Mini Spa, Skrapan

Mini Spa, Skrapan

Ring 08-27 83 00 www.minispa.se
4.4

Välkommen till Mini Spa -troligen världens mest tillgängliga spa! Vi strävar efter att vara en tillgänglig salong med ett brett utbud, som skall passa både henne och honom. Hit kan du komma för en paus i vardagen eller en quick-fix när du är på språng - vi har en behandling för varje tillfälle! Njut av en härligt avslappnande...

12 omdömen om Mini Spa, Skrapan

CAROLINA P
Skrev om Mini Spa, Skrapan

Dom skapade ett permanent ärr på min läpp till följd av en tandblekning, och vägrade ta ansvar. Världens sämsta attityd och kundbemötande, och gav mig inte pengarna tillbaka förens efter flera månader. Pengarna hade jag aldrig sett igen om det inte var så att jag hotade med flera åtgärder, som att föra ärendet till ARN, samt förde ett rigoröst tjat. Min ärrfria läpp är dock aldrig något som jag kommer att få återse.

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Kajsa K
Skrev om Mini Spa, Skrapan

Gjorde tandblekning och blev supernöjd med resultatet, Fantastisk och duktig personal!

Elin M
Skrev om Mini Spa, Skrapan

Gjorde tandblekning idag. Fantastiskt bemötande och grymt bra resultat som blev precis som förväntat. Mycket kunnig personal som gjorde att jag kände mig trygg som kund.

Svar från Mini Spa, Skrapan

Tack, Elin. Uppskattar era fina ord. Välkommen åter om 2år när de är dags att fräscha till dem igen.

KAROLINA MARIA S
Skrev om Mini Spa, Skrapan

Ranja är bäst! Professionell, trevlig och nogran! Hygienisk så håller fransarna bättre och man slipper infektioner!

Svar från Mini Spa, Skrapan

Tack för de fina orden och kul att du är helnöjd! Ha en fin vecka!

Marta F
Skrev om Mini Spa, Skrapan

Tandblekning 40 min. Trevligt och skojigt bemötande. I Mini Spas ljus såg tänderna bra ut men hemma har jag blivit mycket besviken på resultaten.

Svar från Mini Spa, Skrapan

Vi använder oss av vanliga lampor? Ni bokade in er på 60min, vi rek max 40min, för att ni redan hamnade vitast på skalan och för att ni skulle bespara er 400kr. Hoppades att ni uppskattade ärlighet. Välkomna förbi för att visa upp era tänder för oss, för att se vart på skalan ni ligger i alla slags ljus hos oss. Ha en fin söndag!

Sandra L
Skrev om Mini Spa, Skrapan

Fantastisk personal & fantastisk upplevelse!

Svar från Mini Spa, Skrapan

Tackar ödmjukast. Ska hälsa tjejerna det. Välkommen åter!

Emelie S
Skrev om Mini Spa, Skrapan

Rania som arbetar på mini spa skrapan är otroligt proffsig och blir alltid nöjd. Trevligt bemötande av personalen där

Svar från Mini Spa, Skrapan

Kul att höra, Emelie. Ska hälsa henne det och vi ses snart igen!

Patrizia B
Skrev om Mini Spa, Skrapan

Jag har gjort/gör fransförlängning och tandblekning en gång. Jag blir alltid nöjd med resultatet. Alltid trevligt bemötande. Jag är nöjd med allt.

Svar från Mini Spa, Skrapan

Tack ska du ha, Bertoli! See you soon again!

Sara F
Skrev om Mini Spa, Skrapan

Fantastisk bemötning och lika bra och professionella behandlingar! Jag har återkommit till Mini Spa för fransförlängning, trådning, färgning, ansiktsbehandlingar och tandblekning. Mini Spa i Kista har nu fått ett jättebra utbud av produkter där alla mina favoriter finns.

Svar från Mini Spa, Skrapan

Fantastiskt kul att våra behandlingar & tjejerna tar väl hand om dig. Välkommen!

Stefan A
Skrev om Mini Spa, Skrapan

Gjorde en tandblekning i Skrapan, med utomordentligt resultat (vilket jag faktiskt inte räknade med, med tanke på det låga priset). Värt varenda krona!!

Svar från Mini Spa, Skrapan

Tack för det & ännu roligare att ni fick ett fantastiskt resultat. Ses säkert om 2år igen!

Matilda E
Skrev om Mini Spa, Skrapan

Fantastiskt duktiga! Rania har gjort mina fransar sedan augusti 2016 och kommer aldrig gå någon annanstans - jag får kvalitet och grym hållbarhet till ett bra pris. /Matilda

Svar från Mini Spa, Skrapan

Stort tack för de värmande orden. Ska hälsa Rania det. Ha en fantastisk dag!

Tina K
Skrev om Mini Spa, Skrapan

Väldigt bra bemötande god service och alltid i god tid när man har en tid på mini spa..