Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Maria Prästgårdsgata 29, 118 52 Stockholm — Visa karta

3.7 i betyg av av 150 omdömen
Vi på Sweet Ambrosia Beauty Center är proffs på bryn och fransar!

Få förföriskt långa och vackra fransar med en ögonfransförlängning eller riktigt snygga ögonbryn genom att forma och färga dem precis rätt hos oss. Vi gör även kosmetiska tatueringar, så kallade 3D bryn, och olika nagelbehandlingar.

När det gäller ögonfransförlängning har vi många års erfarenhet och specialistutbildning, så vi vet vad vi gör. Vi ser fransförlängning, och alla de behandlingar vi erbjuder, som en möjlighet till egentid och avslappning för dig och vi vill alltid att du ska få en lyxig stund hos oss.

Vi har tre salonger: vid Östermalmstorg, här på Mariatorget på Södermalm och på Hornsgatan vid Slussen. Våra salonger drar till sig både bloggerskor och skådespelare från hela Sverige och vi strävar alltid mot hög kvalitet, utveckling och att du ska bli nöjd!
Öppet just nu
Lör-Sön: 09:00-18:00

Läs vad 150 kunder tycker om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

• 2017-11-14

Sofia C skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Jag bokade en fransförlängning hos en senior stylist på St:Eriksplan i somras. Blev informerad om att hon var sjuk (dagen innan) men svarade att jag ville komma ändå.

Väl på plats verkade ingen riktigt veta vem som skulle utföra behandlingen och jag blev slutligen tilldelad kvinnan i ”receptionen”.

Bemötandet var tämligen nonchalant, behandlingen i sig smärtsam och resultatet inte ok. Fransarna klibbade ihop sig och 90% ramlade av efter drygt 1v.

Jag betalade 1495 kr för kalaset, men kollade i efterhand att jag eg. skulle betalat 1345 kr - eftersom SA har olika priser beroende på utövare. Mailade företaget som lovade att swisha mellanskillnaden. Det har nu gått 3 månader och efter ett par påminnelser från mig har jag inte fått någon som helst återkoppling. Här handlar det mest om principen.

Vill inte vara en som sprider negativa tankar på nätet - men anser samtidigt inte att företag ska få negligera sina kunder. Läs mer
    Östermalms House Of Beauty
    4.9 / 5 i betyg — 236 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Underbara fantastiska Maria är något utöver det vanliga, kundfokus och kundanpassat! Bästa resultatet, tipsar alltid vänner och familj att b"
  • 2017-04-10

Malin W skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Detta gäller för salongen i slussen!
    Rekommenderas inte!
    När man betalar 1500kr för fransförlängning betalar man även för service och avkoppling tycker jag.
    Jag brukar alltid gå till en annan salong men hon har tyvärr slutat. Så jag valde detta ställe istället, i slussen.

Första bemötandet var uruselt! Fick inte ens ett "hej" eller "välkommen".
    Utan bara " du kan sitta ner och vänta!"

Visst, tänkte jag. Min stylist kommer och säger att vi kan börja och sedan försvinner.
    Jag går förvirrande in och undrar lite vart jag ska eftersom det finns fyra lediga bäddar.
    En annan stylist hänvisar mig till en bädd. Jag sätter mig där och väntar.
    Min stylist kommer in och ber mig att lägga mig ner.. Sen frågar hon mig vad jag har bokat. Jag svarar singelfransar, nytt set. Hon ser helt förvirrad ut och börjar prata med sin kollega. Vi kommer fram till vad jag ska ha och efter det var det endast konstant pratande och springande. Inget prat med mig utan prat i privat telefon och kollegor.
    Jag är van vid att vara avslappnad och somna till lite. Men verkligen inte här.
    Nu när jag har läst andras upplevelser inser jag att detta beteende är konstant och upprepande.

Inte alls värt pengarna! Läs mer
  • 2015-07-18

Annie O skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Helt ok, blev en liten miss först men efter framförande av missnöje återgäldade dem det snabbt och fransarna blev svepande och fina,
    Tummen upp Läs mer
    STILO - Ögonfransar Sthlm
    4.5 / 5 i betyg — 210 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Sandra är jätteduktig och gullig kan starkt rekommendera henne, såg att STILO öppnat i Gustavsberg också GULD!"
  • EMELIE L

2015-07-05

EMELIE L skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Varit två ggr och det har varit riktigt dåliga upplevelser. Första gången blev fransarna helt okej. Kanske lite klumpat lim. Andra gången blev det mindre bra. Men det är personalen som gör att man inte vill komma tillbaka. Jag har inte så höga krav, men jag kände mig väldigt ovälkommen. När man kommer in så känns det som att man mest kommer och stör. Ett leende, någon som ber en att sitta ner och vänta, kanske t.o.m. fråga om man vill ha något att dricka skulle göra så himla mycket. Båda gångerna var stylisterna sena och första gången fick jag någon annan än jag hade bokat utan någon förklaring. Jag blev också lämnad lite då och då på britsen utan någon förklaring. Jag kan förstå att man kan behöva gå på toa eller något, men då kan man ju åtminstone be om ursäkt och säga att man kommer tillbaka alldeles strax. Jag tycker inte heller att det är okej att svara i telefon flera gånger för privata samtal. Man har ju ändå betalat för en viss tid + att man inte vill lyssna på privata konversationer.

För mig var ögonfransförlängning något jag funderat men det är ganska mycket pengar för mig. Då vill man gärna ha en trevligare upplevelse. Läs mer
  • 2015-06-04

Tihna I skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Har varit och gjort fransarna hos Sweet Ambrosia två ggr nu och kan inte påstå att någon av gångerna har varit någon större sensation. Personalen är otrevlig och snorkig, man märker av vissa spänningar mellan personalen och stylisten som behandlade mig senaste gången menade på att de andra tjejerna gjorde ett uselt jobb och kladdade med limmet osv... Tycker inte att det är särskilt professionellt att tala skit om sina kollegor på det viset med en kund.
    Och fransarna höll inte heller särskilt länge. Nu har jag gett dem två chanser och fler blir det inte. Läs mer
    WAU Jakobsbergsplatsen
    4.8 / 5 i betyg — 771 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Barnklippning, bra bemötande och resultat!"
    Cornelia L
  • Renata U

2014-12-04

Renata U skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Dålig kundbemötande och information. Läs mer
  • Mikaela W

2014-10-11

Mikaela W skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Jag var hos Josefin igår och jag vart SÅ NÖJD! Jättebra bemötande, förstår inte alls tidigare kommentarer. Ja, dem snackar med varandra, so? Ta med dig musik och ha i öronen om du inte vill höra. Själv hade jag musik i ena örat och lyssnade med andra. Tack duktiga Josefine, jag kommer absolut komma tillbaka till er. Läs mer
    Skin Care By Louise Labero
    4.8 / 5 i betyg — 210 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Louise är mycket proffsig, trevlig och kunnig. Jag kan bara rekommendera!"
    LINNÉA S
  • 2014-10-05

Verifierad kundrelation
    Evelina H skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Jag är nöjd med mina fransar. Det ända som är lite jobbigt är att dom ramlar av rätt lätt. Läs mer
  • 2014-09-24

Susanna skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Jag är nöjd med mina fransar men missnöjd med bemötandet. Hade på hemsidan medvetet bokat tid med en viss stylist men när jag kom för att få min behandling blev jag istället behandlad av en annan stylist. Fick nonchalant svar när jag påpekade att min bokning gällde en viss stylist. Nästa gång bokar jag tid på någon annan salong. Läs mer
    Lilly Nails Västerås
    4.8 / 5 i betyg — 90 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fransar...Alltid lika kul att komma t Wau Trevligt bemött..Alla är glada Allt va toppen !!! Kommer absolut tillbaka till Moa"
  • 2014-08-29

Sofie E skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Mysigt ställe, trevlig personal. Fransarna blev bra, inte helt som jag förväntade mig men det var mitt fel delvis eftersom jag lät henne ha fria händer hur fransarna skulle se ut. Kommer komma dit inom en snar framtid för att fylla på fransarna. Jag rekommenderar detta ställe. Läs mer
  • 2014-08-26

Andrea G skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Jag gjorde fransarna där förra veckan och det blev jättefint som vanligt. Jag är helt beroende av detta och kommer inte sluta göra fransar! :) Rekommenderas till dig som vill se sådär okonstlat vacker ut / Andrea Läs mer
    Beauty & Medical Team
    4.7 / 5 i betyg — 570 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket kompetent gäng och härlig stämning, man vill komma tillbaka. Har fått rådgivning om allt från hudkrämer till smink och gjort olika ty"
  • 2014-08-14

Elisabeh S skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Tyvärr det värsta ställe jag har varit på! Fransstylisten kallar in mig Tio minuter efter bokad tid och jag kommer in i ett rum som delas av två till. Ok, får väl gå, vad ska jag göra? Men, värsta tänkbara personal! De kacklar oavbrutet med varandra, ingenting med mig alls. Vilket i och för sig inte gjorde nåt, jag vill koppla av under MIN stund, men det var stört omöjligt! Dessutom sitter "min" fransstylist och andas kaffe och cigarettlukt över mig, ofräscht!!! Till råga på allt avslutas mitt "pass" en kvart för tidigt, med icke önskvärt resultat som följd! Det är mycket färre fransar på ena ögat och nu en vecka senare, ännu färre på det ögat. Ser inte klokt ut! Att man ska behöva betala fullt pris för det här, är katastrofalt! Jag kommer aldrig att gå tillbaka hit fler gånger! Läs mer
    2014-08-15 Elisabeh S svarar Elisabeh S
    Hej! Hon rökte inte på arbetstid, däremot direkt efter den för korta sessionen. Men det hindrar inte att hon luktar för det. Hon borde få tillsägelse för allt hon pratar om under arbetet också, rätt otrevligt för oss som ligger och lyssnar. Lugn musik hade varit att föredra! Vill ni att jag ringer eller mailar, så gör jag gärna det!
    2014-08-15 Elisabeh S svarar Elisabeh S
    Hej igen Elisabeth!

Vi ska även prata med henne om "kacklandet". Vi tycker det är bra att du ger oss dessa synpunkter. Hos oss finns det inga hämningar och vi vill att man ska säga precis så som man vill ha det.
    Många kunder som bekantat sig med oss brukar för exempel be om svängigare musik eller be oss att byta. Så vi är som sagt tacksamma över alla dina synpunkter!

Mejla gärna oss på info@sweetambrosia och skriv gärna ditt telefonnummer så ringer vi upp dig för att prata om en kompensation och lösning. Tack snälla för att du svarade tillbaka!

Vänliga hälsningar, Sweet ambrosia
    2014-08-21 Elisabeh S svarar Elisabeh S
    Hej igen,
    Jag mailade er i söndags, 17/8, men har inte hört något ifrån er.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Paulina R

2014-08-07

Paulina R skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Jag blev jätte nöjd med mina fransar och de har hållit upp till 2 månader och klarar hela sommaren! Snart dags att göra nya. Jag håller med tidigare kommentarer om att det pratas väldigt privat i behandlingrummet och alla kunder uppskattar inte det. Jag tyckte det var rätt underhållande att få höra på lite gossip om killar :)

Jag är nöjd och kommer att komma tillbaka till Lorena! Läs mer
    WAU Notuddskajen
    4.8 / 5 i betyg — 524 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Barnklippning, bra bemötande och resultat!"
    Cornelia L
  • 2014-07-24

Aspuden lashes F skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Hej Nina H!
    Vi ber så hemskt mycket om ursäkt. Nu i semester tider är det väldigt stressigt och många kunder vill ha snygga fransar innan de åker på semester. Därför kan det någon gång under dagen ske dålig kommunikation emellan de anställda. Självklart gör vi vårt yttersta för att våra kunder ska må bra och bli tillfredställda.

Du får gärna ringa och prata med oss eftersom fransarna inte ska trilla av efter några dagar. Vi löser gladeligen ditt problem om du kontaktar oss på salongen.

Hör gärna av dig! Med Vänliga Hälsningar, Sweet Ambrosia Läs mer
  • 2014-07-24

Verifierad kundrelation
    Nina H skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Var missnöjd Fick ett meddelande kvällen före min tid att det var "strul" med min tid om jag kunde byta den.Försökte ringa tillbaka under hela kvällen men ingen svarade.Min tid var tidigt på morgonen som jag inte kunde byta skulle åka utomlands därför ville jag ha lättskötta fransar.Hittade till slut ett annat nummer som jag skickade meddelande att jag inte kunde byta.De verkar inte ha någon kommunikation mellan varandra för jag fick ett meddelande tillbaka på morgonen (på väg dit)att de förstod inte vad jag menade.Jag ringde upp och frågade om jag fanns uppbokad och det fanns ingen med mitt namn så han skulle ringa upp receptionisten som hade lämnat meddelandet o fråga men jag kunde komma dit.När jag kommer så är inte hon jag skulle till där utan jag får en ersättare en nybörjare som har jobbat ett halvår.Ok man kan vara duktig ändå tänker jag och ger det en chans.När vi är klara så har andra ögat en helt annan form på fransarna .När jag påpekade detta så såg hon detta och ville fixa till det på engång.Resultatet såg bra ut efter detta.Fransarna börjar trilla av efter första dagen en efter en nu efter en o en halv vecka har jag knappt några kvar och jag vet hur man sköter fransar har varit extremt försiktig(har inte använt mascara och har undvikit alla feta krämer i ansiktet.Dessutom så tycker jag att dom som jobbar kan vara medvetna om sin andedräkt speciellt om man är rökare. Läs mer
    Mandy Medical
    4.8 / 5 i betyg — 213 omdömen
    Badge2020
    "Alltid ett professionellt bemötande fyllt med positiv energi. Mandy Medical uppfyller alltid mina förväntningar och behandlingarna ger fanta"
  • 2014-06-17

H skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Mitt första besök var lugnt och skönt , fina fransar, trevlig personal.
    Andra besöket, ptja, om det är endast två personer i väntrummet , den ena tjejen får hjälp av en av personalen medans jag sitter där lite över min tid och väntar på att bli uppropad, så kommer ägaren och säger " Hon trodde att du inte kom".
    Well Iam the only person that is waiting.
    Fick min påfyllning iallafall, lika nöjd som första gången.
    Sen tycker jag lite sisådär när både ägaren, praktikanten och fransstylisterna pratar öppet i rummet om en tjej som provjobbade där en dag, vad hon hette, vart hon kom ifrån, hennes utförande och att hon sjukanmälde sig dagen efter, med hånskratt efter den konversationen. Tycker sånt kan hålla sig inom personalen bakom stängda dörrar eller efter arbetstid.
    Förutom detta så är jag väldigt nöjd med mina fransar. Läs mer
  • 2014-04-10

Martina R skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Bra terapeuter som gör suveräna fransar! Det ända minuset är lokalen då man delar rum med flera andra men det påverkar ju inte behandlingen utan upplevelsen bara. Kan stark rekommendera Sweet Ambriosa! Läs mer
    Createbymattis
    4.9 / 5 i betyg — 100 omdömen
    Badge2020
    "Mathias är grym på det han gör! Supernöjd varenda gång jag går därifrån. Rekommenderar starkt då han gör underverk med ens fransar!!"
  • 2014-04-10

Jenny F skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Mycket, mycket trevlig personal, var inte helt nöjd med utförandet av min franska manikyr. Läs mer

Sania A skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    De var vänliga och det var en mysig atmosfär i salongen. Jag gjorde en nagelförlängning och det var okej, skulptrisen kunde vara mer noggrann. Läs mer
    RawBar
    4.4 / 5 i betyg — 16 omdömen
    Badge2020
    "Fantastisk service och produkter! Jag rekommenderar varmt Paola och RawBar 😊👌"

Ann K skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Gjorde akryl naglar med decor. Var super nöjd! Naglarna var starka och fina i hela 3 veckor! Personalen var trevliga och miljön var passande. Läs mer

Marina S skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Såå nöjd! Gjort shellack på flera ställen men de var klart bäst Läs mer

Åsa C skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Otrevlig personal och missnöjd med resultatet på min behandling. Läs mer
  • 2014-04-05

Maria R skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Gör mina fransar här. Kan varmt rekommendera Sweet Ambrosia. Läs mer
  • 2014-04-04

Minna T skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Bäst i klassen på fransförlängning! Läs mer
  • 2014-04-04

Maya S skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Sweet ambrosia är dom ända som får röra mina fransar. Trevlig personal och härliga lokaler! Rekommenderar! Läs mer
  • Marie A

2014-04-03

Marie A skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Jätte nöjd med min ögonfransförlängning och kommer definitivt gå hit flera gånger dock så kände jag mig helt bortglömd av den som gjorde behandlingen för hon pratade bara med sin kollega och dennes kund och glömde helt bort mig och önskar det fanns några avdelare mellan sängarna så de kändes lite mer privat och kanske lite lugn musik så man blir lite avslappnad men som sagt jag är ändå nöjd och kommer gå tillbaka.. Läs mer
  • 2014-04-03

M skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Personal är dålig på att hålla tider å slutar innan att fylla på fransar innan tiden är slut. De säger att de fyller på fransar i olika längder men det är lögn. De fyller på fransar i samma längder, spelar ingen roll om det är från innerstaden el ytter vilket ger ett onaturlig look. Har slutat att gå till den spansktalande tjejen som pratar mobila samtal på min betald tid. Läs mer
  • Päivi K

2014-04-02

Päivi K skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Fräsch salong med duktig personal! Läs mer

Annika L skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Sweet Ambrosia på Maria Prästgårdshata är bäst. Jag har haft mina Hollywoodfransar sedan oktober nu och jag är jättenöjd. Tack Dory och Erika ni är jätteduktiga. ??
    Annika Lundqvist Läs mer

Sourah i skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Bra service, trevlig lokal och kunnig personal. Rekommenderas starkt! Läs mer

Marielle W skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Fantastiskt duktiga!! Jag är såå nöjd med min ögonfransförlängning :) Läs mer
  • 2014-03-31

Casey V skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    En bra salong med glad och vänlig personal. Bea priser och bra service! Ett bra ställe helt enkelt! Läs mer
  • 2014-03-30

Gabriella S skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Grym salong! Bra tider, trevlig personal! Läs mer

Melina E skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Super nöjd med mina fransar! Jätte trevlig personal :) Läs mer

Luna S skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Alltid nöjd då jag lämnar amrosia, alltid!!! Läs mer

Felina P skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Bra fransförlängning, trevligt bemötande! Läs mer

Tanja O skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Blev mycket nöjd med min fransförlängning och kommer göra det igen. Läs mer

Josefine K skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Ok groupon priser. Trevlig personal. Läs mer

Cornelia N skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Superduktiga tjejer som gör otroligt fina fransar. Bra priser och hög kvalitet. Jag är jättenöjd varje gång jag går därifrån! Läs mer

Maria A skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Mycket bra fransförlängning. Jättenöjd! Och så många komplimanger :) Läs mer

Lana D skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Jag är nöjd och glad med Sweet Ambrosia. Trevligt och snäll personal. Mysige atmosfär och bra kvalitet av arbete. Läs mer

Sofie A skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Mycket missnöjd, dålig service o naglarna blev hemska. Tog bort dem efter en vecka. Gick inte att prata med tjejen som gjorde dem eftersom hon bara talade spanska o lite engelska. Fingrarna blödde o gjorde ont efteråt. Riktigt dålig kvalité. Läs mer

Kristina S skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Trevligt bemötande och bra resultat! Läs mer

Emelie H skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Bästa service , varmt kundbemötande! Alltid nöjd när ja går därifrån Läs mer

Sima G skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    sweet Ambrosia ar supar bra beauty center Läs mer

Johanna N skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Jätte trevlig och duktig personal. Läs mer

lina j skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Jag blev bra mottagen av kunnig och duktig personal! Fina lokaler och jag var mycket nöjd med resultatet av min behandling! Nu hade jag rabatt via groupon men annars tycker jag priserna är lite höga Läs mer

nermina g skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Fint och välorganiserat ställe med mycket personal som rankas som högsta betyg. Läs mer

Nea R skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Personen som servade mig pratade inte svenska, vilket ledde till missförstånd och jag fick fel behandling än jag bett om. Blev missnöjd, gick tillbaka. Fick ny behandling men jag ser brister i kompisens hos personen. Läs mer

Lana M skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget
    Trevlig personal men svår kommunikation. Alla är inte svensktalande. Läs mer

Bästa Ögonfransförlängarna nära Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget:

Elin N Elin N tycker:
“Mycket kompetent gäng och härl...” Läs mer
TIFONY (2.1km)
RawBar (2.4km)