Miss Niss

Miss Niss

Ring 08-668 41 91 www.missniss.se

Hos oss på Miss Niss är du välkommen in på en ansiktsbehandling, skräddarsydd just för dig. Vi hjälper dig både med ett specifikt hudproblem eller om du bara vill ta hand om din hud. Vi jobbar med Exuviance produkter och Jane Iredale The skin Makeup. Ungefär en gång i månaden kommer vår fantastiska sjuksköterska Margareta till...

23 omdömen om Miss Niss

Annika F
Skrev om Miss Niss

Jag är oerhört nöjd med Shala på Miss Niss. Hon som person är så varm och go och får en att känna sig väldigt avslappnad och omhändertagen. Jag brukar gå till Shala med jämna mellanrum för att få en ansiktsbehandling. Hon har verkligen gjort underverk med min hy. Hon har även hjälpt mig att hitta rätt hudvårds- och sminkprodukter som passar mig. Jag är helt såld på alla Exuviance och Jane Iredale produkter. Jag skulle absolut rekommendera Miss Niss och Shala!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Julia
Skrev om Miss Niss

Älskar Miss Niss och deras produkter. Det bästa jag har gjort är att börja gå på behandlingar hos Katarina då min hud har blivit som ny. Då jag har problem och eksem hud har jag märkt stor skillnad sen jag började använda deras produkter något som jag inte har gjort någon annanstans. Katarina är helt enkelt bäst på det hon gör. Man får alltid ett trevlig bemötande när man kommer in och dem tar alltid god tid på sig för att se till att du får den hjälp du behöver. Det är helt enkelt en härlig atmosfär och professionella hudterapeuter.

Sabina D
Skrev om Miss Niss

Jag älskar att komma till Missniss när man varit stressad, det är alltid bra och fin energi i deras lokaler. Alltid professionella välgjorda behandlingar. Jag använder mig av alla Exuviance produkter och även Jane Iredale sminket, de är klockrena för mig! Jag som även har och alltid haft känslig eksemhy har aldrig haft bättre produkter än dessa. Mina bästa rekommendationer och Shala är en pärla!

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Britt-marie S
Skrev om Miss Niss

Har varit kund i 6 år hos Miss Niss. Jag har gjort ansiktsrengöringar /köpt produkter regelbundet.Min hud har blivit fräschare under den här tiden.Jättetrevlig personal och proffesionellt bemötande och kunnande som de delger kunderna.

Haris L
Skrev om Miss Niss

Fantastisk service och bra utbud på produkter. Dessutom möts man alltid av ett leende när man kommer in!

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Victor B
Skrev om Miss Niss

Supertrevlig och förtroendeingivande personal. Bra lokal.

Elina D
Skrev om Miss Niss

Shala som jobbar på Miss Niss är fantastisk, tack vare hennes ansiktsbehandlingar så är min hud fantastisk. Hon hjälpte mig även att hitta rätt produkter som jag älskar. Rekommenderar verkligen Miss Niss, mysig salong och man blir alltid trevligt bemött.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Jeanette H
Skrev om Miss Niss

Så avslappnande, ren meditation!

Magdalena P
Skrev om Miss Niss

Jag är väldigt nöjd med mina besök hos Shala på Miss Niss! Har gått på många olika ställen innan men aldrig känt mig helt nöjd då man blivit ombedd att köpa 20 olika produkter efteråt som jag ändå inte tyckt om. Sedan jag började gå hos Shala på ansiktsbehandling för 2 år sedan har jag varit där ca 1 gång i månaden på ansiktsbehandling. Jag har alltid känt mig omhändertagen och behandlingarna har anpassats efter mig. Professionellt bemötande, bra produkter och mysig salong!

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Lotte D
Skrev om Miss Niss

Bra behandlingar, men inte särskilt professionellt av Shala att försöka sälja på kunden produkter hela tiden. Att man inte känner att man får bestämma själv vad och för hur mycket man vill handla. Flera gånger har jag gått därifrån med saker jag inte tänkt köpa vid det tillfället och mot slutet av månaden när ändå plånboken är tunnare. Det känns obekvämt att hon inte förstår när man säger nej, jag väntar till nästa månad. Nu har jag hittat en annan salong med samma produkter och behandlingar där jag känner mer att jag bestämmer själv när och för hur mycket jag vill handla.

Svar från Miss Niss

Hej Lotte.D! Det gör mig jätte ledsen att höra om din upplevelse av mig. Jag vet inte vem du är. Jag känner heller inte igen mig själv i din beskrivning. Mitt tänk är aldrig att pracka på mina kunder produkter, och självklart försöker jag anpassa efter varje person. Det känns även tråkigt att du inte har sagt något till mig eller hört av dig på något sätt tidigare. Men tur är väl att det finns många olika salonger i den här stan så man kan hitta personer som passar en själv bäst! Lycka till! Med vänlig hälsning, Shala Miss Niss

Karolina N
Skrev om Miss Niss

Ett fantastisk ställe, en riktig pärla på Södermalm! Fick sådan lyster i ansiktet efter behandlingen och kände mig mycket trygg och väl omhändertagen i Shalas noggranna och kunniga händer.

Anna L
Skrev om Miss Niss

Underbar service och fantastisk behandling!

Cornelia H
Skrev om Miss Niss

Alltid härligt bemötande och noggrant utförda behandlingar! Hade ganska svår acne innan jag började gå till miss niss. Är så nöjd med resultaten!

Mickaela S
Skrev om Miss Niss

Bemötandet hos Miss Niss är alltid jättebra. De tar sig tid och är väldigt hjälpsamma. Jag använder både Excuviance produkter som är bra för min väldigt torra och känsliga hy.Har även börjat använda märket Jane Iredale på rekommendation från Shala på Miss Niss och är supernöjd. Går även på ansiktsbehandling hos Shala och hon är jätteduktig och förklarar alltid vad hon gör och varför. Rekommenderar alla ett besök hos Miss Niss! /Michaela

Towe K
Skrev om Miss Niss

Utmärkt service. Alltid glada och pigga. Bra sortiment.

Nina R
Skrev om Miss Niss

Ansiktsbehandling med frans- och brynfärgning. Alltid vänligt och väldigt trevligt bemötande. Ingen som 'prackar på en' massa produkter, utan jag känner att jag köper precis det jag vill och behöver. Inte mer!

Jessica U
Skrev om Miss Niss

Alltid vänliga, glada och kunniga! Har besökt salongen i flera år och tänker inte byta. Mycket bra service!

Ingrid B
Skrev om Miss Niss

Alltid lika vänligt och varmt bemötande. Tar sig tid och på ett mycket kunnigt sätt informerar om vad jag efterfrågar och behöver för bästa resultat. Jag har gjort Expressbehandling, ansikte, flera gånger, vilken utförs lugnt och metodiskt och på hög professionell nivå. Rekommenderar denna fina Salong Miss Niss. /Ingrid

Maria D
Skrev om Miss Niss

Personlig och kompetent service. Jag märker att behandlingarna fungerar.

Sabina V
Skrev om Miss Niss

Proffsig bemötande, i avslappnande, fin miljö. Har gjort flera ansiktsbehandlingar med superbra resultat, min hy har verkligen blivit bättre på kort tid. Trodde inte att jag skulle bli av med mina hudproblem men nu är de nästan borta med hjälp av regelbunden behandling. Fått grym hjälp med att hitta produkter också och känner mig aldrig "påtvingad" att köpa nåt.

Johanna K
Skrev om Miss Niss

På denna lilla salong får du som kund verkligen det lilla extra. Fantastikt trevliga och väldigt duktiga på det dom gör. Jag har fått skräddarsydda ansiktsbehandlingar där utvecklingen följs upp varje gång jag kommer och skillnaden på min hud både syns och känns. Är supernöjd och kan rekommendera vem som helst ett besök på Miss Niss!

Karin L
Skrev om Miss Niss

Mycket kunniga och hjälpsamma!

Supee R
Skrev om Miss Niss

Miss Niss säljer trendiga fina väskor, accessoarer och ansiktsprodukten Excuviance. Charmigt inrett i butiken, personlig service och man känner sig alltid välkommen! +++ poäng!