Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan at. Stockholm

at. Stockholm

Hagagatan 37, 113 62 Stockholm — Visa karta

För att ni ska känna er som hemma på at. har Mikaela och Sanne, som arbetat ihop sedan 2008, skapat en miljö som ska kännas trygg och avslappnad. Ambitionen är att alltid kunna inspirera och vägleda er efter era önskemål. Lyhördhet är ledordet!

Läs vad 125 kunder tycker om at. Stockholm

• Matilda S
    Matilda S skrev om at. Stockholm
    Klippt mig hos Sanne i några år nu, blev rekommenderad av en familjevän. Har aldrig gått därifrån missnöjd, inte ens halvnöjd. Hon är fantastiskt duktig, lyhörd på mina önskemål men ger också gärna tips eftersom mina idéer inte alltid är helt realistiska :P Jag får massa komplimanger och känner mig fin. Finns inget att anmärka på! Hejja tjejerna på at.! Läs mer
  • Beatrice E
    Beatrice E skrev om at. Stockholm
    Har gått till Sanne i flera år och har inga planer på att byta. Får alltid massor av komplimanger för både färg och frisyr när jag varit hos henne, hon vet verkligen vad hon gör. Rekommenderar henne verkligen! Läs mer
  • Elsa O
    Elsa O skrev om at. Stockholm
    Slingade min utväxt blond hos Mikaela och är väldigt nöjd. :-) Läs mer
  • Rebecka C
    Rebecka C skrev om at. Stockholm
    Klippte och färgade håret hos Michaela och är SÅ nöjd! Från ett utgångsläge som andra frisörer inte klarat. Lyhörd och proffsig! Läs mer
  • Karin N
    Karin N skrev om at. Stockholm
    Klipper mig sen ett par år tillbaka hos Mikaela Törnqvist. Hittade henne genom rekommendationer på reco.se och det är jag tacksam för. Har aldrig tidigare fått så mkt beröm för min frisyr - t o m av personer jag inte känner alls. Det måste man säga är ett gott betyg! Dessutom snygg salong och både Mikaela och Sanne satsar mkt på service och bemötande. Läs mer
  • Linda
    Linda skrev om at. Stockholm
    Jag är supernöjd efter mitt besök hos Salong At och bästa Mikaela.
    Jag gick från att ha både klippt och färgat håret brunt själv hemma (i två år!) till fräsch och fin blond hos henne på bara några timmar! Trodde inte att det kunde bli så fint efter ett första besök med mitt utgångsläge.
    Plus för fin och mysig salong. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Bernhard H
    Bernhard H skrev om at. Stockholm
    Klipper mig alltid hos Sanne sedan ett par år. Bästa frisören för mig definitivt. Läs mer
  • Sofia E
    Sofia E skrev om at. Stockholm
    Mikaela är grymt duktig! Förstår precis hur jag vill ha mitt hår. Mycket duktig på färg och styling
    Alltid lika trevligt att komma till Savon.. Läs mer
    Magisk schamponering
    Bra sörvis Läs mer
  • Sophie F
    Sophie F skrev om at. Stockholm
    Otrolig kunnig och väldigt proffsig! Läs mer
  • Barbro P
    Barbro P skrev om at. Stockholm
    Alltid glad och klipper alltid så bra. Att ha dig som frisör gör att man törs byta frissa ofta. Läs mer
  • Rebecca J
    Rebecca J skrev om at. Stockholm
    Finns ingen som är så duktig på det hon gör som Sanne. Otroligt kunnig och det känns alltid så härligt och lyxigt att få komma och bli fin i håret hos henne. Har aldrig gått därifrån missnöjd. En riktig glädjespridare är hon också och sätter alltid kunden i fokus.
    Rekommenderar henne till alla jag känner och skulle aldrig få för mig att byta frisör.
    Helt fantastisk är hon! Läs mer
  • Bea E
    Bea E skrev om at. Stockholm
    Har gått till Sanne i 5-6 år nu och har inte en tanke på att byta. Hon är otroligt duktig på det hon gör, lyhörd och profesionell. HELT fantastisk med färger, har aldrig gått därifrån missnöjd.
    Hon är dessutom en otroligt fin och varm människa vilket verkligen märks i hennes sätt att arbeta. Läs mer
  • Emil W
    Emil W skrev om at. Stockholm
    Rekommenderar starkt! Jag har varit väldigt nöjd varje gång Läs mer
  • Anna Ö
    Anna Ö skrev om at. Stockholm
    Supertrevlig och jätteduktig! Jag är alltid lika nöjd :) Läs mer
  • Sunita C
    Sunita C skrev om at. Stockholm
    Har klippt och färgat hos Mikaela sedan förra sommaren. Hon är väldigt duktig och lyhörd! Läs mer
  • Hanna C
    Hanna C skrev om at. Stockholm
    Mikaela är jätteduktig på både klippning och färg! Lyssnar och förstår precis vad jag vill ha. Läs mer
  • Emma J
    Emma J skrev om at. Stockholm
    Mikael är alltid trevlig och noggrann. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Erik L
    Erik L skrev om at. Stockholm
    Super bra klippning varje gång, kan inte annat än varmt rekommenderas. Läs mer
  • Charlotta G
    Charlotta G skrev om at. Stockholm
    Sanne klippte av mitt långa hår till en ny kortare frisyr och jag är väldigt nöjd! Trevligt bemötande, en duktig och lyhörd frisör! Hit går jag gärna igen! Läs mer
    Anton J gillar detta
  • Aleks
    Aleks skrev om at. Stockholm
    Mickan! Bästa frisören, EVER! Har letat frisör i över tre år som jag trivs med. Provat alla de stora salongerna i stan. Aldrig gått till samma ställe mer än en gång. Men jag kommer aldrig att byta ut Mickan! //aleks Läs mer
  • Pontus L
    Pontus L skrev om at. Stockholm
    Jag kom med ett två år långt hår som jag ville klippa av, och överlät helt åt Mikaela att utforma en frisyr. Ingen lätt uppgift, men Mikaela gjorde ett fantastiskt jobb och jag har sällan varit så nöjd med en frisyr! Trevlig, proffsig och ödmjuk. Jag rekommenderar Mikalea varmt! Läs mer
  • Ragnhild K
    Ragnhild K skrev om at. Stockholm
    Hej! Det är med glädje jag kan rekommendera Mikaela på salon Savon! Mikaela är vänlig, noggrann och omsorgsfull och klipper, färgar o stylar håret så man alltid känner sig nöjd och fin när man går hem! Mvh, Ragnhild Kjöllerström Läs mer
  • Pia
    Pia skrev om at. Stockholm
    Mina bästa rekommendationer vill jag ge Salong Savon och frisör Mikaela. Alltid trevligt bemötande, mysig liten lokal. Man känner sig välkommen och ompysslad och man går alltid därifrån med ett leende på läpparna. Tack Mikaela för att du klipper fram mitt bästa jag! Pia A Läs mer
  • Anni H
    Anni H skrev om at. Stockholm
    Mikaela är väldigt duktig på att se vad som passar och klipper så jag blir snygg varje dag, rekommenderas! Läs mer
  • Natalie S
    Natalie S skrev om at. Stockholm
    Jag gick till Mikaela efter att hört/läst mycket gott om henne och Savon. Blev tyvärr inte så nöjd som jag hade hoppats. Upplevde att hon inte var helt fokuserad och gick där ifrån med en rätt knasig frisyrklippning, ena sidan av uppklippningen är kortare än andra och det ser ut som jag har ett jack rakt in där hon skulle klippa upp håret framtill med för stor andel uppklippt hår. Läs mer
    2014-11-05 Mikaela T svarar Natalie S
    Hej Natalie. Detta låter jättetråkigt i mina öron. Jag vill be dig komma in till oss få får jag titta på håret. Vill inte att någon ska känna sig missnöjd. Jag arbetar otroligt mycket för att varje kund ska bli nöjd och glad. Vänligen kontakta mig så kan jag gå igenom håret igen.
  • Tessie U
    Tessie U skrev om at. Stockholm
    Gick till Mikaela och gjorde en hel makeover med håret efter att jag läst så mycket gott här och jag är supernöjd. Jag kommer definitivt fortsätta att gå dit. Hon förstod mig utan att jag behövde förklara allt för ingående. Äh, jag är helt enkelt så jäkla nöjd! Läs mer
  • Liv u
    Liv u skrev om at. Stockholm
    Mikaela på Savon e riktigt duktig, lyssnar och förstår hur jag vill ha det och jag känner mig alltid riktigt nöjd när jag lämnar salongen! Läs mer
  • Joakim F
    Joakim F skrev om at. Stockholm
    Mikaela är en fantastisk frisör!
    /Jocke Läs mer
  • Ted R
    Ted R skrev om at. Stockholm
    Mikaela är proffisionel, håller tider, mycket duktig frisör och dessutom väldig trevlig. Hon har mitt fulla förtroende och kan bara ge henne mina bästa rekomendationer.
    Ted Runsten Läs mer
  • Anne-Marie R
    Anne-Marie R skrev om at. Stockholm
    Tycker att Savon är trevlig o välkomnande o det utför ett mycket bra jobb Läs mer
  • Annica g
    Annica g skrev om at. Stockholm
    Toppenfrisör. Klipper o färgar jättebra. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Anja D
    Anja D skrev om at. Stockholm
    Mikaela är mycket duktig och gjorde ett kanon jobb med mitt hår som jag tidigare ansett som ett hopplöst fall. Läs mer
  • Sofia J
    Sofia J skrev om at. Stockholm
    Jag skulle rekommendera Sanne till vem som helst! Hon är otroligt kunnig och serviceminded. Toppklass! Läs mer
  • Lisette O
    Lisette O skrev om at. Stockholm
    Blev tipsad om Sanne när jag och min frisör sedan 10 år gick skilda vägar. Sanne briljerade inom båda färg och klipp och hade stort tålamod för att få allt som jag ville ha det. Väldigt nöjd och kommer helt klart gå tillbaka till henne!

PS… Har fått massor komplimanger för att jag är så fin i håret! Läs mer
    Jakob J, Ida A gillar detta
  • Daniel H
    Daniel H skrev om at. Stockholm
    Mycket bra! Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om at. Stockholm
    Mikaela klipper jättebra och är trevlig och lättpratad. Sedan jag började gå hos henne har till och med min sambo tvingats inse att man faktiskt kan se snygg ut i håret direkt hemkommen från frisören. Läs mer
  • Lotta M
    Lotta M skrev om at. Stockholm
    Efter att ha provat ett antal frisörer runt om i Sthlm blev ja tipsad om Mikaela. The rest is history! En lugn salong mitt i stan med en frisör som faktiskt gör som man vill och inte skäller på dig för du misskött ditt hår till max. Jag kommer aldig byta frisör igen! Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om at. Stockholm
    Har slingat håret och klippt mig ett antal ggr, blivit nöjd varje gång. Trevlig och kompetent personal som är uppmärksam och mån om kunderna. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ida j
    Ida j skrev om at. Stockholm
    Supernöjd varje gång. Trevliga, duktiga och lyhörda tjejer på Savon. Kan absolut rekommendera denna salong. Jag är stammis from nu. Läs mer
  • Kicki K
    Kicki K skrev om at. Stockholm
    Duktig, intresserad och noggrann frisör. Behaglig miljö, personligt bemötande. Läs mer
  • Johanna T
    Johanna T skrev om at. Stockholm
    Jag har äntligen hittat en frisör som förstår vad jag menar och vet vad hon pratar om. Kan alltid lita på Sanne. Hon kommer med tankar och idéer som passar mig och mitt hår. Är supernöjd och har rekommenderat många att gå till Sanne. Läs mer
  • Lina E
    Lina E skrev om at. Stockholm
    En väldigt trevlig och gullig tjej! Läs mer
  • Jessica G
    Jessica G skrev om at. Stockholm
    Savon är en jättemysig frisörsalong och blir alltid bemött trevligt av de som jobbar där :)
    Speciellt duktig är frisören Sanne Jensen som är otroligt trevlig och lättsam att prata med. Hon följer kundens önskemål och det har blivit superbra varje gång jag varit där. Jag lämnar alltid salongen väldigt nöjd efter att ha fått hjälp av Sanne. Läs mer
  • Charlotta L
    Charlotta L skrev om at. Stockholm
    Jag kan varmt rekommendera Sanne!! Hon är otroligt duktig, lyhörd, noggrann och mån om att kunden ska bli nöjd! Hon är alltid go och glad och man är alltid nöjd när man lämnar salongen! Dessutom är salongen väldigt fin! Ett toppenställe! Läs mer
  • Caroline E
    Caroline E skrev om at. Stockholm
    Jag rekommenderar starkt att gå till Sanne. Hon är en otroligt trevlig och jordnära person och MYCKET professionell frisör! Jag har gått hos Sanne de senaste åren och gjort det mesta med mitt hår. Alltid lika nöjd när jag går ifrån Savons salong. Sanne är väldigt duktig på färger och trender, där kan du alltid känna att du är i säkra händer. Börjar du gå hos Sanne kommer du aldrig vilja testa någon annan, det är jag säker på! Läs mer
  • Caroline E
    Caroline E skrev om at. Stockholm
    Rekommenderar alla att gå till salong Savon! :-) Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om at. Stockholm
    Sanne visar stort engagemang och skicklighet! Arbetar mycket professionellt och är väldigt noggran! Varmaste rekommendationerna från mig! Läs mer
  • Erika H
    Erika H skrev om at. Stockholm
    Sanne är bäst av alla frisörer jag någonsin varit hos, går aldrig någon annanstans! Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Lovisa Lovisa tycker:
“Så coola frisyrer, blir alltid...” Läs mer

Klädesvägen 7, 16876, BROMMA