Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan at. Stockholm

at. Stockholm

Hagagatan 37, 113 62 Stockholm — Visa karta

För att ni ska känna er som hemma på at. har Mikaela och Sanne, som arbetat ihop sedan 2008, skapat en miljö som ska kännas trygg och avslappnad. Ambitionen är att alltid kunna inspirera och vägleda er efter era önskemål. Lyhördhet är ledordet!
Rådmansgatan 50, 11357, STOCKHOLM
W Lounge
Lisa P:
Fina lokaler och duktiga frisörer. Jag kan främst rekommendera Jonas som är super. Extra plus för att man får en av stans grymmaste lattes m...

Frisörer nära at. Stockholm:

Sveavägen 140, Stokholm
Klipp och färg, massage, skönhetsbehandlingar och manikyr. Kom in till salongen ... Läs mer ›
Maria C:
Jättebra, trevlig personal och skön massage

Frejgatan 12, STOCKHOLM
Salong Majo erbjuder helhetslösningar för hela familjen med färgning, klippning,... Läs mer ›
Marielle D:
Överlägset den bästa klippningen jag någonsin fått! Liza var lyhörd och verkligen mån om att jag som kund blev nöjd! Fick även en riktigt, r...

Karlbergsvägen 37, Stockholm
Eleven frisersalong är centralt beläget i Stockholm city, Vasastan. Professionel... Läs mer ›
Maggie M:
Jag älskar att klippa mig hos Fredrik. Han är alltid så noggrann, omtänksam och vänlig.

Odengatan 23, STOCKHOLM
Salong Kamelonten på Östermalm har frisörerna som sätter vardagslyx på kartan. ... Läs mer ›
Tina C:
Duktig på färg och att ge egna förslag

Läs vad 15 kunder tycker om at. Stockholm

• Elsa O
    Elsa O skrev om at. Stockholm
    Slingade min utväxt blond hos Mikaela och är väldigt nöjd. :-)
  • Rebecka C
    Rebecka C skrev om at. Stockholm
    Klippte och färgade håret hos Michaela och är SÅ nöjd! Från ett utgångsläge som andra frisörer inte klarat. Lyhörd och proffsig!
  • Karin N
    Karin N skrev om at. Stockholm
    Klipper mig sen ett par år tillbaka hos Mikaela Törnqvist. Hittade henne genom rekommendationer på reco.se och det är jag tacksam för. Har aldrig tidigare fått så mkt beröm för min frisyr - t o m av personer jag inte känner alls. Det måste man säga är ett gott betyg! Dessutom snygg salong och både Mikaela och Sanne satsar mkt på service och bemötande.
  • Bernhard H
    Bernhard H skrev om at. Stockholm
    Klipper mig alltid hos Sanne sedan ett par år. Bästa frisören för mig definitivt.
  • Natalie S
    Natalie S skrev om at. Stockholm
    Jag gick till Mikaela efter att hört/läst mycket gott om henne och Savon. Blev tyvärr inte så nöjd som jag hade hoppats. Upplevde att hon inte var helt fokuserad och gick där ifrån med en rätt knasig frisyrklippning, ena sidan av uppklippningen är kortare än andra och det ser ut som jag har ett jack rakt in där hon skulle klippa upp håret framtill med för stor andel uppklippt hår.
    2014-11-05 Mikaela T svarar Natalie S
    Hej Natalie. Detta låter jättetråkigt i mina öron. Jag vill be dig komma in till oss få får jag titta på håret. Vill inte att någon ska känna sig missnöjd. Jag arbetar otroligt mycket för att varje kund ska bli nöjd och glad. Vänligen kontakta mig så kan jag gå igenom håret igen.
  • Tessie U
    Tessie U skrev om at. Stockholm
    Gick till Mikaela och gjorde en hel makeover med håret efter att jag läst så mycket gott här och jag är supernöjd. Jag kommer definitivt fortsätta att gå dit. Hon förstod mig utan att jag behövde förklara allt för ingående. Äh, jag är helt enkelt så jäkla nöjd!
  • Sofia J
    Sofia J skrev om at. Stockholm
    Jag skulle rekommendera Sanne till vem som helst! Hon är otroligt kunnig och serviceminded. Toppklass!
  • Caroline E
    Caroline E skrev om at. Stockholm
    Rekommenderar alla att gå till salong Savon! :-)
  • Johanna
    Johanna skrev om at. Stockholm
    Man känner sig trygg i händerna på Sanne. Hon vet vad hon gör. Lyhörd för kundens önskemål men kommer även med förslag och tips baserat på all den kunskap hon besitter vilket är en fantastisk kombo - precis det man vill ha när man går till frisören!
  • Andreas B
    Andreas B skrev om at. Stockholm
    Tillgänglig och duktig frisör!
  • Gustav O
    Gustav O skrev om at. Stockholm
    Mycket proffsig och seriös salong. Som kund känner man sig alltid speciell. Mycket bra klippning rent tekniskt kombinerat men en avslappnad och trevlig atmosfär.
  • Marie P
    Marie P skrev om at. Stockholm
    Mycket bra service o stort kunnande, känns personligt.
  • Linda C
    Linda C skrev om at. Stockholm
    God service och en mycket god känsla för kundens behov. Excellerat på färg! Rekommenderas!!!
  • Karl T
    Karl T skrev om at. Stockholm
    Extremt duktiga. Man blir alltid nöjd!
    Sanne J gillar detta
  • Eva Margareta A
    Eva Margareta A skrev om at. Stockholm
    SANNE o Mikaela är två jätte duktiga frisörer man är alltid nöjd när man går där i från.Kan verkligen rekommendera dessa tjer.
    Sanne J, Mikaela T gillar detta

Hagagatan 37, 113 62 Stockholm