Alla kategorier Botox Stockholms län Stockholm Östermalm Skin Agency
Rekommenderat företag 2016 - Skin Agency

Skin Agency

Riddargatan 20, 114 51 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Skin Agency. Vi erbjuder dig avancerad hudvård och estetiska behandlingar såsom injektionsbehandlingar, IPL, Infuzion, V Soft Lift, laser, permanent fransförlängning, vaxning, ansiktsbehandlingar och kemisk peeling. Vi strävar alltid efter säker och tillförlitlig vård där vi lägger stor vikt vid gott omhändertagande och god service.

Vi erbjuder personligt engagemang, värme och omvårdnad vilket är en självklarhet för varje enskild patient. Du hittar oss på Skeppargatan 27 och vi har utöver vanliga kontorstider också öppet flera gånger i veckan. Kontakta oss gärna via mail eller telefon för att boka in en tid.

Varmt välkomna till oss på Skin Agency

Läs vad 50 kunder tycker om Skin Agency

• Moa A
    Moa A skrev om Skin Agency
    Tyvärr hållde inte fransarna mer än 2dagar..
  • Trixie L
    Trixie L skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Bästa salongen, bästa teamet. Fantastiska behandlingar i så fin miljö. Att gå till Skin Agency är som att vara på semester för ett par timmar. Går alltid därifrån så NÖJD. Rekommenderar starkt till alla.
  • Hannah N
    Hannah N skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Otrolig personal, smarta, vackra och inspirerande. Min hy är så mycket bättre tack vare Elita!!
  • Mina S
    Mina S skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Superbehaning (infuzion) och otroligt kunnig och trevlig Elita
  • Anna S
    Anna S skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Är så nöjd med behandlingarna jag fått hos Elita. Sen är hon hur trevlig och gullig som helst. Hoppas att fler upptäcker Skin Agency. Önskar dem all lycka och framgång. / Anna
  • Tora B
    Tora B skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Härlig upplevelse, skön behandling och professionellt fullt ut. Mycket nöjd med mina behandlingar. Kan verkligen rekommendera Elita!
  • Ida S
    Ida S skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Fantastisk service och underbart bemötande av Elita som verkligen gör underverk med sina genomtänkta behandlingar.
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Bästa Elita på Skin Agency🙌🏼
  • Helena G
    Helena G skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    En super bra upplevelse, underbara produktet, fin service Och relativt snabb leverans. Nöjd!
  • Erika H
    Erika H skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Mycket bra besök hos Elita. Supergullig och proffsig tjej! Ansiktsbehandlingen var superbra, många plus!
  • Tina K
    Tina K skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Mycket bra behandling av Elita och hon är mycket duktig och trevlig! Jag ser fram emot min sista infuzion behandling som jag snart ska göra!
  • Alexandra V
    Alexandra V skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Supertrevlig personal, väldigt proffesionellt! Nöjd med mitt besök på alla sätt.
  • Emelie A
    Emelie A skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Elita med personal är fantastiska! Är man en stressad kund och tar fel på sina tider som jag gör ibland så är dom så hjälpsamma för att få ihop allt. Dom levererar grym service och gör mig super vacker, Tack!
  • Malena D
    Malena D skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Jag har länge varit en trogen kund till Elita och nu även till Neha! Alltid får jag rätt behandling för just mig med alltid lika goda resultat. Jag ger mina starkaste rekommendationer till både Elita och Neha på Skinagency!
  • Lina P
    Lina P skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Jätte trevligt bemötande av härliga elita
  • Alexandra A
    Alexandra A skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Fina lokaler, lyhörd, kunnig och proffsig personal. Det är med glädje och total trygghet jag lämnar mitt face i Elitas proffsiga händer. Jag går alltid därifrån med ett stort leende på läpparna.
  • Lotta B
    Lotta B skrev om Cristina Holmberg en del av Skin Agency
    Världens bästa Cristina! Hon är i särklass den bästa fransstylist jag gått till, jag blir alltid lika nöjd! Har testat många andra, ingen har gjort dom så bra som henne. Hon är lyhörd och jobbar med en proffsig teknik så jag kan varmt rekommendera henne!
  • Emeliée  E
    Emeliée E skrev om Skin Agency
    Cristina är så otroligt proffsig och noggrann i hennes teknik och ser alltid till att man blir toppnöjd! Hon är dessutom alltid lika glad varje gång man kommer så man ser verkligen fram emot att komma tillbaka. Kommer aldrig gå till någon annan!
  • Elida H
    Elida H skrev om Skin Agency
    Varit hos Cristina och gjort fransar, sjukt gullig och superduktig tjej! Rekommenderar till alla att gå till henne för att få drömfransarna!
  • Marie I
    Marie I skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Bästa hudvårdskliniken i Sthlm! Proffsigt, bra service och härlig atmosfär.
  • Alba A
    Alba A skrev om Skin Agency
    Känner mig alltid trygg i Cristinas händer, hon ger exakt de fransarna man önskar sig och man vet i förväg att man kommer gå hem nöjd och med fina fransar. Litar till 100% på Cristinas arbete, hon är helt enkelt Bäst!
  • Anna E
    Anna E skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Gjorde Infuzion, en fantastisk behandling som gjorde underverk för min hud. Bemötandet och kvaliteten på service, utförande och allt i sin helhet är bara positivt. Rekommenderar starkt! Du känner dig riktigt omhändertagen i proffsiga händer.
  • Lisa P
    Lisa P skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Elita på Skin Agency är otroligt professionell, trevlig och kunnig. Hon brinner verkligen för sitt jobb och sina kunder. Som kund får du ett fantastiskt bemötande och behandlingar skräddarsydda just för dig.
  • Gitte S
    Gitte S skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Väldigt nöjd med både behandlingen och Elita, som utförde Infuzion på mig. Trevligt bemötande och effektiv behandling
  • Linn B
    Linn B skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Elita är professionell ut i fingerspetsarna och sätter alltid kundens behov högst.
  • Frida L
    Frida L skrev om Cristina Holmberg en del av Skin Agency
    Cristina gjorde mina första fransar och jag kommer aldrig byta , Har några få gånger på 4 år gått till andra men aldrig gått ifrån nöjd.

Hon är bra på så många metoder och nogrann, vilket gör henne unik då man kanske vill ha varierande fransar till olika tillfällen. Keep going!
  • Elin B
    Elin B skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Rekomderar alla att gå till Skin Agency.
    Har aldrig vart så nöjd med mina fransar som jag är när jag går därifrån.
    Stor eloge till Elita som har byggt upp denna fina salong och duktiga team!
    Längtar till varje besök!
  • Danijela L
    Danijela L skrev om Cristina Holmberg en del av Skin Agency
    Har aldrig varit så nöjd som jag är med Christina! Om man gillar fylliga fransar så kan hon verkligen få till det! Dom håller extremt bra och jag upplever inte luckor så fort nån Frans faller. Hon Lyssnar på vad man vill ha och ger grym service. Har provat andra men Christina är verkligen bäst av dom bästaste!
  • Josefine J
    Josefine J skrev om Cristina Holmberg en del av Skin Agency
    Kan starkt rekommendera att göra fransarna hos Cristina! Hon gör fransar med en extrem noggranthet och kan verkligen anpassa slutresultat efter vad man önskar, från natulig mascaralook till dramatiska kattögon. Man blir alltid lika nöjd.
  • Emma J
    Emma J skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    En harmonisk atmosfär i salongen och riktigt fint resultat av de behandlingar jag fått. Min hy har blivit slätare och fått mer lyster!
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Går alltid därifrån superglad och supernöjd!
  • evita h
    evita h skrev om Cristina Holmberg en del av Skin Agency
    Gjorde mina första fransar hos Cristina och har fortsatt hos henne sen dess!
    Verkligen super nöjd och kommer aldrig att byta!

världens trevligaste frans-stylist ! :)
  • Sab H
    Sab H skrev om Skin Agency
    Skin agency är utan tvekan den bästa salongen i stan. Inte bara för fin lokal men för att elita är extremt duktig på det hon gör och man märker verkligen att hon brinner för det. Hon ger dig inte bara vad du tror att du vill ha men vad du faktiskt behöver. Har gjort allt där, kan verkligen rekommendera ipl och infuzion. Även efter en ansiktebehandling känner jag mig som en ny människa. Proffsigt bemötande och utförande. Kommer alltid vara en trogen kund. Nästa gång jag kommer till stan ska jag boka tid hos dr. Neha som jag sett göra underverk på min mamma också.
  • Diana U
    Diana U skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Trevligt bemötande , proffsigt allt bara toppen
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Mycket nöjd med resultatet av mina behandlingar (Infuzion). Salongen är trivsam och miljön är avslappnande. Elita är professionell, vänlig och man känner sig trygg med henne. Jag kände mig verkligen väl omhändertagen och är som sagt mkt nöjd med resultatet. Full pott!
  • Iris V
    Iris V skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Elita är väldigt duktig på det hon gör och man får alltid professionellt bemötande samt känner sig fin och fräsch när man går :)
  • Camilla C
    Camilla C skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Högsta expertis, bäst kvalité och alltid ett resultat som är klanderfritt och håller högsta resultatet. Tack för all fin service!
  • Philip E
    Philip E skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Så fin som jag känner mig nu var länge sedan!
    Tack Elita med crew
  • Kelly
    Kelly skrev om Skin Agency
    Bokade tid och såg mkt fram emot behandling. Kontaktade läkaren med en fråga om man får bedövningskräm. Fick inte svar. Kontaktade igen. Fick inget svar, inte ens efter flera veckor. Avbokade då tiden, eftersom jag upplevde att det va oseriöst och kändes otryggt att göra en injektion utan att ens kunna komma i kontakt med läkaren. Tänk om det dyker upp komplikationer efter behandlingen och man inte kan nå dem.
    2016-09-19 Skin Agency svarar Kelly
    Hej K!

Vi vet inte vart du sökt efter Neha, många hittar henne på Instagram. Då hon är EXTREMT fullbokad så har hon ej tid att svara på alla som kontaktar henne, det är därför man kontaktar oss ;)
    Vi nås på 08 33 10 36 eller på mail info@skinagency.se där du alltid får hjälp innan dagen är slut.

Mvh Skin Agency
    2016-09-19 Kelly svarar Skin Agency
    Hej Skin Agency och tack för svar.
    Jag kontaktade inte Er läkare direkt, vet inte riktigt vad Ni menar med Instagram, utan jag mailade Er salong med en fråga om man får bedövningskräm, då jag aldrig fått läppinjektion förut och är väldigt nålrädd. Ni svarade mig efter några dagar att Ni vidarebefordrat frågan till Er läkare och att hon skulle återkomma. Efter 2 veckor, utan att jag fått svar av varken Er eller Er läkare, mailade jag Er salong igen med samma fråga, men fick inget svar alls denna gång. Efter några dagar avbokade jag tiden, då jag helt enkelt inte kände förtroende och inte visste om jag skulle få bedövning eller inte. Jag är som sagt väldigt nålrädd och har aldrig gjort detta förut och för mig är det ju viktigt att man tar hänsyn till mig som individ. Jag förstår självklart att Ni och Er läkare är EXTREMT fullbokade, men om komplikationer, knölar, ojämnheter och dylikt skulle uppstå efter injektion måste det finnas möjlighet för mig att kunna nå Er eller Er läkare för åtgärder. Trygghet och förtroende är viktigt vid ingrepp som innefattar nålar i läpparna, och det borde inte va svårt att inom en månad få svar på om man får bedövningskräm eller inte.
    2016-09-19 Skin Agency svarar Kelly
    Hej Karin!

Jag har läst igenom hela vår långa mailkonversation sedan i somras då jag var på semester som jag även förtydligade där. Vi var även tydliga på hemsidan samt sociala medier med att informera om att vi endast kunde svara begränsat under semestertid.

Vi ser det som en extra tjänst att faktiskt kunna maila oss om diverse frågor, dock inte hur många mail per kund som helst då vi tyvärr inte har tid med det, och vi blir hyllade av våra kunder för att vara behjälpliga även kvällar och helger...och semestrar!

Ha en fin kväll!
    2016-09-19 Kelly svarar Skin Agency
    Då ber jag om ursäkt så mycket för att jag störde Er semester med min bokning och jag ber även om ursäkt för att jag är nålrädd och mailade frågan om bedövningskräm. Jag visste inte att man fick boka tid under juni till augusti, men inte maila frågor gällande bokningen. Den var inte särskilt lång (hur lång kan en fråga vara?) och konversation kan man inte kalla det när man inte får svar. Jag visste inte att det fanns en begränsning på max ett mail per kund, då hade jag självklart hållit mig till den regeln. Eftersom jag inte fick svar av Er, varken dagtid, kvällstid, helg eller överhuvudtaget, skickade jag tyvärr ett till mail. Ber om ursäkt även för det störningsmomentet jag orsakade Er. Jag visste inte heller att det är en extra tjänst man utnyttjar när man mailar frågor. Jag är glad för Er skull att Era kunder hyllar Er för att Ni svarar på mail. Jag heter inte heller Karin (??!!), men det spelar egentligen ingen roll. Känner mig dock riktigt nöjd att jag avbokade min tid hos Er. Härmed bekräftade Ni även att mitt omdöme gällande Er var helt rätt. Tänker inte fortsätta denna konversation med Er.

Ha en underbar kväll och lycka till med verksamheten!
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Emma H
    Emma H skrev om Neha Chauhan en del av Skin Agency
    Boka en tid du kommer inte bli besviken!!! Trevligt bemötande, fin lokal och grymma behandlingar. Har varit hos både Neha och Elita och är mycket nöjd. Utan tvekan Östermalms bästa skönhetssalong!
  • Victoria A
    Victoria A skrev om Neha Chauhan en del av Skin Agency
    Trevligt bemötande och mottagande. Gjorde Stylage 1ml läppar hos dr Neha. Hade höga förväntningar på själva resultatet, men tyvärr infriades de inte riktigt. Ojämn underläpp, knöl i överläppen stor som en ärta och ingen större skillnad i storlek på läpparna jämfört med tidigare.
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Fantastiskt bra! Trevliga och underbar behandling
  • Fixi L
    Fixi L skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Elita är supergullig och proffsig. Hon är flexibel med bokningar och vid mina behandlingar är jag alltid supernöjd!
  • Sebastian B
    Sebastian B skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Helt otroligt bra. Haft psoriasis sedan tonåren och testat allt gått till många läkare och experter. Hamna till slut hos Elita, den första som inte utlovade mirakel utan ville utreda allt som kunde vara orsaken innan råden gavs. En månad senare va alla utslag borta men inte bara det... Utan fick en helt otroligt bra hy med lyster och spänst, och nu är självförtroendet på topp kan verkligen rekommendera hennes behandlingar speciellt infusion.

Behandlingar som varar!
  • Elin J
    Elin J skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Helt fantastiska tjejer som är så duktiga och gör mig så nöjd varje gång. Stockholms bästa skönhetsställe :)
  • Katja I
    Katja I skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Proffsigt och välkomnande. Flexibla med bokningar och man känner sig väl omhändertagen!
  • Camilla C
    Camilla C skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Elita är den proffsigaste hudterapeuten jag mött. Fantastisk service, bra utbud och fina lokaler!
  • Philip E
    Philip E skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Kan verkligen rekommendera ett besök hos skinagency! Det gjorde underverk för min hy och dem visste precis vad jag behövde!
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Super trevlig personal, trevlig lokal och mycket bra kundbemötande.
  • Iris V
    Iris V skrev om Elita Löfblad en del av Skin Agency
    Riktigt proffsigt bemötande, Elita kan verkligen sin grej och min hy har alltid lika fin lyster när jag går därifrån!

Riddargatan 20, 114 51 Stockholm