Salong Lombard

Välkommen till Salong Lombard!

I hjärtat av Stockholm City finner du oss i en exklusiv och avkopplande miljö, hos oss får du unna dig och ditt hår välmående på en ny nivå. Vi tror på det personliga kundmötet där du som kund känner dig sedd och hörd, tillsammans med dina önskemål och våra kunskaper skräddarsyr vi din behandling så att varje besök blir en upplevelse.

I vårt samarbete med Parfum Lombard jobbar vi aktivt med att alltid ligga i framkant när det kommer till utbildning och kunskap, för att våra frisörer ska hålla högsta nivå inom färg, klippning, trender och produktkännedom.

Som din dagliga inspiration finns vi på instagram: @SalongLombard

Läs vad 19 kunder tycker om Salong Lombard 2

2021-11-25
    bra bemötande och lyhörd för önskemål.
    Roligt att höra Peter, tack för omdömet! Varmt välkommen tillbaka! Salong Lombard
    2021-11-17
    Frida var väldigt lyhörd, trevlig, duktig och professionell.
    Hade en nykunds rabatt som dessutom gjorde besöket mycket prisvärt.
    Åh, vad roligt att du fick en bra upplevelse hos Frida. Tack för ditt omdöme Lena, vi hoppas på att få välkomna dig tillbaka snart igen! Salong Lombard
    2021-11-16
    Alltid nöjd kund hos Linnea. Hon ser alltid ens behov och hjälper en med ens önskemål.
    Trots att hon bytt plats så är hon samma frisör som vanligt.
    Mina förväntningar var att bli fin i håret och det blev jag verkligen!
    Fantastiskt roligt att höra, tack för dina fina ord Amanda! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen. :) Salong Lombard
  • 2021-11-05
    Excellent haircut and color from Danielle. 5-star quality and service. Danielle is first-class stylist. Many thanks to her her for great quality treatment. Many many thanks. Excellent!

Best wishes, Kingsley Bolton
    Thank you for your trust and many thanks for your kind words, Kingsley! We hope to see you back soon. :) Salong Lombard
    2021-11-04
    Jag och mina två väninnor bokade avancerad färg och klipp samtidigt med tre frisörer, en fredagseftermiddag. Vi fick ett fantastiskt bemötande och dessutom hade vi hela salongen för oss själva. Samtliga blev exeptionella nöjda med vad respektive frisör skapade och vi hade en riktigt rolig och lyxig eftermiddag. Med ett leeende lämnade vi salongen och kommer garanterat rekommendera våra vänner att göra samma sak. Till salongen - stort tack!
    Vad roligt att höra att ni blev så nöjda med er upplevelse hos oss och det var minst lika trevligt för oss att ha er här. Vi ser fram emot att få ta hand om er igen. Tusen tack för ditt fina omdöme Hanna! Salong Lombard
    2021-11-04
    Har aldrig blivit missnöjd hos Linnéa!
    Så roligt att höra Maja! Vi ser fram emot ditt nästa besök, varmt välkommen! Salong Lombard
  • 2021-11-03
    Bra och trevligt bemötande. Mysig salong. Återkommande kund.
    Stort tack för ditt förtroende och fina omdöme! Varmt välkommen åter! Salong Lombard
    2021-11-03
    Är supernöjd med Daniella som som min frisör, längtar redan tills mitt nästa besök.
    Fantastiskt roligt att höra Suzanna! Vi längtar också tills ditt nästa besök, varmt välkommen. :) Salong Lombard
    2021-11-02
    Supertrevlig personal med ett professionellt bemötande! Fina lokaler med en härlig atmosfär! Jag bokade en herrklipning och är väldigt nöljd! Kommer definitivt tillbaka!
    Stort tack Leo, superroligt att höra att du känner så! Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka snart. :) Salong Lombard
    2021-11-02
    Superbra! Mycket nöjd kund rekommenderar verkligen!
    Vad roligt att höra, tack så mycket! Varmt välkommen åter :) Salong Lombard
    2021-11-01
    Bra service och duktiga frisörer!
    Tack så mycket Staffan, varmt välkommen åter! Salong Lombard
    2021-11-01
    Varmt bemötande med en frisör som är super!
    Vilket fint omdöme, det tackar vi för. Varmt välkommen åter Ida! Salong Lombard
    2021-10-31
    Allt är superbra på denna salong!
    Vad roligt att du tycker så. Tack för ditt omdöme och varmt välkommen åter, Robert! Salong Lombard
    2021-10-31
    Friendly and relaxing atmosphere, attentive and professional service, high-quality sustainable product line. Staff was knowledgable and accommodating, location is convenient close to parking garage and Queen Street. All around a very positive experience, 100% recommend. Will visit again.
    Thank you Silvia for the recommendation. We´re looking forward to welcome you back to us! Salong Lombard
    2021-10-31
    Fin salong och fantastisk frisörska!
    Hej Erica, tack för att du tagit dig tid att dela med dig av ditt besök. Varmt välkommen åter. Salong Lombard
  • 2021-10-28
    proffsigt och glatt bemötande!
    Tack Anna-Lena för din feedback. Vi på salong Lombard önskar dig varmt välkommen åter! Salong Lombard
    2021-10-28
    Så proffsigt och jag känner mig så fin!🧡
    Jätterolig läsning Pia, tack! Vi hoppas på att få förtroendet om att skapa samma känsla snart igen! :) Salong Lombard
    2021-10-28
    Oerhört trevlig och proffsig. Mysigt och fräsch lokal med underbar personal!
    Tack Måns för fin feedback. Vi hoppas på att få välkomna dig snart igen! Salong Lombard
    2021-10-28
    Jag blev trevligt bemött och väl omhändertagen. Jag fick kaffe, och det uppskattas väldigt mycket. Min frisör var trevlig och bjöd på sig själv.

Jag är ganska nöjd med klippningen.

Det var lite svårt att hitta salongen eftersom dörren är väldigt diskret uppmärkt. Jag gick förbi flera gånger.
    Hej Sanne!
    Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse hos oss.
    Om det finns något vi kan göra för att förändra ganska nöjd till nöjd gällande klippningen så vill vi gärna göra det. Kontakta oss gärna i det fallet :).