Skin Agency

Skin Agency

Ring 08-33 10 36 www.skinagency.se

Välkommen till Skin Agency. Vi erbjuder dig avancerad hudvård och estetiska behandlingar såsom injektionsbehandlingar, IPL, Infuzion, V Soft Lift, laser, permanent fransförlängning, vaxning, ansiktsbehandlingar och kemisk peeling. Vi strävar alltid efter säker och tillförlitlig vård där vi lägger stor vikt vid gott omhändertagande...

50 omdömen om Skin Agency

Moa A
Skrev om Skin Agency

Tyvärr hållde inte fransarna mer än 2dagar..

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Trixie L

Bästa salongen, bästa teamet. Fantastiska behandlingar i så fin miljö. Att gå till Skin Agency är som att vara på semester för ett par timmar. Går alltid därifrån så NÖJD. Rekommenderar starkt till alla.

Hannah N

Otrolig personal, smarta, vackra och inspirerande. Min hy är så mycket bättre tack vare Elita!!

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 472 omdömen 4.9 av 472 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Mina S

Superbehaning (infuzion) och otroligt kunnig och trevlig Elita

Anna S

Är så nöjd med behandlingarna jag fått hos Elita. Sen är hon hur trevlig och gullig som helst. Hoppas att fler upptäcker Skin Agency. Önskar dem all lycka och framgång. / Anna

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1061 omdömen 4.8 av 1061 omdömen

Tora B

Härlig upplevelse, skön behandling och professionellt fullt ut. Mycket nöjd med mina behandlingar. Kan verkligen rekommendera Elita!

Ida S

Fantastisk service och underbart bemötande av Elita som verkligen gör underverk med sina genomtänkta behandlingar.

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Hanna K

Bästa Elita på Skin Agency🙌🏼

Helena G

En super bra upplevelse, underbara produktet, fin service Och relativt snabb leverans. Nöjd!

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Erika H

Mycket bra besök hos Elita. Supergullig och proffsig tjej! Ansiktsbehandlingen var superbra, många plus!

Tina K

Mycket bra behandling av Elita och hon är mycket duktig och trevlig! Jag ser fram emot min sista infuzion behandling som jag snart ska göra!

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Alexandra V

Supertrevlig personal, väldigt proffesionellt! Nöjd med mitt besök på alla sätt.

Emelie A

Elita med personal är fantastiska! Är man en stressad kund och tar fel på sina tider som jag gör ibland så är dom så hjälpsamma för att få ihop allt. Dom levererar grym service och gör mig super vacker, Tack!

Malena D

Jag har länge varit en trogen kund till Elita och nu även till Neha! Alltid får jag rätt behandling för just mig med alltid lika goda resultat. Jag ger mina starkaste rekommendationer till både Elita och Neha på Skinagency!

Lina P

Jätte trevligt bemötande av härliga elita

Alexandra A

Fina lokaler, lyhörd, kunnig och proffsig personal. Det är med glädje och total trygghet jag lämnar mitt face i Elitas proffsiga händer. Jag går alltid därifrån med ett stort leende på läpparna.

Lotta B

Världens bästa Cristina! Hon är i särklass den bästa fransstylist jag gått till, jag blir alltid lika nöjd! Har testat många andra, ingen har gjort dom så bra som henne. Hon är lyhörd och jobbar med en proffsig teknik så jag kan varmt rekommendera henne!

Emeliée  E
Skrev om Skin Agency

Cristina är så otroligt proffsig och noggrann i hennes teknik och ser alltid till att man blir toppnöjd! Hon är dessutom alltid lika glad varje gång man kommer så man ser verkligen fram emot att komma tillbaka. Kommer aldrig gå till någon annan!

Elida H
Skrev om Skin Agency

Varit hos Cristina och gjort fransar, sjukt gullig och superduktig tjej! Rekommenderar till alla att gå till henne för att få drömfransarna!

Marie I

Bästa hudvårdskliniken i Sthlm! Proffsigt, bra service och härlig atmosfär.

Alba A
Skrev om Skin Agency

Känner mig alltid trygg i Cristinas händer, hon ger exakt de fransarna man önskar sig och man vet i förväg att man kommer gå hem nöjd och med fina fransar. Litar till 100% på Cristinas arbete, hon är helt enkelt Bäst!

Anna E

Gjorde Infuzion, en fantastisk behandling som gjorde underverk för min hud. Bemötandet och kvaliteten på service, utförande och allt i sin helhet är bara positivt. Rekommenderar starkt! Du känner dig riktigt omhändertagen i proffsiga händer.

Lisa P

Elita på Skin Agency är otroligt professionell, trevlig och kunnig. Hon brinner verkligen för sitt jobb och sina kunder. Som kund får du ett fantastiskt bemötande och behandlingar skräddarsydda just för dig.

Gitte S

Väldigt nöjd med både behandlingen och Elita, som utförde Infuzion på mig. Trevligt bemötande och effektiv behandling

Linn B

Elita är professionell ut i fingerspetsarna och sätter alltid kundens behov högst.

FRIDA L

Cristina gjorde mina första fransar och jag kommer aldrig byta , Har några få gånger på 4 år gått till andra men aldrig gått ifrån nöjd. Hon är bra på så många metoder och nogrann, vilket gör henne unik då man kanske vill ha varierande fransar till olika tillfällen. Keep going!

Elin B

Rekomderar alla att gå till Skin Agency. Har aldrig vart så nöjd med mina fransar som jag är när jag går därifrån. Stor eloge till Elita som har byggt upp denna fina salong och duktiga team! Längtar till varje besök!

Danijela L

Har aldrig varit så nöjd som jag är med Christina! Om man gillar fylliga fransar så kan hon verkligen få till det! Dom håller extremt bra och jag upplever inte luckor så fort nån Frans faller. Hon Lyssnar på vad man vill ha och ger grym service. Har provat andra men Christina är verkligen bäst av dom bästaste!

Josefine J

Kan starkt rekommendera att göra fransarna hos Cristina! Hon gör fransar med en extrem noggranthet och kan verkligen anpassa slutresultat efter vad man önskar, från natulig mascaralook till dramatiska kattögon. Man blir alltid lika nöjd.

Emma J

En harmonisk atmosfär i salongen och riktigt fint resultat av de behandlingar jag fått. Min hy har blivit slätare och fått mer lyster!

Cecilia R

Går alltid därifrån superglad och supernöjd!

evita h

Gjorde mina första fransar hos Cristina och har fortsatt hos henne sen dess! Verkligen super nöjd och kommer aldrig att byta! världens trevligaste frans-stylist ! :)

Sab H
Skrev om Skin Agency

Skin agency är utan tvekan den bästa salongen i stan. Inte bara för fin lokal men för att elita är extremt duktig på det hon gör och man märker verkligen att hon brinner för det. Hon ger dig inte bara vad du tror att du vill ha men vad du faktiskt behöver. Har gjort allt där, kan verkligen rekommendera ipl och infuzion. Även efter en ansiktebehandling känner jag mig som en ny människa. Proffsigt bemötande och utförande. Kommer alltid vara en trogen kund. Nästa gång jag kommer till stan ska jag boka tid hos dr. Neha som jag sett göra underverk på min mamma också.

Diana U

Trevligt bemötande , proffsigt allt bara toppen

Åsa S

Mycket nöjd med resultatet av mina behandlingar (Infuzion). Salongen är trivsam och miljön är avslappnande. Elita är professionell, vänlig och man känner sig trygg med henne. Jag kände mig verkligen väl omhändertagen och är som sagt mkt nöjd med resultatet. Full pott!

Iris V

Elita är väldigt duktig på det hon gör och man får alltid professionellt bemötande samt känner sig fin och fräsch när man går :)

Camilla C

Högsta expertis, bäst kvalité och alltid ett resultat som är klanderfritt och håller högsta resultatet. Tack för all fin service!

Philip E

Så fin som jag känner mig nu var länge sedan! Tack Elita med crew

Kelly
Skrev om Skin Agency

Bokade tid och såg mkt fram emot behandling. Kontaktade läkaren med en fråga om man får bedövningskräm. Fick inte svar. Kontaktade igen. Fick inget svar, inte ens efter flera veckor. Avbokade då tiden, eftersom jag upplevde att det va oseriöst och kändes otryggt att göra en injektion utan att ens kunna komma i kontakt med läkaren. Tänk om det dyker upp komplikationer efter behandlingen och man inte kan nå dem.

Svar från Skin Agency

Hej K! Vi vet inte vart du sökt efter Neha, många hittar henne på Instagram. Då hon är EXTREMT fullbokad så har hon ej tid att svara på alla som kontaktar henne, det är därför man kontaktar oss ;) Vi nås på 08 33 10 36 eller på mail info@skinagency.se där du alltid får hjälp innan dagen är slut. Mvh Skin Agency

EMMA H

Boka en tid du kommer inte bli besviken!!! Trevligt bemötande, fin lokal och grymma behandlingar. Har varit hos både Neha och Elita och är mycket nöjd. Utan tvekan Östermalms bästa skönhetssalong!

Victoria A

Trevligt bemötande och mottagande. Gjorde Stylage 1ml läppar hos dr Neha. Hade höga förväntningar på själva resultatet, men tyvärr infriades de inte riktigt. Ojämn underläpp, knöl i överläppen stor som en ärta och ingen större skillnad i storlek på läpparna jämfört med tidigare.

Emelie L

Fantastiskt bra! Trevliga och underbar behandling

Fixi L

Elita är supergullig och proffsig. Hon är flexibel med bokningar och vid mina behandlingar är jag alltid supernöjd!

Sebastian B

Helt otroligt bra. Haft psoriasis sedan tonåren och testat allt gått till många läkare och experter. Hamna till slut hos Elita, den första som inte utlovade mirakel utan ville utreda allt som kunde vara orsaken innan råden gavs. En månad senare va alla utslag borta men inte bara det... Utan fick en helt otroligt bra hy med lyster och spänst, och nu är självförtroendet på topp kan verkligen rekommendera hennes behandlingar speciellt infusion. Behandlingar som varar!

Elin J

Helt fantastiska tjejer som är så duktiga och gör mig så nöjd varje gång. Stockholms bästa skönhetsställe :)

Katja I

Proffsigt och välkomnande. Flexibla med bokningar och man känner sig väl omhändertagen!

Camilla C

Elita är den proffsigaste hudterapeuten jag mött. Fantastisk service, bra utbud och fina lokaler!

Philip E

Kan verkligen rekommendera ett besök hos skinagency! Det gjorde underverk för min hy och dem visste precis vad jag behövde!

Johanna A

Super trevlig personal, trevlig lokal och mycket bra kundbemötande.

Iris V

Riktigt proffsigt bemötande, Elita kan verkligen sin grej och min hy har alltid lika fin lyster när jag går därifrån!