Kameleonten

Odengatan 23, 114 24 Stockholm — Visa karta

Kameleonten på vackra Östermalm är salongen där du alltid blir omhändertagen på ett extra lyxigt sätt.

Vårt fokus är att vi i en avslappnande och exklusiv miljö ska behandla och lyfta fram det bästa hos varje kund. Vi möter dina önskemål och förväntningar och ger dig ett resultat i toppklass. Hos oss använder vi uteslutande marknadens mest kvalitativa produkter och guidar dig genom hur du ska ta hand om ditt hår även efter besöket.

Målet är att du alltid ska vara snygg i håret. Välkommen till oss!

Läs vad 329 kunder tycker om Kameleonten

• Teresia A

2020-01-24

Teresia A skrev om Kameleonten
    Trevlig personal, fin miljö och bra resultat ger en mycket bra kundupplevelse! Läs mer
  • 2020-01-23

Jannike W skrev om Kameleonten
    Jag uppskattar kunskapen och den goda servicen.
    Varje gång blir jag väldigt bra bemött och får bra färgförslag och jag blir alltid mer än nöjd. Helt otroligt att Royal Sthlm får till det så bra varje gång! Hon ser varje kund och kan känna av hur man vill ha det. Så tacksam över att få vara kund hos Kameleonten! Läs mer
  • 2020-01-22

Patricia L skrev om Kameleonten
    Kameleonten är de bästa frisörsalong jag har varit på! Salongen andas av professionalism i lugn och framför allt lyxig miljö! Jag har haft samma hårfrisör i flera, de är helt klart bäst! Läs mer
  • 2020-01-17

Lovisa R skrev om Kameleonten
    Bra utfört, men Tillkom en extra kostnad för ”ob tillägg” som jag ej blivit informerad om innan. Läs mer
  • 2020-01-14

Katrin M skrev om Kameleonten
    Angelica, superduktig top stylist. Mycket professionell, kunnig och hjälpsam på alla sätt. Även mycket bra tips och bra produkter för att själv kunna styla håret på egen hand. Läs mer
  • 2020-01-08

moa m skrev om Kameleonten
    världens bästa Katta gör alltid magi med mitt hår Läs mer
  • Marie-louis A

2019-12-25

Marie-louis A skrev om Kameleonten
    Har varit kund sedan Angelica examinerades - alltid, efter varje besök lika nöjd
    Marie-Louise Läs mer
  • 2019-12-11

Johanna L skrev om Kameleonten
    Alltid lika nöjd när jag går härifrån! Läs mer
  • 2019-12-06

Lisa J skrev om Kameleonten
    Katarina är väldigt duktig, bli alltid väldigt nöjd när jag varit hos henne! Läs mer
  • 2019-12-05

Lena L skrev om Kameleonten
    Att jag alltid får professionell hjälp vad jag än vill göra och känner mig alltid så bra omhändertagen vid alla mina besök! Läs mer
  • Nina L

2019-12-04

Nina L skrev om Kameleonten
    Jag gick hos Kameleonten då den frisör jag gått till under flera år jobbade där, men när hon slutade där och slutade jag också. Lokalerna är fina men kände mig aldrig riktigt hemma där. Läs mer
  • Monica B

2019-11-22

Monica B skrev om Kameleonten
    En hel del slingor blev till och mycket fantastiskt resultat.. håret fick en uppgradering och en mycket nöjd man hemma...alltid lika trevligt att bli ompysslad och omhändertagen.. Läs mer
  • 2019-11-18

Sanja M skrev om Kameleonten
    Går till Katarina och är så nöjd!!
    Är själv frisör så jag är väldigt kräsen, hon förstår sig på mitt hår och gör alltid så fantastiskt fina färger! Rekommenderas starkt!!! Läs mer
  • 2019-11-18

Shams A skrev om Kameleonten
    Katarina är den absolut bästa frisören jag har gått till!! Får du tid hos henne kan du skatta dig lycklig Läs mer
  • 2019-11-15

Sara L skrev om Kameleonten
    Angelica är en fantastisk frisör som skapar magi. Älskar mitt nya hår! Läs mer
  • Ulla H

2019-11-13

Ulla H skrev om Kameleonten
    Klipp o färg var 6e vecka. Proffsigt, vänligt och trevligt. Utmärkt bemötande och service. Bara ++++++ Ida du är bäst! ❤🌹 Läs mer
  • 2019-11-10

Maria I skrev om Kameleonten
    Blev otrevligt bemött.Snorkig attityd. Läs mer
  • 2019-09-13

Karin A skrev om Kameleonten
    Angelica är en mycket skicklig frisör. Hon förstår sig på hår, hårkvalitet och kommer med kreativa och genomtänkta förslag.
    Bra hantverk - proffsig! Läs mer
  • 2019-09-13

Michelle S skrev om Kameleonten
    Bästa salongen! Ingen gör mitt hår så fint som Angelica 💕 Läs mer
  • 2019-08-18

Sandra S skrev om Kameleonten
    Jag köpt lös hår och hår produkter.
    Jag blev väl bemött och tipsad vad som passar mig bäst . Jag hade inga förväntningar men personalen gav mig hundra procent service . Jag älskar att vara på deras salong för man känner sig som en ny Fräch kvinna känns som man känt personalen i hela ens liv. Läs mer
  • Zeina F

2019-08-06

Zeina F skrev om Kameleonten
    Angelica är en duktig frisör!! Trevlig Läs mer
  • 2019-07-22

Ida S skrev om Kameleonten
    Anette är den bästa frisören jag haft, effektiv, superduktig och trevlig <3 Alltid nöjd med resultatet! Läs mer
  • 2019-06-17

Hans E skrev om Kameleonten
    Proffsiga, trevliga, snygg salong Läs mer
  • 2019-06-03

Henrik B skrev om Kameleonten
    Trevligt bemötande och en bra herrklippning. Läs mer
  • 2019-04-13

Ann L skrev om Kameleonten
    Färgade och klippte håret hos Anette. Jättefint resultat, jag blev mycket nöjd. Trevlig bemötande i lugn, fin miljö. Läs mer
  • 2019-04-10

Anna R skrev om Kameleonten
    Bra massagestolar i tvätten, trevliga lokaler. Höjt priserna med ca 100 kr varje gång jag var där (var där varannan månad i ett års tid), trots samma behandling, så numera tycker inte att det höga priset lever upp till förväntat resultat. Sista gången jag var där blev håret missfärgat och lila. Det må va hänt, men vill ha bättre service och förståelse av personalen än vad de gav mig. Så tyvärr går jag inte tillbaka, men stället har potential så hoppas de jobbar på sitt kundbemötande. Läs mer
    2019-04-10 Angelica E svarar Anna R
    Hej Anna, tråkigt att du upplevt prishöjning varje gång. Vi har under årets lopp bytt färgmärke och de har på så sett höjt priserna samt sker det prishöjning varje år och om det går åt mer färg varje gång vid behandling så kostar det mer.. ditt hår kan också ha blivit längre och på så sett kostar det mer också...
    Jag har inte hört att du skulle ha varit i kontakt med oss om du varit missnöjd kring detta, det hade vi självklart mött på bästa sett. Med vänlig hälsing Angelica.
  • 2019-03-29

Ninorta A skrev om Kameleonten
    Katarina Panic har varit min frisör sedan 2016. Den här charmiga tjejen gör magi med mitt hår varje gång jag besöker henne. Man går ut från salongen och känner sig som en prinsessa.
    Klippning, färgbehandling, hårförlängning/förtjockning eller varför inte bara lyxa till det med en tvätt och fön? Katarina är balayage expert!
    Salongen erbjuder det senaste inom hårvård och använder fönar/hårverktyg från Dyson.

Dessutom Stockholms finaste salong! 🌸 Läs mer
  • Tina L

2019-03-18

Tina L skrev om Kameleonten
    Fantastiskt bemötande av ägaren som var varm och fick mig att känna mig fin.

Jag har klippt mig och färgat håret där flera gånger och jag har äntligen hittat min egen frisör.

Jag köpte flera hårvårds- och stylingprodukter som jag är mkt nöjd med. Läs mer
  • Ellen P

2019-03-18

Ellen P skrev om Kameleonten
    otrevliga oprofessionella skickar fakturor till inkasso utan kontaktinfo Läs mer
    2019-03-18 Angelica E svarar Ellen P
    Hej Ellen.
    Du kom inte på din avtalade tid som du bokat in. Vi har avbokningarpolicy som står på hemsidan där du själv bokat din tid.
    Jag talade med dig när du var inne på din andra tid att du kommer få en faktura från oss för utebliven tid. Den fick du både på post och mejl 2 gånger innan du fick inkasso-krav. / Angelica på Kameleonten
  • Catharina G

2019-03-13

Catharina G skrev om Kameleonten
    Har följt med Katarina från den salongen hon tidigare arbetade på. Hon är grym (!) och väldigt lyhörd. Man går aldrig ifrån en klippning med henne och känner sig besviken. Kommer nog aldrig byta frisör :) Läs mer
  • 2019-03-11

Carina S skrev om Kameleonten
    Professionell och kunnig frissör. Läs mer
  • 2019-03-07

Ella A skrev om Kameleonten
    Proffsiga och får mitt hår att se fantastiskt ut! Läs mer
  • Berit H

2019-03-06

Berit H skrev om Kameleonten
    Bra och trevligt bemötande.
    Lockigt, luftigt resultat önskas men svårt att uppnå. Läs mer
  • 2019-03-05

Emilia W skrev om Kameleonten
    Frisörer i toppklass! Extremt kunniga och trevliga. Har äntligen hittat en frisör som jag återkommer till. Läs mer
  • 2019-03-02

Vanessa L skrev om Kameleonten
    Skulle lämna fler stjärnor om det gick! Jag var så nervös för det är så svårt att hitta en riktigt bra frisör..är du som mig så känn dig lugn att gå hit. Anette klippte mitt kaos hår bättre än jag någonsin hade kunnat föreställa mig och färgen blev helt otroligt fin! Lyhörd, gullig helt bäst!. Sen att miljön är lyxig med massage stolar är bara ett pluss på upplevelsen. Tack så hemskt mycket Anette! Kommer aldrig gå någon annanstans. Läs mer
  • 2018-12-25

Melina skrev om Kameleonten
    Har vart och fixat mitt hår hos Katarina nu 2-3 gånger, har aldrig varit så nöjd som jag är just nu. Definitivt den bästa frisören jag har vart hos! Läs mer
  • Evelyn D

2018-11-06

Evelyn D skrev om Kameleonten
    Aldrig träffat en bättre frisör än Jannice, rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-10-10

Kikki W skrev om Kameleonten
    Proffsigt, mysigt och trevlig personal👍🏼 Läs mer
  • 2018-10-05

Nejla I skrev om Kameleonten
    Professionell och superduktig!! Läs mer
  • 2018-10-04

Johanna A skrev om Kameleonten
    Jag kan inget annat än att säga att Katarina skapar magi när man är hos henne. Jag är super nöjd varje gång och jag älskar att hon ger en tipps och råd för vad som är bäst för en hårkvalité och vad som passar. Jag rekommenderar henne till alla jag känner! Läs mer
  • 2018-10-03

Hanna W skrev om Kameleonten
    Angelica ger ett bra bemötande och är en duktig frisör! Läs mer
  • 2018-09-29

Hanna S skrev om Kameleonten
    Alltid supernöjd med både klippning, färgning och bemötande👌 Läs mer
  • 2018-09-28

Johanna L skrev om Kameleonten
    Angelica är en otroligt duktig frisör och dessutom trevlig :) Läs mer
  • 2018-09-27

Ella A skrev om Kameleonten
    Jag färgade håret och klippte och dom var otroligt bra på färger och såg till att jag fick rätt ton i håret vilket jag inte upplevt hos andra frisörer😋👍🏼 Läs mer
  • 2018-09-27

Eva S skrev om Kameleonten
    Trevlig personal och man blir glatt uppskattad. Nöjd med håret Läs mer
  • 2018-09-22

Rebecca W skrev om Kameleonten
    Blev betydligt kortare än jag ville och klipptes helt utan känsla eller någon slags finess. OCH betalade 750 kr för det. Läs mer
  • 2018-09-20

Eva A skrev om Kameleonten
    Väldigt trevligt bemötande och skön atmosfär. De bryr sig om kunderna och är alltid ärliga i sina rekomendationer. Jag slingrar mitt (utländska!) hår hos Katta och hon är sååå jävla grym på att göra en balayage!!!! Läs mer
  • 2018-09-20

Josefine G skrev om Kameleonten
    Utmärkt service och kunnig personal! Läs mer
  • 2018-09-19

Emelie E skrev om Kameleonten
    Lyxig känsla och lyxigt resultat! De lär känna ens hår och vet exakt hur man vill ha det, vad som passar ens hårtyp och visar mycket respekt till kundens önskemål. / trogen stamkund Läs mer
  • 2018-09-19

Emilie G skrev om Kameleonten
    Angelica är toppen - mycket tillmötesgående, glad och positiv!

Grymt duktig med saxen. Jag är alltid mer än nöjd när jag går därifrån. Läs mer

Odengatan 23, 114 24 Stockholm