Alla kategorier Botox Stockholms län Stockholm Östermalm iClinic Esthetic

iClinic Esthetic

Vikingagatan 13, 113 42 Stockholm — Visa karta

På iClinic är vi specialiserade på skönhet och estetiska injektionsbehandlingar med Botulinum och Fillers. All vår personal är medicinskt utbildade och erhåller certifikat samt mångårig erfarenhet. Hela vår verksamhet präglas av en passion där vi tillsammans med vår kompetens och dina önskemål uppnår fantastiska estetiska resultat. I Stockholm håller vi till precis vid Östermalmstorgs tunnelbana. Bor du i någon annan stad och vill vara värd/värdinna för ditt eget Botoxparty så kan vi ordna så att du och dina vänner kan mingla samtidigt som ni får en botox eller fillerbehandling, direkt på plats. Som tack för att du vill vara värd/värdinna för ett sådant party bjuder vi dig på en kostnadsfri injektionsbehandling. Välkommen till oss på iClinic!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 60 kunder tycker om iClinic Esthetic

• Sara S skrev om iClinic Esthetic
    Bästa kliniken i Stockholm! Supertrevligt bemötande och så lyhörda och proffsiga! Bäst helt enkelt! Läs mer
  • Jessica A
    Jessica A skrev om iClinic Esthetic
    Kilian är super proffsionell och talangfull och jag kan alltid känna mig trygg när jag går och fyller läpparna hoss honom. väldigt trevligt stämning och servicen är bäst. Bättre klinik finns det inte! Läs mer
  • Diala A skrev om iClinic Esthetic
    They were nice and they have a nice atmosphere in the clinic Läs mer
  • Julia G skrev om iClinic Esthetic
    Jag är alltid väldigt trygg och nöjd när jag går till Kilian för läppfillers och han har verkligen ett öga för vad som passar just ditt ansikte vad gällande både mängd och teknik. Kommer aldrig byta klinik och rekommenderar verkligen ICLINIC! Läs mer
  • Amanda G skrev om iClinic Esthetic
    Över mina förväntningar, god service och verkligen personlig touch på behandlingarna.
    Är otroligt nöjd med mina läppar och kommer fortsätta boka hos Iclinic Läs mer
  • My Ö
    My Ö skrev om iClinic Esthetic
    Super lugnt och professionella Läs mer
  • Yazmina E skrev om iClinic Esthetic
    Trevligt bemötande samt professionella Läs mer
  • Sara N skrev om iClinic Esthetic
    Jag gjorde övre ögonlock och läppar och fick ett väldigt fint bemötande från Kilian. Han kunde försöka tjäna mer pengar men han valde att lägga lite lite i ögonlocken för att det inte skulle svullna upp galet mycket. Resten av produkten fick jag lägga under ögonen, vilket man inte alltid får (ibland betalar man fast pris för fillers och det som blir över får man inte). Kilian var sjukligt proffsig med läpparna också. Innan all produkt var slut, frågade han mig var jag ville lägga det sista och lyssnade på vad jag ville. Han var dessutom jättetrevlig och varm. Kliniken hade även en bra atmosfär. När man kommer in, känns det inte som ett väntrum med massor med folk, utan det är lugnt och receptionisten var supertrevlig hon med. Kommer utan tvekan fortsätta göra behandlingar hos Iclinic. Läs mer
  • Natalie L skrev om iClinic Esthetic
    Går hos Kilian på Iclinic och är alltid nöjd, han är så duktig och alltid lika trevlig. Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • Mirre K skrev om iClinic Esthetic
    Kilian är lugnande och professionell. Jag är jättenöjd med mitt resultat och kommer definitivt välja Kilian och Iclinic i framtiden. Läs mer
  • Jessica G skrev om iClinic Esthetic
    Gått flera gånger till både Kilian och Isabelle på iClinic för botox, fillers och tear through. Supernöjd. Båda två är fantastiskt service-minded och både botox och fillers sitter superbra.
    Aldrig blivit besviken.

Även fått min mamma att gå dit. :) Läs mer
  • Maria K skrev om iClinic Esthetic
    Gjort fillers i läpparna hos Kilian. Blev superbra bemött i reception och av Kilian! Det var min första gång så jag var lite orolig men kände mig jättetrygg och efteråt blev jag även mycket nöjd med resultatet. Kommer att återkomma! Så himla bra ställe, rekommenderar det varmt! Läs mer
  • Carolina R skrev om iClinic Esthetic
    Alltid väl bemött och känner mig varmt välkommen.
    Botox, fillers, trådlyft.
    Proffsig, effektiv, alltid trevlig, härlig. Läs mer
  • Eleonora A skrev om iClinic Esthetic
    Gjorde Botox - 2 områden, super trevlig samt kunnig personal! Kommer garanterat fortsätta att besöka iClinic framöver! Läs mer
  • Ida W skrev om iClinic Esthetic
    Fillers för läppar och näskorrigering och
    Microbotox.

Killian är alltid oerhört trevlig och lyhörd.
    Realistiska förväntningar och proffsig.
    Jag har stort förtroende för killian och hans resultat håller vad han lovar.
    Bäst helt enkelt. Läs mer
  • Karoline R skrev om iClinic Esthetic
    Alltid ett professionellt bemötande. Kilian är lugn och lyhörd. Jag är alltid nöjd efter mina besökt. Läs mer
  • Christina O
    Christina O skrev om iClinic Esthetic
    Tack Isabelle! För världens bästa jobb (utfört av dig) och service. Du är lugn, professionell, otroligt varm och lättsam människa. Jag kommer fortsätta åka från Oslo för att få bästa hjälpen av dig.

Tack! Återigen för allt och all hjälp!

/Christina (Värmland) Läs mer
  • Anna
    Anna skrev om iClinic Esthetic
    Gjorde botox o läppar hos fantastiskt duktiga och trevliga Isabell. Hon är väldigt lugn och proffsig och gjorde precis som jag önskade, en naturlig Touch up. Kan verkligen rekommendera iclinic. Läs mer
  • Angelica N
    Angelica N skrev om iClinic Esthetic
    Gjorde för några dagar sen fillers hos Isabelle. Blev supernöjd! 👄💕. REKOMMENDERAR! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Isabel B
    Isabel B skrev om iClinic Esthetic
    Har gjort liten näskorrigering tre gånger hos Kilian. Han är lugnande och jätte trevlig. Blivit så otroligt nöjd alla gånger och resultatet höll upp till 1,5 år redan efter första gången och kan hålla ännu längre nu. Mitt största komplex är borta, kommer alltid gå hit! Läs mer
  • Patrick B skrev om iClinic Esthetic
    Super nöjd med iclinic !
    Utförde 1 ml fillers i läppar och ett område (panna) botox hos Isabelle.

Väldigt nöjd med resultatet. Isabelle var mycket lugn, gav en information om vad som gjordes. Trevlig och professionell. Rekommenderas varmt.

Kommer absolut återkomma för fler behandlingar.
    /Man 40+ Läs mer
  • Mia H
    Mia H skrev om iClinic Esthetic
    Killian är då duktig!! Råkade hamna på en annan salong och vilken skillnad!! Läs mer
  • Emily K
    Emily K skrev om iClinic Esthetic
    Väldigt nöjd med iclinic. Kilian fick mig att känna mig lugn fast jag var jättenervös egentligen!
    Och nu ser jaf 10 år yngre ut, Tack! Kommer definitivt komma tillbaka / Emily Läs mer
  • Negina B skrev om iClinic Esthetic
    Helt otroligt hur duktig man kan vara! Ett fantastiskt jobb på mina läppar och haka. Jag gjorde mer som en touch up, men det var den bästa touch upen jag har varit på! Kilian är professionell, lyhörd och får en att känna sig trygg! Tack för att du får en att bli sitt snyggaste jag! Kommer alltid att fortsätta gå till Iclinic! Läs mer
    2017-03-17 Kilian F svarar Negina B
    Du är alltid välkommen och det var så trevligt att träffa dig! Tack 🙏🏻💗
  • Sissela N
    Sissela N skrev om iClinic Esthetic
    Jag är återkommande kund här och kan verkligen rekommendera Kilian och IClinic! Fin och diskret liten salong. Kilian lyssnar verkligen på hur man vill ha det och jag har alltid gått nöjd därifrån! Gör snyggaste läpparna! Bäst i stan! Läs mer
  • Lina S
    Lina S skrev om iClinic Esthetic
    Tusen tack! Så nöjd! Kilian var lugn och mycket proffesionell! Kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • Freja S
    Freja S skrev om iClinic Esthetic
    Kilian är så otroligt proffesionell och ger ett naturligt och vackert resultat varje gång.

Stort PLUS är att han är så lugn och får en verkligen att slappna av.

Toppklass!
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Nova B skrev om iClinic Esthetic
    iClinic håller toppklass för dig som har höga krav på kvalitet & resultat. Min behandlare Kilian är riktigt professionell, han kan det han gör och ser mig som hel människa. Hans fantastiskt fina & inlyssnande bemötande gör att jag känner mig trygg & speciell. Because I'm worth it. Det är du också. Läs mer
  • Julia B skrev om iClinic Esthetic
    sjukt bra service och bemötande & ett nöjt resultat! tack Iclinic, vi ses snart igen! :) Läs mer
  • ronja H skrev om iClinic Esthetic
    Bästa stället att gå till för ett perfekt resultat och profisionell behandling! Läs mer
  • Madeleine N skrev om iClinic Esthetic
    När jag kom iclinic fick ett trevligt bemötande och allt kändes professionellt och rent. Min första behandling av filler gick jätte bra och Kilian som utföre behandlngen var mycket lugn och mjuk, jag kände inte speciellt mycket smärta. Genom att jämföra med en annan klinik jag har gått till så får verkligen Kilian och Iclinic mycket bra betyg. Läs mer
  • IA skrev om iClinic Esthetic
    Kilian är klart en av de bästa behandlare jag träffat. Kunnig och professionell inom sitt yrke, lyssnar på kunden och alltid lika trevlig. Säker på sin sak. Man känner sig helt enkelt i goda händer. Har man träffat Kilian vet man vad han går för och slutar leta. Läs mer
  • Parisa S skrev om iClinic Esthetic
    iClinic är den bästa kliniken man kan besöka. Mycket bra personal och väldigt bra kvalité på behandlingarna. Man får alltid ett välkomnande känsla när man kliver in. Det bästa me Kilian förutom att han är så trevlig och duktig så är han även väldigt kunnig i sitt yrke, dvs professionell på hög nivå. Sen får man också ett gott bemötande och man har lätt att kommunicera me honom för att få fram sina önskemål och få det bästa resultat man kan önska sig.
    Så hela kliniken, personalen, behandlingarna och resultatet,
    allt i sig är verkligen en tiopoängare!! Läs mer
  • Nadja skrev om iClinic Esthetic
    Kilian är supertrevlig och professionell :) Blir alltid glad och nöjd när jag varit på iclinic. Läs mer
  • Rebecca W skrev om iClinic Esthetic
    Bra bemötande av personal och fin lokal. Känner mig bekväm och professionellt omhändetagen på min behandling! Har rekommenderat vidare till vänner! Läs mer
    Kilian F, Sophie-Antonie F gillar detta
  • sanna n skrev om iClinic Esthetic
    Kilian är fantastisk! Så nöjd och han är så himla trevlig. Aldrig känt mig så vacker och skull inte gå någon annanstans =) Läs mer
    Kilian F, Sophie-Antonie F gillar detta
  • Natalia K skrev om iClinic Esthetic
    professionell och trevlig personal. Var jätte nöjd med mitt besök! Läs mer
    2015-10-21 Kilian F svarar Natalia K
    Hej Natalia!
    Vad för ditt fina omdöme men vad synd att du endast gav oss en 2a i betyg. Vänligaste iClinic
  • Petra M skrev om iClinic Esthetic
    Besökte Kliniken för Filler och Botox touch up. Kilian är otroligt serviceminded och skicklig, jag känner mig alltid lika trygg i hans händer. Kilian föreslår lämpliga åtgärder och vi gör tillsammans upp en plan för att nå önskat resultat. Om det inte blir bra fixar Kilian till det utan extra kostnad. Jag skulle aldrig gå till någon annan. Läs mer
    Sophie-Antonie F gillar detta
  • Saira Q
    Saira Q skrev om iClinic Esthetic
    Otroligt nöjd med resultatet av filler i mungipor och läppar samt botox! Mycket bättre än när jag besökte en annan klinik. Trevligt och kunnigt bemötande. Kommer absolut bli stamkund! Läs mer
    Sophie-Antonie F gillar detta
  • Pernilla S skrev om iClinic Esthetic
    Super nöjd med mitt besök hos kilian! Kan absolut rekommendera denna klinik :) Läs mer
  • Sonia S skrev om iClinic Esthetic
    Trevlig och kunnig personal. Jag är jättenöjd med Kilian! Har fått bästa resultatet och rekomenderar starkt!!! Läs mer
  • Therese skrev om iClinic Esthetic
    Kilian är den trevligaste och duktigaste kille jag träffat. Han ger en ärlig åsikt och bedömning. Man känner sig så trygg i hans händer och vet att han skulle aldrig låta en gå därifrån missnöjd. Gjorde mina läppar hos Kilian och fick ett så mycket bättre resultat än vad jag fått när jag varit hos de stora välkända klinikerna. Läs mer
  • Tamo T
    Tamo T skrev om iClinic Esthetic
    Jätte trevlig personal och mycket god kvalitet på behandlingar Läs mer
  • robin s skrev om iClinic Esthetic
    Man får ett varmt välkomnande när man kommer till kliniken och har massa tidningar till sitt förfogande medans man väntar. Personalen är trevlig och Killian som gör behandlingar är ännu trevligare. Han har vård utbildning som grund för sitt yrke vilket är oerhört viktigt när man arbetar med alla typerna injektioner. Jag har varit på salongen två gånger hittills och har varit nöjd med mitt resultat varje gång! Läs mer
  • Mona Lisa S
    Mona Lisa S skrev om iClinic Esthetic
    Jätte trevlig och duktig personal som får en att känna sig avslappnad, välkommen och trygg. Lyssnar på ens önskemål och resultatet blev jätte fint! fin salong och bra läge. Jag tycker det är väldigt viktigt att personalen är lätt att prata med och att den tar sig tid för en och så är det på iclinic! Läs mer
    Nova B, robin s gillar detta
  • Ida C
    Ida C skrev om iClinic Esthetic
    Mycket bra! Läs mer
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om iClinic Esthetic
    Väldigt trevlig personal och fick ett jättebra resultat. :) Läs mer
  • Tanja S
    Tanja S skrev om iClinic Esthetic
    Proffesionellt och trivsamt. Väldigt nöjd med mitt besök! :) Läs mer
  • Emma skrev om iClinic Esthetic
    Bra service och Kilian är väldigt skicklig med sprutan! Grymt resultat! Läs mer
  • Sara
    Sara skrev om iClinic Esthetic
    Jag rekommenderar varmt iclinic fem plus utan tvekan! Kilian är otroligt professionell och alltid trevlig och har ett väldigt konstnärligt öga! Har gått hos honom länge nu och alltid blivit supernöjd!!:D:):):) Läs mer
    robin s, Kilian F gillar detta

Vikingagatan 13, 113 42 Stockholm