RawBar

Brunnsgatan 4, 111 38 Stockholm — Visa karta

Välkommen till RawBar!

Vi erbjuder frisörstjänster såväl som hudvårdstjänster. RawBar fanns en gång i tiden bara i New York och Miami där det grundades men har nu valt att slå upp dörrarna i Sverige. Vi har de bästa organiska och naturliga produkterna i världen. Alla våra produkter är även veganska. Vi är stolta sponsorer av PETA - en ideell organisation som kämpar mot djurplågeri.
Våra tjänster
  • Håruppsättning
  • Hairextensions
  • Fransförlängning
  • Brynfärgning
Se fler tjänster genom att klicka på boka tid här ovan.

Du kan antingen välja på att besöka vår hemsida där vi säljer alla våra produkter eller boka en tid för någon av våra tjänster ovan.
Mån-Sön: 08:00-21:00

MY E skrev om RawBar
    Prisvärt och jättebra gjord lashlift! Proffesionellt 👍🏻 Läs mer
  • 2020-05-23

Evelina A skrev om RawBar
    Jag hade missförstått tiden och fick snabbt en ny tid. Otroligt proffsig, trevlig och utmärkt resultat! Trevlig lokal på en bra plats! Läs mer
  • 2020-05-19

Linnéa L skrev om RawBar
    Köpte den i farten när jag behövde fylla på med energi och bli lite mätt. Uppfyllde mina förväntningar men inte riktigt värt det dyra priset. Läs mer
    2020-05-19 RawBar svarar Linnéa L
    Hej Linnea, tack för din kommentar
    Du köpte och let-deal-special för 249: -Det är det bästa priset i Stockholm och om jag minns håret så länge upp i midjan fick du definitivt det bästa
    vänliga hälsningar
    förvaltning
  • IRINA Z

2020-05-15

IRINA Z skrev om RawBar
    Best facial lash lift and hair I’ve ever had all organic and vegan I highly recommend it Läs mer
  • MIRANDA ROBIN F

2020-05-13

MIRANDA ROBIN F skrev om RawBar
    Det är inte alltid du hittar en plats som går den där extra milen för att göra din upplevelse oförglömlig.
    Medan du blir bortskämd med hela paketet av mjuk ansiktsmassage för avslappning, och ett resultat du är mer än nöjd med, så kan du också ta med dig kunskapen att det är med de bästa produkterna.

Organiska och veganska produkter betyder inte att de är mindre effektiva. Jag skulle säga tvärtom, att mina fransar har aldrig varit längre eller hållit så länge som efter behandlingen här.

Min recension kanske låter överdriven, lite iver the top, men som en blond tjej med blonda ögonfransar och precis som blonda ögonbrynen är jag lyrisk att ha hittat en plats med ett resultat som faktiskt håller.

Jag kan varmt rekommendera deras smink också.
    Jag har nästan alltid problem med torra läppar (även om jag dricker mycket vatten).
    Det lipgloss som jag har härifrån gör att mina läppar håller sig mjuka, och färgen håller. För mig är det alltid en recension som ger 5/5 från mig.

Jag känner mig bortskämd och som en ny människa efter jag varit här, och är så himla glad över hittat hit. Hoppas min recension hjälper er hitta hit också! Läs mer
  • 2020-05-12

Monica A skrev om RawBar
    Jätte trevligt upplevelse, professionell, avslappnat. Läs mer

Lisa F skrev om RawBar
    Mina bryn och fransar blev så fina och naturliga, plus att Paola var så trevlig. Rekommenderas verkligen!! Läs mer

Malin H skrev om RawBar
    Bra bemötande, service och utförande av produkt Läs mer

Sofi L skrev om RawBar
    Nonchalant bemötande och försenad till bokad tid utan ursäkt. Läs mer
  • 2020-05-10

Annelie E skrev om RawBar
    Jag gjorde lashlift och färgning av fransar. Jag blev väl omhändertagen och Paula som tog hans om mig är så trevlig och duktig på det hon gör. Jag gick därifrån supernöjd med resultatet och upplevelsen 🙂 Läs mer
  • AYDA V

AYDA V skrev om RawBar
    Fantastiskt ställe och Paola Raquel är en underbar person och så proffsig frisör med massa erfarenhet och vet exakt vad du passar i!
    Fabulous place and I had the most fabulous experience with incredibly talented Paola Raquel 👌🏼✨ Läs mer
  • Jenni Paola B

Jenni Paola B skrev om RawBar
    Jag gjörde flera ansikte behandling hos Rawbar, resultaten var otroligt bra, jag har redan bokat tid igen med Paola, jag skulle rekommendera den fantastiskt bra ställe. 👌 Läs mer
  • MISA J

MISA J skrev om RawBar
    Wonderful. I felt so taken cared off. Nice place and speak English. Läs mer
  • 2020-05-08

Kristina L skrev om RawBar
    Trevlig engelsktalande tjej - lokalen ligger i anslutning till en resturang Läs mer
  • DANIEL S

2020-05-08

DANIEL S skrev om RawBar
    Fantastisk service och produkter! Jag rekommenderar varmt Paola och RawBar 😊👌 Läs mer
  • 2020-05-08

Astrid A skrev om RawBar
    Jag blev missnöjd.
    Men nu får jag så otroligt många sms och Mail från de, jag vill inte ha de men de kommer ändå. Så väldigt dåligt betyg vill jag ge. Dels missnöjd med själva tjänsten och sen även nu månader efteråt får jag mejl å sms och nu detta. Låt mig vara. Tack. Läs mer
    2020-05-08 RawBar svarar Astrid A
    Tack Astrid för din feedback, men du köpte en lets deal med rawbar, och vi har ett marknadsföringssystem som ger instruktioner om att inte acceptera reklam. om du följde instruktionen skulle du inte ha fått någon.

Brunnsgatan 4, 111 38 Stockholm