iClinic Esthetic

Vikingagatan 13, 113 42 Stockholm — Visa karta

iClinic esthetic är en utav Scandinavians modernaste walk-in-clinic inom kosmetisk estetik och plastikkirurgi.
Välutbildad & legitimerad personal med mångårig erfarenhet i branschen som utbildar sig kontinuerligt både i Sverige och internationellt. Kliniken erbjuder ett stort utbud utav estetiska injektionsbehandlingar, trådlyft, bodyfillers, hudvårdsbehandlingar och plastikkirurgi.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 113 kunder tycker om iClinic Esthetic

• Maryem A

2019-11-15

Maryem A skrev om iClinic Esthetic
    Har kollat massor på vilket företag som verkar mest trovärdig och bra och denna har verkligen fastnat för mig! Proffesionellt bemött och snabba svar på mina frågor. Längtar till att åka från England för att besöka er! Läs mer
    2019-11-15 iClinic Esthetic svarar Maryem A
    Hej Maryem!
    Hjärtligt tack för din fina rekommendation. Vi är så glada att du valt vår klinik och att du är nöjd med oss.
  • Monica P

2019-11-14

Monica P skrev om iClinic Esthetic
    Så nöjd över mitt resultat av foxy eyelift!! Kilian du är bäst och jag har redan rekommenderat dig till en vän som är intresserad 👌 kommer endast komma till! Ses igen när det är dags för lyftet 🤗 Läs mer
    2019-11-14 iClinic Esthetic svarar Monica P
    Hej Monica,

Tack så hjärtligt för din fina rekommendation. Vi är väldigt glada att du valt vår klinik och att du är nöjd hos oss.
  • Shpresa L

2019-11-12

Shpresa L skrev om iClinic Esthetic
    Bästa Kilian är så duktig och underbar. Han ger en råd när man frågar men försöker aldrig sälja något om man inte frågar honom. Han är lugn och trevlig och väldigt snygg så man känner sig trygg i hans hands! 💕 Läs mer
    2019-11-12 iClinic Esthetic svarar Shpresa L
    Hej Shpresa, tack så hjärtligt för din fina rekommendation. Vi är väldigt glada att du valt vår klinik och att du är nöjd med oss och dina behandlingar.
  • 2019-11-09

Natalie D skrev om iClinic Esthetic
    Super trevligt bemötande och kunnig personal. Alltid nöjd. Läs mer

Madeleine Naidoo B skrev om iClinic Esthetic
    Jag reser från Norge för att träffa dom här 3 duktiga😍 alla 3 har gjort mig lika nöjd och glad varje gång!
    Och servicen är på topp!! Läs mer
    2019-11-08 iClinic Esthetic svarar Madeleine Naidoo B
    Hjärtligt tack Madeleine för din fina rekommendation. Vi är så glada att du valt vår klinik och att du känner dig så nöjd.
  • Julia Linn Elisabeth G

Julia Linn Elisabeth G skrev om iClinic Esthetic
    Har varit hos både Kilian och Isabelle, otrolig service! Så nöjd stammis Läs mer
    2019-11-07 iClinic Esthetic svarar Julia Linn Elisabeth G
    Tack Julia för din fina rekommendation. Vi är så glada att du valt vår klinik och att du är nöjd med oss. Vi är så mån om dig!
  • Fredrik K

Fredrik K skrev om iClinic Esthetic
    Kilian är fantastiskt duktig och får en att tjäna sig trygg under hela behandlingen. Alltid lika nöjd med resultatet :) Läs mer
    2019-11-07 iClinic Esthetic svarar Fredrik K
    Tack så hjärtligt Fredrik för din fina rekommendation. Vi är väldigt glada att du valt vår klinik och att du trivs med oss och känner dig nöjd.

Linda C skrev om iClinic Esthetic
    Kilian ger alltid bästa servicen och resultat! Så duktig. Läs mer
    2019-11-07 iClinic Esthetic svarar Linda C
    Tack så mycket Linda för din rekommendation. Härligt att du valt vår klinik och känner dig nöjd med Kilian.

Isabell C skrev om iClinic Esthetic
    Bästa bästa, är alltid såå nöjd, iclinic gör mig till mitt finaste jag💖 Läs mer
    2019-11-07 iClinic Esthetic svarar Isabell C
    Vi är väldigt glada att du valt våran klinik och att du är så nöjd!
  • Melina M

Melina M skrev om iClinic Esthetic
    Jag väljer alltid Iclinic när det är dags för touch ups av läppar och näsa. Jag har gått till både Kilian och Isabelle i snart 3 år och blir alltid lika nöjd hos båda två!

Rekommenderar varmt!
    En fräsch klinik där man alltid känner sig välkommen. Och har man tur får man träffa salongen lilla maskot, Kilians hund Griselda. Läs mer
    2019-11-07 iClinic Esthetic svarar Melina M
    Ett hjärtligt Tack Melina för din fina rekommendation. Vi är så glada att du valt vår klinik och att du känner dig så nöjd. Visst är vår lilla "gris" helt underbar.
  • Natalie T

Natalie T skrev om iClinic Esthetic
    Fyllt läpparna tre gånger hos Isabelle och är lika nöjd varje gång! Inte bara med resultatet utan även med det fina bemötandet. En fräsch och professionell klinik att komma till, man känner sig verkligen omhändertagen av proffs!🥰 Läs mer

Amal M skrev om iClinic Esthetic
    Väldigt professionella och så bra bemötande! Gjort botox i pannan hos Isabel och blev mer än nöjd med resultatet 😍 Läs mer
    2019-11-07 iClinic Esthetic svarar Amal M
    Tack så hjärtligt Amal för din rekommendation. Vi är så glada att du valt vår klinik och känner dig så nöjd.
  • Ellen W

Ellen W skrev om iClinic Esthetic
    Kilian är sååå duktig! Aldrig varit nöjdare, kommer alltid tillbaka till honom, så proffsig! Läs mer
    2019-11-07 iClinic Esthetic svarar Ellen W
    Hjärtligt tack Ellen för din fina rekommendation. Vi är väldigt glada att du valt vår klinik och att du är nöjd med oss.

Linn R skrev om iClinic Esthetic
    Har varit hos både Kilian och Isabelle och har alltid blivit så nöjd!
    Dom är lyhörda, försiktiga och är alltid noga med att man får det resultatet man vill ha.
    Skulle aldrig låta någon annan röra mitt ansikte.
    Kliniken är superfräsch och känns lyxig. Läs mer
    2019-11-07 iClinic Esthetic svarar Linn R
    Tack så hjärtligt Linn för din fina rekommendation. Vi är så glada att du valt vår klinik och att du känner dig så nöjd med oss.

Emma H skrev om iClinic Esthetic
    Har vid flertal tillfällen vart på iclinic och har behandlats av alla där.
    Alltid mer än nöjd 😍 Läs mer
    2019-11-07 iClinic Esthetic svarar Emma H
    Tack så mycket Emma för din rekommendation. Vi är väldigt glada att du valt vår klinik och att du känner dig nöjd hos oss
  • Johanna B

Johanna B skrev om iClinic Esthetic
    Gått till Kilian i flera år nu, för både botox och fillers. Ingen annan kommer få röra mitt ansikte efter mitt första besök hos honom, nu mera stammis! Bästa!
    Professionella, trygg, trevlig och mysig miljö. För att inte glömma - det fantastiska resultatet! Läs mer
    2019-11-07 iClinic Esthetic svarar Johanna B
    Tack så hjärtligt Johanna för din fina rekommendation. Vi är väldigt glada att du valt vår klinik samt att du är alltid nöjd hos oss.
  • Catja K

Catja K skrev om iClinic Esthetic
    Bästa resultatet av botox! Har testat gå till ett par kliniker innan men här får man det resultat man vill ha och som håller. Alltid trevligt bemötande och superfin klinik. Läs mer
    2019-11-07 iClinic Esthetic svarar Catja K
    Tack så hjärtligt Catja för din fina rekommendation. Vi är väldigt glada att du valt vår klinik och att du är alltid nöjd hos oss.

Sanna K skrev om iClinic Esthetic
    Lyhörda, flexibla och utför ett proffsigt jobb! Kan varmt rekommendera ett besök hos Kilian! Läs mer
    2019-11-07 iClinic Esthetic svarar Sanna K
    Hjärtligt tack Sanna för din fina rekommendation. Vi är väldigt glada att du valt vår klinik och att du är nöjd hos oss.

Hannah Paulina K skrev om iClinic Esthetic
    Så proffsiga! Kommer absolut tillbaka! Läs mer
    2019-11-07 iClinic Esthetic svarar Hannah Paulina K
    Tack Hannah för din rekommendation. Vi är väldigt glada att du valt vår klinik.
  • 2019-08-18

Luanda L skrev om iClinic Esthetic
    Kilian är genuin och verkligen bryr sig om ditt resultat och dina önskemål. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-03-27

Anna L skrev om iClinic Esthetic
    Bra bemötande men de incinjerade på fel ställe så de fick mitt öga att hänga så jag såg halft förlamat ut i ca 1-2 månader tyvärr. Läs mer
    2019-04-10 iClinic Esthetic svarar Anna L
    Hej Anna!

Att få hängiga ögonlock är tyvärr en effekt som kan komma med botox. Det är inte jättevanligt, men det händer. Och det bästa är att det går att åtgärda! Vi erbjuder alltid återbesök till våra kunder, så skulle du uppleva missnöje efter behandling, tveka inte att höra av dig till oss via mail så ser vi självklart till att hjälpa dig.

Vänliga hälsningar ,
    Personalen på iClinic
  • 2019-03-27

Åsa B skrev om iClinic Esthetic
    Ibland svåra att nå direkt, vilket drar ner betyget! Läs mer
    2019-04-10 iClinic Esthetic svarar Åsa B
    Hej Åsa!

Tack för ditt inskick. Vi tar till oss detta, och försöker så gott vi kan vara tillgängliga. Vi har endast en person som hanterar telefonen i dagsläget, samtidigt som hon gör massa annat som rör kliniken, vilket gör att hon inte alltid kan svara på samtal. För säkrast återkoppling så maila oss jättegärna på info@iclincs.se framöver. Tack!
  • 2019-03-26

Lenita B skrev om iClinic Esthetic
    Botoxbehandling, hjälpsam och varsam , väldigt trevliga. Trevligt Läs mer
  • 2019-03-25

Ellinor R skrev om iClinic Esthetic
    Proffs! No words needed. Alltid lika nöjd och alla är supertrevlig, fräsch klinik och kunnig personal! Läs mer
  • 2019-03-23

Jessica skrev om iClinic Esthetic
    Snyggt och naturligt resultat. Läs mer

Pernilla M skrev om iClinic Esthetic
    Bra service. Nöjd med resultatet. Läs mer

Sandra E skrev om iClinic Esthetic
    Super bra bemött! Jätte trevliga och de anpassar sig så bra efter kunden! Älskar mina läppar Läs mer

Ulrika J skrev om iClinic Esthetic
    Jag har gjort flera botox injektioner där och alltid blivit nöjd. Enkelt att boka och alltid bra bemötande. Läs mer

Petra A skrev om iClinic Esthetic
    Kompetent personal och resultaten blir fantastiska! Läs mer
  • Mimmi M

2019-03-18

Mimmi M skrev om iClinic Esthetic
    Filler läppar. Är alltid nervös men blev väldigt lugn av det lugna bemötande jag fick från Isabelle (stort plus för stressbollen 😄😄). Dessutom väldigt nöjd med resultatet, då jag är noga med att det ska bli en väldigt naturlig och successiv förändring, och fick verkligen förstärka det som jag är nöjd med på mina läppar och vill ha MER av. Ska snart dit igen! Läs mer
  • Diana Z

2019-03-18

Diana Z skrev om iClinic Esthetic
    Super nöjd! Gott bemötande, fräsch lokal och är superduktiga... vet vad de gör! Jag kommer 100% tillbaka. Läs mer
  • 2019-02-15

Verifierad kundrelation
    Valeria L skrev om iClinic Esthetic
    Har gjort mina fina läppar hos Isabelle. Hon är väldigt proffesionell och trygg. Det är viktigt att bli bemött på ett bra sätt, då det känns läskigt med nålar och externa medel.

Ser fram emot nästa gång! Läs mer
  • 2019-02-02

Valentina J skrev om iClinic Esthetic
    Rekommenderar iclinic starkt!! Otroligt kunnig personal och underbart omhändertagande, resultatet blir alltid bättre än vad man kan förvänta sig. Läs mer
  • 2019-01-27

Gina B skrev om iClinic Esthetic
    Bästa servicen! Kilian är duktig och väldigt engagerad! Tummen upp! Läs mer
  • 2019-01-26

Isabell O skrev om iClinic Esthetic
    Superbra! Jätte trevlig personal som svarar snabbt på Mail och instagram! Läs mer

Bruneta M skrev om iClinic Esthetic
    Väldigt fint personal. Supertrevliga
    Kilian gjorde att jag blev lugn med tanke på att jag har skräck från nålar.
    Kunniga inom sitt område. Läs mer

Verifierad kundrelation
    Sabina H skrev om iClinic Esthetic
    Har gått till Kilian i 7 år, tveklöst bäst, ingen annan får röra mitt ansikte! Alltid ett snyggt och naturligt resultat, precis som jag vill ha det! Läs mer

Sofia A skrev om iClinic Esthetic
    Proffsigt och lugnt bemötande, tog sig tid att svara på frågor. Känns tryggt! Läs mer

Sara Y skrev om iClinic Esthetic
    Suverän service! Har gjort många behandlingar på Iclinic och har varit supernöjd varje gång. Rekommenderar starkt denna klinik då dem får en att känna sig trygg och nöjd! Läs mer
  • 2019-01-22

angor k skrev om iClinic Esthetic
    Grymt kunnig personal med öga för detaljer. Läs mer
  • 2019-01-19

Amanda B skrev om iClinic Esthetic
    Så trevligt bemötande och bra behandling! Läs mer

Lucia N skrev om iClinic Esthetic
    Fillers som Kilian utförde på mig, blev så nöjd så att jag redan rekomenderat flera vänner dit
    Kommer att besöka denna klinik i fortsättningen
    Trevligt mottagande och mysig klinik Läs mer

Stephanie S skrev om iClinic Esthetic
    Sedan första gången har jag kännt att jag är i trygga händer och inte behöver oroa mig för att det inte ska bli som jag önskar. Kilian är ytterst lyhörd och ger mig det naturliga resultatet som jag är ute efter. Läs mer

Anna C skrev om iClinic Esthetic
    Jättebra behandlare. Fina läppar! Läs mer

Alice N skrev om iClinic Esthetic
    Blev lika nöjd som vanligt. Bra utfört. Läs mer

Åsa S skrev om iClinic Esthetic
    Kunnig och trevlig personal, fina lokaler och bra priser. Läs mer

Clara L skrev om iClinic Esthetic
    Jag har både tömt och fyllt mina läppar hos Iclinic. Alltid lika trevlig och välkomnande stämning. Man blir bemött med ett leende och man går även därifrån med ett leende på läpparna. Supernöjd med Iclinic. 10/10. Läs mer

Martina N skrev om iClinic Esthetic
    Jag har gått till iclinic i 3 år nu, alltid otroligt bra bemötande och resultat. De är supertrevliga och ger ett väldigt lugnt och tryggt intryck. Lyssnar alltid på vad det är du vill få ut av besöket. De ger verkligen de bästa behandlingarna och tipsen utifrån hur du ser ut och vad du vill åstadkomma med ditt besök. Rekommenderar de varmt till alla jag känner, känner mig trygg i deras händer. Får dessutom ofta komplimanger och frågor var jag gör mina fillers, vilket jag tycker är det bästa betyget! Jag har gjort fillers i ca 6 år och kan säga att detta är den kliniken jag är allra mest nöjd med! Läs mer

My S skrev om iClinic Esthetic
    Jag har gjort mina läppar två gånger, älskar Iclinic. Dom är helt klart bäst. Super proffsiga och trevliga! Läs mer

Stine S skrev om iClinic Esthetic
    Fillers i läpparna , otroligt trevligt bemötande och en bra upplevelse hos Isabelle. Rekommenderas starkt Läs mer

Vikingagatan 13, 113 42 Stockholm