Alla kategorier Massage Stockholms län Stockholm Norrmalm Östermalms House Of Beauty

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, 111 38 Stockholm — Visa karta

Skönhet kommer inifrån, men ibland kan den behöva lite hjälp på traven!

Unna dig lite vardagslyx i vår lugna oas. Här kan du välja bland behandlingar som täcker det mesta inom hud- och kroppsvård och alla våra behandlingar är resultatinriktade. Utefter dina behov och förutsättningar skräddarsyr vi behandlingen så att den passar dig och din hud.

Alla behandlingar utförs av kunnig och professionell personal. Du kan utbilda dig till ögonfransstylist hos oss och vi erbjuder hälsocoaching för både privatpersoner och företag.

Välkommen till Östermalms House of Beauty!
Mån: 10:00-20:00
Sön: Stängt

Läs vad 147 kunder tycker om Östermalms House Of Beauty

• Eva F
    Eva F skrev om Östermalms House Of Beauty
    Trevligt bemötande och toppen service!
    Maria erbjuder ett brett utbud av kropp & hudvårdsbehandlingar och sätter kunden i fokus !
  • Annelie
    Annelie skrev om Östermalms House Of Beauty
    Trevliga och proffesionellt bemötande, jag är nöjd!
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Bemötandet var toppen! Jag formade och plockade ögonbryn och är jätte nöjd. Trevligt bemötande och trevlig miljö. Hit återkommer jag och tipsar vänner och bekanta!
  • Anett S
    Anett S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Det här är en plats som gör skäl för sitt namn. Jag har varit kund hos Maria i flera år nu och det finns väl egentligen inget bättre betyg än just trogna kunder. Har bland annat gjort fransar, cellulitbehandling och den nya HIFU behandlingen som ger resultat! Maria är kunnig, professionell och engagerad. Hon tar sina kunder och sitt arbete på största allvar och det märks på resultaten. I särklass bästa salongen i stan.
  • Erdal
    Erdal skrev om Östermalms House Of Beauty
    Mycket vänlig personal och jag blev mycket nöjd över behandlingen jag valde.
  • David K
    David K skrev om Östermalms House Of Beauty
    Rekommenderar detta ställe!
    Letar du efter en salong med engagerad personal? Då rekommenderar jag House Of Beauty.
    Maria är väldigt driven och ännu mera engagerad. Jag är glad att jag hittat hit. Numera går även fru och svärmor hos Maria.
    10+ i betyg.

Maria om du läser detta vill jag önska dig all lycka till i Abu Dhabi, vi ser fram emot att följa din resa.

Kram David med familj
  • Zelal Ö
    Zelal Ö skrev om Östermalms House Of Beauty
    Tack Maria för att du givit mig möjligheten till att prova-på er nya maskin, HIFU!
    Jag är otroligt nöjd med resultatet och ser fram den nästa behandlingen jag har inbokad för ett nytt område.

Stort tack för att du pysslat om mig månad efter månad i snart 5 år.
    Du är den absolut bästa terapeuten.
  • Felicia N
    Felicia N skrev om Östermalms House Of Beauty
    Mycket nöjd med mina behandlingar. Rekommenderas varmt .
  • Ulla G
    Ulla G skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag fick ett erbjudande om att prova den nya maskinen som ska vara ett alternativ till kirurgiskt ansiktslyft. Det tar ca åtta veckor innan jag ser resultat. Just nu upplever jag ingen skillnad. Jag hoppas verkligen på att jag ser skillnad om några veckor. Det är alltså för tidigt att länna något omdöme. Maria som behandlade mig var trevligt och bra på alla sätt.
  • Julia S
    Julia S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag blev mycket väl bemött av Maria, jätte trevlig. Blev otroligt nöjd med resultatet då fransarna höll väldigt länge. Behandlingen var välgjord och fransarna otroligt fina! Super nöjd.
  • Gaia S
    Gaia S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Östermalms House of Beauty rekommenderas varmt av mig. Väldigt bra behandlingar, kunnig och ytterst trevlig personal - allt i fina lokaler mitt i stan.
  • Britt-Marie K
    Britt-Marie K skrev om Östermalms House Of Beauty
    Väl mottagen,
    avkopplande ansiktsbehandling som jag njöt av
    och rengöringskrämen med ansiktskrämen är mycket sköna
  • Linn K
    Linn K skrev om Östermalms House Of Beauty
    REKOMMENDERAR ALLA DENNA SALONG!!

För ca 7 år sedan mailade jag Maria på House of Beauty på rekommendation av en kollega. Sedan tonåren har jag haft problem med min hud och jag hade då i många år mått väldigt dåligt över den och aldrig vågat visa mig utan smink.

Idag vågar jag äntligen gå utan smink, min hud är fantastisk tack vare Maria. Från att prövat allt i produkt väg har jag i flera års tid använt Renlive som säljs på salongen och är grymt nöjd.

Ett stort tack till dig Maria för att du ger så mycket av dig själv, lyssnar och finns där för mig som kund. Du har stärkt mitt självförtroende.
    Du är grym på många sätt och enormt kompetent. Utan dig och dina magiska händer hade jag aldrig fått en sån fantastisk fin hud som jag idag har.
  • Os S
    Os S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jätte nöjd med allt. Rekommenderar!!!
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag var på en c-vitaminbehandling. Jag upplevde bemötandet väldigt positivt. Bra musik och trevligt intryck av lokalen. Jag upplevde det lite springigt med väldigt lyhört med andra kunder som kom och gick, det lät som om de var i rummet jag låg i, kanske var min dörr öppen. Detta gjorde att man "vaknade upp" lite ur lugnet av behandlingen. Dock var Maria toppen och behandlingen levde upp till mina förväntningar! Jag skulle definitivt komma tillbaka.
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Östermalms House Of Beauty
    Högsta betyg! Marias engagemang och omsorg för varje enskild kund är av världsklass! Addera till detta en expertis som sträcker sig utöver det vanliga. Har testat så många hudvårdssalonger, men Maria och Östermalms House of Beauty står i en klass för sig! Rekommenderas varmt.
  • Carmen J
    Carmen J skrev om Östermalms House Of Beauty
    Proffsiga, trevliga, helt undebart!
  • Ciara K
    Ciara K skrev om Östermalms House Of Beauty
    Trevligt bemötande och professionella behandlare. Maria var verkligen supergullig och fick mig att känna mig bekväm!
  • Karin K
    Karin K skrev om Östermalms House Of Beauty
    Genomgick en behandling av HIFU hos Maria. Fick ett jättebra bemötande av henne, behandlingen kändes en hel del i ansiktet men hon förklarade tydligt vad som skulle hända och man kände sig trygg i hennes händer. Behandlingen gav lite effekt från början men fullständiga resultatet ska synas efter 2-3 månader så väntar med spänning för att se vad slutresultatet blir. Oavsett så kan jag varmt rekommendera Maria för hennes kunnande och vänliga attityd.
  • Maja W
    Maja W skrev om Östermalms House Of Beauty
    Har varit här vid flera tillfällen och är alltid jättenöjd!
  • Malin S
    Malin S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Efter år av att mått så dåligt över min hy så bokade jag tid för en kur IPL. Därefter går jag på ansitsbehandlingar. Har hela tiden gått hos Maria. Jag är mer än nöjd. Idag kan jag gå osminkad utan att skämmas. Får hela tiden komplimanger för min hy.
    Maria är inte bara en underbar person. Utan väldigt kunnig och alltid uppdaterad inom sitt område.
    Har mycket att tacka henne för idag.
    Massa kärlek <3
    Dorian B gillar detta
  • Emily S
    Emily S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria är jätteduktig på att göra ögonfransförlangning och forma ögonbryn. Hon är också mycket kunnig inom hudvård samt en trevlig person. Super tacksam att jag hittade henne!
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag gick hit för att göra fransarna för första gången någonsin och då några dagar före mitt bröllop. Jag var lite nervös inför hur det skulle bli och blev otroligt väl omhändertagen. Fransarna blev helt perfekta, precis det naturliga resultatet jag var ute efter. Maria var dessutom så omtänksam och hörde av sig till mig efteråt för att säkerställa att jag var nöjd och/eller jag ville ändra något. Vilket jag inte ville, det var helt perfekt och fransarna var (och är) SÅ snygga. Rekommenderas varmt! /Elisabeth
  • Maria Å
    Maria Å skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag kan varmt rekommendera Maria som är både professionell och trevlig.
  • Gabriella R
    Gabriella R skrev om Östermalms House Of Beauty
    Superupplevelse!
    Jag kan i allra högsta grad rekommendera House of Beauty.
  • Nanna B
    Nanna B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jättebra service, Maria är supertrevlig, rekommenderas varmt!
  • Maria W
    Maria W skrev om Östermalms House Of Beauty
    Proffsigt o fräscht, bra bemötande och otroligt trevliga. Jag är super nöjd med mina behandlingar och de som jobbar där 😊😊 jag kan varmt rekommendera house of beauty!
  • Helena H
    Helena H skrev om Östermalms House Of Beauty
    Mycket vänligt bemötande och proffsig behandling.
  • Sussie P
    Sussie P skrev om Östermalms House Of Beauty
    Bästa stället! Bra service och behandlingen jag bokat var kanon! Proffessionellt och perfekt för min hud!
  • Annika F
    Annika F skrev om Östermalms House Of Beauty
    Nöjd bra proffsigt seriöst kundvänligt.
  • Ylva S
    Ylva S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Mycket bra bemötande och proffsig behandling i fin miljö.
  • Behrang S
    Behrang S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Mycket bra upplevelse! Professionellt bemötande!
  • Susanna E
    Susanna E skrev om Östermalms House Of Beauty
    Fantastiska Maria gör ett toppenjobb med fransförlängning. Oerhört proffsigt. Jag rekommenderar henne varmt!
  • Anti B
    Anti B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Bra och proffsigt bemötande. Kändes som de verkligen bryr sig
  • Rebecka W
    Rebecka W skrev om Östermalms House Of Beauty
    Blir alltid jättenöjd efter mina besök på Östermalms house of beauty!!
  • Synve S
    Synve S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Best place in Stockholm!!

I would recommend Maria and House of Beauty to anyone, whether you need a dermatologist or if you need help with fixing your lashes or eyebrows.
    I am always super-happy with the final result she gives my face!!
  • Charlotte A
    Charlotte A skrev om Östermalms House Of Beauty
    Professionellt, snyggt och bra service!
  • Rebecka W
    Rebecka W skrev om Östermalms House Of Beauty
    Är jättenöjd med mitt besök och kommer helt klart komma tillbaka många gånger!!
  • Daniella B
    Daniella B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Ett jätte mysigt ställe med fantastisk personal!
    Jag tog en återfuktande ansiktsbehandling som verkligen gav min hy en boost under vinterhalvåret. Kommer definitivt tillbaka.
  • Corazon W
    Corazon W skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria är underbar och super duktig tjej :-)
  • Madelene P
    Madelene P skrev om Östermalms House Of Beauty
    Superbra!!
    Har gjort olika behandlingar och man blir väl omhändertagen.
  • Therese L
    Therese L skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria var super! Jättetrevlig, bra service, fick hjälp med ett par fantastiska produkter😀😀Älskar dom redan! Känner skillnad bara efter ett par dagar, är så glad !
  • Sanna C
    Sanna C skrev om Östermalms House Of Beauty
    Superbra ställe där man känner dig riktigt omhändertagen.
  • Natalie S
    Natalie S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Trevlig och kompetent personal.
  • Beata S
    Beata S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Bra service,fick svar snabbt via mail och frågan om jag behöver hjälp med att boka tid.Fick exakt tid som jag önskade mig.
    Fransar ser underbar ut
  • Maria T
    Maria T skrev om Östermalms House Of Beauty
    Professionellt bemötande och behandling.
  • Patricia C
    Patricia C skrev om Östermalms House Of Beauty
    Very friendly, professional and helpfull
  • Britt C
    Britt C skrev om Östermalms House Of Beauty
    Mycket trevligt bemötande och kunnig personal
  • Valentina K
    Valentina K skrev om Östermalms House Of Beauty
    Varmt rekommenderar . Fin service o fantastiska produkter .
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Östermalms House Of Beauty
    Har gjort fransförlängning här i 2 år och är super nöjd. Fransarna håller länge och är väldigt snygga! Bra service och Maria är en underbar människa och grymt duktig!!!

David Bagares Gata 20, 111 38 Stockholm