Östermalms House Of Beauty

Birger Jarlsgatan 34, 2tr, 114 29 Stockholm — Visa karta

Skönhet kommer inifrån, men ibland kan den behöva lite hjälp på traven!

Unna dig lite vardagslyx i vår lugna oas. Här kan du välja bland behandlingar som täcker det mesta inom hud- och kroppsvård och alla våra behandlingar är resultatinriktade. Utefter dina behov och förutsättningar skräddarsyr vi behandlingen så att den passar dig och din hud.

Alla behandlingar utförs av kunnig och professionell personal. Du kan utbilda dig till ögonfransstylist hos oss och vi erbjuder hälsocoaching för både privatpersoner och företag.

Välkommen till Östermalms House of Beauty!
Öppet just nu

Fantastisk service och behandling! Maria är bäst! ❤️ Läs mer
  • Giulietta Y

2020-01-01

Giulietta Y skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria är en utav de skickligaste jag träffat om inte skickligaste. Har både prövat IPL, Renova radiofrekvens samt dermapen behandling. Varit supernöjd varje gång. Framförallt så ser man resultat och mottagandet är alltid från hjärtat genuint. Maria är rak och ärlig i sin kommunikation vad gäller de olika behandlingarna samt även de produkter hon säljer.
    Känns helt enkelt tryggt och proffsigt! Läs mer
  • 2019-11-29

Diana G skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag gjorde en ansiktsbehandling som innehöll flera olika maskiner som livade upp min trötta slitna mamma hy! Som mamma är man inte bra på att ta sig själv i första hand men kan säga såhär. Jag trode inte det skulle bli så stor skillnad på hyn redan direkt efter. Och idag dagen efter är huden ännu finare och återfuktad som aldrig förr! Rekomenderar verkligen denhär salongen för dom skräddarsyr en behandling efter dina behov och det är inte något duttande och kletande här inte utan riktig hudvård! Läs mer
  • 2019-11-28

Abraham G skrev om Östermalms House Of Beauty
    Alltså vi vart sjukt bra bemötta av Maria tog hand om oss.
    Gjorde våra behandlingar fick bra resultat Läs mer
  • 2019-11-28

Emelie R skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria är otroligt proffsig och trevlig! Hon gör det lilla extra och man känner sig så omhändertagen som kund. Läs mer
  • 2019-11-26

Katerina K skrev om Östermalms House Of Beauty
    Professionell och trevlig som kan hud och hjälper kunden utöver ens förväntningar.
    Den bästa hudterapeuten jag har hittills haft. Läs mer
  • 2019-11-26

Li W skrev om Östermalms House Of Beauty
    Underbara fantastiska Maria är något utöver det vanliga, kundfokus och kundanpassat! Bästa resultatet, tipsar alltid vänner och familj att besöka henne. Boka! Du kommer inte att ångrar dig! Läs mer
  • Paulina B

2019-11-19

Paulina B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Hos Maria får man alltid toppen resultat då hon har flera års erfarenhet och vet exakt hur hon ska skräddarsy ens behandling just efter ens egna hy och behov, vilket alltid slutar i magi! Rekommendera Maria starkt till precis alla! Läs mer
  • 2019-11-19

Sara N skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag vill ge mina varmaste rekommendationer! Effektiva behandlingar som ger resultat.

Tryggt och proffesionellt bemötande. Maria är skicklig och nytänkande. Läs mer
  • 2019-11-19

Louise Antonia J skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag har gjort dermapen och deras klassiska ansiktsbehandling och fått fantastiska resultat! Efter min första ansiktsbehandlingen hos House Of Beauty rekommenderade jag Maria till alla mina nära, min hud har aldrig sätt bättre ut! Läs mer
  • 2019-11-11

Astera K skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag har gjort flera olika behandlingar och märkte av resultaten snabbt. Väldigt trevliga och ger de bästa tipsen. Läs mer
  • Sofia H

2019-11-11

Sofia H skrev om Östermalms House Of Beauty
    Profesionell med varmt och ärligt bemötande. Lyx Läs mer
  • 2019-11-10

Sinan C skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria är magiker! House Of Beauty har satt sina spår hos mig och min familj. Det märks att hon är grym på det hon gör. Genuin värme och proffsigt upplägg. Den här kvinnan lägger verkligen ner själ och hjärta i det hon gör.. Tack för senast Maria!
    Rekommenderas STARKT! Läs mer
  • 2019-11-10

Sandra B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Gjorde Hifu behandling här i augusti. De hade ett erbjudande på denna och jag fick betala 6000 kr. Gjorde misstaget att tro att detta kunde jämföras med Ulthera som är originalet men det är inte samma behandling nu ett par månader efter behandlingen ser jag fortfarande ingen skillnad alls. Det står att ursprungliga priset på denna behandling är över 20 000 kr och jag hoppas verkligen att ingen går och betalar det priset för denna behandling som är helt värdelös. Läs mer
  • 2019-10-15

Sara A skrev om Östermalms House Of Beauty
    Personlig och tryggt bemötande utav Maria, man känner sig 100% säker i hennes händer. Väldigt proffesionellt! Läs mer
  • 2019-09-07

Alexndra S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Otroligt varmt och professionellt bemötande. Önskan om att tillgodose kundens bästa är i fokus. Rekommenderar Maria för den som söker personligt bemötande och dialog kring sina önskemål och behov. Läs mer

Helena D skrev om Östermalms House Of Beauty
    Får alltid bästa servicen, hög kvalitet på behandlingar och produkter, och ärliga råd - ovärderligt i en bransch som är full av fusk! Läs mer

Maria D skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag har gjort ett flertal behandlingar och ser såna fina resultat! Är så nöjd och Maria är världens gulligaste ❤️ Läs mer

Semhar K skrev om Östermalms House Of Beauty
    Fick ansiktsbehandling av Maria som var fantastisk. Fin lokal och Maria är super. Blir def. återbesök. Läs mer
  • Anneli A

2019-09-06

Anneli A skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag gjorde DermaPen behandling och blev bemött på bästa sätt av bästa Maria, man känner sig trygg o avslappnad.
    Jag är super nöjd med helheten och ska komma tillbaka! Läs mer
  • 2019-05-24

Dimitra D skrev om Östermalms House Of Beauty
    Allt var kanon och resultatet var super bra.
    Inget att klaga på Läs mer
  • 2019-05-23

Jenny A skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria är helt fantastik! Jag har gjort fransar samt Dermapen flera gånger, finns ingen bättre. Hon är otroligt professionell, varm, kompetent och ärlig i allt hon gör. Äntligen har jag funnit en hudterapeut som verkligen håller vad hon lovar, skapar trygghet och som har givit min hy en pånyttfödelse!

Kram Jenny Läs mer
  • Isabella Sandra B

2019-05-23

Isabella Sandra B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Fin och mysig salong! Maria är otroligt proffsig och duktig på det hon gör. Har alltid känt mig väldigt trygg i hennes händer och rekommendationer på behandlingar och produkter. Behandlingarna har verkligen gett förväntat resultat! Är otroligt nöjd och kommer verkligen fortsätta gå till House of Beauty och kan varmt rekommendera andra att gå dit! Läs mer
  • 2019-05-21

Linnea T skrev om Östermalms House Of Beauty
    Först gången jag var på Östermalms House of Beauty så vi började med en klassisk ansiktsbehandling för att se vad som behövde göras. Maria var fantastiskt duktig och kunnig. Hon var så trevlig och tillmötesgående! Kan rekommendera henne stark och ser fram emot nästa behandlingstillfälle! Läs mer
  • Sally E

2019-04-21

Sally E skrev om Östermalms House Of Beauty
    Fantastiskt salong med Maria som slår allt och alla! Hon läser av mitt ansikte som en bok och lägger upp en plan för vad jag vill nå med min hy. Magisk upplevelse! Kommer aldrig byta hudterapeut eller salong. Läs mer
  • 2019-04-21

Linda H skrev om Östermalms House Of Beauty
    Väldigt fint bemötande och väldigt fin tjej. Professionell och man vet om att man tveklöst är i goda händer! Försöker inte sälja på en produkter utan förser en istället med god och välbehövd kunskap. Läs mer
  • 2019-04-20

Sehnaz G skrev om Östermalms House Of Beauty
    Bra service och väl bemötande! Läs mer
  • 2019-04-19

Mika E skrev om Östermalms House Of Beauty
    Proffsigt bemötande där kunden är i fokus. Behandlingar som ger resultat Läs mer
  • 2019-03-07

Melinda M skrev om Östermalms House Of Beauty
    Dermapen. Blir alltid bemött på bästa sätt. Känns verkligen som att de anställda bryr sig om en, har aldrig varit på en trevligare salong. Läs mer
  • 2019-03-05

Mathilda Weihager skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag har gjort bland annat dermapen hos Maria på House of beauty och är super nöjd. Gått hos ett fler tal olika hudterapeuter men aldrig fått såhär fin hy och lyster som hos Maria. Hon är otroligt kunnig och en fantastiskt fin människa. Utan tvekan Stockholms bästa hudvårdssalonger! Läs mer
  • 2019-03-05

Malin B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria är en underbar person som verkligen får en att känna sig som en vip-kund.
    Jag är 54 år och har hopplöst dålig hy (ser ut som en apelsin). Hade egentligen inga förväntningar om att man skulle kunna göra något åt den men Maria var väldigt pedagogisk och berättade om de olika metoderna och vad de innebär.
    Gjorde en Hifu behandling som inte kändes alls men som förhoppningsvis ger ett toppenresultat längre fram. Känner mig redan fem år yngre.
    Skall bli spännande att se slutresultatet. Läs mer
  • 2019-02-25

Fredrik Ö skrev om Östermalms House Of Beauty
    Ansiktsbehandling. Blev trevligt bemött av Maria och fick en skön och avkopplande upplevelse. Väldigt nöjd med resultatet! Läs mer
  • 2019-02-20

William V skrev om Östermalms House Of Beauty
    Ansiktsbehandling
    Fick ett otroligt proffsigt och ett omhändertagande i bästa klass.
    Helt klart en av dem bästa salongerna i Stockholm. Läs mer
  • Evelyn D

2018-12-22

Evelyn D skrev om Östermalms House Of Beauty
    Om man vill gå till stans kunnigaste inom hudvård så är Maria det rätta valet. Alltid proffsigt bemötande och en lugn atmosfär.

Tack Maria för alla härliga besök hitintills (och fler kommer det att bli). Läs mer
  • 2018-11-29

Robban B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Fantastikt bemötande samt otroligt proffsig inom sina områden.
    Robert Läs mer
  • 2018-11-18

Cecilia B skrev om Östermalms House Of Beauty
    ”Unik”- känslan infinner sig på denna salong! Det märks att det är kunden som står i fokus, där man värnar om integriteten.

Fingertoppskänslan hos personalen är enastående och det märks att de är otroligt engagerade.

Kan varmt rekommendera att gå hit, ni kommer inte att bli besvikna. Läs mer
  • 2018-11-16

Krille J skrev om Östermalms House Of Beauty
    I min ålder har det uppkommit en del åldersfläckar bl.a och dom blev jag med förvåning av med! Dessutom en del ytliga blodkärl som nu är borta..trodde inte från början att det skulle fungera!?
    Nu kommer jag att fortsätta med andra behandlingar dom erbjuder!
    Dessutom finns en hel del hudvårdsprodukter även som en något äldre man upptäckt fungera.

Har alltid blivit bemött med respekt för kunden och ett stort leende och mottagande...uppskattas!

Kan väl bara säga att jag i fortsättningen kommer att besöka Östermals HOB! Stort tack för förtroendet..

Krister Läs mer
  • Artur V

2018-11-15

Artur V skrev om Östermalms House Of Beauty
    Rekommenderar House of Beauty och Maria. Nöjd med mina behandlingar - snart hårfri! Läs mer
  • 2018-11-15

Emma K skrev om Östermalms House Of Beauty
    Otroligt nöjd med mina många behandlingar hos Maria ! Har precis gjort hifu och fick resultat direkt
    Kul när man ser skillnad så snabbt!
    Använder även en del av produkerna som jag är väldigt nöjd med, kan varmt rekommendera dem för dom som har känslig hy.
    Ärlig och bra service ! Läs mer
  • 2018-11-15

Joe N skrev om Östermalms House Of Beauty
    Vill tacka Maria för grymma behandlingar. Gjort hårborttagning hos henne och är nöjd. Läs mer
  • Vanik V

2018-11-15

Vanik V skrev om Östermalms House Of Beauty
    Nöjd och återkommande kund. 👍🏼 Läs mer

Charlie T skrev om Östermalms House Of Beauty
    The facial treatment I received at Östermalms House of Beauty was excellent and really professional. I totally recommend it to everyone. Läs mer

Maria W skrev om Östermalms House Of Beauty
    Är alltid lika nöjd när jag varit och gjort behandlingar. Super bra service och så proffsiga. Kan starkt rekommendera House Of Beauty 😍 Läs mer

Ciara K skrev om Östermalms House Of Beauty
    Var på en HIFU behandling hos gulliga Maria som är otroligt professionell och kunnig. Hon får en att känna sig riktigt bekväm under hela besöket och är väl omhändertagande. Är supernöjd och kommer att fortsätta gå hit! Läs mer
  • Annie A

Annie A skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag är jätte nöjd med resultatet efter hifu behandlingen Jag gjorde hos Maria. Läs mer
  • Edessa Gabriella M

Edessa Gabriella M skrev om Östermalms House Of Beauty
    Super duktiga och professionella! Alltid lika nöjd oavsett behandling. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Marina K

Marina K skrev om Östermalms House Of Beauty
    Ser att det är massa fina recenssioner och jag håller med. Jätte bra bemötande, men jag är en uta de som inte blev nöjd och som missnöjd kund, får man inte samma respons. Maria utförde HIFU finesse på mig där det inte gav något resultat. Jag gjorde det en gång till men samma igen, ingen skillnad. Tvärt om. Min hud har blivit slappare. Mailade Maria utan svar, då ringde jag och hon lovade att boka in mig när läkaren kommer dit, för att ta men titt på min hy. Detta sa hon för över en månad sen. Har mailat och sms:at flertal ggr utan att få svar.
    Hon hör fortfarande inte hört av sig.
    Väldigt besviken.... Läs mer
    2018-11-14 Maria J svarar Marina K
    Hej,
    Jag kan inte se att du finns med i vårt register med det namn som du uppgett. För oss är det viktigt att man kan stå upp för det man skriver med sina rätta kontaktuppgifter. Och det är helt uppenbart att du är ute efter att skada oss.

Sen så har vi heller ingen telefon man kan skicka sms till.

Utöver det har vi läkare som endast utför injektioner och inga avancerade maskinbehandlingar så, det är mycket som inte stämmer med det du skriver.

Alla avancerade maskinbehandningar som utförs, där meddelar vi alltid kunden att vi har en skriftlig dialog med kunden för att vi sparar all dialog för att kunna följa upp behandlingen då processen är 6 månader lång.

Utöver det, så är inte behandlingens syfte att huden skall bli slapp - läs gärna på om behandlingsmetoden igen och se gärna över hur du själv tagit hand om och vårdat din hud eftersom du skriver att du gjort en sådan pass dyr behandling vid två tillfällen.
    Något annat tänkvärt är, vad har du själv gjort för att stimulera den produktionen som man fått igång och hur har du förvaltat den. Kostar man på en sådan pass dyr behandling är man också intresserad av att förvalta den processen.
    Hur vi lever är A och O och påverkar så klart vårt åldrande och stimulationen av bland annat kollagen och elastinproduktionen efter en sådan behandling.

Du är varmt välkommen att ta kontakt med mig, med dina riktiga uppgifter via telefon och vi har endast ett fast telefonnr 08-213990 alternativt reklamera din behandling till ARN (allmänna reklammationsnämnden)

Tyvärr, är vi inte jätte bra att svara på telefon då vi oftast är upptagna i behandlingar under våra öppettider, vi avbryter inga behandlingar för att svara på telefon, och om du ringt borde du också vetat det eftersom vi även säger det på telefonsvararen och hänvisar till mailen, vår mailadress är info@ostermalmshob.se

Med vänlig hälsning,
    Maria
    2018-11-14 Marina K svarar Maria J
    Tack för återkopplingen Maria.
    Missförståndet mellan oss ordnas.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Linda M gillar detta
  • 2018-11-12

Niclas S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Införskaffade två produkter till min fru från Renlive som finns att köpa här. Bra produkter, fantastisk service och hög kunskap :) Läs mer
  • Camilla B

2018-11-12

Camilla B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Okej först och främst måste jag TACKA min kära vän som rekommenderade mig till Maria på Östermalms house of beauty.
    WOW vilket proffsigt bemötande så gullig trevlig personal redan där var jag såld.
    Har gjort några behandlingar där som jag älskar, Maria som äger salongen är ärlig och öppen om vad behandlingarna gör osv inget bull shit om att man måste göra 10 behandlingar hit å dit för stt få ett resultat och hon är ärlig vad som kommer att funka just på dig.
    Denna härlig pärla får man inte missa.
    5/5⭐️ Läs mer

Birger Jarlsgatan 34, 2tr, 114 29 Stockholm