Salong Lombard

Salong Lombard

Ring 070-234 49 09 salonglombard.se

Välkommen till Salong Lombard! I hjärtat av Stockholm City finner du oss i en exklusiv och avkopplande miljö, hos oss får du unna dig och ditt hår välmående på en ny nivå. Vi tror på det personliga kundmötet där du som kund känner dig sedd och hörd, tillsammans med dina önskemål och våra kunskaper skräddarsyr vi din behandling...

50 omdömen om Salong Lombard

Signe W
Skrev om Salong Lombard

Michelle är ett äkta proffs och världens härligaste tjej. Helt klart min frisör!

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 593 omdömen 4.6 av 593 omdömen

Natalie W Natalie W
Markus A
Skrev om Salong Lombard

Grym tillgänglighet, fantastiskt bemötande och otroligt nöjd med klippningen.

Mikaela J
Skrev om Salong Lombard

Michelle är fantastiskt duktig och lyhörd. Jag har både färgat, klippt och satt in Mago hos Michelle och hon är extremt kompetent och noggrann. Supernöjd!

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 300 omdömen 4.6 av 300 omdömen

Veronica S
Skrev om Salong Lombard

Michelle på salong Lombard är en driven och engagerad frisör utöver det vanliga, hon är inte rädd för att göra det där lilla extra för ett lyckat hår och en glad kund! Hon är också väldigt lugn, lyhörd och trevlig i sitt bemötande och har alltid varit mycket professionell. Jag är extremt nöjd med Michelle som min frisör och rekommenderar henne starkt!

Carolina B
Skrev om Salong Lombard

Michelle är fantastiskt proffsig och duktig. Aldrig haft en bättre frisör. Full pott!

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 315 omdömen 4.7 av 315 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
TARA A
Skrev om Salong Lombard

Klippt mig hos Michelle från då hon jobbade i Göteborg och nu i Stockholm! Om det är ngn som vet hur man använder en sax så är det fan-i-mig Michelle! Hon vet exakt vad man är ute efter, kommer alltid ut med ett stort leende på läpparna! Michelle, snälla flytta inte igen 😂❤️

Michelle A gillar detta
NOEMI G
Skrev om Salong Lombard

En frisör i världsklass! Engagerad, kreativ och ett öga för detaljer. Tack för att du gång på gång gjort magi med mitt hår❤️

Michelle A gillar detta
Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 302 omdömen 4.7 av 302 omdömen
BadgeTwoYears

Underbar! Genomförde min vision bättre än jag såg för mig🫶🏻 10/10 allt i hop!

Miranda A Miranda A
Rebecca S
Skrev om Salong Lombard

Michelle var fantastisk med saxen!!

JIMMY L
Skrev om Salong Lombard

Michelle ger ett proffsigt bemötande med perfekt finishen! Fin salong!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

ISABELLE J
Skrev om Salong Lombard

Proffsigt bemötande. Grym frisör som gör underverk med mitt hår. Är så nöjd varje gång. Och alltid lika ompysslad och bortskämd blir man. Fantastisk service!!

GUENDALINA C
Skrev om Salong Lombard

Michelle är så otroligt duktig på det hon gör, och det märk att hon brinner för sitt jobb! Grym service och super fin salong

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1048 omdömen 4.8 av 1048 omdömen

Salla V
Skrev om Salong Lombard

Frisör kan kolla färger som passar till dig samt ge tips för hårvård. Hon har kunskaper att erbjuda sminktips också.

Keven
Skrev om Salong Lombard

Underbar bemötande och förståelse. Har gjort mina extensions första gången samt fixa till festen! Man går ut med en fin kvinnlig känsla! Rekommenderar från hjärtat ♥️

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 126 omdömen 4.6 av 126 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Marie R
Skrev om Salong Lombard

Proffsigt och trevligt bemötande samt perfekt resultat. Kommer igen!

Aleksandra S
Skrev om Salong Lombard

Fantastisk bemötande och topp resultat!😊Alltid nöjd

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 285 omdömen 4.6 av 285 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

SANDRA I
Skrev om Salong Lombard

Så fräsch och fin salong med trevlig personal! Michelle är helt fantastisk och så kompetent! Har färgat mitt hår hos henne två gånger och älskat det varje gång! Utöver ett bemötande i förstaklass får man även kunskap om hur man ska sköta sitt hår. Jag är så nöjd, kommer aldrig gå till någon annan igen!!!

ADAM A
Skrev om Salong Lombard

Michelle gav mig en perfekt klippning, som vanligt. Salongen är fräsch, välskött och personalen är på topp!

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 236 omdömen 4.6 av 236 omdömen
BadgeTwoYears

Han var superkäck, kul att snacka med honom. Bjöd på kaffe också

Signe W
Skrev om Salong Lombard

Klippning och färgning är helt on point! Guldstjärna!

SEBASTIAN S
Skrev om Salong Lombard

Färgade mitt hår hos Michelle vart super nöjd när det vart klart utöver fantastisk kund service så gav hon mej mer kunskap om mitt hår och hur de ska vårdas detta gjorde att jag nu mera alltid går till henne Rekommenderar start !

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

NINA M
Skrev om Salong Lombard

Aldrig varit så nöjd som när Michelle färgat och klippt mig. I 10 år gjorde hon magi med mitt hår. Jag har svart hår och hon lyckades helbleka mitt hår gång på gång utan skada. Göteborg är inte desamma utan henne. Min frisör mamma har fortfarande inte låtit någon klippa henne på 2 år, då hon anser att ingen håller i en sax som Michelle. Vi får helt enkelt börja ta oss till Stockholm ❤️

JACQUELINE A
Skrev om Salong Lombard

Underbart bemötande, fin salong och otroligt kompetent personal. Michelle är en stjärna på allt som handlar om hårfärg och att ge håret nytt liv! Ingen annan frisör har kunnat ge mig de resultat jag önskar. Rekommenderar!!

Svar från Salong Lombard

Wow vilken recension! Tack så mycket Jacqueline! Vi är så glada för att få ta hand om ditt hår!

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Karin C
Skrev om Salong Lombard

Jätte bra, trevliga och duktiga.

Svar från Salong Lombard

Tack så mycket Karin! Så glada vi blir :)

Emelie J
Skrev om Salong Lombard

Michelle Cano - räddat mitt hår!

Ååh, tack så mycket! Det värmer <3

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 389 omdömen 4.8 av 389 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Electra H

Michelle Cano är super! Inlyssnande och klipper bra ❤️

Rebecca S
Skrev om Salong Lombard

Trevligt bemötande men inte nöjd med klippning som blev snett och färgen inte som jag hoppats tyvärr.

Svar från Salong Lombard

Hej! Vad tråkigt att höra att du inte blev nöjd och då är vi inte heller nöjda :( Hör gärna av dig så pratar vi och ser vad vi kan göra för att det ska bli bra :)

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 273 omdömen 4.8 av 273 omdömen

Olivia F
Skrev om Salong Lombard

Mycket duktiga! Rekommenderar starkt!

Svar från Salong Lombard

Åh, tack så mycket! Vad glada vi blir :) Välkommen åter!

Julia E
Skrev om Salong Lombard

Fräsch salong supernära tunnelbanan! Linnéa är proffsig, trygg, noggrann och är så duktig på att skapa långvariga resultat som gör att man vill komma tillbaka 💕

Svar från Salong Lombard

Vad glad vi blir! Härligt att höra Julia, tusen tack! Självklart är du mer än välkommen tillbaka! :)

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

Annelie L
Skrev om Salong Lombard

Jag bokade en tid för slingor hos Frida. Resultatet blev utmärkt. Blev exakt som vi kommit överens om. Supernöjd .

Svar från Salong Lombard

Tack så mycket Annelie, vad härligt! Du är varmt välkommen tillbaka!

Pernilla H
Skrev om Salong Lombard

Fin salong, härliga produkter och fantastisk frisör. Så nöjd!

Svar från Salong Lombard

Åh vad roligt att höra, tack snälla Pernilla. Vi ser fram emot ditt nästa besök hos oss, varmt välkommen!

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Annelie C
Skrev om Salong Lombard

Fantastisk service och det blev så fint.

Svar från Salong Lombard

Tack så mycket, vad roligt att höra! Du är varmt välkommen tillbaka!

Mikaela R
Skrev om Salong Lombard

Supertrevlig personal! Såklart lite på den dyra sidan, men skulle betala bara för hårmassagen 😂.

Svar från Salong Lombard

Åh eller hur, visst är hårmassagen fantastisk? Tack för omdömet Mikaela, vi önskar dig varmt välkommen tillbaka på ännu en hårmassage (och klippning förstås)! <3

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 471 omdömen 4.9 av 471 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Peter W
Skrev om Salong Lombard

bra bemötande och lyhörd för önskemål.

Svar från Salong Lombard

Roligt att höra Peter, tack för omdömet! Varmt välkommen tillbaka!

Lena W
Skrev om Salong Lombard

Frida var väldigt lyhörd, trevlig, duktig och professionell. Hade en nykunds rabatt som dessutom gjorde besöket mycket prisvärt.

Svar från Salong Lombard

Åh, vad roligt att du fick en bra upplevelse hos Frida. Tack för ditt omdöme Lena, vi hoppas på att få välkomna dig tillbaka snart igen!

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2022 omdömen 4.9 av 2022 omdömen

Annette W Annette W
Amanda J
Skrev om Salong Lombard

Alltid nöjd kund hos Linnea. Hon ser alltid ens behov och hjälper en med ens önskemål. Trots att hon bytt plats så är hon samma frisör som vanligt. Mina förväntningar var att bli fin i håret och det blev jag verkligen!

Svar från Salong Lombard

Fantastiskt roligt att höra, tack för dina fina ord Amanda! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen. :)

Kingsley B
Skrev om Salong Lombard

Excellent haircut and color from Danielle. 5-star quality and service. Danielle is first-class stylist. Many thanks to her her for great quality treatment. Many many thanks. Excellent! Best wishes, Kingsley Bolton

Svar från Salong Lombard

Thank you for your trust and many thanks for your kind words, Kingsley! We hope to see you back soon. :)

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 264 omdömen 4.8 av 264 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Hanna M
Skrev om Salong Lombard

Jag och mina två väninnor bokade avancerad färg och klipp samtidigt med tre frisörer, en fredagseftermiddag. Vi fick ett fantastiskt bemötande och dessutom hade vi hela salongen för oss själva. Samtliga blev exeptionella nöjda med vad respektive frisör skapade och vi hade en riktigt rolig och lyxig eftermiddag. Med ett leeende lämnade vi salongen och kommer garanterat rekommendera våra vänner att göra samma sak. Till salongen - stort tack!

Svar från Salong Lombard

Vad roligt att höra att ni blev så nöjda med er upplevelse hos oss och det var minst lika trevligt för oss att ha er här. Vi ser fram emot att få ta hand om er igen. Tusen tack för ditt fina omdöme Hanna!

Maja S
Skrev om Salong Lombard

Har aldrig blivit missnöjd hos Linnéa!

Svar från Salong Lombard

Så roligt att höra Maja! Vi ser fram emot ditt nästa besök, varmt välkommen!

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 494 omdömen 4.8 av 494 omdömen
BadgeTwoYears

Lätt att prata med, lyhörd för ens önskemål och resonerar med en på ett bra & tryggt sätt. Och framför allt blev det ett bra resultat!

Kim Jonas S
Skrev om Salong Lombard

Bra och trevligt bemötande. Mysig salong. Återkommande kund.

Svar från Salong Lombard

Stort tack för ditt förtroende och fina omdöme! Varmt välkommen åter!

Suzanna V
Skrev om Salong Lombard

Är supernöjd med Daniella som som min frisör, längtar redan tills mitt nästa besök.

Svar från Salong Lombard

Fantastiskt roligt att höra Suzanna! Vi längtar också tills ditt nästa besök, varmt välkommen. :)

Leo K
Skrev om Salong Lombard

Supertrevlig personal med ett professionellt bemötande! Fina lokaler med en härlig atmosfär! Jag bokade en herrklipning och är väldigt nöljd! Kommer definitivt tillbaka!

Svar från Salong Lombard

Stort tack Leo, superroligt att höra att du känner så! Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka snart. :)

Joel M
Skrev om Salong Lombard

Superbra! Mycket nöjd kund rekommenderar verkligen!

Svar från Salong Lombard

Vad roligt att höra, tack så mycket! Varmt välkommen åter :)

Staffan W
Skrev om Salong Lombard

Bra service och duktiga frisörer!

Svar från Salong Lombard

Tack så mycket Staffan, varmt välkommen åter!

Ida V
Skrev om Salong Lombard

Varmt bemötande med en frisör som är super!

Svar från Salong Lombard

Vilket fint omdöme, det tackar vi för. Varmt välkommen åter Ida!

Robert W
Skrev om Salong Lombard

Allt är superbra på denna salong!

Svar från Salong Lombard

Vad roligt att du tycker så. Tack för ditt omdöme och varmt välkommen åter, Robert!

Silvia H
Skrev om Salong Lombard

Friendly and relaxing atmosphere, attentive and professional service, high-quality sustainable product line. Staff was knowledgable and accommodating, location is convenient close to parking garage and Queen Street. All around a very positive experience, 100% recommend. Will visit again.

Svar från Salong Lombard

Thank you Silvia for the recommendation. We´re looking forward to welcome you back to us!

Erica B
Skrev om Salong Lombard

Fin salong och fantastisk frisörska!

Svar från Salong Lombard

Hej Erica, tack för att du tagit dig tid att dela med dig av ditt besök. Varmt välkommen åter.

Anna-lena H
Skrev om Salong Lombard

proffsigt och glatt bemötande!

Svar från Salong Lombard

Tack Anna-Lena för din feedback. Vi på salong Lombard önskar dig varmt välkommen åter!

Pia B
Skrev om Salong Lombard

Så proffsigt och jag känner mig så fin!🧡

Svar från Salong Lombard

Jätterolig läsning Pia, tack! Vi hoppas på att få förtroendet om att skapa samma känsla snart igen! :)

Måns A
Skrev om Salong Lombard

Oerhört trevlig och proffsig. Mysigt och fräsch lokal med underbar personal!

Svar från Salong Lombard

Tack Måns för fin feedback. Vi hoppas på att få välkomna dig snart igen!

Sanne T
Skrev om Salong Lombard

Jag blev trevligt bemött och väl omhändertagen. Jag fick kaffe, och det uppskattas väldigt mycket. Min frisör var trevlig och bjöd på sig själv. Jag är ganska nöjd med klippningen. Det var lite svårt att hitta salongen eftersom dörren är väldigt diskret uppmärkt. Jag gick förbi flera gånger.

Svar från Salong Lombard

Hej Sanne! Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse hos oss. Om det finns något vi kan göra för att förändra ganska nöjd till nöjd gällande klippningen så vill vi gärna göra det. Kontakta oss gärna i det fallet :).