Alla kategorier Spa Stockholms län Stockholm Östermalm Mini Spa, Skrapan

Mini Spa, Skrapan

Götgatan 78, 118 30 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Mini Spa -troligen världens mest tillgängliga spa!

Vi strävar efter att vara en tillgänglig salong med ett brett utbud, som skall passa både henne och honom. Hit kan du komma för en paus i vardagen eller en quick-fix när du är på språng - vi har en behandling för varje tillfälle! Njut av en härligt avslappnande ansiktsbehandling, fixa fransar och ögonbryn eller bli riktigt fräsch med en tandblekning eller vaxning.

Varje köp hos oss bidrar med 7 kronor till Zelmerlöw och Björkman Foundation, som hjälper utsatta barn för att de ska få en utbildning och bättre framtid.

Boka en tid online eller kom förbi salongen i Skrapan, välkommen!
Lör: 10:00-18:00
Sön: 11:00-18:00

Läs vad 9 kunder tycker om Mini Spa, Skrapan

• Karolina S
    Karolina S skrev om Mini Spa, Skrapan
    Ranja är bäst! Professionell, trevlig och nogran! Hygienisk så håller fransarna bättre och man slipper infektioner!
    2017-05-09 Sylvester L svarar Karolina S
    Tack för de fina orden och kul att du är helnöjd!
    Ha en fin vecka!
  • Marta F
    Marta F skrev om Mini Spa, Skrapan
    Tandblekning 40 min. Trevligt och skojigt bemötande. I Mini Spas ljus såg tänderna bra ut men hemma har jag blivit mycket besviken på resultaten.
    2017-04-30 Sylvester L svarar Marta F
    Vi använder oss av vanliga lampor?
    Ni bokade in er på 60min, vi rek max 40min, för att ni redan hamnade vitast på skalan och för att ni skulle bespara er 400kr. Hoppades att ni uppskattade ärlighet.

Välkomna förbi för att visa upp era tänder för oss, för att se vart på skalan ni ligger i alla slags ljus hos oss.
    Ha en fin söndag!
  • Sandra L
    Sandra L skrev om Mini Spa, Skrapan
    Fantastisk personal & fantastisk upplevelse!
    2017-04-27 Sylvester L svarar Sandra L
    Tackar ödmjukast. Ska hälsa tjejerna det.
    Välkommen åter!
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Mini Spa, Skrapan
    Rania som arbetar på mini spa skrapan är otroligt proffsig och blir alltid nöjd. Trevligt bemötande av personalen där
    2017-04-26 Sylvester L svarar Emelie S
    Kul att höra, Emelie. Ska hälsa henne det och vi ses snart igen!
  • Patrizia B
    Patrizia B skrev om Mini Spa, Skrapan
    Jag har gjort/gör fransförlängning och tandblekning en gång. Jag blir alltid nöjd med resultatet. Alltid trevligt bemötande.
    Jag är nöjd med allt.
    2017-04-24 Sylvester L svarar Patrizia B
    Tack ska du ha, Bertoli!
    See you soon again!
  • Sara F
    Sara F skrev om Mini Spa, Skrapan
    Fantastisk bemötning och lika bra och professionella behandlingar!
    Jag har återkommit till Mini Spa för fransförlängning, trådning, färgning, ansiktsbehandlingar och tandblekning.

Mini Spa i Kista har nu fått ett jättebra utbud av produkter där alla mina favoriter finns.
    2017-04-26 Sylvester L svarar Sara F
    Fantastiskt kul att våra behandlingar & tjejerna tar väl hand om dig. Välkommen!
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Mini Spa, Skrapan
    Gjorde en tandblekning i Skrapan, med utomordentligt resultat (vilket jag faktiskt inte räknade med, med tanke på det låga priset). Värt varenda krona!!
    2017-04-21 Sylvester L svarar Stefan A
    Tack för det & ännu roligare att ni fick ett fantastiskt resultat. Ses säkert om 2år igen!
  • Matilda E
    Matilda E skrev om Mini Spa, Skrapan
    Fantastiskt duktiga! Rania har gjort mina fransar sedan augusti 2016 och kommer aldrig gå någon annanstans - jag får kvalitet och grym hållbarhet till ett bra pris. /Matilda
    2017-04-20 Sylvester L svarar Matilda E
    Stort tack för de värmande orden. Ska hälsa Rania det.
    Ha en fantastisk dag!
  • Tina K
    Tina K skrev om Mini Spa, Skrapan
    Väldigt bra bemötande god service och alltid i god tid när man har en tid på mini spa..

Götgatan 78, 118 30 Stockholm