Alla kategorier Massage Stockholms län Stockholm Norrmalm Östermalms House Of Beauty

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, 111 38 Stockholm — Visa karta

Skönhet kommer inifrån, men ibland kan den behöva lite hjälp på traven!

Unna dig lite vardagslyx i vår lugna oas. Här kan du välja bland behandlingar som täcker det mesta inom hud- och kroppsvård och alla våra behandlingar är resultatinriktade. Utefter dina behov och förutsättningar skräddarsyr vi behandlingen så att den passar dig och din hud.

Alla behandlingar utförs av kunnig och professionell personal. Du kan utbilda dig till ögonfransstylist hos oss och vi erbjuder hälsocoaching för både privatpersoner och företag.

Välkommen till Östermalms House of Beauty!
Mån: 10:00-20:00
Sön: Stängt

Läs vad 127 kunder tycker om Östermalms House Of Beauty

• Malin S
    Malin S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Efter år av att mått så dåligt över min hy så bokade jag tid för en kur IPL. Därefter går jag på ansitsbehandlingar. Har hela tiden gått hos Maria. Jag är mer än nöjd. Idag kan jag gå osminkad utan att skämmas. Får hela tiden komplimanger för min hy.
    Maria är inte bara en underbar person. Utan väldigt kunnig och alltid uppdaterad inom sitt område.
    Har mycket att tacka henne för idag.
    Massa kärlek <3
    Dorian B gillar detta
  • Emily S
    Emily S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria är jätteduktig på att göra ögonfransförlangning och forma ögonbryn. Hon är också mycket kunnig inom hudvård samt en trevlig person. Super tacksam att jag hittade henne!
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag gick hit för att göra fransarna för första gången någonsin och då några dagar före mitt bröllop. Jag var lite nervös inför hur det skulle bli och blev otroligt väl omhändertagen. Fransarna blev helt perfekta, precis det naturliga resultatet jag var ute efter. Maria var dessutom så omtänksam och hörde av sig till mig efteråt för att säkerställa att jag var nöjd och/eller jag ville ändra något. Vilket jag inte ville, det var helt perfekt och fransarna var (och är) SÅ snygga. Rekommenderas varmt! /Elisabeth
  • Maria Å
    Maria Å skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag kan varmt rekommendera Maria som är både professionell och trevlig.
  • Gabriella R
    Gabriella R skrev om Östermalms House Of Beauty
    Superupplevelse!
    Jag kan i allra högsta grad rekommendera House of Beauty.
  • Nanna B
    Nanna B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jättebra service, Maria är supertrevlig, rekommenderas varmt!
  • Maria W
    Maria W skrev om Östermalms House Of Beauty
    Proffsigt o fräscht, bra bemötande och otroligt trevliga. Jag är super nöjd med mina behandlingar och de som jobbar där 😊😊 jag kan varmt rekommendera house of beauty!
  • Helena H
    Helena H skrev om Östermalms House Of Beauty
    Mycket vänligt bemötande och proffsig behandling.
  • Sussie P
    Sussie P skrev om Östermalms House Of Beauty
    Bästa stället! Bra service och behandlingen jag bokat var kanon! Proffessionellt och perfekt för min hud!
  • Annika F
    Annika F skrev om Östermalms House Of Beauty
    Nöjd bra proffsigt seriöst kundvänligt.
  • Ylva S
    Ylva S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Mycket bra bemötande och proffsig behandling i fin miljö.
  • Behrang S
    Behrang S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Mycket bra upplevelse! Professionellt bemötande!
  • Susanna E
    Susanna E skrev om Östermalms House Of Beauty
    Fantastiska Maria gör ett toppenjobb med fransförlängning. Oerhört proffsigt. Jag rekommenderar henne varmt!
  • Anti B
    Anti B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Bra och proffsigt bemötande. Kändes som de verkligen bryr sig
  • Rebecka W
    Rebecka W skrev om Östermalms House Of Beauty
    Blir alltid jättenöjd efter mina besök på Östermalms house of beauty!!
  • Synve S
    Synve S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Best place in Stockholm!!

I would recommend Maria and House of Beauty to anyone, whether you need a dermatologist or if you need help with fixing your lashes or eyebrows.
    I am always super-happy with the final result she gives my face!!
  • Charlotte A
    Charlotte A skrev om Östermalms House Of Beauty
    Professionellt, snyggt och bra service!
  • Rebecka W
    Rebecka W skrev om Östermalms House Of Beauty
    Är jättenöjd med mitt besök och kommer helt klart komma tillbaka många gånger!!
  • Daniella B
    Daniella B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Ett jätte mysigt ställe med fantastisk personal!
    Jag tog en återfuktande ansiktsbehandling som verkligen gav min hy en boost under vinterhalvåret. Kommer definitivt tillbaka.
  • Corazon W
    Corazon W skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria är underbar och super duktig tjej :-)
  • Madelene P
    Madelene P skrev om Östermalms House Of Beauty
    Superbra!!
    Har gjort olika behandlingar och man blir väl omhändertagen.
  • Therese L
    Therese L skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria var super! Jättetrevlig, bra service, fick hjälp med ett par fantastiska produkter😀😀Älskar dom redan! Känner skillnad bara efter ett par dagar, är så glad !
  • Sanna C
    Sanna C skrev om Östermalms House Of Beauty
    Superbra ställe där man känner dig riktigt omhändertagen.
  • Natalie S
    Natalie S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Trevlig och kompetent personal.
  • Beata S
    Beata S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Bra service,fick svar snabbt via mail och frågan om jag behöver hjälp med att boka tid.Fick exakt tid som jag önskade mig.
    Fransar ser underbar ut
  • Maria T
    Maria T skrev om Östermalms House Of Beauty
    Professionellt bemötande och behandling.
  • Patricia C
    Patricia C skrev om Östermalms House Of Beauty
    Very friendly, professional and helpfull
  • Britt C
    Britt C skrev om Östermalms House Of Beauty
    Mycket trevligt bemötande och kunnig personal
  • Valentina K
    Valentina K skrev om Östermalms House Of Beauty
    Varmt rekommenderar . Fin service o fantastiska produkter .
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Östermalms House Of Beauty
    Har gjort fransförlängning här i 2 år och är super nöjd. Fransarna håller länge och är väldigt snygga! Bra service och Maria är en underbar människa och grymt duktig!!!
  • Louise E
    Louise E skrev om Östermalms House Of Beauty
    Proffsigare fransförlängning än så här går inte att hitta. Maria är fantastiskt kunnig, vänlig och resultatet blir helt fantastiskt! Här känner jag mig alltid väl bemött och kommer fortsätta vara kund här i all framtid. Rekommenderas varmt!!
  • Zahra D
    Zahra D skrev om Östermalms House Of Beauty
    Amazing service and real professionals who care for the skin.
  • Julia R
    Julia R skrev om Östermalms House Of Beauty
    House of beauty har en riktigt bra kundservice, trevlig personal och fräsch lokal. De vill alltid ens bästa och kommer med tips man behöver. Jag har aldrig blivit missnöjd då jag varit där! Jag gör fransförlängning där och jag kommer aldrig gå någon annanstans.
  • Jackie U
    Jackie U skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria är underbart duktig och jag kommer fortsätta gå till henne så länge hon finns kvar där!
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag har gått till andra salonger och varit nöjd men aldrig så nöjd som jag är med Maria. Jag gör ögonfransförlängning och de sitter väldigt länge och ser så naturliga ut vilket är viktigt. Maria är rar och proffsig och jag rekommenderar henne till alla!
  • Terese W
    Terese W skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag har gjort fransförlängning hos Maria och är jätte nöjd. Maria är både riktigt duktig och en underbar människa.
  • Nicoleta S
    Nicoleta S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag är väldigt nöjd med min ögonfransförlängning och har blivit återkommande kund hos Maria, som är både duktig och trevlig! Rekommenderas varmt!
  • Lovisa B
    Lovisa B skrev om Östermalms House Of Beauty
    Har aldrig fått så många komplimanger för mina ögonfransar! Maria är otroligt duktig på det hon gör. Sen att hon är supertrevlig och gullig gör det hela bara ännu bättre :) Det är så avslappnande att ligga och bli ompysslad! Kan varmt rekommendera Maria och Östermalms House of Beauty!
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Östermalms House Of Beauty
    Fixar mina fransar hos bästa Maria. Har varit där några gånger nu och har min nästa tid inbokad och klar. Maria är supergullig och gör alltid ett grymt jobb. Dessutom har dom nöjd-kund-garanti så är man missnöjd med något är det bara att ringa så får man komma och korrigera. Rekommenderar varmt House of Beauty.
  • Lisa
    Lisa skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria är fantastik på ögonfransförlänging! Försiktig och noggrann och med ett riktigt bra resultat. Var utomlands i två veckor med sol och bad efter fransförlängning och de var fortfarande snygga när jag kom hem. Rekommenderas varmt.
  • Lisa
    Lisa skrev om Östermalms House Of Beauty
  • Isabel M
    Isabel M skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria är väldigt vänlig och kompetent. Jag har gjort min ögonfransförlängning hos henne i ett år och hon gör dem alltid perfekt.
  • Keti N
    Keti N skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag gjorde Ögonfransförlängnig hos Maria och är super, super nöjd med resultatet. Tack Maria!
  • Lindy R
    Lindy R skrev om Östermalms House Of Beauty
    Superbra! Genuint noggrant, professionell personal och underbart resultat!
    Jag gjorde fransförlängning som ser helt naturligt ut, mkt vackert.
  • Kicki L
    Kicki L skrev om Östermalms House Of Beauty
    Bemötandet på salongen är trevligt och välkomnande, har bara behands med ögonfransar av Maria, hon är mycket duktig på den hon gör, mjuk,och rar, lyssnar på mina önskemål utför det till största belåtenhet.
    Kan verkligen rekommendera Maria och hennes salongen
  • Tuuli H
    Tuuli H skrev om Östermalms House Of Beauty
    Supernöjd med min fransförlängning!
    Det gick snabbt och jag fick ett väldigt proffessionellt intryck av duktiga Maria ,fräscha lokaler. Kommer tillbaka!
  • Hedda A
    Hedda A skrev om Östermalms House Of Beauty
    Mycket trevlig och kompetent personal! Rekommenderas!
  • Maria G
    Maria G skrev om Östermalms House Of Beauty
    Toppen service och underbar personal! Var hos Maria och förutom att hon berättar stegen hon tar så att man kan va avslappnad och förberedd på vad komma skall, är hon harmonisk och avslappnad själv! Så det smittar av sig! :D Jag är jättenöjd, och kommer att gå dit igen!
  • Annelie
    Annelie skrev om Östermalms House Of Beauty
    Jag gjorde fransförlängning hos Maria och blev mycket nöjd! Jag förklarade hur jag ville ha det och hon fick fria händer. När jag efter flera månader ville göra om det så rekommenderade hon mig att vila mina fransar ett tag. Att hon såg till mitt bästa även fastän jag var villig att göra om behandlingen direkt gör att jag litar på henne och gärna återkommer för ny fransförlängning eller för andra behandlingar! Det och det fantastiska resultatet givetvis. Rekommenderas.
  • Josefin S
    Josefin S skrev om Östermalms House Of Beauty
    Maria hade jättebra bemötande och vill verkligen det bästa för kunden. Jag blev jättenöjd!

David Bagares Gata 20, 111 38 Stockholm