Läs vad 401 kunder tycker om Kameleonten 2

• 2021-01-25
    Har varit hos Katarina Panic, Royal Sthlm ett flertal gånger och har aldrig varit mer nöjd.
    Jag har velat ha olika hårfärger varje gång, löshår - inget lösthår. Oavsett vad jag önskar så blir det alltid helt perfekt! Kommer aldrig kunna gå till någon annan! Dessutom är salongen Kameleonten i sig såå mysig och härlig att vara på. Man känner sig verkligen omhändertagen.
  • 2021-01-16
    Besökte KATARINA PANIC (RoyalSthlm) i somras. Hon tog närmare 5000kr för min fina "balayage". Hade mer än fyra nyanser i håret efter mitt frisörbesöket. Hon kan bara färga om du har en fin grund att arbeta med. Annars är hon värdelös! Bli INTE lurad av hennes fina instagram-bilder. Gå inte dit!
    skrev om Kameleonten
  • 2020-12-13
    Brukar gå till Katarina som är sååå duktig. Hon lyssnar noga på mina önskemål och varje gång blir det precis som jag har föreställt mig. Utöver det är hon en underbar person med härlig energi som alltid ger ett trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera henne. <3
  • 2020-12-11
    Personligt bemötande av kompetent personal. Man får verkligen det man betalar för. Är alltid jättenöjd efter besök.
  • 2020-12-09
    Katta är bästa frisören! Skulle aldrig låta någon annan röra mitt hår. Hon är otroligt noggrann och professionell!
    Aldrig varit så nöjd tidigare
  • 2020-12-07
    Rekommenderar starkt, Angelica är bäst på alla sätt som man kan vara🌹
  • 2020-12-07
    Bästa frisören ever, bleh aldrig nöjd innan jag hittade Royal.se men nu är jag nöjd varje gång. Helt otroligt!
    Klippte mig hos Sandra. Hon är ett geni! Så grym!🙌
  • 2020-12-04
    Helt fantastiskt bemötande. Klippning och föning blev precis så som jag ville ha det.
  • 2020-12-04
    Har alltid haft en otrolig fin tid och känt mig lyssnad på, vacker och glad varje gång jag gått därifrån. Har verkligen inga klagomål alls. Jag har på tre år tid gått från att ha haft kort rött hår till långt hår med balayage och kommer gå till samma frisör så länge jag har möjlighet till det. Har aldrig haft en och samma frisör mer än en klippning så det är otroligt positivt att jag nu känner att jag bara vill gå till henne. Har gått till Katarina.
  • 2020-12-04
    Efter att ha varit såååå otroligt missnöjd hos annan frisör så hittade jag Katta, Royalsthlm. Jag såg hennes arbeten på Instagram och tänkte yeah I wish, mitt hår kommer aldrig kunna gå att få sådär. Det var i så pass illa skick. Men allvarligt talat, Katta RÄDDADE mitt missfärgade hår!! Jag litar på henne till 100%. Jag kommer aldrig gå någon annanstans. Hon är livets hårgudinna 😍
  • 2020-12-04
    Supernöjd, bra salong!!! Trevliga tjejer och Frisyren håller sig så bra.
  • 2020-12-04
    Jag har mörkt hår och det är alltid svårt att hitta någon som kan färga från mörkt till platinablond utan att det blev mörkblond men har äntligen hittat rätt.
    Maggie gjorde slingor och klippte mig och måste säga att hon är bäst på det hon gör perfekt !!
    Följt med Maggie hit!
  • 2020-12-02
    Alltid bra resultat o trevlig personal!!
  • 2020-12-02
    Underbar salong, alla är snälla och tillmötesgående! Rent, snyggt och finns bra med utbud av produkter! O för att tillägga @royalsthlm är världens bästa frisör! Går alltid från henne med ett leende på läpparna och känner mig alltid så fin!
  • 2020-11-30
    Jag är så himla nöjd jämt när jag går från Katarina Panic, hon är den bästa frisören jag haft. Känner mig alltid omhändertagen och lyssnad på. Går alltid ut med världens finaste hår, TACK :D
  • 2020-11-29
    Företaget har ett jätte fin salong. Väldigt fräsch och lyxig. Man får en lyxkänsla.
    Jag gick till frisören Katarina hon färgade och klippte håret.
    Har alltid kommit därifrån nöjd.
  • 2020-11-29
    Proffesionellt bemötande, alla förväntningar uppfyllda varje gång jag besökte salongen.
  • 2020-11-28
    Bästa finaste Katarina Katti är magiskt duktig att få till fantastiskt hår. Tack bästa betyg! //Maria-Therese
  • 2020-11-27
    Varit hos Sandra flera gånger o jättenöjd vid varje tillfälle. Proffsigt, lyhört och allt i en fin miljö.
    Fantastisk personal.
    Royalsthlm (Katarina) är oerhört duktig på sitt jobb. Alltid lika nöjd!
  • 2020-11-27
    Jag blev bra bemött men dåligt klippts
  • 2020-11-27
    En mysig salong med öppen och tillmötesgående stämning och personal! Jag har köpt ett flertal hårprodukter jag fått rekommenderat på Kameleonten som passar otroligt bra. Rekommenderar helt klart!
    Hej Ebba! Tack så himla mycket för den fina rekommendationen. Det blev en liten miss att du råkade ge en stjärna istället för så många stjärnor du anser oss värda <3

• 2020-11-26
    Professionell och trevlig personal! :)
  • 2020-11-26
    Katarina var min frisör och gjorde ett utmärkt jobb!
    Aldrig varit så nöjd som jag blev! :)

Mvh Mona
  • 2020-11-26
    Trevlig bemötande! Proffsigt och kunniga.
  • 2020-11-24
    Jag går till min frisör katta där, världens bästa frisör. Så duktig och professionell! Känner mig alltid så fin när jag kommer hen ;) kan starkt rekommendera henne .
  • 2020-11-23
    Jag tycker om när Angelica klipper mig. Hon har väldigt bra klipp på lockigt hår. Vill helst inte byta salong pga Angelica men funderar på det nu.
    Jag tycker det är trist att det inte finns några tider att boka med Angelica, jag kan ju gärna planera ända upp till 6 månader i förväg, men inga tiden finns upplagda.
    Hej Madeleine! Kul att du trycker att jag klipper bra ! Jag är mammaledig, därför det inte finns lediga tider ☺️ Information om när tider kommer dyka nästa år kommer på mejl. Men närmsta 6 månader kommer jag inte kunna jobba. Under tiden tar min anställd hand om mina kunder, guidad av mig. ☺️ Mvh Angelica

• 2020-11-23
    Proffsig frisör, jätteduktig på färg. Är alltid nöjd efter jag varit där.
  • 2020-11-18
    Alltså denna salongen!! Skulle aldrig gå någon annanstans. Man blir så väl omhändertagen, välkomnad och jag är ALLTID så nöjd när jag går därifrån!! Jag går till Katta och hon gör magi med hår och har världens mysigaste personlighet. Bästa salongen!!
  • 2020-11-17
    Proffsigt bemötande, snabb hantering ( Vi hade bråttom), rent och snyggt efter storstädningen!
    Stort tack för ditt omdöme... Misstänker att du nu recenserat ett annat företag, hos oss var du och klippte eller färgade håret. Vi hoppas att du är nöjd med detta.

• 2020-11-16
    Klippte håret hos Anette. Jättenöjd!
    Trevligt bemötande!
    Fin och välkomnande lokal.
  • 2020-11-14
    Min frisör bemötte mig på bra sätt. Gjorde det där lila extra!
  • 2020-11-13
    Jag förväntade mig mycket och jag blev inte besviken. Mycket god kvalitet tjänsten och ett trevligt bemötande.
  • 2020-11-12
    Jag gjorde en permanent som jag blev väldigt nöjd med. Det är få frisörer som behärskar det numera. Frisören var trevlig och kunnig. Köpte även hårschampo och balsam anpassat efter mitt hår. Total upplevelsen var väldigt bra. 👌
  • 2020-11-12
    Fin och trevlig inredning , känns lyxigt! Och härliga kvinnor som får en att känna sig fab!:)
  • 2020-11-12
    Jag kom till Kameleonten av stark rekommenderad till Maggie. Hon är helt underbar och otroligt professionell, jag kommer att följa henne vart hon än väljer att arbeta.
    Annars är Kameleonten en mycket fräsch och trevlig salong med fint bemötande av samtliga.
    // Lucinda
  • 2020-11-12
    Alltid den bästa services man kan tänka sig få .
    Mycket proffsiga
  • 2020-11-10
    Jag hade inga förväntningar, första gången jag var här och jag valde salongen för att den låg nära hemmet.
    Mycket vänligt bemötande. Utmärkt klippning och färgen perfekt. Jag återkommer absolut när det är dags nästa gång för klipp/färg
  • 2020-11-10
    Katis gjorde slingor och klippte mig och måste säga att hon är bäst på det hon gör!! Man går inte därifrån onöjd. Jag har mörkt hår och det är alltid svårt att hitta någon som kan färga från mörkt till ljust utan att det blir orange men har äntligen hittat rätt.
    Love it! 10/10
  • 2020-11-10
    Fantastiskt bemötande av professionell personal!
  • 2020-11-08
    Jag hade hade hört om er på Instagram och var super excited , bokade för balayage service men var jätte missnöjd med hela upplevelsen.Visade en bild på hur jag vill ha mitt hår men det blev inte ens 50% på Den förväntan jag hade . Dessutom hon tog mera betalt på vad vi kom överens om innan hon började jobba på mitt hår , jag betalade 3800kr för ett jobb som skulle ha kostat 3000kr och dessutom hon jobbade på mitt hår bara 1 timme och 15 minuter!!! Jag kom hem kontaktade henne igen och sa att jag var jätte missnöjd med hela jobbet och ville få lite mer slingor i håret, då säger hon till mig jag vägrar röra ditt hår igen för att ”JAG ÄR JÄTTE NJÖD MED FÄRGEN DU HAR ”
    Så jag kontaktade henne igen efter några dagar igen att jag var jätte missnöjd med färgen så sa samma sak igen🙄 Till slut gav jag upp!! Vill också påminna , Om en kund betalar så mycket då ska det vara upp till kunden hur nöjd hon är inte den som ger servicen !!!!!
    Hej Hamira! Din önskade hårfärg du ville uppnå var inte möjlig på en sittning. Något som frisören var noga med att beskriva för dig i 10 minuter innan behandlingen påbörjade Utifrån ditt utgångsläge så gjorde frisören så gott hon kunde på en sittning. Frisörens mål är alltid att göra så gott som hon kan utifrån hennes kunskap och erfarenhet! Priset du nämner är 3000kr (balayage, 165min) som du hade bokat med du ville även klippa dig.. priset blev då 3790 balayage med klippning (vilket står på hemsidan) Mvh kameleonten

• 2020-11-07
    Alltid nöjd med behandling där! Trevligt
    bemötande!
  • 2020-11-06
    Mycket trivsam salong med omtänksam och skicklig personal som också ger goda råd när man behöver. Har bara gått hos Katarina som jag är mycket nöjd med men blir alltid väl bemött av alla på salongen. Uppskattar hög flexibilitet i samband med bokning. Högsta betyg från mig! /Christina
  • 2020-11-06
    Flexibla öppettider, anpassar sig efter mig som kund när jag kan komma.
    Trevliga och duktiga på sitt jobb.
  • 2020-11-05
    Trevligt, proffsigt , genuint , personligt och tryggt!
  • 2020-11-05
    Jag köpte kläder per telefon. Bra och enkelt. Väldigt nöjd.
  • 2020-11-04
    Klippte mig hos Sandra! Allmänt trevligt bemötande av övrig personal, och Sandra som klippte mig va jätte trevlig och duktig! Blev nöjd<3
    Kommer absolut gå tillbaka.
  • 2020-11-04
    Upplevde inte att de hade särskilt bra service
  • 2020-11-02
    Bra klippning och färgning/ slingor som ser naturliga ut. Tillmötesgående personal som gör att du känner dig välkommen. Trevligt också med en massagestol!:)