HAIR36

HAIR36

www.hair36.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till HAIR36! HAIR36 är en personlig salong i hemmiljö som ligger i hjärtat av Spånga och Solhem. Du kan nå den inom 5 minuter med bil från Spånga Centrum. På HAIR36 erbjuds alla typer av hårvård för både ung som gammal. Du kan även gå hit för att fixa fransar och bryn, ta hål i öronen, spraytan, bli sminkad, eller...

56 omdömen om HAIR36

Victoria L

Rebecca är toppen! Alltid lika nöjd när jag går därifrån!

Sofie W
Skrev om HAIR36

En lite avslappnad stund där man blir omhändertagen och ompysslad. lyhörd och trevlig är hon, Rebecca. Rekommenderas!!

Lilian W
Skrev om HAIR36

Bra, proffsig , trevlig! Rekommenderas!

Sofia H
Skrev om HAIR36

Rebecca är så duktig med färg och lyssnar alltid in kunden.

Angelica B

En mysig salong mitt i villakvarteret i Spånga. Rebecca tog hand om mig och mitt hår på bästa sätt. Jag är jättenöjd med min klippning och styling och kommer absolut komma tillbaka.

Christine M

Jag känner mig alltid välkommen och omhändertagen hos HAIR36. Det är lugnt och skönt och lätt att koppla av. Rebecka lyssnar på önskemål och kommer med bra förslag och jag har alltid gått därifrån nöjd. Det är första frisören min son varit nöjd med.

Annika R
Skrev om HAIR36

Absolut bästa salongen! Rebecca är professionell, noggrann, färg- och stilsäker. Är alltid så nöjd efter ett besök hos Rebecca, vill aldrig byta frisör!

Malin J
Skrev om HAIR36

Alltid trevligt bemötande. Uppskattar det lugn som är på salongen. Kunden alltid i centrum.. JÄTTENÖJD!

Sofia H
Skrev om HAIR36

Bästa! Från det ögonblick du kliver in känns atmosfären välkomnande, familjär och professionell. Rebecca är en otroligt skicklig frisör och jag rekommenderar henne starkt!

Monica W
Skrev om HAIR36

Mycket trevligt bemötande. Min förväntningar uppfylles helt på klippning och förgning av hår .

Karin N
Skrev om HAIR36

Hos Rebecka känner man sig alltid trygg. Hennes kunskap, skicklighet och personlighet gör att jag aldrig kommer byta frisör! Bästa

Helen N
Skrev om HAIR36

Jag har varit kund länge och har alltid varit nöjd. Kunnig och ger bra förslag.

Kim H
Skrev om HAIR36

Väldigt trevligt bemötande, förväntningarna infriades.

Mikaela K

Väldigt duktig frisör, både för vuxna och barn. Duktig med både färg, klipp och även håltagning för örhängen på barn.

Inga-britt E

Trevligt bemötande. Professionell behandling.

Linnéa H

Väldigt duktig och trevlig frisör!

Linda W
Skrev om HAIR36

Rebecca fixade till mitt slitna hår och färgade till en riktigt bra nyans. Jag är så otroligt nöjd!

Sofia P
Skrev om HAIR36

Positiv upplevelse. Lite dyrt men jag var nöjd med resultatet.

Filippa S

Trevlig och kunnig frisör. Blir alltid nöjd

Ulrica P
Skrev om HAIR36

Proffsig frisör och trevlig upplevelse, varje gång. :)

Emma A
Skrev om HAIR36

Jag blev varmt bemött när jag kom till salongen och vi gick tillsammans igenom hur jag ville ha mitt hår. Jag hade beställt klippning och färgning. När jag kom dit fick jag sätta mig i stolen och vi pratade om hur min tanke om mitt hår skulle se ut och hon gav mig förslag på hur hon skulle kunna lösa det. Jag har varit på salongen innan och alltid gått därifrån nöjd, vilket jag blev även denna gång. Jag kände att hon gjort det vi kom överens och det blev som jag hade tänkt mig. Sammanfattningsvis var jag nöjd när jag var klar och kände mig väl bemött och ompysslad.

Jenny H

Personligt och fräscht. Proffsigt

Felix N
Skrev om HAIR36

Väldigt trevligt. Jag var nöjd med frisyren.

Helena R
Skrev om HAIR36

Superduktig, trevlig och proffsig! Jag är alltid nöjd när jag går därifrån.

Annika J
Skrev om HAIR36

Toppen bra frisör trevlig och kunnig glad att jag fick tips om den🌟

Emilia M
Skrev om HAIR36

Super nöjd med resultatet, Rebecca är alltid lyhörd för vilket resultat man vill ha och ger 100% bra service. Rekommenderar starkt ett besök

Angelika N

Alltid nöjd när jag har varit hos Rebecka på Hair36.

Madeleine B

Bästa frisören som kan allt om hur jag som kund får bästa upplevelsen. Lugn o ro i salongen. Känner mig alltid så nöjd när jag går hem. Och förväntansfull när jag kommer nästa gång. Kunnig med färgning och klippning. Vänlig som ger en fin upplevelse. Trevlig mysig salong. Tack. Jag är så nöjd efter flera år som kund. 🙏

Elin H
Skrev om HAIR36

Fint bemötande och mycket nöjd med resultatet!

Karin H
Skrev om HAIR36

Alltid ett fint möte, lyssnar och kommer med förslag till klippning. Köper oftast smink och saker till håret t.ex hårtofsar. Trivs väldigt bra med HAIR36

Eva A
Skrev om HAIR36

Är mycket nöjd,Länge försökt på olika salonger,här blev det verkligen tummen upp,

Caroline G

Alltid bra bemött av Rebecka. Riktigt proffsig frisör och kunnig.

Sofie W
Skrev om HAIR36

Alltid ett trevligt mottagande och väl genomfört arbete

Charlotte Cecilia K

Fantastisk mysig och personlig salong. Rebecca möter varje kund med värme. Alltid nöjd och glad efter ett besök. Rekommenderas varmt.

Gunilla G

Blev jättebra bemött. Gjorde en spraytanning o följde restriktionerna att inte duscha på 8 timmar. Efter första duschen då i ljummet vatten utan duschcreme så försvann jättemycket färg, blev fläckigt, efter bad i badbalja dagen efter försvann ännu mer i badtunnan då vi firade min födelsedag. Nu ser jag inte ens färgen Men nöjd ändå, ksnske lite dyrt.

Svar från HAIR36

Hej Gunilla. Synd att du upplevde att så mycket utav färgen försvann, nästa gång kan vi prova en annan färg som förhoppningsvis sitter bättre. Det är helt normalt att man upplever att mycket utav färgen försvinner första duschen då detta är guidefärgen som sköljs bort. Hoppas du hade en fantastisk födelsedag 🥳

Malin R

Flexibel, alltid bra service 💇‍♀️ och bemötande 😊

Tack för ditt fina omdöme Malin 🌸

Victoria L

Har gått till Rebecca i flera år nu och är alltid lika nöjd när jag går därifrån!

Tack för ditt fina omdöme Victoria 🌸

Monik E
Skrev om HAIR36

Alltid trevligt bemötande och alltid väldigt nöjd med klippningen och slutresultatet. Köper en del hårvårdsprodukter också.

Svar från HAIR36

Tack för ditt fina omdöme Monika🌸

Madeleine D

Rebecca är en fantastiskt proffsig frisör! Hon står ut med att jag vill ha mörkt/ljust/rosa/kort/långt varje gång och hjälper mig komma till kloka beslut som är hållbara i vardagen. Är alltid supernöjd med både klipp och färg när jag går därifrån och tycker att håret håller sig snyggt länge. Har också färgat bryn/fransar, gjort lashlift, vaxat ben, klippt barn, tagit hål i öronen och gjort spraytan hos Rebecca och allt blir super. Kan verkligen rekommendera Rebecca och hennes fina salong!

Svar från HAIR36

Tack för ditt fina omdöme bästa Madeleine❤️

Malin K
Skrev om HAIR36

Rebecca är fantastiskt duktig. Så nöjd varje gång, både med färg, klipp och bryn.

Tack för ditt fina omdöme Malin 🌸

Karin M
Skrev om HAIR36

Alltid supernöjd. Jag har gjort lashlift, färgat ögonbryn osv och min dotter har klippt sig och även gjort hål i öronen på Hair36.

Tack för ditt fina omdöme Karin 🌸

Lotta K
Skrev om HAIR36

Trevligt bemtande och proffsigt arbete mycket bra

Tack för ditt fina omdöme Lotta 🫶🏽

Linda L
Skrev om HAIR36

Rebecka är inlyssnande och kunnig. Hon förstår hur du vill ha det och du känner dig fab när du går därifrån! 🙌

Tack för ditt fina omdöme Linda 🫶🏽

Caroline G

Otroligt proffsigt och trevlig bemötande. Så skönt med en frisör som kommer med egna förslag och som ser vad som kommer passa och inte. Har ett ”svårfärgat” hår som kan bete sig lite hur som helst, men Rebecca lyckas bemästra det varje gång. Blir alltid supernöjd med resultatet och dessutom har man väldigt trevligt under tiden.

Svar från HAIR36

Tack för ditt fina omdöme Carro, alltid trevligt med dig i stolen🤗

Anna L
Skrev om HAIR36

Mysig hemmasalong där man blir väl omhändertagen :) En frisör som lyssnar och själv kommer med förslag, har alltid varit mer än nöjd efter besök hos Rebecca Är så glad att jag hittade hit för x antal år sen nu. Kommer aldrig byta ❤️

Tack för dina fina ord Anna. 🤗

Malin E
Skrev om HAIR36

Ett otroligt trevligt bemötande och så proffsig frisör Bästa frisören vi någonsin träffat

Tack Malin! Så kul att ni är nöjda! Snart ses vi igen. 🌸

Karin W
Skrev om HAIR36

Bästa bemötandet och så nöjd med resultatet. En hårfrisörska jag inte byter ut i första taget!

Svar från HAIR36

Tack för att du orkar åka till andra sidan stan för att komma till mig! 💇🏼‍♀️🤗

Eva S
Skrev om HAIR36

Så nöjd med klippning och fina slingor. Ser helt naturligt ut och fungerar med blivande utväxt.

Tack för din recension. Kul att du är nöjd! ☀️

Monica W
Skrev om HAIR36

Mycket duktig frisör som klipper och färgar mitt hår. Alltid trevligt bemött.

Tack för dina fina ord Monica! 🌸

Jenni B
Skrev om HAIR36

Tonårsklippning som blev superbra! Lyhörd, noggrann och mysig liten salong!

Tack Jenny! Kul att M blev nöjd 🌟