Beautybox

Hornsgatan 70, 118 21 Stockholm — Visa karta

Beautybox grundades 2008, av den då nyexaminerade, skönhetsterapeuten Lovisa Sehlin. Ett år senare, sommaren 2009, inleddes samarbetet med nagelteknologen Maite Gonzalez. Tillsammans utvecklade de salongen under 3 år på Sankt Paulsgatan, vid Mariatorget i Stockholm. Hösten 2012 utökades verksamheten genom att flytta salongen till en större lokal på Hornsgatan, ett stenkast bort från Mariatorget. Detta innebar att Beautybox nu kunde erbjuda ett större utbud och en trivsammare miljö för sina kunder.
Kungsvägen 26, 19145, Sollentuna
Sköna Helenas Klinik
Lotta S:
Lotta: Kan verkligen rekommendera Nooshin! Det är en ren njutning att få behandling av en legitimerad hudterapeut som brinner för sitt yrke!...

Fotvårdsalonger nära Beautybox:

Mäster Samuelsgatan 49, STOCKHOLM
Vi erbjuder avslappnande och effektiv hudvård. Välkommen till Aktiv Hudvård! Läs mer ›
Pia K:
Mycket trevligt bemötande och avstressande atmosfär. Alla hudterapeuter är proffesionella och hjälpsamma man känner sig trygg. Jag har gjort...

Kungsholmstorg 6, Stockholm
Christina L:
Ett mycket vänligt bemötande, lugn och behaglig miljö. Jag får råd om vad jag skall använda för produkteroch kan köpa dom där.

Kungsgatan 79, STOCKHOLM
Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsa... Läs mer ›
Elin N:
Mycket kompetent gäng och härlig stämning, man vill komma tillbaka. Har fått rådgivning om allt från hudkrämer till smink och gjort olika ty...

GREVGATAN 47, Stockholm
Kom in till Studio Paus och unna dig en lyxig behandling! Läs mer ›
Carola A:
Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Läs vad 17 kunder tycker om Beautybox

• Natalia T
    Natalia T skrev om Beautybox
    Idag var jag på Beaty Box i Bromma blocks. Exceptionellt dålig pedikyr behandling! Slutade med att jag blödde från en tå, ojämnt filade naglar, nagellacken hamnade en bra bit på huden runt omkring tån! Jag hade tyvärr inte mina glasögon med mig så jag kunde inte se allt detta på plats men när jag kom hem fick jag ta bort allting och göra om det hela på egen hand. Jag kommer aldrig tillbaka till detta ställe! Även vill varna andra!!
  • Elin H
    Elin H skrev om Beautybox
    Jag känner mig alltid trygg i Beautybox händer. De håller hög kvalitet och gör naglarna så tunna och naturtrogna. De levererar varje gång och är så serviceminded. Jag kan inte tänka mig att gå till någon annan, tack för att ni finns!
  • Lena Z
    Lena Z skrev om Beautybox
    Kära Maite o Lovisa
    Jag är kräsen o ni är bäst .... Efter år vet man vad man pratar om
    Ni är Topp1
  • Emma E
    Emma E skrev om Beautybox
    Vänliga, proffsiga & otroligt bra resultat! Har gjort mina naglar på många salonger runt om i Sverige. Beauty Box på Hornsgatan är utan tvekan den bästa jag varit på! Kommer aldrig byta :-)
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om Beautybox
    Maite & Lovisa är världens bästa!
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Beautybox
    Bästa nagelteknologerna i stan - och trevliga också !!!!!!!!!!!
  • Elin L
    Elin L skrev om Beautybox
    Det är alltid lika härligt att komma till Maite och Lovisa. Jätteduktiga och supertrevliga.
    /Elin
  • Therese H
    Therese H skrev om Beautybox
    Bäst på alla plan! Jag är alltid nöjd ?? rekommenderas varmt??
  • Martina P
    Martina P skrev om Beautybox
    Att besöka Maite och Lovisa är värt en resa! Det är alltid lika trevligt att komma till deras fräscha, bekväma salong och man går därifrån med vackra, hållbara naglar.
  • Elcim Y
    Elcim Y skrev om Beautybox
    Att komma in genom dörrarna till Maite och Lovisa är som att landa i en underbar oas- långt bort från stress, jobb, hämtningar och lämningar. Att kunna bli ompysslad av megaproffs som älskar det dom gör och samtidigt få prata om sånt man bara kan prata om i ett rum fullt med kvinnor. Jag mår alltid så mycket bättre, både på insidan och utsidan när jag varit där!
  • Ja Jan R
    Ja Jan R skrev om Beautybox
    Super trevliga och professionella, fantastiskt lokal.
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Beautybox
    Mysigt, varmt och välkomnande. Med en uppiggande cappuccino blir jag alltid lika bra omhändertagen av Lovisa. Går där ifråntagen ett leende på läpparna och alltid lika nöjd med resultatet.
  • Karolina L
    Karolina L skrev om Beautybox
    Rekommenderas verkligen! Proffsiga, noggranna och bra kundservice.
  • Martina S
    Martina S skrev om Beautybox
    Så otroligt duktig, alltid lika nöjd med mina naglar! Bästa nageltjejen !!
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Beautybox
    Trevlig och proffsig personal, fina lokaler och fantastiska behandlingar. Rekommenderas varmt.
  • Gabriella G
    Gabriella G skrev om Beautybox
    Fina fransar och bryn varje gång!
  • Sonja P
    Sonja P skrev om Beautybox
    Jag kan rekommendera ögonbryn och fransfärgning (inklusive plockning av bryn)hos Lovisa! Det blev väldigt snyggt och proffsigt resultat.
    Miljön var vänlig och välkomnande.

Hornsgatan 70, 118 21 Stockholm