Alla kategorier Botox Stockholms län Stockholm Östermalm iClinic Esthetic

iClinic Esthetic

Vikingagatan 13, 113 42 Stockholm — Visa karta

På iClinic är vi specialiserade på skönhet och estetiska injektionsbehandlingar med Botulinum och Fillers. All vår personal är medicinskt utbildade och erhåller certifikat samt mångårig erfarenhet. Hela vår verksamhet präglas av en passion där vi tillsammans med vår kompetens och dina önskemål uppnår fantastiska estetiska resultat. I Stockholm håller vi till precis vid Östermalmstorgs tunnelbana. Bor du i någon annan stad och vill vara värd/värdinna för ditt eget Botoxparty så kan vi ordna så att du och dina vänner kan mingla samtidigt som ni får en botox eller fillerbehandling, direkt på plats. Som tack för att du vill vara värd/värdinna för ett sådant party bjuder vi dig på en kostnadsfri injektionsbehandling. Välkommen till oss på iClinic!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 94 kunder tycker om iClinic Esthetic

• 2019-08-18

Luanda L skrev om iClinic Esthetic
    Kilian är genuin och verkligen bryr sig om ditt resultat och dina önskemål. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-03-27

Anna L skrev om iClinic Esthetic
    Bra bemötande men de incinjerade på fel ställe så de fick mitt öga att hänga så jag såg halft förlamat ut i ca 1-2 månader tyvärr. Läs mer
    2019-04-10 iClinic Esthetic svarar Anna L
    Hej Anna!

Att få hängiga ögonlock är tyvärr en effekt som kan komma med botox. Det är inte jättevanligt, men det händer. Och det bästa är att det går att åtgärda! Vi erbjuder alltid återbesök till våra kunder, så skulle du uppleva missnöje efter behandling, tveka inte att höra av dig till oss via mail så ser vi självklart till att hjälpa dig.

Vänliga hälsningar ,
    Personalen på iClinic
  • 2019-03-27

Åsa B skrev om iClinic Esthetic
    Ibland svåra att nå direkt, vilket drar ner betyget! Läs mer
    2019-04-10 iClinic Esthetic svarar Åsa B
    Hej Åsa!

Tack för ditt inskick. Vi tar till oss detta, och försöker så gott vi kan vara tillgängliga. Vi har endast en person som hanterar telefonen i dagsläget, samtidigt som hon gör massa annat som rör kliniken, vilket gör att hon inte alltid kan svara på samtal. För säkrast återkoppling så maila oss jättegärna på info@iclincs.se framöver. Tack!
  • 2019-03-26

Lenita B skrev om iClinic Esthetic
    Botoxbehandling, hjälpsam och varsam , väldigt trevliga. Trevligt Läs mer
  • 2019-03-25

Ellinor R skrev om iClinic Esthetic
    Proffs! No words needed. Alltid lika nöjd och alla är supertrevlig, fräsch klinik och kunnig personal! Läs mer
  • 2019-03-23

Jessica skrev om iClinic Esthetic
    Snyggt och naturligt resultat. Läs mer

Pernilla M skrev om iClinic Esthetic
    Bra service. Nöjd med resultatet. Läs mer

Sandra E skrev om iClinic Esthetic
    Super bra bemött! Jätte trevliga och de anpassar sig så bra efter kunden! Älskar mina läppar Läs mer

Ulrika J skrev om iClinic Esthetic
    Jag har gjort flera botox injektioner där och alltid blivit nöjd. Enkelt att boka och alltid bra bemötande. Läs mer

Petra A skrev om iClinic Esthetic
    Kompetent personal och resultaten blir fantastiska! Läs mer
  • Mimmi M

2019-03-18

Mimmi M skrev om iClinic Esthetic
    Filler läppar. Är alltid nervös men blev väldigt lugn av det lugna bemötande jag fick från Isabelle (stort plus för stressbollen 😄😄). Dessutom väldigt nöjd med resultatet, då jag är noga med att det ska bli en väldigt naturlig och successiv förändring, och fick verkligen förstärka det som jag är nöjd med på mina läppar och vill ha MER av. Ska snart dit igen! Läs mer
  • Diana Z

2019-03-18

Diana Z skrev om iClinic Esthetic
    Super nöjd! Gott bemötande, fräsch lokal och är superduktiga... vet vad de gör! Jag kommer 100% tillbaka. Läs mer
  • 2019-02-15

Verifierad kundrelation
    Valeria L skrev om iClinic Esthetic
    Har gjort mina fina läppar hos Isabelle. Hon är väldigt proffesionell och trygg. Det är viktigt att bli bemött på ett bra sätt, då det känns läskigt med nålar och externa medel.

Ser fram emot nästa gång! Läs mer
  • 2019-02-02

Valentina J skrev om iClinic Esthetic
    Rekommenderar iclinic starkt!! Otroligt kunnig personal och underbart omhändertagande, resultatet blir alltid bättre än vad man kan förvänta sig. Läs mer
  • 2019-01-27

Gina B skrev om iClinic Esthetic
    Bästa servicen! Kilian är duktig och väldigt engagerad! Tummen upp! Läs mer
  • 2019-01-26

Isabell O skrev om iClinic Esthetic
    Superbra! Jätte trevlig personal som svarar snabbt på Mail och instagram! Läs mer

Bruneta M skrev om iClinic Esthetic
    Väldigt fint personal. Supertrevliga
    Kilian gjorde att jag blev lugn med tanke på att jag har skräck från nålar.
    Kunniga inom sitt område. Läs mer

Verifierad kundrelation
    Sabina H skrev om iClinic Esthetic
    Har gått till Kilian i 7 år, tveklöst bäst, ingen annan får röra mitt ansikte! Alltid ett snyggt och naturligt resultat, precis som jag vill ha det! Läs mer

Sofia A skrev om iClinic Esthetic
    Proffsigt och lugnt bemötande, tog sig tid att svara på frågor. Känns tryggt! Läs mer

Sara Y skrev om iClinic Esthetic
    Suverän service! Har gjort många behandlingar på Iclinic och har varit supernöjd varje gång. Rekommenderar starkt denna klinik då dem får en att känna sig trygg och nöjd! Läs mer
  • 2019-01-22

angor k skrev om iClinic Esthetic
    Grymt kunnig personal med öga för detaljer. Läs mer
  • 2019-01-19

Amanda B skrev om iClinic Esthetic
    Så trevligt bemötande och bra behandling! Läs mer

Lucia N skrev om iClinic Esthetic
    Fillers som Kilian utförde på mig, blev så nöjd så att jag redan rekomenderat flera vänner dit
    Kommer att besöka denna klinik i fortsättningen
    Trevligt mottagande och mysig klinik Läs mer

Stephanie S skrev om iClinic Esthetic
    Sedan första gången har jag kännt att jag är i trygga händer och inte behöver oroa mig för att det inte ska bli som jag önskar. Kilian är ytterst lyhörd och ger mig det naturliga resultatet som jag är ute efter. Läs mer

Anna C skrev om iClinic Esthetic
    Jättebra behandlare. Fina läppar! Läs mer

Alice N skrev om iClinic Esthetic
    Blev lika nöjd som vanligt. Bra utfört. Läs mer

Åsa S skrev om iClinic Esthetic
    Kunnig och trevlig personal, fina lokaler och bra priser. Läs mer

Clara L skrev om iClinic Esthetic
    Jag har både tömt och fyllt mina läppar hos Iclinic. Alltid lika trevlig och välkomnande stämning. Man blir bemött med ett leende och man går även därifrån med ett leende på läpparna. Supernöjd med Iclinic. 10/10. Läs mer

Martina N skrev om iClinic Esthetic
    Jag har gått till iclinic i 3 år nu, alltid otroligt bra bemötande och resultat. De är supertrevliga och ger ett väldigt lugnt och tryggt intryck. Lyssnar alltid på vad det är du vill få ut av besöket. De ger verkligen de bästa behandlingarna och tipsen utifrån hur du ser ut och vad du vill åstadkomma med ditt besök. Rekommenderar de varmt till alla jag känner, känner mig trygg i deras händer. Får dessutom ofta komplimanger och frågor var jag gör mina fillers, vilket jag tycker är det bästa betyget! Jag har gjort fillers i ca 6 år och kan säga att detta är den kliniken jag är allra mest nöjd med! Läs mer

My S skrev om iClinic Esthetic
    Jag har gjort mina läppar två gånger, älskar Iclinic. Dom är helt klart bäst. Super proffsiga och trevliga! Läs mer

Stine S skrev om iClinic Esthetic
    Fillers i läpparna , otroligt trevligt bemötande och en bra upplevelse hos Isabelle. Rekommenderas starkt Läs mer
  • caroline a

2019-01-15

caroline a skrev om iClinic Esthetic
    Varit hos Kilian, han är fantastisk! Läs mer

Josephine R skrev om iClinic Esthetic
    Jag får alltid önskat resultat här, supernöjd och kommer alltid att gå hit! Läs mer
  • Isabella H

2018-11-26

Isabella H skrev om iClinic Esthetic
    Bästa servicen och superproffesionellt bemötande, kommer aldrig byta klinik! Läs mer
  • 2018-11-12

Sara S skrev om iClinic Esthetic
    Bästa kliniken i Stockholm! Supertrevligt bemötande och så lyhörda och proffsiga! Bäst helt enkelt! Läs mer
  • Jessica A

2018-11-09

Jessica A skrev om iClinic Esthetic
    Kilian är super proffsionell och talangfull och jag kan alltid känna mig trygg när jag går och fyller läpparna hoss honom. väldigt trevligt stämning och servicen är bäst. Bättre klinik finns det inte! Läs mer
  • 2018-11-03

Diala A skrev om iClinic Esthetic
    They were nice and they have a nice atmosphere in the clinic Läs mer

Julia G skrev om iClinic Esthetic
    Jag är alltid väldigt trygg och nöjd när jag går till Kilian för läppfillers och han har verkligen ett öga för vad som passar just ditt ansikte vad gällande både mängd och teknik. Kommer aldrig byta klinik och rekommenderar verkligen ICLINIC! Läs mer

Amanda G skrev om iClinic Esthetic
    Över mina förväntningar, god service och verkligen personlig touch på behandlingarna.
    Är otroligt nöjd med mina läppar och kommer fortsätta boka hos Iclinic Läs mer
  • My Ö

2018-11-01

My Ö skrev om iClinic Esthetic
    Super lugnt och professionella Läs mer

Yazmina E skrev om iClinic Esthetic
    Trevligt bemötande samt professionella Läs mer

Sara N skrev om iClinic Esthetic
    Jag gjorde övre ögonlock och läppar och fick ett väldigt fint bemötande från Kilian. Han kunde försöka tjäna mer pengar men han valde att lägga lite lite i ögonlocken för att det inte skulle svullna upp galet mycket. Resten av produkten fick jag lägga under ögonen, vilket man inte alltid får (ibland betalar man fast pris för fillers och det som blir över får man inte). Kilian var sjukligt proffsig med läpparna också. Innan all produkt var slut, frågade han mig var jag ville lägga det sista och lyssnade på vad jag ville. Han var dessutom jättetrevlig och varm. Kliniken hade även en bra atmosfär. När man kommer in, känns det inte som ett väntrum med massor med folk, utan det är lugnt och receptionisten var supertrevlig hon med. Kommer utan tvekan fortsätta göra behandlingar hos Iclinic. Läs mer

Natalie L skrev om iClinic Esthetic
    Går hos Kilian på Iclinic och är alltid nöjd, han är så duktig och alltid lika trevlig. Rekommenderas starkt!! Läs mer

Mirre K skrev om iClinic Esthetic
    Kilian är lugnande och professionell. Jag är jättenöjd med mitt resultat och kommer definitivt välja Kilian och Iclinic i framtiden. Läs mer

Jessica G skrev om iClinic Esthetic
    Gått flera gånger till både Kilian och Isabelle på iClinic för botox, fillers och tear through. Supernöjd. Båda två är fantastiskt service-minded och både botox och fillers sitter superbra.
    Aldrig blivit besviken.

Även fått min mamma att gå dit. :) Läs mer

Maria K skrev om iClinic Esthetic
    Gjort fillers i läpparna hos Kilian. Blev superbra bemött i reception och av Kilian! Det var min första gång så jag var lite orolig men kände mig jättetrygg och efteråt blev jag även mycket nöjd med resultatet. Kommer att återkomma! Så himla bra ställe, rekommenderar det varmt! Läs mer

Carolina R skrev om iClinic Esthetic
    Alltid väl bemött och känner mig varmt välkommen.
    Botox, fillers, trådlyft.
    Proffsig, effektiv, alltid trevlig, härlig. Läs mer

Eleonora A skrev om iClinic Esthetic
    Gjorde Botox - 2 områden, super trevlig samt kunnig personal! Kommer garanterat fortsätta att besöka iClinic framöver! Läs mer

Ida W skrev om iClinic Esthetic
    Fillers för läppar och näskorrigering och
    Microbotox.

Killian är alltid oerhört trevlig och lyhörd.
    Realistiska förväntningar och proffsig.
    Jag har stort förtroende för killian och hans resultat håller vad han lovar.
    Bäst helt enkelt. Läs mer

Karoline R skrev om iClinic Esthetic
    Alltid ett professionellt bemötande. Kilian är lugn och lyhörd. Jag är alltid nöjd efter mina besökt. Läs mer

Vikingagatan 13, 113 42 Stockholm