RawBar

RawBar

Ring 08-509 238 69 skinrawbar.com
3.6

Välkommen till RawBar! Vi erbjuder frisörstjänster såväl som hudvårdstjänster. RawBar fanns en gång i tiden bara i New York och Miami där det grundades men har nu valt att slå upp dörrarna i Sverige. Vi har de bästa organiska och naturliga produkterna i världen. Alla våra produkter är även veganska. Vi är stolta sponsorer av...

22 omdömen om RawBar

FRANCESCA M

Hej, Skulle gett 0 i betyg om jag kunde. Det verkar inte finnas något form av intresse för den här salongen att bemöta sina kunder på med någon form av förståelse eller empati om det uppstår något missförstånd eller fel. Fick ett presentkort som jag skulle använda på bokadirekt. Klickade in koden och ett antal kliniker kom upp som förslag bl.a RawBar. Klickade in koden för mitt presentkort och kom sedan till nästa sida vilket var en sida för att betala bokningen. Förstod inte vad som menades eftersom jag precis fyllt...

LENA ANAHI R

Köpte en keratinbehandling hos Paola vilket resulterade i att mitt. Hår blev värre efter behandlingen, torrt och risigt. Skickade bild på resultatet och det tog lång tid att få svar. Vägrar kompensera och har en massa ursäkter till varför det kan ha blivit så. Har gjort flertal liknande behandlingar tidigare och det har aldrig blivit så här hemskt. Mitt hår är helt förstört och får inte mina pengar tillbaka. Så oseriöst och oproffsigt

VIRGINIA H

Köpte en klippning med keratinbehandling via Lets Deal. Bokade en tid & dök upp vid den stängda salongen. Ringde Paola som sa att det måste blivit fel i bokningssystemet då hon inte kunde se min tid. Hon bokade då in en ny tid till mig. Sedan samma dag för den nya klipptiden fick jag ett sms att komma 45 min senare. Dock var jag redan uppbokad så fick boka en ny tid som Paola åter bokade av. 3 v senare & fortfarande oklippt reklamerade jag dealen i ren frustration. Bara att boka har varit tidsödande. Har nu bokat hos min vanliga superproffsiga frisör - Björn Axén, där riktig service ges.

Karin Elisabeth N

Oprofessionellt bemötande. Jag köpte klippning och keratinbehandling via Lets deal. Jag påpekade för frisören Paola att jag är hår-öm när hon drog och slet i mitt hår, jag bad henne kamma lite varsammare och erbjöd även att jag skulle kamma. Hon blev väldigt otrevlig och sa att hon inte ville klippa mig och att jag kunde få pengarna tillbaka via Lets deal. Varning! Lägg ej tid o pengar på detta! Jag gick därifrån då det blev väldigt otrevligt.

SHALYAR ALI H

Angeli Jag rekommenderar Rawbar starkt hela min familj kommer för att få tjänster Jag får de bästa organiska ansiktsbehandlingarna med eminensprodukter och min fru gör håret med L'Oreal och ögonfranslyft är absolut det bästa Jag rekommenderar det

PARDIS A
Skrev om RawBar

Jag köpte en keratinbehandling från Let´s deal för 1400kr men tyvärr motsvarade behandlingen en hårinpackning. Mitt hår är inte spikrakt som det borde vara efter en keratinbehandling och är fortfarande lika frissigt som innan. När jag ifrågasatte om det verkligen var en keratinbehandling som genomfördes så fick jag till svar att en keratinbehandling måste göras flera gånger för att det ska få effekt. Jag har gjort keratinbehandlingar flera gånger tidigare och har alltid fått spikrakt hår. När jag frågade hur vi löser...

MY E

Prisvärt och jättebra gjord lashlift! Proffesionellt 👍🏻

Evelina A

Jag hade missförstått tiden och fick snabbt en ny tid. Otroligt proffsig, trevlig och utmärkt resultat! Trevlig lokal på en bra plats!

Linnéa L

Köpte den i farten när jag behövde fylla på med energi och bli lite mätt. Uppfyllde mina förväntningar men inte riktigt värt det dyra priset.

Svar från RawBar

Hej Linnea, tack för din kommentar Du köpte och let-deal-special för 249: -Det är det bästa priset i Stockholm och om jag minns håret så länge upp i midjan fick du definitivt det bästa vänliga hälsningar förvaltning

IRINA Z
Skrev om RawBar

Best facial lash lift and hair I’ve ever had all organic and vegan I highly recommend it

MIRANDA ROBIN F

Det är inte alltid du hittar en plats som går den där extra milen för att göra din upplevelse oförglömlig. Medan du blir bortskämd med hela paketet av mjuk ansiktsmassage för avslappning, och ett resultat du är mer än nöjd med, så kan du också ta med dig kunskapen att det är med de bästa produkterna. Organiska och veganska produkter betyder inte att de är mindre effektiva. Jag skulle säga tvärtom, att mina fransar har aldrig varit längre eller hållit så länge som efter behandlingen här. Min recension kanske låter...

Monica A
Skrev om RawBar

Jätte trevligt upplevelse, professionell, avslappnat.

Lisa F
Skrev om RawBar

Mina bryn och fransar blev så fina och naturliga, plus att Paola var så trevlig. Rekommenderas verkligen!!

Malin H
Skrev om RawBar

Bra bemötande, service och utförande av produkt

Sofi L
Skrev om RawBar

Nonchalant bemötande och försenad till bokad tid utan ursäkt.

Annelie E

Jag gjorde lashlift och färgning av fransar. Jag blev väl omhändertagen och Paula som tog hans om mig är så trevlig och duktig på det hon gör. Jag gick därifrån supernöjd med resultatet och upplevelsen 🙂

AYDA V
Skrev om RawBar

Fantastiskt ställe och Paola Raquel är en underbar person och så proffsig frisör med massa erfarenhet och vet exakt vad du passar i! Fabulous place and I had the most fabulous experience with incredibly talented Paola Raquel 👌🏼✨

Jenni Paola B

Jag gjörde flera ansikte behandling hos Rawbar, resultaten var otroligt bra, jag har redan bokat tid igen med Paola, jag skulle rekommendera den fantastiskt bra ställe. 👌

MISA J
Skrev om RawBar

Wonderful. I felt so taken cared off. Nice place and speak English.

Kristina L

Trevlig engelsktalande tjej - lokalen ligger i anslutning till en resturang

DANIEL S

Fantastisk service och produkter! Jag rekommenderar varmt Paola och RawBar 😊👌

Astrid A
Skrev om RawBar

Jag blev missnöjd. Men nu får jag så otroligt många sms och Mail från de, jag vill inte ha de men de kommer ändå. Så väldigt dåligt betyg vill jag ge. Dels missnöjd med själva tjänsten och sen även nu månader efteråt får jag mejl å sms och nu detta. Låt mig vara. Tack.

Svar från RawBar

Tack Astrid för din feedback, men du köpte en lets deal med rawbar, och vi har ett marknadsföringssystem som ger instruktioner om att inte acceptera reklam. om du följde instruktionen skulle du inte ha fått någon.