Salong Lombard

Välkommen till Salong Lombard!

I hjärtat av Stockholm City finner du oss i en exklusiv och avkopplande miljö, hos oss får du unna dig och ditt hår välmående på en ny nivå. Vi tror på det personliga kundmötet där du som kund känner dig sedd och hörd, tillsammans med dina önskemål och våra kunskaper skräddarsyr vi din behandling så att varje besök blir en upplevelse.

I vårt samarbete med Parfum Lombard jobbar vi aktivt med att alltid ligga i framkant när det kommer till utbildning och kunskap, för att våra frisörer ska hålla högsta nivå inom färg, klippning, trender och produktkännedom.

Som din dagliga inspiration finns vi på instagram: @SalongLombard

Läs vad 45 kunder tycker om Salong Lombard 2

2022-11-29 Spontant omdöme
    Klippt mig hos Michelle från då hon jobbade i Göteborg och nu i Stockholm! Om det är ngn som vet hur man använder en sax så är det fan-i-mig Michelle! Hon vet exakt vad man är ute efter, kommer alltid ut med ett stort leende på läpparna! Michelle, snälla flytta inte igen 😂❤️
    2022-10-31 Spontant omdöme
    En frisör i världsklass!
    Engagerad, kreativ och ett öga för detaljer.
    Tack för att du gång på gång gjort magi med mitt hår❤️
    2022-10-30 Insamlad av företaget
    Michelle var fantastisk med saxen!!
    2022-10-30 Spontant omdöme
    Michelle ger ett proffsigt bemötande med perfekt finishen!
    Fin salong!
  • 2022-10-30 Spontant omdöme
    Proffsigt bemötande. Grym frisör som gör underverk med mitt hår. Är så nöjd varje gång. Och alltid lika ompysslad och bortskämd blir man. Fantastisk service!!
  • 2022-10-29 Spontant omdöme
    Michelle är så otroligt duktig på det hon gör, och det märk att hon brinner för sitt jobb!
    Grym service och super fin salong
    2022-10-28 Insamlad av företaget
    Frisör kan kolla färger som passar till dig samt ge tips för hårvård. Hon har kunskaper att erbjuda sminktips också.
  • Kristel
    skrev om Salong Lombard
    2022-10-28 Insamlad av företaget
    Underbar bemötande och förståelse.
    Har gjort mina extensions första gången samt fixa till festen!
    Man går ut med en fin kvinnlig känsla!
    Rekommenderar från hjärtat ♥️
    2022-10-28 Insamlad av företaget
    Proffsigt och trevligt bemötande samt perfekt resultat. Kommer igen!
  • 2022-10-28 Insamlad av företaget
    Fantastisk bemötande och topp resultat!😊Alltid nöjd
    2022-10-28 Spontant omdöme
    Så fräsch och fin salong med trevlig personal! Michelle är helt fantastisk och så kompetent! Har färgat mitt hår hos henne två gånger och älskat det varje gång! Utöver ett bemötande i förstaklass får man även kunskap om hur man ska sköta sitt hår. Jag är så nöjd, kommer aldrig gå till någon annan igen!!!
    2022-10-27 Spontant omdöme
    Michelle gav mig en perfekt klippning, som vanligt. Salongen är fräsch, välskött och personalen är på topp!
    2022-10-27 Insamlad av företaget
    Klippning och färgning är helt on point! Guldstjärna!
  • 2022-10-27 Spontant omdöme
    Färgade mitt hår hos Michelle vart super nöjd när det vart klart utöver fantastisk kund service så gav hon mej mer kunskap om mitt hår och hur de ska vårdas detta gjorde att jag nu mera alltid går till henne

Rekommenderar start !
    2022-10-27 Spontant omdöme
    Aldrig varit så nöjd som när Michelle färgat och klippt mig. I 10 år gjorde hon magi med mitt hår. Jag har svart hår och hon lyckades helbleka mitt hår gång på gång utan skada.
    Göteborg är inte desamma utan henne.
    Min frisör mamma har fortfarande inte låtit någon klippa henne på 2 år, då hon anser att ingen håller i en sax som Michelle.
    Vi får helt enkelt börja ta oss till Stockholm ❤️
  • 2022-10-27 Spontant omdöme
    Underbart bemötande, fin salong och otroligt kompetent personal. Michelle är en stjärna på allt som handlar om hårfärg och att ge håret nytt liv! Ingen annan frisör har kunnat ge mig de resultat jag önskar. Rekommenderar!!
    Wow vilken recension! Tack så mycket Jacqueline! Vi är så glada för att få ta hand om ditt hår! Salong Lombard
    2022-10-26 Insamlad av företaget
    Jätte bra, trevliga och duktiga.
    Tack så mycket Karin! Så glada vi blir :) Salong Lombard
    2022-10-26 Insamlad av företaget
    Michelle Cano - räddat mitt hår!
    Ååh, tack så mycket! Det värmer <3 Salong Lombard
    Michelle Cano är super! Inlyssnande och klipper bra ❤️
    2022-10-26 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande men inte nöjd med klippning som blev snett och färgen inte som jag hoppats tyvärr.
    Hej!
    Vad tråkigt att höra att du inte blev nöjd och då är vi inte heller nöjda :( Hör gärna av dig så pratar vi och ser vad vi kan göra för att det ska bli bra :)
    2022-10-26 Insamlad av företaget
    Mycket duktiga! Rekommenderar starkt!
    Åh, tack så mycket! Vad glada vi blir :) Välkommen åter! Salong Lombard
    2022-01-18 Insamlad av företaget
    Fräsch salong supernära tunnelbanan! Linnéa är proffsig, trygg, noggrann och är så duktig på att skapa långvariga resultat som gör att man vill komma tillbaka 💕
    Vad glad vi blir! Härligt att höra Julia, tusen tack! Självklart är du mer än välkommen tillbaka! :) Salong Lombard
    2021-12-15 Insamlad av företaget
    Jag bokade en tid för slingor hos Frida. Resultatet blev utmärkt. Blev exakt som vi kommit överens om. Supernöjd .
    Tack så mycket Annelie, vad härligt! Du är varmt välkommen tillbaka! Salong Lombard
  • 2021-12-15 Insamlad av företaget
    Fin salong, härliga produkter och fantastisk frisör. Så nöjd!
    Åh vad roligt att höra, tack snälla Pernilla. Vi ser fram emot ditt nästa besök hos oss, varmt välkommen! Salong Lombard
    2021-12-08 Insamlad av företaget
    Fantastisk service och det blev så fint.
    Tack så mycket, vad roligt att höra! Du är varmt välkommen tillbaka! Salong Lombard
    2021-11-28 Insamlad av företaget
    Supertrevlig personal!
    Såklart lite på den dyra sidan, men skulle betala bara för hårmassagen 😂.
    Åh eller hur, visst är hårmassagen fantastisk? Tack för omdömet Mikaela, vi önskar dig varmt välkommen tillbaka på ännu en hårmassage (och klippning förstås)! <3 Salong Lombard
    2021-11-25 Insamlad av företaget
    bra bemötande och lyhörd för önskemål.
    Roligt att höra Peter, tack för omdömet! Varmt välkommen tillbaka! Salong Lombard
    2021-11-17 Insamlad av företaget
    Frida var väldigt lyhörd, trevlig, duktig och professionell.
    Hade en nykunds rabatt som dessutom gjorde besöket mycket prisvärt.
    Åh, vad roligt att du fick en bra upplevelse hos Frida. Tack för ditt omdöme Lena, vi hoppas på att få välkomna dig tillbaka snart igen! Salong Lombard
    2021-11-16 Insamlad av företaget
    Alltid nöjd kund hos Linnea. Hon ser alltid ens behov och hjälper en med ens önskemål.
    Trots att hon bytt plats så är hon samma frisör som vanligt.
    Mina förväntningar var att bli fin i håret och det blev jag verkligen!
    Fantastiskt roligt att höra, tack för dina fina ord Amanda! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen. :) Salong Lombard
  • 2021-11-05 Insamlad av företaget
    Excellent haircut and color from Danielle. 5-star quality and service. Danielle is first-class stylist. Many thanks to her her for great quality treatment. Many many thanks. Excellent!

Best wishes, Kingsley Bolton
    Thank you for your trust and many thanks for your kind words, Kingsley! We hope to see you back soon. :) Salong Lombard
    2021-11-04 Insamlad av företaget
    Jag och mina två väninnor bokade avancerad färg och klipp samtidigt med tre frisörer, en fredagseftermiddag. Vi fick ett fantastiskt bemötande och dessutom hade vi hela salongen för oss själva. Samtliga blev exeptionella nöjda med vad respektive frisör skapade och vi hade en riktigt rolig och lyxig eftermiddag. Med ett leeende lämnade vi salongen och kommer garanterat rekommendera våra vänner att göra samma sak. Till salongen - stort tack!
    Vad roligt att höra att ni blev så nöjda med er upplevelse hos oss och det var minst lika trevligt för oss att ha er här. Vi ser fram emot att få ta hand om er igen. Tusen tack för ditt fina omdöme Hanna! Salong Lombard
    2021-11-04 Insamlad av företaget
    Har aldrig blivit missnöjd hos Linnéa!
    Så roligt att höra Maja! Vi ser fram emot ditt nästa besök, varmt välkommen! Salong Lombard
  • 2021-11-03 Insamlad av företaget
    Bra och trevligt bemötande. Mysig salong. Återkommande kund.
    Stort tack för ditt förtroende och fina omdöme! Varmt välkommen åter! Salong Lombard
    2021-11-03 Insamlad av företaget
    Är supernöjd med Daniella som som min frisör, längtar redan tills mitt nästa besök.
    Fantastiskt roligt att höra Suzanna! Vi längtar också tills ditt nästa besök, varmt välkommen. :) Salong Lombard
    2021-11-02 Insamlad av företaget
    Supertrevlig personal med ett professionellt bemötande! Fina lokaler med en härlig atmosfär! Jag bokade en herrklipning och är väldigt nöljd! Kommer definitivt tillbaka!
    Stort tack Leo, superroligt att höra att du känner så! Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka snart. :) Salong Lombard
    2021-11-02 Insamlad av företaget
    Superbra! Mycket nöjd kund rekommenderar verkligen!
    Vad roligt att höra, tack så mycket! Varmt välkommen åter :) Salong Lombard
    2021-11-01 Insamlad av företaget
    Bra service och duktiga frisörer!
    Tack så mycket Staffan, varmt välkommen åter! Salong Lombard
    2021-11-01 Insamlad av företaget
    Varmt bemötande med en frisör som är super!
    Vilket fint omdöme, det tackar vi för. Varmt välkommen åter Ida! Salong Lombard
    2021-10-31 Insamlad av företaget
    Allt är superbra på denna salong!
    Vad roligt att du tycker så. Tack för ditt omdöme och varmt välkommen åter, Robert! Salong Lombard
    2021-10-31 Insamlad av företaget
    Friendly and relaxing atmosphere, attentive and professional service, high-quality sustainable product line. Staff was knowledgable and accommodating, location is convenient close to parking garage and Queen Street. All around a very positive experience, 100% recommend. Will visit again.
    Thank you Silvia for the recommendation. We´re looking forward to welcome you back to us! Salong Lombard
    2021-10-31 Insamlad av företaget
    Fin salong och fantastisk frisörska!
    Hej Erica, tack för att du tagit dig tid att dela med dig av ditt besök. Varmt välkommen åter. Salong Lombard
  • 2021-10-28 Insamlad av företaget
    proffsigt och glatt bemötande!
    Tack Anna-Lena för din feedback. Vi på salong Lombard önskar dig varmt välkommen åter! Salong Lombard
    2021-10-28 Insamlad av företaget
    Så proffsigt och jag känner mig så fin!🧡
    Jätterolig läsning Pia, tack! Vi hoppas på att få förtroendet om att skapa samma känsla snart igen! :) Salong Lombard
    2021-10-28 Insamlad av företaget
    Oerhört trevlig och proffsig. Mysigt och fräsch lokal med underbar personal!
    Tack Måns för fin feedback. Vi hoppas på att få välkomna dig snart igen! Salong Lombard
    2021-10-28 Insamlad av företaget
    Jag blev trevligt bemött och väl omhändertagen. Jag fick kaffe, och det uppskattas väldigt mycket. Min frisör var trevlig och bjöd på sig själv.

Jag är ganska nöjd med klippningen.

Det var lite svårt att hitta salongen eftersom dörren är väldigt diskret uppmärkt. Jag gick förbi flera gånger.
    Hej Sanne!
    Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse hos oss.
    Om det finns något vi kan göra för att förändra ganska nöjd till nöjd gällande klippningen så vill vi gärna göra det. Kontakta oss gärna i det fallet :).