Alla kategorier Massage Stockholms län Stockholm Norrmalm Östermalms House Of Beauty
Rekommenderat företag 2016 - Östermalms House Of Beauty
Rekommenderat företag 2015 - Östermalms House Of Beauty

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, 111 38 Stockholm — Visa karta

VÄLKOMMEN TILL ÖSTERMALMS HOUSE OF BEAUTY

Hos oss finner du en lugn oas där du kan njuta av dina behandlingar och finna ro både för kropp och själ. Alla våra behandlingar utförs av professionell och kunnig personal.

Välkommen in och unna dig lyx i vardagen.
Mån: 10:00-20:00
Sön: Stängt

Läs vad 108 kunder tycker om Östermalms House Of Beauty

• Corazon W
    Corazon W skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria är underbar och super duktig tjej :-)
  • Madelene P
    Madelene P skrev om Östermalms House Of Beauty
    Superbra!!
    Har gjort olika behandlingar och man blir väl omhändertagen.
  • Therese L
    Therese L skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria var super! Jättetrevlig, bra service, fick hjälp med ett par fantastiska produkter😀😀Älskar dom redan! Känner skillnad bara efter ett par dagar, är så glad !
  • Sanna C
    Sanna C skrev om Östermalms House Of Beauty
    Superbra ställe där man känner dig riktigt omhändertagen.
  • Natalie S
    Natalie S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Trevlig och kompetent personal.
  • Beata S
    Beata S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Bra service,fick svar snabbt via mail och frågan om jag behöver hjälp med att boka tid.Fick exakt tid som jag önskade mig.
    Fransar ser underbar ut
  • Maria T
    Maria T skrev om Östermalms House Of Beauty
    Professionellt bemötande och behandling.
  • Patricia C
    Patricia C skrev om Östermalms House Of Beauty
    Very friendly, professional and helpfull
  • Britt C
    Britt C skrev om Östermalms House Of Beauty
    Mycket trevligt bemötande och kunnig personal
  • Valentina K
    Valentina K skrev om Östermalms House Of Beauty
    Varmt rekommenderar . Fin service o fantastiska produkter .
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Östermalms House Of Beauty
    Har gjort fransförlängning här i 2 år och är super nöjd. Fransarna håller länge och är väldigt snygga! Bra service och Maria är en underbar människa och grymt duktig!!!
  • Louise E
    Louise E skrev om Östermalms House Of Beauty
    Proffsigare fransförlängning än så här går inte att hitta. Maria är fantastiskt kunnig, vänlig och resultatet blir helt fantastiskt! Här känner jag mig alltid väl bemött och kommer fortsätta vara kund här i all framtid. Rekommenderas varmt!!
  • Zahra D
    Zahra D skrev om Östermalms House Of Beauty
    Amazing service and real professionals who care for the skin.
  • Julia R
    Julia R skrev om Östermalms House Of Beauty
    House of beauty har en riktigt bra kundservice, trevlig personal och fräsch lokal. De vill alltid ens bästa och kommer med tips man behöver. Jag har aldrig blivit missnöjd då jag varit där! Jag gör fransförlängning där och jag kommer aldrig gå någon annanstans.
  • Jackie U
    Jackie U skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria är underbart duktig och jag kommer fortsätta gå till henne så länge hon finns kvar där!
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag har gått till andra salonger och varit nöjd men aldrig så nöjd som jag är med Maria. Jag gör ögonfransförlängning och de sitter väldigt länge och ser så naturliga ut vilket är viktigt. Maria är rar och proffsig och jag rekommenderar henne till alla!
  • Terese W
    Terese W skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag har gjort fransförlängning hos Maria och är jätte nöjd. Maria är både riktigt duktig och en underbar människa.
  • Nicoleta S
    Nicoleta S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag är väldigt nöjd med min ögonfransförlängning och har blivit återkommande kund hos Maria, som är både duktig och trevlig! Rekommenderas varmt!
  • Lovisa B
    Lovisa B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Har aldrig fått så många komplimanger för mina ögonfransar! Maria är otroligt duktig på det hon gör. Sen att hon är supertrevlig och gullig gör det hela bara ännu bättre :) Det är så avslappnande att ligga och bli ompysslad! Kan varmt rekommendera Maria och Östermalms House of Beauty!
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Östermalms House Of Beauty
    Fixar mina fransar hos bästa Maria. Har varit där några gånger nu och har min nästa tid inbokad och klar. Maria är supergullig och gör alltid ett grymt jobb. Dessutom har dom nöjd-kund-garanti så är man missnöjd med något är det bara att ringa så får man komma och korrigera. Rekommenderar varmt House of Beauty.
  • Lisa
    Lisa skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria är fantastik på ögonfransförlänging! Försiktig och noggrann och med ett riktigt bra resultat. Var utomlands i två veckor med sol och bad efter fransförlängning och de var fortfarande snygga när jag kom hem. Rekommenderas varmt.
  • Lisa
    Lisa skrev om Östermalms House Of Beauty
  • Isabel M
    Isabel M skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria är väldigt vänlig och kompetent. Jag har gjort min ögonfransförlängning hos henne i ett år och hon gör dem alltid perfekt.
  • Keti N
    Keti N skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag gjorde Ögonfransförlängnig hos Maria och är super, super nöjd med resultatet. Tack Maria!
  • Lindy R
    Lindy R skrev om Östermalms House Of Beauty
    Superbra! Genuint noggrant, professionell personal och underbart resultat!
    Jag gjorde fransförlängning som ser helt naturligt ut, mkt vackert.
  • Kicki L
    Kicki L skrev om Östermalms House Of Beauty
    Bemötandet på salongen är trevligt och välkomnande, har bara behands med ögonfransar av Maria, hon är mycket duktig på den hon gör, mjuk,och rar, lyssnar på mina önskemål utför det till största belåtenhet.
    Kan verkligen rekommendera Maria och hennes salongen
  • Tuuli H
    Tuuli H skrev om Östermalms House Of Beauty
    Supernöjd med min fransförlängning!
    Det gick snabbt och jag fick ett väldigt proffessionellt intryck av duktiga Maria ,fräscha lokaler. Kommer tillbaka!
  • Hedda A
    Hedda A skrev om Östermalms House Of Beauty
    Mycket trevlig och kompetent personal! Rekommenderas!
  • Maria G
    Maria G skrev om Östermalms House Of Beauty
    Toppen service och underbar personal! Var hos Maria och förutom att hon berättar stegen hon tar så att man kan va avslappnad och förberedd på vad komma skall, är hon harmonisk och avslappnad själv! Så det smittar av sig! :D Jag är jättenöjd, och kommer att gå dit igen!
  • Annelie
    Annelie skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag gjorde fransförlängning hos Maria och blev mycket nöjd! Jag förklarade hur jag ville ha det och hon fick fria händer. När jag efter flera månader ville göra om det så rekommenderade hon mig att vila mina fransar ett tag. Att hon såg till mitt bästa även fastän jag var villig att göra om behandlingen direkt gör att jag litar på henne och gärna återkommer för ny fransförlängning eller för andra behandlingar! Det och det fantastiska resultatet givetvis. Rekommenderas.
  • Josefin S
    Josefin S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria hade jättebra bemötande och vill verkligen det bästa för kunden. Jag blev jättenöjd!
  • Linda B
    Linda B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Trevligt bemötande & mysig lokal. Maria tar hand om sina kunder med stort hjärta o hon är bäst på fransförlängning! :)
  • Sahar S
    Sahar S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Mycket trevlig och proffsig personal.
  • Emily D
    Emily D skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria är helt fantastisk och superduktig på allt hon gör! Jag kan varmt rekommendera henne och house of beauty.
  • Sanna B
    Sanna B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Fantastiska och underbara Maria är något i särklass. Har gjort fransar i drygt tre år (tidigare hos olika både stora och små namn i Sthlm) men är sedan i våras fast hos Östermalms HoB. När det gäller fransarna skulle jag aldrig kunna göra någon annanstans. Bra kvalité, håller länge och ser fantastiskt ut. Maria kan verkligen se vad som passar ens ansikte! Otroligt fräscha och fina lokaler och har ett bra läge mitt i stan. Rekommenderar verkligen dem till alla!
    Nästa gång ska jag testa på deras övriga behandlingar :-)
    Anton J gillar detta
  • Emelie V
    Emelie V skrev om Östermalms House Of Beauty
    Super trevligt bemötande och jättebra resultat! Så nöjd!
  • Solveig T
    Solveig T skrev om Östermalms House Of Beauty
    Ansikte, för reducering av solfläckar och brustna blodkärl. Rengöring.
    Mycket proffsigt och vänligt, välkomnande bemötande!
  • Lovisa B
    Lovisa B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag har gjort ögonfransförlängning hos Maria på Östermalms HoB sedan i juli och är så nöjd! Maria är så duktig på det hon gör. Mina fransar sitter jättebra och det ser snyggt och naturligt ut. Har fått många komplimanger för mina fransar.
    Det är en lugnt och skön stämning och man känner sig omhändertagen när man är där. Jag kan varmt rekommendera Maria!
  • Anni A
    Anni A skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jätte trevlig och duktig personal, jag känner mig alltid nöjd när jag går därifrån.
  • Sara T
    Sara T skrev om Östermalms House Of Beauty
    Proffsig och alltid tillmötesgående personal med behandlingar som verkligen ger resultat!
  • Matilda M
    Matilda M skrev om Östermalms House Of Beauty
    Super nöjd med mina fransar som jag gjort hos house of beauty. Verkligen värt för alla som vill prova eller haft tidigare!! Håller minst 4 veckor och är verkligen fortfarande jätte fina!!!
  • Hampus S
    Hampus S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag spray tan:ade mig hos Maria och jag blev supernöjd. Maria är så himla härlig och miljön är underbar<3 Rekomenderar det till alla mina vänner:)
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Östermalms House Of Beauty
    Proffsig och personlig service med bra resultat. En lugn och trevlig miljö man känner sig avslappnad i.
  • Monica S
    Monica S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag kan varmt rekommendera Maria till att göra fransförlängning. Maria är väldigt lyhörd, noggrann och trevlig. Jag är mycket nöjd med mina nya fransar.
  • Malin S
    Malin S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria är underbar, professionell och otroligt ödmjuk. Hon har hjälpt mig enormt mycket. Harmonisk lokal där man känner sig välkommen,avslappnad, Stressen rinner av.
    Oavsett om det är ett hudproblem Eller ren avkoppling så är det Maria man ska gå till.
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria är den bästa på att göra fransförlängning! :) älskar hela salongen. Mysigt inredd och alla är super trevliga!
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Östermalms House Of Beauty
    Mycket bra! Blev riktigt nöjd med mina fransar.
  • Rikke O
    Rikke O skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jätte trevligt och professionellt ställe! Jag gjorde fransförlängning hos Maria och är mycket nöjd med resultatet! Hon satte fransarna på ett sätt så att ögonen öppnades upp och gav ett mer naturligt utseende. Mina fransar blev fantastiskt fina! Kan varmt rekommendera stället!
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jätte trevlig personal och grymt nöjd med min behandling!
  • Perina H
    Perina H skrev om Östermalms House Of Beauty
    Supertrevligt ställe med professionell personal. En riktig energikälla. Ett ställe där vem som hellst kan känna sig som en kung/drottning för en stund.
Renlive

David Bagares Gata 20, 111 38 Stockholm