Läs mer
  • 2018-08-07

Lollo Y skrev om Östermalms House Of Beauty
    Gott bemötande och verkar kunniga. Första besöket utfört och har bokat flera till. Gillar att de känns trygga och fokuserar på resultat och trygghet före pengar, Läs mer
  • Emma S

2018-06-29

Emma S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Fantastiskt bra på alla sätt och vis! Maria är väldigt kunnig och duktig på det hon gör så man ser verkligen resultat av behandlingarna. Rekommenderar verkligen alla att gå dit om man är ute efter mer resultatinriktad hudvård. Läs mer
  • Solmaz A

2018-06-15

Solmaz A skrev om Östermalms House Of Beauty
    Så otroligt nöjd varje gång jag går därifrån. Fantastisk trevlig och kunnig personal men framförallt superfina resultat. Jag har varit på många kliniker genom åren och denna är utan tvekan den bästa jag varit på hittills. Läs mer
  • Susanne H

2018-06-12

Susanne H skrev om Östermalms House Of Beauty
    Bästa stället...trevlig och kunnig personal, mysiga lokaler samt väldigt många bra behandlingar på menyn ;) Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2018-06-11

Charlotte W skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria med team är mycket duktiga och proffsiga och alltid positiva. De tar sitt yrke med stort allvar och engagemang.ÖHoB ligger mitt i smeten men därinne är det alltid lungt,skönt och harmoniskt.
    Om du, som jag, älskar skönhetsmaskiner är detta ett litet paradis. Läs mer
  • 2018-06-11

Elisabeth S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag gjorde en ansiktsbehandling och blev väldigt väl omhändertagen. Kompetent personal som även förstår vikten av att vara service-minded. Jag kommer tillbaka! Läs mer
  • Tiina S

2018-04-26

Tiina S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Hej! Jag är mycket nöjd med servicen jag fick av hudterapeuten Linnea idag. Jag fick en så mysig C vitamin behandling. Linnea hade så mjuka händer och tog hand om mig på absolut bästa sätt, samt gav mig så nyttiga råd också. Känner mig så välvårdad nu, tusen tack!
    Rekommenderas varmt :) Läs mer
  • 2018-04-26

Chantal P skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag gjorde en fett frysning hos Ellinor. Aldrig träffat en mer seriös och omhändertagande terapeut. Hon fick mig att känns mig lugn och förklarar hur behandlingen gick till. Jag gick därifrån med ett leende på läpparna! Dit kommer jag absolut komma fler gånger Läs mer
  • 2018-03-26

Susanne L skrev om Östermalms House Of Beauty
    Otroligt proffsigt och vänligt bemötande Läs mer
  • Emilia H

2018-03-23

Emilia H skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag nappade på ett av deras erbjudanden om IPL behandling av bikinilinjen och efter 4/6 behandlingar är jag hur nöjd som helst. Maria är fenomenal, hon kan sin sak och tar så himla bra hand om sina kunder. Jag är alltid en nöjd kund när jag lämnar House of Beauty, så nöjd att jag även bokat tid för andra behandlingar hos Maria :) mina varmaste rekommendationer!! Läs mer
  • 2018-03-22

Sara N skrev om Östermalms House Of Beauty
    Tack Maria för dina magiska händer som gjort underverk på min hud. Byter aldrig ut dig mot någon annan. Läs mer

Inger M skrev om Östermalms House Of Beauty
    Lite strul att boka tid men bemötandet har varit utmärkt Läs mer
    2018-03-21 Maria J svarar Inger M
    Hej Inger,
    Tack för din rekommendation. Vi ringde om varann ett flertal gånger :) men till slut fick vi tag på varann och jag är glad över att vi fått äran att pyssla om dig.

Hälsningar,

Ema T skrev om Östermalms House Of Beauty
    Otroligt skönt att komma till en salong där du kan vara dig själv och vara omringad av kunnig och professionell personal. Rekommenderar starkt denna salong, du kommer inte ångra dig. Kom in och låt proffsen göra underverk! Läs mer

Torkel K skrev om Östermalms House Of Beauty
    Fantastiskt kunnande tillsammans med trevligt bemötande :) Läs mer
    2018-03-21 Maria J svarar Torkel K
    Hej Torkel!
    Tackar ödmjukast för din rekommendation.
    Hoppas vi ses snart igen.

Hälsningar,
  • Sigrid S

2018-02-28

Sigrid S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Mina behandlingar hos tjejerna på House of Beauty är min bäst spenderade tid. Otroligt kunniga, trevliga och jag känner alltid att de verkligen bryr sig om en och att det dom gör ska ge resultat. Så tryggt och mysigt och jag har slumrat till många gånger.

Kan starkt rekomendera att välja House of Beauty! Läs mer
  • 2018-02-09

Sara S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Fantastisk personal! Rekommenderar alla att gå dit, Maria är underbar! Läs mer
  • 2018-02-01

Emma J skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag går till Maria. Väldigt trevligt och professionellt bemötande! Jag är jätte nöjd! Läs mer
  • 2018-01-30

Mattias O skrev om Östermalms House Of Beauty
    Toppservice! Jättetrevligt bemötande! Läs mer
  • 2017-10-31

Eva F skrev om Östermalms House Of Beauty
    Trevligt bemötande och toppen service!
    Maria erbjuder ett brett utbud av kropp & hudvårdsbehandlingar och sätter kunden i fokus ! Läs mer
  • 2017-10-31

Annelie skrev om Östermalms House Of Beauty
    Trevliga och proffesionellt bemötande, jag är nöjd! Läs mer
  • 2017-09-24

Johanna B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Bemötandet var toppen! Jag formade och plockade ögonbryn och är jätte nöjd. Trevligt bemötande och trevlig miljö. Hit återkommer jag och tipsar vänner och bekanta! Läs mer
  • Anett S

2017-09-21

Anett S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Det här är en plats som gör skäl för sitt namn. Jag har varit kund hos Maria i flera år nu och det finns väl egentligen inget bättre betyg än just trogna kunder. Har bland annat gjort fransar, cellulitbehandling och den nya HIFU behandlingen som ger resultat! Maria är kunnig, professionell och engagerad. Hon tar sina kunder och sitt arbete på största allvar och det märks på resultaten. I särklass bästa salongen i stan. Läs mer
  • 2017-09-15

Erdal skrev om Östermalms House Of Beauty
    Mycket vänlig personal och jag blev mycket nöjd över behandlingen jag valde. Läs mer

David Bagares Gata 20, 111 38 Stockholm