Alla kategorier Skönhet Botox Stockholms län Stockholm Norrmalm

Botox på Norrmalm

11 rekommenderade rynkborttagare i Norrmalm, Stockholm

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Alexandra J
    Alexandra J: Isabella är jätteduktig och fransarna håller mycket längre än hos de salonger jag besökt tidigare :)

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Annelie
    Annelie: Trevliga och proffesionellt bemötande, jag är nöjd!

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K: Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö!

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Josefin E
    Josefin E: Personligt och proffsigt bemötande. Kände mig i trygga händer och skulle varmt rekommendera denna salong.

Renew Skin Clinic

Odengatan 23, Stockholm
    Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård.
    Linn B
    Linn B: Mycket professionell och man blir alltid lika nöjd!

Nordiska Kliniken

Drottninggatan 33, Stockholm
    Nordiska Kliniken är ledande inom plastikkirurgi, estetiska behandlingar och medicinsk hudvård. Här kan du känna dig trygg. Välkommen!
    Malin B
    Malin B: Jag kunde inte ha varit mer nöjd med Nordiska Kliniken! Ett stort tack till all personal för ett varmt och proffesionell...

Aktiv Hudvård

Mäster Samuelsgatan 49, Stockholm
    Vi erbjuder avslappnande och effektiv hudvård. Välkommen till Aktiv Hudvård!
    Anette N
    Anette N: Min ansiktsbehandlare, Sara är allt vad en kvinna kan önska sig.

Experia Dental

Birger Jarlsgatan 8, Stockholm
    Varmt välkommen till Experia Dental, oavsett vad ditt besök gäller brinner vi för att ge dig en upplevelse där du känner dig trygg och går härifrån efter en positiv upplevelse. Vi har även stor kompet...
    Agneta A
    Agneta A: Trevligt bemötande, proffesionellt utfört arbete. Förtroende ingivande.

Klinik Storgatan

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Kristina W
    Kristina W: Very friendly and professional service

Devita AB

Birger Jarlsgatan 112, Stockholm
    Hos oss står du alltid i centrum! Vi är experter på icke-kirurgiska skönhetsingrepp såsom IPL, botox och fillers. Välkommen!
    Linda L
    Linda L: Har blivit väldigt bra bemött. Från mötet med konsultation & under ingreppet. Har fettsugit armarba då jag har lipödem

Beauty Kliniken

Dalagatan 60, Stockholm
    Välkommen till Beauty Kliniken! Vi är specialister på plastikkirurgi och estetiska behandlingar. Du hittar oss både i Vasastan och i Sollentuna.
    Catrin H
    Catrin H: Alltid proffesionellt och trevligt bemötande. Mycket nöjd med resultaten av behandlingarna.
Sida:   1
Stadsdelar i Norrmalm